Σύνδεση

View Full Version : 1981 Honda CB750k



Meni0s
28/04/2017, 03:28
Επιτέλους μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς μηχανή το γκαράζ απόκτησε ένα νέο φιλοξενούμενο που ήρθε για να μείνει..
Μια μοτοσυκλέτα που πάντα θαύμαζα από μικρός όταν ο πατέρας έλεγε ιστορίες απο την δική του μοτοσυκλετιστική πορεία.

Σκοπός ήταν να βρεθεί ένα Cb750 λοιπον μηχανικά να είναι σε καλή κατάσταση και οσο το δυνατον στην οριτζιναλ μορφή του χωρις επιπλεον επεμβασεις απο τους προηγουμενους κατοχους του.
Τηλέφωνα σε αγγελίες και μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες κατέληξα εδώ.381770

Meni0s
28/04/2017, 03:38
Έτος κατασκευής 1981 με 36.000 χιλιόμετρα και χωρίς πολλές πληροφορίες για το ιστορικό της καθότι ο ιδιοκτήτης την ειχε λίγο καιρό στην κατοχή του.

Φόρτωθηκε και ξεκίνησε το δρόμο για το νέο της σπιτι381771

Meni0s
28/04/2017, 03:46
Μετά την είσοδο της στο χώρο έπρεπε να μπουν οι εργασίες σε σειρά γιατί θέλει αρκετά μαζέματα. Η ώρα έχει περάσει απλά και μόνο κοιτώντας την με ένα πλατύ χαμόγελο στο προσωπο.381772

Meni0s
28/04/2017, 03:52
Καφεδάκι πρωινό ,το τρανζίστορ να παίζει μελωδίες και εξέταση τα ηλεκτρολογικά της γιατί δεν φορτίζει την μπαταρία. Μετά από μετρήσεις που έγιναν βρέθηκε η αιτία. Στα Πηνεια στα δύο δαχτυλίδια έπρεπε να υπάρχει αντίσταση 4+ Ω εμείς όμως είχαμε το παρακάτω αποτέλεσμα381773

Meni0s
28/04/2017, 04:01
Εχει προηγηθεί ελεγχος σε όλες της επαφές και γειώσεις και καθαρισμός στο σημείο επαφής τους με το σκελετο.

Αντικατάσταση της παλιάς μπαταρίας με νέα,και πόλοι γιαλοχαρτισμα να φύγει η οποία οξειδωση ειχαν.381774

381775

Meni0s
28/04/2017, 04:06
Μια που περιμένουμε το ανταλλακτικό ας γίνει κανένα γυαλισμα να λερωσουμε νυχακι.381776

400αρι νερού 800 1000 και βούρτσισμα με αλοιφη

381777

381778

Meni0s
28/04/2017, 04:19
Το αποτέλεσμα είναι καπως έτσι..
Στα μάτια μου είναι ηδη έτοιμη και πιάνω τον ευτό μου να την φαντάζεται για ώρα τελειωμένη. Έρωτας μεγάλος.
Μαζί της γίνομαι και εγώ και πάλι έφηβος και ξεχνάω ακομα και την πείνα μου.

Διάλειμμα για φαγητό και συνέχεια μετά.381779
381780

Meni0s
28/04/2017, 04:31
Στο μπροστινό της θα γίνει γενικό σέρβις , νέα ελατήρια τσιμουχες λαδια. Μια που έχουν πάρει ομως φωτιά τα γυαλοχαρτα ας συνεχίσουμε το γυαλισμα εδώ381781
381782

Meni0s
28/04/2017, 04:35
Το αλουμίνιο είναι σε καλύτερη κατάσταση εδώ οπότε ξεκινησαμε με 1000αρι και βούρτσισμα381783
Αλοιφη στο χρώμιο του λασπωτηρα και πίσω παλι
381784

Τα λάστιχα της ηταν σε χάλια κατάσταση και φορέσαμε φρέσκα πατούμενα.

Meni0s
28/04/2017, 05:01
Να γυρνάς σπίτι και να βρίσκεις δέμα αξία...ανεκτιμητη!!
381785

Πολύμετρο κατσαβίδι καστάνια και πάμε για δουλεια.
381786

5.1 μια χαρά, 4-5.5 αναφέρει το σέρβις μάνιουαλ
381787

buckley
28/04/2017, 07:54
Εσείς εκεί στο Ρέθυμνο έχετε βαλθεί να διασώσετε όλα τα 70s Honda ε ? Πολύ καλό είναι αυτό φίλε οπότε θα το κάνεις αστέρι σίγουρα.
Δεν ξέρω αν θα το κρατήσεις μαμά (αμερικάνικο) ,ήταν τα πρώτα dohc αυτά, αλλά αν κάνεις επεμβάσεις φρόντισε να μην είναι μόνιμες.
ΥΓ Μην αφήσεις καιρό το γρύλλο με τους λαιμούς να σηκώνουν όλο το βάρος της μηχανής,καλή συνέχεια...

AristidisZ
28/04/2017, 08:07
Έτος κατασκευής 1981 με 36.000 χιλιόμετρα και χωρίς πολλές πληροφορίες για το ιστορικό της καθότι ο ιδιοκτήτης την ειχε λίγο καιρό στην κατοχή του.

Φόρτωθηκε και ξεκίνησε το δρόμο για το νέο της σπιτι381771

Πόσο την πήρες αν επιτρέπεται ;

Φαίνεται σε εξαιρετική κατάσταση (για την ηλικία της)

Να την χαίρεσαι !!!

GFawkes
28/04/2017, 08:21
Απο τα αγαπημενα μου θεματακια....


ανασταση μιας παλιας οριτζιναλ μοτο...


μια χαρα το πας και βλεπω εισαι γνωστης...

Καλα μαστορεματα, και βαλε φωτο πολλες να γουσταρουμε!

sapila racing
28/04/2017, 09:40
Mπράβο, είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση!
Καλή συνέχεια! :beer:

Meni0s
28/04/2017, 17:44
Εσείς εκεί στο Ρέθυμνο έχετε βαλθεί να διασώσετε όλα τα 70s Honda ε ? Πολύ καλό είναι αυτό φίλε οπότε θα το κάνεις αστέρι σίγουρα.
Δεν ξέρω αν θα το κρατήσεις μαμά (αμερικάνικο) ,ήταν τα πρώτα dohc αυτά, αλλά αν κάνεις επεμβάσεις φρόντισε να μην είναι μόνιμες.
ΥΓ Μην αφήσεις καιρό το γρύλλο με τους λαιμούς να σηκώνουν όλο το βάρος της μηχανής,καλή συνέχεια...

Η αλήθεια είναι ότι γενικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση για τα 36 της χρόνια. Εννοείτε θα παραμείνει μαμά. Έχεις δικιο είναι από τα πρώτα dohc(1978 ήταν το τελευταίο sohc) και 100% αμερικανα με το τιτλο της καθώς αγοράστηκε στο Ίλινοι που είναι και ο τοπος κατοικίας μου εδω και ένα χρόνο .Ο γρύλος μπήκε για μερικές ώρες μέχρι να τελειώσω την εργασία.


Πόσο την πήρες αν επιτρέπεται ;

Φαίνεται σε εξαιρετική κατάσταση (για την ηλικία της)

Να την χαίρεσαι !!!

