Σύνδεση

View Full Version : ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΓΥΜΝΟΥ 650 κ.ε



peris
07/05/2017, 15:39
Καλησπέρα σέ όλους.

Κατ' αρχή λίγα λόγια για μένα.

Είμαι 53 χρονών. Πάντα μου άρεσε η μοτοσυκλέτα αλλά μέχρι τώρα δεν έτυχε. Δεν έχω εμπειρία από οδήγηση μοτο . Η μόνη εμπειρία μου από δίτροχα είναι η ποδηλασία που κάνω κάθε βδομάδα. Πρόσφατα έδωσα για δίπλωμα Α και πέρασα επιτυχώς.

Σκέφτομαι την αγορά ενός γυμνού 650 κ.ε. με χρήση κυρίως βόλτες το Σ/Κ. Θέλω κάτι σχετικά εύκολο στην οδήγηση με δεδομένο την απειρία μου προκειμένου να μην έχω κάποιο ατύχημα όσο θα "εκπαιδεύομαι". Η μοτό που μου άρεσε είναι η νέα KAWASAKI Z650.

Αναμένω τις απόψεις σας.

mikes
07/05/2017, 16:23
καλως ηρθες στο φορουμ και στον κοσμο της μοτοσυκλέτας

το Ζ650 είναι ο αντικαταστατης του ER-6 το οποιο είναι ένα εξαιρετικο entry-level μηχανακι, που θα σε βολεψει. εναλακτικα μπορεις να δεις και τα Suzuki gladius η sv 650 που παιζουν μπαλα στην ιδια κατηγορια καθως και τα yamaha mt07 και honda nc 700 η ακομα και BMW f800r.. αυτά φυσικα αν ψάχνεσαι για καινουριο..

επισης θα σε συμβουλευα μιας και δεν ειχες ποτε άλλη σχεση με μηχανοκινητο διτροχο, να παρακολουθήσεις και κανα σεμιναριο ασφαλους οδηγησης από αυτά που κανεις ο χουντρας στο Auto festival στις αφιδνες..

peris
07/05/2017, 16:41
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Το SV 650 δεν μου πολυάρεσε είναι η αλήθεια, ενώ για το ΜΤ07 διαβάζω ότι είναι ποιο νευρικό και αυτό προς στιγμή κάπως με φοβίζει.
Εγώ θέλω κάποιο με ποιο ΄"ήπιες αντιδράσεις" και διαβάζω ότι το z650 έιναι φιλικό για νέο αναβάτη.
Ενοείται ότι με την αγορά θα κινηθώ σε γνωστούς δρόμουε μέχρι να αποκτήσω την απαραίτητη σιγουριά και στη συνέχεια θα άλω στο πρόγραμμα και το σεμινάριο που λες.

Konstantinos
08/05/2017, 12:02
Οδήγησα πρόσφατα SV650 και Z650 στην πίστα των Μεγάρων. Μου φάνηκαν παραπλήσια σε οδική συμπεριφορά. Είναι και τα δύο καλά στημένα μηχανάκια, με καλά φρένα, που πλασάρονται σχεδόν μόνα τους στις στροφές. Εμένα μου αρέσουν και τα δύο σε εμφάνιση. Το Z650 μου φάνηκε πολύ μικρό σε διαστάσεις, μοιάζει με 250.
Αν μιλάμε αποκλειστικά για γυμνό street, μπορείς να δεις και το CB500F, κατά τη γνώμη μου το πιο όμορφο στην κατηγορία. Μειονεκτήματα η όχι τόσο καλή -σε σχέση με τα άλλα δύο- οδική συμπεριφορά, η λιγότερη ισχύς (περίπου 20 ίπποι) και η τσιμπημένη (για όσα προσφέρει) τιμή του.

