PDA

View Full Version : πηνία για varadero MK2



vardis
30/07/2017, 13:54
Τα πηνία μου παρέδωσαν πνεύμα και δεν σηκώνουν ούτε περιέληξη. Μήπως κάποιος έχει καμιά ενδιαφέρουσα πληροφορία για το που μπορώ να βρω μεταχειρισμένα εκτός από car έχω ήδη ψάξει;

Coyote.V
30/07/2017, 14:13
Εδώ θα βρεις μερικά.

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=XL+1000+Varadero+Stator+Generator&_sacat=0

Να φανταστώ ότι έχεις προβολάκια, θερμαινόμενα γκρίπ και τίποτα ξένον... έτσι δεν είναι;

vardis
30/07/2017, 14:41
Εδώ θα βρεις μερικά.

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=XL+1000+Varadero+Stator+Generator&_sacat=0

Να φανταστώ ότι έχεις προβολάκια, θερμαινόμενα γκρίπ και τίποτα ξένον... έτσι δεν είναι;

Μόνο προβολάκια αλογόνου. Τίποτε άλλο. Πραγματικά δεν ξέρω τι έγινε.Ευχαριστώ.

Coyote.V
30/07/2017, 14:56
Να τα ανάβεις μόνο όταν είναι ανάγκη και ψάξε τις φίσες του ανορθωτή και τις φίσες των πηνίων γιατί πιάνουν αυτό το πράσινο πουρί που κάνει μεγάλη ζημιά... ρίξε σε αυτές τις φίσες σπρέι καθαρισμού επαφών.

Με τα προβολάκια αλογόνου έχεις επιβαρύνει το σύστημα κατά 110W, είναι 55W το καθένα, αν σε παίρνει κοίτα να αλλάξεις τις λάμπες με LED το πολύ 10W έκαστο.

Κοίτα να δεις τι συμβαίνει:

110W τα κύρια φώτα
110W τα προβολάκια
30W τα πορείας μπρος πίσω με το φως της πινακίδας
200W το σύτημα pgm-FI με την αντλία καυσίμου και τα όργανα
Αν έχεις και ABS βάλε και 50-60W ακόμα...

Ξεπερνάμε τα 500W ... πόσο να αντέξουν τα άμοιρα τα πηνία;

patsavour
30/07/2017, 15:30
Εκτος απο την εργοστασιακη καταναλωση που ειναι 440w ολη η ζημια εγινε για 110 w παραπανω?Δηλαδη μια εταιρεια δεν υπολογιζει οτι σε μια μεγαλη τουριστικη μοτο καποιο αξεσουαρ παραπανω θα βαλει ο οδηγος?? ΕΥΓΕ ΧΟΝΤΑ

Coyote.V
30/07/2017, 15:39
Σαν τι να υπολογίσει; σου έχει βάλει φώτα αυτοκινήτου ( 2Χ Η4 λάμπες) και ότι εσύ θα του βάλεις και προβολάκια;

Εν τω μεταξύ η γεννήτρια είναι ίδια από το πρώτο μοντέλο και έχει προσθέσει από μόνη της στα επόμενα μοντέλα τουλάχιστον 150W με το ΑΒS - ψεκασμό και κάτι άλλα ψιλοπραγματάκια.

Μην υποτιμάς το ABS μπορεί να είναι και παραπάνω γιατί έχει την κεντρική μονάδα και δύο διαμορφωτές με μοτέρ...


Για να σου δώσω να καταλάβεις τα προβλήματα με την περιέλιξη άρχισαν από το δεύτερο μοντέλο και μετά... και μόνο σε όσους το έχουν φορτώσει με διάφορα που τραβάνε ρεύμα.

virus
30/07/2017, 16:10
Τα πηνία μου παρέδωσαν πνεύμα και δεν σηκώνουν ούτε περιέληξη. Μήπως κάποιος έχει καμιά ενδιαφέρουσα πληροφορία για το που μπορώ να βρω μεταχειρισμένα εκτός από car έχω ήδη ψάξει;

σιγουρα;

τι εννοεις;


κι επειδη το θεωρω απιθανο το "ουτε περιελιξη" κανε ενα γουγλαρισμα να βρεις καποιον που να κανει περιελιξεις.

vardis
30/07/2017, 21:47
σιγουρα;

τι εννοεις;


κι επειδη το θεωρω απιθανο το "ουτε περιελιξη" κανε ενα γουγλαρισμα να βρεις καποιον που να κανει περιελιξεις.

