Σύνδεση

View Full Version : Στιγμιαίος "βήχας" σε Hayabusa



project.breeze
24/07/2017, 12:57
Θα ήθελα να ακούσω γνώμες. Έχω ένα busa του 05 το οποίο μου έκανε το εξής: Σε απότομο άνοιγμα γκαζίου και κατά την φάση της επιτάχυνσης στις 9.000+ στροφές κάνει ενα στιγμιαίο "βήχα" και συνεχίζει μετά ακάθεκτο ως τον κόφτη. Μου το έχει κάνει μόνο με 2α και 3η ταχύτητα και η αίσθηση που μου δίνει είναι σαν να κόβει για 0,1 δευτερόλεπτο η παροχή καυσίμου ή σαν να πηδάει δόντι η αλυσίδα. Έκτοτε η μηχανή πήγε για επαναπρογραμματισμό ECU, καθαρισμό ψεκασμού και σέρβις αλλά προχτές όμως μου το ξανάκανε. Τί μπορεί να είναι; Ο κινητήρας κατά τα άλλα λειτουργεί πολύ ομαλά και έδειξε 156,5 άλογα τροχό με τελικό και φίλτρο ΚΝ.

Coyote.V
24/07/2017, 13:10
Τσέκαρε το φίλτρο της αντλίας καυσίμου και γενικότερα την αντλία και την πίεση. Κάπως έτσι αρχίζει το θέμα με τις αντλίες που θέλουν καθάρισμα. Από ότι κατάλαβα από αυτά που διάβασα καθάρισες μόνο το τελικό στάδιο τροφοδοσίας.

project.breeze
24/07/2017, 14:15
Τσέκαρε το φίλτρο της αντλίας καυσίμου και γενικότερα την αντλία και την πίεση. Κάπως έτσι αρχίζει το θέμα με τις αντλίες που θέλουν καθάρισμα. Από ότι κατάλαβα από αυτά που διάβασα καθάρισες μόνο το τελικό στάδιο τροφοδοσίας.

Ευχαριστώ για την απάντηση. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο σε μια μηχανή με μόλις 38.000κμ;

George_Sp
24/07/2017, 14:18
Ευχαριστώ για την απάντηση. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο σε μια μηχανή με μόλις 38.000κμ;

κάθε 20.000 που καθαρίζω τεπόζιτο αντλία και σε καθαρά βενζινάδικα όσο γίνεται (που δε παρουσιάζουν διακοπές αρρυθμίες στη μηχανή)....και πάλι βγάζει μπίχλα.

στα 40.000 αν δεν έχεις ανοίξει την αντλία σου εσωτερικά ετοιμάσου να δεις κροκόδειλους.

project.breeze
24/07/2017, 14:25
κάθε 20.000 που καθαρίζω τεπόζιτο αντλία και σε καθαρά βενζινάδικα όσο γίνεται (που δε παρουσιάζουν διακοπές αρρυθμίες στη μηχανή)....και πάλι βγάζει μπίχλα.

στα 40.000 αν δεν έχεις ανοίξει την αντλία σου εσωτερικά ετοιμάσου να δεις κροκόδειλους.

Υπάρχει κάποιος αξιόλογος μάστορας που να το κάνει αυτό χωρίς να μας πάρει το κεφάλι; Έφυγαν πολλά λεφτά στο σέρβις και στο φλασάρισμα και δεν είμαστε για πολλά πολλά στο καπάκι.

Coyote.V
24/07/2017, 15:20
Δυστυχώς δεν γνωρίζω μάστορες γιατί την φτιάχνω μόνος. Πάντως δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο να συμβεί και δεν έχει κάποιο όριο χιλιομέτρων, ακόμα και από ένα τυχαίο βενζινάδικο μπορεί να την πατήσεις αν δεν έχει καθαρίσει καλά τις δεξαμενές του.

George_Sp
24/07/2017, 15:23
σου στέλνω σε μήνυμα τον δικό μου που είμαι ευχαριστημένος από τη δουλειά του και χρεώνει σωστά.

anavatis19
24/07/2017, 16:49
εχω τη μηχανη 1,5 χρονο και σε αποτομα ανοιγματα εχω ακριβως το ιδιο συμπτωμα..οχι παντα αλλα μπορει αυτος ο βηχας η λοξυγγας να γινει και 2-3 φορες στιγμιαια μεσα σε 1-2 δευτερολεπτα..περαν της παροχης καυσιμου η της ποιοτητας μπορει να ειναι τιποτα αλλο?