Ο ιδιοκτήτης ήθελε 2000$ η προσφορά μου ήταν 1200 και τελικά κλείσαμε στα 1400.


Απο τα αγαπημενα μου θεματακια....


ανασταση μιας παλιας οριτζιναλ μοτο...


μια χαρα το πας και βλεπω εισαι γνωστης...

Καλα μαστορεματα, και βαλε φωτο πολλες να γουσταρουμε!

Η μοτοσυκλετες παλιάς κοπής έχουν άλλη χάρη, πάντα της θαύμαζα αλλά για κάποιο λόγο ποτέ δεν έκανα την κίνηση ,ήρθε εκείνη η ώρα. Γνώστης δεν είμαι , υπάρχει όμως το μεράκι η αγάπη και υπομονη να μελετήσω και να μάθω ότι δεν γνωρίζω. Γιαυτό και οποία συμβουλή η πληροφορία από την κοινότητα θα είναι παραπάνω από καλοδεχούμενη.

Στο σημείο αυτό με ενδιαφέρει η λειτουργικότητα της μια που ανοίγει ο καιρος εδώ σιγά σιγά να είναι έτοιμη για βόλτες. Αν όλα πάνε καλά από Οκτώβρη θα μπει στον ειδικά διαμορφωμενο χώρο του σαλονιού που είναι για τις μοτο και μόνο :lol::lol:. Θα λυθεί να γίνει ηλετροστατική ο σκελετός και θα ξεκινήσουμε από το μηδεν.

Σας ευχαριστώ πολύ ολους. Περιγραφή των εργασιων και ενημερωση εδω λοιπον με μπόλικο φωτογραφικό υλικο

sapila racing
28/04/2017, 18:16
Μεταφέρεταi και στο κατάλληλο section, 'Ανακατασκευές Restoring'.

buckley
28/04/2017, 18:34
Ποτάνα Χόντα με την άφθαστη ποιότητα σου.Μπράβο φίλε δεν πήρα χαμπάρι από τον διάκοσμο στις φωτό ότι είσαι Αμερική.Βγάλε τρίψε εξατμίσεις που έχουν κάποια θεματάκια εσωτερικά και παίζει να συνέλθουν και μη βιαστείς για πλήρες λύσιμο και ηλεκτροστατική (γνώμη μου).Βέβαια εσύ τα χεις μπροστά σου και τα βλέπεις ,εμείς εδώ από τις φωτό βλέπουμε ότι τα μέταλλα από το μοτόρι είναι σε εξαιρετική κατάσταση ,όσο φαίνεται.Αν δεν έχει μπει χέρι και είναι όλα μαμά χωρίς να έχουν λυθεί ποτέ βίδες ,δεματικά ,καλωδίωση (μάρκαρε την μαμά όδευση) μην τα πειράζεις δεν ξαναβρίσκονται έτσι...καλή συνέχεια.
ΥΓ ΦΩΤΟ μην ξεχνάς να γουστάρουμε...

Meni0s
28/04/2017, 19:45
Από ότι δείχνει δεν έχει μπει χέρι όπως λες, έχει κάποιες μικρές σκουρίτσες ο σκελετός σε τύφλα σημεία κυρίως σε ραφές πάνω αλλά μπορείς να τις προσπεράσεις. Τις έχω πιάσει ολες με αντισκωριακό προσωρινά και ίσως βάλουμε κάποιο σταθεροποιητή.

Το καλό εδώ στις βόρειες πολιτείες είναι ότι τις μοτο τις κυκλοφορούν αυστηρά την περίοδο του καλοκαιριού λόγω χιονιού και αλάτι που ρίχνουν στους δρόμους . Μετα μπαινουν στα γκαράζ.
Φέτος ο υδράργυρος για παράδειγμα έφτασε -22Celsius. Οπότε με λιγο ψαξιμο βρίσκεις κλασικά κομμάτια σε πολύ καλή κατασταση. Στα μεταχειρισμένα αυτοκινητα ισχύει το αντίστροφο. Καθαρά χωρίς σκουριες από το νότο. Το αλάτι κάνει μεγάλη ζημιά.

Επιστροφή στο νήμα ,τελευταίος έλεγχος πριν το δέσιμο. Τα "καρβουνάκια" μας πάνω από τη γραμμή αντικατάστασης οπότε μπαίνουν παλι στη θέση τους.
381810
Καθαρισμός με οινόπνευμα (90%)
381811
Νέα φλάτζα και σχεδόν τελειώσαμε
381812

Meni0s
28/04/2017, 20:23
Γουργουρισμα και πάλι,λατρέψιμος ήχος. Αγωνία μέχρι να μπει το πολύμετρο πάνω.
Η "βίβλος" αναφέρει για το μοντέλο μας ότι η φορτιση ξεκινά από τις 1700 στροφές και από 3000 έχουμε πλήρη φόρτιση.

12,6 στο ρελαντί (1000-1100rpm)
13,5 3000rpm
14-14,3 5000rpm
Νομίζω είμαστε καλά.
Βόλτα στο τετράγωνο και μια σελφι να έχουμε να θυμόμαστε :D
381813

Meni0s
28/04/2017, 20:46
Το καπάκι της μίζας ήταν κάπως έτσι
381814
ξύσιμο καθαρισμα καλο με οινοπνευμα να φυγουν τυχον λαδια και βρωμιές και βαψιμο με χρώμα υψηλής θερμοκρασίας.
Μετα το βαψιμο και αφού στέγνωσε "ψήθηκε" με θερμοπίστολο όπως αναφέρουν οι οδηγίες.
381815

Στην φανοποιεια δεν υπάρχει μεγάλη εμπειρία αλλά το δουλεύουμε και αυτο το κομματι.
Η φλάτζα ηταν σε καλή κατάσταση και από κάτω η μίζα ήταν καθαρή χωρίς σημάδια αλάτων από τυχόν εισροή νερού. Αυτό μαρτυράει ότι έκανε τη δουλειά της.
Την πέρασα με ένα φίλμ βαζελίνης να ανακτήσει κάποια ελαστικότητα και πίσω στη θέση της.

Meni0s
28/04/2017, 21:20
Τοποθέτηση προσωρινή. Είναι 2 τόνους ποιο ανοιχτό το χρωμα από το ασημί του κινητήρα.
Σειρά ειχε το εξωτερικό καπάκι του δοχείου λαδιού.
Φωτογραφία δυστυχώς δεν πείρα το πριν αλλά πάρτε σαν μέτρο σύγκρισης το καπάκι του κινητήρα. Ήταν ακριβώς στην ίδια κατάσταση.
381817

Meni0s
28/04/2017, 21:58
Μπροστινό φρένο.

Το "δάγκωμα" ήταν απογοήτευση και η μανέτα τερμάτιζε στο χερούλι. Είχε ξεκινήσει κάποια δουλειά από τον προηγούμενο.
Το πιστόνι και ολα τα υπόλοιπα στη δαγκάνα ήταν καινούργια επίσης και ο δισκος.
Για κάποιο λόγο όμως τακάκια και δίσκος ήταν μέσα στα γράσα-λάδι. Σαν να γρασάρεις τον άξονα τροχού και να πιάσεις δουλειά στα φρένα ένα πράμα.

