PDA

View Full Version : Θέμα με μπαταρία ή ;; Δώστε τα φώτα σας!



SΣπύρος
15/07/2017, 13:17
Καλησπέρα παιδιά,πήρα το πάσχα μια μηχανή Honda CB SF 400 του 98' καί έχω που την κυκλοφορώ εδώ και 2 βδομάδες.
Ο λόγος που γράφω εδώ (αν είμαι στο σωστό section) είναι επειδή είχα ενα θέμα..και πριν το πάω σε συνεργείο ήθελα να παρω μια γνώμη.
Το πρόβλημά μου είναι πως 1/4 φορές που θα παω να την βάλω μπρος, δε θα πάρει με 2-3 μίζες και ενώ βαράω μίζα για 2-3 δευτερόλεπτα στο 3ο δ/λεπτο ή που θα αρχίσει να πεθαίνει η μίζα ή που θα ακουστεί ένας άσχημος ήχος που δε ξέρω πως να περιγράψω και τότε θα το βάλω με ταχύτητα ή αν το βάλω με καλώδια στο αμάξι του πατέρα μου. Με αυτά που βλέπω, πιστέυω πως είναι μπαταρία, ο πατέρας μου λέει πως μάλλον είναι το καρμπυρατέρ...ή διαρροή ρεύματος απο τη μίζα. Μια φορά που το είχε κάνει αυτό και βάλαμε καλώδια, δε πήρε και την έσπρωξα για να πάρει...γι αυτό ο πατέρας μου πιστέυει οτι δεν ειναι η μπαταρία. Παρ όλα αυτά, βάλαμε αμπερόμετρο στη μπαταρία σβησμένη, με διακόπτη αναμένο, με τελείως αναμένη μηχανή, και με λίγεσ στροφές στο τέλος. Είχε 12,1V σβησμένη, 11,9-12 με διακόπτες, 11,4-11,5 όταν βάρεσε μίζα και όταν άναψε ανέβαινε και με γκάζι πήγε ως κάπου στα 14 αν θυμάμαι καλά..αρα φορτηστής της μηχανής είναι οκ, ίσως είναι χαμηλή σε ένταση ;;; (I, amber)


ΥΓ: Με αναμένες τις ενδήξεις όταν όταν βαράω μίζα κάπως τρεμοσβήνουν μέχρι να πάρει μπρός

daz
15/07/2017, 13:56
Με γκάζι καλά έδειξε 14+. 14.4 περίπου πρέπει να φτάνει.

Με την μηχανή σβηστή έπρεπε να δείχνει κάπου στο 13 κάτι.

Η μηχανή σου φορτίζει κανονικά την μπαταρία αλλά η μπαταρία δεν μπορεί να αποθηκεύσει φορτίο. Εγώ βλέπω ότι χρειάζεσαι μπαταρία.

SΣπύρος
15/07/2017, 16:00
Με γκάζι καλά έδειξε 14+. 14.4 περίπου πρέπει να φτάνει.

Με την μηχανή σβηστή έπρεπε να δείχνει κάπου στο 13 κάτι.

Η μηχανή σου φορτίζει κανονικά την μπαταρία αλλά η μπαταρία δεν μπορεί να αποθηκεύσει φορτίο. Εγώ βλέπω ότι χρειάζεσαι μπαταρία.


Μακάρι να είναι μόνο η μπαταρία :/

Shinji Ikari
15/07/2017, 16:43
Ο ανορθωτης. Μια δινει μια δεν δινει.

OldMan
19/07/2017, 13:42
Συνήθως οι ανορθωτες ή δίνουν ή δεν δίνουν...;)

Αλλα ακόμη και μια να εδινε και μια να μην εδινε, θα εκανε διακοπες κατα την λειτουργία..

Acacius
19/07/2017, 18:40
Αν η μπαταρία δεν αντέχει πάνω από 2-3 δευτερόλεπτα μιζάρισμα και σου δίνει τέτοιες τιμές με σβηστό τον κινητήρα τότε ήρθε η ώρα της, εκτός ίσως αν δεν την έχεις φορτίσει. Ο άσχημος ήχος που γράφεις είναι μάλλον το κρ-ρ-ρ-ρ-ρ-ρ που κάνει η μίζα όταν η μπαταρία δεν έχει αρκετή δύναμη για να τη γυρίσει.

Για να μην παίρνει πάντα μπρος η μηχανή και μάλιστα με ρεύμα από μπαταρία αυτοκινήτου, πρέπει να έχεις και κάπου αλλού θέμα.

Shinji Ikari
20/07/2017, 16:59
Αυτό που λες φορτιστης της μηχανης, ο ανορθωτης δηλαδή, δεν είναι οκ.
Όταν το μετρας φορτιζει αλλα μαλλον είναι κατεστραμμενος.
Ρωτα και τον προηγουμενο ιδιοκτητη, μπορει να ξερει ακριβως το πρόβλημα.

daz
20/07/2017, 17:01
Αυτό που λες φορτιστης της μηχανης, ο ανορθωτης δηλαδή, δεν είναι οκ.
Όταν το μετρας φορτιζει αλλα μαλλον είναι κατεστραμμενος.
Ρωτα και τον προηγουμενο ιδιοκτητη, μπορει να ξερει ακριβως το πρόβλημα.

Αφού όταν τον μετράς φορτίζει γιατί να είναι κατεστραμμένος?

Shinji Ikari
20/07/2017, 17:17
Μια δουλευει κανονικα και μια κανει ότι να ΄ναι.