PDA

View Full Version : Η4 καλωδιωση.



gasto
01/05/2017, 20:49
Πολλα μοτο και αυτοκινητα με Η4 λαμπα αντι να εχουν σταθερη γειωση στη μικρη και τη μεγαλη σκαλα ενναλασουν τη γειωση τους.
Το θεμα που δημιουργειται ειναι οταν βαλεις xenon ή led που εχουν πολικοτητα με αποτελεσμα να δουλευει μονο στη μια σκαλα η λαμπα.
Υπαρχει καποια λυση?

telegonos
01/05/2017, 23:35
Μικρή σκάλα είναι τα φώτα θέσεως. Προφανώς εννοείς μεσσαία σκάλα όταν γράφεις μικρή.

Η λάμπα Η4, μια γείωση, ένα πόδι δλδ έχει και για τις δύο σκάλες στο βύσμα της. Πως τις εναλλάσει τις γειώσεις; Δεν βγάζει νόημα, κάτι άλλο θα εννοείς.

Διασαφήνισε.

gasto
02/05/2017, 01:57
Ναι λαθος διατυπωση,μεσσαια εννοουσα.
H λαμπα μια γειωση εχει αλλα με οποια πολικοτητα και να της δωσω ρευμα παλι θα αναψει.
Οποτε καποια αυτοκινητα/μοτο δινουν ρευμα στη γειωση της λαμπας και ενναλασουν τα αλλα 2 ποδαρακια ως γειωση για τη μεσσαια και μεγαλη σκαλα αντιστοιχα.
Ισως σε βοηθησει να το καταλαβεις καλυτερα http://img.photobucket.com/albums/v511/Ocelaris/wiring_diagrams/H4_Test2.jpg

vaska
02/05/2017, 07:53
Κάθε λάμπα Η4 έχει 2 νήματα πυρακτώσεως δλδ 2 αντιστάσεις. Κανονικά η κάθε αντίσταση έχει 2 πόλους (συρματάκια - ποδαράκια) το + και το -. Στις Η4 ο κατασκευαστής ενώνει ένα ποδαράκι από κάθε αντίσταση και το βγάζει σε κοινή επαφή και συνδέει το κάθένα από τα άλλα δύο σε διαφορετικές επαφές. Έτσι έχουμε τα 4 ποδαράκια να καταλήγουν σε 3 επαφές, μία κοινή μαι 2 ανεξάρτητες. Τώρα είτε το + συνδέσουμε στην κοινή και το - στις άλλες 2 είτε το - στην κοινή και το + στις άλλες δύο "κλείνει" κύκλωμα και τα νήματα ανάβουν. Είναι θέμα κατασκευαστή ηλεκτρικού κυκλώματος στο όχημα αν έχει δηλ θετική ή αρνητική γείωση. Σε παλιά Αγγλικά αυτοκίνητα και μηχανές συναντούσες συχνά τέτοια κυκλώματα

telegonos
02/05/2017, 07:54
Ναι, τώρα κατάλαβα. Δεν το είχα συναντήσει ποτέ μέχρι τώρα, αλλά πάντα μαθαίνει κανείς. :)

Υπάρχει εύκολη λύση, όπου έχει τέτοια διάταξη, να βάλεις ενδιάμεσα λάμπας και φις, ή να τα ενσωματώσεις πριν το φις τέλος πάντων, δυο ρελέ, που το καθένα θα ενεργοποιείται με την κοινή παροχή ισχύος και την γείωση της αντίστοιχης σκάλας του, αλλά στην έξοδό του το κάθε ρελέ, θα δίνει στην λάμπα σταθερή γείωση και θα ανοιγοκλείνει παροχή ισχύος στην αντίστοιχη σκάλα, κανονικά δλδ, όπως είναι το σύνηθες.