Καθαρίστηκε ο δίσκος με σπρέι για φρένα και έγινε παραγγελία για tokico τακάκια από τη μαμά Honda. Εξαέρωση έγινε και δεν είχε αέρα το σύστημα μεσα.

Το πρόβλημα ήταν στην τρόμπα πανω. Είχε εσωτερική διαρροή. Μετα από παρατήρηση στο πάτημα του φρένου έβλεπες ένα μικροσκοπικό πήδακα μέσα στο δοχείο υγρών.

Ώρα για λύσιμο.
381818
381819
381820

Meni0s
28/04/2017, 22:09
Αφού αφαιρέθηκε το C κλιπ βγήκαν ένα ένα τα κομμάτια. Εμφανή ζημιά δεν παρατήρησα, σκάσιμο η κάτι άλλο.381821

Το κιτ ανακατασκευής της τρόμπας βρέθηκε στο ebay και το περιμένουμε (16$ με δωρεάν μεταφορικά)

Ο κύλινδρος εσωτερικά στο κάτω μέρος του είναι ένα μικρό σημειο(όπως είναι τοποθετημένος πάνω στο τιμονι) που είχε χασει την γυαλάδα του. Νόμιζα ότι ήταν βρωμιά αλλά όσο και να καθάρισα δεν είδα διαφορά. Σκαλοπάτι δεν κάνει ούτε φαίνεται να εχει κάποια διαβρωση το μέταλλο σε σημείο να χάνει τα υγρά εξαιτίας αυτού. Λογικά προκλήθηκε από νερό που υπήρχε μέσα στη τρόμπα γιαυτό και ήταν στο κάτω μέρος σε σχήμα μικρής φυσαλίδας. Τα υγρά φρένων σαν υδρόφιλο υγρό σε συνδιασμο με μεγαλη περίοδο ακινησίας που πιθανον να βρισκοταν έφερε το αποτελεσμα.
Σιγά σιγά τα μυστικά που κρύβει αποκαλυπτονται.


Καθαρίστηκαν τα πάντα απο τη μούργα που είχε πιάσει σε ορισμένα σημεία όπως εδώ.

381822

Τρόμπα και καπάκι δοχείου υγρών προετοιμαστηκαν για βαφή.
Οι αριστερές εξατμίσεις είναι χτυπημένες και στραβωμένες μετά το σημείο στήριξης τους πάνω στη μηχανη. Έιναι η εργοστασιακή 4 σε 4 που την εβαζε η Honda στο μοντελο Κ για την αμερικανικη αγορά και αν την βρω κάποια στιγμή σε καλή κατάσταση και τιμή θα την αντικαταστήσω.
Για να προλάβω κάποιους για αφτερμαρκετ ούτε καν λόγος .
381823

Meni0s
28/04/2017, 23:03
Έτοιμα όλα βαμενα και καθαρα. Οι βίδες έκαναν 24ωρο μπάνιο μέσα σε αντισκωριακό βούρτσισμα με πλαστικό βουρτσάκι και ανέκτησαν την παλιά τους λάμψη(εδώ είναι πριν)

Και έγιναν όπως τις βίδες της τιμονόπλακας που βλέπουμε στη δεύτερη φωτογραφια

turist
28/04/2017, 23:17
:beer::beer::beer::beer:

Meni0s
28/04/2017, 23:39
Τα τακάκια μας ήρθαν381827

Το σωληνάκι των φρένων σκεφτόμουν να το αντικαταστήσω ή με το δικο του σε καινούργιο
ή υψηλής μαύρου χρώματος(να μην κανει πολυ μπαμ στο ματι)γιατί το δικό του "λαστιχάρει". Το βλεπουμε όμως αφού ολοκληρωθεί.

Αυτά για την ώρα.
Κάποια από τα επεισοδειά είναι ηδη "μαγνητοσκοπημένα" η φωτογραφία είναι από τα επεισόδια που θα ακολουθήσουν (teaser) :lol::lol:
381828

Triathlon 7
29/04/2017, 01:39
:beer::beer::beer:

Είσαι μάγκας!

Tycho Moon
29/04/2017, 03:47
Ωραίος ρε φίλε!

Συνέχησε να μας φτιάχνεις με τις φώτος και τις περιγραφές σου!

Τυχερή η μοτόρα, έπεσε σε καλά χέρια...

:beer::beer::beer:

buckley
29/04/2017, 07:06
Τα τακάκια μας ήρθαν381827

Το σωληνάκι των φρένων σκεφτόμουν να το αντικαταστήσω ή με το δικο του σε καινούργιο
ή υψηλής μαύρου χρώματος(να μην κανει πολυ μπαμ στο ματι)γιατί το δικό του "λαστιχάρει". Το βλεπουμε όμως αφού ολοκληρωθεί.

Αυτά για την ώρα.
Κάποια από τα επεισοδειά είναι ηδη "μαγνητοσκοπημένα" η φωτογραφία είναι από τα επεισόδια που θα ακολουθήσουν (teaser) :lol::lol:
381828

Σωληνάκι φτιάξε υψηλής (αφού έχει μόνο ένα δίσκο)και ντύσε το εξωτερικά με λάστιχο να φαίνεται μαμά ,κανείς δεν θα καταλαβαίνει ότι από μέσα υπάρχει το υψηλής ,μακάρι να μην έχει το σώμα της τρόμπας κανένα τριχοειδές ράγισμα και να αποκατασταθεί με το σετ επισκευής.Για τις εξατμίσεις και την διατήρηση τους έχεις απόλυτο δίκιο, πάντως κατ' εμέ η μελλοντική τοποθέτηση 2ου δίσκου εμπρός είναι μέσα στις λίγες επιτρεπτές αναβαθμίσεις...
Καλή συνέχεια.

sapila racing
29/04/2017, 09:34
Σωληνάκι υψηλής οπωσδήποτε, βάλε μαύρο ή κάλυψέ το οπως είπε ο buckley, παντως όχι το original.
To κυλινδράκι της τρόμπας πρέπει να το τρίψεις εσωτερικά με ψιλό γυαλόχαρτο τυλιγμένο σε κατι που να σε βολεύει για να λειανθεί και να φύγουν τυχόν επικαθήσεις/βρωμιές.
Αν δεν έχεις ξαναπεράσει τσιμουχάκι σε έμβολο τρόμπας ίσως ζοριστείς.
Θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις κατι που να μην το πληγώνει για να το τεντώσεις να περάσει απο τα εξογκώματα του εμβόλου για να πάει στην θέση του και προσοχή στην φορά του.
Θα το λιπάνεις με υγρό φρένων και βολεύει να περάσεις εσωτερικά του μια ναυλον σακκούλα η και οδοντικό νήμα για να το τεντώνεις όπως θα το βάζεις. Οταν μπεί στην θέση του απλά τραβας έξω το υλικό που χρησιμοποίησες.

Καλή συνέχεια!

