View Full Version : Κινητήρας lifan 110 - σε honda c50
munchkin
10/05/2017, 19:42
Kκαλησπέρα , ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται αλλάζοντας κινητήρα σε ένα honda c50 να μπεί στην θέση του ο lifan 110 και να δηλωθεί νόμιμα .
Ευχαριστώ.
SHOOTER045
10/05/2017, 19:46
Kκαλησπέρα , ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται αλλάζοντας κινητήρα σε ένα honda c50 να μπεί στην θέση του ο lifan 110 και να δηλωθεί νόμιμα .
Ευχαριστώ.
Όχι
Δεν γίνεται
munchkin
10/05/2017, 19:53
Μισό λεπτό , δηλ δεν μπορω να πάρω το τιμολόγιο και να το πάω στο υπουργείο ? όλα τα παπιά που έχουν αλλάξει κινητήρα (το 95% δηλαδί ..) είναι παράνομα ?
SHOOTER045
10/05/2017, 20:01
Μισό λεπτό , δηλ δεν μπορω να πάρω το τιμολόγιο και να το πάω στο υπουργείο ? όλα τα παπιά που έχουν αλλάξει κινητήρα (το 95% δηλαδί ..) είναι παράνομα ?
Άντε πάλι.
Λοιπόν
Τα παπιά που έχουν άδεια μοτοποδήλατου δεν γίνεται να φορέσουν αυτούσιο άλλο κινητήρα (lifan,mifan ,hayabusa,f 16)
Οποιος το κανει αυτό είναι παράνομος(άρθρο κοκ 24 (νομίζω) αλλοίωση στοιχειων κινητήρα. Κλπ
Απο εκεί και πέρα με φορεμενο τέτοιο μοτέρ σε παπί με άδεια μοτοποδηλατου και στην περίπτωση της στραβης(τροχαίου εννοώ)
Θα τρίβει μέχρι και ο Τσακαλώτος τα χέρια τού.
Νόμιμα με διαδικασία που έχω πει αρκετές φορές ΜΟΝΟ σε glx 90 και άνω.
Με άδεια μοτοσυκλέτας δηλαδή.
Σε κάλυψα?
kostaskk
10/05/2017, 20:47
ο νομος λεει αν θυμαμαι καλα αυξηση κυβικων μεχρι+ 20%
αν η αδεια λεει 50αρι τοτε δεν θα εισαι νομιμος, καθος θα εχεις ξεπερασει το +100% μαλλον το καναν αυτο και καλα οτι δεν αντεχουν τα πλαισια και τα περιφεριακα τον παραπανω κυβισμο=ταχυτητα,κραδασμους,βαρος κτλ
ασε που το μοτοποδηλατο απευθύνεται σε 16χρονους(τοτε μπορεις να βγαλεις το πρωτο διπλωμα) και αρα υπαρχει περιορισμος ταχύτητας,δυναμης για να μην γινονται ατυχήματα.
αν θες να παρακαμψεις νομιμα τον νομο αυτον τοτε παρε διχρονο 50αρι και θα εχεις διπλασια δυναμη-ταχυτητα απο τα ιδια κυβικά
αν η αδεια λεει 90cc ή παραπανω τοτε θα εισαι νομιμος.
αν πας να το βαλεις παρανομα πανω τοτε νομιζω οτι τα ρευματα c50 ειναι 6βολτ ενω το lifan εχει σχεδιαστει για 12 βολτ. οποτε ισως χρειαστει και αλλα πραγματα η μετατροπη.
SHOOTER045
10/05/2017, 22:30
ο νομος λεει αν θυμαμαι καλα αυξηση κυβικων μεχρι+ 20%
αν η αδεια λεει 50αρι τοτε δεν θα εισαι νομιμος, καθος θα εχεις ξεπερασει το +100% μαλλον το καναν αυτο και καλα οτι δεν αντεχουν τα πλαισια και τα περιφεριακα τον παραπανω κυβισμο=ταχυτητα,κραδασμους,βαρος κτλ
ασε που το μοτοποδηλατο απευθύνεται σε 16χρονους(τοτε μπορεις να βγαλεις το πρωτο διπλωμα) και αρα υπαρχει περιορισμος ταχύτητας,δυναμης για να μην γινονται ατυχήματα.
αν θες να παρακαμψεις νομιμα τον νομο αυτον τοτε παρε διχρονο 50αρι και θα εχεις διπλασια δυναμη-ταχυτητα απο τα ιδια κυβικά
αν η αδεια λεει 90cc ή παραπανω τοτε θα εισαι νομιμος.