peris
08/05/2017, 17:37
Οδήγησα πρόσφατα SV650 και Z650 στην πίστα των Μεγάρων. Μου φάνηκαν παραπλήσια σε οδική συμπεριφορά. Είναι και τα δύο καλά στημένα μηχανάκια, με καλά φρένα, που πλασάρονται σχεδόν μόνα τους στις στροφές. Εμένα μου αρέσουν και τα δύο σε εμφάνιση. Το Z650 μου φάνηκε πολύ μικρό σε διαστάσεις, μοιάζει με 250.
Αν μιλάμε αποκλειστικά για γυμνό street, μπορείς να δεις και το CB500F, κατά τη γνώμη μου το πιο όμορφο στην κατηγορία. Μειονεκτήματα η όχι τόσο καλή -σε σχέση με τα άλλα δύο- οδική συμπεριφορά, η λιγότερη ισχύς (περίπου 20 ίπποι) και η τσιμπημένη (για όσα προσφέρει) τιμή του.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Το ότι το Ζ είναι μικροκαμωμένο και με χαμηλή θέση οδήγησης μου δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση (όντας άπειρος)
Και το CB500F καλή περίπτωση, αλλά όπως λες του λείπουν οι 20 ίπποι, που μπορεί στο μέλλον να παίξουν το ρόλο τους, και είναι και τσιμπημένη η τιμή του. Γιατί λες ότι το HONDA υστερεί σε οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα άλλα δύο; Το έχεις οδηγήσει;

Lumiel
08/05/2017, 18:55
Το ότι το Ζ είναι μικροκαμωμένο και με χαμηλή θέση οδήγησης μου δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση (όντας άπειρος)

Ισχύει, εγώ ο μόνος λόγος που δεν το πήρα είναι ότι μου θύμιζε πολύ το 250R που είχα. Αλλιώς φαίνεται πολύ παιχνιδιάρικο και δεν νομίζω να μην το χαρείς. Εγώ πάντως θα πρότεινα να πάρεις κάποιο μεταχειρισμένο με λιγότερα χρήματα γιατί αν κάτι δεν πάει καλά θα το κλαις περισσότερο το καινούριο. Είναι πράγματα που δεν μαθαίνεις στο δίπλωμα αλλά στον δρόμο, και θες ένα μηχανάκι που να συγχωρεί τα λάθη, ειδικά στις μικρές ταχύτητες, ή σε ανηφόρες, όπου είναι και εύκολο να πέσει. Πάντως, δεν έχεις γράψει κάποιες πληροφορίες, όπως ύψος, βάρος, σε τι αποστάσεις - καταστάσεις θα το οδηγάς, κτλπ.

docma
08/05/2017, 19:05
peris μην παρασύρεσαι..
όσο και αν ακούγεται γραφικό , 250 + abs, και σε κανενα χρόνο πάρε το 650, και δες την χασούρα σαν επένδυση..
Αν δεν νιώθεις άνετος πάνω σε αυτό που καβαλάς δεν θα το ευχαριστηθείς ποτέ..
Φιλικά

peris
08/05/2017, 19:23
Ισχύει, εγώ ο μόνος λόγος που δεν το πήρα είναι ότι μου θύμιζε πολύ το 250R που είχα. Αλλιώς φαίνεται πολύ παιχνιδιάρικο και δεν νομίζω να μην το χαρείς. Εγώ πάντως θα πρότεινα να πάρεις κάποιο μεταχειρισμένο με λιγότερα χρήματα γιατί αν κάτι δεν πάει καλά θα το κλαις περισσότερο το καινούριο. Είναι πράγματα που δεν μαθαίνεις στο δίπλωμα αλλά στον δρόμο, και θες ένα μηχανάκι που να συγχωρεί τα λάθη, ειδικά στις μικρές ταχύτητες, ή σε ανηφόρες, όπου είναι και εύκολο να πέσει. Πάντως, δεν έχεις γράψει κάποιες πληροφορίες, όπως ύψος, βάρος, σε τι αποστάσεις - καταστάσεις θα το οδηγάς, κτλπ.


