View Full Version : Μάθατε σούζα;
ξερεις, εδω λέμε εμείς... τουλαχιστον αμα φαμε την 700αρα , ας ειναι για καμια σουζα της προκοπής, οχι προσπάθεια για σουζα..
Μπορεί αυτό να εννοούσε το όργανο με τη χειρονομία. "Μάθε σούζα ρε άσχετε!" :lol:
Bladerunner
04/01/2018, 13:00
διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως (και σε κάθε διάσταση) στο περιττό της χρήσης του πίσω φρένου.
Δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να κρίνω ουσιαστικά το άρθρο. Μου φάνηκε όμως ιδιαίτερα κατανοητό και με αρκετή δόση χιούμορ.
Μπορεί αυτό να εννοούσε το όργανο με τη χειρονομία. "Μάθε σούζα ρε άσχετε!" :lol:
Σίγουρα αυτό εννοούσε .
Οι της ομάδας ΔΙΑΣ όπου βρούνε ευκαιρία σούζα κάνουν. Μικρά παιδιά είναι κι'αυτοί.
RaGe_Raptor
07/01/2018, 15:54
https://rideapart.com/articles/wheelie-like-starboy-three-years-or-less
Κατι πολυ χρησιμο που διαβασα τωρα τελευταια και δοκιμαζοντας το ειδα πως ειναι μεγαλη βοηθεια...
Οπως εχει ηδη αναφερθει ενα απο τα πιο δυσκολα κομματια της σουζας ειναι να εχει ο αναβατης μια αντικειμενικη εικονα του ποσο ψηλα ειναι οντως η μηχανη του. Οποιος εχει δοκιμασει να κανει σουζα ξερει πολυ καλα πως στην αρχη μπορει να εχει σηκωσει τη μηχανη μολις 20 μοιρες και την ιδια στιγμη να νιωθει οτι ειναι ενα κλικ πριν το καπακι. Ενω εισαι πανω στη μηχανη ειναι δυσκολο να εχεις μια αντικειμενικη εικονα της κλισης. Υπαρχει ομως ενα κολπο για να ξεπερασεις αυτο το εμποδιο. Μπορεις να εχεις μια καλη εικονα του ποσο ψηλα εχεις ανεβασει τη μηχανη απλα κοιτωντας την κλιση των μπροστινων πιρουνιών σε σχεση με το εδαφος. Μια πραγματικα καλη σουζα θα εχει φερει τα πιρούνια σχεδον παραλληλα προς το εδαφος (αν οχι και λιγο παραπερα). Δειτε τις εικονες που ακολουθουν και θα καταλαβετε τι εννοω.
392015
392013
392017
392014
Μεχρι και την τριτη φωτογραφια τα πιρούνια σχηματιζουν θετικη γωνια με το εδαφος. Κατα κανονα σε αυτην την περιπτωση η μηχανη μπορει να κατεβει και μονο με κλεισιμο του γκαζιου, δηλαδη βρισκεται πριν το σημειο ισορροπιας (λεω κατα κανονα γιατι εμπλεκονται και ασταθμητοι παραγοντες οπως πχ η σταση σωματος του αναβατη, η γωνια καστερ και η κατανομη βαρους της μηχανης). Στην τελευταια φωτογραφια πλεον βλεπουμε αρνητικη γωνια και προκειται για την περιπτωση που ανεφερε ο byron οπου ο αναβατης βλεπει μπροστα του κατω απο το τιμονι. Εδω προφανως η ανεση στη χρηση του πισω φρενου ειναι μονοδρομος.
Κατι πολυ χρησιμο που διαβασα τωρα τελευταια και δοκιμαζοντας το ειδα πως ειναι μεγαλη βοηθεια...
