PDA

View Full Version : αξονας μανιβελας XL500r...πως ??



belo
24/07/2017, 07:32
γεια σας. θα ηθελα τα φωτα σας γιατι στο 500ρι εσπασε το ελατηριο επαναφορας. το ανοιξα εβγαλα καμπανα και καποια ψιλα αλλα κατι την κραταει. και καλο οταν δεν ξερεις η δεν εισαι σιγουρος για κατι να ρωτας. την βοηθεια σας παιδια...
386913

daz
24/07/2017, 07:38
Ti εννοείς κάτι την κρατάει? Την καμπάνα? Στη φωτό δεν έχεις βγάλει καμπάνα! Τι ακριβώς ρωτάς?

belo
24/07/2017, 07:49
η φωτο την εβαλα ετσι οταν εβγαλα καπακι. δεν εχω βγαλει τωρα οπως ειναι αυτην την στιγμη. πισω απο το γραναζι της μανιβελας υπαρχει το ελατηριο της επαναφορας το οποιο απο οτι ειδα εχει πεσει κατω στο καρτερ και θελω ναδω πως θα το βαλω στην θεση του η να το αλλαξω αν εχει σπασει.

belo
24/07/2017, 07:54
386914
με προβληματιζει η ασφαλεια πισω (19)..λογικα αυτη εχει φυγει για να εχει πεσει το ελατηριο κατω...οι βιδες 12 και 6 μονο την 6 βλεπω να ξεβιδωσω

daz
24/07/2017, 08:10
Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι ρωτάς!
Για να δεις τι έχεις να κάνεις εκεί, πρέπει να βγάλεις το γρανάζι. Συνεπώς πρέπει να βγάλεις και την καμπάνα. Λύνεις λοιπόν τις 4 βίδες, βγάζεις τους δίσκους προσέχοντας την θέση τους και τους περνάς σε ένα σύρμα. Πρόσεξε γιατί δεν μπαίνουν μόνο με συγκεκριμένη σειρά αλλά μπαίνουν και σε συγκεκριμένη θέση! Μετά με μια πένσα καμπάνας πιάνεις την καμπάνα να μη γυρίζει και λύνεις το παξιμάδι που έχει μέσα με ένα καρυδάκι, προέκταση. Όταν βγάζεις κάτι προσέχεις πάντα από πίσω μήπως υπάρχει κάποια ροδέλα.

Τώρα μπορείς να βγάλεις όλα όσα χρειάζονται για να αλλάξεις - φτιάξεις το ελατήριο.

belo
24/07/2017, 08:24
Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι ρωτάς!
Για να δεις τι έχεις να κάνεις εκεί, πρέπει να βγάλεις το γρανάζι. Συνεπώς πρέπει να βγάλεις και την καμπάνα. Λύνεις λοιπόν τις 4 βίδες, βγάζεις τους δίσκους προσέχοντας την θέση τους και τους περνάς σε ένα σύρμα. Πρόσεξε γιατί δεν μπαίνουν μόνο με συγκεκριμένη σειρά αλλά μπαίνουν και σε συγκεκριμένη θέση! Μετά με μια πένσα καμπάνας πιάνεις την καμπάνα να μη γυρίζει και λύνεις το παξιμάδι που έχει μέσα με ένα καρυδάκι, προέκταση. Όταν βγάζεις κάτι προσέχεις πάντα από πίσω μήπως υπάρχει κάποια ροδέλα.

Τώρα μπορείς να βγάλεις όλα όσα χρειάζονται για να αλλάξεις - φτιάξεις το ελατήριο.

σε αυτο το κοματι βρισκομαι..το εγραψα στην αρχη....η καμπανα εχει βγει ηδη. το γραναζι της μανιβελας δεν βγαινει πρως τα εξω κατι το κραταει η κατι δεν κανω σωστα

daz
24/07/2017, 09:38
..το γραναζι.... κατι το κραταει

Α! Αυτό εννοούσες όταν έγραψες "κάτι την κρατάει"? Που να καταλάβω ρε συ? Και σε ρώτησα από κάτω!

virus
24/07/2017, 09:47
Βγαλε μια φωτο με βγαλμενη καμπανα.

belo
24/07/2017, 13:47
Μολις γυρισω απο δουλεια...θα ανεβασω να σας κατατοπισω......πολυ το φοβαμαι το λυσιμο του μοτερ και δεν το θελω....

virus
24/07/2017, 14:23
Συνηθως δεν θελει λυσιμο μοτερ ο αξονας της μανιβελας. Αλλα θελω να δω κατι.

belo
24/07/2017, 15:41
Και εγω ετσι πιστευω....η ασφάλεια αρ.19 με προβληματίζει απο το σχέδιο ποιο πανω. Πιστευω οτι το λαμακι πισω απο το γρανάζι με τις δυο βιδες κανει την δουλειά αλλα πως....

Coyote.V
24/07/2017, 15:44
Βγαίνει όλο μαζί με τον άξονα και μετά λύνεις την ασφάλεια για να το αποσυναρμολογίσεις, πάρε μια ιδέα πως είναι.
Επίσης νομίζω ότι δεν χρειάζεται να βγάλεις καμπάνα.
http://www.dansmc.com/comp_release4.htm

386935


Αν το τραβάς και δεν βγαίνει ίσως το ελατήριο που έφυγε από την θέση του ή έσπασε να κόλλησε κάπου.

belo
24/07/2017, 16:44
Ειναι σιγουρα η φωτο απο το 500ρι???? Το ελατηριο αλωνιζει μονο του στα καρτερ εκτος του άξονα και το βλεπω απο την πλευρά του βολαν που άνοιξα...

