kostaskk
08/06/2017, 21:52
ψαξε στο ebay για τιμες ανταλλακτικών, νομιζω ενα σετ κυλινδρος-πιστονι οχι γνησιο εχει κοντα 200 λιρες αγγλιας.
αποτε ακομα και αν κολλήσει δεν θα σου παει και τρελο ποσο η επισκευη.
το φτιαχνεις και μονος γιατι τα 2τ λυνουν-δενουν ευκολα, αλλα και σε μαστορα να το πας με βγαλμένα φερινκ να σου αλλαξει κυλινδρο-πιστονι δεν θα παρει πολλα.
αυτη η ζημια ισως καληπτει το 80% των περιπτώσεων ζημιας σε 2τ μοτερ..
τωρα αν παρει και μπιελα-στροφαλο θα εισαι ατυχος και αυτο ειναι κατι που κοστιζει καθος ανοιγει ολο το μοτερ. αν το παρεις και ακουγονται τα ρουλεμαν στροφαλου και μετα απο λιγο καιρο βαρεσει τοτε φταις εσυ που το πηρες..
[1] με λιγα λογια πριν παρεις το πας σε μαστορα. (να εχει συμπιεσομετρο) και να το ακουσεις για περιεργους ηχους. ο μαστορας θα καταλαβει αν σφυρίζουν τα ρουλεμαν,ή εχει αλλο περιεργο θόρυβο.
να σου μετρισει την συμπίεση στον κυλινδρο, συγκρινεις με τιμες που θα βρεις στο νετ ή στο μανουαλ.
καλο θα ηταν αν υπαρχει χρονος να βγει η εξατμιση ωστε με φακο να δεις απο την τρυπα εξαγωγής μεσα στον κυλινδρο-πιστονι. οποιαδήποτε γρατζουνια,χτύπημα,ξεφλουδισμα μεταλλου,κολλημενα ελατηρια,ρωγμή, υπερβολική μαυριλα κατω απο το πιστονι,αποχρωματισμος πιστονιου/κυλινδρου σημαινει οτι δεν εχει καλο μοτερ.
σκαμπιλισμα πιστονιου οταν εισαι υπο φορτιο ή κρυο το μοτερ σημαινει λαθος ανοχες και θα σπασει το πιστονι σε λιγο καιρο. αλλα αυτο θα ειναι σε θεση να το δει ο μαστορας με το τεστ συμπιεσης
[2]καλο θα ηταν να βρεις το μανουαλ στο ιντερνετ και να θυμασαι μερικα πραγματα απ εξω.
για παραδειγμα αν το μανουαλ λεει οτι πρεπει να φοραει μπουζι br9ecm και δεις οτι το rs που πας να παρεις φοραει αλλο σημαινει οτι κατι δεν παει καλα ή ασχετος κάτοχος ή και πιθανη ζημια απο το λαθος μπουζι.
δες αν φοραει το μαμα καρπυρατερ, το οτι το αλλαξαν δεν σημαινει οτι εχει μεσα και τις σωστες ρυθμισεις.
λιγα νουμερα λαθος ζιγκλερ να εχει και παιρνεις το μοτερ στο χερι γρηγορα χωρις να καταλαβεις τιποτα.
αφου δεις οτι φοραει το μαμα μπουζι (προσοχη καμια φορα βαζουν μικροτερο θερμικο βαθμο(αντι για 9νουμερο 8) αν εχει διαρροη σασμανολαδου απο τσιμουχα στροφαλου για να παιρνει ευκολοτερα μπρος και να μην λαδωνει μπουζι) βεβαια αν εχει διαρροη πας για φθορες κυλινδρου και κολλημα λιγο αργοτερα.
θα το καταλαβεις γιατι θα μειωνεται η σταθμη του λαδιου σασμαν. (δεν πρεπει να μειωνεται)
[3]βγαζεις και βλεπεις το χρωμα του μπουζι.. καφε μαυρη ακιδα και γενικα σκουρο χρωμα παντου ειναι οκ.. ασπρο ή πολυ ανοικτο ή περιεργη φθορα στο μπουζι σημαινει προβλημα.. τερμα μαυρο σημαινει πλουσιο μιγμα, εισαι σχετικα safe απο κολλημα θερμοκρασιας αλλα χανεις πολυ σε επιδωσεις και εχεις μεγαλη καταναλωση.