Οτι θα είχαμε και ανακατασκευή CB750 απο το USA εδω στο moto.gr δεν το περίμενα! :beer:

aetomenios
29/04/2017, 15:46
Ευγε συνονόματε πατριώτη,
πολυ καλη περιπτωση πέτυχες που σε συνδυασμο με το μερακι και την λεπτομερη δουλειά,
θα ζωντανέψεις τον θρυλο μιας εποχης που αφησε την δικη του ιστορια,
στα μοτοσυκλετικά μονοπάτια εκείνης της αξέχαστης μοναδικης εποχής μας!!!
Οτι βοηθεια χρειαστεις ολα τα παιδια της παρεας θαναι κοντά σου.

buckley
29/04/2017, 16:48
Ευγε συνονόματε πατριώτη,
πολυ καλη περιπτωση πέτυχες που σε συνδυασμο με το μερακι και την λεπτομερη δουλειά,
θα ζωντανέψεις τον θρυλο μιας εποχης που αφησε την δικη του ιστορια,
στα μοτοσυκλετικά μονοπάτια εκείνης της αξέχαστης μοναδικης εποχής μας!!!
Οτι βοηθεια χρειαστεις ολα τα παιδια της παρεας θαναι κοντά σου.

Εξυπακούεται αυτό.

Πατρίδα οπότε καταλαβαίνουμε (από τις αριστερές εξατμίσεις και το πίσω φλας) ότι είχε πέσει από εκεί ,βρήκες κι άλλα ίχνη ?
Για βάλε φωτό της τετράδας (φαντάζομαι ότι τις έχεις βγάλει για έλεγχο ) οι δεξιές είναι οκ ? εσωτερικοί σιγαστήρες στη θέση τους ?
Άντε κοντεύει το καλοκαίρι εκεί να είναι έτοιμο το θηρίο.

Meni0s
29/04/2017, 19:51
Σας ευχαριστώ πολύ όλους παιδιά για τα καλά σας λογια και για τις πληροφορίες που δίνετε. Το οδοντικό νήμα στο πέρασμα της τσιμούχας έκανε την δουλειά παιχνιδάκι. Θα επανέλθω ποιο μετά με λεπτομέρειες. Ήρθαν διαφορά δεματάκια οπότε ώρα για δουλειά.

Meni0s
29/04/2017, 22:06
To κυλινδράκι της τρόμπας πρέπει να το τρίψεις εσωτερικά με ψιλό γυαλόχαρτο τυλιγμένο σε κατι που να σε βολεύει για να λειανθεί και να φύγουν τυχόν επικαθήσεις/βρωμιές.


Χαρτοταινία τυλιγμένη σε ένα κατσαβίδι λοιπόν και 2000 γυαλόχαρτο. Τρίφτηκε ο κύλινδρος καθαρίστηκε και επανήλθε η γυαλάδα του.
1000 ευχαριστώ. 381853

Οι τσιμούχες περάστηκαν στη θέση τους αφού μπήκε υγρό φρένων για λίπανση.
381854
Όλα στη θέση τους όπως πρέπει χωρίς δυσκολία με την βοήθεια σας. :beer::beer::beer:
381855

Meni0s
29/04/2017, 22:31
Είχα και καλό βοηθό σήμερα. :lol:
381856

Τα παλιά τακάκια.
381858


Ο αντικαταστάτης τους.
381857

Coyote.V
29/04/2017, 22:50
Καλή αρχή, όντως είναι σε πολύ καλή κατάσταση αν και πρέπει να έχει φάει μια ψιλή ξάπλα από τα αριστερά...το βλέπω στα καπάκια από τα όργανα... ή όχι με γελάει το μάτι;

Meni0s
29/04/2017, 23:02
Καλή αρχή, όντως είναι σε πολύ καλή κατάσταση αν και πρέπει να έχει φάει μια ψιλή ξάπλα από τα αριστερά...το βλέπω στα καπάκια από τα όργανα... ή όχι με γελάει το μάτι;
Έχει φάει ξάπλα από αριστερά. Τα όργανα έχουν γρατζουνιές ο μπροστινός λασπωτήτας και η εξάτμιση. Μανέτα είχαν βάλει καινούργια. Όταν την πείρα είχε κάγκελα και πείραν το μεγαλύτερο φορτίο. Δεν ηταν στραβωμένα ήταν ξυσμένα. Πουθενά αλλού δεν έχω παρατηρήσει ζημιά. Τιμόνι και όλα τα υπόλοιπα είναι ίσια. Έχω την εντύπωση οτι είχε συρθεί στην άσφαλτο.

Meni0s
29/04/2017, 23:06
Εξυπακούεται αυτό.

Πατρίδα οπότε καταλαβαίνουμε (από τις αριστερές εξατμίσεις και το πίσω φλας) ότι είχε πέσει από εκεί ,βρήκες κι άλλα ίχνη ?
Για βάλε φωτό της τετράδας (φαντάζομαι ότι τις έχεις βγάλει για έλεγχο ) οι δεξιές είναι οκ ? εσωτερικοί σιγαστήρες στη θέση τους ?
Άντε κοντεύει το καλοκαίρι εκεί να είναι έτοιμο το θηρίο.
Δεν τις έχω βγάλει ακόμα ,θα έρθει η σειρά τους.
Αριστερές
381859
Δεξιές
381860
Και πίσω.
381861

Αν δεν συναντήσω δυσκολίες στην πορεία ή άλλες ζημιές πιστεύω σε 10-15 μέρες θα είναι σε θέση να κυκλοφορεί.

Meni0s
30/04/2017, 00:01
Έχουμε ακόμα :

1)καθάρισμα ντεπόζιτο.
Στο φίλτρο βενζίνης είχε μέσα λίγη σκουριά κοκκομετρία μικρότερη από άμμο. Εδώ θα χρειαστώ γνώμες.
Έχω διαβάσει όλους τους πιθανούς τρόπους καθαρισμού αλλά κλίνω προς το ξύδι- μεταλλικά σφαιρίδια ή παξιμάδια . Να αναφέρω ότι δεν είδα μέσα διαβρωση μεγάλη. Θα βάλω φωτογραφία. Η πλαστικοποιηση αν δεν γίνει σωστά και αποτύχει θα έχεις άλλους μπελάδες μετά. Θα ηταν καλο αν υπάρχει τρόπος να αποτρέψω την οξείδωση να την αποφύγω.

2)Καθάρισμα και ανακατασκευή καρμπυρατέρ, ρύθμισμα και συγχρονισμό.
Η μηχανή ανέβαζε στροφές μετά τις 4000 σε ρυθμούς χελώνας. Ρελαντί κρατούσε σχετικά καλά.

3) αλλαγή φλάτζας στο καπάκι των βαλβίδων.
Έχω διαρροές από εκεί(ξεραμένη) Την έχω ήδη στα χέρια μου. Προτίμησα Honda για καλύτερη εφαρμογή και σίγουρο αποτέλεσμα.
Όποιο ανταλλακτικό το βρίσκω σε γνήσιο εννοείτε ότι το προτιμώ. Και εδώ θα χρειαστώ βοήθεια όταν έρθει η ώρα.

4) κατάσταση κινητήρα
Μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων να δούμε σε τι κατάσταση είναι. Διάκενο βαλβίδων και ότι άλλο χρειάζεται. Στα μηχανικά χρειάζομαι πολύ μελέτη ακόμα. Δεν έχω εμπειρία αλλά όπως είπα υπάρχει διάθεση και γαιδουρινή υπομονή.