Coyote.V
24/07/2017, 16:49
Έβαλα και το λινκ... βασικά σε όλα έτσι είναι, το τραβάς και βγαίνει χωρίς να βγάλεις καμπάνα, ίσως έχει ψιλοκολήσει και στο ρουλεμάν που πάει και εδράζεται ο άξονας, σιγά σιγά με τράβηγμα κόντρα με κανένα κατσαβιδάκι κούνημα και θα έρθει έξω.

belo
24/07/2017, 17:28
Καταρχην σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας. Η καμπανα στανταρ βγαινει. Φαινετε και στην φωτο δε χωραει το γραναζι το κρυβει καμπανα. Και εγω ετσι ήξερα οτι βγαινει ετσι. Το ζορισα παιδια και δεν. Μεχρι και την μανιβελα εδεσα επανω και το χτυπησα ελαφρα ο βανδαλος. Νιωθω τον ηχο οτι κατι το κραταει. Μπανοβγαινει ο αξονας μισο ποντο μεσα εξω οταν τον κουναω αρα δεν ειναι κολημενο η κατι τετοιο. Αν καποιος το εχει λυσει θα μας βοηθουσε. Τα 250ρια 300ρια και το 600διαφέρουν πολύ σε κατι βίντεο που εχω ξεζουμισει στο γουτουμπ

Live2ride
24/07/2017, 17:59
Να υποθεσω οτι την καμπανα δεν την εχεις βγαλει;


σε αυτο το κοματι βρισκομαι..το εγραψα στην αρχη....η καμπανα εχει βγει ηδη. το γραναζι της μανιβελας δεν βγαινει πρως τα εξω κατι το κραταει η κατι δεν κανω σωστα

:rolleyes:

virus
24/07/2017, 18:04
Καταρχην σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας. Η καμπανα στανταρ βγαινει. Φαινετε και στην φωτο δε χωραει το γραναζι το κρυβει καμπανα. Και εγω ετσι ήξερα οτι βγαινει ετσι.
Απο δω σαν να λεει οτι δεν την εχει βγαλει. Γιαυτο ρωτησα.

belo
24/07/2017, 18:51
Θα σας βαλω φωτο με την τωρινη κατασταση σήμερα το βραδυ....

Coyote.V
24/07/2017, 18:51
https://www.youtube.com/watch?v=9zL0Dpk0IlM

Έχει ένα βιδάκι αλλεν που πρέπει να βγει κάτω αριστερά του γραναζιού. Πιθανώς τα δικά σου είναι το 12 - 6 και το λαμάκι 3 στο σχέδιο που έβαλες, αυτά τα έβγαλες; Είναι το λαμάκι που κρατάει τον άξονα στην θέση του αφαλίζοντάς τον στην πατούρα που έχει.

Περισσότερο δεν μπορώ να βοηθήσω... Βγάζει και το γρανάζι προς το τέλος του βίνδεο.

belo
24/07/2017, 19:27
Να ξερες ποσες φορες το ειδα αυτο και σχετικα βιντεο...δεν εχει τετοιο αλεν στην γωνια φιλε μου. Ειναι διαφορετικο....θα σας βαλω οσο ποιο φωτινες φωτο μπορω κατα τις 10.....εσπασα το κεφαλι μου ωαχνωντας. Δε μπορει καποιο κολπο εχει ο κατασκευαστης......που θα παει θα το βρουμε ρε αλανια...δεν ειναι στο χέρι του

Coyote.V
24/07/2017, 19:29
Τις βίδες 12 - 6 και το λαμάκι 3 τα έχεις βγάλει; Να ξεκινήσουμε από εκεί, εσένα μπορεί να είναι εξάγωνες και όχι άλλεν.

Είναι μπέρδεμα να βγει γιατί είναι κάτω από το γρανάζι από ότι βλέπω.

belo
24/07/2017, 22:11
μια ολικη χωρις καμπανα και αντλια λαδιου για να εχω προσβαση στις πισω βιδες μα δεν
386944
εδω στο κοκκινο βελακι ειχε ασφαλεια την εβγαλα αλλα το γραναζι βγαινει προς τα πισω.βλεπετε και την ροδελα.
στο κιτρινο οι βιδες που σας ελεγα. στον κυκλο η δευτερη. αντε ξεβιδωσε λεμε
386945
και η φωτο που εκει που νομιζα οτι ειχε αλλεν. δεν χωραει τιποτε και δεν εχει καποια βιδα
386946

Coyote.V
24/07/2017, 22:15
Μόλις ξεβιδώσεις τις βίδες που έχεις σημειώσει με το κίτρινο θα το πάρεις στο χέρι, το ξέρω.... είναι δύσκολο εκεί που είναι αλλά αυτό πρέπει να γίνει.

belo
24/07/2017, 22:16
απο πισω ισα ισα ποθ φαινεται το ελατηριο (αρ.10)
386947
και το γα@$#&**!ο ελατηριο που εχει πεσει στο καρτερ εδω το βλεπω. στην φωτο δεν φαινετε... ελπιζω να σας εδωσα εικονα.
386948

belo
24/07/2017, 22:18
Μόλις ξεβιδώσεις τις βίδες που έχεις σημειώσει με το κίτρινο θα το πάρεις στο χέρι, το ξέρω.... είναι δύσκολο εκεί που είναι αλλά αυτό πρέπει να γίνει.

ναι μα αυτη απο πισω δεν μπορω με κανενα εργαλειο να την φτασω ρε φιλαρακι. το λαμακι κανει κουρμπα και την κρυβει. ποιο πολυ στο σχεδιο την ειδα οτι υπαρχει παρα με το ματι

Coyote.V
24/07/2017, 22:21
Και που να δεις στο βάλσιμο τι θα τραβήξεις, ή θα βρεις ειδικό εργαλείο για να την φτάσεις ή θα φτιάξεις... Και στο σχέδιο που έχεις βάλει το γρανάζι φαίνεται να βγαίνει από την πίσω μεριά του άξονα.

Coyote.V
24/07/2017, 22:29
Ίσως να μην είναι τόσο τραγικά τα πράγματα .... αν την φτάσεις και την χαλαρώσεις λίγο μπορεί να στρίβει το λαμάκι και να απασφαλίζει ο άξονας εφόσον έχει φύγει τελείως η προσιτή βίδα.

virus
24/07/2017, 22:33
Δεν θελει κανενα ειδικο εργαλειο. Καπου σε κραταει η τανυση του ελατηριου. Ο αξονας μανιβελας πρεπει να βγαινει με το χερι απλα. Εν αναγκη με κατσαβιδι κραταμε το ελατηριο και το βγάζουμε μαζί με το κατσαβιδι.

