View Full Version : Επιλογή μοτοσυκλέτας για ταξίδι
Vasilis_naxos
23/04/2017, 20:34
Καλησπέρα σε όλες και σε όλους και χρόνια πολλά!
Έχω μία μοτοσυκλέτα KLR Kawasaki 250 για να πηγαίνω στη δουλειά μου και στη θάλασσα το καλοκαίρι. Μικρές αποστάσεις πάντα, 8-10 χιλιόμετρα.
Εξάλλου εδώ στη Νάξο όλα κοντά μας είναι. Μου λείπουν τα ταξίδια (εντός Ελλάδας) όμως με τη μηχανή. Ενδιαφέρομαι να ακούσω γνώμες για αγορά καινούριας ή μεταχειρισμένης που να μπορεί να ταξιδέψει κανείς αξιόπιστα και να το ευχαριστηθεί. Αν με ρωτήσετε πόσα είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω, θα σας έλεγα ότι ανήκω στα χαμηλά βαλάντια, οπότε ας αρχίσουμε τις προτάσεις από κάτω -όσο μπορεί να θεωρηθεί κάτω γι'αυτό που ψάχνω-προς τα πάνω.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και καλές και ασφαλείς διαδρομές.
Βασίλης
SHOOTER045
23/04/2017, 20:41
Αφού εχεις klr
Ενα v strom θα σου έρθει κουτί
panavour
23/04/2017, 20:54
αν δεν μας πεις για το ποσον πως να σε πουμε?
Αυτο που εχεις.
Εχω παει με ενα ιδιο απειρες φορες Αθηνα-Γρεβενα και πισω.
Νορμαλ ταχυτητες, μηδεν καταναλωση και απολυτο μηδεν σε προβληματα.
basilis_k6
23/04/2017, 22:40
Αυτο που εχεις.
Εχω παει με ενα ιδιο απειρες φορες Αθηνα-Γρεβενα και πισω.
Νορμαλ ταχυτητες, μηδεν καταναλωση και απολυτο μηδεν σε προβληματα.
μαζοχιστής?
Bob_o_mastoras
23/04/2017, 22:59
Τι ειδος μηχανης θελεις (on-off, street, sport-touring, cruiser κλπ);; Τι σωματοτυπο εχεις..;; Τι σκεφτεσαι οτι θα περιλαμβανει περισσοτερο το ταξιδι (εθνικη, επαρχιακους, χωμα κλπ), ποιο ειναι το μπατζετ στο περιπου..;;
μαζοχιστής?
Μπα, πραγματιστης....
"χαμηλα βαλαντια" + "Ολα ταξιδευουν"
Επισης, ποια η διαφορα στον ΜΟ ταχυτητας ταξιδιου μεταξυ του ΚουΛουΡιου και ενος ΧΤΖ/ΧΤR πιστευεις;
Οτι εχει πολυ πιο ανετα μηχανακια, εχει.
Bob_o_mastoras
23/04/2017, 23:17
Μπα, πραγματιστης....
"χαμηλα βαλαντια" + "Ολα ταξιδευουν"
Επισης, ποια η διαφορα στον ΜΟ ταχυτητας ταξιδιου μεταξυ του ΚουΛουΡιου και ενος ΧΤΖ/ΧΤR πιστευεις;
Οτι εχει πολυ πιο ανετα μηχανακια, εχει.
Μιλαμε για KLR 250, ετσι..;;
Tracer 700,άρχοντας στο νησί τραίνο στο ταξίδι...
Μεταχειρισμένο KLE 500, Transalp 650, κατι σε 2cyl μέχρι τα 2000 ευρώ αν βέβαια βρεις κάτι σε καλή κατάσταση. Σε steet Bandit 600, ή αν σου αρέσουν (εμμένα καθόλου εμφανισιακά πάντα) τα GS 500 που μάλλον κάνουν και κάτι λιγότερο.
