PDA

View Full Version : ωχ ΑΜΑΝ!!!! FZX 750



DOCfzx
08/07/2017, 19:39
Παλικάρια μου καλησπέρα, έχω το εξής θεματάκι πριν 1 εβδομάδα γύρναγα απο την δουλειά μου και ξαφνικά αρχίζει να μου κάνει μπερδέματα ..... ( ο μαλάκας έμεινα απο βενζίνη!!!!! ) του έδωσα καμια 20αρια μιζιές , της έβαλα βενζίνη ( με την σειρά που το λέω!!! το γιατί το έκανα έτσι ακόμα προσπαθώ να βρώ τον λόγο) μετά το 1,5lt βενζίνη που έβαλα συνεχίζω να μιζάρω και εκεί που πάει να πάρει μένψ απο μπαταρία.... ΟΚ οδική και στο γκαράζ για επισκευή και εδώ ξεκινάει το θέμα : ανοίγω τον διακόπτη , ανάβουν τα λαμπάκια η κόρνα βαράει αλλά δεν δίνει η μίζα!!! το ρελέ της μίζας ακούγετε πάντως, υπόψιν δεν το έχω τσεκάρει ακόμα απλά θα θελα να ακούσω μερικές προτάσεις του τι μπορεί να έχει συμβεί. Δεν την πάω σε μηχανικό , τα κάνω όλα εγώ και αυτό πρόκειται να γίνει δηλαδή και σε αυτή το <<θεματάκι>> η μηχανή είναι Yamaha FZX 750cc. Ευχαριστώ παλικάρια μου

daz
08/07/2017, 19:51
Φόρτισες/άλλαξες τη μπαταρία και δεν γυρίζει τη μίζα?

Ασφάλειες τσέκαρες?

DOCfzx
08/07/2017, 19:56
Η μπαταρία καθότι είναι κλειστού τύπου και αγορασμένη πριν 3 μήνες στην μέτρηση που της έκανα είναι όλα καλά , επίσης τα υπόλοιπα ηλεκτρικά της μηχανής είναι σε λειτουργία και το ρελέ της μίζας κάνει κλίκ σε κάθε πάτημα όπως έκανε πάντα δηλαδή. Ασφάλειες δεν κοίταξα απο την στιγμή βέβαια που όλα μου λειτουργούν σωστά ( στα ρεύματα τουλάχιστον) θα τσεκάρω πάντως και τις ασφάλειες καλού κακού.

daz
08/07/2017, 20:02
Η μπαταρία καθότι είναι κλειστού τύπου και αγορασμένη πριν 3 μήνες στην μέτρηση που της έκανα είναι όλα καλά , επίσης τα υπόλοιπα ηλεκτρικά της μηχανής είναι σε λειτουργία και το ρελέ της μίζας κάνει κλίκ σε κάθε πάτημα όπως έκανε πάντα δηλαδή. Ασφάλειες δεν κοίταξα απο την στιγμή βέβαια που όλα μου λειτουργούν σωστά ( στα ρεύματα τουλάχιστον) θα τσεκάρω πάντως και τις ασφάλειες καλού κακού.

H μπαταρία είχε αδειάσει. Την φόρτισες?

Το ότι έχεις κόρνα και ανάβουν τα φωτάκια στο κοντέρ δεν σημαίνει ότι μπορεί να γυρίσει και την μίζα.

DOCfzx
08/07/2017, 20:04
Η μπαταρία έχει φορτίσει κανονικά , ο ήχος της κόρνας είναι δυνατός. Υπάρχει περίπτωση όμως να έχει κολλήσει η μίζα και να μην έχει κάνει επαναφορά ο άξονας που έχει μέσα?

daz
08/07/2017, 20:29
Η μπαταρία έχει φορτίσει κανονικά , ο ήχος της κόρνας είναι δυνατός. Υπάρχει περίπτωση όμως να έχει κολλήσει η μίζα και να μην έχει κάνει επαναφορά ο άξονας που έχει μέσα?

Ξέρεις να δώσεις ρεύμα απ' την μπαταρία κατευθείαν στην μίζα?

