View Full Version : Πρόβλημα σε Sh300i
PanTakis
31/07/2017, 12:48
Καλησπερα στην ομάδα.
Έχω το 300αρι σπορτ σκουτερ της χοντα εδω κ 3 μήνες. Αγοραστηκε Μεταχειρισμένο από ιδιώτη σε άριστη κατάσταση με 34000 χιλ του 2010.
Όλα καλά μόνο παρότι έγινε μεγάλο σέρβις μετά την αγορά, ιμάντες κλπ... , σε ανύποπτο χρόνο κ όντας ρολαριστος ισα ίσα με 5χλμ/ώρα κ επειτα απο ανοιγοκλείσιμο του γκαζιού είτε σε διασταυρώσεις είτε σε στοπ , σβήνει Αφού κάνει ένα τσσσζζζζζ η μίζα, και μετά πρέπει να σταματήσω, να πατήσω φρένο για να πάρει μπρος . Κ αυτό είναι επικίνδυνο γιατί από πίσω έχει αυτοκίνητα κ πρέπει να ακινητοποιηθει το μηχανάκι για να πάρει μπρος όπως ξέρετε. Δεν το κάνει πάντα, παρά μόνο 5 φορές μέχρι τώρα, το πήγα σε μηχανικο δεν του το έκανε εκείνη την ώρα κ δεν έβγαλα άκρη.
Έχει αντιμετωπίσει καποιος το ίδιο πρόβλημα?
Βυρωωωωνααα, σε φωνάζουν.
Έχω την εντύπωση ότι είναι γνωστό (χωρίς λύση) πρόβλημα των SH300. Ας το δουν και αυτοί που το είχαν και θα απαντήσουν.
Νομίζω ότι το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να απενεργοποιήσεις τον σένσορα που θέλει να είναι ακινητοποιημένο το μηχανάκι για να πάρει μπρος.
Έχω την εντύπωση ότι είναι γνωστό (χωρίς λύση) πρόβλημα των SH300.
Γνωστό πρόβλημα όλων των μικρών ψεκαστών τείνω να πιστέψω (σε παπιά και σκούτερς).
Πολλοί το αποδίδουν, στη χιλιοφαγωμένη καραμέλα, του καυσίμου, άλλοι στον εγκέφαλο, κλπ.
Λύση δεν πρέπει να έχει βρεθεί μέχρις στιγμής. - Δεν έχω ακούσει κάτι για νεότερα μοντέλα.
basilis_k6
31/07/2017, 14:09
του 08 που ειχα ενα ήταν προβλημα εγκεφάλου γνωστο και στο συνεργειο και στη χοντα.
PanTakis
31/07/2017, 16:25
Βυρωωωωνααα, σε φωνάζουν.
Έχω την εντύπωση ότι είναι γνωστό (χωρίς λύση) πρόβλημα των SH300. Ας το δουν και αυτοί που το είχαν και θα απαντήσουν.
Νομίζω ότι το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να απενεργοποιήσεις τον σένσορα που θέλει να είναι ακινητοποιημένο το μηχανάκι για να πάρει μπρος.
Όντως είχαν τα χοντα τέτοιο ελάττωμα? Βασικά πλην της ακινητοποίησης θελει τέρμα πατημένο το πισινό φρένο για να μιζάρει.. ( αν εννοείς έχει εκεί τον αισθητήρα? )
Τι να πω ρε παιδιά πας σε χοντα για να μην έχεις θέματα κ τώρα αυτό παρουσιάζεται από το πουθενά...
Αλλά σας ξαναλέω ότι το κάνει στις ελάχιστες ταχύτητες σχεδόν τσουλιστο λες κ μπουκωνει ο ψεκασμός!!! Στο άσε δώσε γκάζι πχ από ανηφορα διασταυρωση οταν πας σημειωτόν μέχρι να τσεκάρεις ορατότητα..
PanTakis
31/07/2017, 16:31
Γνωστό πρόβλημα όλων των μικρών ψεκαστών τείνω να πιστέψω (σε παπιά και σκούτερς).
Πολλοί το αποδίδουν, στη χιλιοφαγωμένη καραμέλα, του καυσίμου, άλλοι στον εγκέφαλο, κλπ.
Λύση δεν πρέπει να έχει βρεθεί μέχρις στιγμής. - Δεν έχω ακούσει κάτι για νεότερα μοντέλα.
Ακριβως αυτό Πάνο μου είπε ο μάστορας για το καύσιμο ότι κάποιο σκουπιδακι εκείνη την ώρα εισήλθε στο φίλτρο βενζίνης κ έσβησε τον κινητήρα... Κ μάλιστα με ένα καθαριστικό καυσίμου λέει θα εξαλειφθεί το φαινόμενο... βέβαια βενζίνη μονο από ένα βαζω που είναι τσεκαρισμένο για την ποιότητα του σε σχέση με άλλα.
Γιατί τεινεις να πιστεύεις ότι συμβαίνει στα μικρά ψεκαστα σύνολα κινητήρων?