Οτι σου αρέσει οπτικά στα μεσαία κυβικά 500 - 750 με δυνατότητα φορτώματος, άνετη σέλα, καλή προστασία από τον αέρα και ροπάτο μοτερ σε χαμηλομεσαίες.
Το μεγάλο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο γίνεται συνήθως με 140 - 150 κοντεράτα, δηλαδή 130-140 πραγματικά, με εξαίρεση τα μεγάλα σπορ-τούρινγκ που εχουν την δυνατότητα να ταξιδεύουν χαλαρά με 200 αλλά δύσκολες εποχές πια για τέτοια. Στους επαρχιακούς της Ελλάδας, τα ον/οφ υπερτερούν σε άνεση, θέση οδήγησης, δυνατότητες off road, αλλά υπάρχουν πλέον και ωραιότατα στριτάκια με τιμόνι μεγάλο και όρθια θεση οδήγησης και όχι κλιπ ονς όπως τα bandit 650, fazer, diversion κτλ.
Λόγου Νάξου που εχει πολύ ωραίες χωμάτινες διαδρομές θα προτιμούσα ενα ον/οφ ωστε να κάνω την δουλειά μου στο νησί και παράλληλα να εχω την δυνατότητα να γυρίσω τον κόσμο (που λέει ο λόγος). Με ενα μεσαίο ον/οφ, μονοκύλινδρο ή δικύλινδρο π.χ. τενερε 660, f 650, τρανσάλπ 650 ή vstrom 650, κάνεις ανετα ταξίδι όσο μεγάλο κι αν είναι. Φυσικά το καθένα εχει + και - οπότε πρέπει να ψαχτείς τι σου αρέσει περισσότερο και πια θα είναι η μελλοντική χρήση για να πάρεις το κατάλληλο. Για παράδειγμα αλλοι ταξιδεύουν από επαρχιακούς, αλλοι από εθνική, για πολλούς ταξίδι είναι τα 500 Km και για άλλους τα 2500km είναι μικρή εκδρομή.
(Φίλος με KLR 250 την δεκαετία του 90 είχε πάει Αυστρία πολλές φορές, βλέπεις ήταν φουλ ερωτευμένος με μια κοπελιά απο κει. Το klr 250 ζει και βασιλεύει ακόμα με άπειρα χιλιόμετρα. Ο αδερφός του είχε πάρει τότε το 650 που και αυτό εχει γράψει πολλά πολλά χιλιόμετρα εντος και εκτός.)
Vasilis_naxos
24/04/2017, 21:40
Αφού εχεις klr
Ενα v strom θα σου έρθει κουτί
Ωραία ιδέα.
Vasilis_naxos
24/04/2017, 21:41
αν δεν μας πεις για το ποσον πως να σε πουμε?
5 με 6 χιλιάρικα το πολύ.
Vasilis_naxos
24/04/2017, 21:44
Τι ειδος μηχανης θελεις (on-off, street, sport-touring, cruiser κλπ);; Τι σωματοτυπο εχεις..;; Τι σκεφτεσαι οτι θα περιλαμβανει περισσοτερο το ταξιδι (εθνικη, επαρχιακους, χωμα κλπ), ποιο ειναι το μπατζετ στο περιπου..;;
Μου αρέσουν οι on/off. Ψηλός με κανονικό βάρος. Εθνικοί και επαρχιακοί δρόμοι. Μπάτζετ 5 με 6 χιλιάρικα το πολύ.
Vasilis_naxos
24/04/2017, 21:47
Tracer 700,άρχοντας στο νησί τραίνο στο ταξίδι...
Ωραία αλλά αλμυρή στην τιμή.
Vasilis_naxos
24/04/2017, 21:53
Μεταχειρισμένο KLE 500, Transalp 650, κατι σε 2cyl μέχρι τα 2000 ευρώ αν βέβαια βρεις κάτι σε καλή κατάσταση. Σε steet Bandit 600, ή αν σου αρέσουν (εμμένα καθόλου εμφανισιακά πάντα) τα GS 500 που μάλλον κάνουν και κάτι λιγότερο.
