View Full Version : Tiger sport vs Yamaha tracer 900?
costas81
23/04/2017, 20:03
Ήρθε η ώρα για νέα μηχανή...
Ήρθε η ώρα να φύγει το tdm900ABS και να έρθει νέο μέλος στην οικογένεια.
Για να ακούσω γνώμες από κατόχους και μή!
Σας ευχαριστώ.381515381516
lleonidas
23/04/2017, 20:19
Ωραίο 3κύλινδρο δίλημμα!
Κοιτάζεις καινούριο ή μεταχειρισμένο;Αν πρόκειται για καινούριο,διόλου ευκαταφρόνητη η διαφορά στην αρχική τιμή, περίπου 3 χιλιάρικα.
costas81
23/04/2017, 20:22
Ωραίο 3κύλινδρο δίλημμα!
Κοιτάζεις καινούριο ή μεταχειρισμένο;Αν πρόκειται για καινούριο,διόλου ευκαταφρόνητη η διαφορά στην αρχική τιμή, περίπου 3 χιλιάρικα.
Κοιτάζω για καινούργιο βασικά.. δύσκολο να βρώ μεταχειρισμένο όπως το θέλω σε τόσο καινούργια μηχανάκια. Θα γίνει φυσικά η σχετική έρευνα. Οδήγησα το tiger χτές στην έκθεση μοτοσυκλέτας και παρότι η 'πίστα' δεν βοηθούσε να καταλάβεις πολλά, μου άρεσε πάρα πολύ.
Θέλω όμως και τις δικές σας γνώμες και κυρίως ιδιοκτητών.
SHOOTER045
23/04/2017, 20:27
To triumph είναι <ποιο > μηχανή
Και δείχνει ποιοτικότερο.
Δεν έχω οδηγήσει αυτό
Αλλά το 1050
Το οποίο μου άρεσε ποιο πολύ απο tracer
basilis_k6
23/04/2017, 20:35
tiger χωρίς να τα εχω οδηγησει. Τα μοτέρ τα εχω οδηγησει και για κανένα λόγο δεν τα συγκρινω. Επίσης υπάρχουν (λόγω της προσφορας) πολλά tiger sport σε καλή τιμη. Δεν θα το κουτουσα καν το νεο tiger, πολλα λεφτα.
costas81
23/04/2017, 20:51
tiger χωρίς να τα εχω οδηγησει. Τα μοτέρ τα εχω οδηγησει και για κανένα λόγο δεν τα συγκρινω. Επίσης υπάρχουν (λόγω της προσφορας) πολλά tiger sport σε καλή τιμη. Δεν θα το κουτουσα καν το νεο tiger, πολλα λεφτα.
Δεν με ενδιαφέρει το πιο παλιό tiger. Η ερώτηση είναι tiger sport vs tracer.
basilis_k6
23/04/2017, 21:00
Δεν με ενδιαφέρει το πιο παλιό tiger. Η ερώτηση είναι tiger sport vs tracer.
για το σπορτ ειπα. Απλα οχι τα νεα χρωματα και τις αλλαγες. μονομπρατσα δηλαδη
costas81
23/04/2017, 21:15
για το σπορτ ειπα. Απλα οχι τα νεα χρωματα και τις αλλαγες. μονομπρατσα δηλαδη
Ναι αλλά είναι πολύ όμορφο...
basilis_k6
23/04/2017, 21:56
βασικά οταν εισαι αναμεσα σε δυο κλεινεις την ιδια μερα η κοντινες μερες ενα τεστ και αποφασίζεις. Επίσης το μοναδικο που δεν μου αρέσει στο tiger ειναι οτι κλέβεται. ΠΟΛΥ
anavatis19
23/04/2017, 23:52
χωρις να εχω οδηγησει κανενα μονο κ μονο λογω ομορφιας το tiger..πιο ''raw''
xaotikos
23/04/2017, 23:57
το tiger αν κλίνεις στο πιο ταξιδιάρικο, το tracer αν κλίνεις στο πιο καγκούρικο.
Ειναι κοντά τα 2 μηχανάκια με το tiger να είναι κατ'εμέ ποιοτικότερο και κατασταλλαγμένο σε αυτά που κάνει και το tracer πιο παιχνιδιάρικο και ποιο γρήγορο αλλά ακόμα νέο.
