PDA

View Full Version : Gran Premi Monster Energy de Catalunya 9-11/6/2017



Σελίδες : 1 [2]

o teos
13/06/2017, 09:29
Το θέαμα των μοτοσικλετών (γενικότερα) και του WRC δε θα το φτάσει ποτέ η F1 (πλέον). Πολλοί φίλοι μου "κουτάκηδες" παραδέχονται ότι όταν πρωτοείδαν MotoGP (Moto2, Moto3) έπαθαν πλάκα με το τι χαμός γίνεται, σε σχέση με την ανύπαρκτη F1. Είναι σαν να συγκρίνεις NBA με ευρωπαϊκό μπάσκετ. Στο ένα βλέπεις καλάθια, ικανότητες, θέαμα και στο άλλο βλέπεις 39 φάουλ στο τελευταίο λεπτό του παιχνιδιού, το οποίο κρατάει 24 λεπτά και τελικά κερδίζει αυτός που είχε την καλύτερη "στρατηγική", όχι η καλύτερη ομάδα.

Τα αυτοκίνητα πάντα είχαν μεγαλύτερη απήχηση από τις μοτοσικλέτες. Από πότε οι μεγαλύτεροι αριθμοί υποδηλώνουν ποιότητα; Δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε συγκρίσεις, "έχουμε" ένα από τα πιο εντυπωσιακά και αρχιδάτα αθλήματα του πλανήτη. Όχι, δεν είναι γραφικό. Με Rossi ή χωρίς. Άσε τους φίλους σου να βλέπουν Mercedes. ;)

+999 :a10:

Antonisss
13/06/2017, 09:53
Παιδιά οκ, επειδή βλέπω F1 και μπορώ να μιλήσω για κάποια πράγματα, λίγο ανούσιο να τα συγκρίνετε από άποψη θεάματος όταν, έχοντας μία στοιχειώδη γνώση για το τι καταφέρνουν να κάνουν αυτά τα μονοθέσια, είναι 3 φορές πιο πλατιά από μία μοτοσυκλέτα και με όλη την αεροδυναμική επάνω τους ο πίσω χάνει τη δική του αεροδυναμική απόδοση και έτσι εκ φύσεως το "άθλημα" έχει την εικόνα που βλέπετε. Το ότι ας πούμε στη Βαρκελώνη η pole για τον Pedrosa ήταν στο 1.43.7 και η F1 στο ίδιο configuration κάνει κάτω από 1.20 θα έπρεπε σε μερικούς να λέει πολλά. Εάν πάλι οι χρόνοι σας αφήνουν αδιάφορους και θέλετε μόνο θέαμα, τότε όταν τελειώνει η Μοτο3, να την κλείνετε την τηλεόραση γιατί σε σχέση με τη Μοτο3 τα MotoGP είναι ύπνος

ΟΚΤΑΝΙΟ
13/06/2017, 10:07
Μια διευκρίνιση σε αυτό πλιζ? :confused:


Το έχω γράψει σε άλλο post αλλά θα το επαναλάβω (με κόπι πάστε που λέει και ο υπουργός μας). Ναι, ο Rossi είναι ακόμη ανταγωνιστικός (και θέλει κότσια αυτό) αλλά όχι για το την πρώτη θέση...οχι για πρωτάθλημα. Αυτό όμως (το τελευταίο πρωτάθλημα πριν αποχωρήσει) του έχει γίνει ψύχωση..και είναι λογικό μια και δεν έχει συνηθίσει να είναι συμπληρωματικός. Όταν όμως αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί, αντιδρά άσχημα. Και μια και υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός οπαδών που τον υποστηρίζουν σε κάθε του κίνηση...το άθλημα έχει γίνει το ίδιο γραφικό με πρωτάθλημα επαρχιακής κατηγορίας (της Ελλάδας). Γι αυτό λέω ότι κάνει κακό στο άθλημα...ενώ θα μπορούσε να είναι ο μεγαλύτερος πρεσβευτής και ο αθάνατος ήρωάς του. Κρίμα.


Πες οτι συμφωνουμε (που δε συμφωνουμε, αλλα κουβεντα να γινεται)
Οποτε συμφωνα με αυτα που λες, οταν ο Στονερ δε μπορουσε και αυτος, αντιδρουσε ασχημα ριχνοντας μπουνιδι στο ντεπουνιΕτ. (και πολλα ακομα που ΕΙχε κανει)
Ο Κτατσακρουστα μη μπορωντας να κανει και αυτος τιποτα, αντιδρα ασχημα μειωνοντας ολο το υπολοιπο γκριντ και αποκαλωντας καποιους αλλους οδηγους ηλιθιους
.
.
.
.
.
Μπορω να σου πω ακομα 10 παραδειγματα.... στο τελος ομως, θα μεινει μονο ο πετρουτσι με το μπαζ και τον καρελ να τρεχουν


