View Full Version : Ducati V4 superbike
amyroukai
28/06/2017, 18:58
Το θέμα ανέβηκε πάλι από τον George_rp αλλά με λάθος τρόπο. Πάμε να δούμε την είδηση λίγο σοβαρά:
Οι φήμες για ένα V4 σουπερμπάικ από την ντουκάτι υπήρχαν καιρό τώρα. Αλλά ήταν απλώς φήμες, ως σήμερα.
Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποδεικνύουν ότι το V4 σουπερμπάικ έχει σάρκα και οστά. Από τότε που η φίρμα είχε βγάλει σε παραγωγή την desmosedici ο κόσμος την περίμενε με κομμένη την ανάσα. Η αγορά την τελευταία δεκαετία άλλαξε, μαζί της και η Ducati.
Σημαντικές και πιο πιεστικές ήταν και οι αλλαγές στις επιδόσεις των μοτοσικλετών και την τεχνολογία, όπως και στις προδιαγραφές ρύπων. Το 1299 μοτέρ της ντουκάτι δεν θα μπορέσει να συνεχίσει να συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές, οπότε ένας νέος κινητήρας έπρεπε να κατασκευαστεί και έρχεται με την μορφή του V4.
Η μοτοσικλέτα λογικά θα παρουσιαστεί τον Νοέμβριο στην έκθεση του Μιλάνο που είναι πολύ κοντά στο εργοστάσιο, την επόμενη εβδομάδα παρουσιάζεται η τελική έκδοση της 1299 αλλά για την ώρα η νέα -και πρακτικά ολοκληρωμένη- V4 είναι που κλέβει τις εντυπώσεις.
"Επιβεβαιώνω ότι η Ducati δουλεύει πάνω σε ένα V4 πρότζεκτ για τον δρόμο" είχε πει προ τετραμήνου ο Claudio Domenicali. Η ανακοίνωση είχε γίνει στην παρουσίαση της ομάδας WSBK, την οποία θα επηρεάσει αρκετά η απόφαση για αλλαγή κινητήρα, αν και για τα επόμενα δύο χρόνια θα τρέχουν με το υπάρχον μοτέρ και θα εξελίξουν το νέο ώστε να είναι ανταγωνιστικό όταν έρθει η ώρα.
Παρά το γεγονός ότι το μοντέλο δρόμου θα κυκλοφορήσει πριν το αγωνιστικό, δεν υπάρχει αμφιβολία για το ότι οι αγωνιστικές εξελίξεις είναι που επιβάλλουν την αλλαγή: "Έχουμε έναν κινητήρα ελαφρύ, αξιόπιστο και με πολλή και ενδιαφέρουσα τεχνολογία στα motogp. Θέλουμε οι πελάτες μας να έχουν πρόσβαση σε ένα τεχνολογικό κόσμημα, σε τιμή λογική αλλά premium φυσικά αλλά φτηνότερα από την εξωτική desmosedici, θα είναι σαν ακριβό σπορ μηχανάκι. Θα το τρέξουμε σίγουρα στα WSBK" δήλωνε ο Domenicali.
Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να είναι με λιγότερα από 1000 κυβικά ή να υπάρχουν δύο εκδόσεις μοτέρ, μία με περισσότερα και μία στο όριο των κανονισμών. Η μοτοσικλέτα στις φωτογραφίες δείχνει σχεδόν τελειωμένη, δείχνει έτοιμη για πίστα και είναι σίγουρα V4, οπότε απλά περιμένουμε να δούμε τις τελικές προδιαγραφές της.
Το πλαίσιο δείχνει να είναι πάλι εδώ, σε αντίθεση με τις χωρίς πλαίσιο φετινές μοτοσικλέτες.
Οπτικά δείχνει να έχει συγγένεια με τα φετινά μοντέλα. Το όνομα φημολογείται πως δεν θα είναι panigale και δεν θα είναι desmosedici.
Τα φώτα θα είναι LED και θα είναι τοποθετημένα μέσα στους αεραγωγούς.
Το αμορτισέρ έχει αλλάξει θέση και δείχνει να είναι μηχανικό Ohlins. Το ίδιο ισχύει και για τα μπροστινά. Πιθανώς να υπάρξει άλλη έκδοση με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
Η εξάτμιση έχει αλλάξει, όπως είναι λογικό, και τέσσερις σωλήνες οδηγούνται σε έναν μεγάλο συλλεκτήρα κάτω από το μοτέρ. Αυτή δείχνει να είναι η εξάτμιση δρόμου.
385105
385106
Πηγή http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/june/ducati-v4-motogp-derived-motorcycle/ η χαλαρή (και πρόχειρη) μετάφραση δική μου.
Ευχαριστούμε τον George_rp για την ενημέρωση, περαστικά γιατί το έκανε λάθος και παρακαλώ τα γνωστά trolls να μην αγγίξουν καν το κουμπί "αποστολή απάντησης".
peterTHErider
28/06/2017, 23:42
ε καλα φημες δεν ηταν εδω και καιρο ειχε επιβεβαιωθει απο επισημα χειλη για του χρονου.αντε να δουμε τι θα δουμε και αναμενω τη μοτερουκλα και σε αλλα μηχανακια στο μελλον!
telegonos
29/06/2017, 00:48
Πάντως αυτό στις φωτογραφίες, δείχνει σαν ένα Panigale που του έχουν προσαρμόσει τον V4 κινητήρα για να τον δοκιμάσουν, μέχρι να κατασκευαστεί η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, μια πρακτική που πολύ συχνά ακολουθούν τα εργοστάσια.
