PDA

View Full Version : Βοήθεια για συμμάζεμα F650GS '04.



audioslave
25/07/2017, 18:35
Παιδιά καλησπέρα.
Λοιπόν πρέπει οπωσδήποτε να κάνω κάποια πραγματάκια στο μηχανάκι και χρειάζομαι λίγο καθοδήγηση. Λοιπόν σκέφτομαι για αλλαγή λαδιών και φίλτρου, υγρά φρένων , αλλαγή μπουζί , αλυσίδα και γρανάζι και μπροστά δισκόπλακα και τακάκια. Θέλω να τα παραγγείλω από internet μπας και γλιτώσω κάνα φράγκο . Πέρα από από την δισκόπλακα-τακάκια , τα άλλα σκέφτομαι να τα κάνω μόνος μου , γιατί απ' ό,τι είδα youtube δεν είναι κάτι δύσκολο. Γενικά τι έχετε να προτείνετε από μάρκες , site , κ.λπ ? Είμαι λίγο στα χαμένα. Θέλω να αγοράσω value for money πραγματάκια και όχι τα top στην κάθε κατηγορία γιατί τα φράγκα είναι περιορισμένα.

MikeG
25/07/2017, 18:37
Ξεκίνα από www.louis.de

audioslave
25/07/2017, 18:39
Ok φιλε. Θα τσεκαρω εκει και θα στειλω εδω να μου πειτε γνωμες.

taisteal
25/07/2017, 20:20
Προσοχή στην τάπα καρτερ είναι ευαίσθητη.
Μην ξεχάσεις να αδειάσεις και τα λάδια από το πάνω καρτερ.

tsirvoulis
26/07/2017, 08:52
καλημέρα

μιας και είμαι κάτοχος της μοτο από το 2005, και επείδη τα έχω αλλάξει σχεδόν όλα,
στείλε μου πμ, να σου πώ, από που θα πάρεις το κάθε τί, και τι ενναλακτικό μπορείς να βάλεις, για να μήν κάνουμε και διαφήμιση.

Επίσης έχω να σου δώσω το service manual.

Μπορείς να βρείς και αρκετή βοήθεια στα παρακάτω site:

http://faq.f650.com/main.html


http://www.f650gs.crossroadz.com.au/index.html

ελπίζω να βοήθησα

Πέτρος

daz
26/07/2017, 10:35
Tsirvoulis δεν είναι κακο να πεις δημόσια που μπορεί να βρει το κάθε τι. Ετσι κι αλλιώς η αγορά είναι ελεύθερη και ο καθένας μπορεί να αγοράσει απ όπου θέλει και να πουλήσει σε ότι τιμή θέλει.
Η έρευνα αγοράς βαραίνει πάντα αυτόν που αγοράζει και την κάνει με δικά του κριτήρια.
Εντυπώσεις και απόψεις άλλων χρηστών είναι θεμιτές σε ένα φόρουμ εκτός και αν έχουν σκοπό την δυσφήμιση.
Την μέγιστη βοήθεια την προσφέρουμε συζητώντας δημόσια γιατί οι απόψεις μας μπορούν να κριθούν και από άλλους χρήστες, αλλά και να βοηθήσουν περισσότερο κόσμο. :)

tsirvoulis
26/07/2017, 11:13
Daz no problem!

έχουμε και λέμε ( γιατί είναι και πολλά ) αυτά που ψάχνει το παλικάρι :

λαδια Bell ray exp 20W-50 Λαμπριανιδης (http://www.trade-wind.gr/)
φίλτρο λαδίου hiflo HF151 Αλεξόπουλος (http://www.alexopoulos.gr/ProductDetails.aspx?family=%ce%a6%ce%99%ce%9b%ce%a4%ce%a1%ce%91&group=35&category=%ce%9b%ce%91%ce%94%ce%99%ce%9f%ce%a5_35&subcategory=+&product=D8BF0227-0B15-4127-B888-E44961769094)

Υγρά φρένων ένα πολύ καλο είναι της Motul το DOT4 και πότε DOT 5, καθώς όσες φορές το χρησιμοποίησα το πίσω φρένο έβραζε και έχανα το πίσω φρένο (ειδικά σε κλειστες ορεινες διαδρομες ).

Μπουζι Ιριδιού (NGK BR8EIX ) καθώς το δικό μου είναι μονόμπουζο, έχω δεί τρομερή διαφορά ειδικά στο ρελάντι, που τα μονομπουζα είχαν θεματάκια που λύθηκαν με την εκδοση face lift του 2004 με τα δύο μπουζί.

Αλυσιδογράναζα υπαρχεί σετ της AFAM (ΤΑΣΟΥΛΗΣ) το οποίο το φοράω εδώ και 25000 χλμ ( με σωστό λάδωμα και συχνό καθαρισμό ).

Δισκόπλακα εμπρός υπάρχει σε Newfren πλευστη στον Αλεξόπουλο (DF5190AF)

ενώ για τακάκια μόνο με την χρυση σειρά της Brembo (07BB03.59) εχω το φρενάρισμα που θέλω και την χρυση τομή μεταξυ διάρκειας και απόδοσης!