Βασικά τσέκαρε ασφάλειες πρώτα.

Το kill το τσέκαρες έτσι?

nik69
08/07/2017, 20:30
Νομίζω ότι οι μίζες των μηχανών δεν έχουν το μαγνητικό μπουτον που έχουν των αυτοκινήτων , αλλά είναι μονίμως κομπλαρισμένες
στο γρανάζι που δίνουν κίνηση με έναν μονόδρομο ρουλεμάν (όταν πάρει στροφές ο στρόφαλος δεν παρασέρνει την μίζα).

Ξεκίνα από τα εύκολα. Το ρελέ το ακούς. Βρες το και μέτρα την επαφή του ωμικά με ένα πολύμετρο αφού βγάλεις τα 2 χοντρά καλώδια
που τροφοδοτούν την μίζα.
Μετά μέτρα και τις τάσεις με το πολύμετρο (εάν φυσικά ξέρεις πως γίνεται)

daz
08/07/2017, 20:31
Επίσης τσέκαρε το διακόπτη του stand μήπως έγινε τίποτα κατά το φόρτωμα.

Έλεγξε αν έχεις ταχύτητα μέσα. Ξέρω ξέρω, γελοία αυτά που γράφω αλλά μερικές φορές όλοι την πατάμε, μην παρεξηγηθείς!

DOCfzx
08/07/2017, 20:35
οκ με την μίζα θα τα τσεκάρω , με το πολύμετρο θα την βγάλω την άκρη μου αν και δεν το κατέχω :)

DOCfzx
08/07/2017, 20:38
Νεκρά στο σασμάν , ο μπουτόν του στάντ δεν υπάρχει ( αν και το ψάχνω να το βάλω) δεν παρεξηγούμε την έχω πατήσει έτσι αρκετές φορές :) εδώ έμεινα απο βενζίνη γιατί απλά το ξέχασα :P

DOCfzx
08/07/2017, 22:49
Ξέρεις να δώσεις ρεύμα απ' την μπαταρία κατευθείαν στην μίζα?

Βασικά τσέκαρε ασφάλειες πρώτα.

Το kill το τσέκαρες έτσι?

Όπως και να έχει θα βγάλω τα καπάκια για να έχω πάτημα ωστε να βγάλω την μίζα και θα της δώσω ρεύμα αυτόνομα για να δώ αν θα λειτουργήσει, ο διακόπτης είναι οκ. Την Δευτέρα που θα ασχοληθώ θα έχω νεότερα για το αποτέλεσμα :)

daz
08/07/2017, 23:09
Ξεκίνα απ' το ρελε που είπε ο nik, και είναι εύκολο. Αν δεν το έχεις με ωμ, μπορείς να το τσεκάρεις και με το continuity για να δεις αν ανοίγει το κύκλωμα.

Την μίζα δεν χρειάζεται να την βγάλεις.

good luck.

sapila racing
08/07/2017, 23:59
Δώσε πρώτα ρεύμα στην μπαταρία και δοκίμασε, μπορεί να την άκουσε. Το οτι παίζει κόρνα, φώτα κλπ δεν πάει να πεί οτι είναι ΟΚ.
Αν κάνει τό ίδιο και δεν πάρει, σημαίνει οτι ζόρισες πολύ την μίζα και θέλει επισκευή.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
09/07/2017, 06:53
Booster εχεις?Αν ναι συδεσε το με τη μπαταρια και μιζαρε.Αν οχι βαλε αμαξι διπλα και συνδεσε της μπαταριες με κριμπατσα και μιζαρε.Γιατι κοβω τον @@#%/ μου οτι θα παρη???