Το Panigale ακολουθούσε με μια κάποια διαφορά φάσης, τις επιταγές του τμήματος marketing που έλεγαν ''φτιάχτε το όπως η μοτοσυκλέτα μας στα GP, δηλαδή με το μικρό πλαίσιο''. Λέω όμως με μια κάποια διαφορά φάσης, γιατί όπως θυμόμαστε η σχεδίαση ''μικρό πλαίσιο'' είχε ήδη φανεί ανεπαρκής και αντικατασταθεί από το πλήρες αλουμίνιο δύο δοκών, όταν το panigale έφτανε στις βιτρίνες. Το τμήμα μάρκετινγκ καλά έκανε και προσπάθησε να εξαργυρώσει σε πωλήσεις την ομοιότητα με την MotoGP , δεν είχε υπολογίσει όμως στην τόσο γρήγορη αλλαγή θεωρίας στην αγωνιστική GP.
Εκτιμώ, ότι το νέο μοντέλο, όταν θα είναι έτοιμο, θα έχει ένα εμφανέστατο αλουμινένιο πλαίσιο που θα δεσπόζει στην γραμμή της μοτοσυκλέτας. Και πάλι δλδ το τμήμα μάρκετινγκ θα έχει ζητήσει ομοιότητα με την αγωνιστική MotoGP. Μόνο που τώρα η αγωνιστική πρωταγωνιστεί&κερδίζει και μπράβο τους.
Επίσης δεν ξέρω τι θα βγάλουνε. Πλήρη αντικατάσταση του panigale δλδ εκδόσεις απλή, S και R θα βγούνε όλες V4 στο εξής και χαιρετάμε τον V2 σαν διάταξη στα SS της εταιρίας ήηηηηη μόνο το R θα βγαίνει V4 για την Homologation του WSBK και κατά τα άλλα απλά και S θα παραμείνουν στο αγαπημένο τους V2;
Αναμένουμε με προσμονή.
Συνέντευξη από τον Claudio Domenicali , αρκετά αποκαλυπτική. http://www.bikeit.gr/articles/world-news/12134-nea-kosmou-2017-demenicali-ducati-v4-mellontika-sxedia.html
Βέβαια ακούγεται λίγο αστείο εκεί που γράφει ότι πιστεύει ότι οι εταιρίες δεν θα πρέπει να εμμένουν σε μια ιδέα ή τεχνολογία για πολύ καιρό.
Μετά ακριβώς από κάτω λέει ότι αυτό φανερώνει αδυναμία να σκεφτούν κάτι καινούργιο!!!
peterTHErider
11/07/2017, 14:10
και μπηκα να ποσταρω αυτη την συνεντευξη...
μονο θετικα μπορει να φερει αυτη η εξελιξη.περα απο χρηστικες μεσαιες μοτοσυκλετες ο κοσμος της μοτοσυκλετας εχει αναγκη απο την εξελιξη μεγαλων μοτο που θα κανουν τον κοσμο να ονειρευεται...
v4 στυλ τουονο,μουλτι v4 και κανενα σπορ τουρινγκ στυλ superduke gt να γινει χαμος...
SHOOTER045
12/07/2017, 14:50
Αντιγραφή απο moto mag
http://www.motomag.gr/news/nea-montela/nea-ducati-v4
DrIoannis
12/07/2017, 19:36
Αναμφίβολα θα είναι πραγματικά πανέμορφη και πολύ καλή στην πίστα. Τώρα αυτό που μένει είναι η αξιοπιστία της και η χρηστικότητα εκτός πίστας.
astroman76
13/07/2017, 12:16
Αναμφίβολα θα είναι πραγματικά πανέμορφη και πολύ καλή στην πίστα. Τώρα αυτό που μένει είναι η αξιοπιστία της και η χρηστικότητα εκτός πίστας.
νομιζω λιγο ενδιαφερει την ντουκατι το ποσο καλη θα ειναι εκτος πιστας... το πιο ανετο συπερβαικ ηταν το πανιγκαλε οπως λενε πολλοι αρα αν το V4 βασιστει εργονομικα σε αυτο θα ειναι καλο για δρομο. παντος πιστα αν δουμε που εχουν φτασει με το GP μοτερ και το οτι το L2 ειχε φτασει να κοντραρει ι4 εδω και χρονια σε δηναμη, δεν θα τα παει ασχημα θα στηλει σιγουρα Απριλια πισω στα σχεδιαστιρια και μαλλον θα ξαναπαρει τα σκιπτρα για το καλητερο συπερβαικ , αυτη την φορα με ενα μοτερ κοντρα σε ολλα τα αλλα ι4!
μενει να δουμε τι θα κανει η BMW το 2019.
L2 ειχε φτασει να κοντραρει ι4 εδω και χρονια σε δηναμη,
Ναι 1300 κυβικα το ντουκατι, 1000 ολοι οι αλλοι
astroman76
13/07/2017, 12:32
Ναι 1300 κυβικα το ντουκατι, 1000 ολοι οι αλλοι
τα v2 οχι μονο η ντουκατι.
sapila racing
13/07/2017, 12:42
Ναι 1300 κυβικα το ντουκατι, 1000 ολοι οι αλλοι
τα v2 οχι μονο η ντουκατι.
Και βεβαια βασει κανονισμών τα V2 εχουν μεν παραπάνω κυβικά αλλά και σοβαρούς περιορισμούς σε αλλους τομείς σε σχέση με τα Ι4. πχ διαμέτρους σωμάτων ψεκασμού κλπ.
Είχε φτάσει να τρέχει WSBK με μικρότερα σώματα απο αυτα που είχε το μοντέλο που αγοράζει ο κόσμος.
Η Ducati έχει αποδείξει εδώ και καιρό στους αγώνες Motogp οτι και στα V4 εχει την τεχνογνωσία, οπότε σίγουρα δεν περιμένουμε τίποτα υποδεέστερο απο τα ήδη υπάρχοντα V4, ίσα ίσα.
....
Η Ducati έχει αποδείξει εδώ και καιρό στους αγώνες Motogp οτι και στα V4 εχει την τεχνογνωσία, οπότε σίγουρα δεν περιμένουμε τίποτα υποδεέστερο απο τα ήδη υπάρχοντα V4, ίσα ίσα.