Κάτω απ' τα συρματάκια υπάρχει μια μεμβράνη μόνωση η οποία -την είδα- διαλυόταν με μεγάλη ευκολία. Ο μάστορας για την περιέληξη τα γύρισε πίσω στον ηλεκτρολόγο και του είπε ότι άν προχωρήσει έτσι όπως ήταν, σε λίγο καιρό θα δημιουργήσει ξανά πρόβλημα. Ετσι αποφάσισα να πάω σε μεταχειρισμένο.

virus
30/07/2017, 23:23
ενημερωτικα.

οταν γινεται εκ νεου περιελιξη περνιεται εκ νεου βερνικι-μονωτικο. εμβαπτιση δλδ. τωρα τι να σου πω.


να ξερεις τι διαφορα εχουν οι δυο περιπτωσεις. αμα κανεις περιελιξη σε μαστορα ειναι σαν να εχεις πηνια απο το μηδεν. οταν παρεις μεταχειρω εχουν μια καποοια δουλεια οποτε δεν ξερεις ποσο καιρο θα σε βγαλουν ακομα.

αν η οικονομικη διαφορα των 2 περιπτωσεων ειναι μικρη παρε μεταχειρω.

εγω παντως θα εκανα περιελιξη. δεν ξερω σε τι μαστορα επεσες :(

Coyote.V
30/07/2017, 23:44
Θα συμφωνήσω με τον virus, αλλά και ο vardis ίσως να έχει το δίκιο του που δεν βρίσκει μάστορα, από ότι βλέπω είναι Κρήτη, ίσως αν επικοινωνούσες με κάποιον μάστορα στην Αθήνα να του το έστελνες να στο φτιάξει;
Στο Ηράκλειο κοίταξες για μάστορα που φτιάχνει πηνία;

Η βάση των πηνίων δεν χαλάει.

el-Gatto
31/07/2017, 06:25
Συνήθως το πρόβλημα στα πηνία προέρχεται από υπερθέρμασνη -σπάσιμο μόνωσης - βραχυκύκλωμα.
Για να γίνει σωστή δουλειά ,δεν φτάνει η περιέλιξη ,χρειάζεται ανακατασκευή.
Δηλ.
Ξήλωμα των πάντων ,αμμοβολή σώματος ,νέα μόνωση ,περιέλιξη ,νέα καλώδια ,βερνίκωμα.
Οταν ακούω μαστόρια να ζητάνε 130-150 € κ να λένε
"θα έλέγξω την μόνωση ,κι αν χρειάζεται κάπου ,θα την επισκευάσω(μπαλώσω δηλ) τοπικά"...μου'ρχεται κάπως...
Πρόσφατα έφτιαξα τα δικά μου (του TTR) σ'ένα παλικάρι που κάνει μόνον περιελίξεις ,αφού πρώτα τον γνώρισα από κοντά κ είδα την δουλειά του.
Η δουλειά έγινε σωστά (ολική ανακατασκευή) κ το αποτέλεσμα ήταν άψογο (το ζητούμενο για μένα δηλ ,όταν πληρώνω)

387127

Ο τύπος έχει κ αρκετά πηνία έτοιμα (του δίνεις τα δικά σου κ παίρνεις επι τόπου το ανακατασκευασμένο)
Αν σ'ενδιαφέρει πές μου ,να σου στείλω πμ με το τηλ να μιλήσετε (μην το βάλω εδώ κ θεωρηθεί διαφήμιση)
Αν είσαι εκτός Αττικής ,το θέμα λύνεται εύκολα ταχυδρομικά.

vardis
31/07/2017, 08:17
ενημερωτικα.

οταν γινεται εκ νεου περιελιξη περνιεται εκ νεου βερνικι-μονωτικο. εμβαπτιση δλδ. τωρα τι να σου πω.


να ξερεις τι διαφορα εχουν οι δυο περιπτωσεις. αμα κανεις περιελιξη σε μαστορα ειναι σαν να εχεις πηνια απο το μηδεν. οταν παρεις μεταχειρω εχουν μια καποοια δουλεια οποτε δεν ξερεις ποσο καιρο θα σε βγαλουν ακομα.