Meni0s
30/04/2017, 02:02
Φωτογραφίες από το εσωτερικό του ντεπόζιτου
1
381863
2
381864
3
381865

Meni0s
30/04/2017, 02:23
Σωληνάκι φτιάξε υψηλής (αφού έχει μόνο ένα δίσκο)και ντύσε το εξωτερικά με λάστιχο να φαίνεται μαμά ,κανείς δεν θα καταλαβαίνει ότι από μέσα υπάρχει το υψηλής ,μακάρι να μην έχει το σώμα της τρόμπας κανένα τριχοειδές ράγισμα και να αποκατασταθεί με το σετ επισκευής.

πάντως κατ' εμέ η μελλοντική τοποθέτηση 2ου δίσκου εμπρός είναι μέσα στις λίγες επιτρεπτές αναβαθμίσεις...

Το μπροστινό φρένο τέλος .
381866
Έγινε εξαέρωση στο σύστημα και εχουμε πολυ καλή αίσθηση στην μανέτα. Αξιοπρεπές φρεναρισμα που θα βελτιωθεί μόλις μπει το σωληνάκι υψηλης.

Της πατέντες με τα διπλά δισκόφρενα τις έχει πάρει το μάτι μου θα το ψάξω από Οκτώβρη με την ησυχία μου.

Coyote.V
30/04/2017, 07:37
Έχουμε ακόμα :

1)καθάρισμα ντεπόζιτο.
Στο φίλτρο βενζίνης είχε μέσα λίγη σκουριά κοκκομετρία μικρότερη από άμμο. Εδώ θα χρειαστώ γνώμες.
Έχω διαβάσει όλους τους πιθανούς τρόπους καθαρισμού αλλά κλίνω προς το ξύδι- μεταλλικά σφαιρίδια ή παξιμάδια . Να αναφέρω ότι δεν είδα μέσα διαβρωση μεγάλη. Θα βάλω φωτογραφία. Η πλαστικοποιηση αν δεν γίνει σωστά και αποτύχει θα έχεις άλλους μπελάδες μετά. Θα ηταν καλο αν υπάρχει τρόπος να αποτρέψω την οξείδωση να την αποφύγω.


Μια χαρά είναι το ντεπόζιτο θα καθαρίσει αμέσως. Και μια αλυσίδα (όχι κίνησης, μη μπερδευτούμε) μπορείς να ρίξεις μέσα, θα κάνει καλύτερη και πιο γρήγορη δουλειά από τα παξιμάδια γιατί είναι πιο βαριά.

belo
01/05/2017, 10:49
το μηχανακι ειναι σε εξερετικη κατασταση. δεν ειναι ανακατασκευη. ενα γερο σερβις για τα μηχανικα και πινελιες για τα οπτικα. σε ζηλευω παντα με την καλη την ενοια που εχεις ενα τετοιο ομορφο μηχανακι. αναμενουμε πολλες φωτο και ευχομαι να το χαρεις φιλε.

anemoΣ
05/05/2017, 16:51
Έχουμε ακόμα :

1)καθάρισμα ντεπόζιτο.
Στο φίλτρο βενζίνης είχε μέσα λίγη σκουριά κοκκομετρία μικρότερη από άμμο. Εδώ θα χρειαστώ γνώμες.
Έχω διαβάσει όλους τους πιθανούς τρόπους καθαρισμού αλλά κλίνω προς το ξύδι- μεταλλικά σφαιρίδια ή παξιμάδια . Να αναφέρω ότι δεν είδα μέσα διαβρωση μεγάλη. Θα βάλω φωτογραφία. Η πλαστικοποιηση αν δεν γίνει σωστά και αποτύχει θα έχεις άλλους μπελάδες μετά. Θα ηταν καλο αν υπάρχει τρόπος να αποτρέψω την οξείδωση να την αποφγω.


Αναλογη σκουρια ( και περισσοτερη) σε ντεποζιτο φιλου, την καθαρισαμε με διαλυτικο νιτρου και βιδες ,γερο κουνημα και φυσηγμα με αερα.

Μενουμε συντονισμενοι!!!:beer::a014:

mankam
05/05/2017, 20:26
Ευγε Πατριώτη έχεις μεράκι! κρίμα που δεν γράφει πλέον εδω μέσα ο χρήστος sv9cvk να το δει, έχει κάνει αξαιρετική δουλειά πάνω σε αυτές τις μοτοσυκλέτες!

Για το ρεζερβουάρ θα σου προτεινα να αποφύγεις όλα τις Heavy λυσεις, (παξιμάδια αλυσίδες) γιατι θα αφαιρέσεις και υγιές μέταλλο, ούτε ξύδι αν το αφήσεις πολύ τρωει το μέταλλο το έχω δει με τα μάτια μου.
Απο όσο βλέπω στις φωτο το εσωτερικό του η σκουριά ειναι επιφανειακή, υπαρχουν προιοντα οπως ο σκουριοφάγος για αυτη την δουλεια δεν ξέρω τι ονομασια εχει αμερική, πλαστικοποιηση έκανα εγω με το por-15 και έμεινα ικανοποιημενος, υπάρχει κιτακι της ιδιας εταιριας με χημικο αφαιρεσης σκουριάς.

Καλή συνέχεια:beer:

Meni0s
08/05/2017, 03:25
Να κεράσω και εγω μια γυρα άπαντες :beer:




Ευγε Πατριώτη έχεις μεράκι! κρίμα που δεν γράφει πλέον εδω μέσα ο χρήστος sv9cvk να το δει, έχει κάνει αξαιρετική δουλειά πάνω σε αυτές τις μοτοσυκλέτες!

Για το ρεζερβουάρ θα σου προτεινα να αποφύγεις όλα τις Heavy λυσεις, (παξιμάδια αλυσίδες) γιατι θα αφαιρέσεις και υγιές μέταλλο, ούτε ξύδι αν το αφήσεις πολύ τρωει το μέταλλο το έχω δει με τα μάτια μου.
Απο όσο βλέπω στις φωτο το εσωτερικό του η σκουριά ειναι επιφανειακή

η αληθεια ειναι οτι ο συντοπιτης μου ειναι ενα απο τα ατομα που ανεβασαν πολυ ψηλα το πηχη.
Να ειναι καλα οπως και ολοι μας για να συνεχισουμε να κανουμε ολα αυτα που αγαπαμε!

Εγιναν διαφορα πραγματακια αυτες τις μερες.
Ντεποζιτο μετα απο δυο 24ωρα στο ξυδι και ενω το φιλτραρα 2 φορες στο ενδιαμεσο και παλι μεσα
382167
382165


Καθαρισε απο καταλοιπα βενζινης και βρωμιας ετων που υπηρχαν στο εσωτερικο.
382166

Meni0s
08/05/2017, 03:47
Εγινε αδρανοποιηση με σοδα ,πλυθηκε καλα με απιονισμενο νερο στεγνωσε με πιστολακι.
Ενα πλυσιμο με βενζινη να φυγει καθε υποψια νερου και αμεσως μετα γεμισμα κατευθειαν.
Η μηχανη θα βγαινει τακτικα εξω και θα φροντισω να ειναι γεματη παντα. Το χειμωνα που θα μεινει μεσα ισως το πλαστικοποιησω(αφου πρωτα καθαριστει και παλι)