Στα GP είναι 1000ρια πάντως. Και ναι, βγάζει δυνατούς κινητήρες πλέον, αρκεί να αντέχουν και στην πολιτική χρήση.
astroman76
13/07/2017, 12:55
ετσι ακριβως με την τεχνογνωσια που εχει αποκτησει απο τα GP εδω και 15 χρονια δεν περιμενεις κατι μετριο η κατι που δεν ξερει τι ειναι (TL1000R για παραδηγμα!)
Και βεβαια βασει κανονισμών τα V2 εχουν μεν παραπάνω κυβικά αλλά και σοβαρούς περιορισμούς σε αλλους τομείς σε σχέση με τα Ι4. πχ διαμέτρους σωμάτων ψεκασμού κλπ.
Είχε φτάσει να τρέχει WSBK με μικρότερα σώματα απο αυτα που είχε το μοντέλο που αγοράζει ο κόσμος.
Η Ducati έχει αποδείξει εδώ και καιρό στους αγώνες Motogp οτι και στα V4 εχει την τεχνογνωσία, οπότε σίγουρα δεν περιμένουμε τίποτα υποδεέστερο απο τα ήδη υπάρχοντα V4, ίσα ίσα.
ναι σαφώς, και η ντουκάτι στα gp έχει πανίσχυρα μοτέρ κτλ
αλλά μιλάω για εκδόσεις δρόμου που στη προσπάθεια να κοντράρει τα 4κύλινδρα της απρίλια και της μπεεμβε το μόνο που έκανε όλα αυτά τα χρόνια ήταν να αυξάνει τον κυβισμό του μοτέρ.
sapila racing
13/07/2017, 13:57
ναι σαφώς, και η ντουκάτι στα gp έχει πανίσχυρα μοτέρ κτλ
αλλά μιλάω για εκδόσεις δρόμου που στη προσπάθεια να κοντράρει τα 4κύλινδρα της απρίλια και της μπεεμβε το μόνο που έκανε όλα αυτά τα χρόνια ήταν να αυξάνει τον κυβισμό του μοτέρ.
E τώρα σε λίγο που θα βγεί έκδοση δρόμου Ducati V4 θα δούμε.
Πιθανολογώ οτι η Aprilia θα ζοριστεί οταν βγεί.
astroman76
14/07/2017, 01:10
ναι σαφώς, και η ντουκάτι στα gp έχει πανίσχυρα μοτέρ κτλ
αλλά μιλάω για εκδόσεις δρόμου που στη προσπάθεια να κοντράρει τα 4κύλινδρα της απρίλια και της μπεεμβε το μόνο που έκανε όλα αυτά τα χρόνια ήταν να αυξάνει τον κυβισμό του μοτέρ.
επισης ηταν το μοναδικο V2 συπερβαικ. οπως και το Απριλια ηταν ενα μονοπολιο αν ο αλλος ηθελε αυτο το στυλ μοτερ.
lleonidas
20/07/2017, 11:11
Σύνοψη (http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/july/new-ducati-v4-superbike/) όσων έχουν διαρρεύσει μέχρι τώρα...
-205-210 ίπποι και πάνω από 230 για τις αγωνιστικές
-Τρεις εκδόσεις με 2 κυβισμούς.Σίγουρα θα υπάρχει version 1000cc.
-Η έκδοση R θα κοστίζει κάτω από 40.000€ για να εναρμονίζεται με τους κανόνες του WSBK. Η έκδοση αυτή ενδέχεται να διαθέτει ένα twin spar(τι να'ναι τούτο!) ψαλίδι και όχι μονόμπρατσο... επιθυμία της αγωνιστικής ομάδας για να ελέγχεται καλύτερα η αυξημένη ιπποδύναμη.
-Η βασική έκδοση v4 θα κοστίζει περίπου £19.000, η έκδοση S στις £23.000 και θα παρουσιαστούν στην EICMA το φθινόπωρο.
SHOOTER045
25/08/2017, 20:25
Αστο διαλο με κα@λωσε...
https://youtu.be/Mh4PZVCPK6o
Σαν GP ακούγεται
telegonos
25/08/2017, 22:40
Κομβία ανά 360 μοίρες ακούγεται αυτό πάντως.
lleonidas
02/09/2017, 08:01
Η Ducati ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει τον νέο της κινητήρα V-4 Desmosedici Stradale (http://www.bikerspirit.net/main/desmosedici-stradale-to-onoma-toy-neoy-v4-tis-ducati/) στην πίστα, Misano Marco Simoncelli την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017, στις 12:00 μ.μ. πρίν απο την έναρξη του αγώνα.
Στον αγώνα MotoGP του Misano στο Σαν Μαρίνο την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου, το νέο Desmosedici Stradale θα κάνει την εμφάνιση του στο περίπτερο της Ducati για τους τυχερούς που θα έχουν την απαραίτητη πρόσβαση.
387970
387971
lleonidas
03/09/2017, 23:14
Ένα σύντομο βιντεάκι με ήχο παρμένο από
εδώ (https://www.asphaltandrubber.com/bikes/ducati-v4-superbike-testing-video-mugello/)
388081
https://m.youtube.com/watch?v=BzHjKpFvaNE
lleonidas
05/09/2017, 07:25
Αυτη η φωτο που κυκλοφοορεί στο διαδίκτυο πιθανότατα αποτελεί τη νέα Panigale V4.
Λεπτομέρειες εδώ (https://www.asphaltandrubber.com/news/dcuati-panigale-v4-spy-photo/#more-141602)
388097
τούμπανο από τη σέλα και μπροστά.
αυτές τις σελίτσες σαν φίδι κολοβό να μην είχαν τα σύγχρονα ss...
basilis_k6
05/09/2017, 17:55
τούμπανο από τη σέλα και μπροστά.
αυτές τις σελίτσες σαν φίδι κολοβό να μην είχαν τα σύγχρονα ss...