αν η οικονομικη διαφορα των 2 περιπτωσεων ειναι μικρη παρε μεταχειρω.

εγω παντως θα εκανα περιελιξη. δεν ξερω σε τι μαστορα επεσες :(
Ψάχτηκα για μάστορα στην Αθήνα για περιέληξη και μαζί με μεταφορικά βγαίνει κανένα 250 άρι. Μεταχειρισμένα 150. Για το μάστορα τι να πω...

vardis
31/07/2017, 08:25
Συνήθως το πρόβλημα στα πηνία προέρχεται από υπερθέρμασνη -σπάσιμο μόνωσης - βραχυκύκλωμα.

Η υπερθέρμανση μπορεί να είναι κακή λίπανση ή υπερφόρτωση εννοώ στα ηλεκτρικά της μηχανής ή και τα δύο; Σπάσιμο της μόνωσης εννοείς το εξωτερικό περίβλημα σαν σιλικόνη που περιβάλει τα συρματάκια των πηνίων; Συγχώρεσέ με αλλά είμαι άσχετος. Αν θες στείλε μου τηλέφωνο με πμ.

el-Gatto
31/07/2017, 09:02
Η υπερθέρμανση μπορεί να είναι κακή λίπανση ή υπερφόρτωση εννοώ στα ηλεκτρικά της μηχανής ή και τα δύο; Σπάσιμο της μόνωσης εννοείς το εξωτερικό περίβλημα σαν σιλικόνη που περιβάλει τα συρματάκια των πηνίων; Συγχώρεσέ με αλλά είμαι άσχετος. Αν θες στείλε μου τηλέφωνο με πμ.
Η υπερθέρμανση μπορεί να προέλθει απο αυτα που αναφέρεις ,καθώς κ απο προβληματικό σταθεροποιητη τάσης ,απο προβληματικη καλωδιωση - φύσα ,απο κόπωση καλωδίων ,απο βραχυκυκλωμα ,απο ρηξη της βασικης μονωσης ,,κι απο αλλους λογους ισως.

Οταν λεω μονωση, εννοω την επιστρωση που γινεται στο σώμα πριν τυλιχτει το συρμα.
Το βερνικωμα γινεται στο τέλος ,αφού ειναι έτοιμο το σύνολο ,κ αποτελει την εξωτερικη μόνωση του ,με σκοπό την έξτρα προστασια του όλου συστήματος.
Τα σιλικονακια που λες ,ειναι ουσιαστικά θερμοσυστελομενο μονωτικο.
Μπορουν να μπουν για εξτρα μονωση ,αλλα αποτελλουν δικοπο μαχαιρι ,γιατι ταυτοχρονα υποβιβάζουν την θερμοαπαγωγη των πηνιων.
Και δεν χρειαζονται κιολας ,αφου μια σωστη εμβαπτιση σε καταλληλο βερνικι ,αποτελεί επαρκή μόνωση του συστήματος.

daz
31/07/2017, 09:53
Κογιοτη όχι και 440 η εργοστασιακή κατανάλωση ρε συ.

vardis
31/07/2017, 11:54
El Gatto ευχαριστώ πολύ, να μαθαίνουμε και κάτι.

Coyote.V
31/07/2017, 12:26
Κογιοτη όχι και 440 η εργοστασιακή κατανάλωση ρε συ.

Απίστευτο;
Κι όμως η γεννήτρια έχει ACG Output 434W, πάνω από αυτή την τιμή τα πηνία καίγονται και είναι ήδη οριακά στα μοντέλα με το ABS. Είναι μόνιμο πρόβλημα τα καμένα πηνία στα παραφορτωμένα με ηλεκτρικά Varadero.

daz
31/07/2017, 13:46
Ρε συ 440 είναι αρκετά. Δε μπορεί να τα τρώει μόνη της η μηχανή!

Coyote.V
31/07/2017, 13:59
Ρε συ 440 είναι αρκετά. Δε μπορεί να τα τρώει μόνη της η μηχανή!

