View Full Version : Honda vs Ducati
Χαιρετώ τους φίλους δικυκλιστες. Αναζητώ ανταλλαγή απόψεων και γνώμες για να λάβω μια τελική απόφαση εντός της εβδομάδας. Έχω ένα Yamaha Xmax250 για κάθε δουλειά στην πόλη κι ένα Triumph Explorer 1200 για βόλτες. Ελήφθη η απόφαση να δώσω και τα δύο και να πάρω ένα για όλες τις δουλειές. Έχω καταλήξει σε δύο υποψηφιότητες. Το Honda Crossrunner 800 (2017) και το Ducati Multistrada 950 (2017). Κυμαίνονται στις ίδιες τιμές και υπάρχει και στα δύο η δυνατότητα να μου κρατήσουν το Triumph ανταλλαγή για γύρω στα 10.000.
harris_x
09/05/2017, 11:45
δεν καταλαβαίνω τη σύγκριση...
το ένα είναι η απίστευτα συντηρητική επιλογή και το άλλο είναι στο εντελώς άλλο άκρο...
δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης των δύο
δεν καταλαβαίνω τη σύγκριση...
το ένα είναι η απίστευτα συντηρητική επιλογή και το άλλο είναι στο εντελώς άλλο άκρο...
δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης των δύο
Εγώ δεν πιστεύω ότι έχουν και παρόμοια τιμή αλλά είπα να μην πω κάτι...
harris_x
09/05/2017, 11:48
Εγώ δεν πιστεύω ότι έχουν και παρόμοια τιμή αλλά είπα να μην πω κάτι...
κι εγώ έχω την ίδια άποψη... αλλα δεν θα κάτσω να το ψάξω.
Bob_o_mastoras
09/05/2017, 11:48
:hmm: Yποπτο...
Anyway..
Το Ducati να παρεις φιλε. Ειναι πιο αξιοπιστο.
Εγώ δεν πιστεύω ότι έχουν και παρόμοια τιμή αλλά είπα να μην πω κάτι...
Δεν έχεις παρακολουθήσει τιμολογιακή πολιτική Honda τελευταία ε; :lol: Θα σου πω εγώ. Όλα τα μηχανάκια της είναι τουλάχιστον 2 χιλιάρικα πάνω απ'όσο αξίζουν.
14.300 το Ducati, 13.800 το Honda (δυστυχως ανεβηκε η τιμη στο φετινο).
Θα ηθελα να καταθεσετε τις προσωπικες σας αποψεις οπως και να εχει για να γινει συζητηση.
Ευχαριστω.
harris_x
09/05/2017, 11:53
μόνο και μόνο που τα βάζεις στον ίδιο κουβά σύγκρισης με κάνει να πω: καλορίζικο το honda.
:hmm: Yποπτο...
Anyway..
Το Ducati να παρεις φιλε. Ειναι πιο αξιοπιστο.
Επειδη καταλαβαινω πως το λες (κ εγω την ιδια αποψη ειχα) αλλα κανοντας μια βολτα απο τις εταιρειες ανακαλυψα τα εξης. Το service της Honda για να εισαι εκτος εγγυησης ειναι στα 12.000km ενω της Ducati ειναι στα 15.000km. Και για να σε προλαβω στο ποσο κοστιζει αυτο το service, μου ειπαν 150ευρω (δηλαδη φτηνοτερο απο την Honda)
Μέχρι κι εγώ, μεταξύ των δύο, θα αγόραζα το Ducati.
Και, γενικά, δε θα αγόραζα Ducati, ακόμα κι αν παιζόταν η ζωή μου.
Επειδη καταλαβαινω πως το λες (κ εγω την ιδια αποψη ειχα) αλλα κανοντας μια βολτα απο τις εταιρειες ανακαλυψα τα εξης. Το service της Honda για να εισαι εκτος εγγυησης ειναι στα 12.000km ενω της Ducati ειναι στα 15.000km. Και για να σε προλαβω στο ποσο κοστιζει αυτο το service, μου ειπαν 150ευρω (δηλαδη φτηνοτερο απο την Honda)
Αν θες να πάρεις Ducati και σκέφτεσαι το πόσο κάνουν τα σέρβις, καλορίζικο το Honda.
lleonidas
09/05/2017, 12:19
Αν διέθετα αυτά τα χρήματα,πιθανότατα θα κοίταζα και το ΚΤΜ 1090 ή/και το Tiger.