Πλυθηκε το φιλτροκουτι. νεα σωληνακια καυσιμου και φιλτρο βενζινης
382168
382169

Αντικατασταση στα κοκαλωμενα του σωληκια
382170

Meni0s
08/05/2017, 03:59
Ξεκινησε το καθαρισμα στα καρμπυρατερ
382171
382172
εδω υπηρχε προβλημα ειχε σκιστει δεν ψεκαζε καυσιμο και πειρε τη θεση του νεο
382173

Meni0s
08/05/2017, 04:14
382174
382175
ανανεωθηκε απο θεμα Οring και φλατζων, ελεγχθηκαν αν δουλευουν τα παντα πανω γυαλιστηκαν ποτηρια και
δεθηκε με ελληνικη ροκ μουσικη και 2-3 καφεδες.
(αριστερα μετα απο το πρωτο βουρτσισμα)
382176

Meni0s
08/05/2017, 04:21
Ντιζες γκαζιου και αερα στη θεση τους αφου πρωτα λιπανθηκαν

382177

αυτη τη βδομαδα θα γινει ρυθμισμα και συγχρονισμος και καθως τελειωνει ο πρωτος κυκλος εργασιων
ελπιζω το επομενο Σαβ/κο να με βρει εκει εξω.. εγω και αυτη.. :beer:
382178

Meni0s
08/05/2017, 04:56
κοιτουσα για ζελατινα να την βαζω στα ταξιδακια, θα ηθελα να μην ειναι σαν βιτρινα καταστηματος.
Λιγακι μαζεμενη αλλα να παρεχει καλυψη και μετα απο πειραματισμους νομιζω θα επιλεξω μια σαν και αυτη.
382179

Αυτη ειναι 35 εκατοστα στο υψος
382180
382181

Meni0s
08/05/2017, 04:59
Αν ειναι απο 35 μεχρι 45 εκατοστα στο υψος νομιζω θα ειμαι μια χαρα.
Να καλυβει τα οργανα οπως εδω

382183

Meni0s
08/05/2017, 05:57
Κέρωμα στο ντεπόζιτο και στα δύο πλαϊνά καπάκια.

Δεν ξέρω αλλά τα σημάδια του χρόνου πάνω της μου αρέσουν πολύ. Κάθε ένα από αυτά και μια ιστορία ..

Όσο ήταν "γυμνή" καθαριστηκε σχολαστικα σκελετος-ψαλίδι με ατμό και μετα περασμα με αντισκωριακο λάδι(και το κάτω μέρος του ντεποζιτου το ιδιο)

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
08/05/2017, 08:21
καλοταξιδο φιλε μου.

Υγ λιγο ποιο πανο απ την μηχανη σου, μου αρεση το Γκαραζ που εχεις.:a23:

Meni0s
24/06/2017, 03:57
Οι εργασίες δεν σταμάτησαν από την τελευταία φορά συνεχίζουμε κανονικά. Έχει κάνει και περίπου χίλια χιλιόμετρα σε βόλτες τα σαββατοκύριακα. Δυο φορές παραλίγο να με εμβολισουν οι εδω κάφροι με τα suv τέρατα σε αλλαγή λωριδας που προσπαθησαν να κανουν. Μετα απο ζογκλερικα και τα απαραιτητα "γαλλικά" μεσα απο το κρανος αντικαταστάθηκε η κόρνα με μια αεροκορνα τερατάκι.
Η εξάτμιση είναι πολλή ήσυχη για να κάνει αισθητή την παρουσία μου στους γύρω.

Μπροστινή ανάρτηση λύθηκε καθαρίστηκαν όλα από τη λάσπη που είχε μέσα αντί για λάδι. Λογικά δεν πρέπει να είχε μπει ποτέ χέρι πανω μέχρι τώρα. Οι τσιμούχες έχαναν όποτε μπήκαν καινούριες όπως εγινε αντικατάστασή και στις ξύστρες. Φρεσκο δεκάρι λαδι, δεσιμο και βουαλά. Έχουμε ανάρτηση και πάλι!

Αέρα πρόσθεσα 10 psi με μέγιστο το 16 που αναφέρει στο βιβλίο. Το μαρκούτσι που ενώνει τις δύο μπουκάλες αναμεσα στις ταπες πρέπει να χανει. Δεν κραταει τον αερα πάνω από 2 μέρες.
Ερωτώ λοιπον κύριοι ,μπορώ να αλλάξω το ελατήριο με ένα προοδευτικό και νά καταργησω τελειως τον αερα?

Τα καρμπυρατερ συγχρονιστηκαν και δουλεύουν όπως πρέπει. Ένα μικρό vaccum leak το έχει στις εισαγωγες γιατί είναι κοκκάλινες πλεον, περιμένω τις καινούριες.
Το μείγμα το ρύθμισα στις 2,5 στροφές γιατί ήταν 1,5 και δούλευε πολύ φτωχα. Αρπάει πολύ καλύτερα μετά απο αυτο.

Από τους κυλίνδρους ένα και 2 είχα λίγο καπνό στις εξατμισεις όταν δούλευε για πολλη ώρα. Οι άλλοι δύο απολύτως τίποτα.
Τις άλλαξα φίλτρο λαδιού και λάδια επι ευκαιρίας με πιο χοντρο 20w50 (αντί για 10w40) και από ότι είδα σταμάτησε να καπνιζει. Ελατήρια πιστονιού να υποθέσω? Γιατί όμως μονο στα 2?

Σειρά έχει και η αλυσίδα που κάνει κόμπους, θα κυλάει πολύ πιο γλυκά μετά. Γρανάζια έχει 18 μπροστα 46 πίσω, και σκεφτόμουν να βάλω 43αρι ( η 40αρι?)
Να μπορώ να ταξιδεύω στα 100-110km με λιγοτερες στροφες με τον αδερφο μου(V-strom).



Υγ. Θα ακολουθησει φωτορομάντζο γιατι ειμαι απο κινητό

sapila racing
24/06/2017, 10:08
Μια που το έλυσες μέτρησες τα ελατήρια πηρουνιού?
Φαντάζομαι οτι μετα απο τόσα χρόνια θα είναι εκτός προδιαγραφών και θα θέλουν αλλαγή. Δεν χρειάζεται να κυκλοφορεί, και στο πλαινό σταντ να ειναι κάθονται με τον καιρό.
Αν θέλεις βάλε προοδευτικά, πχ Hyperpro ή Wilbers η οτι βρείς απο καλή εταιρεία.
Με τον αέρα στο πηρούνι, θα έλεγα να μην ασχοληθείς καν. Αδικος κόπος, ξεφούσκωσέ το και άστο.
Ομως πιστεύω οτι με λάδι 15W θα δουλεύει πολύ καλύτερα, αν αλλάξεις ελατήρια άλλαξε και τα λάδια.
Η αλλαγή που αναφέρεις για το γρανάζωμα είναι τεράστια, αν σου φαίνεται κοντό, μάκρυνέ το 1-2 δόντια πίσω, όχι παραπάνω,
Αν θέλεις να δείς πως θα είναι και αν χωράει φυσικά, βάλε 1 μεγαλύτερο εμπρός, είναι σχεδόν σαν 3 κάτω πίσω αλλά είναι πολύ πιο φτηνό και αν δεν σου αρέσει το αλλάζεςι εύκολα.