KLE 500 και Transalp 650 στα υπόψη.
Vasilis_naxos
24/04/2017, 22:03
Οτι σου αρέσει οπτικά στα μεσαία κυβικά 500 - 750 με δυνατότητα φορτώματος, άνετη σέλα, καλή προστασία από τον αέρα και ροπάτο μοτερ σε χαμηλομεσαίες.
Το μεγάλο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο γίνεται συνήθως με 140 - 150 κοντεράτα, δηλαδή 130-140 πραγματικά, με εξαίρεση τα μεγάλα σπορ-τούρινγκ που εχουν την δυνατότητα να ταξιδεύουν χαλαρά με 200 αλλά δύσκολες εποχές πια για τέτοια. Στους επαρχιακούς της Ελλάδας, τα ον/οφ υπερτερούν σε άνεση, θέση οδήγησης, δυνατότητες off road, αλλά υπάρχουν πλέον και ωραιότατα στριτάκια με τιμόνι μεγάλο και όρθια θεση οδήγησης και όχι κλιπ ονς όπως τα bandit 650, fazer, diversion κτλ.
Λόγου Νάξου που εχει πολύ ωραίες χωμάτινες διαδρομές θα προτιμούσα ενα ον/οφ ωστε να κάνω την δουλειά μου στο νησί και παράλληλα να εχω την δυνατότητα να γυρίσω τον κόσμο (που λέει ο λόγος). Με ενα μεσαίο ον/οφ, μονοκύλινδρο ή δικύλινδρο π.χ. τενερε 660, f 650, τρανσάλπ 650 ή vstrom 650, κάνεις ανετα ταξίδι όσο μεγάλο κι αν είναι. Φυσικά το καθένα εχει + και - οπότε πρέπει να ψαχτείς τι σου αρέσει περισσότερο και πια θα είναι η μελλοντική χρήση για να πάρεις το κατάλληλο. Για παράδειγμα αλλοι ταξιδεύουν από επαρχιακούς, αλλοι από εθνική, για πολλούς ταξίδι είναι τα 500 Km και για άλλους τα 2500km είναι μικρή εκδρομή.
(Φίλος με KLR 250 την δεκαετία του 90 είχε πάει Αυστρία πολλές φορές, βλέπεις ήταν φουλ ερωτευμένος με μια κοπελιά απο κει. Το klr 250 ζει και βασιλεύει ακόμα με άπειρα χιλιόμετρα. Ο αδερφός του είχε πάρει τότε το 650 που και αυτό εχει γράψει πολλά πολλά χιλιόμετρα εντος και εκτός.)
Το KLR το αγόρασα το '93 και έχει 60.000 χιλ. Θα μας θάψουν μαζί. Είμαστε σαν παντρεμένοι. Ωστόσο, θέλω να δείξω στην σύζυγο την Ελλάδα. Είναι από την Πορτογαλία και δεν την ξέρει καθόλου τη χώρα μας. Εγώ από την άλλη οδηγώ μόνο μηχανή. Δεν είμαι της ταχύτητας αλλά μου αρέσουν οι κάπως απομακρυσμένες παραλίες. Θέλω να μπορούμε να βγούμε από το καράβι και να πάμε Πήλιο, Δελφούς, Καστοριά, Μάνη κτλ χωρίς να προβληματίζομαι αν θα μας πάει ή όχι. Λίγα ρουχαλάκια στις μπαγκαζιέρες και τίποτε άλλο.
