View Full Version : Αλλαγή fatbar τιμονιού
Μετά από σχετικό ψάξιμο και εδώ και σε άλλα φόρα είπα να ανοίξω ένα θρεντ
να σας πω τι έχω καταλάβει να μου πείτε αν καλά πηγαίνω ή να το πάρω αλλιώς.
Τι θέλω: Μια πιο χαμηλή θέση οδήγησης, για καλύτερη πληροφόρηση, καλύτερη στάση σώματος, καλύτερη αεροδυναμική.
Τι ΔΕΝ με νοιάζει: Να χάσω σε άνεση, μιας και που τη μηχανή την έχω για βόλτες, όχι για καθημερινή χρήση για δουλειά ψώνια κτλ.
Τι σκοπεύω να κάνω:
1) να αφαιρέσω τους αποστάτες 2εκ που υπάρχουν ανάμεσα στα καβαλέτα και τη τιμονόπλακα.
2) να βάλω aftermarket fatbar τιμόνι το οποίο θα είναι
-πιο χαμηλό
-πιο ίσιο
-ελαφρώς πιο στενό
Είναι σωστό το σκεπτικό μου; Δεν έχω λάβει κάτι υπόψιν;
Παρακάτω μια ενδεικτική φωτό με το (μαύρο) aftermarket τιμόνι και με το (χρυσό) μαμά
384402
karellen
22/06/2017, 13:51
Να φανταστώ ότι οι αποστάτες δεν είναι ταυτόχρονα και adaptors,δηλ. η τιμονοπλακα μπορεί να δεχτεί 28mm από μόνη της έτσι;
Καλά το σκέφτεσαι.
devil's animal
22/06/2017, 14:30
το οτι θα ειναι πιο στενο (κοντο καλυτερα) ισως σε δυσκολεψει στις γρηγορες βολτες..δλδ στο γυροσκοπικο...
μπορει βεβαια να ισορροπειται επειδη ειναι πιο ισιο απο το μαμα, αρα θα το "σπρωχνεις" με μεγαλυερη ευκολια...
τωρα για το υψος των καβαλετων πρεπει να δεις σε σχεση με την σωματοδομη σου αν θα ειναι χαμηλα τα χερια, αν καμπουριαζεις στους ωμους και κατα ποσο θα βολευει στην κινηση να περναει απο καθρεφτες...
γενικα παντως, καλα το σκεφτεσαι...
Ρε Μπαμπίνο...τσουρέκια ρε αγόρι μου.
Ελα μια μέρα απ΄τη δουλειά να δεις πως είναι το δικό μου με κατεβασμένα raisers και άλλο τιμόνι της Rizoma και αποφασίζεις. 10 φορές στο έχω περιγράψει.
και όχι, δεν το σκέφτεσαι καλά. Το τιμόνι δεν αρκεί να είναι πιο χαμηλό στην τιμονόπλακα. Πρέπει να σου κάτσει και η γωνία που κάνει στα άκρα και προς το σώμα σου.
Και μαζί βέβαια πρέπει να ψάξεις και για αντίβαρα, ναι; τα δικά του δεν μπαίνουν.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
22/06/2017, 21:14
Εαν χαμιλωσης μονο το τιμονη και οχι και τη σελα μ καποιο τροπο( σκαψιμο σελας,χαμηλωμα απο τα λαμακια του αμορτισερ,η αλαγμα σε κοντιτερο) τοτε το σωμα σου θα καμπουριαζη με αποτελεσμα ολη το βαρος του να το ριχνει στις παλαμες των χεριων σου.Στα 20 λεπτα πανο θα πονανε.Το εκανα σε ενα tdm που ειχα.Τωρα εσενα μπορη να μη σε πονανε η μπορη να μη ενοχλησει τοσο πολυ τη θεση οδηγησης.Εγω οφιλα να στο πω σαν καλος συντροχος
Coyote.V
22/06/2017, 22:18
Παρόλο που είναι πιο χαμηλό επειδή κλείνει θα σε φέρει στην ίδια θέση. τέντωσε λίγο τα χέρια σου σαν να κρατάς τιμόνι και δώσε την γωνία του τιμονιού στο χέρι χωρίς να τα μετακινήσεις μπροστά η πίσω το τιμόνι... θα δεις ότι μόλις κλείσουν τα χέρια λίγο σηκώνεται η πλάτη. Άρα θα είσαι στην ίδια θέση με λίγο πιο κλειστά τα χέρια.
Το ότι είναι πιο στενά δεν είναι πρόβλημα, τα ss είναι κατευθείαν στο καλάμι. Αυτό θα σε βοηθήσει να βγάζεις πιο εύκολα το σώμα στην στροφή.
Bob_o_mastoras
23/06/2017, 00:18
Σορυ για το thread hijacking.. :look:
Aυτα με απασχολουν και εμενα. Aλλαξα το τιμονι του Fazer με ενα enduro σχεδον ισιο και οχι πιο ψηλο απο το μαμα.