γιατί οτιδήποτε άλλο εδώ είμαστε.

audioslave
26/07/2017, 12:32
Αλυσιδογράναζα θα τα τρενάρω λιγο οπως φαινεται...
Απο αμεσες αγορες ειναι τα λαδια, φιλτρο και μπουζι και θα παω με τις επιλογες σου μαλλον tsirvoulis .
Σε δισκοπλακα θελω κατι πιο οικονομικο. Δεν μπορω να σκασω 200+ μονο για τον δισκο. Στο luis.de δεν βρηκα ποικιλια. Εκτος αν δεν εψαξα οπως πρεπει. Προς amazon και ebay εψαξα αρκετα. Τις κινεζιες τις αφηνουμε απ εξω ανεξαρτητως μαρκας? Ή υπάρχει καμια εταιρία που έχει αποδειχθεί οτι την παλευει;

Οκ taisteal θα το προσεξω.Thanks

tsirvoulis
26/07/2017, 12:37
audioslave
ειδικά για την δισκόπλακα (απο την οποία εξαρτάται η ζωή σου),
εγώ δεν θα έκανα καμμία οικονομία.
Αν σκεφτείς οτι η γνήσια έχει γύρω στα 350 και δεν είναι floating,
τότε η Newfren είναι όντως ευκαιρία.

Αλλά στο κάτω κάτω η επιλογή είναι δική σου.
εγω μπορώ μόνο να μοιραστώ της εμπειρίες μου από αυτό το μηχανάκι.

MikeG
26/07/2017, 12:38
Κινεζιές μακριά. Οι δισκόπλακες κοστίζουν είναι η αλήθεια. 130 euros βλέπω το μπροστινό δίσκο της brembo (https://www.louis.eu/artikel/brembo-brake-discs-fixed-with-abe-fuer-bmw-f-650-gs/10043400?filter_bike_id=0943&filter_article_number=10043400&list=311755556).
Με την αλλαγή λαδιών να αλλάξεις και το χάλκινο oring της τάπας. Επίσης πρόσεξε τη λασιχένια φλαντούλα του φίλτρου λαδιού.
Μπουζί να πας σε ιριδίου, συμφωνώ με τον tsirvouli.

Το μηχανάκι είναι πολύ εύκολο στη συντήρηση του. Σιγά σιγά θα τα μάθεις όλα.

audioslave
26/07/2017, 12:58
audioslave
ειδικά για την δισκόπλακα (απο την οποία εξαρτάται η ζωή σου),
εγώ δεν θα έκανα καμμία οικονομία.
Αν σκεφτείς οτι η γνήσια έχει γύρω στα 350 και δεν είναι floating,
τότε η Newfren είναι όντως ευκαιρία.

Αλλά στο κάτω κάτω η επιλογή είναι δική σου.
εγω μπορώ μόνο να μοιραστώ της εμπειρίες μου από αυτό το μηχανάκι.


Συμφωνώ με αυτα που λες tsirvoulis, απλα δεν ειναι θεμα οικονομιας. Αν τα ειχα προφανως και θα τα εσκαγα για τα καλυτερα φρενα. Επισης 2500E πηρα την μηχανη. Αν για δισκοπλακα μπροστα με τακακια κτλπ μου φυγει κανα 300αρι400αρι την πατησαμε. Οκ τις αφηνω στην μπαντα τις κινέζικες. Ισως παω με την brembo που λεει ο MikeG.
Αυτές οι επιλογές σας λένε τίποτα;;;
http://www.ebay.com/itm/FIT-BMW-F-650-GS-R13-0175-0185-Single-Cylinde-04-07-EBC-LH-FRONT-OE-BRAKE-DISC-/302392780898?hash=item466803a862:g:2IAAAOSwgchZdaw9&vxp=mtr
https://www.louis.eu/artikel/trw-lucas-brake-discs-front-type-approved/10043600?filter_article_number=10043643&list=363291793

audioslave
26/07/2017, 12:59
Κινεζιές μακριά. Οι δισκόπλακες κοστίζουν είναι η αλήθεια. 130 euros βλέπω το μπροστινό δίσκο της brembo (https://www.louis.eu/artikel/brembo-brake-discs-fixed-with-abe-fuer-bmw-f-650-gs/10043400?filter_bike_id=0943&filter_article_number=10043400&list=311755556).
Με την αλλαγή λαδιών να αλλάξεις και το χάλκινο oring της τάπας. Επίσης πρόσεξε τη λασιχένια φλαντούλα του φίλτρου λαδιού.
Μπουζί να πας σε ιριδίου, συμφωνώ με τον tsirvouli.

Το μηχανάκι είναι πολύ εύκολο στη συντήρηση του. Σιγά σιγά θα τα μάθεις όλα.

Nαι ναι το προσεξα στο βιντεο για το oring. Την φλατζα που λες στο φιλτρο λαδιου, πακέτο με την αγορά του φιλτρου δεν παει ;;

MikeG
26/07/2017, 13:02
Nαι ναι το προσεξα στο βιντεο για το oring. Την φλατζα που λες στο φιλτρο λαδιου, πακέτο με την αγορά του φιλτρου δεν παει ;;

Όχι. Το λαστιχένιο Oring αυτό είναι χωνευτό στο καπάκι του φίλτρου. Δε χρειάζεται να το αλλάξεις αν δεν έχει ταλαιπωρηθεί.
Η TRW Lucas είναι αρκετά καλή εταιρία στο τομέα πέδησης και βγάζει αρκετά προϊόντα και για άλλες γνωστές εταιρίες.

MikeG
31/07/2017, 17:21
Παλικάρια αυτο το κιτάκι λεει τιποτα? https://www.car.gr/parts/view/10721958/
Ή καλυτερα να τα επιλεξω εγω ένα-ένα και να τα παραγγειλω;;

Ένα ένα...