SHOOTER045
24/04/2017, 22:09
Με 5κ
Παίρνεις v strom λουλούδι
Επίσης
Βάλε στο παιχνίδι και το tdm 900
SHOOTER045
24/04/2017, 22:12
Ας πούμε αυτό
https://www.car.gr/10011162-suzuki-dl-650-v-strom
Απο v strom
Είναι δεύτερης γενιάς, και για μένα το ποιο όμορφο και απο τα πρωτα και απο τα καινούργια
Ας πούμε αυτό
https://www.car.gr/10011162-suzuki-dl-650-v-strom
Απο v strom
Είναι δεύτερης γενιάς, και για μένα το ποιο όμορφο και απο τα πρωτα και απο τα καινούργια
Θα συμφωνήσω μαζί σου, το μόνο Vstrom που βλέπεται..
ΤΑ 650 ουτε να το σκεφτεσαι...πολυ σοφα σου μιλησαν τα παιδια..βστρομ μονοδρομος..
Το KLR το αγόρασα το '93 και έχει 60.000 χιλ. Θα μας θάψουν μαζί. Είμαστε σαν παντρεμένοι. Ωστόσο, θέλω να δείξω στην σύζυγο την Ελλάδα. Είναι από την Πορτογαλία και δεν την ξέρει καθόλου τη χώρα μας. Εγώ από την άλλη οδηγώ μόνο μηχανή. Δεν είμαι της ταχύτητας αλλά μου αρέσουν οι κάπως απομακρυσμένες παραλίες. Θέλω να μπορούμε να βγούμε από το καράβι και να πάμε Πήλιο, Δελφούς, Καστοριά, Μάνη κτλ χωρίς να προβληματίζομαι αν θα μας πάει ή όχι. Λίγα ρουχαλάκια στις μπαγκαζιέρες και τίποτε άλλο.
Το μεσαίο μοντέλο vstrom που λένε τα παιδιά πιο πάνω είναι ότι πρέπει, και αισθητικά το προτιμώ και γω από τα υπόλοιπα. Πολύ καλό για δύο, ανετη σέλα, προστασία, φορτώνεται, οικονομικό και με μεγάλη αυτονομία, βάζεις ότι πλαϊνές βαλίτσες γουστάρεις, θα περάσει και το χωματάκι του, νομίζω πως είναι ιδανική επιλογή.
Με το vstrom άνετα θα μπορούσε να σου δείξει και η σύζυγος την πατρίδα της ;)
(Οταν ξεκινήσεις τα ταξίδια με το καλό, ρίξε ερωτήση στην κατάλληλη ενότητα, στα ταξιδιωτικά. Ας πούμε εγώ ξέρω πολύ καλά Αρκαδία - Λακωνία - Μάνη . Θα εκπλαγείς ευχάριστα από τις πληροφορίες που θα πάρεις).
ΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ
Στον άνθρωπο το μηχανάκι που πρέπει να πάρει.
Το παρεξηγημένο και σούπερ αξιόπιστο και ταξιδιάρικο βεστρομάκι
που τα κάνει όλα ακούραστα και καλά..!!!
Περα του στρωματος κοιτα και για καποιο Τενερε 660 Η GS650 Dakar H ΚRL 650 στα 1500-2000 που δεν σπαει χαλαει (ουτε παει)
αλλα βγανει εθνικη με 120/130.
Περα του στρωματος κοιτα και για καποιο Τενερε 660 Η GS650 Dakar H ΚRL 650 στα 1500-2000 που δεν σπαει χαλαει (ουτε παει)
αλλα βγανει εθνικη με 120/130.
ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΑ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΑ...........
Μεγάλη η διαφορά............ΧΑΟΣ...!!!