Α, που ειπες οτι ειναι ανταγωνιστικος, αλλα οχι για πρωταθλημα... Να σου ονομασω 15 αδηγους του γκριντ που δεν ειναι ΟΥΤΕ ανταγωνιστικοι, αλλα ΟΥΤΕ και εχουν τη παραμικρη ελπιδα για πρωταθλημα?
Θα μου πεις τωρα (το ξερω οτι το σκεφτεσαι) οτι δεν εναι ετσι γιατι ο ροσσι εχει το αγχος για το τιτλο. Ενω οι αλλοι δεν εχουν αγχος για ενα καλο συμβολαιο δηλαδη? Για θυμισου το μπαουτιστα οταν εκανε strike....

arab
13/06/2017, 10:43
Πες οτι συμφωνουμε (που δε συμφωνουμε, αλλα κουβεντα να γινεται)
Οποτε συμφωνα με αυτα που λες, οταν ο Στονερ δε μπορουσε και αυτος, αντιδρουσε ασχημα ριχνοντας μπουνιδι στο ντεπουνιΕτ. (και πολλα ακομα που ΕΙχε κανει)
Ο Κτατσακρουστα μη μπορωντας να κανει και αυτος τιποτα, αντιδρα ασχημα μειωνοντας ολο το υπολοιπο γκριντ και αποκαλωντας καποιους αλλους οδηγους ηλιθιους
.
.
.
.
.
Μπορω να σου πω ακομα 10 παραδειγματα.... στο τελος ομως, θα μεινει μονο ο πετρουτσι με το μπαζ και τον καρελ να τρεχουν


Α, που ειπες οτι ειναι ανταγωνιστικος, αλλα οχι για πρωταθλημα... Να σου ονομασω 15 αδηγους του γκριντ που δεν ειναι ΟΥΤΕ ανταγωνιστικοι, αλλα ΟΥΤΕ και εχουν τη παραμικρη ελπιδα για πρωταθλημα?
Θα μου πεις τωρα (το ξερω οτι το σκεφτεσαι) οτι δεν εναι ετσι γιατι ο ροσσι εχει το αγχος για το τιτλο. Ενω οι αλλοι δεν εχουν αγχος για ενα καλο συμβολαιο δηλαδη? Για θυμισου το μπαουτιστα οταν εκανε strike....

Δεν με ενοχλεί που ο Rossi έχει άγχος για τον τίτλο…ούτε ότι οι άλλοι έχουν άγχος για ένα καλό συμβόλαιο. Τουλάχιστον δε με ενοχλεί παραπάνω από άλλα λαοπρόβλητα αθλήματα που συμβαίνει το ίδιο πράγμα (και σίγουρα πιο έντονα).

Προσωπικά, πάντα, με ενοχλεί που αγωνιστικά (και όχι μαρκετίστικα) όλα ακόμη περιστρέφονται γύρω από τον Rossi. Αυτό ονομάζω εγώ γραφικότητα.

sniper
13/06/2017, 10:50
....

Προσωπικά, πάντα, με ενοχλεί που αγωνιστικά (και όχι μαρκετίστικα) όλα ακόμη περιστρέφονται γύρω από τον Rossi. Αυτό ονομάζω εγώ γραφικότητα.

Από που προκύπτει αυτό; Το ότι έχει τους περισσότερους οπαδούς; Ε και;

Ποιος δλδ δεν παρακολουθεί τον ΜΜ ή δεν έχει μείνει παγωτό από την μέχρι στιγμής πορεία του Zarco και του Viniales;
Δλδ εμείς φταίμε που όσοι πήγαν στην Duc έχουν εξαφανιστεί (ας ξεχάσουμε το ευχάριστο διάλλειμα των 2 τελευταίων αγώνων), ιδίως ο αχώνευτος Χόρχε.
O Crutch αν δεν πέσει είναι θαύμα...
Η Suzuki είναι σαν να μην τρέχει
ΚΤΜ κι Αprilia ίσως σε 2-3 χρόνια, αν τους έχει μείνει κανα φράγκο...

Αντι να πείτε κανένα ευχαριστώ στον Ρόσσι που μας δίνει θέαμα αν μη τι άλλο, λέτε ό,τι σας κατέβει.

o teos
13/06/2017, 10:50
Αρα και με το schumacher στην F1 καποτε ολα ηταν γραφικα?:rolleyes:...τα πραματα ειναι απλα ειναι άθλημα οπως ολα τα αλλα και ο συγκεκριμενος για τον Α,Β λογο του καθενος ειναι αρεστός απο τον κοσμο με αποτέλεσμα να γινεται περισσότερο φασαρια στο ονομα του και αγωνιστικά και μαρκετιστικα...απλα:wave2:

sniper
13/06/2017, 12:10
δλδ πραγματικα οι ευθειες εφταιγαν που πηρε τις νικες ο dovi? οχι φυσικα..γιατι παρεμβαλλονται και στροφες...
απλα ειπαμε ειναι θεμα ελαστικων φετος...ξεκαθαρο και το λενε ολοι...
επισης το ducati εχει βελτιωθει σε σχεση με παλιοτερα και ο dovi ειναι τοσα χρονια εκει και το εχει ψιλομαθει...