Coyote.V
24/06/2017, 16:30
Βασικά είσαι ήδη γραναζωμένος με το 18 μπροστά γιατί από την μάνα του φοράει 15... δεν ξέρω πόσο καλό ή κακό θα του κάνεις με μικρότερο πίσω, μιλάμε για μεγάλη διαφορά από το ΟΕΜ. Θα βάζεις πρώτη και θα νομίζεις ότι έχεις δευτέρα μέσα. (ήδη πρέπει να είναι έτσι με +3 μπροστά!)
Το ΟΕΜ γρανάζωμα είναι 15/46
Αυτή την στιγμή με αυτό το γρανάζωμα έχεις χάσει 28% ροπή και έχεις κερδίσει 28% τελική.


Σε αυτό το λίνκ μπορείς να βάλεις το μοντέλο της μηχανής και σου βγάζει τα γραναζώματα τελικές κλπ... ψάξε το http://www.gearingcommander.com/
Δώσε τις παραμέτρους που θες και κοίτα ποιο είναι το σωστό.

Meni0s
24/06/2017, 20:40
Μια που το έλυσες μέτρησες τα ελατήρια πηρουνιού?
Φαντάζομαι οτι μετα απο τόσα χρόνια θα είναι εκτός προδιαγραφών και θα θέλουν αλλαγή. Δεν χρειάζεται να κυκλοφορεί, και στο πλαινό σταντ να ειναι κάθονται με τον καιρό.
Αν θέλεις βάλε προοδευτικά, πχ Hyperpro ή Wilbers η οτι βρείς απο καλή εταιρεία.
Με τον αέρα στο πηρούνι, θα έλεγα να μην ασχοληθείς καν. Αδικος κόπος, ξεφούσκωσέ το και άστο.
Ομως πιστεύω οτι με λάδι 15W θα δουλεύει πολύ καλύτερα, αν αλλάξεις ελατήρια άλλαξε και τα λάδια.
Η αλλαγή που αναφέρεις για το γρανάζωμα είναι τεράστια, αν σου φαίνεται κοντό, μάκρυνέ το 1-2 δόντια πίσω, όχι παραπάνω,
Αν θέλεις να δείς πως θα είναι και αν χωράει φυσικά, βάλε 1 μεγαλύτερο εμπρός, είναι σχεδόν σαν 3 κάτω πίσω αλλά είναι πολύ πιο φτηνό και αν δεν σου αρέσει το αλλάζεςι εύκολα.
Τα μέτρησα τα ελατήρια, έπρεπε να είναι 49.2cm
Και είναι 52cm

Meni0s
25/06/2017, 00:00
Βασικά είσαι ήδη γραναζωμένος με το 18 μπροστά γιατί από την μάνα του φοράει 15... δεν ξέρω πόσο καλό ή κακό θα του κάνεις με μικρότερο πίσω, μιλάμε για μεγάλη διαφορά από το ΟΕΜ. Θα βάζεις πρώτη και θα νομίζεις ότι έχεις δευτέρα μέσα. (ήδη πρέπει να είναι έτσι με +3 μπροστά!)
Το ΟΕΜ γρανάζωμα είναι 15/46
Αυτή την στιγμή με αυτό το γρανάζωμα έχεις χάσει 28% ροπή και έχεις κερδίσει 28% τελική.


Σε αυτό το λίνκ μπορείς να βάλεις το μοντέλο της μηχανής και σου βγάζει τα γραναζώματα τελικές κλπ... ψάξε το http://www.gearingcommander.com/
Δώσε τις παραμέτρους που θες και κοίτα ποιο είναι το σωστό.

Ωραίος, θα το ψάξω και θα δω. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω κάποια υπερβολή

sapila racing
25/06/2017, 21:24
Τα μέτρησα τα ελατήρια, έπρεπε να είναι 49.2cm
Και είναι 52cm

Είναι αλλαγμένα? Πόσο δίνει αρχικό μήκος?
Οπως και να χει αφού είναι έτσι δεν χρειάζονται άλλαγμα.
Παντως η εμπειρία μου απο παλιές μοτο λέει οτι με άλλα ελατήρια και 15ρι λάδι αντι για 10ρι αυτά τα απλά πηρούνια βελτιώνται δραματικά.
Αυτο αν θέλεις να είναι πιο sport και να μην βυθίζεται τόσο εύκολα κλπ.
Αν θέλεις να είναι άνετο, τότε καλά είναι.


Ωραίος, θα το ψάξω και θα δω. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω κάποια υπερβολή

Μην το ψάχνεις στραβά, το γρανάζωμα που είπες, 18 μπροστα 46 πίσω είναι το original απ ότι βλέπω.
Βέβαια μπορείς και να τα μετρήσεις, αν δεν το έκανες ήδη, να δείς αν ειναι κάποιο αλλαγμένο.
Μην το αλλάξεις πολύ πάντως, 1 δόντι πίσω κανει μια διαφορά χωρίς να αλλάζει πολύ τις επιταχύνσεις.
Ενα εμπρός είναι πολύ μεγάλη διαφορά, κατάλληλη μόνο αν πηγαίνεις συνέχεια αυτοκινητόδρομο και χωρίς ανηφόρες.
Δεν θα γεμίζει η 5η!

Coyote.V
25/06/2017, 21:35
Μην το ψάχνεις στραβά, το γρανάζωμα που είπες, 18 μπροστα 46 πίσω είναι το original απ ότι βλέπω.
Βέβαια μπορείς και να τα μετρήσεις, αν δεν το έκανες ήδη, να δείς αν ειναι κάποιο αλλαγμένο.
Μην το αλλάξεις πολύ πάντως, 1 δόντι πίσω κανει μια διαφορά χωρίς να αλλάζει πολύ τις επιταχύνσεις.
Ενα εμπρός είναι πολύ μεγάλη διαφορά, κατάλληλη μόνο αν πηγαίνεις συνέχεια αυτοκινητόδρομο και χωρίς ανηφόρες.
Δεν θα γεμίζει η 5η!



Ναι έκανα λάθος το 18 είναι ΟΕΜ δεν ξέρω τι σκεφτόμουν εκείνη την στιγμή. :rolleyes: Πάντως Μένιο δεν σου πρότεινα λύση, σου είπα να το ψάξεις.

Meni0s
25/06/2017, 22:22
Όσο αναφορά την ανάρτηση έχω μεγάλη βύθιση στα φρένα και θέλω να το διορθωσω αυτό (σχεδόν τερματιζει). Οπως το ειπες την θελω λιγο πιο sport,παρόλα αυτά είναι άνετη και δουλευει ομαλά.
Για αρχή θα αλλάξω σε 15αρι να δω πως είναι και βλέπουμε.
Με το γραναζωμα θα μείνω με τα οεμ. Ανηφόρες δεν υπάρχουν και κάποιες φορές ο αυτοκινητόδρομος είναι μονόδρομος. Αυτό που θα ήθελα είναι να μακρυνω λίγο το γραναζωμα ώστε στην 5η να έχει λιγότερες στροφές ο κινητηρας.
Να είστε καλά και οι 2 για τις απαντήσεις σας

Meni0s
20/07/2017, 18:08
Επιστροφή στο νήμα

Πιο πολύ σε λάσπη έκανε παρά σε λάδι
386821
εδώ το μετά
386822
diy εργαλείο για να μπουν οι καινουριες τσιμουχες στη θεση τους
386823