To Tiger δε το έχω οδηγήσει. Το έχω απλά δει από κοντά. Νομίζω ότι δίνει την αίσθηση πιο στιβαρής μοτοσυκλέτας με αρκετά καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Το Tracer, πως να το πω, πιο παπάκι μου φαίνεται και σε βόλτα που το έχω κάνει δε μου βγάζει το feeling να ταξιδέψω μαζί του αλλά να "παίξω" σε στροφιλίκι και να το έχω κάθε μέρα στη πόλη.
Κάνε τα και τα 2 βόλτα, ζύγισε και πόσο σε ενδιαφέρει το κομμάτι του ταξιδιού, και go for it!
Ότι και αν επιλέξεις καλορίζικο και να μας βάλεις photos!
:beer: :beer:
Εδώ είναι που συγκρίνουμε μηχανάκια με 3 χιλιάρικα διαφορά;
Δεν υπάρχει σύγκριση. Αν διαθέτεις το χρήμα, πάρε το Tiger.
costas81
27/04/2017, 22:53
Εδώ είναι που συγκρίνουμε μηχανάκια με 3 χιλιάρικα διαφορά;
Δεν υπάρχει σύγκριση. Αν διαθέτεις το χρήμα, πάρε το Tiger.
Αυτό είναι το ερώτημα.... αξίζει 3.000 παραπάνω;
Εχω οδηγησει το tiger sport στα μεγαρα.
Μπανιερα ειναι.Μετρια φρενα,βαρκα γυαλο αναρτησεις.Δε σε προβληματιζουν ιδιαιτερα ,αλλα δε σου δινουν και σιγουρια.Μοτερ αδιαφορο(βαρετο θα ελεγα) αλλα τουλαχιστον εχει καποια δυναμη.
Εαν το θες για ταξιδια και βολτιτσες,παρτο.
Tracer δεν εχω οδηγησει,εχω οδηγησει ΜΤ 09.
Φρενα ανωτερα,μοτερ κατα πολυ ανωτερο στα παντα.Πολυ πιο δυνατο(εχω δει ανοιγματα κιολας απο σταση αλλα και ρεπριζ και το tiger τρωει τσαι βαρβατο) και πολυ πιο fun.
Αναρτησεις πονανε αλλα με 3000 ρεστα τις φτιαχνεις και πας και ενα ταξιδι.
Εξαρταται λοιπον τι χρηση θες.Σιγουρα παντως το tiger καλυτερο overall δεν ειναι.Ειδικα οταν κανει και 3Κ παραπανω.
amyroukai
27/04/2017, 23:29
Έχοντας οδηγήσει το 900 και καβαλήσει απλώς το 1050, θα ψήφιζα δαγκωτό το δεύτερο, απλά η μέρα με την νύχτα σε άνεση και απτή ποιότητα υλικών.
Και αν μιλάμε για το τελευταίο sport, φρένα τουλάχιστον ισάξια του 900 και αναρτήσεις μάλλον καλύτερες.
Οπότε ας κάνει ένα test ride (πχ στον Πειραιά η Ιντερμότο έχει όλη την γκάμα αυτές τις μέρες) και ας δει ο ίδιος...
Bob_o_mastoras
28/04/2017, 00:01
Περιμενετε να βγει το Tracer GT μπας και βασιζεται στο ΜΤ10. Θα ειναι δηλαδη το S1000XR "των φτωχων". :D
costas81
28/04/2017, 00:33
Περιμενετε να βγει το Tracer GT μπας και βασιζεται στο ΜΤ10. Θα ειναι δηλαδη το S1000XR "των φτωχων". :D
Όσο πάει ο λογαριασμός και ανεβαίνει!!
Bob_o_mastoras
28/04/2017, 00:47
Όσο πάει ο λογαριασμός και ανεβαίνει!!
Eτσι ειναι αυτα... Ειναι να μην μπλεξεις...!! :lol:
Nostradamus
28/04/2017, 11:07
στα συγκριτικα λενε οτι ειναι εντελως διαφορετικες μοτο μεταξυ τους.