Eπανέρχομαι, όχι με τις δικές μου αηδίες, με το τι λέει ο ίδιος ο Ντοβι:


ANDREA “master mind” DOVIZIOSO

«Δεν έχει αλλάξει κάτι. Εξακολουθεί να υπάρχει η ίδια ανάγκη βελτίωσης όλων όσων εκκρεμούσαν και στην αρχή της χρονιάς. Στο Mugello ήμασταν πάντα δυνατοί. Εδώ στην Βαρκελώνη υπήρξαν ιδιαιτερότητες. Λόγω των συνθηκών, ουδείς μπορούσε να πιέσει, οι μοτοσυκλέτες δεν κινήθηκαν οριακά στις στροφές και η υψηλότερη τελική της Ducati μου έδωσε πλεονέκτημα. Συνεπώς το αποτέλεσμα δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα. Τα προβλήματα ταχύτητας στην στροφή παραμένουν και πρέπει να δοθούν λύσεις. Χωρίς αυτές, ο επιδιωκόμενος τίτλος είναι ανέφικτος. »

devil's animal
13/06/2017, 12:46
Eπανέρχομαι, όχι με τις δικές μου αηδίες, με το τι λέει ο ίδιος ο Ντοβι:

τι εννοει "λογω των συνθηκων ουδεις μπορουσε να πιεσει"? το σκεφτηκες καθολου?

χαροπαλευαν ολοι με τα λαστιχα, αλλα αυτος ειχε ενα πλεονεκτημα λογω της τελικης του...οκ...
μπορει αυτος να ειχε ενα προβλημα με τις στροφες της ταξεως του 60% ενω ο marquez να ειχε 70% και δεν μπορουσε να τον φτασει...

η τελικη μονη της ποτε δεν εδωσε βαθρο αν δεν πηγαινε και σε εναν ικανοποιητικο βαθμο το μηχανακι ΚΑΙ στις στροφες...
το οτι δεν πηγαινε στο 100% στις στροφες ενω βοηθιοταν απο την τελικη δεν λεει κατι...

αν το μηχανακι ηταν ΣΚΑΤΑ στις στροφες αλλα είχε μονο τελικη αντε φρεναρισε το και στριψτο στην Κ1.... θα εκαναν παρτυ οι υπολοιποι που θα ακολουθουσαν...

επισης παρατηρησε οτι οταν κανει πολλη ζεστη, το ducati δουλευει λιγο καλυτερα...ή καλυτερα ο συνδυασμος ducati - michelin...αντιθετα ο συνδυασμος yamaha -mihelin δεν τα παει τοσο καλα...

Ζεύκας
13/06/2017, 12:59
δεν συγκρινα ποτε pedrosa και rossi ως προς αν αξιζει ο ενας περισσοτερο απο τον αλλον την "υπουργικη" καρεκλα...
σαφως ο rossi εχει παρει τοσα πρωταθληματα, νικες, βαθρα...

αλλα οχι επειδη ο αλλος δεν εχει παρει πρωταθληματα και μενει μονο στις νικες και τα βαθρα θα επρεπε να "καθαιρεθει"...
γιατι πρεπει να εξεταστει και ο λογος που δεν πηρε ΠΠ...ειναι φοβερα ατυχος ως προς τους τραυματισμους του...(που σημαινει οτι δεν επεφτε απλα, αλλα εχανε και σημαντικους αγωνες εντος χρονιας) και ολο αυτο του εχει δημιουργησει μια φοβια στο προσπερασμα και θελει να ειναι 1000% για να κανει κινηση...αυτη η διστακτικοτητα ομως τον κραταει πισω και επειδη ολα παιζονται σε δευτερολεπτα και δεκατα, οι αλλοι απομακρυνονται μην μπορωντας να τους φτασει...
αλλα την ταχυτητα του την αποδεικνυει συνεχως και εντος αγωνα και στα χρονομετρημενα...

και το να τον λενε φαροφυλακα, πρωτιστως δεν τιμαει τους ιδιους και μετα φαινεται για την σχετικοτητα περι του αθληματος γιατι δεν μπορει μια honda ολακερη και ενα hrc να κραταει εναν looser (οπως εχει ειπωθει και αυτο) και να ξερει ο μπαρμπα- Μητσος του τοπικου συνεργειου...
τελος, αυτη η καραμελα περι ισπανικης ιθαγενειας και προωθησης επισης πρεπει να σταματησει...
απειρα ισπανακια περασαν και υπαρχουν στο motogp, πιο νεα και πιο πεινασμενα απο τον pedrosa...δεν γινεται να τον κρατανε ετσι...επειδη δεν το αξιζει...δεν ειναι μια απλη θεση "δημοσιου υπαλληλου"...ειναι μια θεση που διακυβευει την θεση της honda στο πρωταθλημα και μια θεση που πρεπει να εισαι μπροστα για να φαινονται οι χορηγοι και να πεφτει το μαρουλι...