Meni0s
20/07/2017, 18:16
φρέσκο λαδάκι

386824

Τελικα το γύρισα σε 15αρι και ειναι πολυ καλύτερα τωρα

Πίσω στη θεση τους ολα και ετοιμοι για βόλτες
386825

Η βαλβίδα της νεκράς μου έκανε νούμερα οταν δούλευε για πολλά χιλιόμετρα η μηχανή και έγινε αντικατασταση της με νέα
386826

Meni0s
20/07/2017, 18:40
και μερικες προσφατες φωτογραφιες της πλέον "πιτσιρίκας" :D

1
386829

2
386830

3
386831

Meni0s
20/07/2017, 18:42
4
386832

5
386833

6
386834

sapila racing
20/07/2017, 18:53
φρέσκο λαδάκι

Τελικα το γύρισα σε 15αρι και ειναι πολυ καλύτερα τωρα

Πίσω στη θεση τους ολα και ετοιμοι για βόλτες

Η βαλβίδα της νεκράς μου έκανε νούμερα οταν δούλευε για πολλά χιλιόμετρα η μηχανή και έγινε αντικατασταση της με νέα


Είδες με το 15 στρώνουν ωραία αυτα τα πηρούνια!

Για την βαλβίδα νεκράς αμα σου πω οτι το ίδιο κάνει και το δικό μου Honda CB900F? Και την άλλαξα πριν 15.000χλμ γιατί άρχισε τα κόλπα και τώρα έχει αρχίσει και το ξανακάνει....
To δικό μου είναι του 2005 κι έχει 90.000 χλμ.

Κούκλα είναι, ωραίες φωτό! Καλές βόλτες. :beer:

Meni0s
26/11/2018, 02:51
Μετά απο επίσκεψη στο γκαράζ φίλου βρεθηκε μπροστά λασπωτήρας(ο δικος μου ηταν στραπατσαρισμενος απο πτωση)
401564
Επιστροφή σπίτι και βουαλά!
401565
Επι ευκαιρίας εγινε και ο καθιερωμενος χριστουγεννιατικος στολισμος :bawl::beer:
401566

doctoras
26/11/2018, 07:49
τώρα το πήρα χαμπάρι το thread πολύ όμορφο φίλε να το χαίρεσαι! πανέμορφο!

Jimmu
26/11/2018, 19:29
:beer::beer::beer:
Kούκλα φίλε,να τη χαίρεσαι με υγεία!

mankam
26/11/2018, 21:08
Για την βαλβίδα νεκράς αμα σου πω οτι το ίδιο κάνει και το δικό μου Honda CB900F? Και την άλλαξα πριν 15.000χλμ γιατί άρχισε τα κόλπα και τώρα έχει αρχίσει και το ξανακάνει...:

Συνήθως υπάρχει φθορά στην επάφή την μπρούτζινη που πιέζει επάνω στον μύλο επιλογής ταχυτήτων (εχει ελατήριο μέσα), την τσεκάρεις με ένα πολύμετρο οτι περναει ρευμα απο εμπρος εως πισω, στην συνέχεια μπορείς να αφαιρέσεις την ροδέλα στεγανοποίησης, αυτο θα φέρει την βαλβίδα περίπου 1mm ποιο μέσα για καλύτερη επαφή στον μύλο, για στεγανοποίηση λίγο τεφλόν ταινία κανει δουλειά.
Μπορείς βέβαια να βάλεις μια βαλβίδα νεκράς απο Kawasaki για να μην χαλάσει ποτέ :bawl::D

sapila racing
27/11/2018, 08:49
Συνήθως υπάρχει φθορά στην επάφή την μπρούτζινη που πιέζει επάνω στον μύλο επιλογής ταχυτήτων (εχει ελατήριο μέσα), την τσεκάρεις με ένα πολύμετρο οτι περναει ρευμα απο εμπρος εως πισω, στην συνέχεια μπορείς να αφαιρέσεις την ροδέλα στεγανοποίησης, αυτο θα φέρει την βαλβίδα περίπου 1mm ποιο μέσα για καλύτερη επαφή στον μύλο, για στεγανοποίηση λίγο τεφλόν ταινία κανει δουλειά.
Μπορείς βέβαια να βάλεις μια βαλβίδα νεκράς απο Kawasaki για να μην χαλάσει ποτέ :bawl::D

Εντάξει είναι, από τότε που την άλλαξα δουλεύει οπότε δεν την πειράζω. :beer:
Kawasaki ανταλλακτικό σε Honda? Μπορεί να γίνει καμμια έκρηξη! :lol:

Akalestos
01/12/2018, 17:16
Πολυ ωραιο το μοτο φιλε να το χαιρεσαι! κουκλα!

Christos ktm R
01/12/2018, 22:55
Πανέμορφο!Να το χαίρεσαι!μ´αρεσει παρά πολυ αυτό το μηχανάκι αλλά οι τιμές είναι απαγορευτικές.

Meni0s
14/12/2018, 23:45
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα καλά σας λόγια. Να είμαστε καλά να τα χερόμαστε :beer:

Στο συγκεκριμένο σημείο γύρω απο την λαστιχένια ροδέλα? έχω μια διαρροή, οτι τίποτα τρελό αλλα οπτικά και μονο με ενοχλεί που λερώνει το κινητήρα και θέλω να το φτιάξω.
Το ανταλλακτικό εχει βρεθεί,πόσο έυκολη είναι η αντικατάσταση του και αν γινέται να αλλαχτεί χωρις να χρειαστει να λυθει ο κινηρηρας?
υγ. φωτογραφία ενδεικτική απο το διαδικτυο
402075

dankannn
15/12/2018, 07:24
Συγχαρητήρια και απο μένα Μένιο!!!
Παλιά είχα ένα ΧΤ που ήταν με μίζα, εκεί που θα επρεπε να ειναι ο αποσυμπιεστής αν είχε και μανιβέλα το ΧΤ μου, ειχε ενα αντίστοιχο oring τάπα.
Αυτό έχανε λάδι, λογικά πρέπει να είναι γυρο γύρο λάστιχο και μέσα μεταλικο ( πιθανά ορειχαλκινο)
Το τρύπας με ενα κατσαβίδι στην μέση και το τραβάς εξω.
Καθαρίζεις καλά το σημείο και μετα βάζεις το νεο (εγω ειχα τοτε μια φλατζοκολλα μαύρη και έβαλα λιγο απο μέσα στην φωλιά του καρτερ πριν την πιέσω στην θεση της
Δεν μου έκανε ποτε ξανα πρόβλημα απο αυτο το σημείο.
https://www.skroutz.gr/c/2828/kataskeyastikes-kolles/m/18743/Permatex.html?keyphrase=%CF%86%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1
Βάλε αν θες μια photo απο το ανταλλακτικό στο πλάι και μέσα να σου πω αν ειναι κάτι αντίστοιχο.

Meni0s
15/12/2018, 22:59
Εδώ είμαστε , λογικά από ότι διαβάζω είναι απλή η εφαρμογη του.
402095
402096

dankannn
15/12/2018, 23:09
Ναι το ιδιο ειναι.
Το βαζεις οπως σου ειπα και δεν θα ξανα ασχοληθείς.

Meni0s
15/12/2018, 23:14
Ωραίος σε ευχαριστώ για το χρόνο σου. Θα το παραγγείλω και χρωστάω φωτογραφία