Και 330 να καίει... που καίει παραπάνω, με τα προβόλια + 110W ξεπέρασες το όριο. Όπως έγραψα και πιο πάνω τα πηνία είναι σχεδιασμένα για το πρώτο μοντέλο xlv και vtr 1999 που δεν είχε ούτε ABS ούτε PGM-f1 που τραβάνε σεβαστό ρεύμα, μπορεί να έβαλαν 6 ταχύτητα το 2003 αλλά τα πηνία παρέμεινα τα ίδια.
Είχα και εγώ προβόλια στο δικό μου και όταν διαπίστωσα ότι όλο σχεδόν το ρεύμα πάει στην κατανάλωση και το γεγονός ότι θα έπρεπε να κάνω πολύ μεγάλες αποστάσεις για να διατηρηθεί η μπαταρία φορτωμένη όχι μόνο δεν τα άναβα αλλά τα ξήλωσα κιόλας.

Ξέρεις πόσοι ιδιοκτήτες Varadero την έχουν πατήσει έτσι;

Coyote.V
31/07/2017, 14:12
Επίσης daz να σου πω ότι έγραφα και στα δύο μεγάλα φόρουμ που υπάρχουν για τα Varadero και αποχώρησα γιατί δεν καταλάβαιναν μερικά βασικά πράγματα και νομίζουν ότι το varadero είναι η τελειότερη μηχανή.

Όχι βέβαια δεν είναι... είναι μια πολύ καλή μηχανή και αξιόπιστη μόνο όταν ξέρεις που πονάει και να την συντηρείς.

zopas
31/07/2017, 20:16
Και 330 να καίει... που καίει παραπάνω, με τα προβόλια + 110W ξεπέρασες το όριο. Όπως έγραψα και πιο πάνω τα πηνία είναι σχεδιασμένα για το πρώτο μοντέλο xlv και vtr 1999 που δεν είχε ούτε ABS ούτε PGM-f1 που τραβάνε σεβαστό ρεύμα, μπορεί να έβαλαν 6 ταχύτητα το 2003 αλλά τα πηνία παρέμεινα τα ίδια.
Είχα και εγώ προβόλια στο δικό μου και όταν διαπίστωσα ότι όλο σχεδόν το ρεύμα πάει στην κατανάλωση και το γεγονός ότι θα έπρεπε να κάνω πολύ μεγάλες αποστάσεις για να διατηρηθεί η μπαταρία φορτωμένη όχι μόνο δεν τα άναβα αλλά τα ξήλωσα κιόλας.

Ξέρεις πόσοι ιδιοκτήτες Varadero την έχουν πατήσει έτσι;

Τα εχω παντα κλειστα τα προβολακια, ισως τα αναβω μονο σε μεγαλες ταχύτητες και βραδυ αλλα και στα κεντρικα φωτα εβαλα διακοπτη, δεν μενουν αναμενα ...τοσα χρονια παντως δεν εχω καποια ενδειξη του προβλήματος, το μονο πρόβλημα ουσιαστικο στα χοντα είναι μονο τα εξουσιοδοτημένα συνεργεια...λολ..χα,χα,χα,χα,χα..

vardis
31/07/2017, 20:43
Όπως έγραψα και πιο πάνω τα πηνία είναι σχεδιασμένα για το πρώτο μοντέλο xlv και vtr 1999 που δεν είχε ούτε ABS ούτε PGM-f1 που τραβάνε σεβαστό ρεύμα, μπορεί να έβαλαν 6 ταχύτητα το 2003 αλλά τα πηνία παρέμεινα τα ίδια.

Αυτό δεν νομίζω ότι είναι σωστό. Τα πηνία είναι διαφορετικά στα μοντέλα από το 2003 και μετά.

daz
31/07/2017, 21:47
Και 330 να καίει... που καίει παραπάνω, με τα προβόλια + 110W ξεπέρασες το όριο. Όπως έγραψα και πιο πάνω τα πηνία είναι σχεδιασμένα για το πρώτο μοντέλο xlv και vtr 1999 που δεν είχε ούτε ABS ούτε PGM-f1 που τραβάνε σεβαστό ρεύμα, μπορεί να έβαλαν 6 ταχύτητα το 2003 αλλά τα πηνία παρέμεινα τα ίδια.
Είχα και εγώ προβόλια στο δικό μου και όταν διαπίστωσα ότι όλο σχεδόν το ρεύμα πάει στην κατανάλωση και το γεγονός ότι θα έπρεπε να κάνω πολύ μεγάλες αποστάσεις για να διατηρηθεί η μπαταρία φορτωμένη όχι μόνο δεν τα άναβα αλλά τα ξήλωσα κιόλας.