Τι προβλημα ειχες;

belo
24/07/2017, 22:50
το εκανα και αυτο βαιρους. μεχρι και την μανιβελα γυρισα σε ολο το κυκλο που κανει μημπως περναει απο καποιο κενο.
και εργαλειο πατεντα να κανω δεν το φτανει...κατι μαγκια εχει κανει ο ιαπωνας που δεν ξερω. ψαχνω σε σαιτ το μανιουαλ για τον κινητηρα...το μανουαλ σερβις το εχω σε pdf

Grafton 505
24/07/2017, 22:58
Τράβα τον άξονα και θα τον πάρεις στο χέρι.

Γράψε λάθος. Πρέπει να βγει το γρανάζι για να έχεις πρόσβαση στις βίδες από πίσω. Νορμάλ το παξιμάδι πρέπει να είναι ελεύθερο να έρθει μπροστά.

Για δες εδώ :

386966

386968

Coyote.V
24/07/2017, 23:08
Αν δεν βγει η βίδα θα κάνεις ζημιά. Μην αγχώνεσαι σιγά σιγά, όλα εκεί οδηγούν. Βρες και το manual να είμαστε σίγουροι. Αλλά στο βίντεο ο τύπος αυτό το πράγμα κάνει ακριβώς με την μόνη διαφορά στο 350 έχει άλλεν και είναι σε καλύτερη θέση.
Η λογική είναι μία, ό,τι μπαίνει βγαίνει και ό,τι βγαίνει μπαίνει. (paulo coelho)

belo
24/07/2017, 23:09
Τράβα τον άξονα και θα τον πάρεις στο χέρι.

φιλε θα ριξω το μηχανακι...δεν βγαινει. για αυτο ανοιξα το θεμα

belo
24/07/2017, 23:12
Αν δεν βγει η βίδα θα κάνεις ζημιά. Μην αγχώνεσαι σιγά σιγά, όλα εκεί οδηγούν. Βρες και το manual να είμαστε σίγουροι. Αλλά στο βίντεο ο τύπος αυτό το πράγμα κάνει ακριβώς με την μόνη διαφορά στο 350 έχει άλλεν και είναι σε καλύτερη θέση.
Η λογική είναι μία, ό,τι μπαίνει βγαίνει και ό,τι βγαίνει μπαίνει. (paulo coelho)

την μια βιδα που φαινεται την εχω χαλαρωσει αν δειτε στην φωτο και βρισκει στο γραναζι. ναι στο 300 εχει αλεν..κατι την κραταει και εδω...τι ομως το γαμηδι

Coyote.V
24/07/2017, 23:15
την μια βιδα που φαινεται την εχω χαλαρωσει αν δειτε στην φωτο και βρισκει στο γραναζι. ναι στο 300 εχει αλεν..κατι την κραταει και εδω...τι ομως το γαμηδι

Όσο ξεβιδώνεις την μέσα βίδα τόσο θα έρχεται πιο έξω το γρανάζι και σε κάποια στιγμή θα ξεπεράσει η βίδα που έλυσες την τρύπα και θα γυρίσει λίγο το λαμάκι... λίγο θα θέλει να γυρίσει όχι πολύ 3-4 χιλιοστά φαίνεται περίπου η πατούρα του άξονα. Αλλά αυτή η 6 στο σχέδιο φαίνεται πολύ μεγάλη ρε γαμώτο!


Πάρε και κανένα καθρεφτάκι να βλέπεις.

belo
24/07/2017, 23:20
η αλλη βιδα να δω πως θα την ξεβιδωσω,,,δεν μπαινει ουτε κατσαβιδι.....θα δοκιμασω να λυσω και αλλο την βιδα που εχω χαλαρωσει μημπως δουλεψει και σαν εξολκεας. συν τα σαιτ μην πεσει κατι στο ματι μου. αλλιως λυσιμο ολο γιατι εχουν πεσει εξαρτηματα στο καρτερ και ευτυχως που δεν σπορισε...παλι καλα

daz
24/07/2017, 23:32
Κογιότ θέλω να βγάλω τα ελατήρια πιστονιού απ την μπουζοτρυπα, να φτιάξω κανένα εργαλείο; :lol:

Ρε σεις, μη λέτε ότι να ναι! Αυτό το γρανάζι είτε βγαίνει αφού βγει η ασφάλεια που έχει μπροστά, είτε βγαίνει μαζί με τον άξονα. Αυτός ο άξονας μπορεί να συγκρατείται και απ την πίσω μεριά, εκεί που βρίσκεται ο στατορας, με κάποια ασφάλεια.

daz
24/07/2017, 23:47
Ο άξονας μπορεί να συγκρατείται και απ το ελατήριο που έχει φύγει απ τη θέση του.

belo
24/07/2017, 23:51
Τράβα τον άξονα και θα τον πάρεις στο χέρι.

Γράψε λάθος. Πρέπει να βγει το γρανάζι για να έχεις πρόσβαση στις βίδες από πίσω. Νορμάλ το παξιμάδι πρέπει να είναι ελεύθερο να έρθει μπροστά.

