Σύνδεση

View Full Version : Benelli TNT 125 CBS



lleonidas
16/06/2017, 19:43
Benelli Tornado Naked T (https://www.superpapi.gr/νέα/νέα-μοντέλα/benelli-tnt-125-cbs-e4-ο-μικρός-δυναμίτης-στην-ελλάδα/) το πλήρες όνομα...
Mονοκύλινδρος, 4χρονος, αερόψυκτος κινητήρας 124,8cc, Euro 4 με μέγιστη ισχύ 11,7 hp στις 9.000 rpm (ροπή 1,0 kgm, στις 7.000 rpm). Διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων.

Ζάντες διαμέτρου 12 ιντσών με ελαστικά 120/70 και 130/70.

Η μπροστινή ανάρτηση διαθέτει τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια μεγάλης διαμέτρου 41 mm. H διαδρομή του πιρουνιού φτάνει τα 120 χιλιοστά.

Πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ, παράκεντρα τοποθετημένο, που διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.

To μεταξόνιο είναι μικρό,στα 1.215 mm, το ρεζερβουάρ χωράει 7,2 λίτρα και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 160 mm.

Στα φρένα του Benelli Tornado Naked T συναντάμε μπροστά δισκόφρενο με διάμετρο 220 mm (δαγκάνα δύο εμβόλων) και πίσω επίσης υδραυλικό δισκόφρενο με δίσκο διαμέτρου 190 mm με λειτουργία CBS.

Το συνολικό βάρος φτάνει τα 121 κιλά γεμάτο.

Σε 3 αποχρώσεις:λευκό ,κόκκινο και μαύρο.Τιμή: 2.250€
383804
383805
383806

7Tolis
16/06/2017, 21:35
πολυ ομορφο.Κριμα που δεν ειμαι πιτσιρικάς.

lleonidas
16/06/2017, 23:01
Αν εξαιρέσουμε τους καθρέφτες που το κάνουν να μοιάζει λίγο με έντομο από το πλάι, όντως στις φωτογραφίες φαίνεται όμορφο και ξεχωριστό μοτοσυκλετάκι.
https://www.youtube.com/watch?v=lHxKkNkxO2k

Volpad
01/05/2022, 20:17
435560

Volpad
06/05/2022, 14:47
Εδώ και καιρό, σκεφτόμουν την αγορά 2ης μοτοσυκλέτας, για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά, μίας και η συντήρηση (και κυρίως η κατανάλωση) μοτοσυκλέτας 1000cc για 15km πήγαινε/έλα την μέρα ήταν πλέον πλήρως ασύμφορη.
Ήθελα κάτι μέχρι 250cc οικονομικό στην αγορά και τη συντήρηση.

Το Πάσχα που λέτε, κατέβηκα στο χωριό με τη φαμίλια.
Εκεί έχω έναν τρελό φίλο, ο οποίος έχει αλλάξει 100 μηχανάκια, απο 1000άρια μέχρι 250άρια 4κύλινδρα κλπ.
Είχε λοιπόν απέξω απο το μαγαζί του, ένα Honda MSX 125 (του 2015-2016) και πάνω στη συζήτηση, μου λέει "το έχεις οδηγήσει αυτό?", "όχι" του λέω... "Πάρτο κάντο βόλτα" μου λέει...
Και το πήρα...

Είναι ένα "mini moto" που δεν σου κόβει το μάτι για πολλά πολλά.
4τάχυτο κιβώτιο με συμπλέκτη, ένα 2βάλβιδο μοτέρ 125cc 8-9 άλογα, το οποίο στην όψη μοιάζει πολύ με παπιού.
12άρες ζάντες και usd μπροστινό.
Το καβαλάω λοιπόν και παθαίνω πλάκα... Λόγω του πολύ κοντού μεταξονίου και των 12άριδων τροχών, στρίβει σαν διαολεμένο. Οι αναρτήσεις του είναι παραπάνω απο ικανοποιητικές για το μέγεθός του και η θέση οδήγησης πολύ άνετη.
Τα κρατήματά του ήταν πάρα πολύ καλά, τόσο, που σε συνδυασμό με τα 125 cc του, μπορούσες να στρίψεις παντού, χωρίς να κλείσεις καθόλου το γκάζι ποτέ...
Γενικά, ένα πολύ φαν μηχανάκι για το κέντρο της πόλης.