αν δεν το αξιζε, δεν θα ηταν εκει.-

επίσης αυτή η καραμέλα περί τραυματισμών που τη διαβάζω δέκα χρόνια πρέπει να σταματήσει

δύο ονόματα θα πω: Μικ Ντούχαν στα μότοτζιπι και Ίαν Χατσισον στο ΙΟΜΤΤ κι όποιος ξέρει κατάλαβε.

ο Πεντρόζα δεν έχει τη στόφα του πρωταθλητή, δεν είναι καν alien για τα κριτήρια μου

sniper
13/06/2017, 12:59
τι εννοει "λογω των συνθηκων ουδεις μπορουσε να πιεσει"? το σκεφτηκες καθολου?

Μάλλον εννοεί ότι η πίστα βοηθάει τα ντραγκστερ και οι 52 βαθμοί στην άσφαλτο έκαναν τα λάστιχα να γλυστράνε. Σε συνδυασμό με την Yamaha Να μην πάρει μέρος στα τεστ (για ποιο λόγο, δεν γνωρίζω) δεν ήταν σε θέση να στήσουν το μηχανάκι. Tα ΗRC που ήταν κοντά, απλά ήταν 10χλμ αργότερα σε τελικές.


χαροπαλευαν ολοι με τα λαστιχα, αλλα αυτος ειχε ενα πλεονεκτημα λογω της τελικης του...οκ...

Αντε πάλι τα λάστιχα. Τα Η και τα Μ1 του 2016 ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ DUCATI καθόλου δεν χαροπάλεψαν. Οι τούμπες του ΜΜ οφείλονται τον ίδιο.



μπορει αυτος να ειχε ενα προβλημα με τις στροφες της ταξεως του 60% ενω ο marquez να ειχε 70% και δεν μπορουσε να τον φτασει...

Προσπαθώ να καταλάβω τι λες....


η τελικη μονη της ποτε δεν εδωσε βαθρο αν δεν πηγαινε και σε εναν ικανοποιητικο βαθμο το μηχανακι ΚΑΙ στις στροφες...
το οτι δεν πηγαινε στο 100% στις στροφες ενω βοηθιοταν απο την τελικη δεν λεει κατι...

αν το μηχανακι ηταν ΣΚΑΤΑ στις στροφες αλλα είχε μονο τελικη αντε φρεναρισε το και στριψτο στην Κ1.... θα εκαναν παρτυ οι υπολοιποι που θα ακολουθουσαν...

Αυτά τα λες εσύ. Εγώ δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Είπα ποτέ ότι δεν στρίβει το Duc; Απλά δεν στρίβει όπως τα άλλα, κι αν περάσεις μπροστά λόγω τελικής 1-2 μηκη, αντε να σε πέρασει ο άλλος.


επισης παρατηρησε οτι οταν κανει πολλη ζεστη, το ducati δουλευει λιγο καλυτερα...ή καλυτερα ο συνδυασμος ducati - michelin...αντιθετα ο συνδυασμος yamaha -mihelin δεν τα παει τοσο καλα...
Ό,τι να 'ναι όμως, πραγματικά....

daz
13/06/2017, 13:01
Έλα ρε Σταυρο! Όλοι είχαν πρόβλημα στις στροφές, ενώ τα ντουκάτι είχαν πλεονέκτημα στην ευθεία! Αυτό τους χάρισε του χάρισε τη νίκη και το λέει καθαρά και ο ίδιος! Στη μία κέρδισε γιατί είναι γρήγορη και ευνοεί τα ντουκάτι και στην άλλη επειδή κανένας δεν έστριβε.

devil's animal
13/06/2017, 13:11
ρε σεις ο dovi μπορουσε να περασει τον pedrosa πολυ νωριτερα στην ευθεια...τον εφτανε και εκοβε...
διαχειριση ελαστικων εκανε ο ανθρωπος και του βγηκε...
δεν ειναι τοση η διαφορα της τελικης που φτανει για να του δωσει νικη αν οι αλλοι ειναι δυνατοι στις στροφες...
και θα φανει και στο austin με την τεραστια ανηφορικη ευθεια που τα ducati παλι θα υπερεχουν...

sniper
13/06/2017, 13:23
ρε σεις ο dovi μπορουσε να περασει τον pedrosa πολυ νωριτερα στην ευθεια...τον εφτανε και εκοβε...
διαχειριση ελαστικων εκανε ο ανθρωπος και του βγηκε...
δεν ειναι τοση η διαφορα της τελικης που φτανει για να του δωσει νικη αν οι αλλοι ειναι δυνατοι στις στροφες...
και θα φανει και στο austin με την τεραστια ανηφορικη ευθεια που τα ducati παλι θα υπερεχουν...

Καλά οκ.