Για δες εδώ :

386966

386968

εδω ειναι το ζουμι θα προσπαθησω να το μεταφρασω,. βλεπετε η δευτερη βιδα που ειναι κρυμενη?? με τιποτα δεν την φτανω. βγαινει λοιπον ο αξονας. εκεινο που με προβληματιζει οτι το ελατηριο ειναι ακομη ποιο πισω?? πως βρεθηκε στο κεντρο του καρτερ......μεταφραση τωρα να βγαλω ακρη...σε ευχαριστω που το βρηκες

belo
25/07/2017, 00:14
κοιταξτε στο 4,10 του βιντεο...απο αυτο που ειδα καταλαβαινω οτι το ελατηριο ειναι στο ποιο μεσα θαλαμο των καρτερ. κοιταξτε παλι την βιδα που βρισκετε

https://www.youtube.com/watch?v=Pb9Cp6gBrzw

daz
25/07/2017, 00:22
Φίλε μου δεν μπορώ να δω βίντεο γιατί είμαι από κινητό. Σταμάτα να ασχολείσαι με αυτές τις βίδες. Αυτές βγαίνουν μετά το γρανάζι. Έτσι όπως βλέπω το σχήμα που έβαλες στην πρώτη σελίδα μόνο ένα μπορεί να συμβαίνει.
Το 2 του σχήματος έχει μια προεξοχή, την βλέπεις; Αυτη η προεξοχή πρέπει να μπαίνει μέσα στο μέταλλο που πιάνουν αυτές οι δύο βίδες. Αντί να προσπαθείς να λύσεις αυτές τις βίδες, γύρισε το Νο2 ώστε η εγκοπή να φύγει απ την υποδοχή που το συγκρατεί. Και τραβηξε τον άξονα έξω.

daz
25/07/2017, 00:26
Πιο απλά. Η μοναδική δουλειά που μπορεί να κάνει το 3 είναι να συγκρατεί το 2 στην θέση του. Γυρνα το 2 δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα για να βγει η εγκοπή του απ το 3.

Edit. Αν δεν μπορείς να γυρίσεις το 2 γυρνά το γρανάζι. Βγάλε το μπουζί για να μην έχεις συμπίεση. Γυρνά τον άξονα με την μανιβέλα και προσπάθησε να δεις ποτέ η εγκοπή είναι έξω απ το 3 για να τραβήξεις τον άξονα έξω.
Αν γύρισες τον άξονα με τη μανιβελα και δεν βγήκε δοκίμασε να τον γυρίσεις απ την άλλη μεριά, δεξιόστροφα δλδ. Θα βγει!
Το λογικό είναι να χρειάζεται περιστροφή αντίθετη απ της μανιβέλας.

Coyote.V
25/07/2017, 05:55
Κογιότ θέλω να βγάλω τα ελατήρια πιστονιού απ την μπουζοτρυπα, να φτιάξω κανένα εργαλείο; :lol:

Ρε σεις, μη λέτε ότι να ναι! Αυτό το γρανάζι είτε βγαίνει αφού βγει η ασφάλεια που έχει μπροστά, είτε βγαίνει μαζί με τον άξονα. Αυτός ο άξονας μπορεί να συγκρατείται και απ την πίσω μεριά, εκεί που βρίσκεται ο στατορας, με κάποια ασφάλεια.

Λες ε;, καλά, εγώ παίρνω πατατάκια, κοκακόλα και παρακολουθώ το θέμα. :a014:

daz
25/07/2017, 08:25
Λες ε;, καλά, εγώ παίρνω πατατάκια, κοκακόλα και παρακολουθώ το θέμα. :a014:

Για όλες τις βίδες ο κατασκευαστής δίνει και ροπές. Δεν υπάρχει σπέσιαλ εργαλείο που να μπαίνει εκεί μέσα και να μετράει ροπές. Αυτές οι βίδες δεν πρέπει να χρειάζονται να λυθούν καθόλου για να βγει ο αξονας. Αν μπορούσε να τις ξεβιδωσεις τραβώντας τον άξονα έξω μετά θα έπρεπε και να τις βιδωσει, βάζοντας τον άξονα πάλι μέσα.

Η διαδικασία πρέπει να είναι πολύ απλή.
Όπως το βλέπω εγώ, το γρανάζι πρέπει να γυρίσει δεξιόστροφα και να τραβηχτεί έξω.
Αλλιώς δεν ξέρω τι θέλει.

daz
25/07/2017, 08:39
Αυτό βοηθάει; Είναι διαφορετικο αλλά φαίνεται να έχει το ίδιο σύστημα.

Απ το 7.05 και μετά

https://youtu.be/b__m2ILVjdk?t=7m6s

toyar
25/07/2017, 09:31
Για όλες τις βίδες ο κατασκευαστής δίνει και ροπές. Δεν υπάρχει σπέσιαλ εργαλείο που να μπαίνει εκεί μέσα και να μετράει ροπές. Αυτές οι βίδες δεν πρέπει να χρειάζονται να λυθούν καθόλου για να βγει ο αξονας. Αν μπορούσε να τις ξεβιδωσεις τραβώντας τον άξονα έξω μετά θα έπρεπε και να τις βιδωσει, βάζοντας τον άξονα πάλι μέσα.

Η διαδικασία πρέπει να είναι πολύ απλή.
Όπως το βλέπω εγώ, το γρανάζι πρέπει να γυρίσει δεξιόστροφα και να τραβηχτεί έξω.
Αλλιώς δεν ξέρω τι θέλει.

κι εγω αυτο καταλαβαινω
γυριζει φευγει το δοντι απο το λαμακι και τραβιεται εξω
και μπαινει με τον ιδιο τροπο αναποδα

belo
25/07/2017, 11:48
μαγκες το εχω δει αυτο το βιντεο για αυτο ελεγα οτι το λαμακ δεν βγαινει. σημερα το γυρισα απο ολες τις πλευρες και τραβαγα ....δεν βγαινει...μαλιστα το πισω γραναζι με το εξογκωμα το βλεπω οτι ειναι εκτος απο το λαμακι και δεν βγαινει..σημερα ξενερωσα για αλλο. το ελατηριο βρισκεται στο μεσαιο θαλαμο των καρτερ. ο αξωνας διαπερναει το καρτερ και το ελατηριο κουμπωνει απο πισω.....
κοιταξτε που ειναι το ελατηριο. ειναι μεγαλο δεν μπαινει απο εκει. κυριοι εχουμε προβλημα. ιοι φωτο που εστειλε ο φιλος αν καποιος που ξερει να μεταφρασει
386974

daz
25/07/2017, 12:01
Μήπως το ελατήριο που έχει φύγει μπλοκάρει τον άξονα;

vaska
25/07/2017, 12:22
Αν μεταφράζω σωστά το σχέδιο με τον άξονα της μανιβέλας που έχεις βάλει, βλέπω την τρύπα που μπαίνει το ελατήριο αρκετά δεξιά. Επίσης είπες πως το ελατήριο κόβει βόλτες μόνο του μέσα στο ενδιάμεσο κάρτερ. Αφού λοιπόν ο άξονας περνάει μέσα από το ελατήριο, για να βγει τελείως αυτό από την θέση του και να περιφέρεται ελεύθερα πάει να πει ότι για κάποιον λόγο ο άξονας ξεκούμπωσε από την έδρα του και κινήθηκε αρκετά ώστε να δώσει χώρο στο ελατήριο να πέσει μέσα στο κάρτερ, οπότε λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό μήπως υπάρχει άλλη ζημιά που δεν επιτρέπει στον άξονα να έρθει έξω??