ειναι το μονο που μου αρέσει απο τα σύγχρονα ss! να φανταστω το mv dragster δεν θες ουτε να το βλέπεις ε? :lol:
ωραίο το ντουλάπι. Απο έναν κύλινδρο με προβλημα ψυξης πηγαμε στους 2
μωρέ ότι και να μου χάριζαν θα το έπαιρνα αλλά κανένα δεν συγκρίνεται με της προηγούμενης γενιάς.
ανέβαινες ρε παιδί μου πάνω στα gsxr πχ και ήξερες ότι καβαλάς χιλιάρι τετρακύλινδρο.
στα ντουκάτι και τα απριλία το ίδιο. μηχανάρες με κάτι φαρδιά τεπόζιτα και κάτι κωλάρες...
χαιρόσουν να σε πρόφτανε το κόκκινο για να δεις την αντανακλασή σου στη τζαμαρία του καταστήματος.
τώρα η εξέλιξη -ορθά- θέλει τα μηχανάκια πιο μικροκαμωμένα.
βλέπεις τα χιλιάρια και τα περνάς για εξακόσια. μπλιαχ
DoctoR_k6
07/09/2017, 15:27
Αυτα ειναι...http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ducatis-new-v4-revealed
telegonos
07/09/2017, 17:07
κομβία ανά 70 μοίρες. Να κάτι που δεν έχουμε ξαναδει σε μοτό παραγωγής
sapila racing
07/09/2017, 17:18
κομβία ανά 70 μοίρες. Να κάτι που δεν έχουμε ξαναδει σε μοτό παραγωγής
Eτσι ήταν και το Desmosedici και απο εκει προέρχεται και ο κινητήρας, μα αρκετές βέβαια αλλαγές.
telegonos
07/09/2017, 18:57
Μια πρώτη ανάλυση από εμένα, με δεδομένο την πληροφορία των 70 μοιρών ανάμεσα στα κομβία (70+360 για σειρά ανάφλεξης των δίπλα κυλίνδρων, υποθέτω) και την πληροφορία της ανάποδης περιστροφής του στροφαλοφόρου. Αν έχω καταλάβει καλά, αυτό δημιουργεί μια διπλά ασύμετρη σειρά ανάφλεξης.
Αν σας μπέρδεψα μέχρι εδώ, το σχήμα παρακάτω , τα δείχνει όλα. Προσέξτε ότι οι μπιέλες πιάνουν στο κομβίο με ανάποδη σειρά στον Stradale, ενώ στο RC45 έχουμε την μπιέλα του πίσω κυλίνδρου αριστερά από την μπιέλα του αντίστοιχου μπροστά, στον Stradale έχουμε το ανάποδο, αριστερά είναι η μπιέλα του μπροστά. Θυμίζω και την ανάποδη περιστροφή για όποιον μελετήσει το σχήμα. Οι 720 μοίρες είναι ο κύκλος περιστροφής του κινητήρα, ενώ τα ορθογώνια στο ''timeline'' είναι η έκρηξη του κάθε κυλίνδρου.
388164
Προσέξτε ότι ενώ και οι δύο κινητήρες έχουν ουσιαστικά παραπλήσια σειρά ανάφλεξης, και οι δυο εκρήγνυενται οι μισοί κύλινδροι μέσα στην διάρκεια των άλλων μισών, και οι δύο αφήνουν δυο κενά ισχύος 90 μοιρών στον κύκλο του μοτέρ, το Stradale κάνει διαφορετικά το ''αλληλοπάτημα'' των εκρήξεων 1 και 4 που είναι πιο μαζεμένο , από το ''αλληλοπάτημα'' των 3 και 2 που είναι πιο απλωμένο. Αυτό προφανώς γίνεται για το γνωστό φαινόμενο βελτίωσης της πρόσφυσης, μέσω της ανομοιόμορφης κατανομής της δύναμης στον χρόνο.
Αν έχω κάνει κάποιο λάθος, δώστε φώτα.
Πραγματικά, ο νέος κινητήρας της Ducati φέρνει νέα πράγματα που δεν έχουμε ξαναδεί σε μοτό παραγωγής, προφανώς εμπνευσμένος από την motogp μοτοσυκλέτα.
Από εδώ motograndprix.gr (http://motograndprix.gr/content.aspx?id=26957)
Είδα αυτήν την φωτογραφία.
Ταιριάζει η σειρά ανάφλεξης που δείχνει με το σχεδιάγραμμα?
388166
telegonos
07/09/2017, 20:08
Δεν την είχα δει αυτήν την φωτό, προφανώς είναι της ίδιας της Ducati.
Όχι είναι διαφορετική από αυτήν που περιγράφω. Μου φαίνεται περίεργο, να έχει αυτήν την σειρά, γιατί με αυτήν την σειρά, οι ''απανωτές'' εκρήξεις συμβαίνουν στο ίδιο κομβίο. Δλδ αν συμβαίνει έκρηξη 1>2, τότε το αριστερό κομβίο που έχει αυτούς τους κυλίνδρους, δέχεται για 90 μοίρες δυο εκρήξεις ταυτόχρονα.
Αυτό θα σήμαινε το κομβίο χρειάζεται περισσότερο μέταλο να αντέξει δυο εκρήξεις μαζί, άρα βάρος, άρα χάσιμο ισχύος.
Αντίθετα με το 1>4>3>2 οι ταυτόχρονες εκρήξεις μοιράζονται σε διαφορετικά κομβία, και έτσι μπορεί ο στροφαλοφόρος να γλυτώνει μάζα.
Θα μου φανεί πολύ περίεργο, να έχουν χρησιμοποιήσει αυτήν την σειρά, δεν είναι παράλογη, είναι απλά υποδυέστερη από την άποψη αυτή και μόνο του ότι θέλει πιο ενισχυμένο στροφαλοφόρο.
388167
H κατανομή των εκρήξεων στον χρόνο, με αυτήν την σειρά, είναι και πάλι παρόμοια, πάλι δυο επικαλύψεις εκρήξεων, απλά τα δυο διαστήματα κενού 90 μοιρών που είναι ίσα, σε αυτήν την περίπτωση γίνονται άνισα, 20 μοίρες το ένα και 160 το άλλο.
lleonidas
07/09/2017, 23:52
Ποθητό κωλαράκι (http://www.moto.it/fiere/ducati-panigale-v4-ancora-foto-rubate.html) !