Ξέρεις πόσοι ιδιοκτήτες Varadero την έχουν πατήσει έτσι;

Απλά ρε συ, δε νομίζω να έχει τόσο μεγάλες απαιτήσεις από ρεύμα. Δεν το έχω ανεξάρτητα φυσικά για αυτό το μοντέλο αλλά πολλά μου φαίνονται αυτά που λες σαν ελάχιστες απαιτήσεις.

Coyote.V
31/07/2017, 22:56
Αυτό δεν νομίζω ότι είναι σωστό. Τα πηνία είναι διαφορετικά στα μοντέλα από το 2003 και μετά.

Και το τιμόνι από το παλιό έχει διαφορετικό P/N αλλά αν τα βάλεις δίπλα δίπλα δεν θα καταφέρεις να βρεις καμία διαφορά εκτός του χρώματος που στο παλιό είναι μαύρο....

patsavour
31/07/2017, 22:59
δηλαδη εχω την απορια ποσο παραπανω θα κοστιζε στην χοντα ανα μοναδα να εβαζε στα νεα μοντελα με τα ABS κλπ μια γεννητρια αντι για 440 watt , 700 watt ας πουμε??

Coyote.V
31/07/2017, 23:01
Απλά ρε συ, δε νομίζω να έχει τόσο μεγάλες απαιτήσεις από ρεύμα. Δεν το έχω ανεξάρτητα φυσικά για αυτό το μοντέλο αλλά πολλά μου φαίνονται αυτά που λες σαν ελάχιστες απαιτήσεις.

Αν ήταν διαφορετικά δεν θα καιγόντουσαν εφόσον θα κάλυπταν τα W το ίδιο μπλακ άουτ παθαίνει και ο ανορθωτής, λόγο φορτίου καίγεται και αυτός.

daz
31/07/2017, 23:03
Ο ανορθωτη καίγεται για να διατηρήσει την παράδοση! :lol:

Coyote.V
31/07/2017, 23:07
δηλαδη εχω την απορια ποσο παραπανω θα κοστιζε στην χοντα ανα μοναδα να εβαζε στα νεα μοντελα με τα ABS κλπ μια γεννητρια αντι για 440 watt , 700 watt ας πουμε??

Δεν γίνεται λόγο χώρου στο μοτέρ. Αυτό θα πρέπει να έχει προβλεφθεί κατά τον σχεδιασμό του κινητήρα, ο οποίος υπέστη εύκολες, αλλαγές στο γρανάζι της 6ης και στην τροφοδοσία. Ίσως να μπορούσαν να κατασκευάσουν καινούργιο καπάκι πιο βαθύ για να μπουν μεγαλύτερα πηνία αλλά δεν γνωρίζω γιατί δεν το έκανε.

Coyote.V
31/07/2017, 23:08
Ο ανορθωτη καίγεται για να διατηρήσει την παράδοση! :lol:

Και μετά μου λες για χόνδα και ηλεκτρικά...

635€ έχουν καινούργια τα πηνία.

vardis
01/08/2017, 07:50
Και το τιμόνι από το παλιό έχει διαφορετικό P/N αλλά αν τα βάλεις δίπλα δίπλα δεν θα καταφέρεις να βρεις καμία διαφορά εκτός του χρώματος που στο παλιό είναι μαύρο....

Το ότι τα πηνία είναι διαφορετικά και πιο μεγάλα στα μοντέλα από το 2003 και μετά το διαπίστωσα στην έρευνα που έκανα για αγορά μεταχειρισμένου. Σε όλα τα τηλέφωνα που έκανα με ρωτούσαν αν έχω injection ή όχι, αλλά το διάβασα και κάπου, δεν θυμάμαι που, προσπαθώντας να ξεστραβωθώ τώρα που την πάτησα. Οπως επίσης είναι μεγαλύτερο και το καπάκι του βολάν. Αν μπορεί κάποιος φίλος να το ψάξει εξειδικευμένα θα βοηθούσε έτσι για την ιστορία, γιατί εμένα τα αγγλικά μου είναι τα τουριστικά.

