View Full Version : Ανανέωση honda cb-1
dumutrus
20/11/2022, 14:21
439520
και εδω τελειωμενο
dumutrus
20/11/2022, 17:29
και αφου με λυπηθηκε ο Θεος απο την γκρινια του υιου η βροχη εκοψε ο ηλιος ψευτοβγηκε καιμεις κατεβηκαμε για τηνσυνεχεια
439521
μπηκε το ρεζερβουρ και η ουρα
περαστηκαν με κολαουζο οι βιδες της ταπας
439522
και βουρ για βολτα μετα απο 5 1/2 χρονια
439523
telegonos
20/11/2022, 17:40
Ωραίον!
Καλές βόλτες και κάνε ένα ζβιννν ζβιννν και για μένα το cam gear train μοτέρ ;)
dumutrus
20/11/2022, 17:42
συμπερασματα δεν δουλευει το κοντερ το πισω φρενο δινεις πολυ δυναμη με μικρο αποτελεσμα οταν ξεκιναει στις 2000 με 3000 στροφες κανει σκορτσαρισματα
το κοντερ η ντιζα ειχε κοληση το πλακωσα στο αντισκουριακο και εστρωσε μετα απο κοπο αλλα επειδη παιρνει κινηση απο το μπροστα γραναζι εχει ενα πλαστικο που κουμπωνει στο παξιμαδι και σπο πισω βγαζει μια εγκοπη αυτη η εγκοπη φαρδινε αλλα με ενα σιδερακι το εστρωσα προσωρινα
439524
θα ψαξω για καινουργιο
την πισω φαγκανα θελω να την βγαλω να δω αν δουλευει σωστα το πιστονακι αν και δειχνει να δουλευει και να κανω εξαερωση
ρυθμισα τον συμπλεκτη να εχει κενο στην αρχη της διαδρομης του αν και δεν χρειαζοταν και ξανα δοκιμη
διαπιστοθηκε οτι συνεχιζει να σκορτσαρει μονο απο σταματημενος στο φασμα των 2000 3000 στροφων τι μπορει να φταει πειτε καμια γνωμη ρε παιδια
dumutrus
20/11/2022, 17:45
και κατι τελευταιο για σημερα σας ευχαριστω και για τα μηνυματα σας τα vroom σας ηταν βαλσαμο για τις ωρες ή τις στιγμες που απελπιζεσαι επειδη δεν προχωραει το εργο λογο οικονομικων ειτε λογο προβληματων ευχαριστω και παλι
dumutrus
21/11/2022, 16:40
καλησπερα και παλι λοιπον σημερα εκανα 70χλμ διαπιστωθηκε το εξης οταν ειναι κρυο και μεχρι να ζεσταθει καλα δουλευει υποδειγματικα μολις ζεσταθει αρχιζει να τρικυλινδριζει να σβηνει για να καταλαβετε ξεκινησα απο καλαμαρια να παω αγ αθανασιο εξω απο σινδο βγαινω περιφεριακο και κινουμε με 90-100 ολα καλα οταν βγηκα στη μοναστηριου αρχισαν τα περιεργα στο υψος των πετρελαιων στην ιωνια ηταν ζορικα μετα την ιωνια που ανεβηκαν οι ταχυτητες ολα καλα αλλα οταν σταματουσα σε φαναρια ξανα τα ιδια στην επιστροφη μετα το αστυνομικο μεγαρο μια απο τα ιδια πιστευω πως θεμα τροφοδοσιας δεν ειναι γιατι κρυο και σε πορεια δεν μου κανει κατι σε μπουζι κλεινω πιο πολυ εσεις τι λετε να κοιταξω( τα μπουζι θα τα αλλαξω το απογευμα μιας που τα πηρα να δω και απο καυση πως ειμαι)
dumutrus
21/11/2022, 20:16
λοιπον μολις ανεβηκα αλλαξα τα μπουζι παραθετω και τις φωτογραφιες απο το πως βγηκαν
4395394ος
4395363ος
4395372ος
4395381ος
πως σας φαινονται για πειτε ρε παιδια καμια γνωμη εμενα μου φαινονται να εχουν καλη καυση συμφωνηται;
τα κοψιματα πιθανολογω οτι βρηκα τι φταιει οπως εχω βαλει το φιλτρο βενζινης απο τη πλευρα που ειναι η εισοδος της βενζινης ειναι πιο χαμηλο σε σχεση με την εξοδο αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να γεμιζει το φιλτρο λιγο πιο κατω απο τη μεση και να ρουφα λιγο αερα λιγο βενζινη το γεμισα τωρα και μετα απο μια δοκιμαστικη βολτα δεν εδειξε κατι τωρα θα δειξει τις επομενες μερες
kostaskk
21/11/2022, 23:25
Φτωχό φαινεται, τουλάχιστον αυτό σημαίνει το σχεδόν άσπρο χρώμα,. Κεραμίδι =ιδανικό. Σκουρο=πλούσιο,,. Βγάλε το φίλτρο βενζίνης αν δεν είχε εκεί από μαμά, περιορίζει την ροή,. Ίδιο σύστημα πλαστικό στο γρανάζι για κίνηση ντιζας είχε και στα nsr, αν η ντιζα έχει αντισταση-φρακαρει έστω και ελάχιστα θα το ξαναπάθει και το καινούριο αν βρεις.
dumutrus
22/11/2022, 19:59
γεια σου kostaskk η μαχανη εχει απο τη μανα της φιλτρο οριστε και η αναλογη σελιδα απο το μανουαλ
439563
το προβλημα ειναι οτι τα σωληνακια απο το εργοστασιο εχουν δυο κουρμπες 90° που δεν τα βρησκω οποτε εκανα πατεντα με γωνιτσες
439564
ετσι οπως τα εβαλα το φιλτρο εχει μια ανοδικη κλιση προς την εξοδο του με αποτελεσμα να μην γεμιζει το φιλτρο αλλα να κρατα αερα οσο για τα μπουζι ορεπει να επισπευσω την ρυθμιση των βιδων μειγματος ριλαντι
doctor_john
22/11/2022, 20:03
γιατί πρέπει να έχει γωνίες; το ίδιο μήκος σε καμπύλη θα την στήριζε στο ίδιο σημείο.
dumutrus
22/11/2022, 20:19
δυστυχος γιαννη το προβλημα ειναι οτι η καμπυλη ειναι τοσο κλειστη που το σωληνακι τσακιζει και πνιγει τη ροη αν και τωρα που το σκεφτομαι θα μπορουσαν οι γωνιες να πνιγουν τοσο τη ροη που να μην φτανει και να στεγνωνει;
kostaskk
22/11/2022, 20:52
Πόσο αέρα κρατάει το φίλτρο μέσα? Την επόμενη φορά που θα κάνει περίεργα, σταματά στην άκρη άμεσος και δες πόσο γεμάτο είναι το φίλτρο..
Έχω πάθει σε παπί σε πολύ μεγάλη και με διαρκεια ανηφόρα να αδειάζει εντελώς το φίλτρο από βενζίνη και να κάνει ατροφιες σαν να μένει από βενζίνη. Δεν βρήκα λύση ώστε να είναι εντελώς γεμάτο παντα
dumutrus
22/11/2022, 21:01
οταν ηρθα σπιτι και το ανοιξα ηταν στη μεση και ισως πιο λιγο πιο κατω και τωρα που το ξανα σκεφτομαι οταν εβγαλα το σωληνακι απο το ρουμπινετο ακουσα να ρουφα αερα το ρουμπινετο δεν ειναι υποπιεσης τι μπορει να το μπλοκαρε;
doctor_john
22/11/2022, 21:38
Η τάπα σου παίρνει αέρα; Μήπως βούλωσε η τρύπα της υπερχείλισης στο στόμιο του δοχείου;
dumutrus
22/11/2022, 21:59
θα το τσεκαρω αυριο και θα ενημερωσω :a013:
telegonos
22/11/2022, 21:59
οταν ηρθα σπιτι και το ανοιξα ηταν στη μεση και ισως πιο λιγο πιο κατω και τωρα που το ξανα σκεφτομαι οταν εβγαλα το σωληνακι απο το ρουμπινετο ακουσα να ρουφα αερα το ρουμπινετο δεν ειναι υποπιεσης τι μπορει να το μπλοκαρε;
Με το βάψιμο, ΠΙΘΑΝΟΝ, έχεις βουλώσει την εισοδο του αέρα στο ντεπόζιτο. Αν δεν μπαίνει αέρας να αντικαθιστά τον όγκο της βενζίνης που βγαίνει, η ατμοσφαιρική πίεση βάζει στοπ στην ροή της βενζίνης μετά από λίγο.
Τσέκαρε την εξαέρωση του ντεπόζιτου. Πήγαινε κάπου και άσε την τάπα του ντεπόζιτου ελαφρά ανοικτή, κάνει το ίδιο; Ή πήγαινε με την τάπα κλειστή και όταν μείνει άνοιξέ την έχοντας στήσει αυτί να ακούσεις αν κάνει ρούφηγμα αέρα την στιγμή του ανοίγματος.
Δες και βλέπουμε.
doctor_john
22/11/2022, 22:24
Δείξε και μια φωτο να σου βρουν αυτό τον τύπο σωληνάκια, πόσο δύσκολο θα είναι για να το κάνουν σε παραγωγή.
439565
Δες και εδώ πως φορμάρονται απλά σωληνάκια. (https://www.homemadetools.net/forum/fuel-line-forming-tool-71129#post126009)
τελικά μου αρέσει και θα το ανεβάσω και εδώ
σωληνάκι και μολυβδόσυρμα
439567
439568
σχηματίζουμε φόρμα και το αφήνουμε σε βραστό νερό
439569
Όταν κρυώσει αφαιρούμε μολυβδοσυρμα
439570
439571
439572
dumutrus
23/11/2022, 20:26
γεια και παλι λοιπον σημερα ασχοληθηκα με την αναπνοη του ρεζερβουαρ οπως υπεδειξε ο telegonos λοιπον οταν φυσηξα στη τρυπα ο αερας περνουσε τωρα αν ειχε μικρο σκουπιδακια σε μορφη σκονης που δεν τα αντεληφθη βεβαια δεν φυσηξα με κομπρεσερ θα γινει λογικα αυριο γιαννη στη δουλεια δοκιμασα το κολπο με το ζεστο νερο και διαφανο ευκαμτο σωληνα αερδοκιμασα ος και οντως μορφοποιηθηκε στο σπιτι δοκιμασα με το κλασικο σωληνα βενζινης μια καμπυλη την σχηματισε αλλα δεν εγινε 180° και τωρα η ερωτηση το αλφαδολαστιχο θα αντεξει τη βενζινη ή υπαρχει ειδικος διαφανος σωληνας για βενζινη; ευχαριστω για τις υποδειξεις και τις συμβουλες.
telegonos
23/11/2022, 20:34
το αλφαδολαστιχο θα αντεξει τη βενζινη;
Αντέχει, έχω βάλει στο ΑΧ1 εδώ και τρία χρόνια, με την προυπόθεση όμως ότι το αλλάζω κάθε χρόνο ή στην πρώτη ανάγκη να βγει ντεπόζιτο για κάποιο σέρβις.
Με τον καιρό σκληραίνει, κιτρινίζει και θαμπώνει, οπότε όταν θα χρειαστεί να βγει, δεν ξαναμπαίνει.
Γενικά πάντως, τόσο καιρό που έχω βάλει τέτοιο, μια χαρά δουλεύει, και βλέπω και αν έχει βενζίνη μέσα (για αυτό το έχω βάλει)
doctor_john
23/11/2022, 20:35
Γύρισε το και άλλο και το πιάνεις στο φίλτρο όπως η honda. Να μην κλείσει θες.
Δεν ξέρω τον όρο, αντίστοιχα διαφανή σωληνάκια βενζίνης συγκοινωνούντα με το ντεπόζιτο για δείκτες
αντέχουν 1-2 χρόνια.
dumutrus
23/11/2022, 20:57
οποτε πιστευετε οτι το χρησιμοποιω αφοβα απλα αλλαγη το πολυ καθε 2 χρονια το να τα αλλαξω οταν αλλαζω φιλτρο ή σε καποια εργασιαδεν νομιζω οτι ειναι προβλημα
dumutrus
23/11/2022, 21:00
και μια φωτο απο το σωληνακι βενζινης
439586
βιντεο μονο μεσω youtube μπορω να ανεβασω;
doctor_john
23/11/2022, 22:42
Πειραματίσου με το χρόνο που το βράζεις έχοντας πιο μικρή κούρμπα από αυτή που χρειάζεσαι. Δεσε το κόμπο αν μπορείς.
Και να χάλαγε (δεν νομίζω λόγο προδιαγραφών) το βλέπεις εύκολα, τι ζημιά να κάνει; μόνο σε βαμμένα μην στάξει.
dumutrus
24/11/2022, 16:54
γεια χαρα λοιπον μολις τωρα πειραματιστικα με τον χρονο εφυγε η συζηγος με τη κορη και αρπαξα την ευκαιρια εχουμε και λεμε μπρικι συρμα και σωληνα και βουρ για βαρασιμο
439611
μολις πηρε να βραζει καθε λεπτο το εβγαζα για ελεγχο στο πενταλεπτο το εσβησα (εδω να πω πως και στο εσωτερικο εριξα νερο ελπιζοντας να βοηθησει στο να διανεμεται πιο ομοιομορφα η θερμοκρασια εσωτερικα αν και πιστευω πως πιο πολυ ψυχολογικο ηταν το θεμα)
στο διαταυτα το σωληνακι οταν το αφησεις συνεχιζει να καθεται στις 90°
439612
με την διαφορα οτι αν το κανω 180° τοτε κραταει τη φορμα του χωρης να τσακιζει
439613
οποτε νενικηκαμεν
τωρα μενει να αγορασω ακομα ενα κομματι και να το κουρμπαρω γιαννη και telegonos τσακωστε μια :beer:
dumutrus
24/11/2022, 16:56
και τωρα τρεχω να κρυψω τα πιστηρια γιατι η παντοφλα παραμονευει
dumutrus
25/11/2022, 20:56
σημερα περασαμε και κτεο ολα καλα τελειωσα και με τα διαδικαστικα
439664
προτου παω εφτιαξα τη κορνα η οποια δεν δουλευε ρευμα πηγαινε στα φις αλλα ηχο δεν εβγαζε επανω στη κορνα απο τη πισω πλευρα εχει ενα ψιλο βιδακι εκει ειναι σαν ρεγουλατορος βαζεις καποιον να πατα το μπουτον και συ βιδωνεις ή ξεβιδωνεις το βιδακι μολις ερθει ο πρωτος ηχος θα ακουγεται βραχνιασμενη συνεχιζεις να πειραζεις το βιδακι μεχρι να ακουσεις τον ηχο να ειναι σωστος σταματας και κατω απο το βιδακι εχει ενα παξιμαδακι κοντρα το σφιγγεις για να κρατησει τη ρυθμιση απο τους κραδασμους που ενδεχομενος να την ξεβιδωναν φωτο δεν εβγαλα γιατι βιαζομουν αλλα οψομεθα
dumutrus
29/12/2022, 22:17
Μετά από ένα μήνα κυκλοφορίας σήμερα έβαλα την νέα σέλα, δυστυχός η δικία μου δεν έκανε οπότε καινούρια (μεταχειρισμένη εννοείτε). Ο λόγος που δεν έκανε ήταν γιατί είχα κόψει τον σκελετό κάποια στιγμή για να πάρει την μπαταρία που είχα αγοράσει τότε, με αποτέλεσμα όταν καθόμουν να βουλιάζει.Καινούριο κάλημα και ζήτησα απο τον ταπετσέρη να κάνει λίγο γέμισμα στον πίσω όστε να κοντράρει.
440326
σιγά σιγά έχω κάποιες λεπτομέριες που θέλω να κάνω οπότεωθα ενημερώνω αναλόγος
dumutrus
11/03/2023, 21:42
Εχθές έπιασα να βάλω τα σωληνάκια βενζίνης που είχα μορφοποιήση.Μου είχε κοπή ένα σωληνάκι τελικά το πρόβλημα προήλθε από από το σφικτήρα,οι σφικτήρες ήταν από μαγαζί με υδραυλικά εσωτερικά έχει δύο εξογκόματα τα οποία χώθηκαν στο λάστιχο και το σχίσαν
441965
βρήκα από εκεί που πήρα τον σωλήνα άλλα πιό καλά πιστεύω
441966
και στο τέλος έφτασα εδώ
441967
και μόλις πήγα να τραβήξω το τσοκ μου έσπασε η ντίζα.
Γιάνννη ευχαριστώ και πάλι για το πως να το μορφοποιήσω.
dumutrus
29/03/2023, 22:25
Μετά τις χθεσινές "στεναχώριες" σήμερα γέλασε το χειλάκι μου ο λόγος παρέλαβα το νέο αμορτισέρ .Σε προηγούμενη ερώτηση για το YSS μου είπατε καλά λόγια οπότε παραγγέλθει πρίν μια βδομάδα από Θεσσαλονίκη από το κατάστημα six days στην τιμή που το έβρισκα στο ebay ,μόνο που το ebay είχε συν 30€ μεταφορικά.
υγ.το μαγαζί το αναφέρω γιατί ήταν εξυπηρετικότατη με γνώση για το αντικείμενο ελπίζω μην θεωρηθεί διαφήμηση απλά έμεινα ευχαριστημένος.
442293
442294
442295
442296
Το φινίρισμα του είναι άψογο όπως και όλη η κατασκευή.Μένει να το τοποθετήσω και να το δούμε στην πράξη.
Καλορίζικο Δημήτρη, θα το χαρείς, όπως λέω πάντα τα χρήματα που ρίχνουμε στην ανάρτηση πιάνουν πάντα τόπο :a013:
Και είναι και στο σωστό χρωματάκι!
dumutrus
30/03/2023, 14:50
Να είσαι καλά Παντελή ευχαριστώ .
Μεγειές και καλοφόρετη!:beer:
doctoras
30/03/2023, 19:29
Δημήτρη πολύ τουμπανο το αμορτισέρ και γαματο χρώμα!!
Ελατήριο πολύ μπαμπατσικο, και όντως το φινίρισμα φαίνεται πολύ μοντέρνο όπως τα πιο πρόσφατα πριμιουμ μπραντς! Καλοφόρετο και είναι σίγουρο πως θα κάνει τεράστια διαφορά με το προηγούμενο και με τη ρύθμιση επαναφοράς θα το φέρεις εκεί που θες.
ενδέχεται με την αλλαγή του πίσω να χρειαστείς μπροστινά ελατήρια η παχύτερα λάδια για να γίνει ομοιογενές, θα το δεις με τις δοκιμές.
Επίσης μια ωραία ενασχόληση είναι οι δοκιμές για να βγάλεις συμπεράσματα, θέλει χιλιόμετρα και ψάξιμο για να καταλήξεις
dumutrus
30/03/2023, 20:24
Δημήτρη να σε καλά.Χρήστο η αλήθεια είναι πως θα έχω πολύ καιρό να παίζω το θέμα είναι πως δεν έχω καθόλου γνώση για τις ρυθμίσεις οπότε θα σας ζαλίσω λίγο :D
Όσο για το μπροστά θέλω να πιστεύω πως δεν θα χρειαστεί να αλλάξω κάτι μιας που φοράει άλλα ελατήρια αγνώστου πατρός και λάδια 15sae από 7.5.
karellen
30/03/2023, 21:01
Μετά τις χθεσινές "στεναχώριες" σήμερα γέλασε το χειλάκι μου ο λόγος παρέλαβα το νέο αμορτισέρ .Σε προηγούμενη ερώτηση για το YSS μου είπατε καλά λόγια οπότε παραγγέλθει πρίν μια βδομάδα από Θεσσαλονίκη από το κατάστημα six days στην τιμή που το έβρισκα στο ebay ,μόνο που το ebay είχε συν 30€ μεταφορικά.
Μεταμορφώνεται σιγά σιγά το cb-άκι!
Με το καλό να το κυκλοφορήσεις έτοιμο και όμορφο!
dumutrus
30/03/2023, 22:26
Karellen θα έλεγα καλύτερα πως ολοκληρόνεται σιγά σιγά να σε καλά για την ευχή.
Μεταμορφώνεται σιγά σιγά το cb-άκι!
Με το καλό να το κυκλοφορήσεις έτοιμο και όμορφο!
Κουκλί είναι ήδη, πέρασε χθες για καφεδάκι και άστραφτε το μοτόρι :D
Και η γεωμετρία ψαλίδι - αμορτισέρ μου θύμισε Kawasaki Uni Trak στο πιο όρθιο :p
Δημήτρη το δικό μου ΥSS ήταν τέλεια ρυθμισμένο για σπορ οδήγηση και ένα άτομο - άλλαξα δραστικά ρυθμίσεις μόνο στην πίστα.
Ακόμα και για το ταξίδι με πλήρες φορτίο δεν ήθελε πολλά - πολλά. Όταν το κουμπώσεις με το καλό άσε την προφόρτιση απείραχτη και παίξε με τον δακτύλιο ρύθμισης σε κάποια γνωστή σου διαδρομή.
SeniorCanardo
31/03/2023, 12:02
Ωραίος!
Έτοιμος για ανοιξιάτικη εξόρμηση.
:beer:
dumutrus
31/03/2023, 14:52
Θέλω και παρέα.Αντε μετά το Πάσχα να το δούμε ζεστά.
dumutrus
09/04/2023, 22:46
Λοιπόν κανονικά θα έπρεπε να το βάλω στο "τι κάνατε σήμερα στην μοτοσυκλέτα σας" αλλά το βάζω εδώ για να υπάρχει.Στο θέμα μας εχθές έβαλα το καινούργιο αμορτισερ
442546
442547
εδώ η στιγμή που έφυγε το παλίο και περιμένει το νέο
442548
σύγκριση τα δύο αμορτισερ μεταξύ τους
442549
και έδω τοποθετημένο και έτοιμο για την πρώτη του βόλτα.
Και τώρα οι ερωτήσεις
1)Από το μαγαζί που το πήρα μου είπε ότι να ρυθμίσω μόνο το στατικό sag και να μην ασχοληθώ για το sag με εμένα πάνω.Να τον ακούσω ή να προβώ και στη ρύθμιση του άλλου sag ;(μου διαφεύγει ο δόκιμος όρος).
2)Με της μαμά ρυθμίσεις όταν ανέβαινε και ο υίος επάνω και κουνιόμασταν πάνω κάτω στατικά ακουγόταν τα λάδια από το αμορτισερ έσφιξα την επαναφορά 5 "κλικ" και μειώθηκε κατα πολύ ο ήχος.Με ποιό κριτήριο ρυθμίζουμε την επαναφορά;
Μετά από σύντομη βόλτα οι εντυπώσεις είναι πολύ θετικές σε σημεία με σκαλοπατάκι που πρίν η διέλευση ήταν να το πώ έντονη;Απότομη;Τώρα ήταν άλλο πράγμα(ναι ξέρω είμαι περιγραφικός) όπως επείσης υπήρχε συνεργασια του μπροστά με το πίσω ενώ πρίν ένιωθες το πίσω να κλέβει την παράσταση.
doctor_john
10/04/2023, 07:45
Πολύ χονδρικά: ρυθμίζεις το sag του εμπρός (35-40mm), ρυθμίζεις ίδιο μήκος σε χιλιοστά του πίσω αν γίνεται, ρυθμίζεις την επαναφορά
στο κλικ που όταν επανέρχεται ελεύθερα μετά από βύθισμα που της δίνεις σταματά να ταλαντώνει.
Ξεκινάς από το sag της ανάρτησης που ρυθμίζεται δυσκολότερα ή καθόλου και φέρνεις την άλλη πάνω της.
Χωρίς προφόρτιση ελατηρίου αν γίνεται, θα δεις μετά πόσο χρειάζεσαι.
Προσπαθείς να κάνεις την μοτό να συμπιέζεται και να εκτονώνει χωρίς να χάνει το οριζόντιο του ένας άξονας" πάνω της.
Να μην επανέρχεται δηλαδή ποιο γρήγορα το μπροστά ή το πίσω μέρος με το άλλο να ακολουθεί.
Ουρά - μπροστινό να επανέρχονται μαζί και να σταματούν σαν σε σκληρό μαξιλάρι, χωρίς ταλαντώσεις.
Μπράβο ρε θηρίο :beer:
Να το χαρείς!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.