Οπως εχει ηδη αναφερθει ενα απο τα πιο δυσκολα κομματια της σουζας ειναι να εχει ο αναβατης μια αντικειμενικη εικονα του ποσο ψηλα ειναι οντως η μηχανη του. Οποιος εχει δοκιμασει να κανει σουζα ξερει πολυ καλα πως στην αρχη μπορει να εχει σηκωσει τη μηχανη μολις 20 μοιρες και την ιδια στιγμη να νιωθει οτι ειναι ενα κλικ πριν το καπακι. Ενω εισαι πανω στη μηχανη ειναι δυσκολο να εχεις μια αντικειμενικη εικονα της κλισης. Υπαρχει ομως ενα κολπο για να ξεπερασεις αυτο το εμποδιο. Μπορεις να εχεις μια καλη εικονα του ποσο ψηλα εχεις ανεβασει τη μηχανη απλα κοιτωντας την κλιση των μπροστινων ψαλιδιων σε σχεση με το εδαφος. Μια πραγματικα καλη σουζα θα εχει φερει τα ψαλιδια σχεδον παραλληλα προς το εδαφος (αν οχι και λιγο παραπερα). Δειτε τις εικονες που ακολουθουν και θα καταλαβετε τι εννοω.
392015
392013
392017
392014
Μεχρι και την τριτη φωτογραφια τα ψαλιδια σχηματιζουν θετικη γωνια με το εδαφος. Κατα κανονα σε αυτην την περιπτωση η μηχανη μπορει να κατεβει και μονο με κλεισιμο του γκαζιου, δηλαδη βρισκεται πριν το σημειο ισορροπιας (λεω κατα κανονα γιατι εμπλεκονται και ασταθμητοι παραγοντες οπως πχ η σταση σωματος του αναβατη, η γωνια καστερ και η κατανομη βαρους της μηχανης). Στην τελευταια φωτογραφια πλεον βλεπουμε αρνητικη γωνια και προκειται για την περιπτωση που ανεφερε ο byron οπου η αναβατης βλεπει μπροστα της κατω απο το τιμονι. Εδω προφανως η ανεση στη χρηση του πισω φρενου ειναι μονοδρομος.
Τυχαίο ε ?
thunder ace
09/01/2018, 06:33
Τα διαβαζει ο ΜΠΙΑΝΤΖΙ αυτα που γραφουμε και χαμογελαει .
Ευτυχώς δεν σας διαβάζει εκείνο το ρεντίκολο που έγραφε εδώ μέσα κάποτε... που ξεκινήσαμε, εκείνος με R1 τότε (μετά μπήκε σε βρακί και πήρε Vstrom), και έκανε σχεδόν Φλοίσβο μέχρι Γλυφάδα, χωρίς να του πέσει....
Οι σούζες καλές είναι, εκτός αν πέσεις, αν δεν γ@μησεις τελικά την αντλία λαδιού και οι αλυσίδα/αναρτήσεις σας μισούν.
Edit : Εγώ δεν κάνω, δεν τις έμαθα μικρός και μεγάλος τις φοβάμαι. Εκτός αν ανοιξω το γκάζι, οπότε ο μπροστα σηκώνεται αυτοβούλως κ. Πρόεδρε.
Τα διαβαζει ο ΜΠΙΑΝΤΖΙ αυτα που γραφουμε και χαμογελαει .
Δεν νομίζω να έχει αντίρρηση. Αν δεν ήξερε φρένο τότε που έφαγε το YZR στα μάτια, θα μιλάγαμε για την μεγαλύτερη ρόμπα σε τερματισμό ever.
Μεχρι και την τριτη φωτογραφια τα ψαλιδια σχηματιζουν θετικη γωνια με το εδαφος. Κατα κανονα σε αυτην την περιπτωση η μηχανη μπορει να κατεβει και μονο με κλεισιμο του γκαζιου, δηλαδη βρισκεται πριν το σημειο ισορροπιας (λεω κατα κανονα γιατι εμπλεκονται και ασταθμητοι παραγοντες οπως πχ η σταση σωματος του αναβατη, η γωνια καστερ και η κατανομη βαρους της μηχανης). Στην τελευταια φωτογραφια πλεον βλεπουμε αρνητικη γωνια και προκειται για την περιπτωση που ανεφερε ο byron οπου ο αναβατης βλεπει μπροστα του κατω απο το τιμονι. Εδω προφανως η ανεση στη χρηση του πισω φρενου ειναι μονοδρομος.