Coyote.V
31/07/2017, 17:36
Ξεκίνα από www.louis.de

Βασικά ό,τι έχει το κατάστημα louis.de σου το φέρνει το κατάστημα uride.gr χωρίς να πληρώσεις μεταφορικά ακριβώς στην ίδια τιμή με το louis.de αλλά ο χρόνος αναμονής είναι 1- 6 εβδομάδες ενώ το louis.de στο στέλνει αμέσως και όσο χρόνο κάνει να έρθει. Για εμένα αν δεν βιάζεσαι συμφέρει με τα 1000 γιατί τα μεταφορικά ανεβάζουν πάρα πολύ την τιμή. Σε συζήτηση που είχα με τον καταστηματάρχη μου είπε ότι και στο site του uride να μην έχει αυτό που θες εποικοινωνείς μαζί του του λες τι θες από Louis και στο φέρνει.

Δηλαδή το κατάστημα στην Αθήνα συνεργάζεται με το louis αλλά έχει κάθε ενάμιση μήνα σχεδόν παραλαβή από Αυστρία.


Πχ εγώ θέλω ένα όργανο μέτρησης της στάθμης λαδιού πιρουνιών μπροστινής ανάρτησης ο Louis το έχει 19.90€ και 14.80€ μεταφορικά δηλαδή σύνολο 34,70€ , το uride στο φέρνει με διορία 6 εβδομάδες στην τιμή των 19,90€

audioslave
31/07/2017, 17:58
Ωραιος φιλε θα παρω ενα τηλ γιατι λεει 7-25 κλειστο. να δω μηπως και προλαβαινω. αλλιως ακυρο. θενκς παντως

audioslave
25/08/2017, 18:37
Λοιπόν παλικάρια αυριο τσιμπάω τα λαδια Motul 15-50 και ξεκιναω τα πρωτα μαστορεματα. Εχω παραλαβει ηδη 2 μπουζι ιριδίου της Denso , φιλτρο αερος και λαδιου την ΜANN.
Εχω βρει κατι αναλυτικά βιντεάκια για το πως θα γίνουν οι αλλαγες και ελπιζω ολα να πανε κομπλε. Αν εχει καποιος να επισημάνει κανενα σημειο που παίζει να γινει καμια στραβή και θα χρειαστει ιδιαίτερη προσοχή , θα βοηθουσε αρκετά...

taisteal
25/08/2017, 18:44
Προσοχή με τα πλαστικά,αν είναι πολυκαιρισμένα μπορεί να σε δυσκολέψουν στο κούμπωμα.Το νού σου όταν κουμπώσεις το φίλτρο λαδιού να στεγανοποιηθεί σωστά.Προχώρα κι ότι θες εδώ είμαστε.

bros 650
25/08/2017, 18:53
Πριν βαλεις το φιλτρο αλειψε με το δαχτυλο λιγο λαδι στο ορινκ

akmakas
24/06/2019, 16:06
Daz no problem!

Μπουζι Ιριδιού (NGK BR8EIX ) καθώς το δικό μου είναι μονόμπουζο, έχω δεί τρομερή διαφορά ειδικά στο ρελάντι, που τα μονομπουζα είχαν θεματάκια που λύθηκαν με την εκδοση face lift του 2004 με τα δύο μπουζί.

.

Χαιρετώ την παρέα.Πρόσφατα αγόρασα μια F650GS 2000 και είχε πρόβλημα με το ρελαντι της.Εσβηνε στα καλά καθούμενα.Την έκανα σερβις βαλβίδες καθάρισα τον θάλαμο και τις βαλβίδες ανέβασα την συμπίεση αλλαξα λάδια και μπορώ να πω πως το μηχανάκι βελτιώθηκε αισθητά..Τώρα σβήνει κυρίως όταν είναι κρυο αντίθετα όταν είναι ζεστό κρατάει ρελαντί αντε να σου σβήσει και καμια φορά δεν με ενοχλεί..Επίσης έχει ένα θέμα με το γκάζι το οποίο μοιάζει με μπουκωμένο στα χαμηλά και έχει μια καθυστέρηση φαντάζομαι λόγο ηλεκτρονικού γκαζιού απλά θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια λύση που να βελτιώνει και γιατί όχι να διορθώνει αυτά τα θέματα π.χ το μπουζι αυτό που είπε θα κάνει δουλειά ταιριάζει στο μηχανάκι? Ευχαριστώ!

nikosmec
24/06/2019, 19:36
Χαιρετώ την παρέα.Πρόσφατα αγόρασα μια F650GS 2000 και είχε πρόβλημα με το ρελαντι της.Εσβηνε στα καλά καθούμενα.Την έκανα σερβις βαλβίδες καθάρισα τον θάλαμο και τις βαλβίδες ανέβασα την συμπίεση αλλαξα λάδια και μπορώ να πω πως το μηχανάκι βελτιώθηκε αισθητά..Τώρα σβήνει κυρίως όταν είναι κρυο αντίθετα όταν είναι ζεστό κρατάει ρελαντί αντε να σου σβήσει και καμια φορά δεν με ενοχλεί..Επίσης έχει ένα θέμα με το γκάζι το οποίο μοιάζει με μπουκωμένο στα χαμηλά και έχει μια καθυστέρηση φαντάζομαι λόγο ηλεκτρονικού γκαζιού απλά θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια λύση που να βελτιώνει και γιατί όχι να διορθώνει αυτά τα θέματα π.χ το μπουζι αυτό που είπε θα κάνει δουλειά ταιριάζει στο μηχανάκι? Ευχαριστώ!