Στην είσοδο του δλδ το κάθε ρελέ, θα έχει το ένα ποδαράκι το μόνιμο +12 Volt, και το άλλο ποδαράκι της εισόδου την γείωση που ελέγχει την σκάλα. Το ίδιο +12 Volt θα το συνδέσεις και στο ένα ποδαράκι της εξόδου του ρελέ, και το άλλο ποδαράκι της εξόδου θα πάει στο αντίστοιχο της σκάλας στην λάμπα. Γείωση στην λάμπα, θα φέρεις μια σταθερή, από άλλο κύκλωμα, που δεν εμπλέκεται με τα ρελέ, ούτε ελέγχεται από διακόπτη.



Πιο δύσκολη λύση, rewiring της πλεξούδας, ώστε να μετατραπεί σε positive switched, σε μοτοσυκλέτα δεν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο, σε αυτοκίνητο για χάος το βλέπω.

vaska
02/05/2017, 08:48
Ναι, τώρα κατάλαβα. Δεν το είχα συναντήσει ποτέ μέχρι τώρα, αλλά πάντα μαθαίνει κανείς. :)

Υπάρχει εύκολη λύση, όπου έχει τέτοια διάταξη, να βάλεις ενδιάμεσα λάμπας και φις, ή να τα ενσωματώσεις πριν το φις τέλος πάντων, δυο ρελέ, που το καθένα θα ενεργοποιείται με την κοινή παροχή ισχύος και την γείωση της αντίστοιχης σκάλας του, αλλά στην έξοδό του το κάθε ρελέ, θα δίνει στην λάμπα σταθερή γείωση και θα ανοιγοκλείνει παροχή ισχύος στην αντίστοιχη σκάλα, κανονικά δλδ, όπως είναι το σύνηθες.

Στην είσοδο του δλδ το κάθε ρελέ, θα έχει το ένα ποδαράκι το μόνιμο +12 Volt, και το άλλο ποδαράκι της εισόδου την γείωση που ελέγχει την σκάλα. Το ίδιο +12 Volt θα το συνδέσεις και στο ένα ποδαράκι της εξόδου του ρελέ, και το άλλο ποδαράκι της εξόδου θα πάει στο αντίστοιχο της σκάλας στην λάμπα. Γείωση στην λάμπα, θα φέρεις μια σταθερή, από άλλο κύκλωμα, που δεν εμπλέκεται με τα ρελέ, ούτε ελέγχεται από διακόπτη.



Πιο δύσκολη λύση, rewiring της πλεξούδας, ώστε να μετατραπεί σε positive switched, σε μοτοσυκλέτα δεν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο, σε αυτοκίνητο για χάος το βλέπω.
Αφενός δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι προσπαθείς να κάνεις και γιατί δεν σε καλύπτει η υπάρχουσα διάταξη (αν θες πες τι θες να κάνεις και άσε το πως θα γίνει), αφετέρου ακόμα και rewiring όπως λες να κάνεις στην πλεξούδα δεν θα κερδίσεις τπτ. Όταν ο κατασκευαστής θεωρεί το + γείωση και όλα τα υποσυστήματα δουλεύουν με αυτή τη λογική, δεν μπορείς να εξαιρέσεις εσύ ένα υποσύστημα γιατί θεωρείται όλο το όχημα ως αυτόνομη μονάδα από μεριάς ηλεκτρικής ενέργειας οπότε όλα τα ηλεκτρικά του θα πρέπει ν' ακολουθούν την κοινή διάταξη.

telegonos
02/05/2017, 11:59
Λάθος quote έκανες μάλλον.

Το τι θέλει να κάνει, θέλει να βάλει λάμπες LED και δεν δουλεύουν με την γείωση ανάποδα.

gasto
02/05/2017, 12:26
Λάθος quote έκανες μάλλον.

Το τι θέλει να κάνει, θέλει να βάλει λάμπες LED και δεν δουλεύουν με την γείωση ανάποδα.

Ακριβως αυτο,θελει φιλος να βαλει led.
Κατι τετοιο αραγε θα δουλευε http://www.ebay.co.uk/itm/201750412315?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

vaska
02/05/2017, 12:44
Λάθος quote έκανες μάλλον.