MISKIN
25/07/2017, 12:34
Να πω και γω τη μαλακία μου... Υπάρχει περίπτωση να λύνει από την άλλη μεριά; Έχεις ανοίξει το άλλο καπάκι;

vaska
25/07/2017, 12:39
Να πω και γω τη μαλακία μου... Υπάρχει περίπτωση να λύνει από την άλλη μεριά; Έχεις ανοίξει το άλλο καπάκι;

Στο σχεδιάγραμμα με τα parts δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι που να βιδώνει πάνω στον άξονα από την άλλη μεριά, αντιθέτως φαίνεται ο άξονας να κουμπώνει κάπου σε κάποια έδρα - φωλιά ας πούμε.

daz
25/07/2017, 12:49
Μπέλο θα φωνάξω ενισχύσεις για τα γερμανικά αλλά πιθανότατα φταίει το ελατήριο που έχει φυγει, οπότε δε θα κάνεις δουλειά και πάλι.
Μα καλά, όπως το τραβάς, δεν καταλαβαίνεις αν είναι το ελατήριο που μπλοκάρει τον άξονα; Δοκίμασες να το μαζέψεις με κανένα κατσαβίδι;

virus
25/07/2017, 12:53
Η μανιβελα παει σε φωλια. Δεν γινετε να παει στο μεσα καρτερ. Δεν γινετε να φυγει το ελατηριο επειδη εχει ελασμα που μπαινει στον αξονα εκτος κι εσπασε το ελατηριο. Αμα εκοβε βολτες στο Κάρτερ θαχε γινει μυλος με τον Στροφαλο. Το ελατηριο που βλεπεις πιθανον να ειναι κατι αλλο.

virus
25/07/2017, 13:05
Στο σχημα 115 ευθυγράμμισε τα σημαδια και γυρνα το ολο μαζι προς τα αριστερά να φυγει απο το λαμακι και τραβα μετα.

vaska
25/07/2017, 13:27
Θα διακινδυνεύσω να πω τι έγινε μόνο από την εικόνα που έχω από τις φωτό και από το σχέδιο με τα parts

Βαράς μανιβελιά και σπάει το ελατήριο, σπάει η εσωτερική σπείρα αυτή με το κάθετο τελείωμα που μπαίνει στον άξονα και κατά την μανιβελιά κουρντίζει το ελατήριο. Το σπασμένο κομμάτι μένει μέσα στην τρύπα του άξονα σφηνωμένο.

Λύνεις εσύ το καπάκι και τραβάς να φέρεις έξω τον άξονα, ο άξονας ξεκουμπώνει από την φωλιά στην απέναντι πλευρά και κινείται τόσο ώστε ν' αφήσει το ελατήριο να πέσει στο κάρτερ. Η πίεση του ελατηρίου 4 και της ροδέλας 14 κρατάνε στο σπασμένο κομμάτι του ελατηρίου 7 σφηνωμένο στην τρύπα του άξονα κι έτσι παρ' όλο που ένας περιστροφή στον άξονα το σπασμένο κομμάτι δεν πέφτει.
Όταν τραβάς τον άξονα όλο αυτό το σύμπλεγμα (16,18,2,4,14 και σπασμένο κομμάτι του ελατηρίου 7) κοντράρουν πάνω στο γρανάζι 1 και ο άξονας δεν μετακινείται.

Κονκλούζιο που λένε και στα χωριά της Καλαβρίας: Αν δεν καταφέρεις να ελευθερώσεις τον άξονα από το σπασμένο κομμάτι του ελατηρίου δεν θα βγει ο άξονας.

Όλα αυτά είναι λογικές υποθέσεις που κάνω βλέποντας τις φωτό, μακάρι να βγω ψεύτης και να έρθει έξω ο γαμωάξονας εύκολα και χωρίς άλλη ταλαιπώρια

vaska
25/07/2017, 13:29
Στο σχημα 115 ευθυγράμμισε τα σημαδια και γυρνα το ολο μαζι προς τα αριστερά να φυγει απο το λαμακι και τραβα μετα.

Κοίτα να δεις που μπορεί να έχεις και δίκιο ρε κιορατά κι εγώ γράφω σενάρια. Αν είναι έτσι σου βγάζω το καπέλο.

virus
25/07/2017, 13:39
Εικασίες κανουμε. Δεν μου εχει πεσει ποτε xr στα χερια μου. Αλλα παντα ο αξονας μανιβελας βγαινει με το χερι απλα και με καποιο κουνημα αναλογα με το τι βλεπουμε.

vaska
25/07/2017, 13:43
Εικασίες κανουμε. Δεν μου εχει πεσει ποτε xr στα χερια μου. Αλλα παντα ο αξονας μανιβελας βγαινει με το χερι απλα και με καποιο κουνημα αναλογα με το τι βλεπουμε.
:beer:

Coyote.V
25/07/2017, 13:50
μαγκες το εχω δει αυτο το βιντεο για αυτο ελεγα οτι το λαμακ δεν βγαινει. σημερα το γυρισα απο ολες τις πλευρες και τραβαγα ....δεν βγαινει...μαλιστα το πισω γραναζι με το εξογκωμα το βλεπω οτι ειναι εκτος απο το λαμακι και δεν βγαινει..σημερα ξενερωσα για αλλο. το ελατηριο βρισκεται στο μεσαιο θαλαμο των καρτερ. ο αξωνας διαπερναει το καρτερ και το ελατηριο κουμπωνει απο πισω.....
κοιταξτε που ειναι το ελατηριο. ειναι μεγαλο δεν μπαινει απο εκει. κυριοι εχουμε προβλημα. ιοι φωτο που εστειλε ο φιλος αν καποιος που ξερει να μεταφρασει
386974