Τι εννοείς ανέβασες συμπίεση; Έβγαλες κεφαλή και την πλανάρισες χωρίς να έχει θέμα ή φλάντζα καύσεως σου;

Για τα θέματα του ρελαντί εγώ θα κοίταζα το TPS και το βηματικό μοτέρ που είναι στο εμπρός μέρος του σώματος ψεκασμού, πιάνει αρκετή μαυρίλα εκεί όπως και ο αυλός του...

akmakas
24/06/2019, 20:30
Τι εννοείς ανέβασες συμπίεση; Έβγαλες κεφαλή και την πλανάρισες χωρίς να έχει θέμα ή φλάντζα καύσεως σου;

Για τα θέματα του ρελαντί εγώ θα κοίταζα το TPS και το βηματικό μοτέρ που είναι στο εμπρός μέρος του σώματος ψεκασμού, πιάνει αρκετή μαυρίλα εκεί όπως και ο αυλός του...

Η συμπίεση του μοτερ απο 12 ηταν στα μισά.Λόγο αρρύθμιστων βαλβίδων η μία βαλβίδα εσωτερικά είχε πιάσει πουρί είχε καεί.Ο μηχανικός την πήγε για καθάρισμα και έγιναν σαν καινούργιες μου είπε ότι η συμπίεση ανέβηκε στο 10 και κάτι.Από τότε δουλεύει το μοτερ ποιο καλά αλλά πάλι έχει τα θεματάκια του.Για το TPS το βάλαμε σε υπολογιστή και οι ενδείξεις έδειχναν όλες οκ.Τα είδε όλα στο σημείο του ψεκασμού δεν ξέρω τι έκανε ακριβώς.

Το βηματικό μοτερ που λες είναι το Νο1 στην φώτο?

https://i62.servimg.com/u/f62/11/72/13/52/untitl11.jpg

nikosmec
24/06/2019, 20:56
Η συμπίεση του μοτερ απο 12 ηταν στα μισά.Λόγο αρρύθμιστων βαλβίδων η μία βαλβίδα εσωτερικά είχε πιάσει πουρί είχε καεί.Ο μηχανικός την πήγε για καθάρισμα και έγιναν σαν καινούργιες μου είπε ότι η συμπίεση ανέβηκε στο 10 και κάτι.Από τότε δουλεύει το μοτερ ποιο καλά αλλά πάλι έχει τα θεματάκια του.Για το TPS το βάλαμε σε υπολογιστή και οι ενδείξεις έδειχναν όλες οκ.Τα είδε όλα στο σημείο του ψεκασμού δεν ξέρω τι έκανε ακριβώς.

Το βηματικό μοτερ που λες είναι το Νο1 στην φώτο?

https://i62.servimg.com/u/f62/11/72/13/52/untitl11.jpg

Το βηματικό μοτέρ είναι πάνω στο σώμα ψεκασμού, δεν φαίνεται καλά στην φωτογραφία, είναι δίπλα προς τα δεξιά από τον αριθμό 4, όχι εκεί που δείχνει το βελάκι του 4.

Edit 1:Να φανταστώ έχεις ελέγξει μην έχει ξεραθεί και τρυπήσει το λάστιχο της εισαγωγής έτσι;

Edit 2: Φίλτρο καυσίμου έχεις αλλάξει; (ένα ένα μου έρχονται)

akmakas
24/06/2019, 22:08
Όχι φίλτρο καυσίμου δεν άλλαξα ούτε ξέρω πότε το είχε αλλάξει αυτός δεν μου είχε δώσει καμία πληροφορία δεν θυμόταν.
Το θεμα μου δεν είναι να το αλλάξω αλλά αν χρειάζεται να το αλλάξω γιατί μπορεί να πληρώσω πόσα χρήματα και να μην γίνει τίποτα..

Το λάστιχο της εισαγωγής υποτίθεται το κοίταξε ο μηχανικός εγώ δεν ξέρω.
πως μπορώ να ελέγξω το βηματικό μοτέρ αν είναι εντάξει ένα καθάρισμα κάνει δουλειά?

https://i62.servimg.com/u/f62/11/72/13/52/01310.jpg

nikosmec
24/06/2019, 23:23
Όχι φίλτρο καυσίμου δεν άλλαξα ούτε ξέρω πότε το είχε αλλάξει αυτός δεν μου είχε δώσει καμία πληροφορία δεν θυμόταν.
Το θεμα μου δεν είναι να το αλλάξω αλλά αν χρειάζεται να το αλλάξω γιατί μπορεί να πληρώσω πόσα χρήματα και να μην γίνει τίποτα..

Το λάστιχο της εισαγωγής υποτίθεται το κοίταξε ο μηχανικός εγώ δεν ξέρω.
πως μπορώ να ελέγξω το βηματικό μοτέρ αν είναι εντάξει ένα καθάρισμα κάνει δουλειά?