FotisFz1
13/06/2017, 13:29
για του χρονου στο Ωστιν μιλας;
γιατι φετος εγινε

sniper
13/06/2017, 13:34
για του χρονου στο Ωστιν μιλας;
γιατι φετος εγινε


:tooth: Μη ρε!!!!! :tooth:

Κι εκεί οι τελικές των Duc ήταν στον θεό αλλά τι να κάνουμε, έχει και πιο σφιχτές στροφές... Πρέπει να στρίψεις.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/06/2017, 13:36
Ρε παιδια μια παρεμβαση.Τωρα ειδα στο replay το μοτο 3 τον αγωνα.Τι ωραια περιγραφη και αυτη τη κυριακη ο μπλουνας και καθε κυριακη.Σκαλες ανωτερος απο τον Δ.Δ.Ειμαι ο μονος που εχω βαρεθει τους κρυους σχολιασμους του:yuck:

devil's animal
13/06/2017, 13:36
για του χρονου στο Ωστιν μιλας;
γιατι φετος εγινε

ναι εχεις δικιο..."φανηκε" ηταν το σωστο ρημα...

sniper
13/06/2017, 13:37
Ρε παιδια μια παρεμβαση.Τωρα ειδα στο replay το μοτο 3 τον αγωνα.Τι ωραια περιγραφη και αυτη τη κυριακη ο μπλουνας και καθε κυριακη.Σκαλες ανωτερος απο τον Δ.Δ.Ειμαι ο μονος που εχω βαρεθει τους κρυους σχολιασμους του:yuck:

Αυτή τη φορά κι ο ΔΔ τα πήγε πολύ καλά. Να είμαστε δίκαιοι. Ούτε λάθη, ούτε χαζοχαρούμενα, ούτε στατιστικά 35ετίας, ούτε χαζογκομενάκια.

devil's animal
13/06/2017, 13:42
Αυτή τη φορά κι ο ΔΔ τα πήγε πολύ καλά. Να είμαστε δίκαιοι. Ούτε λάθη, ούτε χαζοχαρούμενα, ούτε στατιστικά 35ετίας, ούτε χαζογκομενάκια.


ναι, μονο οτι οι ανθρωποι της catalunya θα παρουν παραδειγμα απο την πιστα των Σερρων για το πως να στρωσουν καινουργια ασφαλτο...:rolleyes:

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/06/2017, 14:01
Αυτή τη φορά κι ο ΔΔ τα πήγε πολύ καλά. Να είμαστε δίκαιοι. Ούτε λάθη, ούτε χαζοχαρούμενα, ούτε στατιστικά 35ετίας, ούτε χαζογκομενάκια.
Ναι.Σχετηκα καλα.Αν το καλα το ενοει καποιος το να μιλαει και να κολαει στις 50 προτασης τις 5,και να μην ανε βαζει την ενταση στις προσπερασης οπος ο συναδελφος του,τοτε ναι.Τα πηγε καλα

BLiTzER
13/06/2017, 14:03
Ναι.Σχετηκα καλα.Αν το καλα το ενοει καποιος το να μιλαει και να κολαει στις 50 προτασης τις 5,και να μην ανε βαζει την ενταση στις προσπερασης οπος ο συναδελφος του,τοτε ναι.Τα πηγε καλα

Ε καλά, δεν είναι όλοι τέρατα ευφράδειας!

sniper
13/06/2017, 14:23
Ναι.Σχετηκα καλα.Αν το καλα το ενοει καποιος το να μιλαει και να κολαει στις 50 προτασης τις 5,και να μην ανε βαζει την ενταση στις προσπερασης οπος ο συναδελφος του,τοτε ναι.Τα πηγε καλα


ΟΚ, ναι. Επίσης κι εγώ μπορώ να καταλάβω τι γράφεις αλλά δεν σημαίνει ότι τα γράφεις και σωστά.
Του τα εχω χώσει εδώ μέσα ίσως περισσότερο από τους πάντες, αλλά όταν δω μια βελτίωση την λέω.

Ξεκολλήστε και να καταλαβαίνετε τι γράφουμε.

alex80
13/06/2017, 14:50
Εχετε μπλεξει λιγο τα μπουτια σας και νομιζω οτι πιο πολυ σας ενδιαφερει να επικρατησει η δικη σας αποψη παρα να κανετε διαλογο. Κατ αρχας ολη η παραφιλολογια ξεκινα απο το γεγονος οτι η ομαδα της εργοστασιακης Γιαμαχα ηταν για τα δεδομενα της πολυ κατωτερη των περιστασεων σε αυτο το ΣΚ. Παρ΄ολα αυτα ο Ροσσι ειχε καλυτερο αποτελεσμα αλλα και καλυτερη ταχυτητα απο τον Βινιαλες. Καποιο λενε οτι ο Ροσσι δεν αξιζει την θεση στην Γιαμαχα και τρωει θεση απο καποιον νεοτερο και πιο ταλαντουχο και τον συγκρινουν με Κρατς και Πεντροσα. Ο Ροσσι ειναι αδιαμφισβητα ανταγωνιστικος απο τοτε που επεστρεψε στη Γιαμαχα και ακομα και αν δεν ειναι φαβορι για διεκδικηση τιτλου εκτος απο προπερυσι σαν δευτερος αναβατης ειναι υπερ των δεοντων ικανοποιητικος. Αν δεχτουμε το επιχειρημα οτι εχει το καλυτερο μηχανακι και για σε αυτο αποδωσουμε την ευθυνη για το παραπανω πως αναιρουμε τοτε οτι το ανεβασμα ολων των ντουκατι προχθες δεν οφειλεται στο μηχανακι αλλα μονο στον Ντοβι? Τουλαχιστον διφορουμενο και παραλογο. Καλο και αγιο ο καθενας να εχει τις συμπαθειες του αλλα να μην αναιρουμε τα γεγονοτα και να μην εχουμε διαφορετικα κριτηρια αναλογα με τι βολευει τις εκαστοτε συμπαθειες μας.
Καλο και ανταγωνιστικο πρωταθλημα παντως φετος με εναλλαγες και τις τρεις εργοστασιακες ομαδες να περνουν νικες αλλα και τις δορυφορικες να παιζουν καταλυτικο ρολο σε καθε ΣΚ. Καμια σχεση με την Φ1 που καθε ΣΚ εχει τα ιδια και τα ιδια και τελειως ατοπος ο καθε συσχετισμος των δυο αθληματων που περα οτι εντασονται και τα δυο στον μηχανοκινητο αθλητισμο δεν εχουν περαιτερω σχεση.