Thodoris_vara
01/08/2017, 13:21
Δηλαδή αν στα προβολάκια (που κάποιες φορές είναι ιδιαίτερα χρήσιμα) βάλω αυτά,

https://www.ledokosmos.gr/index.php?route=product/product&product_id=4898

θα είμαι πιο ήσυχος σχετικά με τα πηνία μου;

Γενικά πάντως στα μοντέλα μας, λένε πως καλό είναι να μην τα φορτώνουμε με πολλά ρευματοφάγα μαραφέτια..

Coyote.V
01/08/2017, 13:57
@Thodoris_vara Φυσικά είναι καλύτερα γιατί θα μειώσεις τα W από 110W που είναι σε 9W, 101W δηλαδή λιγότερα. Αυτό που δεν μπορώ να σου εγγυηθώ είναι η δέσμη του φωτός. Δεν ξέρω πως την βγάζουν αυτές οι λάμπες.


@vardis Τι να σου πω φίλε μου, το πρώτο μοντέλο με τα υπόλοιπα στο μόνο που έχει ίδιο P/N είναι οι τροχοί και κάτι βίδες...εγώ πάντως το μέγεθος του καπακιού του βολάν το βλέπω ίδιο... Αλλά και πάλι ίσως να έχεις δίκιο, το πρόβλημα όμως δεν λύθηκε από ότι βλέπεις..

Live2ride
01/08/2017, 14:14
XL1000V 2002
STATOR: 31120MBT611
COVER: 11641MBT000

XL1000V 2003
STATOR: 31120MBTF21
COVER: 11641MBTF40

εχουν διαφορετικους κωδικους παντως.

Coyote.V
01/08/2017, 14:20
Το ξέρω μόνο οι τροχοί έχουν το ίδιο P/N και κάτι βίδες. Ακόμα και οι καθρέφτες και οι μανέτες έχουν διαφορετικό P/N

vardis
02/08/2017, 07:51
@Thodoris_vara Φυσικά είναι καλύτερα γιατί θα μειώσεις τα W από 110W που είναι σε 9W, 101W δηλαδή λιγότερα. Αυτό που δεν μπορώ να σου εγγυηθώ είναι η δέσμη του φωτός. Δεν ξέρω πως την βγάζουν αυτές οι λάμπες.


@vardis Τι να σου πω φίλε μου, το πρώτο μοντέλο με τα υπόλοιπα στο μόνο που έχει ίδιο P/N είναι οι τροχοί και κάτι βίδες...εγώ πάντως το μέγεθος του καπακιού του βολάν το βλέπω ίδιο... Αλλά και πάλι ίσως να έχεις δίκιο, το πρόβλημα όμως δεν λύθηκε από ότι βλέπεις..
Σωστός, το αποτέλεσμα μετράει. Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως είναι ότι σε έρευνα που έκανα δεν αναφέρει κάποιος πρόβλημα στα πηνία σε ΜΚ2 και ΜΚ3 .

billy84
02/08/2017, 08:42
Σωστός, το αποτέλεσμα μετράει. Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως είναι ότι σε έρευνα που έκανα δεν αναφέρει κάποιος πρόβλημα στα πηνία σε ΜΚ2 και ΜΚ3 .

Ειναι πολυ σπανια βλαβη και κυρίως οφείλεται σε μετατροπες τετοιου ειδους η σε μηχανάκια με παρα πολλα χιλιόμετρα.Το βαραντερο ειναι μεσα στα πιο αξιόπιστα μηχανάκια που εχουν κατασκευαστεί.

Coyote.V
02/08/2017, 09:40
Σωστός, το αποτέλεσμα μετράει. Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως είναι ότι σε έρευνα που έκανα δεν αναφέρει κάποιος πρόβλημα στα πηνία σε ΜΚ2 και ΜΚ3 .