Το βράδυ της ίδιας μέρας είχα μπεί στο car και κοίταγα τιμές και λοιπές πληροφορίες.
Πάνω στην αναζήτηση λοιπόν, πέφτει στο μάτι μου το Benelli TNT 125.
Οι βασικές διαφορές με το MSX της Honda, είναι οτι το μοτέρ είναι 4βάλβιδο (άρα ροπή ψηλά), 5τάχυτο κιβώτιο (το νεότερο MSX έχει και αυτό 5τάχυτο), έχει CBS έναντι του ABS που έχει το νεότερο MSX και το βασικότερο απο όλα, τιμή 2550€ καινούριο, έναντι των 3850€ του Honda.

Διαβάζοντας σε ξένα φόρα και ομάδες στο fb, κατάλαβα οτι είναι γενικά αξιόπιστο και ποιοτικά δεν υπολείπεται του ανταγωνισμού.
Απο εγγύηση 2 χρόνια κατασκευαστή σύν 1 χρόνος αντιπροσωπίας.

Είχα σταμπάρει το λευκό με τον κόκκινο σκελετό.
Την Τρίτη του Πάσχα λοιπόν που είχα άδεια, γύρισα 3 μαγαζιά που το είχαν διαθέσιμο, ωστε να το δώ απο κοντά.
Ο γκρί ματ χρωματισμός (νέος για το 2022) ήταν πάρα πολύ ωραίος απο κοντά, οπότε το έκλεισα, το πλήρωσα και την Παρασκευή το είχα στα χέρια μου με τις πινακίδες του.


Μέχρι σήμερα έχω κάνει 110 χιλιόμετρα, με το μεγαλύτερο ποσοστό τους, να είναι η διαδρομές από και πρός τη δουλειά μου.
Παρόλο που τα μαμά λάστιχα δεν κόβουν στο μάτι, κρατάνε πολύ καλά στο στεγνό και ικανοποιητικά στο βρεγμένο.
Το πίσω φρένο είναι τελείως άχρηστο. Δεν είναι οτι δεν πιάνει, είναι οτι για να πιάσει πρέπει να κάνει τόσο μεγάλη διαδρομή το πόδι σου, που φτάνει σε σημείο η θέση του να είναι αφύσικη...
Το μπροστά φρένο έχει δύναμη για να μπλοκάρει τον τροχό, αλλα και σε αυτό η διαδρομή του είναι τεράστια (φαντάζομαι πως τα φρένα είναι έτσι για να μην τρομάξουν έναν νέο οδηγό.)
Υποθέτω πως με καλύτερα τακάκια και κατάργηση του cbs η κατάσταση θα βελτιωθεί αρκετά.
Το αμορτισέρ πίσω, τερματίζει. Όχι πολύ εύκολα, αλλα τερματίζει. Πιθανό να υπάρχουν καλύτερα στην αγορά.
Δεν παίρνει μπροστά, άν το στάντ είναι κάτω, ακόμα και όταν έχεις νεκρά. (θα το φτιάξω αυτό)
Η γκαζιέρα του, έχει 3 μέτρα διαδρομή... Θα πέσει δεματικό μου φαίνεται...
Απο ποιότητα κατασκευής, είναι πολύ προσεγμένο και αν δεν ήξερα πόσο κάνει καινούριο και έπρεπε να μαντέψω τιμή κοιτάζοντάς το, θα έλεγα τουλάχιστον 1000 με 1500€ πάνω.

Κατα τα άλλα, απο πλευράς απόδοσης, συμπεριφοράς στο δρόμο είναι πολύ ωραίο και σίγουρα, προς το παρόν τουλάχιστον, είμαι ευχαριστημένος.
Κάνει άνετα αυτο για το οποίο το πήρα και σε καμία περίπτωση δεν νοιώθω "ωχ, πρέπει να καβαλήσω τη μαλακία"
Σε ευχαριστεί η οδήγησή του και πολύ εύκολα μπορείς να κάνεις "παιχνίδια" μαζί του.

435651

435652

435653

435654

motojojo
06/05/2022, 15:00
Καλορίζικο το "μικρό", φαίνεται πολύ ωραίο!

THRESH
06/05/2022, 16:08
κατάργηση του CBS γιατί ?