388169
388170
388171
basilis_k6
08/09/2017, 00:16
το παλιο μακραν πιο ομορφο. βασικα δεν μου αρεσει το πλαστικο στο πλάι καθόλου.
meccanica
08/09/2017, 14:28
Ειναι απλα διαφορετικα το καθενα με τον τροπο του. Το πρωτο ειναι με λεπτοτερες γραμμες πιο 'κομψο', αυτο μοιαζει με βισωνα ετοιμο να κανει ντου απο παντου.
Live2ride
08/09/2017, 23:30
Ποθητό κωλαράκι (http://www.moto.it/fiere/ducati-panigale-v4-ancora-foto-rubate.html) !
388171
Κάπου το έχω ξαναδεί αυτό το κωλαράκι.
388188
lleonidas
05/11/2017, 22:18
389991
389992
389993
Πηγή (https://www.1000ps.de/modellnews-3003822-ducati-panigale-v4)
https://www.youtube.com/watch?v=yXB4eXXD0wI
https://www.ducati.com/ww/en/bikes/panigale/panigale-v4
The new Panigale V4's standard equipment includes: Ducati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO, full-LED headlight with Daytime Running Light (DRL), Sachs steering damper, quick control selection, automatic switch-off of turn signals.
Θα μου πειτε απο τοσα καλουδια τα αυτοματα απενεργοποιουμενα φλας σε εντυπωσιασαν; Ναι, γιατι τα υπολοιπα ειναι πλεον συνηθισμενα σε τετοιου ειδους μηχανες.
lleonidas
07/11/2017, 20:10
Panigale V4...από 22.590€ η τιμή της απλής στην Ιταλία, από 27.890€ για την S και από 39.900€ για τη V4 Special.
FotisFz1
07/11/2017, 21:08
το λες και κ@υλα το μηχανακι...
lleonidas
15/01/2018, 20:02
25.800€ για τη βασική έκδοση, 31.700€ για την S και 46.500€ για τη Speciale.
392176
Παω να κανω μια αναληψουλα δυο λεπτα....oh wait...εχει οριο..οχι ρε γαμωτο....:D
Αχχχ ρημαδιά λεφτα...:cry:
DoctoR_k6
16/01/2018, 09:32
Παω να κανω μια αναληψουλα δυο λεπτα....oh wait...εχει οριο..οχι ρε γαμωτο....:D
Αχχχ ρημαδιά λεφτα...:cry:
Με e-banking μην αγχωνεσαι...
Αντε να δουμε κ κανενα στο δρομο!!
young jedi
21/01/2018, 11:15
....βασικά να το ακούσουμε θέλουμε
....
....βασικά να το ακούσουμε θέλουμε
....
https://m.youtube.com/watch?v=Q9zaRUCI8HA#action=share
https://m.youtube.com/watch?v=Q9zaRUCI8HA#action=share
https://www.youtube.com/watch?v=Ve1dVX0hFkg
lleonidas
24/01/2018, 16:07
Δυναμομέτρηση στο Winchester από το Moto Rapido Ducati σε δυναμόμετρο Dynojet 250i.
Περισσότερα εδώ (http://www.motorcycle.com/manufacturer/ducati/ducati-panigale-v4-does-the-dyno.html) .
392424
lleonidas
04/11/2018, 20:34
Ducati Panigale V4R 2019 (https://www.ducati.com/ww/en/bikes/panigale/panigale-v4-r)
221 ίπποι στις 15.250 σ.α.λ. και 112 Nm ροπής στις 11.500 σ.α.λ. Στα 172 κιλά η κυρία!
Θα υπάρχει και έκδοση 234 ίππων, 165,5 κιλών :smokin:
400864
400865
Ducati Panigale V4R 2019 (https://www.ducati.com/ww/en/bikes/panigale/panigale-v4-r)
221 ίπποι στις 15.250 σ.α.λ. και 112 Nm ροπής στις 11.500 σ.α.λ. Στα 172 κιλά η κυρία!
Θα υπάρχει και έκδοση 234 ίππων, 165,5 κιλών :smokin:
Με μία γρήγορη ανάγνωση στην πηγή σου, είδα ότι θα πέσουν τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα στα 998 από 1.103 cc που είναι το απερχόμενο μοντέλο. Με την αγωνιστική εξάτμιση Akrapovic μειώνεται το βάρος και αυξάνεται η ιπποδύναμη στις τιμές που έδωσες.
Αν δεν κάνω λάθος με αυτό θα τρέχει ο bautista του χρόνου στο wsbk. Χαμός θα γίνει.
lleonidas
04/11/2018, 21:12
Ναι, 998cc...θα συμμετάσχει στο WSBK.
ρε φουστη στραγαλια ειναι τα αλογα;
εχουν ξεφυγει οι Ιταλοι
Και ειναι και πανεμορφο
RaGe_Raptor
04/11/2018, 21:49
Ινκρέντιμπλ :eek:
Και πανάκριβο....
μπορουμε να ζησουμε και με ενα νεφρο:p
DoctoR_k6
04/11/2018, 23:11
Υπερτουμπανο!!! :eek::eek::eek:
(Τα 166 του legendary δεν τα πιάνει πάντως!! :a014::p:bawl:)
telegonos
05/11/2018, 10:27
Με μία γρήγορη ανάγνωση στην πηγή σου, είδα ότι θα πέσουν τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα στα 998 από 1.103 cc που είναι το απερχόμενο μοντέλο. Με την αγωνιστική εξάτμιση Akrapovic μειώνεται το βάρος και αυξάνεται η ιπποδύναμη στις τιμές που έδωσες.
Δεν είναι απερχόμενο κανένα μοντέλο.