Ποιοτικα ο τιγρης ανωτερος.. Καλυτερος στο ταξιδι, με καλυτερη προστασια, και στα ματια μου ομορφοτερος και "περισσοτερο" μοτοσυκλετα...
Το Γιαμαχα, καλυτερο εντος πολης, περισσοτερο ευελικτο, περισσοτερο καγκουρικο και με μεγαλυτερο φαν φακτορ.. Απο ποιοτητα χειροτερο..
δε νομιζω οτι συγκρινονται τα 2 αυτα μηχανακια.
το tracer ειναι πολυ καλο για τα λεφτα του, τιποτα περισσοτερο. υστερει αρκετα και ειναι λογικο αν το βαλεις απεναντι σε μηχανακι 3.5κ ακριβοτερο.
αν εχεις τα λεφτα για το tiger εννοειται πως περνεις το tiger. δεν υπαρχει διλημμα, μη το σκεφτεσαι;)
Λετε και ξαναλετε πως το γιαμαχα ειναι χειροτερο σε ποιοτητα κατασκευης.
Δηλαδη να καταλαβω, μετα 100,000κμ ποιο απο τα δυο κατα την εκτιμηση σας θα εχει τις ακριβοτερες και περισσοτερες βλαβες;
Εγω παλι πιστευω πως μεχρι να τα οδηγησει κ τα 2 ο topic starter δεν πολυεχει νοημα η συγκριση.
amyroukai
28/04/2017, 14:15
παρεΚΣήγησις.
Το yamaha δείχνει να έχει πιο "φτηνιάρικα" πλαστικά, διαβάζουμε πως έχει βίδες που οξειδώνονται για πλάκα κλπ. Δεν έχω διαβάσει για μοτέρ Τracer 900 με τόσα χιλιόμετρα που γράφεις (και μετά την εμπειρία μου με το δεν θα ψάξω εκτός και αν πραγματικά βαριέμαι πολύ, το αντιπάθησα) για να ξέρουμε τι και αν.
Ναι μπορεί και να έχεις δίκιο σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη (αν και, δεν έχω διαβάσει για ζημιές στα 1050 μοτέρ που "ζει" πολλά χρόνια ήδη και σε πολλά μοντέλα) αλλά ξέρω ποιό θα δείχνει πιο "κανούριο" μετά 10 χρόνια ισοδύναμης χρήσης.
costas81
30/04/2017, 03:43
Εγω παλι πιστευω πως μεχρι να τα οδηγησει κ τα 2 ο topic starter δεν πολυεχει νοημα η συγκριση.
Σύντομα θα σας έχω νέα!!
devil's animal
30/04/2017, 08:54
Λετε και ξαναλετε πως το γιαμαχα ειναι χειροτερο σε ποιοτητα κατασκευης.
Δηλαδη να καταλαβω, μετα 100,000κμ ποιο απο τα δυο κατα την εκτιμηση σας θα εχει τις ακριβοτερες και περισσοτερες βλαβες;
συνηθως οι ακριβοτερες βλαβες ειναι οι βλαβες του μοτερ...
αν υπολογισουμε λοιπον μπακαλιστικα οτι βγαζουν τα ιδια αλογα πανω κατω και τα βγαζουν με μια διαφορα 150cc...τοτε το μοτερ του ΜΤ09 ειναι πιο πιθανο να αποδημησει εις Κυριον μετα τα 100Κ χλμ...
τωρα αν μιλησουμε για ηλεκτρονικα, ηλεκτρικα κλπ...ειναι και θεμα τυχης...δεν ξερω ποσο ευκολο ειναι να καει ο εγκεφαλος π.χ. σε μια μηχανη με Χ χλμ...
