PDA

View Full Version : Πρόβλημα με XT500E 2002



COSMIC
19/06/2017, 20:02
Το εν λόγω μηχανάκι ηταν σε ακινησια για πανω απο δυο χρονια.Το ντεποζιτο βενζινης ειχε εσωτερικα σκουριες οι οποιες καθαριστηκαν επιμελως.Η πρωτη δοκιμη ηταν επιτυχημενη και το μηχανακι πηρε μπρος αμεσως.Σημερα που το δοκιμασα στο δρομο παρουσιαζει το εξης προβλημα.Οταν κλεινω το γκαζι κατα την επιβράδυνση, οι στροφες δεν πεφτουν αμεσως αλλα με υστερηση 1-2 δευτερολεπτα με αποτελεσμα η μηχανη να συνεχιζει να επιταχυνει.Με νεκρα το προβλημα ειναι πιο ξεκαθαρο αφου αν ανεβασω πχ 3000 στροφες και κλεισω αποτομα το γκαζι οι στροφες δεν πεφτουν αμεσως οπως θα επρεπε αλλα παραμενουν σταθερες για 1-2 δευτερολεπτα και μετα πεφτουν στο ρελαντι.Το πρωτο πραγμα που κοιταξα ηταν η ντιζα του γκαζιου αλλα ειναι οκ. Καμια ιδεα κανεις?

yiannis172
19/06/2017, 20:42
Απο καπου μπορει να παιρνει αερα (κομμενο-ξεραμενο σωληνακι ή εισαγωγη) ή εχει καποιο θεμα με την υποπιεση.

COSMIC
20/06/2017, 10:43
Καμια ιδεα για το αν εγω μπορω να κανω κατι.Η εστω μια συσταση για καποιο αξιοπιστο συνεργειο στα Βορεια Προαστεια.

OldMan
20/06/2017, 14:31
Οπτικα μπορείς να ψαξεις για σκισιματα/σκασιματα στο κολαρο της εισαγωγής..

Μετα πας σε περιφερειακα του καρμπυρατερ και στο τελος στο καρμπυρατερ το ιδιο..
(που ειναι και το πιο πιθανο, με την μακα που θα εχει πιασει..)

COSMIC
20/06/2017, 19:51
Τα κολαρα εισαγωγης δεν εχουν καποια φθορα.Σημερα που οδηγησα το μηχανακι για αρκετη ωρα διαπιστωσα οτι το προβλημα εμφανιζεται αναμεσα στις 2000 και 3000 στροφες.Παραπανω ειναι ολα οκ.

OldMan
21/06/2017, 12:30
Βελονα ή/και οπή ..