View Full Version : Vfr400 nc30
Αν πάνε όλα καλά την άλλη εβδομάδα θα αποκτήσω ένα vfr400 nc30 ειναι σε ακινησία χρόνια δεν ξερω κατα Ποσο δουλεύει και τι αλλα θα το πάρω 200 ευρω και ότι γίνει .δεν του λείπουν πράγματα παρά κατι πλαστικά ισως στο πλαι το ειδα σήμερα θα το πάρω λογικά.τι λέτε αξίζει να κανω το ενχειριμα της ανακατασκευής;ειναι όνειρο το μηχανάκι αυτό απο την παιδική μου ηλικία.
Το NC30 είναι μηχανή που έχει παίξει στα όνειρα πολλών. Όπως κι εσύ, αρκετοί το έχουμε ακόμα απωθημένο. Δε νομίζω ότι θα βρεθεί κανένας να σου πει να μην το κάνεις, απλά να ξέρεις ότι τα λεφτά που θα του ρίξεις μάλλον θα είναι περισσότερα απ'όσα θα αξίζει τελειωμένο. Αν σου αρέσει η ιδέα της ανακατασκευής - η διαδρομή δηλαδή και όχι μόνο ο προορισμός - κάνε το και βάζε φωτογραφίες να βλέπουμε κι εμείς.
Πιθανώς θα το κανω αλλα με την βοήθεια σας ελπίζω να την έχω.και κάτι αλλο θα το πάρω με υπεύθυνη δήλωση για ανταλακτικα τι λύση υπάρχει να γίνει νόμιμο;αλλιως θα το κρατήσω για αντίκα στην αποθήκη
sapila racing
25/07/2017, 09:02
Πιθανώς θα το κανω αλλα με την βοήθεια σας ελπίζω να την έχω.και κάτι αλλο θα το πάρω με υπεύθυνη δήλωση για ανταλακτικα τι λύση υπάρχει να γίνει νόμιμο;αλλιως θα το κρατήσω για αντίκα στην αποθήκη
Δεν υπάρχει λύση αν δεν έχει άδεια.
Αυτό που μπορείς να κάνεις σε λίγα χρόνια, όταν φτάσει 30 χρονών, είναι να γραφτείς στην Λέσχη Κλασσικών, να το πιστοποίήσεις και να βγάλεις πινακίδες κλασσικού.
Μετά θα μπορείς να το κάνεις βόλτα σε εκδηλώσεις της Λέσχης, Ραλλυ, trackdays κλπ.
Εχε υπ όψιν οτι ότι ανταλλακτικό χρειαστείς, θα πρέπει να το ψάξεις να το βρείς στο εξωτερικό απο ebay κλπ αφού δεν έχει εισαχθεί ποτέ στην Ευρώπη.
Σαν μοτοσυκλέτα αξίζει φυσικά! Απλά μπορεί τελικά να βγεί ακριβό.
Πριν χρόνια ξαναέστησα ενα VFR400 NC24, το πιο παλιό μοντέλο, και τελικά χρειάστηκε γύρω στα 1400 Ευρω σε ανταλλακτικά, χωρίς να παει σε συνεργείο.
Δεν υπάρχει λύση αν δεν έχει άδεια.
Αυτό που μπορείς να κάνεις σε λίγα χρόνια, όταν φτάσει 30 χρονών, είναι να γραφτείς στην Λέσχη Κλασσικών, να το πιστοποίήσεις και να βγάλεις πινακίδες κλασσικού.
Μετά θα μπορείς να το κάνεις βόλτα σε εκδηλώσεις της Λέσχης, Ραλλυ, trackdays κλπ.
Εχε υπ όψιν οτι ότι ανταλλακτικό χρειαστείς, θα πρέπει να το ψάξεις να το βρείς στο εξωτερικό απο ebay κλπ αφού δεν έχει εισαχθεί ποτέ στην Ευρώπη.
Σαν μοτοσυκλέτα αξίζει φυσικά! Απλά μπορεί τελικά να βγεί ακριβό.