χίλιες φορές να ρυθμίσεις όπου μπορείς (ποδοστήρια κλπα) για να σου έρθει πιο φυσικά παρά να καταργήσεις κάτι πολύ χρήσιμο και βοήθημα ασφαλείας

Πλάκα έχει πάντως , είναι σαν αγριεμένο μικρό Τρανσφόρμερ , έτοιμο να μεταμορφωθεί σε κάτι τεράστιο

Καλορίζικο , καλοτάξιδο

dino809
06/05/2022, 17:21
Καλορίζικο, πανέμορφο είναι!

Volpad
06/05/2022, 17:38
κατάργηση του CBS γιατί ?

χίλιες φορές να ρυθμίσεις όπου μπορείς (ποδοστήρια κλπα) για να σου έρθει πιο φυσικά παρά να καταργήσεις κάτι πολύ χρήσιμο και βοήθημα ασφαλείας


Να εξηγήσω. (όσο μπορώ τουλάχιστον)

Το cbs δεν το θεωρώ χρήσιμο για εμένα.
Άν ήμουν ένας οδηγός χωρίς καθόλου εμπειρία κατα πάσα πιθανότητα δεν θα με ενοχλούσε και πιθανότατα να με βοήθαγε κιόλας.
Όμως, η άλλη μου μοτοσυκλέτα, είναι μία 1000άρα χωρίς κανένα βοήθημα και έχω μάθει μία χαρά να φρενάρω και εκεί (προφανώς και σε καταστάσεις πανικού)

2 τα βασικά προβλήματα λοιπόν.

- το πρώτο πρόβλημα, δεν είναι στη θέση του πεταλιού. Αυτή τη ρύθμισα μία χαρά.
Το πρόβλημα είναι στη διαδρομή που πρέπει να κάνει το πετάλι για να πιάσει το φρένο επαρκώς. Είναι απίστευτα προοδευτικό. Αυτό που χρειάζεται, είναι 2-3 ίσως και 4 χιλιοστά μεγαλύτερη τρόμπα.
Τρόμπα δεν παίζει να ασχοληθώ να αλλάξω.

- το δεύτερο πρόβλημα, είναι οτι δεν μπορείς να μπλοκάρεις τον πίσω τροχό, γιατι φρενάρει παράλληλα και ο μπροστινός.... Τι σκατά παιχνιδιάρικο είναι τότε??

Το CBS δουλεύει ως εξής, πατώντας το πίσω φρένο, το σωληνάκι φεύγει απο τη τρόμπα και πηγαίνει στην μονοπίστονη πίσω δαγκάνα.
Εκεί έχει 2πλή λαδόβιδα και φεύγει ένα άλλο σωληνάκι, το οποίο πηγαίνει σε ένα μαύρο κουτί. Απο την άλλη μεριά του μαύρου κουτιού φεύγει ένα 3ο σωληνάκι και πηγαίνει στην μπροστά δαγκάνα, στην οποία πιέζει ένα απο τα 3 έμβολα.
Άρα απο τη τριπίστονη μπροστινή δαγκάνα, τα 2 πιστόνια είναι του μπροστινού φρένου και το τρίτο είναι του cbs.

Το σκεπτικό μου λοιπόν, είναι οτι καταργόντας το cbs, η τρόμπα του πίσω φρένου, δεν θα χρειάζεται να πιέσει και την πίσω δαγκάνα αλλα και τo έμβολο του CBS (το οποίο δεν ξέρω τι διάμετρο έχει, αλλα φαντάζομαι οτι μέσα σε εκείνο το κουτί, κάποια δεύτερη τρόμπα πρέπει να έχει), οπότε το πίσω φρένο θα γίνει πιο αποτελεσματικό.

doctoras
06/05/2022, 18:08
Καλορίζικο ειναι πολυ ομορφο! Τα msx εχουν επαναφέρει πολλους fan της τεχνοτροπίας αυτής. Οι 12ριδες ειναι απαιχτοι σε πολυ "σφιχτο" περιβάλλον.
Για τα φρενα σε αυτα τα χλμ που εκανες μη δίνεις σημασία, πιασε τα 1000χλμ και ξανααξιολόγησε τα

Nostradamus
07/05/2022, 05:46
Ωραιότατο δείχνει! Καλοβολτο να είναι! Να ανανεώνεις κατα καιρούς το νήμα με εντυπώσεις για το μοτοσυκλετακι.

ptc
07/05/2022, 09:08
Όταν πατάς το μπροστά φρένο μόνο πατιέται και το πίσω; Αν ναι έχεις ένα ακόμα θετικό: στην ουσία έχεις χειρόφρενο. Όρθιος με πόδια στα πίσω μαρσπιέ και θα σηκώνεται σούζα σαν ποδήλατο, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να το κατεβάσεις όποτε θες με το μπροστινό. Αν κρίνω απ τη θέση της πινακίδας λογικά σε προστατεύει κι από καπάκι.:D

Καλοτάξιδο, αν είχα μετακίνηση που τα 125 με κάλυπταν θα είχα πάρει ένα αντίστοιχο χρόνια τώρα.

