View Full Version : Kawasaki Ninja 400
lleonidas
15/07/2017, 22:42
Spy pics από ένα διαφημιστικό video στις ΗΠΑ για το λανσάρισμα του νέου μοντέλου αποκαλύπτουν ένα Ninja 400,όπως δηλώνει η πινακίδα του.
I2 κινητήρας 399cc με ισχύ κοντά στους 50 ίππους.
Άγνωστο ακόμα αν θα έρθει στην Ευρώπη.
Πηγή (http://www.moto.it/news/kawasaki-ninja-400-2018-rivelata-a-milwaukee.html)
386462
386463
Aν παιζει οντως το σεναριο απλα ελεος καθε χρονο 100cc πανω απλα για να αγοραζει το θυμα του μαρκετινγκ..αλλα αφου υπαρχουν κοροιδα...125-250 η 300 και μετα 600 ρε φιλε...τελος..:rolleyes:
lleonidas
15/07/2017, 23:37
Όπως λέμε z250,z300,z650,z750,z800,z900,z1000 !
Κυριολεκτικα..λες και τα ποτιζουνε απο 125 να μεγαλωσουνε..:lol:
lleonidas
16/07/2017, 00:06
Χαχα!Ε κάτι παρόμοιo γίνεται και με άλλες εταιρείες,ίσως όχι σε τέτοιο εύρος...όπως με τα R ή τα ΜΤ της Yamaha, τα GSXR της Suzuki,τα CBR της Honda ή τα BMW GS...όταν ένα μοντέλο έχει εμπορική επιτυχία,χρησιμοποιούν το πιασάρικο όνομά του για να ονοματίσουν και άλλες, μικρότερες συνήθως, μοτοσυκλέτες...λες και αν τα ονομάσουν αλλιώς κάτι θα αλλάξει από την ουσία.Έτσι,κάποιοι υποψήφιοι αγοραστές γουστάρουν να έχουν και εκείνοι GS έστω και αν δεν είναι 1200 αλλά 310cc και αντίστοιχα αυτός που έχει π.χ. GSXR 1000 σου λέει γιατί ρε μεγάλε δίνεις στο 125ράκι το ίδιο όνομα με το θηρίο μου;!
Το θέμα μου δεν είναι αυτό...ίσα ίσα..Καλά κάνουν..να υπάρχει ποικιλία και να υπάρχει κατηγορία για όλους και όλα τα γούστα...αλλά....τι 250 τι 300 η τι 300 τι 400 κλπ κλπ....μάρκετινγκ αλλάζουν δύο φερινγκ και ένα καντράν και πάρε 6000 τα ευρα......για 300 και 400κυβικά...εε έλεος...αλλά αφού πουλάνε καλά κάνουν ρε...φάκ ιτ:p
lleonidas
18/10/2017, 19:52
Ένα σημερινό δημοσίευμα (http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/october/kawasaki-ninja-400/) για το Ninja 400 το οποίο είναι πιθανό να παρουσιαστεί σε λίγες μέρες στην EICMA.Αναμενόμενη τιμή κοντά στα £5100 για τη βρετανική αγορά.
Γιατι σας κανει εντυπωση? Ar125 Gpz305 Gpz400 Gpz550 Gpz750 Gpz900 Gpz1100 κτλ.., κραταει χρονια η κολωνια
lleonidas
25/10/2017, 13:47
Displacement: 399 cm3
Bore & stroke: 70.0 mm×51.8 mm
Power: 45hp @ 10,000rpm
Torque: 28lbft @ 8,000rpm
Dimensions: 1,990 mm × 710 mm × 1,120 mm
Seat height: 785 mm
Curb mass: 168kg
Tank: 14l
389763
389764
Το παλιο zxr 400 (νυχτεριδα) ηταν πολυ καλυτερο. Γιατι δεν βγαζουν το παλιο με αλλο φερινγκ? Ρητορικη η ερωτηση, ξερω γιατί.
Το καινουργιο αν ειχε σαν ανταγωνιστή το παλιο, δεν θα το αγοραζε κανείς. Αλλα δεν το εχει, οποτε τα δωματια των εφηβων και νεων σουπερσπορτακηδων θα γεμισουν με φωτο απο το νεο 400.
Εχει τουλαχιστον καλη τιμη, για καινουργιο.
( το ψαλιδι δεν βλεπεται)
sapila racing
25/10/2017, 14:57
Το παλιο zxr 400 (νυχτεριδα) ηταν πολυ καλυτερο. Γιατι δεν βγαζουν το παλιο με αλλο φερινγκ? Ρητορικη η ερωτηση, ξερω γιατί.
Το καινουργιο αν ειχε σαν ανταγωνιστή το παλιο, δεν θα το αγοραζε κανείς. Αλλα δεν το εχει, οποτε τα δωματια των εφηβων και νεων σουπερσπορτακηδων θα γεμισουν με φωτο απο το νεο 400.
Εχει τουλαχιστον καλη τιμη, για καινουργιο.
( το ψαλιδι δεν βλεπεται)
Το παλιό καλό ZXR400 ήταν καθαρόαιμο SS, 4κύλινδρο που ήθελε στροφάρισμα και αν το δούλευες όπως έπρεπε πήγαινε πολύ καλά.
Αυτό εδώ είναι ενα ήσυχο commuter δικύλινδρο με 45 ιππους, φρένα ήσυχα και σιδερο οπου κανονικά θα είχε αλουμίνιο.
Σανα να λέμε, καμμία σχέση. Αυτό είναι το ζητούμενο τώρα σε αυτη την κατηγορία.
thunder ace
25/10/2017, 15:53
Το παλιό καλό ZXR400 ήταν καθαρόαιμο SS, 4κύλινδρο που ήθελε στροφάρισμα και αν το δούλευες όπως έπρεπε πήγαινε πολύ καλά.
Αυτό εδώ είναι ενα ήσυχο commuter δικύλινδρο με 45 ιππους, φρένα ήσυχα και σιδερο οπου κανονικά θα είχε αλουμίνιο.
Σανα να λέμε, καμμία σχέση. Αυτό είναι το ζητούμενο τώρα σε αυτη την κατηγορία.
Με αυτη τη σελα;
lleonidas
25/10/2017, 16:05
Είναι το μικρό αδερφάκι του Ninja 650 (http://www.mrbike.gr/website/street/kawasaki-ninja-650-2017-on-board-dokimi.html) το οποίο προσπαθεί να είναι λίγο απ'όλα...υποθέτω πως η τιμή θα κυμαίνεται κοντά στα 6,5-7 χιλιάρικα.
sapila racing
26/10/2017, 09:19
Με αυτη τη σελα;
Τι έχει σέλα? Μια χαρά την βλέπω.
Αν μιλάς για του συνεπιβάτη, να μην κάθεσαι πίσω! :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.