https://i62.servimg.com/u/f62/11/72/13/52/01310.jpg

Κοιτάς στην αντίθετη πλευρά. Αυτό είναι το μπεκ. Το βηματικο μοτέρ είναι ακριβώς στην απέναντι πλευρά του σώματος. Ένα μαύρο σαν βαρελάκι. Το βγάζεις και το καθαρίζεις με σπρέι καθαρισμού καρμπυρατέρ όπως και τον αυλό που οδηγεί μεσα στο σώμα ψεκασμού. Φίλτρο βενζίνης με ελάχιστο πατέντα βάζεις αυτοκινήτου στα 4 bar όμως αντί για 3,5 της BMW. 15 ευρώ το πήρα πριν 3 μήνες και στις χαμηλές με μεσαίες στο άνοιγμα του γκαζιού που εμφάνιζε τρύπα ο κινητήρας σταμάτησε να το κάνει. Όλα αυτά έχουν ουσία εφόσον ξέρουμε πως η εισαγωγή σου δεν έχει τρύπα. Για το φίλτρο βενζίνης στα 130€ που κάνει τις bmw αμφιβάλω αν έχει αλλαχτεί. Έχε υπόψιν πως από ένα σημείο και μετά ακόμα και το καθάρισμα στο φίλτρο που κάνουν πολλοί δεν κάνει κάτι. Εγώ πριν το αλλάξω ακόμα και με υπερήχους το καθάρισα.

akmakas
25/06/2019, 05:19
Βασικά ο μηχανικός την ειχε βάλει τον υπολογιστή επάνω και έδειξε 4 bar η αντλία.
Εχεις κανένα λινκ για κανένα φίλτρο αυτοκινήτου ποιο είναι το καλύτερο να έχω υποψιν?

πχ αυτό κάνει?
https://www.carettas.gr/antallaktika-autokinhton/Service/Filtra-kausimou/VIKA/FILTRO-VENZINIS-4bar-p87334c704c2469c2472
https://www.first.com.gr/product/%cf%86%ce%af%ce%bb%cf%84%cf%81%ce%bf-%ce%b2%ce%b5%ce%bd%ce%b6%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%82-mann-wk692-6q0201051c-vag-4-bar/

Φαντάζομαι πως έχεις και εσύ GS πάνω κάτω είχες τα ίδια θέματα έτσι?

Θα προχωρήσω σε αλλαγή φίλτρο βενζίνης και θα επανέλθω!

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια

nikosmec
25/06/2019, 06:25
Βασικά ο μηχανικός την ειχε βάλει τον υπολογιστή επάνω και έδειξε 4 bar η αντλία.
Εχεις κανένα λινκ για κανένα φίλτρο αυτοκινήτου ποιο είναι το καλύτερο να έχω υποψιν?
Εχεις και εσύ GS πάνω κάτω είχες τα ίδια θέματα έτσι?

Θα προχωρήσω σε αλλαγή φίλτρο βενζίνης και θα επανέλθω!

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια

Εγώ έβαλα αυτό (https://www.getparts.gr/filtro-kausimon-muller-filter-filter-fb295.html) , με λίγο ψάξιμο μπορείς να το βρεις και λίγο φθηνότερο και θα χρειαστούν λίγο κόψιμο τα σωληνάκια του για να χωρέσει επειδή είναι λίγο πιο μακρύ από της BMW. F650GS έχω και εγώ το μονόμπουζο, αν εξαιρέσεις το ψιλομπούκωμα στις χαμηλομεσαίες όμως δεν είχα θέμα με σβησίματα, όλα τα υπόλοιπα όπως και καθαρισμό πεταλούδας τα έχω κάνει προληπτικά όταν το πήρα μεταχειρισμένο γιατί ήμουν σίγουρος ότι ο προηγούμενος δεν το είχε με το να κάνει σέρβις. Μπουζί έχω βάλει ιριδίου.

Το manual λέει πως η τρόμπα βενζίνης δεν φτάνει τα 4 Bar:
407591

Επειδή το συγκεκριμένο μοντέλο βζάζει θέματα στην πλεξούδα στο ύψος του λαιμού όπως και στον διακόπτη του σταντ με αποτέλεσμα να σβήνει, είσαι σίγουρος πως τα σβησίματα προέρχονται από τροφοδοσία και όχι από εκεί;

akmakas
25/06/2019, 16:02
Σημερα αγόρασα αντλία της MAN 16,5 Ευρώ.Έβγαλα την παλιά και έτρεχε μαύρη βενζίνη από μέσα σαν πίσσα.Την τοποθέτησα και όντως τα σωληνάκια ήταν μεγαλύτερα με αποτέλεσμα να ζορίσω την έξοδο της αντλίας βενζίνης και να την σπάσω.Καταστροφή έμεινα μαλάκας!!!Προσπάθησα να κάνω πατέντα αλλά μετά από λίγο έχω διαρροή.Πάντως που το δοκίμασα λίγο είδα δεν μπόρεσα να καταλάβω κάτι.Σήμερα θα βάλω και μπουζί ιριδίου.Τώρα από εκεί και πέρα δεν πιστεύω πως είναι ηλεκτρικό το θέμα γιατί όταν ζεσταθεί το μοτέρ δεν έχω πρόβλημα δεν σβήνει δηλαδή.Απλά αυτό που λες και εσύ έχω αυτό το ψιλομπέρδψεμα στα χαμηλά μάλλον το έχουν όλοι αυτό!

https://servimg.com/view/11721352/4185
πριν πάω για μεταχειρισμένη αντλία βενζίνης θα προσπαθήσω να το φτιάξω.

nikosmec
25/06/2019, 19:10
Σημερα αγόρασα αντλία της MAN 16,5 Ευρώ.Έβγαλα την παλιά και έτρεχε μαύρη βενζίνη από μέσα σαν πίσσα.Την τοποθέτησα και όντως τα σωληνάκια ήταν μεγαλύτερα με αποτέλεσμα να ζορίσω την έξοδο της αντλίας βενζίνης και να την σπάσω.Καταστροφή έμεινα μαλάκας!!!Προσπάθησα να κάνω πατέντα αλλά μετά από λίγο έχω διαρροή.Πάντως που το δοκίμασα λίγο είδα δεν μπόρεσα να καταλάβω κάτι.Σήμερα θα βάλω και μπουζί ιριδίου.Τώρα από εκεί και πέρα δεν πιστεύω πως είναι ηλεκτρικό το θέμα γιατί όταν ζεσταθεί το μοτέρ δεν έχω πρόβλημα δεν σβήνει δηλαδή.Απλά αυτό που λες και εσύ έχω αυτό το ψιλομπέρδψεμα στα χαμηλά μάλλον το έχουν όλοι αυτό!

https://servimg.com/view/11721352/4185
πριν πάω για μεταχειρισμένη αντλία βενζίνης θα προσπαθήσω να το φτιάξω.