Μεταξύ των δύο που σ'ενδιαφερουν, έχω οδηγήσει μόνο το crossrunner.Θα οδηγούσα και το multi και εικάζω πως θα επέλεγα αυτό(σε κόκκινο!) :)
AristidisZ
09/05/2017, 12:25
14.300 το Ducati, 13.800 το Honda (δυστυχως ανεβηκε η τιμη στο φετινο).
Θα ηθελα να καταθεσετε τις προσωπικες σας αποψεις οπως και να εχει για να γινει συζητηση.
Ευχαριστω.
Στο site της Honda 11990 (http://www.honda-motorcycles.gr/model.php?model=vfr800x) το βλέπω...
Πάντως και εγώ το Ducati θα έπαιρνα με κλειστά μάτια...
Είναι θέμα τι γουστάρεις στο κάθε μηχανάκι.Kαι τα 2 είναι πολύ όμορφες κατ εμε μοτοσυκλέτες.Το honda είναι όντως φθηνότερο.Τα 11990 αφορούν το μοντέλο του 2016 euro 3 προδιαγραφές.Νομίζω είναι αρκετή η διαφορά.Με τα χρήματα της διαφοράς, βάζεις εργοστασιακές βαλίτσες πίσω (διβάλιτσο) 400€ + 180€ διπλό σταντ + μια μεγαλύτερη ζελατίνα ρυθμιζόμενη κοντά στα 150 και αν θες κεντρική βαλίτσα after market (δεν αξίζει γνήσια εδω είναι πολύ ακριβή)
Όσον αφορά τις αλλαγές λαδιών.. πάντα στα συνεργεία (μη εξουσιοδοτημένα)μου έλεγαν αλλάγή στα μισά απο ότι λέει το service manual.Και εγώ είχα honda blackbird, η αλλαγή ήταν στα 10,000 και πάντα έκανα στα 6000.Κάνω λάθος;
Όσον αφορά τις αλλαγές λαδιών.. πάντα στα συνεργεία (μη εξουσιοδοτημένα)μου έλεγαν αλλάγή στα μισά απο ότι λέει το service manual.Και εγώ είχα honda blackbird, η αλλαγή ήταν στα 10,000 και πάντα έκανα στα 6000.Κάνω λάθος;
Δεν ξέρω τι και ποιος στο είπε αλλά, οι αλλαγές λαδιών, βάση manual, ήταν κάθε 6.000 χλμ
Δεν ξέρω τι και ποιος στο είπε αλλά, οι αλλαγές λαδιών, βάση manual, ήταν κάθε 6.000 χλμ
Έχεις δίκιο.Δεν ήταν στα 10000,αλλά στα 8000 κοίταξα το μανιουαλ.Τελος πάντων η διαφορά με το ducati είναι αρκετή.Αν δεν έχεις πρόβλημα στο οικονομικό, τότε προσπάθησε για test drive αν είσαι τυχερός για να χεις πιο εμπεριστατωμένη άποψη για το αν αξίζει οδηγηκά ή στο σύνολο η διαφορά τιμής των.
Άμα κάνεις συντηρητικές βόλτες/ταξίδια πάρε χόντα
Άμα είσαι κάγκουρας πάρε ντουκάτι
Από θεμα ομορφιάς και μονο , το ducati είναι πανέμορφο.
Οδηγικα δεν έχω οδηγήσει κανένα , αλλα μάλλον το ducati θα είναι πιο fun bike.
Σιγουρα , θα πρπει να τα κανεις και τα δυο τεστ ραιντ.
Κανενα δεν νομιζω ότι είναι καλυτερο από το triumph explorer 1200 που εχεις.
barimagas
09/05/2017, 16:20
Θα σου δώσω μια άλλη άποψη. Πουλά το Xmax και κρατά το 1200 που έχεις. Έτσι θα το χαίρεσαι καθημερινα.
Αν θες να πάρεις Ducati και σκέφτεσαι το πόσο κάνουν τα σέρβις, καλορίζικο το Honda.
Αδερφέ έτσι σκεφτόμουν. Πήγα στη Ducati κ έμαθα το κοστολογιο. 150 ευρώ το service των 15.000.