Πολύ ωραίο το νεότερο vstrom, λίγο ελαφρύτερο και με λίγο πιο σφιχτές αναρτήσεις, αλλά νομίζω πως με 4000-4500 (και με λιγότερα αν πέσεις στην περίπτωση) βρίσκεις ένα του 2007-2008 με όλα τα καλούδια και πιθανώς βελτιωμένα φρένα και με τα ρέστα κάνεις το πρώτο ταξιδάκι. Μπορεί να είναι πιο άσχημο (υποκειμενικό) αλλά και με καλύτερη προστασία από τον αέρα.
basilis_k6
25/04/2017, 15:17
αυτη τη στιγμη τα στρομ abs 07-08-09 ειναι τα vfm. με 4κ εισαι πολύ καλα.
kostasfazer
25/04/2017, 16:38
Vstrom δαγκωτό (κάτοχο ενός 650 του 2010). Θα σου κάνει όλα τα χατίρια και θα σου ζητήσει μόνο τα βασικά. Θα το φορτώσεις σαν γαϊδούρι και θα πάει μια χαρά μέχρι τα 130. Θα το πας σε πατημένο χώμα και δεν θα παραπονεθεί. Θα κάψει από 4,5 μέχρι 5,5 λίτρα τα 100. Εγώ κλείνω 7 χρόνια συμβίωσης και δεν έχω αλλάξει ούτε λάμπα. Του βάζεις μια ψηλή ζελατίνα και 2 βαλίτσες και πας για μπάνιο στην Ίμπιζα. :cool:
zandesiro
25/04/2017, 20:35
Vstrom δαγκωτό (κάτοχο ενός 650 του 2010). Θα σου κάνει όλα τα χατίρια και θα σου ζητήσει μόνο τα βασικά. Θα το φορτώσεις σαν γαϊδούρι και θα πάει μια χαρά μέχρι τα 130. Θα το πας σε πατημένο χώμα και δεν θα παραπονεθεί. Θα κάψει από 4,5 μέχρι 5,5 λίτρα τα 100. Εγώ κλείνω 7 χρόνια συμβίωσης και δεν έχω αλλάξει ούτε λάμπα. Του βάζεις μια ψηλή ζελατίνα και 2 βαλίτσες και πας για μπάνιο στην Ίμπιζα. :cool:
Ετσι ακριβως συμφωνω και εγω!!
Αν επρεπε να ειχα μια μηχανη, το VStrom θα ηταν μονοδρομος για εμενα!
Pattaya boy
26/04/2017, 03:14
Δες και CBF 600 το ψεκαστο με ABS. Το εχω 3 χρονια και εχω ταξιδεψει απο Αρμενια μεχρι Ισπανια μαζι του και παντα δικαβαλο. Τετρακιλινδρο street touring που το βρισκεις μεταχηρησμενο σε πολυ καλες τιμες. Στα θετικα του η αξιοπιστια, φρεναρες, και κινιτε αξιοπρεπος σε εθνικο και επαρχιακο δυκτιο. Το μονο που θα χρειαστει να προσθεσεις ειναι μια ανατομικη σελα λιγο ψιλοτερη ζελατινα και καβαλετα να υψωσεις λιγο το τιμονι και θα ειναι ετοιμο για ταξιδια! :wave2:
381626
kostasagk
26/04/2017, 08:48
to ργαλειο σου είναι μια χαρα ,εξοπλισετο και με τα λεφτα που θα αγοραζες καινουργιο-μεταχειρισμενο ,καντα ταξίδια είναι υπερ αρκετο για την ελλαδα. ασε που ξερεις που ποναει.
Vasilis_naxos
26/04/2017, 12:43
to ργαλειο σου είναι μια χαρα ,εξοπλισετο και με τα λεφτα που θα αγοραζες καινουργιο-μεταχειρισμενο ,καντα ταξίδια είναι υπερ αρκετο για την ελλαδα. ασε που ξερεις που ποναει.
Δύο άτομα με πράγματα στο KLR 250;
kostasagk
26/04/2017, 13:05
βρες τις βαλιτσες και όλα οκ καποτε γυριζα με την κοπελα μου -επειτα γυναικα μου -με ένα cb 50 φτιαγμενο 100αρι και μετα με ένα 400Ν μαζι με την κορη μου σκηνη και όλα τα συμπράγκαλα, αλλωστε η ελλαδα δεν είναι και τοσο μεγαλη αντε να πας πειραια χαλκιδηκη και ο κοπος είναι για μερα μετα χαλαρα αλλωστε οι διακοπες είναι 10-20 ημερες οποτε για ελλαδα φτανει και περισευη.
