xtasi
02/05/2017, 13:53
Γειά χαρά,
εδώ και κάποιο καιρό προσπαθώ να αναστήσω ένα ΧΤ125 '82. Η μηχανή πήρε με την πρώτη μανιβελιά μετά από τα απαραίτητα που θεώρησα πως πρεπει να κάνω και φυσικά τα έκανα. Για να μη μακρηγορώ, μετά από κάποιες αλλαγές η μηχανή σταμάτησε να παίρνει. Στην παρούσα φάση η κατάσταση έχει ως εξής: Ο χρονισμός είναι σωστός, τα πηνία αλλαγμένα και μετρημένα με σωστή αντίσταση έκαστο, το μπουζί καινούργιο, οι βαλβίδες ρυθμισμένες, το φίλτρο αέρος καθαρό, δοκιμασμένο με 3 πολλαπλασιαστές (ο ένας ολοκαίνουργιος) με σωστές τιμές αντιστάσεων. Έχω σπίθα και το καρμπυρατέρ γεμίζει κανονικά. Το καρμπυρατέρ το άφησα για τελευταίο, καθώς πιστέυω πως εκεί είναι το πρόβλημα τελικώς. Το έχω χιλιοκαθαρίσει, κάθε ζιγκλέρ και κάθε τρύπα πεντακάθαρα, το φλοτέρ ρυθμισμένο όπως ακριβώς λέει το μάνουαλ, όπως ρυθμισμένο και το μίγμα του ρελαντί. Κατεβαίνει βενζίνη κανονικότατα και το φλοτέρ φαίνεται να δουλεύει άψογα. Παρόλαυτα η μηχανή δεν παίρνει και έχω την εντύπωση πως δεν τραβάει καύσιμο στον κύλιδρο. Την εντύπωση αυτή την έχω γιατί όταν ταίζω απευθείας στον κύλινδρο παίρνει και σβήνει μετά από λίγο. Αν δεν ταίσω δεν παίρνει ποτέ ή σκάει για 1-2 χρόνους. Καμία ιδέα κάποιος; Κάτι που μπορει να είναι βουλωμένο στο καρμπυρατέρ και να μη το έχω καταλάβει ενδεχομένως;
Ευχαριστώ πολύ
εδώ και κάποιο καιρό προσπαθώ να αναστήσω ένα ΧΤ125 '82. Η μηχανή πήρε με την πρώτη μανιβελιά μετά από τα απαραίτητα που θεώρησα πως πρεπει να κάνω και φυσικά τα έκανα. Για να μη μακρηγορώ, μετά από κάποιες αλλαγές η μηχανή σταμάτησε να παίρνει. Στην παρούσα φάση η κατάσταση έχει ως εξής: Ο χρονισμός είναι σωστός, τα πηνία αλλαγμένα και μετρημένα με σωστή αντίσταση έκαστο, το μπουζί καινούργιο, οι βαλβίδες ρυθμισμένες, το φίλτρο αέρος καθαρό, δοκιμασμένο με 3 πολλαπλασιαστές (ο ένας ολοκαίνουργιος) με σωστές τιμές αντιστάσεων. Έχω σπίθα και το καρμπυρατέρ γεμίζει κανονικά. Το καρμπυρατέρ το άφησα για τελευταίο, καθώς πιστέυω πως εκεί είναι το πρόβλημα τελικώς. Το έχω χιλιοκαθαρίσει, κάθε ζιγκλέρ και κάθε τρύπα πεντακάθαρα, το φλοτέρ ρυθμισμένο όπως ακριβώς λέει το μάνουαλ, όπως ρυθμισμένο και το μίγμα του ρελαντί. Κατεβαίνει βενζίνη κανονικότατα και το φλοτέρ φαίνεται να δουλεύει άψογα. Παρόλαυτα η μηχανή δεν παίρνει και έχω την εντύπωση πως δεν τραβάει καύσιμο στον κύλιδρο. Την εντύπωση αυτή την έχω γιατί όταν ταίζω απευθείας στον κύλινδρο παίρνει και σβήνει μετά από λίγο. Αν δεν ταίσω δεν παίρνει ποτέ ή σκάει για 1-2 χρόνους. Καμία ιδέα κάποιος; Κάτι που μπορει να είναι βουλωμένο στο καρμπυρατέρ και να μη το έχω καταλάβει ενδεχομένως;
Ευχαριστώ πολύ