giwrgos2012
30/04/2017, 09:16
Έχοντας οδηγήσει και τα δύο θα πήγαινα με διαφορά προς το TIGER, είναι πιο ποιοτικό, έχει πιο ωραίο πάτημα στον δρόμο, καλύτερη ανεμοπροστασία με διαφορά, είναι πιο ευρύχωρο για δύο άτομα, είναι πιο μοτοσυκλέτα. Το tracer 900 εχει απιθανο δυνατό κινητήρα αλλά μέχρι εκεί, δεν μ αρεσε η θέση οδήγησης που είναι πολύ επιθετική κάπως ιδιόμορφη να πω, ανεμοπροστασία δεν εχει καθόλου καλή και είχε δεν μα αρεσε καθόλου το πάτημα του στον δρόμο μου φαινόταν πολύ ελαφρύ και ποιοτικά δεν δείχνει το ίδιο με το triumph,ενώ μόνο εγώ βλέπω ότι και σαν μηχανή το μέγεθος της είναι λίγο μικρό για δύο άτομα. Πάντως αφού πρόκειται για αγορά καινούριου καλό είναι ο φίλος να οδηγήσει το KAWASAKI VERSYS 1000 εχοντας οδηγήσει και αυτό θα πήγαινα με διαφορά σε αυτό ανάμεσα στα τρία και έχει το bonus της αξιοπιστίας(ιαπωνικό είναι τι στο καλό).
συνηθως οι ακριβοτερες βλαβες ειναι οι βλαβες του μοτερ...
αν υπολογισουμε λοιπον μπακαλιστικα οτι βγαζουν τα ιδια αλογα πανω κατω και τα βγαζουν με μια διαφορα 150cc...τοτε το μοτερ του ΜΤ09 ειναι πιο πιθανο να αποδημησει εις Κυριον μετα τα 100Κ χλμ...
τωρα αν μιλησουμε για ηλεκτρονικα, ηλεκτρικα κλπ...ειναι και θεμα τυχης...δεν ξερω ποσο ευκολο ειναι να καει ο εγκεφαλος π.χ. σε μια μηχανη με Χ χλμ...
Κατι μου λεει, πως το γιαπωνεζικο θα βγαλει στη διαρκεια της ζωης του περισσοτερα χιλιομετρα πριν γινει χαρχαλο, κι αυτα με περισσοτερο σκισημο και αρκετα πιο αραια διαστηματα ρυθμισης βαλβιδων και αναγκες σερβις γενικοτερα.
devil's animal
30/04/2017, 11:53
Κατι μου λεει, πως το γιαπωνεζικο θα βγαλει στη διαρκεια της ζωης του περισσοτερα χιλιομετρα πριν γινει χαρχαλο, κι αυτα με περισσοτερο σκισημο και αρκετα πιο αραια διαστηματα ρυθμισης βαλβιδων και αναγκες σερβις γενικοτερα.
πες μας και τον λογο που σε κανει να το πιστευεις αυτο...
anavatis19
30/04/2017, 15:10
Έχοντας οδηγήσει και τα δύο θα πήγαινα με διαφορά προς το TIGER, είναι πιο ποιοτικό, έχει πιο ωραίο πάτημα στον δρόμο, καλύτερη ανεμοπροστασία με διαφορά, είναι πιο ευρύχωρο για δύο άτομα, είναι πιο μοτοσυκλέτα. Το tracer 900 εχει απιθανο δυνατό κινητήρα αλλά μέχρι εκεί, δεν μ αρεσε η θέση οδήγησης που είναι πολύ επιθετική κάπως ιδιόμορφη να πω, ανεμοπροστασία δεν εχει καθόλου καλή και είχε δεν μα αρεσε καθόλου το πάτημα του στον δρόμο μου φαινόταν πολύ ελαφρύ και ποιοτικά δεν δείχνει το ίδιο με το triumph,ενώ μόνο εγώ βλέπω ότι και σαν μηχανή το μέγεθος της είναι λίγο μικρό για δύο άτομα. Πάντως αφού πρόκειται για αγορά καινούριου καλό είναι ο φίλος να οδηγήσει το KAWASAKI VERSYS 1000 εχοντας οδηγήσει και αυτό θα πήγαινα με διαφορά σε αυτό ανάμεσα στα τρία και έχει το bonus της αξιοπιστίας(ιαπωνικό είναι τι στο καλό).
+1 για το 1000αρι βερσυς
συνηθως οι ακριβοτερες βλαβες ειναι οι βλαβες του μοτερ...
αν υπολογισουμε λοιπον μπακαλιστικα οτι βγαζουν τα ιδια αλογα πανω κατω και τα βγαζουν με μια διαφορα 150cc...τοτε το μοτερ του ΜΤ09 ειναι πιο πιθανο να αποδημησει εις Κυριον μετα τα 100Κ χλμ...