Γιατί πειραξες την αντλία καυσίμου;; Το φίλτρο βενζίνης της bmw είναι κάτω από το σώμα ψεκασμού...

akmakas
25/06/2019, 19:20
Δεν μπορούσα να βάλω χέρι.Είχε κάτι ηλίθιες κλέμες που τώρα τις αντικατέστησα με βιδοκλέμες.Όταν άλλαξα την αντλία ήταν αδύνατο να χωρέσω τα σωληνάκια.Γιαυτό τα έβαλα πρώτα στο φίλτρο και μετά τα οδήγησα στην αντλία απλά δεν πρόσεξα καθόλου και το ζόρισα..Θα περιχύσω το κομμάτι με το σπάσιμο με σκληρή σιλικόνη υψηλών θερμοκρασιων και πιστεύω να την φτιάξω.

nikosmec
25/06/2019, 20:28
Δεν μπορούσα να βάλω χέρι.Είχε κάτι ηλίθιες κλέμες που τώρα τις αντικατέστησα με βιδοκλέμες.Όταν άλλαξα την αντλία ήταν αδύνατο να χωρέσω τα σωληνάκια.Γιαυτό τα έβαλα πρώτα στο φίλτρο και μετά τα οδήγησα στην αντλία απλά δεν πρόσεξα καθόλου και το ζόρισα..Θα περιχύσω το κομμάτι με το σπάσιμο με σκληρή σιλικόνη υψηλών θερμοκρασιων και πιστεύω να την φτιάξω.

Οι κλέμες που λες μάλλον είναι οι εργοστασιακές οπότε πιθανό να μην έχει αλλαχτεί ή καθαριστεί ποτέ το φίλτρο σου... σιλικόνη σίγουρα δεν θα αντέξει, αν κάτι υπάρχει ελπίδα να κρατήσει είναι εποξική κόλλα δυο συστατικών σαν αυτή (https://www.tecohe.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8A%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1-permatex/%CE%B5%CF%80%CE%BF%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1-permatex.html/%CE%B5%CF%80%CE%BF%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CF%85%CE%BF-%CF%83%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-permatex-84109.html) καλό θα ήταν όμως αν κάτι σε δυσκολεύει από τον να κάνεις περισσότερες ζημιές να το πας σε κάποιον μηχανικό... Καθαρά για λόγους περιέργειας πόσο την πήρες την μηχανή και πόσο σου πήγε η εργασία στην κεφαλή;

akmakas
26/06/2019, 05:10
Ο τύπος είναι πολύ καλός σαν μάστορας φτιάχνει πολύ μεγάλες και ακριβές μηχανές αλλά είναι εμετικά αργός και πάρα πολύ ακριβός,γιαυτό και έβαλα το φίλτρο μόνος μου.Δουλειά έκανε δεν μπορώ να πω αλλά με γάνιασε.Την πρώτη φορά κράτησε την μηχανή για να κάνει βαλβίδες 2 εβδομάδες ΣΚ είναι κλειστός.Την πήρα αλλά πάλι έσβηνε πότε πότε.Την ξαναπηγαίνω για να ανοίξουμε το κεφαλάρι να δούμε που χάνει συμπίεση.Την άνοιξε ελαφρός και την είχε παρατημένη δυόμιση εβδομάδες.Τις τελευταίες 2 μέρες αφού τον είπα ξανά και ξανά την έπιασε και την έκανε.Τζάμπα δηλαδή καθόταν η μηχανή τόσες μέρες.Εφιάλτης ο τύπος.Το μόνο που τον σώζει αυτόν και έχει τόσο δουλειά είναι ότι είναι καλό μαστόρι αλλά εγώ δεν ξαναπάω εκεί δεν θέλω ούτε να τον βλέπω..

Παλαιότερα είχα ένα Kawasaki Versys το οποίο 2 χρόνια το έφτιαχνα μόνος μου.Την έκανα βίδες ολόκληρη και ένα ένα κομμάτι το έβαζα αφού το καθάριζα καλά.Δεν τους γουστάρω τους μηχανικούς είναι απατεώνες πάντα ήταν και πάντα θα είναι.Χρεώνουν υπέρογκα ποσά σε κάθε ανταλλακτικό + εργασία και λένε ένα κάρο ψέματα για να σε ξεφορτωθούν γρήγορα.Την μηχανή την πήρα 1000 ευρώ και έχω δώσει άλλα 500.Όσα ανταλλακτικά πήρα μόνος μου οι τιμές ήταν μια χαρά.Τα χαβαλέ χρήματα τα πλήρωσα σε αυτόν.Δεν έχει μείνει κάτι άλλο όλα έγιναν το μηχανάκι είναι έτοιμο και πάει πολύ καλά στον δρόμο.Το μόνο που θέλει είναι λίγο ζέσταμα με ρελαντί κανένα πεντάλεπτο.Τα έκανα όμως όλα ότι χρειάστηκε.Νομίζω για το καθάρισμα βαλβίδων κεφαλής με πήρε 120 ευρώ και άλλα 80 εργασια.Μου έβαλε και μια ντίζα original γκαζιού γιατί η άλλη ήταν λέει να κοπεί στα 60 ευρώ και εγώ την βρήκα 40.για το μηχανουργείο σίγουρα έβαλε 50 ευρώ για την πάρτη του..