Μα καλά.... πως βρέθηκε το ελατήριο κρεμασμένο εκεί κάτω; όσο και να σπάσει από τον άξονα δεν βγαίνει... αυτό φαίνεται να έχει βγει τελείως! :eek:

belo
25/07/2017, 13:52
Αν μεταφράζω σωστά το σχέδιο με τον άξονα της μανιβέλας που έχεις βάλει, βλέπω την τρύπα που μπαίνει το ελατήριο αρκετά δεξιά. Επίσης είπες πως το ελατήριο κόβει βόλτες μόνο του μέσα στο ενδιάμεσο κάρτερ. Αφού λοιπόν ο άξονας περνάει μέσα από το ελατήριο, για να βγει τελείως αυτό από την θέση του και να περιφέρεται ελεύθερα πάει να πει ότι για κάποιον λόγο ο άξονας ξεκούμπωσε από την έδρα του και κινήθηκε αρκετά ώστε να δώσει χώρο στο ελατήριο να πέσει μέσα στο κάρτερ, οπότε λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό μήπως υπάρχει άλλη ζημιά που δεν επιτρέπει στον άξονα να έρθει έξω??

Αυτο φοβαμαι φιλε και εγω..

Coyote.V
25/07/2017, 14:09
Λοιπόν κοίτα τι συμβαίνει...

Αυτό το πλακάκι λέγεται "οδηγός¨ (guide plate)και από κάτω του κρατάει αυτό το τσουτσουνάκι που έχω σημειώσει στον άξονα. Πρέπει να γυρίσει και να φύγει από εκεί αλλά δεν πρέπει να κάνει καστάνια. Το συγκεκριμένο είναι από το xr 500 αλλά είναι σχεδόν ίδιο. Αν δεν γυρνάει ο άξονας σε θέση να ελευθερωθεί από το λαμάκι πιθανώς τον έχει στριμώξει το ελατήριο. Λογικά κομπλάρει αριστερόστροφα όπως κομπλάρει και η μανιβέλα και δεξιόστροφα κάνει καστάνια για την επαναφορά.
Επίσης για να γυρίσει θα πρέπει να είναι το ψιλό ελατήριο στην θέση του για να το σπρώχνει για να κουμπώνει στην καστάνια. Μήπως το βλέπεις για να το σπρώξεις με κανένα κατσαβιδάκι;

386979
386980

Coyote.V
25/07/2017, 14:25
Αυτο φοβαμαι φιλε και εγω..

Για να έρθει έξω όλος ο άξονας και να φύγει το ελατήριο από πίσω σημαίνει ότι το τσουτσουνάκι αυτό ξεπέρασε τον οδηγό τραβήχτηκε ο άξονας (guide plate) έφυγε το ελατήριο από πίσω και ξανακούμπωσε στην θέση του με την επαναφορά.

Απίθανο όχι όμως αδύνατο. Αυτό μπορεί να επέστρεψε στην θέση του όταν κούναγες την μανιβέλα και ψαχνόσουν τι έπαθε...

Coyote.V
25/07/2017, 14:32
Επίσης μετά από ψάξιμο αυτό το πλακάκι με το τσουτσουνάκι είναι το στοπ της μανιβέλας, όταν την κατεβάζεις έχει ένα όριο... δεν πάει άλλο.

Άρα δεν θα βγαίνει αριστερόστροφα αλλά δεξιόστροφα προς την καστάνια... έκανα λάθος πιο πάνω.

Όπως και να έχει αριστερά ή δεξιά θα πρέπει να στρίψεις αυτό το τσουσούνι να ξεπεράσει το λαμάκι..

ή να το ξεβιδώσεις το λαμάκι αν δεν γίνεται να στρίψει για κάποιο λόγο, και μετά βλέπουμε τι φταίει....


Το πιο πιθανό είναι να φταίει αυτό το λαμάκι ή το τσουστούνι που το ξεπέρασε με την μανιβελιά και ξεκούμπωσε από την θέση του και έφυγε το ελατήριο.

Coyote.V
25/07/2017, 14:56
Έχουμε πολλά να μάθουμε...


Επίσης η βίδα νο 6 έχει μια πατούρα που φαίνεται ότι πιάνει ελατήριο .... μάλλον ξεπερνάει και γίνεται και βάση για το ελατήριο....

386982

belo
25/07/2017, 14:59
Το εξογκωμα απο το κρυφο γραναζι το βλέπω παιδια. Οταν το στριβω αριστερα ειναι εκτος απο το λαμακι. Το ποιο σωστο που νιωθω και δεν το εχω κανει ειναι να τα ευθυγραμισω οπως σχ.115. Δηλ με ενα κατσταβιδι να το γυρναω ενα κρακ και να τραβαω.
Με προβληματίζει ομως το εξης. Αντε και βρω το κολπο και το βγαζω. Πως βγηκε το ελατηριο και επεσε στο καρτερ αφου φωλιαζει. Και πως το ξαναβαζω αφου η θεση του ειναι στον αλλο θαλαμο του καρτερ???κοιταχτε την φωτο σχ114 που δεν εχει τοση τρυπα ωστε να περναει το ελατήριο μαζι με αξονα.....να σημιωθει οτι κοιταξα και απο την αλλη μημπως παιζει καποια ασφαλεια

Coyote.V
25/07/2017, 15:23
Ξεπέρασε το stop και ξεκούμπωσε, υπάρχει φθορά στο σύστημα και το βρίσκω λογικό τόσων χρονών που είναι και τόσες μανιβελιές που έχει κατεβάσει... Μόλις το βγάλεις θα φανούν όλα.

sniper
25/07/2017, 16:01
Ας διορθώσει κάποιος αυτόν τον άξΩνα....