Μεταχερισμένα στα Γιάννενα παίζουν πολύ λίγα και με ABS που το θέλω κανένα. Από άλλες πόλεις δύσκολο να ελέγξεις κατάσταση και δεν θέλω να μπλέξω.
Το ύψος μου είναι 1,75 και το βάρος 77 κιλά.

peris
08/05/2017, 19:26
peris μην παρασύρεσαι..
όσο και αν ακούγεται γραφικό , 250 + abs, και σε κανενα χρόνο πάρε το 650, και δες την χασούρα σαν επένδυση..
Αν δεν νιώθεις άνετος πάνω σε αυτό που καβαλάς δεν θα το ευχαριστηθείς ποτέ..
Φιλικά


Σωστό και αυτό που λές. Γι' αυτό έβαλα το ερώτημα για να ακούσω όλες τις απόψεις πριν αποφασίσω.

Απλά νομίζω ότι αν πάω σε κάτι μικρό μάλλον θα μείνω και σ'αυτό.

docma
08/05/2017, 19:29
Απλά νομίζω ότι αν πάω σε κάτι μικρό μάλλον θα μείνω και σ'αυτό.

Αν σου είναι αρκετό και δεν ζητήσεις παραπάνω,τότε μείνε σε αυτό.. Από μικρό σε μεγάλο για το μόνο που μπορεί να μετανιώσεις είναι για τα χρήματα, κατευθείαν σε μεγάλο μπορεί να μετανιώσεις για πολλά..

peris
08/05/2017, 19:33
Αν σου είναι αρκετό και δεν ζητήσεις παραπάνω,τότε μείνε σε αυτό.. Από μικρό σε μεγάλο για το μόνο που μπορεί να μετανιώσεις είναι για τα χρήματα, κατευθείαν σε μεγάλο μπορεί να μετανιώσεις για πολλά..

Ποιο προτείνεις;

docma
08/05/2017, 19:37
Χωρίς να είναι δοκιμασμένο, αν ξεκινούσα τώρα ,σε γυμνό θα κοιτούσα το bmw g310r

Lumiel
08/05/2017, 19:46
Μεταχερισμένα στα Γιάννενα παίζουν πολύ λίγα και με ABS που το θέλω κανένα. Από άλλες πόλεις δύσκολο να ελέγξεις κατάσταση και δεν θέλω να μπλέξω.
Το ύψος μου είναι 1,75 και το βάρος 77 κιλά.

Μιά χαρα θα είσαι στο Z, εγώ είμαι 1,73 και 70 κιλά περίπου και αν εξαιρέσεις το γκάζι που με κούρασε μετά απο 3-4 χρόνια, ήμουν πολύ άνετα στο 250R όπου όταν ανέβηκα στο Z650 μου φάνηκε παρόμοιο. Παρόλα αυτά θα έλεγα πάλι για μεταχειρισμένο εκτός και αν έχεις συγκεκριμένα πράγματα στο μυαλό σου που θα κάνεις με την μηχανή και δεν θα σε καλύψει το μεταχειρισμένο.

π.χ Το να πάρεις καινούριο και να κάνεις με το ζόρι 5.000 χιλιόμετρα σε 3-4 χρόνια, θα είναι τσάμπα λεφτά. Γενικά θεωρώ ότι μπαίνεις σε μια κατάσταση που δεν ξέρεις αν θα σε βολεύει, αν θα σου αρέσει, αν θα σε καλύψει το naked, κτλπ, οπότε το παραμικρό μπορεί να σε αναγκάσει να μην το χαρείς όσο νομίζεις τώρα. Εγώ τα πρώτα 2 χρόνια το κινούσα με το ζόρι, λόγω του ότι μεγάλωσα με αμάξι και η μηχανή μου ήταν κάτι καινούριο, δεν ένιωσα στην αρχή άνετα να κάνω αποστάσεις μέσα στο χάος της Αθήνας, και πάντα όταν οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές έπαιρνα το αμάξι.