Coyote.V
24/07/2017, 16:53
Ανάφλεξη. Πρώτα όμως κοιτάμε τα εύκολα και πιο πιθανά. Συνήθως το σύστημα ανάφλεξης βγάζει error

anavatis19
24/07/2017, 23:03
Ανάφλεξη. Πρώτα όμως κοιτάμε τα εύκολα και πιο πιθανά. Συνήθως το σύστημα ανάφλεξης βγάζει error

και σε μενα παει αυτο?

Coyote.V
25/07/2017, 06:06
και σε μενα παει αυτο?

Εφόσον έχεις κόκκινο λαμπάκι (F1) που πρέπει να σβήσει μόλις κάνει τσεκ για να πάρει μπρος... ναι.

anavatis19
25/07/2017, 16:49
Εφόσον έχεις κόκκινο λαμπάκι (F1) που πρέπει να σβήσει μόλις κάνει τσεκ για να πάρει μπρος... ναι.
αρα τι ακριβως να κοιταξω? δεν εχω ιδεα

Coyote.V
25/07/2017, 16:56
Καταρχήν τι έχεις κοιτάξει;

anavatis19
25/07/2017, 17:50
το ειχα παει σε εξουσιοδοτημενο και μου ειπε οτι ηταν σφιγμενη πολυ η αλυσιδα μου και την πηγε εκει που επρεπε..μετα δεν παρατηρησα κατι για λιγο καιρο..βεβαια δεν το σπαω το μηχανακι καθε μερα και ωρα..αλλα μετα απο λιγο καιρο μου το εκανε απλα οχι τοσο εντονα

Coyote.V
25/07/2017, 17:57
Ήταν σφιγμένη η αλυσίδα και έκανε διακοπές; :beer: στην υγειά του μάστορα!

Όταν είναι πολύ σφιγμένη η αλυσίδα τρίζει, ακούγεται ακόμα και με 10 χιλιόμετρα...


Λοιπόν παιδιά και εμένα μου το έκαναν αυτό όλες οι μηχανές που είχα... είναι σκουπιδάκια που βουλώνουν προσωρινά το σύστημα. Ποτέ δεν μπήκα σε διαδικασία να το καθαρίσω όμως αν δεν μου το έκανε συνέχεια. Μια στο τόσο δεν είναι τίποτα και ο καθαρισμός του συστήματος προληπτικός.

daz
25/07/2017, 21:34
Στα 97000 η αντλία μου ήταν καθαρή και βενζίνη βάζω απ όπου βρω. Breeze μη δώσεις λεφτά χωρίς να πάρεις και μία δεύτερη γνώμη. Δύσκολο να φταίει η αντλία αλλά μπορεί να είναι πολλά πράγματα. Από σώματα ψεκασμού μέχρι tps.

Ρε μη μπλέκετε πολλά θέματα μαζί, δε βγάζουμε άκρη. Anavatis ,κάνεις πειρατεία στο θρεντ του p.b

anavatis19
25/07/2017, 23:03
Ήταν σφιγμένη η αλυσίδα και έκανε διακοπές; :beer: στην υγειά του μάστορα!

Όταν είναι πολύ σφιγμένη η αλυσίδα τρίζει, ακούγεται ακόμα και με 10 χιλιόμετρα...


Λοιπόν παιδιά και εμένα μου το έκαναν αυτό όλες οι μηχανές που είχα... είναι σκουπιδάκια που βουλώνουν προσωρινά το σύστημα. Ποτέ δεν μπήκα σε διαδικασία να το καθαρίσω όμως αν δεν μου το έκανε συνέχεια. Μια στο τόσο δεν είναι τίποτα και ο καθαρισμός του συστήματος προληπτικός.

με ενα καθαριστικο μεσα στο ντεποζιτο υπαρχει περιπτωση να δω φως?

δεν κανω καμια πειρατεια..μιλαω για το ιδιο θεμα

daz
25/07/2017, 23:38
με ενα καθαριστικο μεσα στο ντεποζιτο υπαρχει περιπτωση να δω φως?

δεν κανω καμια πειρατεια..μιλαω για το ιδιο θεμα

Αναβάτη έχεις διαφορετική μηχανή στην οποία καθαρίζεις το τεποζιτο και την αντλία κάθε 20κ χλμ ενώ ο pb, όχι.

Επίσης ο pb έχει καθαρίσει ψεκασμό και εσύ ρωτάς αν στο πρόβλημα σου θα σε βοηθήσει ένα καθαριστικό σωμάτων ψεκασμού.