τωρα αν μιλησουμε για ηλεκτρονικα, ηλεκτρικα κλπ...ειναι και θεμα τυχης...δεν ξερω ποσο ευκολο ειναι να καει ο εγκεφαλος π.χ. σε μια μηχανη με Χ χλμ...
Καλα δε παει ετσι.Ειδαμε και τα πιστονια των tiger.
Το μοτερ του tiger ειναι ενα 955 υπερκυβισμενο.Δηλαδη τεχνολογιας 15(?) χρονων.
Μπορει να συγκριθει με ενα 3 χρονων?Οχι.Ισα ισα με τις νεες τεχνολογιες,αρκετα πιο πιθανο να ειναι πιο αξιοπιστο και με λιγοτερα κοστη,αφου προς τα εκει το πανε ολοι.
πες μας και τον λογο που σε κανει να το πιστευεις αυτο...
Γιατι πιστευω πως οι απανατολιτες εχουν και καλλιτερα κραματα και κατεργασιες.
costas81
01/05/2017, 00:34
Έχοντας οδηγήσει και τα δύο θα πήγαινα με διαφορά προς το TIGER, είναι πιο ποιοτικό, έχει πιο ωραίο πάτημα στον δρόμο, καλύτερη ανεμοπροστασία με διαφορά, είναι πιο ευρύχωρο για δύο άτομα, είναι πιο μοτοσυκλέτα. Το tracer 900 εχει απιθανο δυνατό κινητήρα αλλά μέχρι εκεί, δεν μ αρεσε η θέση οδήγησης που είναι πολύ επιθετική κάπως ιδιόμορφη να πω, ανεμοπροστασία δεν εχει καθόλου καλή και είχε δεν μα αρεσε καθόλου το πάτημα του στον δρόμο μου φαινόταν πολύ ελαφρύ και ποιοτικά δεν δείχνει το ίδιο με το triumph,ενώ μόνο εγώ βλέπω ότι και σαν μηχανή το μέγεθος της είναι λίγο μικρό για δύο άτομα. Πάντως αφού πρόκειται για αγορά καινούριου καλό είναι ο φίλος να οδηγήσει το KAWASAKI VERSYS 1000 εχοντας οδηγήσει και αυτό θα πήγαινα με διαφορά σε αυτό ανάμεσα στα τρία και έχει το bonus της αξιοπιστίας(ιαπωνικό είναι τι στο καλό).
Δεν μου αρέσει.... :-(
14300 λέει έχει το Tiger.. Μόνο εγώ μπορώ να σκεφτώ άπειρες καλύτερες επιλογές αν είναι να φθάσει σε αυτά τα λεφτά?
Και δεν κρατάς το TDM λέω εγώ?...;)
doctoras
01/05/2017, 10:45
αναμεσα στα δυο βάση των χαρακτηριστικών τους το triumph sport υπερτερεί ως πιο τουριστικό σε πάτημα, αίσθηση, μεγαλύτερους χώρους, σέλες αναβάτη/συνεπιβάτη και δυνατότητα για ανετότερο φόρτωμα, πιο ενδοτικές σε κακούς ασφαλτοστρωμένους δρόμους αναρτήσεις.
το τρεισερ υπερτερεί στην καθημερινότητα,στο commuting στην πολη, στον fun factor, έκρηξη κινητήρα και στην πιο σπορ δυναμική συμπεριφορά του
συγκριτικά πάντα
διαλέγεις χρήσεις και παίρνεις
τα 3000€ παραπανω του 1050 ειναι το μονο προβλημα.
Σαν Yamahaκιας θα πω οτι δεν θα επαιρνα το Tracer γιατι ναι μεν ειναι πιστολι...αλλα καπου με χαλαει εμφανισιακα.
Τωρα για ποιοτητα κατασκευης δεν θα σχολιασω αλλα τα Ευρωπαικα ειναι λιγο καλυτερα στον τομεα αυτο.
Περισσοτερο με ανησυχει το ηλεκτρικο συστημα του Τιγρη παρα το μερος του κινητηρα.
xaotikos
01/05/2017, 11:07
Ktm adv 1090 :)
Ktm adv 1090 :)
Κατσε,1050 δεν ηταν?