Είχα αρχίσει να σκέφτομαι να το δώσω και να τελειώνω, αλλά απο κάποια στιγμή και μετά το πήρα απόφαση και πήγαινα παντού με το Ninja. Πλέον με 3-4 χρόνια full οδήγησης και πάλι ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου τύχει, πήγε να μου πέσει προχτές η καινούρια μηχανή λόγω βιασύνης και ήμουν 1-2 μέρες στεναχωρημένος, με το μεταχειρισμένο δεν με ένοιαζε αν γίνει κάτι, είχα και μηχανικό φτηνό μη εξουσιοδοτημένο σε περίπτωση που γινόταν κάτι, αλλά ήμουν τυχερός και δεν έπαθα ποτέ κάτι σοβαρό (εκτός απο μια πτώση σε στάση).

Apache
08/05/2017, 19:47
Nα πώ και εγώ την γνώμη μου, στην θέση σου μιάς και είσαι άπειρος θα κοιτούσα το Honda CB 500 X θα σου ταιριάξει "κουτί", θα κατέβεις και σε μία παραλία,θα πάς και στο νησάκι σου και στην κίνηση σαν παπί...382198

peris
08/05/2017, 19:49
Ούτε η ΒΜW έχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα Γιάννενα. Το πλησιέστερο είναι στη Θεσσαλονίκη ή Λάρισα!!!

peris
08/05/2017, 20:25
Nα πώ και εγώ την γνώμη μου, στην θέση σου μιάς και είσαι άπειρος θα κοιτούσα το Honda CB 500 X θα σου ταιριάξει "κουτί", θα κατέβεις και σε μία παραλία,θα πάς και στο νησάκι σου και στην κίνηση σαν παπί...382198

Δεν ξέρω αλλά έχω κολλήσει με τα γυμνά. Όλα τα υπόλοιπα δεν τα κοιτάω καν.

Άλλα παιδιά μου προτείναν και το HONDA CB500F σαν μια εναλλακτική με μικρότερη ισχύ. Ωστόσο βλέπω ότι είναι βαρύτερη από τη KAWA Ζ650 (192 κιλά έναντι 187 της Ζ)

DAYMAN
08/05/2017, 20:49
Χωρίς να είναι δοκιμασμένο, αν ξεκινούσα τώρα ,σε γυμνό θα κοιτούσα το bmw g310r

+ 310 Ομορφο και αρκετα ικανο για να το ονομασεις μοτοσυκλετα και οχι μοτοσυκλετακι.
Το καβαλησα στατικα και μου εκανε εντυπωση που ειμαι 1.88 και κουμπωσα πολυ καλα επανω του. Τις προσεχεις μερες εχω κλεισει test ride οποτε θα εχω αποψη.

Konstantinos
08/05/2017, 21:01
Γιατί λες ότι το HONDA υστερεί σε οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα άλλα δύο; Το έχεις οδηγήσει;
Δεν το έχω οδηγήσει, αν και θα το ήθελα.
Το ότι υστερεί σε οδική συμπεριφορά το διάβασα στη δοκιμή του μοντέλου στο moto. Αντιγράφω:

"Το αδύνατο σημείο αυτής της μοτοσυκλέτας εμφανίζεται όταν της ζητήσεις να κάνει πράγματα που έχουν σχέση με τη σπορ οδήγηση. Παρά την αναβάθμιση των αναρτήσεων εμπρός και πίσω σε αυτή τη νέα γενιά, το αποτέλεσμα δεν άλλαξε. Οι αποσβέσεις λάμπουν δια της απουσίας τους και η κίνηση των τροχών ελέγχεται πρακτικά μόνο από τα ελατήρια των αναρτήσεων. Για να το πούμε περιγραφικά, μετά από κάθε εξόγκωμα ή λακούβα του δρόμου, το CB500F συνεχίζει να ταλαντεύεται μέσα στις διαδρομές των αναρτήσεών του [...]. Στο ίδιο πνεύμα κινείται το πλαίσιο, που είναι μεν πιο στιβαρό και με πιο ισορροπημένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά από του MT-07, αλλά και πάλι υπολείπεται σε σύγκριση με του SV650 ή του ER-6".