ισως και παραπανω κρουστικά φορτια σε μπιελα-στροφαλο-πιστονι-ελατηρια και μπορει να βρεξει μπουζι.
με λιγο σκουρο κεραμίδι χρωμα ξερεις οτι εχεις σωστες ρυθμισεις. αν ειναι ασπρο ή ανοικτο χρωμα φόρτωσε το σε τρειλερ και πηγαινε να το ρυθμίσουν γιατι θα σπασει ή μην το παρεις.
[4] βλεπεις στο μανουαλ ποσες στροφες πρεπει να κρατάει ρελαντι.. αν κραταει παραπανω σημαινει προβλημα.
το οποιο μπορει να ειναι αριστερη τσιμουχα στροφαλου,κακη ένωση στα καρτερ,κακες τσιμουχες-φλαντζες. πραγμα που σημαινει ανοιγμα ολο το μοτερ και να βρεις την διαρροη αλλιως θα κολλήσει
υψηλο ρελαντι που δεν ρυθμιζεται μπορει να σημαινει διαρροη αερα απο τα παραπανω που κανει το μιγμα φτωχο ή κακο ζύγισμα στροφαλου, κακα ρουλεμαν στροφαλου. οσο ποιο χαμηλο ρελαντι κραταει τοσο καλητερα.
[5] βλεπεις τις βιδες του μοτερ και ειδικα αυτες τις κεφαλης και του κυλινδρου, αν εχουν φθορα σημαινει οτι εχει ανοιχτει και πρεπει να μαθεις ακριβος τι εχει γινει στο μοτερ.
μπορει να βαλαν χιτωνιο αντι νικασιλ κυλινδρο για ποιο φτηνα, αλλο διαφορετικο πιστονι και αλλα.
προτίμησε κατι μαμα απείραχτο, ή έστω μαμα που απλα του αλλαξαν πιστονι λογο φυσιολογικης φθορας.
αν δεν κανω λαθος στο manual λεει αλλαγμα πιστονιου ή ελενχος καθε 15.000 χιλιομετρα.
αποτε ακομα και αν κολλήσει δεν θα σου παει και τρελο ποσο η επισκευη.
το φτιαχνεις και μονος γιατι τα 2τ λυνουν-δενουν ευκολα, αλλα και σε μαστορα να το πας με βγαλμένα φερινκ να σου αλλαξει κυλινδρο-πιστονι δεν θα παρει πολλα.
αυτη η ζημια ισως καληπτει το 80% των περιπτώσεων ζημιας σε 2τ μοτερ..
τωρα αν παρει και μπιελα-στροφαλο θα εισαι ατυχος και αυτο ειναι κατι που κοστιζει καθος ανοιγει ολο το μοτερ. αν το παρεις και ακουγονται τα ρουλεμαν στροφαλου και μετα απο λιγο καιρο βαρεσει τοτε φταις εσυ που το πηρες..
[1] με λιγα λογια πριν παρεις το πας σε μαστορα. (να εχει συμπιεσομετρο) και να το ακουσεις για περιεργους ηχους. ο μαστορας θα καταλαβει αν σφυρίζουν τα ρουλεμαν,ή εχει αλλο περιεργο θόρυβο.
να σου μετρισει την συμπίεση στον κυλινδρο, συγκρινεις με τιμες που θα βρεις στο νετ ή στο μανουαλ.
καλο θα ηταν αν υπαρχει χρονος να βγει η εξατμιση ωστε με φακο να δεις απο την τρυπα εξαγωγής μεσα στον κυλινδρο-πιστονι. οποιαδήποτε γρατζουνια,χτύπημα,ξεφλουδισμα μεταλλου,κολλημενα ελατηρια,ρωγμή, υπερβολική μαυριλα κατω απο το πιστονι,αποχρωματισμος πιστονιου/κυλινδρου σημαινει οτι δεν εχει καλο μοτερ.
σκαμπιλισμα πιστονιου οταν εισαι υπο φορτιο ή κρυο το μοτερ σημαινει λαθος ανοχες και θα σπασει το πιστονι σε λιγο καιρο. αλλα αυτο θα ειναι σε θεση να το δει ο μαστορας με το τεστ συμπιεσης
[2]καλο θα ηταν να βρεις το μανουαλ στο ιντερνετ και να θυμασαι μερικα πραγματα απ εξω.
για παραδειγμα αν το μανουαλ λεει οτι πρεπει να φοραει μπουζι br9ecm και δεις οτι το rs που πας να παρεις φοραει αλλο σημαινει οτι κατι δεν παει καλα ή ασχετος κάτοχος ή και πιθανη ζημια απο το λαθος μπουζι.
δες αν φοραει το μαμα καρπυρατερ, το οτι το αλλαξαν δεν σημαινει οτι εχει μεσα και τις σωστες ρυθμισεις.
λιγα νουμερα λαθος ζιγκλερ να εχει και παιρνεις το μοτερ στο χερι γρηγορα χωρις να καταλαβεις τιποτα.
αφου δεις οτι φοραει το μαμα μπουζι (προσοχη καμια φορα βαζουν μικροτερο θερμικο βαθμο(αντι για 9νουμερο 8) αν εχει διαρροη σασμανολαδου απο τσιμουχα στροφαλου για να παιρνει ευκολοτερα μπρος και να μην λαδωνει μπουζι) βεβαια αν εχει διαρροη πας για φθορες κυλινδρου και κολλημα λιγο αργοτερα.
θα το καταλαβεις γιατι θα μειωνεται η σταθμη του λαδιου σασμαν. (δεν πρεπει να μειωνεται)
[3]βγαζεις και βλεπεις το χρωμα του μπουζι.. καφε μαυρη ακιδα και γενικα σκουρο χρωμα παντου ειναι οκ.. ασπρο ή πολυ ανοικτο ή περιεργη φθορα στο μπουζι σημαινει προβλημα.. τερμα μαυρο σημαινει πλουσιο μιγμα, εισαι σχετικα safe απο κολλημα θερμοκρασιας αλλα χανεις πολυ σε επιδωσεις και εχεις μεγαλη καταναλωση.
ισως και παραπανω κρουστικά φορτια σε μπιελα-στροφαλο-πιστονι-ελατηρια και μπορει να βρεξει μπουζι.
με λιγο σκουρο κεραμίδι χρωμα ξερεις οτι εχεις σωστες ρυθμισεις. αν ειναι ασπρο ή ανοικτο χρωμα φόρτωσε το σε τρειλερ και πηγαινε να το ρυθμίσουν γιατι θα σπασει ή μην το παρεις.
[4] βλεπεις στο μανουαλ ποσες στροφες πρεπει να κρατάει ρελαντι.. αν κραταει παραπανω σημαινει προβλημα.
το οποιο μπορει να ειναι αριστερη τσιμουχα στροφαλου,κακη ένωση στα καρτερ,κακες τσιμουχες-φλαντζες. πραγμα που σημαινει ανοιγμα ολο το μοτερ και να βρεις την διαρροη αλλιως θα κολλήσει
υψηλο ρελαντι που δεν ρυθμιζεται μπορει να σημαινει διαρροη αερα απο τα παραπανω που κανει το μιγμα φτωχο ή κακο ζύγισμα στροφαλου, κακα ρουλεμαν στροφαλου. οσο ποιο χαμηλο ρελαντι κραταει τοσο καλητερα.
[5] βλεπεις τις βιδες του μοτερ και ειδικα αυτες τις κεφαλης και του κυλινδρου, αν εχουν φθορα σημαινει οτι εχει ανοιχτει και πρεπει να μαθεις ακριβος τι εχει γινει στο μοτερ.
μπορει να βαλαν χιτωνιο αντι νικασιλ κυλινδρο για ποιο φτηνα, αλλο διαφορετικο πιστονι και αλλα.
προτίμησε κατι μαμα απείραχτο, ή έστω μαμα που απλα του αλλαξαν πιστονι λογο φυσιολογικης φθορας.
αν δεν κανω λαθος στο manual λεει αλλαγμα πιστονιου ή ελενχος καθε 15.000 χιλιομετρα.