Θα σου δώσω μια άλλη άποψη. Πουλά το Xmax και κρατά το 1200 που έχεις. Έτσι θα το χαίρεσαι καθημερινα.
Το δοκιμασα. Δεν κάνει το 1200 καθε μέρα για την πόλη. "Νιώθει" τρομερά άβολα..
stefanos
09/05/2017, 16:45
Κάθε μέρα που κυκλοφορώ στην πόλη δεν βλέπω ούτε multi ούτε το άλλο το honda.
Αντίθετα βλέπω πολλά σκουτεράκια.
Γνώμη μου είναι ότι είσαι μια χαρά στημένος.
πυξιδας990
09/05/2017, 16:59
το ducati φοραει το μοτερ 939.μεγαλο πλεονεκτημα αυτου του μοτερ οι βαλβιδες καθε 36000χλμ και οτι δεν καιει....
απο κει και περα αφου εχεις το χρημα διαλεξε αυτο που σου αρεσει πιο πολυ..
αν εχεις σταθερο μηνιαιο εισοδημα απο 3χιλ και πανω Ducati. Αν δεν εχεις τοσα αλλα λιγοτερα και δεν εχεις οικογενεια, ducati.Αν πλησιαζεις τα 50 και θες κατι που να εξυπηρετει τις αναγκες σου εως και το 80% Honda.
devil's animal
09/05/2017, 18:32
Το δοκιμασα. Δεν κάνει το 1200 καθε μέρα για την πόλη. "Νιώθει" τρομερά άβολα..
και ποσο μεγάλη διαφορα θα εχει ενα 950 ή ενα 800 σε σχεση με το 1200??:confused:
ή κατσε οπως εισαι ή πουλα το σκουτερ, κανε τα λεφτα που θα παρεις ταξιδι(α) και συνηθισε το triumph στην πολη...
Το δοκιμασα. Δεν κάνει το 1200 καθε μέρα για την πόλη. "Νιώθει" τρομερά άβολα..
Το ducati δεν το ξερω . Ως κάτοχος του honda ξέρω οτι για τα κιλά του ειναι πολυ εύχρηστο και ευέλικτο μεσα στις πολεις χωρις να υστερει καθολου σε στιβαροτητα και αισθηση σιγουριας σε υψηλες ταχύτητες .Τουλαχιστον μεχρι τα 160 που τοχω φτασει.
Από θεμα ομορφιάς και μονο , το ducati είναι πανέμορφο.
Οδηγικα δεν έχω οδηγήσει κανένα , αλλα μάλλον το ducati θα είναι πιο fun bike.
Σιγουρα , θα πρπει να τα κανεις και τα δυο τεστ ραιντ.
Κανενα δεν νομιζω ότι είναι καλυτερο από το triumph explorer 1200 που εχεις.
Αυριο θα παω για το Ducati. Το κακο με το Honda ειναι οπου και να πηγα δεν εχουν να μου δωσουν το 2017 για test ride (μεχρι εδω ακουγεται λογικο αφου ακομα δεν εχει διαμοιραστει στις εκθεσεις) αλλα μου λενε ειναι ιδιο πανω κατω με το περσινο... Κι εκει καπου αρχιζει κ παιρνει μπρος το δικο μου το VTEC (εκνευρισμος): "...και τοτε αφου ειναι ιδιο, ποιος ο λογος να εχει 2.000 ευρω περιπου πανω απο το περσινο?..."
Μανολης67
09/05/2017, 21:15
F 800 αλλήθωρη, και πιο φτηνό και πιο οικονομικό.
αν βάζεις σε προτεραιότητα ,αξιοπιστια , αντοχή στο χρόνο , οικονομική συντήρηση,βελουδινη λειτουργεία , το Honda .
αν θες πιο άγρια πράγματα και πιο εξτρημ καταστάσεις το dukati .
εγώ θα έπαιρνα το Honda.
F 800 αλλήθωρη, και πιο φτηνό και πιο οικονομικό.
Επειδη το Triumph δεν "φευγει" ευκολα ειμαι "δεσμευμενος" να κοιταω μηχανακια ελαφρως μεγαλυτερης αξιας των 10.000 γιατι μονο τοτε αποδεσμευομαι απο το "βαριδι" αυτο μεσω ανταλλαγης.
ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ..................
v-strom :hunter:
κατσε στα αυγα σου..μια χαρα εισαι..
Αυριο θα παω για το Ducati. Το κακο με το Honda ειναι οπου και να πηγα δεν εχουν να μου δωσουν το 2017 για test ride (μεχρι εδω ακουγεται λογικο αφου ακομα δεν εχει διαμοιραστει στις εκθεσεις) αλλα μου λενε ειναι ιδιο πανω κατω με το περσινο... Κι εκει καπου αρχιζει κ παιρνει μπρος το δικο μου το VTEC (εκνευρισμος): "...και τοτε αφου ειναι ιδιο, ποιος ο λογος να εχει 2.000 ευρω περιπου πανω απο το περσινο?..."
Το λόγο τον ανέφερα πιο πάνω.Το μοντέλο 2017 έχει προδιαγραφές euro4 , ρυθμιζόμενη ζελατίνα.Νομίζω η προδιαγραφές euro 4 ανεβάσαν το κόστος.Στο ξαναλέω δεν αξίζει το 2017.Δες το μοντέλο του 2016 στα 11900.
κατσε στα αυγα σου..μια χαρα εισαι..
+++
Και εγώ νομίζω ότι μια χαρά είσαι. Κράτα το βεσπάκι γιατί ότι μηχανή και να πάρεις, θα την λιώνεις χωρίς λόγο μέσα στην κίνηση.
Τώρα αν θες ντε και καλά να αλλάξεις το Triumph, πήγαινε οδήγησε και τα δυο και αποφάσισε. Εγώ μάλλον θα προτιμούσα Ducati μιας και είναι πιο καινούργιο και "μπάνικο" μηχανάκι.
Πάντως, υποβάθμιση το βλέπω και γω να δώσεις το Explorer 1200 και 4000 χιλιάρικα για το Multistrada 950 ή το Crossrunner...
stathis78
16/05/2017, 12:00
και εγώ στο ίδιο δίλλημα είμαι με το φίλο! Μου αρέσει και το CR αλλά και το multi. Το πρώτο το έχω οδηγήσει αρκετά και είναι πολύ αξιόλογο μηχανάκι αλλά κάτι του λείπει, τουλάχιστον στα μάτια μου, φαίνεται συντηρητικό (φοβάμαι μην το βαρεθώ γρήγορα) γι' αυτό λοξοκοιτάω και το Ducati.
Το ducati αδερφε μου!! Στη θεση σου παντως θα κρατουσα το explorer!!! Φανταστικη μηχανη αλλα πολυ δυσκολη κ βαρια για πολη....
TONYBANDIT
24/06/2017, 07:02
Εαν καθεσαι και υπολογιζεις κοστος σερβις και καθε ποτε αλλαζει λαδια φιλτρα το καθενα κοιτα για vstrom 650 η ακομα και versys 650.Το crossrunner ειναι v4 honda και δεν το λες και οικονομικο σε συντηρηση.
Απο την αλλη ποσα χλμ σε ταξιδια κανεις?Το multi παντως σαν ιταλικο δεν ειναι και παπι στην πολη.
Τελικά τι πήρες;Έχεις ακόμη απορίες;Εγώ πάντως εδώ και 1μση μήνα ,είμαι ένας χαρούμενος κάτοχος crossrunner 800x 2015.θα χαρώ να απαντήσω σε ότι απορία έχεις.;)
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
10/08/2017, 15:44
τοση ωρα που το διαβαζα ελεγα να γραψω ducati.Αλλα με κριτηροο μονο τη τιμη λεω honda.Αν ηταν στα ιδια λεφτα θα ελεγα ducati.Ο φιλος pkemos σου εδωσε ωραια λυση
doctoras
11/08/2017, 13:47
Υπαρχει και το ενδιάμεσο απο αυτα τα μοντελα(απορώ πως δεν αναφέρθηκε) το οποιο ειναι το tracer900 ειναι ελαφρύτερο για commuting δυνατο με τρικυλινδρο μοτερ που περιπου γνωρίζεις με χωρους αντίστοιχους με αυτα τα 2 και με λιγοτερα φραγκα που μπορεις να κανεις ενα ωραιο σετ απο αναρτήσεις η ταξιδιωτικό εξοπλισμό
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.