Βγαλανε και 1090 μεταξυ 1190 και 1050?
Παντως αν αυτο το 1090 μοιαζει περισσοτερο με το 1050 παρα με το 1190,τοτε μακρια.
Τα ειχα οδηγησει και το 2 και το 1050 ηταν αθλιο μπροστα στο 1190 που ηταν καταπληκτικο και φυσικα το προτεινω,αν το φτανει.
karellen
02/05/2017, 15:25
Κατσε,1050 δεν ηταν?
Βγαλανε και 1090 μεταξυ 1190 και 1050?
Παντως αν αυτο το 1090 μοιαζει περισσοτερο με το 1050 παρα με το 1190,τοτε μακρια.
Τα ειχα οδηγησει και το 2 και το 1050 ηταν αθλιο μπροστα στο 1190 που ηταν καταπληκτικο και φυσικα το προτεινω,αν το φτανει.
Πάνε τα 1050 και 1190 Γιώργο,αντικαταστάθηκαν από το 1090 (να υπάρχει και μια εμφανής διαφορά μεταξύ των κυβικών,το χανε παρακάνει)!
lleonidas
02/05/2017, 15:51
Πάνε τα 1050 και 1190 Γιώργο,αντικαταστάθηκαν από το 1090 και το 1290 :) (να υπάρχει και μια εμφανής διαφορά μεταξύ των κυβικών,το χανε παρακάνει)!
Βασικά το 1290 Super Adv S αντικαθιστά το 1190 Adv
karellen
02/05/2017, 16:10
Σωστός Λώνη.
kostasdirt
02/05/2017, 18:32
Κατσε,1050 δεν ηταν?
Βγαλανε και 1090 μεταξυ 1190 και 1050?
Παντως αν αυτο το 1090 μοιαζει περισσοτερο με το 1050 παρα με το 1190,τοτε μακρια.
Τα ειχα οδηγησει και το 2 και το 1050 ηταν αθλιο μπροστα στο 1190 που ηταν καταπληκτικο και φυσικα το προτεινω,αν το φτανει.
Αθλιο?
Θεωρώ ότι ήταν πάρα πολύ καλό και περισσότερο διαχειρήσιμο από το 1190 και σε κλειστά κομμάτια κατά γενική ομολογία γρηγορότερο...
Το ότι το 1190 σε εξιτάριζε λόγω υποδύναμης ναι αλλά αυτό είναι άλλο θεμα.
Απο οτι θυμαμαι μου ειχε φανει αρκετα υποδεεστερο στη συμπεριφορα του.Φρενα και αναρτησεις.Δε με ειχε νοιαξει η δυναμη.
Ασε που μου ειχαν βρασει τα μπουτια(νομιζω μεν δεν ειχαν βαλει ενα καλυμμα που εδινε τοτε η κτμ).
Αυτο βεβαια θα εχει διορθωθει πιστευω.
costas81
08/05/2017, 16:38
14300 λέει έχει το Tiger.. Μόνο εγώ μπορώ να σκεφτώ άπειρες καλύτερες επιλογές αν είναι να φθάσει σε αυτά τα λεφτά?
Και δεν κρατάς το TDM λέω εγώ?...;)
Και είναι ακόμα σαν καινούργιο...
Καλησπερα φιλοι και απο μενα!το tracer 700 και 900 τα οδηγησα πριν κανα 2 βδομαδες.δεν μπορω να πω!!πολυ ροπη δυνατοι κινητηρες!το 700 θεωρω οτι πολυ φτωχικα κατασκευασμενο απο θεμα πλαστικων διακοπτων κτλπ..το 900 καλυτερη ποιοτητα απο το 700 αλλα και παλι οχι πολυ ποιοτικο στα υλικα του!η αληθεια ειναι ομως οτι το 900 μου εβαλε ενα χαμογελο στη μουρη μου τεραστιο που ξεχασα ολα τα υπολοιπα!θεωρω πολυ καλο value for money που λενε και στο χωριο μου!