Προσωπικά, σε αυτήν κατηγορία θα επέλεγα μεταξύ SV650 και Z650 και θα απέκλεια χωρίς συζήτηση το τρίτο της παρέας MT-07, διότι υπολείπεται σε πλαίσιο-αναρτήσεις αλλά -κυρίως- γιατί δεν μπορώ να το βλέπω! Ίσως η ζυγαριά να έγερνε λίγο προς το SV, που είναι και 400€ φθηνότερο.

Apache
09/05/2017, 01:41
Δεν το έχω οδηγήσει, αν και θα το ήθελα.
Το ότι υστερεί σε οδική συμπεριφορά το διάβασα στη δοκιμή του μοντέλου στο moto. Αντιγράφω:

"Το αδύνατο σημείο αυτής της μοτοσυκλέτας εμφανίζεται όταν της ζητήσεις να κάνει πράγματα που έχουν σχέση με τη σπορ οδήγηση. Παρά την αναβάθμιση των αναρτήσεων εμπρός και πίσω σε αυτή τη νέα γενιά, το αποτέλεσμα δεν άλλαξε. Οι αποσβέσεις λάμπουν δια της απουσίας τους και η κίνηση των τροχών ελέγχεται πρακτικά μόνο από τα ελατήρια των αναρτήσεων. Για να το πούμε περιγραφικά, μετά από κάθε εξόγκωμα ή λακούβα του δρόμου, το CB500F συνεχίζει να ταλαντεύεται μέσα στις διαδρομές των αναρτήσεών του [...]. Στο ίδιο πνεύμα κινείται το πλαίσιο, που είναι μεν πιο στιβαρό και με πιο ισορροπημένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά από του MT-07, αλλά και πάλι υπολείπεται σε σύγκριση με του SV650 ή του ER-6".

Προσωπικά, σε αυτήν κατηγορία θα επέλεγα μεταξύ SV650 και Z650 και θα απέκλεια χωρίς συζήτηση το τρίτο της παρέας MT-07, διότι υπολείπεται σε πλαίσιο-αναρτήσεις αλλά -κυρίως- γιατί δεν μπορώ να το βλέπω! Ίσως η ζυγαριά να έγερνε λίγο προς το SV, που είναι και 400€ φθηνότερο.
Μπορεί το μηχανάκι που έχω πάρει να είναι τραγικό, αλλά ομολογώ ότι η δημοσιογραφία του ειδικού τύπου στην Ελλάδα είναι πραγματικά αντικειμενική. "Αντε να μην πώ άλλη κουβέντα και με ξαναπάρουν με τις πέτρες οι admin...

Konstantinos
09/05/2017, 07:35
Μπορεί το μηχανάκι που έχω πάρει να είναι τραγικό, αλλά ομολογώ ότι η δημοσιογραφία του ειδικού τύπου στην Ελλάδα είναι πραγματικά αντικειμενική. "Αντε να μην πώ άλλη κουβέντα και με ξαναπάρουν με τις πέτρες οι admin...
Η τελευταία παράγραφος είναι εκτός εισαγωγικών, που σημαίνει ότι είναι δική μου, όχι του moto!
Το χαμηλών δυνατοτήτων πλαίσιο-αναρτήσεις του MT-07 είναι κάτι που μπορεί να κριθεί αντικειμενικά και δεν το έχω διαβάσει μόνο στο moto.
Το ότι δεν μου αρέσει όμως, είναι καθαρά υποκειμενική άποψη. Και μάλλον μειοψηφική αν κρίνω από τις πωλήσεις του!
Πάντως -για να σου φτιάξω τη διάθεση- ελάχιστοι εκφράζονται θετικά και για το δικό μου μηχανάκι (Kawa ZR7). Το λένε παλαιολιθικό, απαρχαιωμένο, ότι δεν κάνει για τίποτα κλπ.
Ποσώς με ενδιαφέρει, εφόσον εμένα μου αρέσει!

