Σύνδεση

View Full Version : Πρόβλημα στα φώτα του v Strom 650



Stellios
04/05/2017, 20:35
Καλησπέρα ! Μια ωραία μέρα δεν δούλευαν τα φώτα της μηχανής , μικρή μεγάλη σκάλα . Διακόπτη δεν έχει γιατί είναι μόνιμα ανοιχτά , το πήγα Συνεργείο και δεν ξέρουν τι είναι ασφάλειες δεν είναι , και απο ότι λένε απο τις λάμπες έως τις ασφάλειες είναι όλα κομπλέ . Μου λένε ότι πρέπει να αλλάξω όλα τα καλώδια της μηχανής . Κάτι ακόμα ζω Γερμανία , έχει κανεις ιδέα τι μπορώ να κάνω ;
Ευχαριστώ

basilis_k6
04/05/2017, 20:48
μοντέλο?

xristos x
04/05/2017, 20:48
Πριν ξεκινησεις με ηλεκτρολογους ριξε καποιο καθαριστικο επαφων στον διακοπτη της μιζας. Οταν βαζεις μπρος τα φωτα σβηνουν στιγμιαια για να δωσει ρευμα να παρει μπρος. Ειναι πιθανον αυτος ο διακοπτης να εχει κολλησει απο αλατα απο νερα, σκονες κλπ και να μεινανε μονιμα σβηστα.

basilis_k6
04/05/2017, 20:51
αυτο θα έγραφα τώρα. αν ειναι το παλιο στρομ ειναι 99% αυτος ο διακόπτης

amyroukai
04/05/2017, 21:08
Ο διακόπτης ή κάποιο ρελέ που παίρνει εντολή να σβήσει τα φώτα όσο πατάει μίζα ο οδηγός;

askianos
12/11/2017, 22:25
το μπουτον της μιζας ειναι δαγκωτο.λυσε διακοπτη.και μπουτον μιζας..4 καλωδια πανε.2 για μιζα 2 για φωτα αν θυμαμαι καλα.βρισκεις τα 2 για τα φωτα και...
1)αμα θα θες μονιμα αναμενα τα γεφυρωνεις τα καλωδια εκτος διακοπτη
2)αμα θες να τα αναβοσβηνεις παρεμβαλεις ενα εξτρα διακοπτακι για πιο μερακληδικη δουλεια.
υγ.πριν αρπαξεις τα κατσαβιδια και λυνεις η πας σε ηλεκτρολογο κανεις το εξης.
εχοντας κλειστο το kill switch (σβηστηρι)και τον κεντρικο διακοπτη στο on παπαρησε λιγο το μπουτον της μιζας..πατατο στραβα δυνατα σιγα...και αμα τα φωτα αναψουν ετσω και στιγμιαια 1000% ειναι απο κει

todoros78
12/11/2017, 22:36
έχεις πριζάκι για να φορτίζεις συσκευές???

άκου λοιπόν τι είχα πάθει. Επέστρεφα από ημερίσια βολτούλα, όταν λίγο έξω από τον Βόλο, σε ένα ωραίο βαθούλομα (σχεδόν τάφρος) του δρόμου, μου σβήσανε φώτα, καντράν, φλας, αλαρμ, φώτα φρένων, προβολάκια... τα πάντα!!!! και ήταν και βράδυ!!!
ο μάστορας έψαχνε 2 μέρες και τίποτα!!! και με πήρε τηλέφωνο την τρίτη μέρα να μου πει, ότι μέσα στο πριζάκι είχε μείνει ένα μεταλλικό εξάρτημα από τον αντάπτορα φόρτισης usb και μου είχε βραχυκυκλώσει την φίσα κάτω από τα όργανα, χωρίς να έχει κάψει ασφάλειες...

αν, λοιπόν, έχεις τέτοιο πριζάκι φόρτισης συσκευών, ρίξε μια ματιά και μέσα, μήπως έχει μείνει τίποτα εκεί και σου δημιούργησε το πρόβλημα..

nic mor
17/11/2017, 13:06
Στέλιο,αν δεν θες ή δεν ξέρεις να ασχοληθείς
με τα όσα σωστά είπαν οι προηγούμενοι,
πήγαινε σε άλλο συνεργείο!
Οι άνθρωποι είναι προφανώς άσχετοι.
Από που και ως που να αλλάξεις ολη την καλωδίωση;Και Γιατί;

andreastwin
18/11/2017, 11:51
δεν ειδα να απανταει ο στελιος για το τι εγεινε,βρηκε την λυση, αλλαξε πλεξουδα, αλλαξε μηχανακι, αλλαξε συνεργειο, γιατη απο την απαντηση σου στελιο θα βοηθησεις και αλλους στο μελλον με παρομοιο προβλημα.