Μη γελιέσαι. Η διαφορά της 3ης με την 4η (μη σου πω και της 2ης) από το happy wheelie σε seconds from disaster είναι λίγες (ελάχιστες) σ.α.λ παραπάνω στο γκάζι. Η κλίση ποτέ δεν είναι σταθερή, το επόμενο καρέ μπορεί να είναι αρκετά πιο ψηλά. Η κλίση της 2ης φωτό, είναι μια χαρά για σούζες με διάρκεια εφόσον έχει γκάζι το μηχανάκι και μπορούμε να αλλάξουμε ταχύτητα στον αέρα.
Στα υπόψiν πρέπει να υπάρχει στο μυαλό σας και ο αστάθμητος παράγοντας που θα οδηγήσει σε τούμπα χωρίς να μεσολαβήσει καπάκι. Προσωπικά, έχω φάει μόνο ένα καπάκι όταν μάθαινα και δεν είχα εξοικιωθεί με το πίσω φρένο, αλλά έχω μαζέψει και 3-4 τούμπες (από λακούβα μέχρι να βγει κάποιος) εξαιτίας της σούζας. Ιδίως στην δεύτερη περίπτωση, δλδ αν πεταχτεί κάποιος/αλλάξει λωρίδα και άλλα όμορφα, το φρεναρισμα ή ο ελιγμός αποφυγής γίνονται πλέον με καθυστέρηση δευτερολέπτων.
Μου αρέσει το wheelie for safety, αλλά συμβαίνει μόνο στα Άρλεκιν.
Δεν νομίζω να έχει αντίρρηση. Αν δεν ήξερε φρένο τότε που έφαγε το YZR στα μάτια, θα μιλάγαμε για την μεγαλύτερη ρόμπα σε τερματισμό ever.
Μη γελιέσαι. Η διαφορά της 3ης με την 4η (μη σου πω και της 2ης) από το happy wheelie σε seconds from disaster είναι λίγες (ελάχιστες) σ.α.λ παραπάνω στο γκάζι. Η κλίση ποτέ δεν είναι σταθερή, το επόμενο καρέ μπορεί να είναι αρκετά πιο ψηλά. Η κλίση της 2ης φωτό, είναι μια χαρά για σούζες με διάρκεια εφόσον έχει γκάζι το μηχανάκι και μπορούμε να αλλάξουμε ταχύτητα στον αέρα.
Στα υπόψiν πρέπει να υπάρχει στο μυαλό σας και ο αστάθμητος παράγοντας που θα οδηγήσει σε τούμπα χωρίς να μεσολαβήσει καπάκι. Προσωπικά, έχω φάει μόνο ένα καπάκι όταν μάθαινα και δεν είχα εξοικιωθεί με το πίσω φρένο, αλλά έχω μαζέψει και 3-4 τούμπες (από λακούβα μέχρι να βγει κάποιος) εξαιτίας της σούζας. Ιδίως στην δεύτερη περίπτωση, δλδ αν πεταχτεί κάποιος/αλλάξει λωρίδα και άλλα όμορφα, το φρεναρισμα ή ο ελιγμός αποφυγής γίνονται πλέον με καθυστέρηση δευτερολέπτων.
Μου αρέσει το wheelie for safety, αλλά συμβαίνει μόνο στα Άρλεκιν.
Καλά όλα αυτά, το v strom τι χρώμα το πήρες δεν είπες...
Καλά όλα αυτά, το v strom τι χρώμα το πήρες δεν είπες...
Δεν είχα ποτέ το nick "Titanas/kopanos" kardia mou.
....
Μου αρέσει το wheelie for safety, αλλά συμβαίνει μόνο στα Άρλεκιν.
H αλήθεια είναι ότι μια φορά που μπήκα πολύ μέσα στην 1 (μέγαρα σιRRκουί), κατάφερα μεν να στρίψω αλλά δεν χωρούσα και σηκώνοντας τον μπροστά καβάλησα τα λάστιχα με τον πίσω χωρις να πέσω... ο Δάλας ήτο από πίσω μου και γ@μ@σταύριζε μετά που χρεώθηκε "πτώση"...
Δεν είχα ποτέ το nick "Titanas/kopanos" kardia mou.
Α να γεια σου, εσύ είσαι νεαρός ακόμα και θυμάσαι νικς.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
09/01/2018, 13:37
Οσο για τον μπιατζι νομιζω οτι το εσωσε και λιγο απο κολοφαρδια.Πηγενε για σουζα αλλα οχι τοσο ψηλα.πρεπει να περασε και τις90 μιρες γωνιας.