BLiTzER
09/05/2017, 08:54
Οι πωλήσεις του ανταποκρίνονται στο τι παίρνεις για τα λεφτά που δίνεις.

Περί αναρτήσεων το δέχομαι, δεν είναι για πολλή πίεση, αλλά αυτό με το πλαίσιο δεν το κατάλαβα ποτέ. Τι έχει το πλαίσιό του και τι διαφορά θα καταλάβει το 90% των αναβατών μεταξύ αυτού και του SV ή, ξέρω γω, του R1; Καλό είναι να ενημερωνόμαστε από περιοδικά/reviews, αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές.

Cpt_Slow
09/05/2017, 08:58
Καλή επιλογή σου εύχομαι και μην σε τρομάζουν τα 600αρια. Μεγαλος άνθρωπος είσαι και απότι καταλαβαίνω με το μυαλό στο κεφάλι οπότε δεν είναι ανάγκη να ξεκινήσεις με 250αρι. Όσον αφορά τον όγκο τους και το βάρος τους είναι λογικό να σε τρομάζουν ως ένα σημείο αλλά το "θέμα" είναι μόνο σε επιτόπιους χειρισμούς χωρίς γκάζι. Μολίς ξεκινάνε δεν νιώθεις τίποτα, και στο λέει άτομο που πήρε 220kg μηχανάκι έχοντας καβαλήσει μόνο ποδήλατο.

*Το SV,MT και το Ζ έχουν και το πλεονέκτημα των 2 δίσκων μπροστά

Εδιτ: σε σχέση με το honda

BLiTzER
09/05/2017, 09:03
Και το ΜΤ διπλό δίσκο έχει. Και τετραπίστονες δαγκάνες.

@peris: Η διαφορά των 5 κιλών που αναφέρεις είναι αστεία. 180-190 κιλά είναι πολύ εύκολα διαχειρίσιμα σε χαμηλόβαρα μηχανάκια.

peris
19/11/2017, 21:34
Επανέρχομαι προκειμένου να ενημερώσω όσους ασχολήθηκαν μαζί μου, ότι προχώρησα στην αγορά του SUZUKI SV650.
Ήδη έχω διανύσει και 5.500 χιλ. περίπου τα περισσότερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Πήρα το μπλε χρώμα. Το μηχανάκι είναι πράγματι ήπιο και προοδευτικό ότι πρέπει για έναν άπειρο σαν εμένα.Δεν του λείπει η δύναμη και κυρίως η ροπή από σχεδόν το ρελαντί.

Και τώρα κάτι που παρατήρησα και δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό. Αν σταματήσω π.χ σε φανάρι με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο δεν κατεβάζει για να βάλλω νεκρά. Για να κατεβάσει πρέπει να αφήνω συμπλέκτη περιοδικά.

Τι λέτε; έχει θέμα;

BLiTzER
19/11/2017, 21:44
Δηλαδή έχεις 5η, πλησιάζοντας στο φανάρι και, όταν πλέον σταματήσεις, έχεις ακόμα 5η; Δεν έχει θέμα το μηχανάκι, η οδήγησή σου έχει. :p Δεν μπορείς να αλλάζεις πολλές σχέσεις, ενώ το μηχανάκι είναι ακίνητο. Δεν είναι παπί.