Εγώ έχω ακούσει αρκετά περιστατικά. Δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα πηνία αλλά ψάχνοντας που λένε πας και στην Πόλη... συγκεκριμένα στα mk1 η γεννήτρια αποδίδει 0.315kw στις 5000 και στα mk2-3 0.435kw στις 5000 και η περίσσια κατανάλωση και στα δύο μοντέλα είναι 30%. Αν περάσεις το όριο του 30% ή είσαι οριακός κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να καούν.

Στο θέμα μας τώρα, βρήκες μάστορα να σου κάνει την δουλειά; μίλησες με κανέναν στην Αθήνα; Είναι πάρα πολλά τα χρήματα για καινούργια και ρίσκο τα μεταχειρισμένα. Σίγουρα θα σου πάει κάτι τις παραπάνω με τα μεταφορικά αλλά δεν είναι κανένα τρελό ποσό.
Αν έχεις καμία φώτο από τα πηνία ανέβασε να την δούμε γιατί αυτό το δεν φτιάχνονται που σου είπαν δεν μου κάθεται καλά... Φαντάσου ότι μερικοί εδώ μέσα τα φτιάχνουν μόνοι τους. Είχα διαβάσει ένα τέτοιο θέμα πιο παλιά.

el-Gatto
02/08/2017, 09:50
Εγώ έχω ακούσει αρκετά περιστατικά. Δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα πηνία αλλά ψάχνοντας που λένε πας και στην Πόλη... συγκεκριμένα στα mk1 η γεννήτρια αποδίδει 0.315kw στις 5000 και στα mk2-3 0.435kw στις 5000 και η περίσσια κατανάλωση και στα δύο μοντέλα είναι 30%. Αν περάσεις το όριο του 30% ή είσαι οριακός κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να καούν.

Στο θέμα μας τώρα, βρήκες μάστορα να σου κάνει την δουλειά; μίλησες με κανέναν στην Αθήνα; Είναι πάρα πολλά τα χρήματα για καινούργια και ρίσκο τα μεταχειρισμένα. Σίγουρα θα σου πάει κάτι τις παραπάνω με τα μεταφορικά αλλά δεν είναι κανένα τρελό ποσό.
Αν έχεις καμία φώτο από τα πηνία ανέβασε να την δούμε γιατί αυτό το δεν φτιάχνονται που σου είπαν δεν μου κάθεται καλά... Φαντάσου ότι μερικοί εδώ μέσα τα φτιάχνουν μόνοι τους. Είχα διαβάσει ένα τέτοιο θέμα πιο παλιά.
Οντως ,δεν υπάρχει το "δεν φτιάχνονται" !!!
Ολα φτιάχνονται ,ακόμα κ σκέτο το σώμα να'χει μείνει.

Και τα μεταφορικά από-&-για επαρχία ,θα είναι περίπου 15 € πηγαινε-έλα.
(δεν θυμάμαι βέβαια κ σε ποιά περιοχή είσαι)

vardis
02/08/2017, 13:08
Χανιά είμαι και επειδή ήθελα επειγόντως να φτειαχτεί η μηχανή, το ρίσκαρα με μεταχειρισμένα. Βγήκαν ευτυχώς καλά και θα επικοινωνήσω με το μαγαζί που μου σύστησε ο Γάτος για να επισκευασθούν, αν η τιμή είναι προσιτή, τα παλιά να τάχω καβάτζα. Ευχαριστώ όλους σας για το ενδιαφέρον.

Coyote.V
02/08/2017, 14:50
Ελπίζω να μην ξανασυμβεί κάτι, κοίτα μήπως μπορείς να αντικαταστήσεις τις λάμες αλογόνου από τα προβολάκια με led για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Εγώ ψάχνομαι εδώ και καιρό να αντικαταστήσω τις Η4 από τα κανονικά φώτα με led για να ελαφρύνω το σύστημα αλλά δεν μου αρέσει η δέσμη σε πολλές από αυτές. Που θα πάει... σε κάποια φάση θα βρω τις κατάλληλες, η τεχνολογία προχωράει.
Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να βάλω διακόπτη όπως ο zopas γιατί τίθεται θέμα ασφάλειας.

vardis
02/08/2017, 22:21
Ελπίζω να μην ξανασυμβεί κάτι, κοίτα μήπως μπορείς να αντικαταστήσεις τις λάμες αλογόνου από τα προβολάκια με led για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Αυτό θα το ψάξω άμεσα.