Bowleno
20/11/2017, 09:07
Από τον Μάιο είναι αυτό το θρεντ και δεν έκανε τον κόπο να πει τι ήταν....και προφανώς ούτε θα το κάνει.
Είναι από αυτούς που κάνουν εγγραφή μόνο και μόνο για να πάρουν τζαμπέ λύση σε κάποιο πρόβλημα (προφανώς την βρήκε από τις παραπάνω απαντήσεις, αλλιώς θα έμπαινε πάλι λέγοντας δεν είναι αυτό πείτε καμιά άλλη ιδέα... )
Και όταν του ξαναπαρουσιαστεί κάτι άλλο θα έχει το θράσος να ξαναμπεί να ζητήσει λύση.....

harris_x
20/11/2017, 11:18
Από τον Μάιο είναι αυτό το θρεντ και δεν έκανε τον κόπο να πει τι ήταν....και προφανώς ούτε θα το κάνει.
Είναι από αυτούς που κάνουν εγγραφή μόνο και μόνο για να πάρουν τζαμπέ λύση σε κάποιο πρόβλημα (προφανώς την βρήκε από τις παραπάνω απαντήσεις, αλλιώς θα έμπαινε πάλι λέγοντας δεν είναι αυτό πείτε καμιά άλλη ιδέα... )
Και όταν του ξαναπαρουσιαστεί κάτι άλλο θα έχει το θράσος να ξαναμπεί να ζητήσει λύση.....

Δεν υπάρχει λόγος να κρίνουμε έτσι αν μπήκε κάποιος ή αν θα ξαναμπεί.
Δεν μπορείς να ξέρεις γιατί δεν ξαναμπήκε από τότε, ούτε να θεωρήσεις θράσος το να ξαναμπεί να ζητήσει τη γνώμη μας όταν τη χρειαστεί.

Μέσα από το κάθε θέμα που ανοίγει κάποιος μπορεί να βοηθηθούν πολλοί ακόμα ;)

venumis
14/07/2020, 09:01
Για να μην ανοίγω νέο θέμα έχω το εξής πρόβλημα με τα φώτα σε vstrom 650 2006 μοντέλο.

Σε κάποια φάση δεν είχα φώτα, ψαχνωντας βρήκα ότι είχε καεί η επαφή στην κλεμα που βρίσκεται αριστερά της μηχανής κάτω από το τιμόνι.

Έκανα bypass βάζοντας δικό μου καλώδιο.

Μετά από έναν μήνα δεν είχα πάλι φώτα.

Ψαχνωντας βρήκα ότι αυτή την φορά είχε καεί η επαφή στην κλεμα που βρίσκεται πίσω από το ψυγείο (πρέπει να βγουν τα πάντα για να έχεις πρόσβαση εκεί κάτω, ρεζερβουάρ, φιλτροκουτι κτλ)

Μετά από λίγο καιρό πάλι δεν είχα φώτα και αυτή την φορά είχε καεί το καλώδιο στο bypass που είχα φτιάξει εξ αρχής.

Για να μην τα πολύ λέω κάθε φορά μου καίγεται το καλώδιο σε κάποια επαφή όσο αφορά τα μπροστινά φώτα. Μόνο οι ψηρες ή φώτα θεσεως δεν έχουν πρόβλημα.

Τα φώτα είναι μαμά και δεν έχω προσθέσει τίποτα ή αφαιρέσει. Οι λάμπες είναι και αυτές η μαμά και παίζει να μην τις έχω αλλάξει και ποτέ.

Κάποιος μου είπε ότι ίσως κάπου γίνεται βραχυκύκλωμα αλλά αν ήταν αυτός ο λόγος δεν νομίζω να είχα φώτα για ένα και δύο μήνες και μετά να μου βγαίνει το ίδιο πρόβλημα.

Έχει κάποιος καμιά ιδέα που οφείλεται το πρόβλημα που αντιμετωπίζω?

Ευχαριστώ.

toyar
14/07/2020, 10:16
Πιθανόν έχει φθαρεί κάπου η γραμμή και όπως στρίβεις το τιμόνι ακουμπάει σε σώμα και κάνει βραχυκύκλωμα
Το παράξενο βέβαια είναι ότι δεν καίγεται ασφάλεια
Καλό θα ήταν να έριχνες μια ματιά σε λάμπες και ντουι

venumis
25/07/2020, 17:31
Πιθανόν έχει φθαρεί κάπου η γραμμή και όπως στρίβεις το τιμόνι ακουμπάει σε σώμα και κάνει βραχυκύκλωμα
Το παράξενο βέβαια είναι ότι δεν καίγεται ασφάλεια
Καλό θα ήταν να έριχνες μια ματιά σε λάμπες και ντουι

Αυτο μου λεει και ενας φίλος μου αλλά δεν βρίσκω που κάνει επαφή.