Μεγειές και καλοτάξιδο. ^^

peris
19/11/2017, 22:01
Δηλαδή έχεις 5η, πλησιάζοντας στο φανάρι και, όταν πλέον σταματήσεις, έχεις ακόμα 5η; Δεν έχει θέμα το μηχανάκι, η οδήγησή σου έχει. :p Δεν μπορείς να αλλάζεις πολλές σχέσεις, ενώ το μηχανάκι είναι ακίνητο. Δεν είναι παπί.

Μεγειές και καλοτάξιδο. ^^

Ευχαριστώ για τις ευχές.

Όπως το λες. Γενικά κατεβάζω πριν σταματήσω. Ωστόσο το παρατήρησα σε φρενάρισμα πανικού οπότε έμεινε με μεγάλη ταχύτητα μέσα και δεν κατέβαζε νεκρά.

Σε ένα KTM πάντως που δοκίμασα το ίδιο ανεβοκατέβαζε ταχύτητες στατικά.

BLiTzER
19/11/2017, 23:57
Γενικά δεν είναι σωστή πρακτική, οπότε φρόντισε να το κάνεις εν κινήσει. Πλησιάζοντας σε στάση, κατεβάζεις ταχύτητες σιγά σιγά, ώστε, όταν σταματήσεις, να έχεις 2α ή 1η και να μπορείς να βάλεις νεκρά με μία αλλαγή. Νεκρά βάζεις μόνο όταν βρίσκεσαι σε απόλυτη στάση και είσαι 100% σίγουρος ότι δεν υπάρχει κίνδυνος πίσω σου.

Ακόμα και σε φρενάρισμα πανικού, είναι καλή συνήθεια το κατέβασμα. Δοκίμασέ το. :)

DrBig
20/11/2017, 05:50
Επανέρχομαι προκειμένου να ενημερώσω όσους ασχολήθηκαν μαζί μου, ότι προχώρησα στην αγορά του SUZUKI SV650.
Ήδη έχω διανύσει και 5.500 χιλ. περίπου τα περισσότερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Πήρα το μπλε χρώμα. Το μηχανάκι είναι πράγματι ήπιο και προοδευτικό ότι πρέπει για έναν άπειρο σαν εμένα.Δεν του λείπει η δύναμη και κυρίως η ροπή από σχεδόν το ρελαντί.

Και τώρα κάτι που παρατήρησα και δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό. Αν σταματήσω π.χ σε φανάρι με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο δεν κατεβάζει για να βάλλω νεκρά. Για να κατεβάσει πρέπει να αφήνω συμπλέκτη περιοδικά.

Τι λέτε; έχει θέμα;

Προφανως ειναι το συστημα της σουζουκι που ανεβαζει στροφες οταν ειναι πατημενος ο συμπλεκτης για να να βοηθαει τις εκκινησεις απο σταση.

DoctoR_k6
20/11/2017, 09:41
Αν δεν ειναι το συστημα που λεει ο DrBig ειναι περιεργο...
Suzuki κ κιβωτιο τα πανε πολυ καλα...
Και με 6η να σταματησω εγω στο φαναρι για πλακα κατεβαζω μεχρι νεκρα χωρις κοπο/πονο κ ιδρωτα (Αν ειχες KAWA θα ειχε μια λογικη :p ).

billy84
20/11/2017, 10:16
Οι πωλήσεις του ανταποκρίνονται στο τι παίρνεις για τα λεφτά που δίνεις.

Περί αναρτήσεων το δέχομαι, δεν είναι για πολλή πίεση, αλλά αυτό με το πλαίσιο δεν το κατάλαβα ποτέ. Τι έχει το πλαίσιό του και τι διαφορά θα καταλάβει το 90% των αναβατών μεταξύ αυτού και του SV ή, ξέρω γω, του R1; Καλό είναι να ενημερωνόμαστε από περιοδικά/reviews, αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές.