Κανείς δεν πηγαίνει για τέτοια σούζα. Το ότι το έσωσε από κει που βρέθηκε, ήταν 99% ικανότητα και ΜΠΑΛΕΣ.
thunder ace
09/01/2018, 13:52
[QUOTE=byron;2915419]Δεν νομίζω να έχει αντίρρηση. Αν δεν ήξερε φρένο τότε που έφαγε το YZR στα μάτια, θα μιλάγαμε για την μεγαλύτερη ρόμπα σε τερματισμό ever.
Εχω την εντυπωση οτι ηταν το 98 και ετρεχε με NSR(δεν ειμαι και σιγουρος 100%)
Θυμαμαι που διαβασα καπου:"τολμησε και τραβηξε τα κλιπ ον της NSR...κλπ κλπ"
[QUOTE=byron;2915419]Δεν νομίζω να έχει αντίρρηση. Αν δεν ήξερε φρένο τότε που έφαγε το YZR στα μάτια, θα μιλάγαμε για την μεγαλύτερη ρόμπα σε τερματισμό ever.
Εχω την εντυπωση οτι ηταν το 98 και ετρεχε με NSR(δεν ειμαι και σιγουρος 100%)
Θυμαμαι που διαβασα καπου:"τολμησε και τραβηξε τα κλιπ ον της NSR...κλπ κλπ"
Το 98 έτρεχε με aprilia στα μικρά. Με ένα YZR500 ήταν, κάπου θα υπάρχει και στον σωλήνα.
[QUOTE=thunder ace;2915428]
Το 98 έτρεχε με aprilia στα μικρά. Με ένα YZR500 ήταν, κάπου θα υπάρχει και στον σωλήνα.
To 97 & 98 έτρεχε με NSR. 250 τo 97 & 500 το 98.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
09/01/2018, 15:23
Κανείς δεν πηγαίνει για τέτοια σούζα. Το ότι το έσωσε από κει που βρέθηκε, ήταν 99% ικανότητα και ΜΠΑΛΕΣ.
Δε καταλαβα τι ενοεις.Λες κανις δε πηγενει για τετοια σουζα.Οποτε συμφωνεις οτι ισος του εφυγε λιγακι?Και οτι την επαναφερε σιγουρα ηταν απο τις ικανοτητες του αλλα λεω οτι και μια σταγονα κατρουλιο πρεπει να εφυγε ρε πουστη μου.Μια σταγωνα...
RaGe_Raptor
09/01/2018, 15:24
392024
Δε καταλαβα τι ενοεις.Λες κανις δε πηγενει για τετοια σουζα.Οποτε συμφωνεις οτι ισος του εφυγε λιγακι?Και οτι την επαναφερε σιγουρα ηταν απο τις ικανοτητες του αλλα λεω οτι και μια σταγονα κατρουλιο πρεπει να εφυγε ρε πουστη μου.Μια σταγωνα...
Εννοώ ότι κανείς δε θέλει να φάει καπάκι. Προφανώς το "έχασε", αλλά το να διατηρήσεις τον έλεγχο και να τερματίσεις το πίσω φρένο, αντί να κατεβάσεις πόδια και να παρατήσεις το μηχανάκι, θέλει περισσότερη ικανότητα από τύχη. Ναι, πιθανό να του ξέφυγαν κάτι ψιλά. :p
Δεν είχα ποτέ το nick "Titanas/kopanos" kardia mou.
Αμάν ρ' αδερφάκι μου πιάνεσαι και συ από κάτι λεπτομέρειες ,τι με νοιάζει εμένα το nick και ότι δεν είχες r1 & strom αχαχαχα
Σημασία έχει ότι και συ ανήκεις στους Τιτάνες της σούζας με θέα στη θάλασσα όπως και το παιδί (κρύψου ρε γατάκι Μπιάτζι) από κάτω !
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150285&p=2891745&viewfull=1#post2891745
Οι ιστορίες φίλε πρέπει να κληροδοτούνται, πες πάλι για το φίλο σου το μπάτσο με το four...