Δε το καταλαβαίνεις ότι δεν είναι ωραίο αυτό που κάνεις;
Και δεν είναι η πρώτη φορά.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150058&p=2779133#post2779133

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=149537&p=2759371#post2759371

Συνεχίστε αλλά παρακαλώ μη ξεφύγει το θέμα απ το αρχικό.

project.breeze
26/07/2017, 16:41
Επανέρχομαι με νεότερα που ίσως βοηθήσουν στην διάγνωση. Σε σταδιακό - γεμάτο άνοιγμα (όχι απότομο όμως) του γκαζίου με 2α ο "βήχας" παρουσιάστηκε στις 8500 και μόλις καθάρισε λίγο το ξαναέκανε στις 9500, παραπάνω δεν το πίεσα με 2α. Δοκίμασα το ίδιο ακριβώς με 3η και δεν είχα κανένα πρόβλημα, ανέβασα μέχρι 10500 χωρίς κανένα κόμπιασμα. Το δοκίμασα με νεκρά 2 φορες και έπιασε κόφτη αδιαμαρτύρητα χωρίς κανένα κόμπιασμα επίσης. Κατά την διάρκεια της δυναμομέτρησης έπιασε αρκετές φορές κόφτη με 5η και πάλι δεν εμφάνισε τίποτα. Καταλήγω λοιπόν ότι έχει να κάνει με την σχέση του κιβωτίου (2α). Υπάρχει κάποιος αισθητήρας που βλέπει την ταχύτητα του κιβωτίου και ανάλογα με τις στροφές ή την θέση του γκαζιού παρεμβαίνει στον ψεκασμό; Παίζει να είναι TPS;

Coyote.V
26/07/2017, 18:47
Όχι δεν υπάρχει τέτοιος αισθητήρας για κάθε ταχύτητα ξεχωριστά, εκτός από την ένδειξη στα όργανα που σου λέει τι ταχύτητα έχεις μέσα και περιορίζεται μόνο στην ένδειξη, μόνο το μάτι του στροφάλου που δίνει πληροφορίες στην ECM για τις στροφές του κινητήρα.
Αν είχε πρόβλημα το tps θα το έκανε με όλες τις ταχύτητες επίσης θα το καταλάβαινες και στο ρελαντί. Την ECM δεν την ενδιαφέρει τι ταχύτητα έχεις κουμπωμένη...Η γραμμή περνάει από την ECM μόνο για τον υπολογισμό της ταχύτητας για να σου δείξει την ένδειξη στο κατράν βασικά το μόνο που ελέγχει την λειτουργία του κινητήρα σε σχέση με το σαζμάν είναι η θέση της νεκράς για τον διακόπτη του σταντ.
Το ότι σου το έκανε με δευτέρα, είναι απλά τυχαίο.

387016

project.breeze
26/07/2017, 19:19
Τί να πω...Προσπαθώ με την εις άτοπον απαγωγή να καταλάβω τί συμβαίνει. Σάββατο ανεβαίνω Λάρισα οπότε θα έχω την ευχέρεια να το δω στον δρόμο αρκετές φορές και να διαπιστώσω τί pattern παίζει μπας και βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα. Παίζει να είναι και μπουζί.

Coyote.V
26/07/2017, 19:26
Θα σου δώσω μια συμβουλή, αν δεν συμβαίνει συχνά μην ψάχνεσαι και εσύ και ο φίλος που ρωτάει παραπάνω, γιατί θα μπείτε σε μια διαδικασία βλάβης φάντασμα όπου θα δώσετε πολλά χρήματα χωρίς να υπάρχει λόγος. Υπάρχει περίπτωση να μην σου κάνει τίποτα και να ξανακάνει μετά τρεις μήνες... και αν το ξανακάνει.

Πηγαίνοντας για Λάρισα τσέκαρε το αλλά μην σου γίνει μόνιμη ιδέα... απόλαυσε και την διαδρομή. :)

project.breeze
26/07/2017, 19:30
Θα σου δώσω μια συμβουλή, αν δεν συμβαίνει συχνά μην ψάχνεσαι και εσύ και ο φίλος που ρωτάει παραπάνω, γιατί θα μπείτε σε μια διαδικασία βλάβης φάντασμα όπου θα δώσετε πολλά χρήματα χωρίς να υπάρχει λόγος.

Πηγαίνοντας για Λάρισα τσέκαρε το αλλά μην σου γίνει μόνιμη ιδέα... απόλαυσε και την διαδρομή. :)

Δεν λέω ότι είναι κάτι σοβαρό αλλά όταν μου κάνει αυτό το κλώτσημα είναι τρομακτικό γιατί δεν είναι σκορτσάρισμα ενός παπιού αλλά σκορτσάρισμα ενός busa στις 8500 στροφές. Εάν κάτι τέτοιο συμβεί υπό κλίση επειδή προσομοιάζει ένα γρήγορο ανοιγοκλείσιμο του γκαζιού μπορεί να έχουμε και άσχημα ξεμπερδέματα. Όπως και να έχει πάντως, δεν σκοπεύω τώρα να ρίξω άλλα λεφτά, στο επόμενο σέρβις θα αλλαχτούν έτσι κι αλλιώς τα μπουζί οπότε το βλέπω ξανά τότε. Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια πάντως.

Coyote.V
26/07/2017, 19:32
Σε αυτό δεν έχεις άδικο...

teogtp
26/07/2017, 19:33
Άλλαξε βενζινάδικο και πες μας.

virus
26/07/2017, 19:49
Για περνα μια απου δω (http://www.mybike.gr/topic/22256-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%83%CE%B7/) γιατι μαλλον δεν ειναι καλα τα πραματα :(

project.breeze
26/07/2017, 19:54
Άλλαξε βενζινάδικο και πες μας.

Αρχικά κι εγώ νόμιζα ότι ήταν το βενζινάδικο που πήγαινα το οποίο ήταν Shell. Δοκίμασα 2 διαφορετικά βενζινάδικα, ένα Avin και ένα BP και δεν άλλαξε κάτι.

project.breeze
26/07/2017, 19:55
Για περνα μια απου δω (http://www.mybike.gr/topic/22256-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%83%CE%B7/) γιατι μαλλον δεν ειναι καλα τα πραματα :(

Από που; Όταν λες δεν είναι καλά τί εννοείς;

Coyote.V
26/07/2017, 19:56
Για περνα μια απου δω (http://www.mybike.gr/topic/22256-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%83%CE%B7/) γιατι μαλλον δεν ειναι καλα τα πραματα :(

:eek: Από αυτό που παράθεσες...


Το busa εχει 6 διαφορετικες χαρτογραφησεις, μια για καθε σχεση.

Εγώ καταθέτω τα όπλα, πέσαμε σε διαστημόπλοιο.

project.breeze
26/07/2017, 19:57
Ώπα τώρα είδα το link

project.breeze
26/07/2017, 20:36
Το διάβασα. Άρα αν είναι αυτό την γαμήσαμε με λίγα λόγια. Θα δοκιμάσω αύριο να το πάω στις στροφές αυτές με 2α με πολύ ήρεμο άνοιγμα του γκαζιού. Αν συμβεί ξανά έχει σχέση με τον χάρτη της 2ας και κατ' επέκταση την τροφοδοσία, αν όχι τότε είναι γρανάζι και την γαμήσαμε.

sapila racing
27/07/2017, 09:32
Το διάβασα. Άρα αν είναι αυτό την γαμήσαμε με λίγα λόγια. Θα δοκιμάσω αύριο να το πάω στις στροφές αυτές με 2α με πολύ ήρεμο άνοιγμα του γκαζιού. Αν συμβεί ξανά έχει σχέση με τον χάρτη της 2ας και κατ' επέκταση την τροφοδοσία, αν όχι τότε είναι γρανάζι και την γαμήσαμε.

Mακάρι να φταίει κατι στην τροφοδοσία, αλλά εδω βλέπω πολλούς με πρόβλημα στο γραναζι της 2ας.
http://www.australian-hayabusa-club.com/MyBB/showthread.php?tid=1585

project.breeze
27/07/2017, 11:38
Mακάρι να φταίει κατι στην τροφοδοσία, αλλά εδω βλέπω πολλούς με πρόβλημα στο γραναζι της 2ας.
http://www.australian-hayabusa-club.com/MyBB/showthread.php?tid=1585

Είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που περιγράφει ο φίλος στο mybike. Είδα και κάποια βίντεο στο youtube, ακριβώς το ίδιο. Μίλησα με τον μηχανικό μου, είπε ότι είναι κλασσικό πρόβλημα με τα gen1. Ενώ είναι σκυλιά γενικά, εμφανίζουν αυτό το πρόβλημα κι ενώ από μόνο του δεν είναι τίποτα να επιδιορθωθεί, το ότι θέλει κατέβασμα το μοτέρ είναι που το κάνει μεγάλη μανούρα. Μπορώ να το κυκλοφορώ και να το χρησιμοποιώ κανονικά αρκεί να μην πιέζω την 2α πολύ (που έτσι κι αλλιώς δεν το κάνω) και όταν χειμωνιάσει το βάζω μέσα για κατέβασμα μοτέρ και αντικατάσταση γραναζιών 2ας - 6ης.

iKTM
09/02/2018, 20:19
Τελικα προχωρησες με το κατεβασμα κινητηρα? Τι εξελιξεις εχεις?