sniper
13/06/2017, 14:57
Εχετε μπλεξει λιγο τα μπουτια σας και νομιζω οτι πιο πολυ σας ενδιαφερει να επικρατησει η δικη σας αποψη παρα να κανετε διαλογο.

Είναι που δεν είχαμε αγώνες debate στα σχολεία μας.

Κατ αρχας ολη η παραφιλολογια ξεκινα απο το γεγονος οτι η ομαδα της εργοστασιακης Γιαμαχα ηταν για τα δεδομενα της πολυ κατωτερη των περιστασεων σε αυτο το ΣΚ.

Σε τι αναφέρεσαι; Ποια είναι αυτή η παραφιλολογία;

Παρ΄ολα αυτα ο Ροσσι ειχε καλυτερο αποτελεσμα αλλα και καλυτερη ταχυτητα απο τον Βινιαλες.

Ναι, το είδαμε, ο Βινιάλες απλά παραιτήθηκε.

Καποιο λενε οτι ο Ροσσι δεν αξιζει την θεση στην Γιαμαχα και τρωει θεση απο καποιον νεοτερο και πιο ταλαντουχο και τον συγκρινουν με Κρατς και Πεντροσα. Ο Ροσσι ειναι αδιαμφισβητα ανταγωνιστικος απο τοτε που επεστρεψε στη Γιαμαχα και ακομα και αν δεν ειναι φαβορι για διεκδικηση τιτλου εκτος απο προπερυσι σαν δευτερος αναβατης ειναι υπερ των δεοντων ικανοποιητικος.

Σωστά

Αν δεχτουμε το επιχειρημα οτι εχει το καλυτερο μηχανακι και για σε αυτο αποδωσουμε την ευθυνη για το παραπανω πως αναιρουμε τοτε οτι το ανεβασμα ολων των ντουκατι προχθες δεν οφειλεται στο μηχανακι αλλα μονο στον Ντοβι?

Ποιος το είπε αυτό; Εγώ είπα ότι ολα τα Ducati πήγαιναν αεροπορία.


Τουλαχιστον διφορουμενο και παραλογο. Καλο και αγιο ο καθενας να εχει τις συμπαθειες του αλλα να μην αναιρουμε τα γεγονοτα και να μην εχουμε διαφορετικα κριτηρια αναλογα με τι βολευει τις εκαστοτε συμπαθειες μας.

Μάλιστα


Καλο και ανταγωνιστικο πρωταθλημα παντως φετος με εναλλαγες και τις τρεις εργοστασιακες ομαδες να περνουν νικες αλλα και τις δορυφορικες να παιζουν καταλυτικο ρολο σε καθε ΣΚ. Καμια σχεση με την Φ1 που καθε ΣΚ εχει τα ιδια και τα ιδια και τελειως ατοπος ο καθε συσχετισμος των δυο αθληματων που περα οτι εντασονται και τα δυο στον μηχανοκινητο αθλητισμο δεν εχουν περαιτερω σχεση.

Σωστά.

alex80
13/06/2017, 15:05
Είναι που δεν είχαμε αγώνες debate στα σχολεία μας.

Σε τι αναφέρεσαι; Ποια είναι αυτή η παραφιλολογία;

Ναι, το είδαμε, ο Βινιάλες απλά παραιτήθηκε.

Σωστά

Ποιος το είπε αυτό; Εγώ είπα ότι ολα τα Ducati πήγαιναν αεροπορία.

Μάλιστα


Σωστά.

Οπως θα δεις δεν ειμαι τοσο εξοικειωμενος με τις παραθεσεις οποτε προκαταβολικα συγγνωμη. Εννοουσα για την παραφιλολογια για την ικανοτητα του Ροσσι και την εκ νεου συγκριση με Στονερ, Πετροσα και λοιπους. Το αλλο παιδι εννοουσα που ειπε οτι δεν ειναι οτι το Ντουκατι κερδισε επειδη ειχε ανωτερωτητα στην ευθεια σημειο με το οποιο διαφωνω προσωπικα.