Η έκδοση R με 998 κυβικά είναι το μοντέλο Homologation , δλδ ένας ελάχιστος αριθμός παραγωγής που πρέπει να έχει το εργοστάσιο, για να έχει δικαίωμα το μοντέλο αυτό, να τρέξει στο WSBK. Αυτό γίνεται για να αποκλείονται από τα WSBK τα πρωτότυπα, πράγμα που θα ανέβαζε πολύ το κόστος και θα αδικούσε τις πιο φτωχές ομάδες. Οι μετατροπές που μπορεί να έχει το homologation μοντέλο είναι πολύ περιορισμένες, οπότε αυτό που αγοράζεις είναι ΣΧΕΔΟΝ το ίδιο με αυτό που θα τρέξει στον αγώνα. Αλλαγές στον κινητήρα δεν επιτρέπονται, οπότε για αυτό και βγαίνει με 998 κυβικά, αφού μέχρι 1000 πρέπει να είναι τα WSBK σύμφωνα με τον κανονισμό.
Η διαφορά, δεν είναι σε καμία περίπτωση η εξάτμιση και τα κυβικά. Τα μέταλα, ο στροφαλοφόρος κ.ο.κ. στο R είναι από ιδιαίτερα εξευγενισμένα και ανθεκτικά ατσάλια, για να αντέχουν τις αδράνειες που τείνουν να τα τεντώσουν όλα στις 15500rpm. Όχι ότι τα απλά και S πανιγκάλια έχουν μέταλα του Zondes φυσικά, απλά του R είναι ΑΚΟΜΑ πιο ανθεκτικα (και ακριβά).
Τα ''απλά'' (λέμε τώρα, άκου απλό το Panigale V4) και τα S θα συνεχίσουν με 1100 κυβικά, αφού ΔΕΝ χρειάζεται να πληρούν προδιαγραφές κανονισμών WSBK
Δεν είναι απερχόμενο κανένα μοντέλο.
Η έκδοση R με 998 κυβικά είναι το μοντέλο Homologation , δλδ ένας ελάχιστος αριθμός παραγωγής που πρέπει να έχει το εργοστάσιο, για να έχει δικαίωμα το μοντέλο αυτό, να τρέξει στο WSBK. Αυτό γίνεται για να αποκλείονται από τα WSBK τα πρωτότυπα, πράγμα που θα ανέβαζε πολύ το κόστος και θα αδικούσε τις πιο φτωχές ομάδες. Οι μετατροπές που μπορεί να έχει το homologation μοντέλο είναι πολύ περιορισμένες, οπότε αυτό που αγοράζεις είναι ΣΧΕΔΟΝ το ίδιο με αυτό που θα τρέξει στον αγώνα. Αλλαγές στον κινητήρα δεν επιτρέπονται, οπότε για αυτό και βγαίνει με 998 κυβικά, αφού μέχρι 1000 πρέπει να είναι τα WSBK σύμφωνα με τον κανονισμό.
Η διαφορά, δεν είναι σε καμία περίπτωση η εξάτμιση και τα κυβικά. Τα μέταλα, ο στροφαλοφόρος κ.ο.κ. στο R είναι από ιδιαίτερα εξευγενισμένα και ανθεκτικά ατσάλια, για να αντέχουν τις αδράνειες που τείνουν να τα τεντώσουν όλα στις 15500rpm. Όχι ότι τα απλά και S πανιγκάλια έχουν μέταλα του Zondes φυσικά, απλά του R είναι ΑΚΟΜΑ πιο ανθεκτικα (και ακριβά).
Τα ''απλά'' (λέμε τώρα, άκου απλό το Panigale V4) και τα S θα συνεχίσουν με 1100 κυβικά, αφού ΔΕΝ χρειάζεται να πληρούν προδιαγραφές κανονισμών WSBK
Μπα ,το ρίξαμε και στα Ντουκάτια τώρα μίστερ ? :cool:
lleonidas
09/11/2018, 16:29
Ducati Panigale V4 RS19 (https://www.asphaltandrubber.com/bikes/2019-ducati-panigale-v4-rs19/)
401087
401088
lleonidas
01/10/2019, 16:59
Ducati Panigale V4 Superleggera (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/ducati-panigale-v4-superleggera/)
410669
410670
Mια τετράδα νεφρά, 2 καρδιές, 3 συκώτια το κόβω.....:cry:
:lol:
telegonos
01/10/2019, 17:29
Ducati Panigale V4 Superleggera (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/ducati-panigale-v4-superleggera/)
410669
410670
Σαν να το τρακαρε αμαξι απο πισω ειναι
Mια τετράδα νεφρά, 2 καρδιές, 3 συκώτια το κόβω.....:cry:
:lol:
και ίσως να μην φτάσουν.
Σαν να το τρακαρε αμαξι απο πισω ειναι
Ναι, οκ. Χάλια. Κάνε πιο πέρα, ενοχλείς.
Johny the Fox
02/10/2019, 12:02
Τι ;
410707
RaGe_Raptor
02/10/2019, 12:08
Τι ;
410707
Πόσο πιο κατω στις Σέρρες με τα φτερά?
Johny the Fox
02/10/2019, 12:13
1.17.614"
RaGe_Raptor
02/10/2019, 12:29
1.17.614"
Ενω χωρίς φτερά?
peterTHErider
02/10/2019, 13:46
Σαν να το τρακαρε αμαξι απο πισω ειναι
εντωμεταξυ ειναι ιδια η ουρα οπως ολα τα ν4...τωρα ξαφνικα τρακαρε...
RaGe_Raptor
02/10/2019, 14:22
εντωμεταξυ ειναι ιδια η ουρα οπως ολα τα ν4...τωρα ξαφνικα τρακαρε...
Είναι απίστευτα όμορφο, απ'οποια γωνια κι αν το δεις.
Είναι απίστευτα όμορφο, απ'οποια γωνια κι αν το δεις.
Ειδικά από τη γωνία που θα πιάνει στο συνεργείο.
Τα V4 δεν χαλάνε ρε συ...