Κατι πολυ χρησιμο που διαβασα τωρα τελευταια και δοκιμαζοντας το ειδα πως ειναι μεγαλη βοηθεια...
Οπως εχει ηδη αναφερθει ενα απο τα πιο δυσκολα κομματια της σουζας ειναι να εχει ο αναβατης μια αντικειμενικη εικονα του ποσο ψηλα ειναι οντως η μηχανη του. Οποιος εχει δοκιμασει να κανει σουζα ξερει πολυ καλα πως στην αρχη μπορει να εχει σηκωσει τη μηχανη μολις 20 μοιρες και την ιδια στιγμη να νιωθει οτι ειναι ενα κλικ πριν το καπακι. Ενω εισαι πανω στη μηχανη ειναι δυσκολο να εχεις μια αντικειμενικη εικονα της κλισης. Υπαρχει ομως ενα κολπο για να ξεπερασεις αυτο το εμποδιο. Μπορεις να εχεις μια καλη εικονα του ποσο ψηλα εχεις ανεβασει τη μηχανη απλα κοιτωντας την κλιση των μπροστινων ψαλιδιων σε σχεση με το εδαφος. Μια πραγματικα καλη σουζα θα εχει φερει τα ψαλιδια σχεδον παραλληλα προς το εδαφος (αν οχι και λιγο παραπερα). Δειτε τις εικονες που ακολουθουν και θα καταλαβετε τι εννοω.
392015
392013
392017
392014
Μεχρι και την τριτη φωτογραφια τα ψαλιδια σχηματιζουν θετικη γωνια με το εδαφος. Κατα κανονα σε αυτην την περιπτωση η μηχανη μπορει να κατεβει και μονο με κλεισιμο του γκαζιου, δηλαδη βρισκεται πριν το σημειο ισορροπιας (λεω κατα κανονα γιατι εμπλεκονται και ασταθμητοι παραγοντες οπως πχ η σταση σωματος του αναβατη, η γωνια καστερ και η κατανομη βαρους της μηχανης). Στην τελευταια φωτογραφια πλεον βλεπουμε αρνητικη γωνια και προκειται για την περιπτωση που ανεφερε ο byron οπου ο αναβατης βλεπει μπροστα του κατω απο το τιμονι. Εδω προφανως η ανεση στη χρηση του πισω φρενου ειναι μονοδρομος.
το πιρούνι ρε μάστορα όχι τα ψαλίδια, γιατί αν προσπαθείς να παραλληλίσεις το ψαλίδι με τον δρόμο μάλλον κάνεις έντο
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
09/01/2018, 17:23
Αμάν ρ' αδερφάκι μου πιάνεσαι και συ από κάτι λεπτομέρειες ,τι με νοιάζει εμένα το nick και ότι δεν είχες r1 & strom αχαχαχα
Σημασία έχει ότι και συ ανήκεις στους Τιτάνες της σούζας με θέα στη θάλασσα όπως και το παιδί (κρύψου ρε γατάκι Μπιάτζι) από κάτω !
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150285&p=2891745&viewfull=1#post2891745
Οι ιστορίες φίλε πρέπει να κληροδοτούνται, πες πάλι για το φίλο σου το μπάτσο με το four...
Φιλε εσυ οδηγας σε αυτη τη σουζα???:eek:
Τη συνεχεια την εχεις???
Τη προσγειωσες η....:)
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
09/01/2018, 17:24
Εννοώ ότι κανείς δε θέλει να φάει καπάκι. Προφανώς το "έχασε", αλλά το να διατηρήσεις τον έλεγχο και να τερματίσεις το πίσω φρένο, αντί να κατεβάσεις πόδια και να παρατήσεις το μηχανάκι, θέλει περισσότερη ικανότητα από τύχη. Ναι, πιθανό να του ξέφυγαν κάτι ψιλά. :p
:beer::beer:
το πιρούνι ρε μάστορα όχι τα ψαλίδια, γιατί αν προσπαθείς να παραλληλίσεις το ψαλίδι με τον δρόμο μάλλον κάνεις έντο
:plaf:
Το διορθώνω.Απορώ πώς ξέφυγε από τόσους κιόλας.