Το τι θέλει να κάνει, θέλει να βάλει λάμπες LED και δεν δουλεύουν με την γείωση ανάποδα.
ωωω ναι λάθος quote και ναι πιθανότατα θέλει να βάλει led αλλά δεεεν.

gasto
02/05/2017, 13:51
ωωω ναι λάθος quote και ναι πιθανότατα θέλει να βάλει led αλλά δεεεν.

μη μας το χαλας... :D:D

gasto
02/05/2017, 22:20
Συνεχιζω το βιολι μου...
Κανας ηλεκτρολογος να με βαθμολογησει?381941

telegonos
03/05/2017, 00:16
Αυτό δεν περιέγραψα παραπάνω βρε;

gasto
03/05/2017, 00:36
Αυτό δεν περιέγραψα παραπάνω βρε;

Απλα επειδη ηλεκτρολογος δεν ειμαι το εβαλα μηπως δει κανεις κατι λαθος.Μη πιασουμε καμια φωτια :D:D:D

toyar
03/05/2017, 06:51
αυτο που σχεδιασες δουλευει αλλα τα ρελε (ειδικα 5 επαφων) δεν χρειαζονται
το ρευμα ειναι μικρο και αρκει ο διακοπτης εναλλαγης σκαλας απο τον οποιο περναει το + και οχι η γειωση

gasto
03/05/2017, 12:05
αυτο που σχεδιασες δουλευει αλλα τα ρελε (ειδικα 5 επαφων) δεν χρειαζονται
το ρευμα ειναι μικρο και αρκει ο διακοπτης εναλλαγης σκαλας απο τον οποιο περναει το + και οχι η γειωση

Δε σε καταλαβα.Ο διακοπτης επιλογης σκαλας ειναι του αυτοκινητου και ενναλλασει τη γειωση και δε θελω να παρεμβω σε αυτον.

OldMan
03/05/2017, 15:49
Ρε λυσσα με την γειωση.... :cool:

gasto
03/05/2017, 16:17
μιλα παλιογερε,ξερω οτι ξερεις....

OldMan
04/05/2017, 13:07
Άμα ήξερα (ή καταλάβαινα) και τι ακριβως θελεις να κανεις..

Υ.Γ.
Μη μΕ πεις τπτ για κυκλωμα θετικής γειωσης γιατί θα σφαχτούμε στο γόνατο - σΕ το λεω να μη μΕ πεις μετα ότι δεν σΕ το είπα...!!!

gasto
04/05/2017, 18:40
Kυκλωμα λαμπας Η4 που δινει μονιμα ρευμα στη γειωση της λαμπας και ενναλλασει τη γειωση στα + της λαμπας για να δουλεψουν μεσσαια/μεγαλα.Πως βαζω λαμπα led?

toyar
04/05/2017, 20:03
το κυκλωμα που εβαλες ειναι σωστο
νομιζω ομως οτι θα ηταν πιο απλη παρεμβαση να δωσεις μια γειωση στη λαμπα κι ενα +στον διακοπτη απο τα να βαζεις δυο ρελε και να τραβας εξτρα γραμμες

nik69
04/05/2017, 20:37
Και που να ψάχνει τα καλώδια στον διακόπτη ?. Έτσι είναι ποιο ευκολο . Το common βέβαια της λάμπας δεν είναι γείωση .

gasto
04/05/2017, 20:39
Το common βέβαια της λάμπας δεν είναι γείωση .
τι εννοεις?

nik69
04/05/2017, 21:32
Ουσιαστικά τίποτα ιδιαίτερο. Απλά απο την πλευρά της ονομασίας είναι λίγο λάθος .

OldMan
05/05/2017, 13:06
Kυκλωμα λαμπας Η4 που δινει μονιμα ρευμα στη γειωση της λαμπας και ενναλλασει τη γειωση στα + της λαμπας για να δουλεψουν μεσσαια/μεγαλα.Πως βαζω λαμπα led?
Συνδέεις την ανοδο του LED στο + και την καθοδο στη γείωση...