Έχω μια μικρή μακρόχρονη εμπειρία στις μηχανές από το 1993.Πρώτη φορά πήρα BMW και μπορώ να πω με βεβαιότητα πως η μηχανή έχει φοβερή ποιότητα κατασκευής,εκπληκτική αντοχή στον χρόνο και τις κακουχίες του καιρού και ωραία οδηγική συμπεριφορά.

Κοιτα λίγο και αυτό λέω τώρα?
http://www.worktools.gr/silikones/silikonh-upshlhs-thermokrasias-den-braven-1200c-280ml

Το κομμάτι που έσπασε έχει γίνει πολύ γερό έχει μέσα σωλήνα που κρατάει αλλά το θέμα μου είναι διαρροή θα αντέξει η κόλλα στις θερμοκρασίες η θα διαλυθεί.
Αστα.Το πολύ πολύ παίρνω μια μεταχειρισμένη αντλία και τέλος.

nikosmec
26/06/2019, 07:38
Ο τύπος είναι πολύ καλός σαν μάστορας φτιάχνει πολύ μεγάλες και ακριβές μηχανές αλλά είναι εμετικά αργός και πάρα πολύ ακριβός,γιαυτό και έβαλα το φίλτρο μόνος μου.Δουλειά έκανε δεν μπορώ να πω αλλά με γάνιασε.Την πρώτη φορά κράτησε την μηχανή για να κάνει βαλβίδες 2 εβδομάδες ΣΚ είναι κλειστός.Την πήρα αλλά πάλι έσβηνε πότε πότε.Την ξαναπηγαίνω για να ανοίξουμε το κεφαλάρι να δούμε που χάνει συμπίεση.Την άνοιξε ελαφρός και την είχε παρατημένη δυόμιση εβδομάδες.Τις τελευταίες 2 μέρες αφού τον είπα ξανά και ξανά την έπιασε και την έκανε.Τζάμπα δηλαδή καθόταν η μηχανή τόσες μέρες.Εφιάλτης ο τύπος.Το μόνο που τον σώζει αυτόν και έχει τόσο δουλειά είναι ότι είναι καλό μαστόρι αλλά εγώ δεν ξαναπάω εκεί δεν θέλω ούτε να τον βλέπω..

Παλαιότερα είχα ένα Kawasaki Versys το οποίο 2 χρόνια το έφτιαχνα μόνος μου.Την έκανα βίδες ολόκληρη και ένα ένα κομμάτι το έβαζα αφού το καθάριζα καλά.Δεν τους γουστάρω τους μηχανικούς είναι απατεώνες πάντα ήταν και πάντα θα είναι.Χρεώνουν υπέρογκα ποσά σε κάθε ανταλλακτικό + εργασία και λένε ένα κάρο ψέματα για να σε ξεφορτωθούν γρήγορα.Την μηχανή την πήρα 1000 ευρώ και έχω δώσει άλλα 500.Όσα ανταλλακτικά πήρα μόνος μου οι τιμές ήταν μια χαρά.Τα χαβαλέ χρήματα τα πλήρωσα σε αυτόν.Δεν έχει μείνει κάτι άλλο όλα έγιναν το μηχανάκι είναι έτοιμο και πάει πολύ καλά στον δρόμο.Το μόνο που θέλει είναι λίγο ζέσταμα με ρελαντί κανένα πεντάλεπτο.Τα έκανα όμως όλα ότι χρειάστηκε.Νομίζω για το καθάρισμα βαλβίδων κεφαλής με πήρε 120 ευρώ και άλλα 80 εργασια.Μου έβαλε και μια ντίζα original γκαζιού γιατί η άλλη ήταν λέει να κοπεί στα 60 ευρώ και εγώ την βρήκα 40.για το μηχανουργείο σίγουρα έβαλε 50 ευρώ για την πάρτη του..

Έχω μια μικρή μακρόχρονη εμπειρία στις μηχανές από το 1993.Πρώτη φορά πήρα BMW και μπορώ να πω με βεβαιότητα πως η μηχανή έχει φοβερή ποιότητα κατασκευής,εκπληκτική αντοχή στον χρόνο και τις κακουχίες του καιρού και ωραία οδηγική συμπεριφορά.

Κοιτα λίγο και αυτό λέω τώρα?
http://www.worktools.gr/silikones/silikonh-upshlhs-thermokrasias-den-braven-1200c-280ml

Το κομμάτι που έσπασε έχει γίνει πολύ γερό έχει μέσα σωλήνα που κρατάει αλλά το θέμα μου είναι διαρροή θα αντέξει η κόλλα στις θερμοκρασίες η θα διαλυθεί.
Αστα.Το πολύ πολύ παίρνω μια μεταχειρισμένη αντλία και τέλος.