Volpad
07/05/2022, 10:31
Όταν πατάς το μπροστά φρένο μόνο πατιέται και το πίσω; Αν ναι έχεις ένα ακόμα θετικό: στην ουσία έχεις χειρόφρενο. Όρθιος με πόδια στα πίσω μαρσπιέ και θα σηκώνεται σούζα σαν ποδήλατο, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να το κατεβάσεις όποτε θες με το μπροστινό. Αν κρίνω απ τη θέση της πινακίδας λογικά σε προστατεύει κι από καπάκι.:D

Καλοτάξιδο, αν είχα μετακίνηση που τα 125 με κάλυπταν θα είχα πάρει ένα αντίστοιχο χρόνια τώρα.

Δυστυχώς όχι. Μόνο όταν πατάς το πίσω πιάνει και το μπροστά.
Το αντίθετο θα ήταν όντως χρήσιμο...

alexis72
07/05/2022, 14:19
καλοριζικο κ οντως πανεμορφο το μικρο ,
μια απορια συντροχοι ,επειδη το οδηγησε το honda msx125 ο φιλος εδω κ εμεινε πολυ ευχαριστημενος ,
βρηκα τυχαια μια αγγελια για msx 125 του 2016 με μολις 10 (δεκα) χλμ ????????
δηλαδη το πηρε απο το μαγαζι κ το πηγε κ το αφησε στο σαλονι του για μπιμπελό μαλλον...
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318249621-honda-msx-125

Dr.Monty
07/05/2022, 17:13
Τέλειο είναι! Να το χαρείς!

doctoras
07/05/2022, 17:57
καλοριζικο κ οντως πανεμορφο το μικρο ,
μια απορια συντροχοι ,επειδη το οδηγησε το honda msx125 ο φιλος εδω κ εμεινε πολυ ευχαριστημενος ,
βρηκα τυχαια μια αγγελια για msx 125 του 2016 με μολις 10 (δεκα) χλμ ????????
δηλαδη το πηρε απο το μαγαζι κ το πηγε κ το αφησε στο σαλονι του για μπιμπελό μαλλον...
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318249621-honda-msx-125

Λιγο που ειδα εχει αρκετα msx πρωτα χερια με λιγα χλμ. Το μηχανακι εχει ειδικο κοινο.

typhoon
08/05/2022, 22:06
Καλορίζικο, πάντα όρθιος.
Οι μικροί τροχοί πώς τα πάνε με τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων? Μ αρέσουν πάρα πολύ αυτά τα μοτοσυκλετακια, αλλά δε ξέρω εάν μπορούν να υποκαταστήσουν την πρακτική καθημερινότητα ενός παπιου(μπαγκαζιερα, δεύτερο άτομο, κόστος ελαστικών)

Volpad
09/05/2022, 00:04
Κοιτα. Η εμπειρία μου με πάπια είναι πάρα πάρα πολύ μικρή, οπότε δεν μπορώ να συγκρίνω.
Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι δεν αντιμετωπίζω κανένα θέμα σε απλές κακοτεχνίες. Σε μεγάλες λακκούβες όμως, παρόλο που το μπροστά το νοιώθεις μια χαρά, το πίσω αμορτισέρ τερματίζει και τα τρως όλα στη μέση... έχω μάθει να τις αποφεύγω...
Όπως είπα και πιο πριν, το πίσω αμορτισέρ, θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Αποτι έχω δει υπάρχει ένα yss που λένε καλά λόγια.

Παρόλα αυτά, για εμένα είναι ανεκτό, οπότε δεν σκοπεύω να ασχοληθώ, τουλάχιστον για τώρα.

