PDA

View Full Version : Αγορά on-off



Koulis13
27/05/2017, 13:45
καλησπέρα σε όλους,
το ξέρω ότι το έχετε χιλιοσυζητήσει το θέμα αλλά όποιος θα ήθελε ας με βοηθήσει λίγο.
Είμαι κάτοχος ενός σκούτερ xmax250, και από μικρός είχα στην κατοχή μου μηχανάκια, αρχικά παπάκια και μετά σκούτερ. Έχω οδηγήσει και μηχανές κατά καιρούς αλλά ποτέ δεν είχα στην κατοχή μου οπότε είμαι άσχετος στο θέμα. Πλέον στα 33 μου θα ήθελα να προχωρήσω σε αγορά μηχανής (μπάτζετ 4000-5000€). Τα μηχανάκια που κοιτάω είναι χρονολογίας 2010-2012, με ABS εννοείται:
- v-strom 650
- Transalp 700
- (μαρέσει και το BMW f800gs αλλά ακριβό και δεν ξέρω αν είναι τόσο αξιόπιστο όσο τα άλλα)

Το μηχανάκι που με εντυπωσιάζει και είναι ο έρωτας μου είναι το GS1200 και ίσως να το σκεφτώ μετά από κάποια χρόνια, αλλά τώρα δεν είμαι έτοιμος για τέτοια μηχανή.
Η χρήση της μηχανής θα είναι μέσα στην Αθήνα και κάποιες κοντινές βόλτες,να τονίσω ότι δεν με ενδιαφέρει η υψηλή ταχύτητα, νοιάζομαι πολύ για ένα μηχανάκι ασφαλή με καλο στήσιμο και φρένα..
Επίσης θα μπορούσα να πάω και σε καινούριο με την προυπόθεση ότι θα δώσω 5000€ και τα υπόλοιπα σε δόσεις (3.500€ πχ για το vstrom) αξίζει? Είναι και το traction control που έχουν τα περισσότερα καινούρια :rolleyes:
Επίσης δεν μου αρέσει το versys ούτε το παλιό μοντέλο ούτε το νέο και γενικά τα καινούρια tracer-cb500-nc700/750 ..
Τί λέτε???

Bob_o_mastoras
27/05/2017, 14:09
To traction control σε αυτα τα μοντελα δεν ειναι τοσο χρησιμο. Ισως να δινει μια επιπλεον σιγουρια στη βροχη αλλα γενικα δεν εχουν τετοια αποδοση της δυναμης ωστε να το χρειαζονται ή να το εκμεταλευονται, ειναι πολυ ηπια και τιθασευμενα απο μονα τους.

Mεταξυ Transalp και Vstrom θα επελεγα το τελευταιο κυριως διοτι εχει 6 ταχυτητες σε σχεση με τις 5 που εχει το Transalp και το θεωρω βαρυνουσα ελειψη. Βεβαια για χρηση μεσα στην πολη οι 5 ταχυτητες δεν θα σε προβληματισουν.
Επισης, θυμαμαι, για το σωματοτυπο μου (1.85) δεν με ειχε βολεψει σαν εργονομια το Honda.

Ζεύκας
27/05/2017, 14:32