Ο nick69 παει να σε μπερδεψει (αν και εχει δίκιο) γιατί common ειναι το ground σε διπολική τροφοδοσία..

gasto
05/05/2017, 13:28
Συνδέεις την ανοδο του LED στο + και την καθοδο στη γείωση...



και οταν αλλαζω σκαλα?

OldMan
05/05/2017, 13:32
Ρε φουτάνες Παρασκευές....!!! :evil:

Σκαλα αλλαζεις ρεεεεεεεεεεεεεεεε, όχι πολικότητα...!!!

sniper
05/05/2017, 13:38
Ρε φουτάνες Παρασκευές....!!! :evil:

Σκαλα αλλαζεις ρεεεεεεεεεεεεεεεε, όχι πολικότητα...!!!

Ευτυχώς, γιατί που να αλλάζεις τα καλώδια εν κινήσει...

gasto
05/05/2017, 13:40
μα οταν αλλαζω σκαλα αλλαζει η γειωση....

sniper
05/05/2017, 13:52
μα οταν αλλαζω σκαλα αλλαζει η γειωση....

Δεν μας τα λες καλά...

OldMan
05/05/2017, 14:28
Το ειδα το όνειρο, ρε πστμ...


μα οταν αλλαζω σκαλα αλλαζει η γειωση....
Τι σΕ είπα πιο πανω...???

Μη μΕ πεις τπτ για κυκλωμα θετικής γειωσης γιατί θα σφαχτούμε στο γόνατο - σΕ το λεω να μη μΕ πεις μετα ότι δεν σΕ το είπα...!!!


Η ΓΕΙΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ...!!!!
(και στο έμπα και στο έβγα..)

gasto
05/05/2017, 14:37
Παμε αλλη μια,αν λεω μαλακιες θα αυτομαστιγωθω με αλυσιδα 520.
Κυκλωμα Η4,η φυσα εχει 3 καλωδια απο τα οποια δινει μονιμα + στη γειωση της λαμπας και τα αλλα 2 καλωδια ειναι - για καθε σκαλα τα οποια πανε στα + της Η4.

OldMan
05/05/2017, 14:46
Παμε αλλη μια,αν λεω μαλακιες θα αυτομαστιγωθω με αλυσιδα 520.
Κυκλωμα Η4,η φυσα εχει 3 καλωδια απο τα οποια δινει μονιμα + στη γειωση της λαμπας και τα αλλα 2 καλωδια ειναι - για καθε σκαλα τα οποια πανε στα + της Η4.
Ναι γαμω το φελεκι μου γιατί οι συμβατικές λαμπες δεν νοιαζονται αν το ρευμα μπαινει ή βγαινει απο αυτές...!!!
(και με εναλλασόμενο δουλευουν και με συνεχές ανεξαρτήτως πολικότητας..)

Σύνδεσε τα LED ετσι ωστε να βλεπουν απο το + στο - και ασε με γιατι κρυώνουν οι χοχλιοί και θα πετσιάσουν...!!

gasto
05/05/2017, 14:59
Μα αν το κανω ετσι δουλευει η μια σκαλα μονο των led

sniper
05/05/2017, 15:07
Μα αν το κανω ετσι δουλευει η μια σκαλα μονο των led

Γιατί;

gasto
05/05/2017, 15:11
Λογω της πολικοτητας που χρειαζεται η led.οταν παω σπιτι θα κανω ενα σχεδιο να το εξηγησω.

nik69
05/05/2017, 16:28
Εάν όντως η φισα του αυτοκινήτου σου είναι όπως το λες και η σύνδεση της φiσας του h4 led είναι όπως τα λες τότε το κυκλωματακι που έχεις φτιάξει είναι μια χαρά .
Μόνη μικρή αμφιβολία στην πολικότητα για τα πηνία των ρελε. Πιθανόν στο 85 να χρειάζεται το + και στο 86 το -. Θα το ελέγξεις λογικά κοιτώντας επάνω στο ρελε.
Το δύσκολο είναι που θα τοποθετήσεις με ασφάλεια ολα Αυτά.