Μπαγκαζιερα παίζει και να μπαίνει, μιας και υπάρχει βάση after market.
2ο άτομο δεν χωράει, εκτός αν είστε και οι 2 60 κιλά...
Το κόστος των ελαστικών είναι περίπου 100€ με σημερινές τιμές. Δεν έχει σαμπρέλες. Δεν γνωρίζω το κόστος των ελαστικών για παπί.

Εγώ που έχω συνηθίσει χωρίς μπαγκαζιερα, το χειμώνα κουβαλάω τσάντα με αδιάβροχο και το καλοκαίρι μόνο ένα τσαντακι στο πόδι, δεν με ενοχλεί η έλλειψη χώρου.

Όταν θέλω να πάρω 2ο άτομο, παίρνω το ducati. Το μικρό το πήρα αποκλειστικά για να πηγαίνω στη δουλειά.

Η αλήθεια είναι ότι το target group της κατηγορίας είναι οι πιτσιρικάδες 18 χρόνων, που δεν μπορούν να πάρουν μεγαλύτερο.
Οδηγικα, είναι πολύ πιο κοντά σε μοτοσυκλέτα πάρα σε παπί.
Ένα τρανό παράδειγμα είναι τα φρενα του.

Δεν νομίζω ότι αντικαθιστά το παπί. Αλλά για εμένα που ήθελα ένα μικρό μοτοσυκλετακι, ήταν προτιμότερο από τύπου cbf 125 κλπ, γιατί έχει περισσότερο χαβαλέ.

Volpad
10/05/2022, 13:38
Ένα μικρό update.

Το μαυρο κουτάκι του CBS (στο οποίο είχα αναφερθεί νωρίτερα), έχει μία βίδα που είναι για τη ρύθμισή του.
Βιδώνοντάς τη, μειώνεται η ποσότητα του υγρού που πηγαίνει στην μπροστά δαγκάνα, καθώς πατάς το πίσω φρένο.

Την βίδωσα τέρμα και ουσιαστικά το CBS καταργήθηκε.
Το αποτέλεσμα είναι αυτό ακριβώς που περίμενα.
Το πίσω φρένο πλέον, είναι λειτουργικό. Πολύ προοδευτικό μέν, λειτουργικό δέ.
Αν πατήσεις αρκετά, πλέον μπλοκάρει ο τροχός. Η διαδρομή του πετάλ μέχρι αυτό το σημείο, είναι η μισή σε σχέση με πριν που λειτουργούσε το CBS.

Συμπληρωματικά, έλυσα τη μπροστά δαγκάνα απο το δίσκο, έλυσα τη βίδα εξαέρωσης για το έμβολο του CBS, πίεσα το έμβολο να πάει τέρμα πίσω και ξαναέδεσα. Με τη ρύθμιση της βίδας του CBS, τα υγρά δεν μπορούν να κινηθούν απο και πρός την δαγκάνα, οπότε ήταν αναγκαίο να λυθεί η βίδα της εξαέρωσης ωστε τα υγρά να βγούν απο εκεί για να κινηθεί το έμβολο.

Τα πράγματα ήταν όπως τα περίμενα.
Η τρόμπα του πίσω φρένου, είναι μικρή για να σηκώσει και τη πίσω δαγκάνα και το έμβολο της μπροστά.
Είναι σχετικά καλή για να διαχειριστεί τη δαγκάνα του πίσω φρένου. Προσωπικά θα ήθελα να έχει λίγο μεγαλύτερο έμβολο ωστε η διαδρομή να είναι ακόμα μικρότερη, αλλα πιθανό, όταν στρώσουν τα φρένα, να είναι κομπλέ.
Πάντως, το πίσω φρένο είναι σαφώς καλύτερο απο πρίν.


Η επόμενη μόντα αφορά το πλαινό στάντ.
Ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά όταν το στάντ είναι κατεβασμένο, ανεξαρτήτου αν έχεις νεκρά ή όχι. Εγώ θέλω να παίρνει όταν έχει νεκρά, αλλα δεν θέλω να παίρνει όταν έχει ταχύτητα οπότε η πλήρης κατάργηση του διακόπτη του στάντ, δεν μου κάνει.