αν πας να το βαλεις παρανομα πανω τοτε νομιζω οτι τα ρευματα c50 ειναι 6βολτ ενω το lifan εχει σχεδιαστει για 12 βολτ. οποτε ισως χρειαστει και αλλα πραγματα η μετατροπη.
Ορθόν
Σε astrea supra
Έβαλα μοτέρ 125 lifan (lc)
Όλα νόμιμα και κανονικά
vantonopoulos
11/05/2017, 00:10
Ρώτησα πριν καιρό στην τροχαία νέας Ιωνίας, μου λένε γίνεται. Πήγα στη διεύθυνση μεταφορών αγίας παρασκευής που ανήκω, μου λένε έχουνε ρωτήσει και άλλοι και μου εκτυπώνει ένα άρθρο από π.δ. σχετικό με το θέμα. Θα ψάξω να το βρω μόλις βρω χρόνο.
Εν ολίγοις, θέλει τιμολόγιο αγοράς, υπεύθυνη δήλωση από νόμιμο συνεργείο που έκανε την αλλαγή και έπειτα με αυτά να πάει να περάσει στο κτέο ελληνικού ότι όλα οκ για να μπορεί μετά να εκδόσει άδεια και πινακίδα κανονικής μο/τας.
SHOOTER045
11/05/2017, 00:46
Ρώτησα πριν καιρό στην τροχαία νέας Ιωνίας, μου λένε γίνεται. Πήγα στη διεύθυνση μεταφορών αγίας παρασκευής που ανήκω, μου λένε έχουνε ρωτήσει και άλλοι και μου εκτυπώνει ένα άρθρο από π.δ. σχετικό με το θέμα. Θα ψάξω να το βρω μόλις βρω χρόνο.
Εν ολίγοις, θέλει τιμολόγιο αγοράς, υπεύθυνη δήλωση από νόμιμο συνεργείο που έκανε την αλλαγή και έπειτα με αυτά να πάει να περάσει στο κτέο ελληνικού ότι όλα οκ για να μπορεί μετά να εκδόσει άδεια και πινακίδα κανονικής μο/τας.
Αν το κατεφερεις
Πες το και σε εμένα
vantonopoulos
11/05/2017, 00:51
Αν το κατεφερεις
Πες το και σε εμένα
Απλά επειδή έχουμε μικρό παιδί, ενοίκιο, αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα δεν έχω ασχοληθεί με το glx ακόμα γιατί προέχουν άλλα έξοδα, αλλά εξοικονομώ σιγά σιγά και θα το επιχειρήσω, keep in touch.
SHOOTER045
11/05/2017, 08:01
Απλά επειδή έχουμε μικρό παιδί, ενοίκιο, αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα δεν έχω ασχοληθεί με το glx ακόμα γιατί προέχουν άλλα έξοδα, αλλά εξοικονομώ σιγά σιγά και θα το επιχειρήσω, keep in touch.
Εξ ορισμού τα παπιά με άδεια μοτοποδήλατου,δεν γίνεται η δεν γινόταν να βάλουν αυτούσιο εναν μεγαλύτερο κινητήρα αυτούσιο (αν άλλαξε κάτι δεν το γνωρίζω)
Δομικά ενα σασί - σκελετός απο glx 50 είναι ολοιδιος με ενος glx 90.
Τώρα
Πως επιτρέπεται νόμιμα να αλλαξεις μοτέρ σε glx 90 ,και όχι σε 50 είναι αλλη ιστορία.
Το ΚΤΕΟ ελληνικού είναι το πρώτο ΚΤΕΟ στην Ελλάδα, οπότε αν ισχύει κάτι εκεί θα ισχύσει παντού.
Θυμάμαι κάμποσα χρόνια πριν που στα πρώτα ραλακια( 1.3)έβαζαν 16αρια μοτέρ και κατέφευγαν σε πατέντες (κορμό απο το ενα,κεφαλή απο το άλλο κλπ)
Μέχρι που ένας έκανε την αρχή και πήγε στο ΚΤΕΟ ελληνικού και έγινε μετά εύκολο για όλους.
Και επειδή το είχα κανει και σε 1.3 rallye,
Και στο παλιό μου escort,αλλά και σε δυο τρια παπιά.
Η διαδικασία και τα χαρτιά είναι
Α)τιμολογιο αγοράς
Β)βεβαίωση μηχανολόγου - μηχανικού οτι είναι ιδίου τύπου κινητήρας κλπ
Γ)απόδειξη η δελτίο παροχής υπηρεσιών απο συνεργείο που κανει την μετατροπή.
Με όλα αυτά πηγαίνεις συγκοινωνιών, γίνεται εν ολίγοις επαναταξινόμηση.
Αλλάζει η άδεια, σου δίνουν προθεσμία για ΚΤΕΟ, και κατόπιν με το χαρτί του ΚΤΕΟ ξανά συγκοινωνιών.
Προσκομιζεις ΚΤΕΟ και σου εκδίδουν την καινούργια άδεια κυκλοφορίας.
Αν καταφέρει κάποιος να κανει αυτό που περιγραφείς σε μηχανάκι - μοτοποδήλατο 50cc ,θα είχε ενδιαφέρον και θα παρακαλούσαν να με ενημερώσεις καθώς με ενδιαφέρει λογω δουλειάς
munchkin
11/05/2017, 12:27
Ευχαριστώ για την απάντηση , είδες που βιάζεσαι και τελικά "ίσως" και να γίνεται ....
θα το ψάξω λίγο παραπάνω .
SHOOTER045
11/05/2017, 13:03
Ευχαριστώ για την απάντηση , είδες που βιάζεσαι και τελικά "ίσως" και να γίνεται ....
θα το ψάξω λίγο παραπάνω .
Ειπα δεν γίνεται
Γιατί
Δεν γνωρίζω κανέναν με 50αρι να το έχει καταφέρει επίσημα
Η ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ενός - οποιουδήποτε - οχήματος ΔΕΝ αλλάζει αν δεν την αλλάξει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ του..!!!
(περαν τούτου, ουδέν..)
Υ.Γ.
Οποιος ειναι γουσταρλής ας δοκιμασει να κανει το αντίθετο - να παει Χαγιαμπούσα με μοτερ 49,9999999 cc και να παρει άδεια μοτοποδηλάτου..
sapila racing
11/05/2017, 13:44
Μεταφερεται στο καταλληλο section.....
greggiak
10/03/2021, 15:24
Kκαλησπέρα , ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται αλλάζοντας κινητήρα σε ένα honda c50 να μπεί στην θέση του ο lifan 110 και να δηλωθεί νόμιμα .
Ευχαριστώ.
Τελικα μηπως βρηκες ακρη στο αν γινεται γιατι με ενδιαφερει. Ξερω οτι γινεται αν εχεις 90ρι να πας σε 110 νομιμα αλλα την εκδοση του στρογγυλοφαναρου στα 90cc δεν τη βρισκω πουθενα
το πιο εύκολο που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις τα καπάκια του λιφαν με honda άλλα τρ δεν ξέρω αν το λιφαν έχει κωδικό κινητήρα για τους κωδικούς άμα βρεις κάποιον να σου χάραξη τους κωδικούς δεν σε γράφουν. Τρ αν τύχει και πέσεις σε αυστηρό αστυνομικό au revoir.
Μη σε απασχολεί καθόλου ο αυστηρός αστυνομικός. Πολύ δύσκολα θα πάρει χαμπάρι.
Οι εμπειρογνωμονες των ασφαλιστικών από την άλλη, θα το καταλάβουν αμέσως το αλλαγμένο μοτέρ κ τα πλαστογραφημενα νούμερα κ από κει που δεν θα φταις σε κάποιο ατύχημα, βρίσκεσαι ανασφάλιστος κ εκεί άμα πέσεις σε μερακλή αστυνομικό τραβιέσαι για πλαστογραφια.
Κ μιλάμε για μοτέρ που θα έχεις αγοράσει νόμιμα με τιμολόγιο, αλλά θα έχεις κάνει την μαλακια να χτυπήσεις τα νούμερα του παλιού κ καλά για να μην το καταλάβουν.
Διαβάζω κάτι τέτοια και θα χάσω και τις τελευταίες τρίχες της κεφαλής μου.... Να μπλέξει κάποιος σε έναν τέτοιο κυκεώνα αλλαγών, γραφειοκρατίας, συνεργείων και δεν ξέρω τι άλλο, αντί πολύ απλά, να πουλήσει το 50αρι και να πάρει ένα 125 παπί;
Και μην βγει κανείς να πει "μέχρι 50 μου επιτρέπουν" διότι εκεί παίζουν άλλα πιο σοβαρά θέματα....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.