PDA

View Full Version : Ερωτηση για restrictor σε er-6n - 2009



defactor
14/07/2017, 20:25
Καλησπερα παιδια,

Αφου εψαξα το φορουμ, εχω την εντυπωση οτι η ερωτηση που θελω να κανω δεν εχει απαντηθει, εξου και το παρον θεμα.

Καταρχην να πω για ποιον λογο θελω να κανω την ερωτηση, μηπως καποιο μελος εχει να κανει καποια προταση που δεν εχω σκεφτει.

Ειμαι στα προθυρα του να ολοκληρωσω το διπλωμα μου (απεριοριστοι ιπποι), και βρισκομαι στην διαδικασια ευρεσης καταλληλης μηχανης. Προηγουμενη εμπειρια σχετικη με δικυκλα, το ποδηλατο που ειχα στην εκτη δημοτικου. Δεν θελω να παρω μηχανη τοσο δυνατη οσο οι 600cc. Επισης στις οποιες μηχανες 300cc ανεβηκα, φαινομαι λιγο ογκωδης και βρισκονται αρκετα πανω απο τα οικονομικα μου. Μεταχειρισμενες τυπου Ninja και cbr 300 r απορριπτονται λογω σκυφτης θεσης οδηγησης. Οι απολυτως ταιριαστες για τα θελω μου μηχανες ειναι cb500f/x οι οποιες ειτε καινουργιες ειτε μεταχειρισμενες, ειναι ελαφρως, στην καλυτερη περιπτωση, απο το ανω οριο του κοστους αγορας που εχω προυπολογισει. Αρα τι μενει? Μηχανες 600cc, οπως αυτη του τιτλου, με καποιον περιοριστη. Να σημειωσω οτι, οτι μηχανη και να παρω, θα ειναι και η τελικη μου (εκτος και αν κερδισω κανα τζοκερ).

Ωρα να περασω στην κυρια ερωτηση. Τα νηματα περι περιοριστων που διαβασα ειχαν να κανουν με το κατα ποσο ειναι εφικτο να οδηγησει καποιος νομιμα μια περιορισμενη μηχανη με διπλωμα Α2. Απο οτι καταλαβα, στην Ελλαδα ειναι, προς το παρον, παρανομο κατι τετοιο. Στην δικη μ περιπτωση ομως, ο περιορισμος θελω να γινει για, ας πουμε προσωπικους λογους, η ασφαλεια θα ειναι για 600 κυβικα, η αδεια ομοιως. Υπαρχουν συνεργεια που να εχουν την τεχνογνωσια να μειωσουν την ιπποδυναμη ή ασχετως τι αναγραφεται στην αδεια θα ειμαι παρανομος αν κανω κατι τετοιο? Τελος υπαρχει μια εκτιμηση κοστους?

Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για τις οποιες απαντησεις προκυψουν!

mikes
14/07/2017, 21:30
μηχανάκια στα 600-650 κυβικα σαν το er-6 η το Suzuki gladius (να ακομα μια προταση) η ducati monster η yamaha xj6 κτλ που αποδιδουν καπου αναμεσα στα 70-80 αλογα θεωρούνται entry level (μηχανες για πρωταρηδες δλδ), δεν είναι καθολου τρομακτικες και συνεπως δεν υπαρχει λογος να τους μειωσεις την ιπποδυναμη..
αυτό που ζητας είναι δυσκολο αν ο ιδιος ο κατασκευαστης δεν εχει προβλεψει αναλογο κιτ. τα λεφτα που θα εδινες για κατι τετοιο αν τελικα υπαρχει, είναι προτιμοτερο να τα δωσεις για να παρακολουθήσεις κανα σεμιναριο riding school όπως αυτά που κανει ο θανασης χουντρας ώστε να μαθεις να οδηγεις τη μηχανη σου με ασφαλεια.. καλως ηρθες και καλες βολτες :beer:

defactor
19/07/2017, 08:01
μηχανάκια στα 600-650 κυβικα σαν το er-6 η το Suzuki gladius (να ακομα μια προταση) η ducati monster η yamaha xj6 κτλ που αποδιδουν καπου αναμεσα στα 70-80 αλογα θεωρούνται entry level (μηχανες για πρωταρηδες δλδ), δεν είναι καθολου τρομακτικες και συνεπως δεν υπαρχει λογος να τους μειωσεις την ιπποδυναμη..
αυτό που ζητας είναι δυσκολο αν ο ιδιος ο κατασκευαστης δεν εχει προβλεψει αναλογο κιτ. τα λεφτα που θα εδινες για κατι τετοιο αν τελικα υπαρχει, είναι προτιμοτερο να τα δωσεις για να παρακολουθήσεις κανα σεμιναριο riding school όπως αυτά που κανει ο θανασης χουντρας ώστε να μαθεις να οδηγεις τη μηχανη σου με ασφαλεια.. καλως ηρθες και καλες βολτες :beer:

Σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου! Παντως κατι κιτ μειωσης ιπποδυναμης στο ebay ειναι φτηνα....δεν ξερω βεβαια αν κανουν δουλεια..

mikes
19/07/2017, 23:19
Σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου! Παντως κατι κιτ μειωσης ιπποδυναμης στο ebay ειναι φτηνα....δεν ξερω βεβαια αν κανουν δουλεια..
φθηνα ειναι... εγκεκριμενα ειναι? η θα το βαλεις και αμα σου κανει οποιοδηποτε παρατραγουδο το μηχανακι θα σου πουν απο αντιπροσωπεια no καραντι καρδια μου, το πειραξες το μηχανακι...