Coyote.V
25/07/2017, 16:13
Με προβληματίζει ομως το εξης. Αντε και βρω το κολπο και το βγαζω. Πως βγηκε το ελατηριο και επεσε στο καρτερ αφου φωλιαζει. Και πως το ξαναβαζω αφου η θεση του ειναι στον αλλο θαλαμο του καρτερ???κοιταχτε την φωτο σχ114 που δεν εχει τοση τρυπα ωστε να περναει το ελατήριο μαζι με αξονα.....να σημιωθει οτι κοιταξα και απο την αλλη μημπως παιζει καποια ασφαλεια

Αυτή η τρύπα που βλέπεις είναι αυτή που εδράζει ο άξονας, εκεί μπορεί να έχει bushing δεν χρειάζεται ρουλεμάν. Θα το δεις μόλις το βγάλεις. Το ελατήριο δεν είναι από την άλλη μεριά του κάρτερ, στην από εδώ είναι απλά εκεί έχει δομικά νεύρα το κάρτερ και νομίζεις ότι βλέπεις από την άλλη.

vaska
25/07/2017, 16:17
Ας διορθώσει κάποιος αυτόν τον άξΩνα....

εγώ Εδώ δεν μίλησε ο Μπλιτζ τόσες μέρες και χαλάστηκες εσύ??

fixed

sniper
25/07/2017, 16:21
εγώ δεν μίλησε ο Μπλιτζ τόσες μέρες και χαλάστηκες εσύ??

Eγώ, εσύ, αυτός και τα μυστήρια.

Coyote.V
25/07/2017, 16:23
κοιταξτε στο 4,10 του βιντεο...απο αυτο που ειδα καταλαβαινω οτι το ελατηριο ειναι στο ποιο μεσα θαλαμο των καρτερ. κοιταξτε παλι την βιδα που βρισκετε

https://www.youtube.com/watch?v=Pb9Cp6gBrzw

Αυτό δεν είναι το δικό σου το μοτέρ... αυτό έχει το ελατήριο από την μπροστά μεριά του γραναζιού.

belo
26/07/2017, 23:49
Τα δοκιμασα ολα....παραδινομαι...θα ρωτησω τεχνικο μην κανω ζημια.......δε βγαινει με τίποτες

sapila racing
27/07/2017, 09:15
Μηχανικός που είδε το ποστ, μου είπε να σου γραψω οτι δυστυχώς αν δεν βγεί η ασφάλεια που έχει απο πίσω δεν βγαίνει ο άξονας.
Επίσης το ελατήριο δεν βγαίνει απ την θέση του, έχει σπασει.
Πρέπει να λυθεί λοιπόν.

belo
27/07/2017, 22:34
Μηχανικός που είδε το ποστ, μου είπε να σου γραψω οτι δυστυχώς αν δεν βγεί η ασφάλεια που έχει απο πίσω δεν βγαίνει ο άξονας.
Επίσης το ελατήριο δεν βγαίνει απ την θέση του, έχει σπασει.
Πρέπει να λυθεί λοιπόν.

ρε σαπιλα σε ευχαριστω πολυ. βλακεια της χοντα παντως για ενα ελατηριο να λυθει το μοτερ. ευκαιρια για γενικη...να δουμε τι θα αλλαξει και τι κοστος....

daz
29/07/2017, 11:04
Βάζω και τη μετάφραση απ τον φίλο foogr που έκατσε και το μετέφρασε. Τεχνικούς όρους δεν γνώριζε αλλά εύκολα καταλαβαίνει κάποιος τι πρέπει να κάνει.

Βάση της εικόνας 113 αφαιρούμε το δίσκο 3, το έκκεντρο της μανιβέλας (?) 4, το ελατήριο 1 και τη βάση του ελατηρίου 2.
Αφαιρούμε το 16mm δακτύλιο, το δίσκο και το κάλυμμα?
Αφαιρούμε τη μανιβέλα και τα παρελκόμενα (δεν ξέρω την ορολογία εδώ)
Από τη μανιβέλα καθώς και από το ματζαφλάρι που έχουμε στο χέρι αφαιρούμε το 22mm δακτύλιο, το δίσκο και το γρανάζι.
Μετράμε την εσωτερική διάμετρος του γραναζιού. Το όριο φθοράς είναι στα 22,10mm
Μετράμε την εξωτερική διάμετρος του γραναζιού. Το όριο φθοράς είναι στα 21,91mm
Για την επανατοποθέτηση της μανιβέλας με βάση την εικόνα 114:
Τοποθετούμε την πλάκα? 2 και βιδώνουμε τη βίδα με 18-25 Nm
Τοποθετούμε το έλασμα αγκίστρωσης? 1 και βιδώνουμε τη βίδα με 22-30 Nm
Τοποθετούμε τον 24mm δακτύλιο, το δίσκο, το γρανάζι, το δίσκο και τον 22mm δακτύλιο
Τοποθετούμε το λεβιέ της μανιβέλας, το ελατήριο και το δίσκο.
Στην Εικόνα 115: Ο δείκτης 1 στο γρανάζι να ευθυγραμμιστεί με το δείκτη 2. Το πράγμα που φιλοξενεί το δείκτη 2 με την τρύπα προς τα πάνω να μπει στην υποδοχή.
Χύνουμε λάδι κινητήρα στο άνοιγμα για το λάδι.
Να τοποθετηθεί το καπάκι, το ελατήριο. Το ελατήριο να αγκιστρωθεί.
Να τοποθετηθεί η πλάκα και ο 16mm δακτύλιος ΠΡΟΣΕΧΟΝΤΑΣ: ο δακτύλιος να τοποθετηθεί με την λοξή άκρη προς τα έξω και ο δακτύλιος αυτός να κάθεται δυνατά πάνω στο ματζαφλάρι που δεν ξέρω πως το λένε…
Τοποθετούμε την υποδοχή-βάση του ελατηρίου, το ελατήριο, το έκκεντρο και το δίσκο ΠΡΟΣΕΧΩΝΤΑΣ στην Εικόνα 116 ο δείκτης 2 του έκκεντρου 1 να δείχνει προς το δίσκο 2 του ματζαφλαριού.