Ειναι πιο ανετο απο αποψη ανοιγματος αλλα θεωρω πως παλι θα πεφτω μπροστα, ισως και περισσοτερο, με αποτελεσμα να κουραζονται οι πηχεις μου μετα απο καποια ωρα.
Αυριο θα το δοκιμασω ουσιαστικα που θα κανω μεγαλη διαδρομη. Δεν το εχω καβαλησει ουσιαστικα απο τοτε που εβαλα το τιμονι. Αν κουρασει θα παραγγειλω κατευθειαν risers 25mm για fzs απο Τουρκια που εχω βρει μεσω ebay με 16€.
basilis_k6
23/06/2017, 00:23
ειναι καλο να κουραζονται τα χερια, δεν παθαινουν τιποτα. οσο βαρος βγαζεις απο τη μεση τοσο καλυτερα.
Bob_o_mastoras
23/06/2017, 00:40
ειναι καλο να κουραζονται τα χερια, δεν παθαινουν τιποτα. οσο βαρος βγαζεις απο τη μεση τοσο καλυτερα.
Εκτος του οτι ειναι καπως ενοχλητικο, μετα απο καποιο σημειο αρχιζουν και μουδιαζουν λιγο και οι παλαμες. Τουλαχιστον με το μαμα τιμονι αυτο γινοταν. Μετα τη 1μιση ωρα συνεχους οδηγησης αρχιζαν ψιλομουδιασματα και λιγο "καψιμο" στους πηχεις. Με κανενα on-off δεν μου συνεβαινε αυτο και ας ειχαν κραδασμους κομπρεσερ.
Γενικα για σβελτη οδηγηση και βολτες ειναι μια χαρα το τιμονι που εβαλα τωρα. Για χαλαρα ταξιδια ομως, που κυριως αυτο κανω με το εν λογω μηχανακι δεν ειναι οτι καλυτερο, πιστευω. Το μαμα τιμονι δε, δεν ηταν για τιποτα απολυτως εκτος απο πεταμα.
Coyote.V
23/06/2017, 08:11
Εκτος του οτι ειναι καπως ενοχλητικο, μετα απο καποιο σημειο αρχιζουν και μουδιαζουν λιγο και οι παλαμες. Τουλαχιστον με το μαμα τιμονι αυτο γινοταν. Μετα τη 1μιση ωρα συνεχους οδηγησης αρχιζαν ψιλομουδιασματα και λιγο "καψιμο" στους πηχεις. Με κανενα on-off δεν μου συνεβαινε αυτο και ας ειχαν κραδασμους κομπρεσερ.
Γενικα για σβελτη οδηγηση και βολτες ειναι μια χαρα το τιμονι που εβαλα τωρα. Για χαλαρα ταξιδια ομως, που κυριως αυτο κανω με το εν λογω μηχανακι δεν ειναι οτι καλυτερο, πιστευω. Το μαμα τιμονι δε, δεν ηταν για τιποτα απολυτως εκτος απο πεταμα.
Το μούδιασμα των χεριών συμβαίνει γιατί δεν έχεις αντίβαρα. Ή δεν έχεις τα σωστά γραμμάρια αντίβαρων που πρέπει για το τιμόνι και το μηχανάκι σου. Οι κραδασμοί φταίνε για το μούδιασμα.
Μην με ρωτήσεις πόσα γραμμάρια πρέπει να είναι... δεν ξέρω, ανάλογα το τιμόνι και το μηχανάκι. Να φανταστείς άλλοι για αυτό τον λόγο γεμίζουν με σκάγια τα τιμόνια. Μπορεί να φαίνεται απλό να αλλάξεις το τιμόνι αλλά δεν είναι.
Υ.Γ Τα μαμά αντίβαρα αν τα έχεις δεν κάνουν, θέλει από την αρχή ζύγισμα το καινούργιο τιμόνι. Κανονικά θα έπρεπε να τα πουλάνε με τα αντίβαρα και σε τι μηχανή θα τοποθετηθεί για να έχει τα σωστά γραμμάρια... αλλά κανείς που φτιάχνει τιμόνια δεν το κάνει...
Ψάξε μήπως υπάρχουν και ρυθμιζόμενα καβαλέτα από την gilles tooling.
Τσούζουν αρκετά αλλά έχουν αρκετό εύρος ρύθμισης και ίσως σε απαλλάξουν από μια λάθος αγορά τιμονιού που θα είναι αποτυχία.
Ρε Μπαμπίνο...τσουρέκια ρε αγόρι μου.
Ελα μια μέρα απ΄τη δουλειά να δεις πως είναι το δικό μου με κατεβασμένα raisers και άλλο τιμόνι της Rizoma και αποφασίζεις. 10 φορές στο έχω περιγράψει.
και όχι, δεν το σκέφτεσαι καλά. Το τιμόνι δεν αρκεί να είναι πιο χαμηλό στην τιμονόπλακα. Πρέπει να σου κάτσει και η γωνία που κάνει στα άκρα και προς το σώμα σου.