infidel
05/05/2017, 17:45
Η λάμπα led έχει 2 Θετικούς πόλους και μια κοινή γείωση/επιστροφή/αρνητικό πόλο. Η καλωδίωση της μηχανής φέρνει στη λάμπα 1 καλώδιο με ρεύμα και 2 γειώσεις. Ο διακόπτης της μηχανής κόβει ανάλογα την κατάλληλη γείωση. Στην κλασσική λάμπα είχαν συνδέσει το καλώδιο με ρεύμα στη γείωση της λάμπας και τις 2 γειώσεις στα 2 θετικά της λάμπας. Τώρα πού θα συνδεθεί το 1 και μοναδικό καλώδιο με ρεύμα; και στους 2 θετικούς πόλους της led? και πως θα αλλάζεις ανάμεσα στις σκάλες, αφού μένει 1 γείωση και 2 καλώδια επιστροφής; Ελπίζω να βοήθησα.

gasto
05/05/2017, 18:24
Η λάμπα led έχει 2 Θετικούς πόλους και μια κοινή γείωση/επιστροφή/αρνητικό πόλο. Η καλωδίωση της μηχανής φέρνει στη λάμπα 1 καλώδιο με ρεύμα και 2 γειώσεις. Ο διακόπτης της μηχανής κόβει ανάλογα την κατάλληλη γείωση. Στην κλασσική λάμπα είχαν συνδέσει το καλώδιο με ρεύμα στη γείωση της λάμπας και τις 2 γειώσεις στα 2 θετικά της λάμπας. Τώρα πού θα συνδεθεί το 1 και μοναδικό καλώδιο με ρεύμα; και στους 2 θετικούς πόλους της led? και πως θα αλλάζεις ανάμεσα στις σκάλες, αφού μένει 1 γείωση και 2 καλώδια επιστροφής; Ελπίζω να βοήθησα.

Ακριβως αυτο.
Αυτη η συνδεσμολογια ειναι πολυ διαδεδομενη σε παλια οχηματα.

gasto
05/05/2017, 18:26
Εάν όντως η φισα του αυτοκινήτου σου είναι όπως το λες και η σύνδεση της φiσας του h4 led είναι όπως τα λες τότε το κυκλωματακι που έχεις φτιάξει είναι μια χαρά .
Μόνη μικρή αμφιβολία στην πολικότητα για τα πηνία των ρελε. Πιθανόν στο 85 να χρειάζεται το + και στο 86 το -. Θα το ελέγξεις λογικά κοιτώντας επάνω στο ρελε.
Το δύσκολο είναι που θα τοποθετήσεις με ασφάλεια ολα Αυτά.

παλι καλα ειναι αμαξι και υπαρχει χωρος.Σκεφτομαι να βαλω και ασφαλειες στο κυκλώμα.Μια πριν καθε λαμπα και μια πριν τα ρελε.

George_Sp
05/05/2017, 18:38
αν έχω καταλάβει σωστά τι θες να κάνεις.......θες ένα τέτοιο

382056

στο οποίο στις άκρες του 3πινου bulb socket θα κουμπώσεις ένα ακόμα τέτοιο

382057

George_Sp
05/05/2017, 18:41
και το σχεδιάγραμμα.
382058

gasto
05/05/2017, 19:02
αυτο στη δευτερη φωτο τι ακριβως ειναι?

vaska
05/05/2017, 19:06
μα οταν αλλαζω σκαλα αλλαζει η γειωση....
Ο παλιάνθρωπας σου λέει (και δίκιο έχει) ότι δεν χρειάζεται να μπλέξεις με ρελέδες, κολιέδες και πέρλες, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συνδέσεις "ανάποδα" την LED. Όπου πρέπει να συνδεθεί + εσύ θα στέλνεις την γείωση που πάλι + είναι κι αυτή στο δικό σου μοτο. Ο διακόπτης σου δίνει 2 αγωγούς για "γείωση" για να ελέγχει και τις δύο σκάλες, αυτούς θα τους συνδέσεις με το + της LED και πάλι 2 σκάλες θα ελέγχεις. Απλά πρέπει να προσέξεις τον κοινό "πόλο" να μην έρθει σε επαφή πουθενά με σασί και σε δούμε σε ρεπορτάζ.