Σημασία έχει πως συνεννοηθήκαμε πάντως... :tooth: :p
Αμάν ρ' αδερφάκι μου πιάνεσαι και συ από κάτι λεπτομέρειες ,τι με νοιάζει εμένα το nick και ότι δεν είχες r1 & strom αχαχαχα
Σημασία έχει ότι και συ ανήκεις στους Τιτάνες της σούζας με θέα στη θάλασσα όπως και το παιδί (κρύψου ρε γατάκι Μπιάτζι) από κάτω !
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150285&p=2891745&viewfull=1#post2891745
Οι ιστορίες φίλε πρέπει να κληροδοτούνται, πες πάλι για το φίλο σου το μπάτσο με το four...
Ναι... Σιγά μην σκίσω κανένα καλσόν.
Τελικά, ποτέ δεν μας είπες τι μηχανάκι ήταν το συγκεκριμένο.
Ο Ριγκο με το four δεν ήταν φίλος μου και δεν ήξερε σούζα ρε. Απλά ήταν... ευθικτος :tooth:
το πιρούνι ρε μάστορα όχι τα ψαλίδια, γιατί αν προσπαθείς να παραλληλίσεις το ψαλίδι με τον δρόμο μάλλον κάνεις έντο
Αν παραλληλισεις το ψαλίδι με τον δρόμο, μάλλον οδηγάς κανονικά... :D
RaGe_Raptor
09/01/2018, 18:50
Αν παραλληλισεις το ψαλίδι με τον δρόμο, μάλλον οδηγάς κανονικά... :D
Έντο ρε φίλε. :D
Αν παραλληλισεις το ψαλίδι με τον δρόμο, μάλλον οδηγάς κανονικά... :D
:nono:
όσα ψαλίδια έχω δει κάνουν γωνία με τον δρόμο αλλά μάλλον εννοείς ότι όταν κάνεις εντο οδηγείς κανονικά. Δεν ξέρω, για σένα ίσως είναι νορμάλ αυτό, όπως και το να σπρώχνεις ένα μηχανάκι με το ποδάρι στο πατάκι, γρήγορα σε ορεινό στροφιλίκι, ανηφόρα και με βροχή. Τι να πω?? Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου
:lol:
gior-gos
09/01/2018, 19:15
όσα ψαλίδια έχω δει κάνουν γωνία με τον δρόμο
Εξαρταται
απ τα κιλα του αναβατη..
Nostradamus
09/01/2018, 20:52
Εξαρταται
απ τα κιλα του αναβατη..
Ε?? Χάθηκα τώρα...
:nono:
όσα ψαλίδια έχω δει κάνουν γωνία με τον δρόμο αλλά μάλλον εννοείς ότι όταν κάνεις εντο οδηγείς κανονικά. Δεν ξέρω, για σένα ίσως είναι νορμάλ αυτό, όπως και το να σπρώχνεις ένα μηχανάκι με το ποδάρι στο πατάκι, γρήγορα σε ορεινό στροφιλίκι, ανηφόρα και με βροχή. Τι να πω?? Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου
:lol:
Μέχρι πότε θα μου το χτυπάς αυτό ρε Βασίλη;;; :tooth:
Με το ψαλίδι, εννοώ ρε βαρεμένοι, όταν κάνεις endo εχει μια γωνία από 45° μέχρι 90 (πριν το φας στην πλατη).
Παράλληλο ή σχεδόν παράλληλο ΔΕΝ είναι πάντως.
Ε?? Χάθηκα τώρα...
Λέει ότι εμείς οι χοντροί το ισιώνουμε το ψαλίδι, το βουλιάζουμε το μηχανάκι, Τι δεν καταλαβαίνεις??
:lol:
o_gavros
11/01/2018, 09:32
Λέει ότι εμείς οι χοντροί το ισιώνουμε το ψαλίδι, το βουλιάζουμε το μηχανάκι, Τι δεν καταλαβαίνεις??
:lol:
Καπέλο μας.