Και μαζί βέβαια πρέπει να ψάξεις και για αντίβαρα, ναι; τα δικά του δεν μπαίνουν.
δεν το ξερα ότι έχεις αλλάξει και τιμόνι ρε μη βαράς.
εσύ που έχεις το ίδιο μπόι με μένα σε έχει βολέψει το τιμόνι της ριζόμα;
Επειδή το συγκεκριμένο θέμα με τιμόνια κτλ το γνωρίζω πολύ καλά, στα γράφω και εδώ:
1ον: για τα gilles που γράφει και ένας φίλος πιο πάνω, είναι πανάκριβα. Βέβαια έχουν άπειρες ρυθμίσεις αλλά ουσιαστικά δεν μπορείς να τα ρυθμίζεις συνέχεια. Νομίζω ότι με τους πειραματισμούς με χαμηλότερο τιμόνι ή/και με το κατέβασμα των καβαλέτων θα βολευτείς μια χαρά. Εκτός και αν έχεις ευρώ για χάλασμα. Έμενα πάντως με κούρασαν, μου φάνηκαν πολύ χαμηλά (είχα με τα 10εκ αποστάτες, δεν έχει πιο ψηλά) και γι' αυτό έβαλα τελικά και την τιμονόπλακα με το τιμόνι. Υπόψην, παλιό μέλος του apriliabikers είχε αναφέρει ότι με τα variobars είχε θέμα, βρίσκαν οι μανέτες στο μούτρο και αναγκάστηκε να βάλει αποστάτες.
2ον: Μην τρελαίνεσαι με την αλλαγή του τιμονιού, δεν είναι και κάτι φοβερό, ούτε θα βρίσκει πουθενά. Ξεκίνα με αυτό, που είναι απλό, και μετά δες αν χρειάζεσαι και άλλο χαμήλωμα ώστε να βγάλεις και τους αποστάτες, που έχει μεγαλύτερο μπελά
3ον: στο apriliaforum έχει αρκετά θέματα με διάφορα τιμόνια και στα tuono v2 και στα tuono v4. Θα βρεις σίγουρα κάτι που να σου ταιριάζει.
Γιώργο έχω ήδη μελετήσει το handlebar thread στο af1 όπου είδα πως έχεις συμμετάσχει.
τα είπαμε και σε πμ, ευχαριστώ και από εδώ :beer:
RaGe_Raptor
23/06/2017, 14:44
rsv mille factory.
ευχαριστώ.:D
good point μα απεχθάνομαι τα κλιπόν
RaGe_Raptor
23/06/2017, 15:02
good point μα απεχθάνομαι τα κλιπόν
have you experienced them? και δεν εννοώ για μια βόλτα...
εκτός κι αν είναι θέμα αισθητικής.
have you experienced them? και δεν εννοώ για μια βόλτα...
εκτός κι αν είναι θέμα αισθητικής.
384551
RaGe_Raptor
23/06/2017, 17:55
384551
:beer:
δεν το ξερα ότι έχεις αλλάξει και τιμόνι ρε μη βαράς.
εσύ που έχεις το ίδιο μπόι με μένα σε έχει βολέψει το τιμόνι της ριζόμα;
Οκ, είναι πιο χαμηλό, έχει άλλη γωνιά στην άκρη όμως.
Νομίζω πως έχω το Μ06, έχει 15 τιμόνια όμως. Το Μ05 που αναφέρουν στο AF1 έχει καταργηθεί αν θυμάμαι καλά.
Πες μου πότε θέλεις να το δοκιμάσεις.
rizoma σε fatbar είναι τα 006/009/011
εσένα το πιο χαμηλό και ίσιο τιμόνι πως σου κάθισε; καλύτερη πληροφόρηση;
rizoma σε fatbar είναι τα 006/009/011
εσένα το πιο χαμηλό και ίσιο τιμόνι πως σου κάθισε; καλύτερη πληροφόρηση;
Καλύτερη πληροφόρηση, δεν θα έλεγα. Πιο χαμηλά, ναι. Λίγο πιο ανοιχτά χέρια επίσης. Το 006 έχω.
Η μεγαλύτερη διαφορά, προέρχεται από τα καβαλετα πάντως. Παρόλο που δεν είναι τόσο χαμηλά όσο αυτά που ψάχνεις.
καλύτερη πληροφόρηση;
Χμμμ... τώρα που το συζητάμε, πληροφόρηση θα πάρεις μόνο με clip-on. Τα άλλα είναι ημίμετρα.
Και δεν το λέω σε σχέση με άλλα κλιπονατα, το λέω για το συγκεκριμένο. Αν θυμάσαι, κάποια εποχή του είχα βάλει.
Ναι θυμάμαι.
Τότε σε πρώτη φάση θα βγάλω τους αποστάτες από τα μαμά καβαλέτα να δώ πως θα μου κάτσει
κι αν δεν τότε θα προχωρήσω είτε σε χαμηλότερα καβαλέτα ή σε χαμηλότερο τιμόνι ή και στα 2 :D
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.