Φαντάζομαι η μεσαία λήψη του διακόπτη σου είναι είναι συνδεδεμένη με το σασί της μηχανής οπότε έχει +12.

George_Sp
05/05/2017, 19:09
αυτο στη δευτερη φωτο τι ακριβως ειναι?

relay μετατροπής led.

στο τελευταίο σχεδιάγραμμα αντικαθιστά τη θέση των ballast.

vaska
05/05/2017, 19:13
αν έχω καταλάβει σωστά τι θες να κάνεις.......θες ένα τέτοιο

382056

στο οποίο στις άκρες του 3πινου bulb socket θα κουμπώσεις ένα ακόμα τέτοιο

382057


και το σχεδιάγραμμα.
382058

Ρε Γιώργο ballast δεν είναι αυτά?? Δεν βλέπω με τι τρόπο θα κάνουν αλλαγή πολικότητας. Για βοήθα.

George_Sp
05/05/2017, 19:17
Αν το όχημα έρχεται με κλασσικές φύσες H4 για αλογόνου για να κάνει μετατροπή σε Led θέλει απλά ένα relay χταποδάκι για τα σήματα (την παροχή 12v από μπαταρία) και την εναλλαγή σκάλας σαν σήμα θα την μετατρέπει το χταπόδι relay της 1ης φωτογραφίας παίρνοντας το αντίστοιχο ερέθισμα από τις εργοστασιακές Η4 φύσες.
Το τελευταίο Halogen-to-Led relay απλά θα του δώσει την δυνατότητα να δώσει τα σωστά ρεύματα ώστε να κουμπώσει στο τελικό σημείο Led αντί αλογόνου.

Στις μονής σκάλας λάμπες (H1 H7) για μετατροπή σε LED το χταποδάκι relay της 1ης φωτογραφίας είναι περιττό.

gasto
05/05/2017, 19:44
Ο παλιάνθρωπας σου λέει (και δίκιο έχει) ότι δεν χρειάζεται να μπλέξεις με ρελέδες, κολιέδες και πέρλες, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συνδέσεις "ανάποδα" την LED. Όπου πρέπει να συνδεθεί + εσύ θα στέλνεις την γείωση που πάλι + είναι κι αυτή στο δικό σου μοτο. Ο διακόπτης σου δίνει 2 αγωγούς για "γείωση" για να ελέγχει και τις δύο σκάλες, αυτούς θα τους συνδέσεις με το + της LED και πάλι 2 σκάλες θα ελέγχεις. Απλά πρέπει να προσέξεις τον κοινό "πόλο" να μην έρθει σε επαφή πουθενά με σασί και σε δούμε σε ρεπορτάζ.

Φαντάζομαι η μεσαία λήψη του διακόπτη σου είναι είναι συνδεδεμένη με το σασί της μηχανής οπότε έχει +12.

Δε καταλαβα τιποτα:D :D

gasto
05/05/2017, 19:51
George_Sp
H πρωτη καλωδιωση που εβαλες ουσιαστικα τροφοδοτει τις λαμπες απευθειας με ρευμα απο τη μπαταρια χωρις να χρειαζεται να περναει απο το διακοπτη ωστε να εχει σταθερη ταση και να μη φλασαρουν οι led ή τρεμοπαιζουν.Ειναι το ιδιο που κανουν σε παλια μηχανακια που για τα φωτα τους τραβανε ρευμα απο τα πηνια και στο ρελαντι τρεμοπαιζουν.Δε ξερω αν θα δουλεψει στη περιπτωση μου γιατι σε εμενα η φυσα βγαζει μονιμα + σε ενα καλωδιο και ενναλλασει τη γειωση στα αλλα 2 καλωδια.