RaGe_Raptor
12/01/2018, 15:26
Ο Γιαννόνης προστασία πλάτης και μπότες φοράει, στο κεφάλι μάλλον δεν έχει κάτι που να αξίζει προστασίας. :D kagouras
392121
caesarsk
16/01/2018, 12:16
το πιρούνι ρε μάστορα όχι τα ψαλίδια, γιατί αν προσπαθείς να παραλληλίσεις το ψαλίδι με τον δρόμο μάλλον κάνεις έντο
Ο καλυτερος τροπος για να βλεπεις ποσο ψηλα την εχεις σηκωσει, δεν ειναι ουτε με τα πηρουνια ουτε με τα ψαλιδια....Σηκω ορθιος στην σουζα και βλεπεις καλυτερα τα παντα
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
03/02/2018, 09:33
https://youtu.be/PHdIECkvWt8
Τι κανει το παληκαρι???Απο τους καλυτερους που εχω δει.Αν οχι ο καλυτερος.
Υ.Γ.Αυτος δλδ που δε χρεισημοποιει φρενο στη σουζα πος το κανει???Και γενικα ολοι αυτοι που τους βλεπουμε και κανουν σουζα με τα ποδια στη σελα,στο δρομο,στο τεποζιτο κτλπ.
https://youtu.be/PHdIECkvWt8
Τι κανει το παληκαρι???Απο τους καλυτερους που εχω δει.Αν οχι ο καλυτερος.
Υ.Γ.Αυτος δλδ που δε χρεισημοποιει φρενο στη σουζα πος το κανει???Και γενικα ολοι αυτοι που τους βλεπουμε και κανουν σουζα με τα ποδια στη σελα,στο δρομο,στο τεποζιτο κτλπ.
Στα stunt bikes βάζουν έξτρα μανέτα αριστερά για το πίσω φρένο.
392757
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
03/02/2018, 10:09
Στα stunt bikes βάζουν έξτρα μανέτα αριστερά για το πίσω φρένο.
392757
Ευχαρηστω φιλε.Δεν ηξερα καν οτι γινετε.
lykourgi
03/02/2018, 14:04
https://youtu.be/PHdIECkvWt8
Τι κανει το παληκαρι???Απο τους καλυτερους που εχω δει.Αν οχι ο καλυτερος.
Ρε, τι κάνει αυτός; :eek:
(Πρώτη φορά βλέπω τσάμικο πάνω σε μοτοσυκλέτα.)
Απο εναν τουρκο με ΜΤ09 που παρακολουθω στο youtube. Πανω απο 3 χιλιομετρα...
https://www.youtube.com/watch?v=OBfcQr_7Msk
Ρε παιδια, να κανω μια ερωτηση. Γιατι οταν σηκωθει η μηχανη στην εξοδο μιας στροφης στραβωνει το τιμονι μολις σηκωθει ο μπροστα τροχος; Εννοω αυτο που δειχνει η εικονα. Γινεται απο μονο του αυτο το στριψιμο, αλλα δεν εχω καταλαβει το μηχανισμο. :confused:
393161
grharris
14/02/2018, 21:34
Η μηχανη ειναι δεν ειναι ακομα σε ορθια θεση και γερνει προς το εσωτερικο της στροφης.
Γυριζοντας το τιμονι αναποδα ισοροπεις την μηχανη και το σωμα σου.
Συνηθως το κανεις ασυναισθητα.
Η μηχανη ειναι δεν ειναι ακομα σε ορθια θεση και γερνει προς το εσωτερικο της στροφης.
Γυριζοντας το τιμονι αναποδα ισοροπεις την μηχανη και το σωμα σου.
Συνηθως το κανεις ασυναισθητα.
Δηλαδή είναι κάτι που το προκαλεί ο αναβάτης, όχι η μηχανή. Όντως γίνεται εντελώς ασυναίσθητα.
Thanks.
Akalestos
15/02/2018, 09:55
Η μηχανη ειναι δεν ειναι ακομα σε ορθια θεση και γερνει προς το εσωτερικο της στροφης.
Γυριζοντας το τιμονι αναποδα ισοροπεις την μηχανη και το σωμα σου.
Συνηθως το κανεις ασυναισθητα.
ΣΩΣΤΟΣ!! :-)
Nεα προσθηκη στο ρεπερτοριο, staggered wheelie (ορθιος με το αριστερο ποδι στο πισω μαρσπιε). Ειναι εθιστικο πραγμα τελικα...
411477
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.