Δεινόσαυρος
01/05/2017, 01:24
Δύο άτομα με πράγματα στο KLR 250;
Όχι. Τουλάχιστον όχι αν θες να συνεχίσει να είναι κοπέλα σου. Λίγο άνεση ευνοεί την ρομαντική διάθεση.
Άλλη μια ψήφος για το λίαν άξιο V-Strom.
εμένα το στρώμα οπτικά δεν μου αρέσει,βέβαια στην οδήγηση είναι πολύ άνετο και πιθανώς να είναι ιδανικό γι αυτό που ζητάς
mia_zoi_kawa
11/06/2017, 15:51
Βασιλη το 1993 ειχα παει απο Αθηνα σε Ηπειρο σε Πρεσπες σε γυρο Δυτικης Μακεδονιας και επιστροφη Αθηνα με ενα κουλουρι. Οχι δικαβαλος αλλα φουλ φορτωμενος και με πολλα χιλιομετρα σε αγριο χωμα (χωρις τζιπιες ,κινητα, σουπερ ντουπερ κορντουρες ...ωραια εποχη φιλε!). Φυσικα ειχα κανει και αλλα μικροτερα δικάβαλος. Εχω παει και με τρανσαλπ, με παπι, ακομα μαι με ποδηλατο ταξιδια (τωρα προσπαθω να καταφερω να κανω ενα με τα ποδια!). Το μυστικο για να αποφασισεις σε ποια κατηγορια κυβικων πρεπει να καταληξεις (250, 600, 600+) ειναι να γνωριζεις τι αναγκες εχεις να καλυψεις χιλιομετρικα καθημερινα. Δηλαδη αν εχεις 25 μερες αδεια και το ταξιδι ειναι 1500 χλμ πηγαινεις καραανετα με το klr αρκει να σπασεις το ταξιδι σε αποστασεις που δεν θα σε κουραζουν και που θα πηγαινεις χαλαρα (για το κουλουρι τα 90 χλμ πορεια ειναι σουπερ). Αντιθετως αν εχεις να κανεις σε 1500 χλμ μεσα σε πεντε ημερες θα πρεπει να επιλεξεις μια ποιο μεγαλη κατηγορια.
Να θυμασαι οτι συνηθως ενα 250 δικαβαλο μονοκυλινδρο κουραζει τον συνεπιβατη στα 100 με 150 χλμ την μερα (ο οδηγος δεν κουραζεται τοσο ευκολα γιατι ειναι ποιο συνηθισμενος). Πραγματα που προσθετουν κουραση στο ταξιδι ειναι ποσο κουρασμενος εισαι οταν ξεκινας (αν δηλαδη εχεις δουλεψει σαν σκυλι μεχρι την τελευταια μερα) ποια ειναι η ηλικια σου (μετα τα 40 βαραινεις), οι διαδρομες στο χωμα, αλλα και οι κλιματολογικες συνθηκες (αερας βροχη). Προσωπικα αν δεν προσεξω τα τελευταια και με αμαξι να παω εγω... θα ταλαιπωρηθω!
doctoras
11/06/2017, 16:13
Επισης αν εισαι περιπετειώδεις τυπος και θελεις να της δειξεις τις χωματινες ομορφιες και διαδρομες(γιατι ασφαλτοστρώσεις δεν διαθέτουμε) τοτε μπορεις να κινηθεις προς μονοκυλινδρα 650 μιας που θα ειναι πιο ευκολα διαχειρίσιμα λογο του συμαντικα χαμηλότερου βάρους θα τα κανει πιο ευκολα για τις χωματινες ανησυχίες σας
Οπως τα xt660r, fmx650
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.