George_Sp
05/05/2017, 20:17
George_Sp
H πρωτη καλωδιωση που εβαλες ουσιαστικα τροφοδοτει τις λαμπες απευθειας με ρευμα απο τη μπαταρια χωρις να χρειαζεται να περναει απο το διακοπτη ωστε να εχει σταθερη ταση και να μη φλασαρουν οι led ή τρεμοπαιζουν.Ειναι το ιδιο που κανουν σε παλια μηχανακια που για τα φωτα τους τραβανε ρευμα απο τα πηνια και στο ρελαντι τρεμοπαιζουν.Δε ξερω αν θα δουλεψει στη περιπτωση μου γιατι σε εμενα η φυσα βγαζει μονιμα + σε ενα καλωδιο και ενναλλασει τη γειωση στα αλλα 2 καλωδια.

κάνει και κάτι ακόμα.....σου μεταφέρει απλά τα σήματα κλείνοντας σωστά το κύκλωμα.
έχω ψάξει αρκετά το θέμα aftermarket καλωδίωση για HID-LED. Προς το παρόν είμαι με HID projector kit γιατί για καλά LED το κόστος δε το σηκώνει η τσέπη μου.
Την καλωδίωση πάντως που σου δείχνω είναι ο μόνος τρόπος για να πάρεις σωστά τα σήματα από την ίδια πηγή και να την οδηγήσεις σε ξεχωριστές λάμπες.
Έχω μια αντίστοιχη καλωδίωση στη μηχανή μου ώστε να ανάβω ταυτόχρονα και τις 2 Η7 που έχω σαν μεσαία σκάλα και το σήμα της μεγάλης σκάλας από το τιμόνι μου ρίχνει παράλληλα και τις κουρτίνες των projector.

toyar
05/05/2017, 20:19
ο ανθρωπος λεει οτι στην εργοστασιακη λαμπα καταληγουν δυο - και ενα + ενω το led θελει 2 + και 1 - αυστηρα λογω πολικοτητας
το πιο ευκολο ειναι να δωσει ενα μονιμο - στη φισα του και ενα + στην εισοδο του διακοπτη εναλλαγης (και ενα + στο σινιαλο)
το ακομα πιο ευκολο ειναι να κρατησει τα φωτα του αλογονου ωστε να εχει σωστο και πιστοποιημενο φωτισμο

gasto
05/05/2017, 21:17
ο ανθρωπος λεει οτι στην εργοστασιακη λαμπα καταληγουν δυο - και ενα + ενω το led θελει 2 + και 1 - αυστηρα λογω πολικοτητας
το πιο ευκολο ειναι να δωσει ενα μονιμο - στη φισα του και ενα + στην εισοδο του διακοπτη εναλλαγης (και ενα + στο σινιαλο)
το ακομα πιο ευκολο ειναι να κρατησει τα φωτα του αλογονου ωστε να εχει σωστο και πιστοποιημενο φωτισμο

Με νιωθεις!!!!!!!!
Απλα επειδη δεν υπαρχει wiring diagram δε ξερω αυτη την αναποδια αν τη κανει απο το διακοπτη ή χρησιμοποιει ηδη τιποτα ρελε που εγω δεν βλεπω.

telegonos
06/05/2017, 01:05
Εγώ πάλι απορώ, σου εξήγησα τι να κάνεις, έκανες και το σχέδιο ακριβώς όπως στο περιέγραψα, άρα και από μόνος σου κατάλαβες τι χρειάζεσαι.

Τι κάθεσαι και το συζητάς, οι μισοί εδώ μέσα δεν καταλαβαίνουν καν την υπόθεση του προβλήματος ...ούτε καν με την τρίτη φορά που το εξήγησες....