410713
Αυτό δε φτιάχνεται...
Johny the Fox
02/10/2019, 14:49
Μπας και ανοιχτει κανα διαφορετικο θρεντ για να γραφτει και κατι αλλο και δεν πλακωσει αμεσως η συνηθης σαβουρα να το σπαμμαρει μεχρι εγκαταλειψης.:moutza:
doctor_john
02/10/2019, 14:49
Τι περίμενες στη Σαϊγκον; ξεκάθαρα σαμποτάζ!
telegonos
02/10/2019, 15:06
εντωμεταξυ ειναι ιδια η ουρα οπως ολα τα ν4...τωρα ξαφνικα τρακαρε...
Γιατι είπα εγω οτι εκεινων οι ουρες δεν ειναι σαν να το τρακαρε αμαξι απο πισω στο φαναρι; Ιδια σχεδιαση.
Ετσι ειναι και τα γερμανικης αισθητικης καστομ στριφαιτερ, χμμμμ, γερμανοι ιδιοκτητες ειπαμε ε;
Τα V4 δεν χαλάνε ρε συ...
Ε ναι, αφού κάνουν 3 ανακλήσεις το μήνα. Πιο συχνά κι από windows updates. :lol:
KotsosDR
02/10/2019, 15:15
Μια χαρά είναι , το εργαλείο είναι πανέμορφο από όπου και αν το δείς , και ας μη μου αρέσουν γενικά τα ducatia (916 και desmosedici rr εξαιρούνται....)
RaGe_Raptor
02/10/2019, 15:24
Μπας και ανοιχτει κανα διαφορετικο θρεντ για να γραφτει και κατι αλλο και δεν πλακωσει αμεσως η συνηθης σαβουρα να το σπαμμαρει μεχρι εγκαταλειψης.:moutza:
Ε, ως κάτοχος, ανοιξε ενα θρεντ να μας πεις εντυπώσεις απο Σέρρες κι όχι μόνο ;)
Μπας και ανοιχτει κανα διαφορετικο θρεντ για να γραφτει και κατι αλλο και δεν πλακωσει αμεσως η συνηθης σαβουρα να το σπαμμαρει μεχρι εγκαταλειψης.:moutza:
Εγώ είμαι η συνήθης σαβούρα?
Το οτι είμαι σαβούρα το ήξερα. Δεν ήξερα όμως οτι είμαι και συνήθης.
KotsosDR
02/10/2019, 15:31
Ε, σαν κάτοχος, ανοιξε ενα θρεντ να μας πεις εντυπώσεις απο Σέρρες κι όχι μόνο ;)
+1000 ! Δώσε υλικό στο λαό :a014:
sapila racing
02/10/2019, 15:34
Τα V4 δεν χαλάνε ρε συ...
Αυτό δε φτιάχνεται...
Οντως αλλά τουλάχιστον του έδωσαν αμέσως καινούριο μηχανάκι και έκαναν ανάκληση για το θέμα.
Μήπως έχεις ακούσει τι εκανε πχ η Yamaha για τα αμέτρητα διαλυμένα πηνία σε R1 και FZ1?
Γαργάρα!
Οντως αλλά τουλάχιστον του έδωσαν αμέσως καινούριο μηχανάκι και έκαναν ανάκληση για το θέμα.
Μήπως έχεις ακούσει τι εκανε πχ η Yamaha για τα αμέτρητα διαλυμένα πηνία σε R1 και FZ1?
Γαργάρα!
Disclaimer. Το post μου ήταν χιουμοριστικού περιεχομένου... (ίσως άργησα λίγα post να το ξεκαθαρίσω...)
Η Ducati έχει πάρα πολύ καλό customer service και σέβεται υπέρ του δέοντος τους πελάτες της.
Πολλά τα περιστατικά που το έχει δείξει...
Και με τον ίδιο τρόπο, συμπεριφέρονται και τα συνεργεία της (στην Ελλάδα τουλάχιστον).
Προσωπικά, δεν έχω κακό λόγο να πώ για την εταιρία ή το εξουσιοδοτημένο συνεργείο με το οποίο έχω πάρε - δώσε.
Πανέμορφο.
Το κόκκινο που έχουν δε το έχει καμια εταιρία και ίσως να είναι ιδέα μου.
Δυο τρία SS που είδα τα χάζευα.
Ο ιδιοκτητης σίγουρα χάζευε εμενα που κοιτούσα ακινητοποιημένος :):D:cool:
rainmike
04/10/2019, 18:25
Ε ναι, αφού κάνουν 3 ανακλήσεις το μήνα. Πιο συχνά κι από windows updates. :lol:
Και αυτά τα comments για τα ντουκάτι χτυπιούνται στα ίσα με το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης:D
Και αυτά τα comments για τα ντουκάτι χτυπιούνται στα ίσα με το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης:D
Ξέρεις, βέβαια, ότι μέσα στο 2018 μόνο, είχε 5-6 ανακλήσεις το Panigale V4.
Οπότε ναι, τόσο σίγουρο όσο και το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης.
rainmike
04/10/2019, 18:29
Ξέρεις, βέβαια, ότι μέσα στο 2018 μόνο, είχε 5-6 ανακλήσεις.
Επίσης ξέρω και πόσο αντικειμενικός είσαι όσον αφορά τα ντουκάτι:beer:
Επίσης ξέρω και πόσο αντικειμενικός είσαι όσον αφορά τα ντουκάτι:beer:
Αντικειμενικότατος είμαι. Είναι μηχανάκια που δεν αξίζουν τα λεφτά τους και σπάνε πολύ πιο συχνά από τα υπόλοιπα. Τι δεν είναι αλήθεια; Να το συζητήσουμε, βρε παιδί μου. :p
Εκτός αν θεωρείς ότι γεννήθηκα και αντιπαθούσα τα Ducati γιατί μου έκλεψαν την κρέμα μου και τους κρατάω προσωπικά.
rainmike
04/10/2019, 18:38
Αντικειμενικότατος είμαι. Είναι μηχανάκια που δεν αξίζουν τα λεφτά τους και σπάνε πολύ πιο συχνά από τα υπόλοιπα. Τι δεν είναι αλήθεια; Να το συζητήσουμε, βρε παιδί μου. :p
Εκτός αν θεωρείς ότι γεννήθηκα και αντιπαθούσα τα Ducati γιατί μου έκλεψαν την κρέμα μου και τους κρατάω προσωπικά.