AUFGEBRACHT
13/06/2017, 15:41
9 σελίδες, εκ των οποίων μόνο 3 που αφορούν καθαυτό τον αγώνα... Ενδεικτικό του πόσο συναρπαστικός ήταν...

sniper
13/06/2017, 15:53
9 σελίδες, εκ των οποίων μόνο 3 που αφορούν καθαυτό τον αγώνα... Ενδεικτικό του πόσο συναρπαστικός ήταν...

Ποιον αγώνα;

AUFGEBRACHT
13/06/2017, 16:09
Ποιον αγώνα;

Αυτό το happening φθοράς ελαστικών μωρέ...

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/06/2017, 17:52
ΟΚ, ναι. Επίσης κι εγώ μπορώ να καταλάβω τι γράφεις αλλά δεν σημαίνει ότι τα γράφεις και σωστά.
Του τα εχω χώσει εδώ μέσα ίσως περισσότερο από τους πάντες, αλλά όταν δω μια βελτίωση την λέω.

Ξεκολλήστε και να καταλαβαίνετε τι γράφουμε.Δεν ειμαι κολημενος ουτε βλεπω μοτο gp για τους σχολιαστες.Βλεπω γιατι μ αρεσει το σπορ.Αμα ημουν κολημενος θα εβλεπα μοτο gp μονο.Ανταυτου βλεπω και μοτο 3.Ετσι λοιπον ειδα των αγωνα και τη τεραστεια διαφορα των 2 σχολιατων και το ειπα.Ουδεποτε δεν εχω κατακρινει τονΔ.Δ .Απλα ειχε διαφορα με τον αλλο.Ο Δ.Δ ηταν κανονικος οπος καθε φορα ισως οπος λες και συ και καλυτερος.Απλα ο αλλος δεν πεζοτανε.Εαν δης τον αγωνα τον μικρων θα καταλαβεις.Αυτα ειχα να πω και δεν το συνεχιζω αλλο γιατι ξεφευγουμε του θεματος που ειναι ο αγωνας και οχι ο σχολειασμος.:)

ΟΚΤΑΝΙΟ
13/06/2017, 17:56
δεν ειναι τοση η διαφορα της τελικης που φτανει για να του δωσει νικη αν οι αλλοι ειναι δυνατοι στις στροφες...


2007, θυμασαι :D
Παλι Καταλωνια, το θυμασαι? :p

devil's animal
13/06/2017, 19:26
2007, θυμασαι :D
Παλι Καταλωνια, το θυμασαι? :p

επικος αγωνα που δεν ξεχνιεται ευκολα...
αλλα εκει ρε φιλε το πηγαινε ΚΑΙ στις στροφες ο stoner...δεν ηταν μονο η τελικη που του εδωσε την νικη...στον 5ο γυρο τον περασε στα φρενα της ευθειας μαλιστα ο rossi...

του ηταν βεβαια ευκολοτερο του stoner να περναει στην ευθεια με την τελικη του ducati...

απο τον 10ο γυρο και μετα ειναι εξαιρετικη χορογραφια (https://youtu.be/L4X4yvTHaRM) και για τους 3...
:beer::beer::beer:


δυστυχως προσθεσαν το σικεϊν και δεν μπορουμε να μετρησουμε αμεσα τους χρονους του τοτε με του τωρα ...:look:

mario27
15/06/2017, 01:34
Κάτι για τον φίλο χονταιο logoutgoride και μη χονταιοι για οποίοι ενδιαφέρονται, είναι ότι παρατήρησα ότι ο μάρκεθ δοκιμάζε πλαίσιο . Δεν ήξερα πως , τι και γιατί . Δεν είχα διαβάσει τίποτα από κανένα τζουρνο , δεν ήξερα τίποτα. Όλοι λέγανε για γιαμαχα κανείς για χοντα. Στην αρχή το είδα και έβγαλα εσφαλμενο συμπερασμα. Το έψαξα πάρα πολύ αλλά μόνο από ένα site βρήκα (Ναι είναι έμπιστο, οπότε pin) και τ άρθρο λέει ότι με αυτό οδηγούσε ο πεντροσα πέρυσι στην καταλωνυα και το δεύτερο άρθρο λέει ότι ήταν σχεδιασμένο ειδικά για καταλωνυα ενώ μετά το πήρε κρατσλοου να τελειώσει τη σεζόν πέρυσι ενώ λέει ότι το ίδιο οδηγανε ραμπατ Μίλερ φέτος , και ότι είναι πιο ευκαμπτο από του μάρκεθ , που ίσως και για αυτό να έπεφτε τόσες φορές, 5? 6?


https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=el&js=y&u=http://www.paddock-gp.com/spy-attitude-changement-de-cadre-marc-marquez/


https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=el&js=y&u=http://www.paddock-gp.com/spy-attitude-le-cadre-usine-de-cal-crutchlow/