Τον τιγρη δεν τον εχω οδηγησει..απο ομορφια τα σπαει και πιστευω ειναι μηχανημα που θα ειναι διαχρονικο σε αντιθεση με το tracer.οταν εκατσα πανω στον τιγρη μου εδωσε την αισθηση ανωτερης ποιοτητας κατασκευης.δεν ξερω ομως τι παιζει απο αξιοπιστια ηλεκτρικων/κινητηρα..ενας πρωην ιδιοκτητης μου ειπε μακρυα χωρις ομως αυτο να ειναι αντιπροσωπευτικο.
Τα 3 χιλιαρικα ειναι σοβαρη διαφορα θεωρω στις μερες μας.Ομως σε βαθος χρονου ο τιγρης νομιζω θα κρατησει την τιμη του σε σχεση με το tracer και αυτο το λεω σε περιπτωση που θελησεις να το πουλησεις σε μια 5ετια και πανω.Δυσκολη αποφαση!!!
Καλησπερα φιλοι και απο μενα!το tracer 700 και 900 τα οδηγησα πριν κανα 2 βδομαδες.δεν μπορω να πω!!πολυ ροπη δυνατοι κινητηρες!το 700 θεωρω οτι πολυ φτωχικα κατασκευασμενο απο θεμα πλαστικων διακοπτων κτλπ..το 900 καλυτερη ποιοτητα απο το 700 αλλα και παλι οχι πολυ ποιοτικο στα υλικα του!η αληθεια ειναι ομως οτι το 900 μου εβαλε ενα χαμογελο στη μουρη μου τεραστιο που ξεχασα ολα τα υπολοιπα!θεωρω πολυ καλο value for money που λενε και στο χωριο μου!
Τον τιγρη δεν τον εχω οδηγησει..απο ομορφια τα σπαει και πιστευω ειναι μηχανημα που θα ειναι διαχρονικο σε αντιθεση με το tracer.οταν εκατσα πανω στον τιγρη μου εδωσε την αισθηση ανωτερης ποιοτητας κατασκευης.δεν ξερω ομως τι παιζει απο αξιοπιστια ηλεκτρικων/κινητηρα..ενας πρωην ιδιοκτητης μου ειπε μακρυα χωρις ομως αυτο να ειναι αντιπροσωπευτικο.
Τα 3 χιλιαρικα ειναι σοβαρη διαφορα θεωρω στις μερες μας.Ομως σε βαθος χρονου ο τιγρης νομιζω θα κρατησει την τιμη του σε σχεση με το tracer και αυτο το λεω σε περιπτωση που θελησεις να το πουλησεις σε μια 5ετια και πανω.Δυσκολη αποφαση!!!
Την μεταπωλητική αξία σε σχέση με την αρχική τιμή αγοράς την επηρεάζει (προς τα πάνω) και η εμπορικότητα του μοντέλου.
Το tracer με τόσα που πουλάει 3 χρόνια τώρα μάλλον ψηλά θα μείνουν οι τιμές των μεταχειρισμένων . Το ίδιο γινόταν και με τα TDM.
Την μεταπωλητική αξία σε σχέση με την αρχική τιμή αγοράς την επηρεάζει (προς τα πάνω) και η εμπορικότητα του μοντέλου.
Το tracer με τόσα που πουλάει 3 χρόνια τώρα μάλλον ψηλά θα μείνουν οι τιμές των μεταχειρισμένων . Το ίδιο γινόταν και με τα TDM.
Συμφωνω απολυτα!θεωρω ομως οτι θα κρατησει καλυτερη τιμη διοτι αν κανεις μια αναζητηση στο car για tdm 900 και για tiger μεχρι το 2012 θα δεις οτι μεση τιμη στα tdm ειναι 3600 ενω σε αντιθεση ο τιγρης εχει 6500.νομιζω ειναι ενας καλος τροπος να υπολογισεις μετα την 5ετια τι συμβαινει.το τρασερ εχει μεγαλη ζητηση προς το παρον..αλλα επειδη εχει πολυ ιδιαιτερο look σε 5-10 χρονια μπορει να μην εχει και τοσο..δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι ομως...ο χρονος θα δειξει!! :D
costas81
25/09/2017, 12:38
Μπορεί να άργησα λίγο αλλά κατέληξα...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153671&highlight=costas81
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.