ξαναλεω: η δυναμη που βγαζουν αυτα τα μηχανακια ΔΕΝ τρομαζει.. αμα θες να ευχαριστηθεις μοτοσυκλετισμο, κανε αυτο που ειπα αρχικα, διεθεσε αυτα τα λεφτα σε σεμιναρια ασφαλους οδηγησης..

telegonos
20/07/2017, 02:24
Το να περιορίσεις την ιπποδύναμη είναι συνήθως ΑΣΤΕΙΑ εύκολο. Το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να περιορίσεις με κάποιο τρόπο την κίνηση της γκαζιέρας (χειριστήριο γκαζιού) έτσι ώστε να μην ανοίγει πλήρως.

Αυτό μπορεί να γίνει πολύ εύκολα, με άνοιγμα της γκαζιέρας και τοποθέτηση σπείρωμα και βιδάκι, που να κοντράρει-περιορίζει την κίνηση.

Εναλλακτικά αυτό μπορεί να γίνεται εξίσου εύκολα (ανάλογα την περίπτωση) και στο ράουλο που πηγαίνουν οι ντίζες πάνω στο σύμπλεγμα του ψεκασμού. Ένα βιδάκι ορίζει πόσο κλείνουν οι πεταλούδες δλδ το ρελαντί, έ ένα βιδάκι ή άλλο εμπόδιο από την άλλη μεριά αν υπάρχει το κατάλληλο πλαισιάκι, ορίζει πόσο θα ανοίγουν, τις περιορίζεις στα 2/3 της πλήρους κίνησης και αυτό ήταν, έχεις μειωμένη ιπποδύναμη.

Νομίζω όμως ότι παρα-ανησυχείς εκ των προτέρων, κάτι που συμβαίνει συχνά στους προνοητικούς ανθρώπους, ανησυχούν υπερβολικά όταν εξετάζουν κάτι θεωρητικά πριν το κάνουν, και όταν το κάνουν βλέπουν ότι άδικα ανησυχούσαν, ήταν πιο εύκολη η πραγματικότητα από ότι τα έφτιαχναν στο μυαλό τους. Στην περίπτωσή σου, η ιπποδύναμη του ER6, δεν είναι λίγη, δεν είναι όμως και πολλή, ενώ είναι τόσο ομαλή η απόδοσή της, που δεν θα σε προβληματίσει.

telegonos
20/07/2017, 02:29
Τα νηματα περι περιοριστων που διαβασα ειχαν να κανουν με το κατα ποσο ειναι εφικτο να οδηγησει καποιος νομιμα μια περιορισμενη μηχανη με διπλωμα Α2. Απο οτι καταλαβα, στην Ελλαδα ειναι, προς το παρον, παρανομο κατι τετοιο.

Νομιμότατο είναι, λάθος κατάλαβες. Αρκεί να δίνει το μοντέλο που σε ενδιαφέρει, με άδεια χαμηλωμένης ιπποδύναμης, η αντιπροσωπεία.

Αφού ψάχνεις για μεταχειρισμένο, ψάξε μήπως κάποιος πουλάει ''περιορισμένο'' er6, να σου έρθει κουτί η κατάσταση, και αυτός να πουλήσει το περιορισμένο και εσύ να έχεις αυτό που θέλεις για τα μέτρα σου.

basilis_k6
20/07/2017, 03:48
Το γκάζι είναι ασφάλεια. Μάλλον φοβάσαι έναν αόρατο εχθρό και ισως δεν πρέπει να πάρεις μηχανη. Ισως πάλι να δεις ένα κλε500.

vaska
20/07/2017, 09:08
Μην πάρεις μηχανή αν δεν ξεπεράσεις τις φοβίες σου. Αν θα περιορίσεις την διαδρομή της γκαζιέρας για να μην ανοίγει όλο το γκάζι και υπάρξει περίπτωση να χρειαστεί να τερματίσεις γκάζι για να σώσεις στούκα, απλά δεν θα μπορείς.
Είναι πολλά αυτά που μπορώ να γράφω και όλα καταλήγουν στην πρώτη μου φράση "Μην πάρεις μηχανή αν φοβάσαι".

defactor
20/07/2017, 12:25
Δεν διαφωνώ οτι η μεγαλη επιταχυνση εν δυναμει στα χερια ενος εμπειρου ειναι κατι που θα τον σωσει απο ατυχημα, αλλα αν το γενικευσουμε αυτο το συμπερασμα, ας πουμε και σε αρχαριους, τοτε νομικα απαγορευεται σε αρχαριους (μιας και δεν μπορουν ολοι να βγαλουν απεριοριστο) η κατοχη των πιο ασφαλων μηχανων.