Μπραβο ρε φιλε χαίρομαι που σου κόβει πραγματικά.Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ηλιθιοτητα απο αυτες τις στρεβλωσεις πλαισιων και ψαλιδιων που διαβάζουμε τοσα χρονια στα περιοδικα,προφανως απο καποιες γραμματείς που κανουν copy paste τις ξενες γραμματείς,που με τη σειρα τους κανουν αντιγραφη τα διαφημιστικά φυλλάδια των εταιρειών.

Το CB λεει εχει πλαισιο που δεν ακολουθει.Λυγανε τα σιδερα με 15 μοιρες κλίσεις που πηρε ο οδηγος του Μοτο και το διαπίστωσε.Και βλέπεις μετα στις φωτογραφίες πεντε δάχτυλα απάτητα λάστιχα:lol:

Ε ναι οντως το πλαισιο στρεβλωσε και δε μπορούσε να πλαγιασει ο οδηγος,με τουριστικο λαστιχο στην ελληνικη άσφαλτο...

Το χειρότερο δεν ειναι αυτο ομως,το χειρότερο ειναι οι κλασσικοι αναμεταδότες που αναφερουν ως θέσφατο ολες αυτες τις ηλιθιότητες των περιοδικών.

Ετσι και ένας φιλος για να μετακινείται αποκλειστικά στην ασφαλτο πηγε και πηρε tiger800 με τον 21 τροχο μπροστά.Διαβασε οτι εχει WP αναρτησεις και πλαισιαρα στιβαρη που δε λυγαει:bawl:

peris
20/11/2017, 14:55
Γενικά δεν είναι σωστή πρακτική, οπότε φρόντισε να το κάνεις εν κινήσει. Πλησιάζοντας σε στάση, κατεβάζεις ταχύτητες σιγά σιγά, ώστε, όταν σταματήσεις, να έχεις 2α ή 1η και να μπορείς να βάλεις νεκρά με μία αλλαγή. Νεκρά βάζεις μόνο όταν βρίσκεσαι σε απόλυτη στάση και είσαι 100% σίγουρος ότι δεν υπάρχει κίνδυνος πίσω σου.

Ακόμα και σε φρενάρισμα πανικού, είναι καλή συνήθεια το κατέβασμα. Δοκίμασέ το. :)


Όπως προανέφερα έτσι το κάνω και μάλιστα προσπαθώ να συγχρονίζω και τις στροφές δίνοντας λίγο γκάζι όταν κατεβάζω.

Απλά αναρωτιέμαι αν αυτό που περιγράφω είναι φυσιολογικό ή είναι πρόβλημα στη δικιά μου.

sapila racing
20/11/2017, 15:00
Όπως προανέφερα έτσι το κάνω και μάλιστα προσπαθώ να συγχρονίζω και τις στροφές δίνοντας λίγο γκάζι όταν κατεβάζω.

Απλά αναρωτιέμαι αν αυτό που περιγράφω είναι φυσιολογικό ή είναι πρόβλημα στη δικιά μου.

Δεν συμβαίνει μόνο στην δική σου μοτο, αν αυτό σε καθησυχάζει. Συμβαίνει σε πολλές παλαιότερες (σχεδόν όλες εκτός των Honda), αλλά όχι σε πολλές σύγχρονες.
Αν το τσουλήσεις λίγο μπρός πίσω, αφήσεις λίγο συμπλέκτη κλπ θα τις πάρει πάντως.
Δεν είναι κατι που πρέπει να σε ανησυχήσει πάντως.

Καλες βόλτες με το SV, πολύ ωραία μοτοσυκλέτα! :beer:

BLiTzER
20/11/2017, 15:33
Απλά αναρωτιέμαι αν αυτό που περιγράφω είναι φυσιολογικό ή είναι πρόβλημα στη δικιά μου.

Όπως λέει ο σαπίλας, δεν είναι "πρόβλημα". Νόμιζα ότι ήταν ξεκάθαρο από την πρώτη μου απάντηση. :p Και στο δικό μου, το ίδιο συμβαίνει. Μάλιστα "μπλοκάρει" και η ένδειξη ταχύτητας.