Το περίεργο είναι οτι αυτη την στιγμή που πάλι το ψάχνω στο ντου μου κάνει σώμα και τις 3 επαφές με το καλώδιο για τα φώτα , ενώ η λογική μου λεει οτι θα έπρεπε να κάνει σώμα μόνο με τα 2 !!!

Αφου υποτίθεται οτι στο ντουι πηγαινει ενα αρνητικό και 2 θετικά , κάνω λάθος ?

Coyote.V
25/07/2020, 18:47
Σε μηχανές με πάνω από 10 χρόνια καλό είναι μια στο τόσο... το πόσο δεν το ξέρω, ό,τι κρίνει ο καθένας, εγώ θα το κάνω κάθε 3 χρόνια τώρα που είμαι στο όριο που έθεσα. Να τις γδύνουμε τελείως από πλαστικά καπάκια, τεπόζιτα κλπ και όπου βρίσκουμε φίσα να καθαρίζουμε τις επαφές με υγρό μπράσο που δεν θέλει τρίψιμο αν είναι πολύ χάλια μετά με καθαριστικό επαφών να τις κουμπώνουμε και εξωτερικά να τις ψεκάζουμε με σπρέι σιλικόνης για την γήρανση.
Με αυτόν τον τρόπο φιλαράκι έχει ντουκάτι που δουλεύει 30 χρόνια :D

Coyote.V
25/07/2020, 18:51
Αυτο μου λεει και ενας φίλος μου αλλά δεν βρίσκω που κάνει επαφή.

Το περίεργο είναι οτι αυτη την στιγμή που πάλι το ψάχνω στο ντου μου κάνει σώμα και τις 3 επαφές με το καλώδιο για τα φώτα , ενώ η λογική μου λεει οτι θα έπρεπε να κάνει σώμα μόνο με τα 2 !!!

Αφου υποτίθεται οτι στο ντουι πηγαινει ενα αρνητικό και 2 θετικά , κάνω λάθος ?

Όχι σωστά τα λες. Εκτός από το σώμα βόλτ μετράς;

venumis
07/06/2024, 21:51
Όχι σωστά τα λες. Εκτός από το σώμα βόλτ μετράς;

Όχι δεν έχω μετρήσει βολτ, θα το κάνω όμως. Με έχει κουράσει το θέμα , κάθε τρείς μήνες λύνω όλη την μοτοσυκλέτα για να φθάσω στις ενώσεις κάτω από το φιλτροκουτι. Το καλώδιο της μεγάλης σκάλας είχε ψηθεί, το έκανα και αυτό by-pass . Δεν έχω φώτα πορείας, δεν ξέρω πιο καλώδιο και σε ποια φυσα είναι. Όποιος το γνωρίζει θα με βοηθήσει πολύ.
Το κακό είναι ότι τα καλώδια είναι πραγματικά τσιμα τσιμα. Είμαι πολύ απογοητευμένος από τους Ιάπωνες όσο αφορά τις καλωδιώσεις, όλα τα έχουν κάνει χωρίς μποσικα, ούτε φυσες δεν μπορείς να αλλάξεις αφού αφού άμα κόψεις τις παλιές φυσες μετά δεν θα φτάνουν να κάνουν ένωση οι νέες φυσες αφού θα έχεις φάει μήκος από τα καλώδια.

Πλαίσιο και κινητήρας σούπερ καπ τα ηλεκτρικά για τα μπάζα!

Bowleno
07/06/2024, 23:39
4 χρόνια μετά....:cry::lol:

venumis
08/06/2024, 06:23
4 χρόνια μετά....:cry::lol:

Κάλλιο αργά παρά ποτέ μπιτς :)

venumis
13/07/2024, 23:33
Επιτέλους το έφτιαξα και αυτή την φορά. Όλοι ακόμα και συνεργεία εστίαζαν στο διακόπτη της μίζας , κανένας δεν έβρισκε το πρόβλημα. Σε όλες τις επαφές μου έχει κάψει που έχει να κάνει με τα φώτα. Αυτή την φορά είχε φύγει από κόλληση καλαϊ που βρίσκεται στον αριστερό διακόπτη. Επειδή το καλώδιο είναι σφινομενο μια έκανε επαφή μια όχι και μας είχε μπερδέψει. Ένα βράδυ έφαγα φλασια ότι είναι το μοναδικό σημείο που δεν έχω ελέγξει οπότε και εντόπισα το πρόβλημα.
Συνοψίζοντας όσοι έχετε πρόβλημα με τα φώτα 1)κοιτάτε στην αριστερή φυσα με το μαύρο λαστιχένιο κάλυμμα, 2)κάτω από το φιλτροκουτι, 3)στον διακόπτη της μίζας και 4)στον αριστερό διακόπτη των φώτων στο τιμόνι.

Ελπίζω να βοήθησα.