Μέσα στο ΣΚ (ευελπιστώ), θα λύσω τα πλαστικά, ωστε να έχω πρόσβαση στη φύσα του διακόπτη, και με σύμμαχο το πολύμετρο και το ηλεκτρικό διάγραμμα απο το service manual, θα μπριτζάρω κατάλληλα τον αισθητήρα νεκράς με το διακόπτη του στάντ.

ptc
05/07/2022, 09:08
Πώς παει η συμβιωση; Ευχαριστημενος;

Volpad
05/07/2022, 10:49
Ναι, δεν μπορώ να πώ. Δεν έχω κανένα παράπονο.

Δεν έχω βρεί το χρόνο να ασχοληθώ με το στάντ και το διακόπτη του ακόμα.
Όταν το κάνω θα ενημερώσω.


Έχω 1200Km τώρα. Καταναλώσεις βλέπω 2,8 με 2,9Lt/100Km, συστηματικά. Το πηγαίνω πάντα τάπα, οπότε αυτή η κατανάλωση μου φαίνεται φυσιολογική.
Είμαι σίγουρος, οτι αν το οδηγήσω πιο πολιτισμένα θα είναι χαμηλότερη.

Γενικά απο οδική συμπεριφορά είμαι πολύ ευχαριστημένος για αυτό που είναι.

Ένα "μείον" που έχω δεί, είναι οτι με 5η ταχύτητα, βαράει ο κόφτης στα 113Km κοντέρ. Θα ήθελα η 5η να είναι λίγο μακρύτερη.
Δεν θέλω να μακρύνω το γρανάζωμα συνολικά.
Γενικά, δεν με ενοχλεί που τερματίζει στα 113 γιατι δεν το πήρα για εθνική και αττική οδο. Για μέσα στη πόλη, μία χαρά είναι.

motojojo
05/07/2022, 11:55
Έτυχε ποτε να μετρησεις απόκλιση κοντερ με gps; 100+ έστω και στον κοφτη δεν ειναι άσχημα.

Θα μπορουσε όμως να είναι ένα τσικ πιο μακρυ.

Volpad
05/07/2022, 13:05
Όχι, δεν έχω μετρήσει.

Ξέρω οτι υπάρχει τρόπος να καλιμπράρεις την απόκλιση του κοντέρ, μπαίνοντας σε ένα μενού, αλλα δεν έχω ασχοληθεί.

Δεν παίζει να πιάνει στη πραγματικότητα 100. Άντε να τα ακουμπάει. Είμαι σίγουρος οτι είναι αρκετά μεγάλη η απόκλιση.

Παρόλα αυτά, την τελική του την πιάνει αρκετά εύκολα, αν έχεις μεγάλη ευθεία. Ένας σημαντικός παράγοντας βέβαια, είναι οτι είμαι 56 κιλά χωρίς τον εξοπλισμό...
Για παράδειγμα, στην Εθνική ή την Αττική οδό, όσο δεν είναι ανηφόρα ή δεν φυσάει κόντρα, τελικιάζει αμέσως και είσαι μονίμως στον κόφτη.

Όμως, όπως είπα και νωρίτερα, δεν με ενδιαφέρει η τελική. Αμα θέλω να τρέξω, έχω άλλη μοτοσυκλέτα...
Για εμένα, η επιτάχυνσή του είναι πολύ ικανοποιητική για τα κυβικά του. Στα φανάρια φεύγω μπροστά απο όλα τα παπιά και τα 200άρια σκούτερ και είμαι πολύ κοντά στα 300άρια (σκούτερ).
Είναι που είναι κοντό το γρανάζωμα, έχει και 5 ταχύτητες, βοηθάει...

Σίγουρα θα μπορούσε να έχει μακρύτερο γρανάζωμα, αλλα για τη χρήση που κάνω εγώ, δεν το χρειάζομαι.


Παρόλα αυτά, με πριζώσατε τώρα και θα βάλω gps να το μετρήσω, να δώ τι πιάνει πραγματικά.

motojojo
05/07/2022, 13:49
Η απόκλιση μονο ακαδημαικά έχει ενδιαφέρον, ειδικά στην τελική. Θα έλεγα θα είχε εξίσου ενδιαφέρον και στις υπόλοιπες "καθημερινές" ταχύτητες, δηλ πόσα χάνει στα 60, 80 κλπ.

Volpad
06/07/2022, 12:31
Λοιπόν, στα 110 κοντέρ, το GPS έδειξε 99Km/Ηr

Περίμενα μεγαλύτερη απόκλιση να σας πώ την αλήθεια.