383659

383656

383657

mario27
15/06/2017, 01:36
383660



383661


383662

o teos
15/06/2017, 08:30
Αν ειναι ετσι τοτε ειναι ενα ρισκο που του βγηκε σε καλο...γιατι να κανεις δοκιμες με αλλο πλαισιο και να τρεχεις αγωνα με αλλο εεε ειναι ρισκο...:rolleyes: τσιγλανε μαρκεζ... δε μασαει καστανο..

mario27
15/06/2017, 13:41
Δεν πήρε ρισκο , αναποδα τα ειπες. Στις δοκιμες ειχε το αλλο γι'αυτό και τόσες πτώσεις. Το δικο του το πλαισιο θα το ξερει σαν την παλαμη του , που χανει και που κερδιζει σε σχεση με το αλλο που λογικα θα εχει ενα μικροτερο οριο σε συγκεκριμένα κομμάτια λογω διαφορετικης φιλοσοφίας του για αυτο και οι πτωσεις και λογικα έξω από το όριο του ενός είναι μέσα στο όριο του άλλου ( λιγότερο άκαμπτο) Στον αγώνα είχε το δικό του χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, γιατί όσες φορές έπεσε εκεί η κάμερα ήταν για μια στιγμή, δεν προλαβαίνεις να καταλαβεις στο δευτερόλεπτο. Με ένα σερτσ από φωτογραφίες από τον αγώνα ίσως επιβεβαιωθεί αυτό.

RaGe_Raptor
15/06/2017, 14:00
gsxr-ίζει το πλαίσιο της honda σε αυτό το σημείο με τα λεπτότερα side beams

BLiTzER
15/06/2017, 14:00
Εννοείς ότι είναι έτοιμο να σπάσει;

mario27
15/06/2017, 14:05
Σερτς σερτς βγαίνει και επιβεβαιωνεται το παζλ
Στο 0.46 και στο 1.33 φαίνεται ότι δεν έχει το δικό του.

https://m.youtube.com/watch?v=uhvcthwfghk

Edit ειδικά στο 1.33 φαίνεται ότι ο άνθρωπος όταν βγήκε από την μητέρα του είπε ότι θα γίνω ο καλύτερος στο trailbraking , δώστε μου ένα πλαίσιο που να αντέχει αυτά που θα κάνω :lol: λολ

mario27
15/06/2017, 14:26
Τελικά το βρήκα και από ότι φαίνεται δεν οδηγούσε το δικό του Στον αγώνα. Πάντως στο προσπέρασμα φαίνεται ότι είναι πάνω από το όριο . Θα έχει ενδιαφέρον αν θα συνεχίσει με αυτό στο ασσεν. Γιατί αυτό φτιάχτηκε μόνο για την καταλωνυα 2016 για τον Ντάνι και τώρα παιρνουν δεδομένα και τα εφαρμόζουν πάνω στα 2018 μηχανάκια. Κάποιες δοκιμές, κάποιες πρώιμες εκδόσεις του 2018 μηχανάκι μέσα στο 2017 κτλ.


383684

383685


https://mobile.twitter.com/MotoGP/status/873875889695608832/video/1

RaGe_Raptor
15/06/2017, 14:27
Εννοείς ότι είναι έτοιμο να σπάσει;

χολή...:D

ΟΚΤΑΝΙΟ
15/06/2017, 19:30
Εννοείς ότι είναι έτοιμο να σπάσει;

μου χρωστας ενα καφε, ενα ξεβουλωμα μυτης και ενα καθαρισμο οθονης :lol:

Ζεύκας
15/06/2017, 19:42
μάριο27 ευχαριστούμε για τις αναλύσεις :beer:

mario27
16/06/2017, 13:27
μάριο27 ευχαριστούμε για τις αναλύσεις :beer:

Το θέμα είναι αν ήρθε η ώρα που η χοντα θα φύγει από το δρόμο "όλα για τον μάρκεθ "και κοιτάξει αυτά που λένε πεντροσα και κρατσλοου και γυρισει στην φιλοσοφία που είχε από εποχες με ντοβι-πεντροσα και πεντροσα-στονερ , μια μηχανή που μπορεί να οδηγηθεί από όλους, μιας και τώρα ετοιμάζονται τα 2018 μηχανάκια. Θα δείξει....


Από τον Θεό Ben spies.


The Honda has changed since I was out there, too; it’s more refined. But I think Marquez has stiffened up the front of that chassis way too much. He likes to back it in so much on the front. All of his crashes are in the last transition when he’s backed in and rolling too much lean angle, and he loses the front. But that’s his style.
GP bikes are so stiff and they don’t like to be slid that far into the corner. When you have that much stiffness out of the chassis and that much grip from those tires, when you’re trying to get the thing sideways and add a line at the very limit, it’s not going to work. When you get to that lean angle, you’ve got to have the wheels more in line.

It’s different from just backing it in sideways. Marc is actually sliding the bike into the corner with his knee on the ground half the time. So he is sliding the bike, but he’s got it cranked way over. It looks to me like he’s made the chassis so stiff that it can’t move around. He’s just going over the limit of really trying to drive the bike into the corner.