Θελω να πω οτι νομικα για να υπαρχει αυτος ο περιορισμος, καποια λογικη θα εχει.

Οπως και καποια λογικη θα εχει εκεινη η κατηγορια των μοτοσυκλετιστων που προτεινει να ανεβαινεις σιγα σιγα στα κυβικα και οχι να πας απευθειας στα 600.

Anyway σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας :)

7Tolis
20/07/2017, 13:48
Ο περιοριστης είναι στον καρπό σου πρωτίστως.

telegonos
20/07/2017, 13:54
οχι να πας απευθειας στα 600.

Μην σκέφτεσαι σαν το υπουργείο οικονομικών. Τα 600 κυβικά, αποτελούν ίδια κατηγορία μόνο για την φορολόγηση, όχι στην πραγματική ζωή.

Ένα μονοκύλινδρο αερόψυκτο π.χ. ΧΤ600 έχει 36 άλογα τροχό.

Το ER6n έχει καμιά 70ρα άλογα τροχό.

Ένα CBR600RR έχει 105 άλογα τροχό.

Όλα αυτά 600 κυβικά είναι, στην πραγματικότητα όμως ουδεμία σύγκριση υπάρχει σαν δύναμη.

Μην κατηγοριοποιείς με τα κυβικά, είναι πολύ μικρής σημασίας ιδιότητα.

mikes
20/07/2017, 22:23
Θελω να πω οτι νομικα για να υπαρχει αυτος ο περιορισμος, καποια λογικη θα εχει.

ναι σαφως... οση ακριβως λογικη εχει και το γεγονος οτι στον 18χρονο που μολις εβγαλε διπλωμα ΔΕΝ του επιτρεπεται να οδηγησει κατι πανω από 125 κυβικα, ενώ του επιτρεπεται μια χαρα να οδηγησει μια bugatti veyron των 1000 ιππων και 400 χλμ τελικης η μια Dodge viper με τη θηριωδη ροπη του 8λιτρου V10..

amyroukai
20/07/2017, 22:31
Οπως και καποια λογικη θα εχει εκεινη η κατηγορια των μοτοσυκλετιστων που προτεινει να ανεβαινεις σιγα σιγα στα κυβικα και οχι να πας απευθειας στα 600.



Ναι. Κάποτε που δεν είχαν πλαίσια, φρένα, λάστιχα, γνώσεις και ο μόνος δάσκαλος ήταν η άσφαλτος (α, αυτό να μην το ξανακάνω, πονάει) ΤΟΤΕ είχε απόλυτη εφαρμογή το σταδιακό.

Πλέον μπορείς να πάρεις κάτι που δεν είναι φτιαγμένο από χαρτάκια τσίχλας, με φρένα που λειτουργούν, με ABS, με λάστιχα που πιάνουν και κρατάνε.

Και πλέον το ζήτημα είναι να έχεις μυαλό στο κεφάλι σου και να κοιτάξεις να συμπληρώσεις ότι γνώση σου λείπει.

Άρα τα κυβικά δεν μετράνε όσο νομίζεις και ο περιοριστής σε ένα ήπιο μοτέρ όπως του er6 είναι περιττός για κάποιον που δεν είναι "πύρκαυλος" στα μυαλά.

Γνώμη μου πάντα.

cityfly
22/07/2017, 11:11
Ναι. Κάποτε που δεν είχαν πλαίσια, φρένα, λάστιχα, γνώσεις και ο μόνος δάσκαλος ήταν η άσφαλτος (α, αυτό να μην το ξανακάνω, πονάει) ΤΟΤΕ είχε απόλυτη εφαρμογή το σταδιακό.

Πλέον μπορείς να πάρεις κάτι που δεν είναι φτιαγμένο από χαρτάκια τσίχλας, με φρένα που λειτουργούν, με ABS, με λάστιχα που πιάνουν και κρατάνε.

Και πλέον το ζήτημα είναι να έχεις μυαλό στο κεφάλι σου και να κοιτάξεις να συμπληρώσεις ότι γνώση σου λείπει.

Άρα τα κυβικά δεν μετράνε όσο νομίζεις και ο περιοριστής σε ένα ήπιο μοτέρ όπως του er6 είναι περιττός για κάποιον που δεν είναι "πύρκαυλος" στα μυαλά.

Γνώμη μου πάντα.

Όταν έχει προηγηθεί μακροχρόνια και σοβαρή εκπαίδευση τότε μπορείς με το που θα βγάλεις δίπλωμα να οδηγήσεις με ασφάλεια οτιδήποτε.
Επειδή όμως αυτό στην πράξη δεν συμβαίνει, στην πράξη ο περιορισμός σε κυβικά σε αναγκάζει να μάθεις να οδηγείς (όπως όπως βέβαια) στο δρόμο με κάτι που είναι πιο ακίνδυνο λόγο περιορισμένων δυνατοτήτων. Με ό,τι προβλήματα αυτό συνεπάγεται. Προφανώς είναι μακρυά από το ιδανικό.