Τελική κοντέρ είναι 113 (114 σε κατηφόρα, με ούριο άνεμο, και το ένα πόδι να σπρώχνει το δρόμο προς τα πίσω), άρα έχω άλλα 3 χλμ/ώρα τελικής.

Χοντρικά δηλαδή, το GPS θα δείξει 102 μέγιστη ταχύτητα.



BTW, το καλιμπράρισμα του κοντέρ γίνεται πειράζοντας ένα ποσοστό απόκλισης που έχει.
Άν αυτό το ποσοστό, επηρεάζει μόνο τη ταχύτητα και όχι και τη καταγραφή της απόστασης, να είστε σίγουροι οτι θα πάω να το κάνω όσο % χρειάζεται, για να δείχνει τελική κοντέρ 250 και όταν το καβαλάει κάποιος φίλος μου, θα του λέω "πρόσεχε γιατι είναι πολύ γρήγορο..." :lol:

Nitse3
19/06/2025, 11:40
Πως πάει η συμβίωση μετά από 3 χρόνια; Γενικά είσαι ευχαριστημένος από την επιλογή όσο και από θέματα αξιοπιστίας;; Μου περνάνε σκέψεις και εμένα.

Volpad
19/06/2025, 11:46
Για αυτό που είναι, είναι καλό. Σαφώς καλύτερο απο παπί κατα την άποψή μου.

Το βαρέθηκα. Το "αντικατέστησα" και θα φάει πούλημα...

Nitse3
19/06/2025, 12:13
Εννοείς σαν μικρό διασκεδαστικό μοτοσυκλετάκι εντός πόλης έτσι; Κάτι για βαλβίδες που ακούγονται και θέλουν συχνά ρύθμιση ή για το λεβιε ταχυτήτων που ξεχαρβαλώνει εύκολα που διαβάζω σε facebook group από ιδιοκτήτες τα αντιμετώπισες ή ήταν απροβλημάτιστο;

Volpad
19/06/2025, 12:53
Οι βαλβίδες θέλουν ρύθμιση νωρίς. Δεν ξέρω για συχνά να σου πώ την αλήθεια...
Το θέμα είναι οτι το service manual λέει 1η ρύθμιση στις 10000 χιλιόμετρα ενώ οι βαλβίδες θέλουν ρύθμιση απο τις 2-3 χιλιάδες.
Το 90% των προβλημάτων που διαβάζεις στο fb, λύνεται με μία ρύθμιση βαλβίδων.

Το θέμα του λεβιέ το έχω αντιμετωπίσει και εγώ ξεβιδώθηκε η βίδα που το κρατάει και την έχασα κάπου στο δρόμο...
Έβαλα μία δικιά μου βίδα και δεν έχω θέμα απο τότε.

Αυτά όμως είναι πταίσματα. Δεν είναι σοβαρά προβλήματα κατα την άποψή μου.

Το άν είναι διασκεδαστικό μοτοσυκλετάκι είναι σχετικό με τις εμπειρίες του καθενός...
Άν έρχεσαι απο παπί, ναί, είναι διασκεδαστικό και στρίβει πολύ καλύτερα απο παπί.
Αν έρχεσαι απο ducati st4s, είναι ένα σκατό με ρόδες, που πρέπει να σπρώχνεις με τα πόδια το δρόμο σαν τους φλίνστοουνς για να πάει πιο γρήγορα... :lol:

Η αλήθεια είναι όμως, οτι όσες φορές βρέθηκα σε κίνηση σε σφιχτούς δρόμους, με έβγαλε ασπροπρόσωπο.
Δεν έχω πολλά κακά λόγια να πώ, εκτός του οτι κάποιες βίδες ξεβιδώνουν μόνες τους (όπως το ένα αντίβαρο που χαθηκε κάπου, 2 βίδες απο τη βάση της πινακίδας και τη βίδα του λεβιέ ταχυτήτων).

Ακόμα, κάποια στιγμή, άρχισε να μου βγάζει check engine με κωδικό για τον αισθητήρα λ. Παρήγγειλα τον αισθητήρα, τον παρέλαβα, αλλα στο μεσοδιάστημα ρύθμισα τις βαλβίδες και το check engine σταμάτησε να εμφανίζεται.
Η αλήθεια είναι οτι οι εξαγωγές ήταν πολύ σφιχτές..

Nitse3
19/06/2025, 13:08
Thanks :a013: