View Full Version : Αλλαγη φλαντζας -γυρναει ποτε πισω?
Καλησπερα σε ολους!
Δεν ειμαι νεος στο φορουμ , αλλα ξεχασα τα παντα επομενως νεο account :) Παρολα αυτα καλως σας βρηκα ξανα !
Θα ηθελα να ρωτησω το εξης (γενικη απορια) : σε περιπτωση που στο μηχανακι μας αλλαξουμε φλατζα για διαφορους λογους οπως πχ ελλειψη νερου κλπ , και εφοσον φτιαχτει οπως πρεπει και αλλαχτει η φλατζα (σημειωση * θα φαγωθει εννοειτε και η κεφαλη σε τορνο ) , τοτε φιλοι επιστρεφει στα παλια του ? Δηλαδη ας παρουμε ενα gsxr,r1 κλπ που υποθετικα δουλευει στο τερμα και για λογους οπως παραπανω χαλασει , οταν γινει η επισκευη και το σωστο στρωσιμο, μπορει να δουλεψει ξανα στο τερμα (εστω οτι εμπαινε πιστα οποτε δουλευε υψηλα) ή το φοβομαστε και σκιαζομαστε ??? :confused:
Ευχαριστω εκ των προτερων
Καλο καλοκαιρι :)
Προφανώς μιλάς για την φλάτζα καύσης, που είναι η πιο επιρρεπής σε βλάβες ειδικά αν το σκίζεις.Εξαρτάται το πόση ζημιά έχει γίνει.
Αν το πήρες χαμπάρι αμέσως και την άλλαξες, μάλλον δεν θα υπάρχει θέμα. Αν όμως έγινε σταδιακά σε βάθος χρόνου και γύρναγε πχ τα νερά στα λάδια τότε η αλλαγή φλάτζας δεν αρκεί , χρειάζεται να μπουν και τα σχετικά καθαριστικά του κυκλώματος λαδιού.
Επίσης το καπάκι το μετράμε πρώτα και μετά βλέπουμε αν έχει πέτσικα και θέλει τόρνο.
Τελος μιας και μιλάμε για την κεφαλή , είναι απαραίτητες οι σωστές ροπές και σειρά σύσφιξης βάσει μανιουαλ και ροπόκλειδου.
Απο κει και πέρα μια χαρά θα ξαναδουλέψει
Coyote.V
05/07/2017, 15:17
Αν πας την κεφαλή στον τόρνο θα πρέπει να βάλεις μεταλλική φλάντζα ανάλογα με το πάχος που αφαίρεσε ο τόρνος για να δουλέψει το μοτέρ σωστά αλλιώς θα ανέβει η συμπίεση. Θα σου τα πει και ο μηχανουργός που θα πας να σου φτιάξει την κεφαλή
Εχω κανει στην κυρια μου cb400 πριν κανα χρονο αλλαγη φλατζας , δεν εχει παθει τιποτα , και.ταξιδια και ζεστες ολα καλα, απλα δεν ειναι και μηχανακι οπου το δουλευεις στο τερμα .. Επομενως εφοσον εχει γινει σωστη δουλεια δουλευει ξανα σαν να ηταν καινουριο ..
yiannis172
05/07/2017, 18:01
Θα σου τα πει και ο μηχανουργός που θα πας να σου φτιάξει την κεφαλή
Ας κραταει μικρο καλαθι,για το τι και αν του πουν.
Καλο ειναι να συμβουλευτει κι αυτον που θα του λυσει-δεσει το μοτερ.
Coyote.V
05/07/2017, 18:09
Ας κραταει μικρο καλαθι,για το τι και αν του πουν.
Καλο ειναι να συμβουλευτει κι αυτον που θα του λυσει-δεσει το μοτερ.
Εννοείται , όμως ο μηχανουργός που θα πλανίσει το καπάκι θα ξέρει τι αφαίρεσε, συνήθως αυτοί που φτιάχνουν τα καπάκια φτιάχνουν και τις ανάλογες φλάτζες. Σε καπακά - ρεκτιφιέ θα πάει όχι στον κάθε τυχάρπαστο μηχανουργό!
Το πλανιάρισμα του καπακιού έχει όρια, είναι "πείραγμα" με την μαμά φλάτζα.... ανεβαίνει η συμπίεση.
Η σύντομη απάντηση είναι πως ανβφταχτει σωστά δε θα έχει κανένα πρόβλημα.
yiannis172
06/07/2017, 13:29
Εννοείται , όμως ο μηχανουργός που θα πλανίσει το καπάκι θα ξέρει τι αφαίρεσε, συνήθως αυτοί που φτιάχνουν τα καπάκια φτιάχνουν και τις ανάλογες φλάτζες. Σε καπακά - ρεκτιφιέ θα πάει όχι στον κάθε τυχάρπαστο μηχανουργό!
Το πλανιάρισμα του καπακιού έχει όρια, είναι "πείραγμα" με την μαμά φλάτζα.... ανεβαίνει η συμπίεση.
Το ρεκτιφιε κανονικα,''χτυπαει'' το νουμερο,με τον αριθμο των δεκατων που αφαιρεθηκαν κατα το πλανισμα.
Ετσι εχεις και τυχον αρχειο για το αν εχει ξαναπλανιστει το καπακι.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.