Είχες ποτέ ντουκάτι και σε άφησε?Το έδωσες γιατι απήυδησες απο τις βλάβες που σου έβγαζε.Εγώ απο προσωπική εμπειρία σου λέω πως το
μονστερ το δουλέυω σε καθημερινή χρήση και δε μου χει βγάλει τίποτα σε σχέση με το triumph που το χώ βρε καλό μου και χρυσό μου και καμμιά βόλτα το
Σαββατοκύριακο και με έχει πηδήξει στην κυριολεξία με μπαταρίες πηνιά και ανορθωτές
Βρε οκ δε σπάνε ΟΛΑ τα ντουκάτι. Τι στο διάολο, ακόμα και μια ιταλική εταιρεία μπορεί να φτιάξει κομμάτια που δουλεύουν. Στατιστικά. :D Eιδικά με μοτέρ τεχνολογίας του 1974 και 32 άλογα. :lol: Για το συγκεκριμένο δε μιλάμε εδώ όμως;
Εξάλλου ξέρεις πολύ καλά ότι ένα Hyper θα το αγόραζα, παρά το ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ κόστος συντήρησης. Οπότε δεν έχω κάτι με την εταιρεία, απλά την κράζω. Φιλικά. Για τις μαλακίες της, όμως, όχι επειδή ξύπνησα στραβά. :p
Johny the Fox
04/10/2019, 19:02
Επιληψιμες δεν ειναι οι ανακλησεις ,επιληψιμες ειναι οι γαργαρες .Οχι 4 ανακλησεις ...14 να γινουν καθως σε ενα καινουργιο μοντελο παραγωγης κατι τετοιο δειχνει εδραιωμενο συστημα feedback με βελτιωση της γραμμης παραγωγης στις αναφορες b testers -αναβατων.Αυτη η τακτικη εχει θετικη απηχηση στην αγορα του V4 ,καθως πουλησε και πουλαει περισσοτερο απο ολους τους ιαπωνες στην κατηγορια ,παρ'ολη την διαφορα τιμης.
Επιληψιμες δεν ειναι οι ανακλησεις ,αλλα οι γαργαρες.
Συμφωνώ 100%. Αλλά ακόμα καλύτερο είναι να μη χρειάζονται ανακλήσεις. :p
Ένιγουεϊ, αρκετά οφτόπικ, απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν "αντιπαθώ" κατασκευαστές έτσι γενικά και αόριστα επειδή δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω (9 στις 10 φορές κάνω χιούμορ έτσι κι αλλιώς). Και η ντουκάτι προφανώς έχει βγάλει τρομερά μπιστόλια, και κάποια (λίγα) θα τα αγόραζα κιόλας εύκολα. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι δεν είναι πολύ ψηλά στην πυραμίδα της αξιοπιστίας.
lleonidas
23/10/2019, 12:19
Ducati Panigale V4S
https://www.youtube.com/watch?v=MzgIhPpASTg
lleonidas
18/11/2020, 19:34
Ducati Panigale V4 SP (https://www.ducati.com/ww/en/bikes/panigale/panigale-v4-sp)
422854
422855
422856
RaGe_Raptor
18/11/2020, 19:39
:a8::a8::a8::a8::a8::a8::a8::a8::a8::a8:
πόσο κ@υλα......
υγ: με το sp ελπίζουν πως θα νικήσουν επιτέλους το Κ5,βλέπε ηλ. αναρτήσεις evo :bawl:
Το κερδίζουν στο ντιζάιν με τα τσαρούχια όπως και να χει :a03::a8:
lleonidas
25/11/2021, 17:56
Ducati Panigale V4 και V4S 2022 (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2022-ducati-panigale-v4/)
432426
432427
https://www.youtube.com/watch?v=00AGGbnoPu8
Παιδες τα ειδα απο κοντα στο μουσειο της Ντουκατι και επαθα εγκεφαλικο!Ηθελα να τα γλυψω λιγο και δεν με αφηνανε μου λεγανε No!Nooooo!
Συμφωνώ 100%. Αλλά ακόμα καλύτερο είναι να μη χρειάζονται ανακλήσεις. :p
Ένιγουεϊ, αρκετά οφτόπικ, απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν "αντιπαθώ" κατασκευαστές έτσι γενικά και αόριστα επειδή δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω (9 στις 10 φορές κάνω χιούμορ έτσι κι αλλιώς). Και η ντουκάτι προφανώς έχει βγάλει τρομερά μπιστόλια, και κάποια (λίγα) θα τα αγόραζα κιόλας εύκολα. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι δεν είναι πολύ ψηλά στην πυραμίδα της αξιοπιστίας.
Εδώ αεροσκάφη κάνουν ανακλήσεις μετά από 10ατιες για προβλήματα τα οποία ανακαλυπτονται είτε κατά την χρήση τους , επιθεώρησης τους ή ατυχημάτων/δυστύχηματων δεν θα έχουν οχηματα μικρότερης κλίμακας δοκιμών πριν το release στην αγορά?
Το θέμα της αξιοπιστίας είναι πολύ επίπεδο και όπως έχει αναφερθεί όλες οι κατασκευές πλέον δεν σχεδιάζονται για να κρατάνε στον χρόνο. Έχουν ημερομηνία λήξεως. Υπερκαταναλωτισμος γαρ
lleonidas
10/03/2022, 17:01
Ducati Panigale V4 SP2 2022 (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2022-ducati-panigale-v4-sp2/)
434501
https://m.youtube.com/watch?v=AsUNHbPLfaQ
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.