vaska
06/05/2017, 06:09
Δε καταλαβα τιποτα:D :D Κρίμα, θα έπρεπε γιατί ήταν απλό. Είπα να ξεχάσεις την λέξη γείωση προς το παρόν και ν' ασχοληθείς αυστηρά με τα πρόσημα. Στείλε στα ποδαράκια της λάμπας + όπου χρειάζεται + και - όπου πρέπει να πάει - ασχέτως χρώματος καλωδίου και ονομασίας και θα δουλέψει κανονικά. Βασική προϋπόθεση είναι η μεσαία λήψη του διακόπτη σου να ενώνεται με το σασί σου. Στο δικό σου όχημα το (Hot) μέρος του κυκλώματος είναι η γείωση (τα καλώδια που ακουμπούν στο σασί σου) αλλά αν το δεις απλά το μόνο που αλλάζει είναι η ονομασία.
Στείλε στα + του LED τις "γειώσεις" που φεύγουν από τον διακόπτη σου και στο κοινό ποδαράκι στείλε το - από την μπαταρία σου και θα είσαι οκ.

gasto
06/05/2017, 10:20
Εγώ πάλι απορώ, σου εξήγησα τι να κάνεις, έκανες και το σχέδιο ακριβώς όπως στο περιέγραψα, άρα και από μόνος σου κατάλαβες τι χρειάζεσαι.

Τι κάθεσαι και το συζητάς, οι μισοί εδώ μέσα δεν καταλαβαίνουν καν την υπόθεση του προβλήματος ...ούτε καν με την τρίτη φορά που το εξήγησες....

Μωρε εσυ το εξηγησες και εγω κατι καταλαβα αλλα μετα αρχισανε οτι τα ρελε ειναι περιττα,τα συνδεσε τη led αναποδα και θα αναψει και ειπα μηπως ....

gasto
06/05/2017, 10:23
Κρίμα, θα έπρεπε γιατί ήταν απλό. Είπα να ξεχάσεις την λέξη γείωση προς το παρόν και ν' ασχοληθείς αυστηρά με τα πρόσημα. Στείλε στα ποδαράκια της λάμπας + όπου χρειάζεται + και - όπου πρέπει να πάει - ασχέτως χρώματος καλωδίου και ονομασίας και θα δουλέψει κανονικά. Βασική προϋπόθεση είναι η μεσαία λήψη του διακόπτη σου να ενώνεται με το σασί σου. Στο δικό σου όχημα το (Hot) μέρος του κυκλώματος είναι η γείωση (τα καλώδια που ακουμπούν στο σασί σου) αλλά αν το δεις απλά το μόνο που αλλάζει είναι η ονομασία.
Στείλε στα + του LED τις "γειώσεις" που φεύγουν από τον διακόπτη σου και στο κοινό ποδαράκι στείλε το - από την μπαταρία σου και θα είσαι οκ.

Το εξηγησε και καποιο παιδι πιο πανω
ο ανθρωπος λεει οτι στην εργοστασιακη λαμπα καταληγουν δυο - και ενα + ενω το led θελει 2 + και 1 - αυστηρα λογω πολικοτητας

vaska
06/05/2017, 10:53
Το εξηγησε και καποιο παιδι πιο πανω
ο ανθρωπος λεει οτι στην εργοστασιακη λαμπα καταληγουν δυο - και ενα + ενω το led θελει 2 + και 1 - αυστηρα λογω πολικοτητας
Ξαναδιάβασε τι έγραψα και θα καταλάβεις τι εννοώ.

BLiTzER
06/05/2017, 13:00
Τι κάθεσαι και το συζητάς, οι μισοί εδώ μέσα δεν καταλαβαίνουν καν την υπόθεση του προβλήματος ...ούτε καν με την τρίτη φορά που το εξήγησες....

Σταμάτα να προσβάλλεις ανθρώπους σε κάθε ποστ σου. Έχεις ήδη φάει μπαν μια φορά και μόνο χάρη στη δική μας επιείκεια και ενάντια στους κανονισμούς βρίσκεσαι εδώ και γράφεις. Γνωρίζεις πράγματα, αλλά δεν είσαι ο φωτεινός παντογνώστης και έχεις κάνει αρκετά λάθη κι εσύ στο παρελθόν, σε διάφορα θέματα. Κόψε αυτό το υφάκι, σεβάσου τα υπόλοιπα μέλη/συμμοτοσικλετιστές. Δε θα υπάρξει άλλη προειδοποίηση ή συζήτηση επ'αυτού.