Οι μπύρες στον Foo:beer:

Coyote.V
29/07/2017, 13:18
Μου έχει κάτσει άσχημα... έτσι μου έρχεται να έρθω Μεγαλόπολη να το βγάλω... αν ήσουν Αθήνα τώρα θα είχα έρθει ήδη...

belo
29/07/2017, 16:18
Βάζω και τη μετάφραση απ τον φίλο foogr που έκατσε και το μετέφρασε. Τεχνικούς όρους δεν γνώριζε αλλά εύκολα καταλαβαίνει κάποιος τι πρέπει να κάνει.

Βάση της εικόνας 113 αφαιρούμε το δίσκο 3, το έκκεντρο της μανιβέλας (?) 4, το ελατήριο 1 και τη βάση του ελατηρίου 2.
Αφαιρούμε το 16mm δακτύλιο, το δίσκο και το κάλυμμα?
Αφαιρούμε τη μανιβέλα και τα παρελκόμενα (δεν ξέρω την ορολογία εδώ)
Από τη μανιβέλα καθώς και από το ματζαφλάρι που έχουμε στο χέρι αφαιρούμε το 22mm δακτύλιο, το δίσκο και το γρανάζι.
Μετράμε την εσωτερική διάμετρος του γραναζιού. Το όριο φθοράς είναι στα 22,10mm
Μετράμε την εξωτερική διάμετρος του γραναζιού. Το όριο φθοράς είναι στα 21,91mm
Για την επανατοποθέτηση της μανιβέλας με βάση την εικόνα 114:
Τοποθετούμε την πλάκα? 2 και βιδώνουμε τη βίδα με 18-25 Nm
Τοποθετούμε το έλασμα αγκίστρωσης? 1 και βιδώνουμε τη βίδα με 22-30 Nm
Τοποθετούμε τον 24mm δακτύλιο, το δίσκο, το γρανάζι, το δίσκο και τον 22mm δακτύλιο
Τοποθετούμε το λεβιέ της μανιβέλας, το ελατήριο και το δίσκο.
Στην Εικόνα 115: Ο δείκτης 1 στο γρανάζι να ευθυγραμμιστεί με το δείκτη 2. Το πράγμα που φιλοξενεί το δείκτη 2 με την τρύπα προς τα πάνω να μπει στην υποδοχή.
Χύνουμε λάδι κινητήρα στο άνοιγμα για το λάδι.
Να τοποθετηθεί το καπάκι, το ελατήριο. Το ελατήριο να αγκιστρωθεί.
Να τοποθετηθεί η πλάκα και ο 16mm δακτύλιος ΠΡΟΣΕΧΟΝΤΑΣ: ο δακτύλιος να τοποθετηθεί με την λοξή άκρη προς τα έξω και ο δακτύλιος αυτός να κάθεται δυνατά πάνω στο ματζαφλάρι που δεν ξέρω πως το λένε…
Τοποθετούμε την υποδοχή-βάση του ελατηρίου, το ελατήριο, το έκκεντρο και το δίσκο ΠΡΟΣΕΧΩΝΤΑΣ στην Εικόνα 116 ο δείκτης 2 του έκκεντρου 1 να δείχνει προς το δίσκο 2 του ματζαφλαριού.

Οι μπύρες στον Foo:beer:

το διαβασα ρε φιλαρακι και πραγματικα σε ευχαριστω για τον κοπο χρονο. τα κοιταξα ενα προς ενα λεει για τα σημαδια να μπουν με την σωστη σειρα ωστε ο αξονας να μπει σωστα ολοκληρωμενος στην φωλια του. τα σημαδια τα βλεπω. το θεμα οπως ειπε και ο σαπιλα και δεν πεφτει εξω σε οτι γραφει (τσεκαρισμενο) εχει ασφαλεια απο πισω (αρ.19).
ασε που πρεπει να γινει ελενχος αφου μας εκανε την χαρη και δεν αλεσε τα κομματια που κανουν βολτες στο καρτερ. εφυγα σε αδεια και μετα τις παναγιας θα λυθει σε μια μερα να γινει ελενχος σωστος

belo
29/07/2017, 16:21
Μου έχει κάτσει άσχημα... έτσι μου έρχεται να έρθω Μεγαλόπολη να το βγάλω... αν ήσουν Αθήνα τώρα θα είχα έρθει ήδη...

χαχαχα θα κατεβαζες καντηλια και εσυ σαν και εμενα. με το που θα το τραβουσες θα ενιωθες αυτο το κλακ που το μαγκωνει. εκανα οτι εχω γραψει παραπανω και μου εχετε πει. δεν θελει να αφησει το χωρο του.

belo
07/09/2017, 16:04
το μοτερ κατεβηκε. επειδη δουλευει αποφασισαμε να το λυσει ειδικος να κοιταξει τα παντα για να ζησει αλλα τοσα χρονια. ξερετε καποιον να ειναι νοικοκυρης και να μην μας παρει τα κεφαλια
388157
388158

belo
28/09/2017, 18:50
του πηραμε το κεφαλι.
388712
ο χωρος που μας ενδιαφερει και ναι εχει ασγαλεια
388713
ο λογος της επεμβασης. (κοκκινο το κοματι που λειπει
388714

daz
28/09/2017, 22:16
Ρε συ τελικά γιατί δεν έβγαινε απ' έξω?

belo
29/09/2017, 11:32
Εχει ασφάλεια απο πίσω. Φαίνεται η εγκοπη στην ακρη του αξωνα της...

vaska
30/09/2017, 05:53
δηλαδή ήθελε λύσιμο όπως είπε ο σαπίλας, σωστά?? Αν είναι έτσι όντως μαλ@κία της Honda

belo
01/10/2017, 21:41
δηλαδή ήθελε λύσιμο όπως είπε ο σαπίλας, σωστά?? Αν είναι έτσι όντως μαλ@κία της Honda

ναι ειχε δικιο...οντως μαλακια της μοντεσα...κριμα να δουλευει ρολοι το μοτερ και να το λυνεις