Εντάξει την πήρες πολύ φτηνή οπότε σε παίρνει να κάνεις επισκευές, τόσο πήρα και εγώ την δική μου με τρύπιο ψυγείο-ρουλεμάν τιμονιού-κλασμένο το ελατήριο στην πίσω ανάρτηση με το σκεπτικό οτι με 500€ σε βάθος ενός έτους θα έχει έρθει σε πολύ κατάσταση, μέχρι τώρα είμαι στα 250€ και πριν δύο μήνες πήγα Ιταλία και με έβγαλε ασπροπρόσωπο, αθήνα-ηγουμενίτσα πήγαινα παρατεταμένα 150 km/h και το έκανα κάτω από 5 ώρες (τερματίζει στα 190 περίπου) και όντως η μηχανή είναι πάρα πολύ καλή. Η σιλικόνη που λες δεν θα αντέξει, θα την καταστρέψει η βενζίνη, θες εποξική δύο συστατικών με αντοχή στα καύσιμα...

200€ είναι λίγα για άνοιγμα κεφαλής, η πιο σύνηθες τιμή όταν καίνε φλάντζα κεφαλής είναι 300, εσένα μάλλον δεν στην είχε κάψει αλλά η ίδια εργασία είναι αφού βγήκε κεφαλή.

akmakas
26/06/2019, 08:47
Ναι δεν είχε καμένη φλάντζα η μηχανή πήγαινε δεν είχε θέμα απλά έχανε για κάποιο λόγο συμπίεση και έπρεπε να το ανοίξει.Πιστόνι τοιχώματα ήταν άριστα και το πλανάρισμα που έκαναν στην κεφαλή ήταν απίστευτο έβλεπα τα μούτρα μου στις βαλβίδες σαν καινούργιες έγιναν πραγματικά.Θα πάω να αγοράσω την κόλα που λες σήμερα κιόλας και ο Θεός βοηθός!

Σε πλήρη έλεγχο νομίζω πως θα χρειαστεί σινεμπλόκ φλάντζες στις μπουκάλες και ίσως ακόμη είναι πολύ νωρίς ρουλεμάν τιμονιού γιατί σε κάποια δυνατά χτυπήματα το ψιλοακούω.
Δεν έχει τίποτα άλλο!

Θα επανέλθω δριμύτερος!

akmakas
28/06/2019, 22:28
Τελικά ότι και να έκανα με την αντλία δεν δούλεψε.Είχε διαρροή και ήταν επικίνδυνη για οδήγηση.Πήγα στον μηχανικό και του ζήτησα να βρει μια μεταχειρισμένη.Ο Τύπος μου βρήκε μια με 80 ευρώ και όλα καλά..Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη.Με το που εβαλα την άλλη αντλία το μοτέρ άρχισε να δουλεύει πολύ καλύτερα.Καλύτερη απόκριση στις χαμηλές και γενικά όλα δουλεύουν πολύ καλύτερα.Συνολικό κόστος με όλα μέσα 1600 ευρώ για το μηχανάκι.

Τώρα έχω διαλύσει το μπροστινό μέρος για να αλλάξω ψύρες ταμπλό.

nikosmec
29/06/2019, 01:26
Τελικά ότι και να έκανα με την αντλία δεν δούλεψε.Είχε διαρροή και ήταν επικίνδυνη για οδήγηση.Πήγα στον μηχανικό και του ζήτησα να βρει μια μεταχειρισμένη.Ο Τύπος μου βρήκε μια με 80 ευρώ και όλα καλά..Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη.Με το που εβαλα την άλλη αντλία το μοτέρ άρχισε να δουλεύει πολύ καλύτερα.Καλύτερη απόκριση στις χαμηλές και γενικά όλα δουλεύουν πολύ καλύτερα.Συνολικό κόστος με όλα μέσα 1600 ευρώ για το μηχανάκι.

Τώρα έχω διαλύσει το μπροστινό μέρος για να αλλάξω ψύρες ταμπλό.

συμπέρασμα οπότε τα είχε παίξει η αντλία; το καινούριο φίλτρο το άφησες πάνω έτσι;

akmakas
29/06/2019, 23:11
To καινούργιο το άφησα επάνω το πρόβλημα όμως ψιλουπάρχει.Όταν είναι κρύο το μηχανάκι και δεν το ζεστάνω 5 λεπτά έχει ο κινητήρας σβησίματα.Αν ζεσταθεί δεν έχω θέμα παρά μόνο στο γκάζι στα χαμηλά όταν μαρσάρω είναι νοχελικό κάνει μπουκώματα μέχρι τις 2500 στροφές.Όταν οδηγώ κανένα πρόβλημα.Επίσης έχω ένα θέμα μάλλον με τις βαλβίδες.Καμιά φορά χτυπάνε και ακούγονται και όταν μαρσάρω δυνατά ο ήχος εξαφανίζεται.Μήπως έχει ρυθμιζόμενες βαλβίδες με το λάδι?..Δεν ξέρω αυτό είναι φυσιολογικό?Το μηχανάκι το έχω φέρει σε καλά επίπεδα και την δευτέρα έχω παραγγείλει ένα μπουζί ιριδίου να δω αν θα έχω και εκεί κάποια βελτίωση..

GsDakar
30/06/2019, 09:30
Φίλε μου τσέκαρε TPS,και το μοτερακι ρελαντί.Δεν θυμάμαι πως το λένε ακριβώς, αυτά άλλαξα εγώ και έστρωσε 150€ μεταχειρισμένα.

akmakas
30/06/2019, 21:47
Φίλε το TPS το είδε ο μηχανικός στο μηχάνημα και λέει ότι λειτουργει κανονικα για τον αισθητήρα ρελαντί δεν ξέρω τι παίζει!