telegonos
09/07/2017, 12:01
Παλικάρια μου καλησπέρα, έχω το εξής θεματάκι πριν 1 εβδομάδα γύρναγα απο την δουλειά μου και ξαφνικά αρχίζει να μου κάνει μπερδέματα ..... ( ο μαλάκας έμεινα απο βενζίνη!!!!! ) του έδωσα καμια 20αρια μιζιές , της έβαλα βενζίνη ( με την σειρά που το λέω!!! το γιατί το έκανα έτσι ακόμα προσπαθώ να βρώ τον λόγο) μετά το 1,5lt βενζίνη που έβαλα συνεχίζω να μιζάρω και εκεί που πάει να πάρει μένψ απο μπαταρία.... ΟΚ οδική και στο γκαράζ για επισκευή και εδώ ξεκινάει το θέμα : ανοίγω τον διακόπτη , ανάβουν τα λαμπάκια η κόρνα βαράει αλλά δεν δίνει η μίζα!!! το ρελέ της μίζας ακούγετε πάντως, υπόψιν δεν το έχω τσεκάρει ακόμα απλά θα θελα να ακούσω μερικές προτάσεις του τι μπορεί να έχει συμβεί. Δεν την πάω σε μηχανικό , τα κάνω όλα εγώ και αυτό πρόκειται να γίνει δηλαδή και σε αυτή το <<θεματάκι>> η μηχανή είναι Yamaha FZX 750cc. Ευχαριστώ παλικάρια μου

Πιθανοί λόγοι

1.Έχει χαλάσει η μίζα σου. Από την πολλή προσπάθεια, υπερθερμάνθηκε και είτε κάηκαν τα πηνία της, είτε τα καρβουνάκια. Πρόχειρη λύση. Βάλε μια σχέση στο κιβώτιο, 3,4,5, και σπρώξε λίγο, μισό μέτρο, την μοτοσυκλέτα όπισθεν. Η ανάποδη κίνηση του στροφαλοφόρου, θα εμπλέξει το κόμπλερ της μίζας και αυτή θα περιστραφεί. Αν είσαι τυχερός, και έχουν απλώς φθορά τα καρβουνάκια, με την κίνηση παίζει να πιάσουν επαφή, και προσωρινά να λύσεις το θέμα. Κάποια στιγμή βέβαια θα πρέπει να τα αλλάξεις.
1Β.Κάποιες φορές χαλάει και το καλώδιο ΑΠΟ το ρελέ ΣΤΗΝ μίζα. τσέκαρε ότι οι επαφές του είναι καλές και δεν έχει κοπεί με κάποιο τρόπο.

2.Έχει χαλάσει το ρελέ. Κάνει κλικ, ακούγεται η επαφή να οπλίζει, αλλά η επαφή στην πραγματικότητα ΔΕΝ γίνεται. Συμβαίνει κάποιες φορές, όταν έχουν καψαλιστεί-οξειδωθεί οι επαφές μέσα στο ρελέ. Πρόχειρη λύση, με ένα κατσαβίδι ή άλλο μεταλικό αγώγιμο αντικείμενο, γεφύρωσε τους δυο πόλους του ρελέ. Από πάνω, ακουμπιστά. Αν η μίζα περιστραφεί, τότε φταίει το ρελέ, αν και πάλι δεν περιστρέφεται, αθώο το ρελέ. Πρόσεχε μόνο μην το κάνεις αυτό με ταχύτητα μέσα και σου πέσει η μηχανή κάτω. Φυσικά, αν έχει χαλάσει κάποια στιγμή θα πρέπει να το φτιάξεις.

3.Η μπαταρία δεν έχει φορτίσει αρκετά. Έχει δύναμη να οπλίσει το ρελέ και να ανάψει το φώτα που λες, αλλά όχι και να γυρίσει την μίζα. Πρόχειρη λύση: Δες τι κάνει η τάση στους πόλους της μπαταρίας την στιγμή που πατάς την μίζα. Αν η μίζα δεν γυρνάει καθόλου, τότε έχεις μια μπαταρία που από 12+ βολτ, στην μιζιά θα πέφτει στο... 9 και κάτω. Λογικά το ίδιο συμπέρασμα βγάζεις και χωρίς πολύμετρο, αν την στιγμή της μιζιάς σβήνουν όλα, μάντεψε... βέβαια τότε θα άκουγες και το ρελέ να παίζει συνεχόμενα, πράγμα που δεν έχεις παρατηρήσει οπότε παίζει να μην έχεις το 3.

My Lucky Guess, έχεις την περίπτωση 1