Πριν χρόνια ξαναέστησα ενα VFR400 NC24, το πιο παλιό μοντέλο, και τελικά χρειάστηκε γύρω στα 1400 Ευρω σε ανταλλακτικά, χωρίς να παει σε συνεργείο.
Παίζεται κι αυτό αν λείπουν χαρτιά κλπ, τώρα με 200 ευρώ είμαι περίεργος τι θα ναι ? Πως και δεν το χει βουτήξει για κόψιμο κανένας ανταλλακτικατζής ???
sapila racing
25/07/2017, 11:00
Παίζεται κι αυτό αν λείπουν χαρτιά κλπ, τώρα με 200 ευρώ είμαι περίεργος τι θα ναι ? Πως και δεν το χει βουτήξει για κόψιμο κανένας ανταλλακτικατζής ???
Επρεπε να γράψω επίσης οτι για να πιστοποιηθεί πρέπει φυσικά να αποδείξει οτι το έχει στην κατοχή του νόμιμα.
Πιθανώς θα το κανω αλλα με την βοήθεια σας ελπίζω να την έχω.και κάτι αλλο θα το πάρω με υπεύθυνη δήλωση για ανταλακτικα τι λύση υπάρχει να γίνει νόμιμο;αλλιως θα το κρατήσω για αντίκα στην αποθήκη
Για βάλε καμμιά φωτό ρε παλικάρι.
Άρα με υπεύθυνη δήλωση για ανταλακτικα δεν γίνετε ιστορικό;τι πρέπει να γράψω ; επισης να πω ότι χρωστάει σήματα και για αυτό λέω για ανταλακτικα .φωτο παιδιά θα ανεβάσω αν ξαναπάω στο μάστορα που το ειδα
Για μένα αν μπορεις τσιμπά το με την άδεια του αν αξίζει φυσικά ολο το πακέτο...
Φωτό στο λαό και γρήγορα;...!!!
Άρα με υπεύθυνη δήλωση για ανταλακτικα δεν γίνετε ιστορικό;τι πρέπει να γράψω ; επισης να πω ότι χρωστάει σήματα και για αυτό λέω για ανταλακτικα .φωτο παιδιά θα ανεβάσω αν ξαναπάω στο μάστορα που το ειδα
Με τιμολόγιο από το συνεργείο έχεις πιθανότητες.
Λοιπόν παιδιά μάλλον το έθεσα λάθος.το μηχανάκι ειναι παρατημένο σε ένα σπίτι φίλου μηχανικού περίπου δέκα χρόνια,το ειδα και του λέω ποιανού ειναι μου λέει του τάδε ο οποίος φίλος και αυτός τον παίρνω τηλ και ειναι εξωτερικό μου λέει χρωστάει σήματα και του λέω το θελω με υπεύθυνη δήλωση μου λέει οκ ποσά δεινεις του λέω διακόσια μου λέει οκ παρτο και όταν έρθω σου κανω το χαρτί.λειπουν μόνο τα φερινγκ τίποτα αλλο.ετσι εχει το θέμα.τι λέτε τωρα;
sapila racing
27/07/2017, 20:26
Λοιπόν παιδιά μάλλον το έθεσα λάθος.το μηχανάκι ειναι παρατημένο σε ένα σπίτι φίλου μηχανικού περίπου δέκα χρόνια,το ειδα και του λέω ποιανού ειναι μου λέει του τάδε ο οποίος φίλος και αυτός τον παίρνω τηλ και ειναι εξωτερικό μου λέει χρωστάει σήματα και του λέω το θελω με υπεύθυνη δήλωση μου λέει οκ ποσά δεινεις του λέω διακόσια μου λέει οκ παρτο και όταν έρθω σου κανω το χαρτί.λειπουν μόνο τα φερινγκ τίποτα αλλο.ετσι εχει το θέμα.τι λέτε τωρα;
Τα original φαίρινγκ είναι πανάκριβα και δυσεύρετα αλλά υπάρχουν πολλά after market στην αγορά. Το μηχανάκι αυτό ήταν πολύ αγαπητό και υπήρξαν πολλά track bikes.
Τα τέλη που χρωστάει θα συνεχίζει να τα χρωστάει ο φίλος στο εξωτερικό και φαντάζoμαι οτι δεν εχει διαθεση να τα πληρώσει οπότε μεταβίβαση κανονική δεν γίνεται.
Τωρα εσυ αποφασίζεις!
SHOOTER045
27/07/2017, 20:42
Αν χρωστάει τέλη
Δεν θα έχει παραδώσει και πινακίδες ( μάλλον)
Αρα θα είναι και στο <σύστημα > σαν ανασφαλιστο
Ακριβώς έτσι ειναι όπως τα λέτε .αρα το παίρνω για ανταλακτικα η όχι; και αν Ναι πως μπορω να το κανω νόμιμο;
telegonos
28/07/2017, 13:14
Βρες άλλο ένα, που να έχει άδεια και να μην χρωστάει, να μην είναι μπλεγμένο, να μην έχει κάποιο νομικό θέμα. Από αυτό θέλεις να έχει ΕΝΑ καλό πλαίσιο και ΜΙΑ άδεια. Τα άλλα όλα πάνω του, ας τα έχει πατήσει και οδοστρωτήρας.
Παίρνεις και αυτό που έχεις βρει, και περνάς όλα τα καλά πράγματα, στο πλαίσιο αυτού που έχει άδεια.
Τα μοτέρ τους είναι όλα NC13E κωδικός, έτσι θα γράφεται και στην άδεια, οπότε ούτε με δηλώσεις αλλαγής μοτέρ θα μπλέξεις, ούτε τπτ.
Και τελικά από τα δύο, θα βγει ένα καλό.
Για τεχνικής φύσεως ερωτήσεις, ρώτα.
Πάρε ιδέες εδώ >>> http://forcev4.blogspot.gr/2014/10/rvfr-project-2012.html
Βρες άλλο ένα, που να έχει άδεια και να μην χρωστάει, να μην είναι μπλεγμένο, να μην έχει κάποιο νομικό θέμα. Από αυτό θέλεις να έχει ΕΝΑ καλό πλαίσιο και ΜΙΑ άδεια. Τα άλλα όλα πάνω του, ας τα έχει πατήσει και οδοστρωτήρας.
Παίρνεις και αυτό που έχεις βρει, και περνάς όλα τα καλά πράγματα, στο πλαίσιο αυτού που έχει άδεια.
Τα μοτέρ τους είναι όλα NC13E κωδικός, έτσι θα γράφεται και στην άδεια, οπότε ούτε με δηλώσεις αλλαγής μοτέρ θα μπλέξεις, ούτε τπτ.
Και τελικά από τα δύο, θα βγει ένα καλό.
Για τεχνικής φύσεως ερωτήσεις, ρώτα.
Πάρε ιδέες εδώ >>> http://forcev4.blogspot.gr/2014/10/rvfr-project-2012.html
Βρες του εσύ κανένα γιατί τον έμπλεξες τώρα ...
Καλά τα λες ωραία αλλα θα ειναι εύκολο να βρω πλαίσιο με άδεια και απο τιμη τι παίζει;
Να το πάρω λέτε τι Να κανω έχω μπερδευτεί.σκεφτομαι να το πάρω να το φτιάξω σιγά σιγά θα μου πάρει πολυ καιρό και αν βρω στην πορεία σκέτο να αλλάξω σκελετό τι λέτε;
Να το πάρω λέτε τι Να κανω έχω μπερδευτεί.σκεφτομαι να το πάρω να το φτιάξω σιγά σιγά θα μου πάρει πολυ καιρό και αν βρω στην πορεία σκέτο να αλλάξω σκελετό τι λέτε;
Ρε μπαγάσα σπρώξιμο θες ? αν δεν το χεις έρωτα άστο γάμησέ το...
Με το μάστορα που ειναι φίλος μου και μαζι θα κάνουμε αν τελικά γίνει την ανακατασκευή θα δούμε σήμερα αν γυρνάει μου είπε αν γυρνάει θα το πάρω αλλιως όχι ...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.