Πάντως η αίσθηση που μου δίνει είναι ότι σαν να μπούκωνε ό ψεκασμός πριν κανει το σβήσιμο...
Όντως είχαν τα χοντα τέτοιο ελάττωμα? Βασικά πλην της ακινητοποίησης θελει τέρμα πατημένο το πισινό φρένο για να μιζάρει.. ( αν εννοείς έχει εκεί τον αισθητήρα? )
Τι να πω ρε παιδιά πας σε χοντα για να μην έχεις θέματα κ τώρα αυτό παρουσιάζεται από το πουθενά...
Αλλά σας ξαναλέω ότι το κάνει στις ελάχιστες ταχύτητες σχεδόν τσουλιστο λες κ μπουκωνει ο ψεκασμός!!! Στο άσε δώσε γκάζι πχ από ανηφορα διασταυρωση οταν πας σημειωτόν μέχρι να τσεκάρεις ορατότητα..
Ε για αυτό φώναξα τον Byron από την αρχή που τα λέει ωραία. Να διάβασε εδώ όλο το θρεντάκιον. https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146803
PanTakis
31/07/2017, 23:22
Ε για αυτό φώναξα τον Byron από την αρχή που τα λέει ωραία. Να διάβασε εδώ όλο το θρεντάκιον. https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146803
Το θέμα είναι σοβαρό δηλαδή !
Το διαβασα αναλυτικα .
Τόσα μηχανάκια κ σε όλα τα sh δηλαδή το εχει κάνει κάποια στιγμή σε ανύποπτο χρόνο? Απαράδεκτο για την βασίλισσα honda!
PanTakis
31/07/2017, 23:29
Λύση υπάρχει εν ολίγοις? Τι με συμφέρει να απομονωσω το φρένο να παίρνει κατευθείαν αν συμβεί το σβήσιμο σε ανύποπτο χρόνο η να αλλάξω κάτι άλλο ούτως ώστε να λυθεί το πρόβλημα? Προτείνετε κ συνεργεία που ξέρουν τα χοντα κιόλας όσοι πιστοι χοντακηδες προσέλθετε..
Ναι υπάρχει.
Βάλε γέφυρα στο σύστημα τους, προκειμένου να το καταργήσεις.
PanTakis
01/08/2017, 11:19
Ναι υπάρχει.
Βάλε γέφυρα στο σύστημα τους, προκειμένου να το καταργήσεις.
Να σαι καλά Βύρωνα! Για του λόγου το αληθές ρε παιδιά σε άλλες μάρκες σκούτερ είτε ιαπωνικά είτε ευρωπαϊκά είτε Κορεάτικα/κινέζικα αντίστοιχου κυβισμού πχ (χμαξ300/400/500 downtown300 Beverly 350 cruisym κλπ ) έχει συμβεί αυτό το σύμπτωμα?
Η είναι μόνο τερτίπια της Χοντα?
Antonisss
01/08/2017, 15:13
Φίλε μου καλησπέρα, όντας και γω κάτοχος παλιότερα SH300 2010, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Λίγο που το είχα ψάξει στο scooterclubhellas.gr είχαν αναφερθεί παρόμοια προβλήματα για τη συγκεκριμένη χρονολογία. Νομίζω από το 2011 και έπειτα μοντέλο δεν είχε αναφερθεί κάτι παρόμοιο. Εικάζανε ότι είναι θέμα ECU. Όπως και να χει, στα 3 περίπου χρόνια που το είχα συνολικά δεν πρέπει να μου το έκανε πάνω από 7-8 φορές, στο τέλος βέβαια αναγκάστηκα να γεφυρώσω το διακόπτη στο αριστερό φρένο για να μιζάρω εν κινήσει χωρίς να μου την καρφώσει κάποιος από πίσω! :lol:
Τώρα που έχω Beverly 350 πάντως, κανένα τέτοιο πρόβλημα... Αυτά είχαν άλλα με το ABS :lol:
basilis_k6
01/08/2017, 17:14
εγω το άλλαξα στην εγγυηση παντως. τυχερος μαλλον
DoctoR_k6
01/08/2017, 17:50
Να σαι καλά Βύρωνα! Για του λόγου το αληθές ρε παιδιά σε άλλες μάρκες σκούτερ είτε ιαπωνικά είτε ευρωπαϊκά είτε Κορεάτικα/κινέζικα αντίστοιχου κυβισμού πχ (χμαξ300/400/500 downtown300 Beverly 350 cruisym κλπ ) έχει συμβεί αυτό το σύμπτωμα?
Η είναι μόνο τερτίπια της Χοντα?
Ολα εχουν το θεμα τους...
Σε beverly 300 εγω βραχυκυκλωσα τον διακοπτη του σταντ γιατι μ@λ@κιζοταν κ εσβηνε το σκουτερ κ στην πορεια. :lol:
Τα κατοπτρα στα φωτα γινοντουσαν μαυρα/καφε μετα απο κανα χρονο. Αρπαζαν κοινως...
Τώρα που έχω Beverly 350 πάντως, κανένα τέτοιο πρόβλημα... Αυτά είχαν άλλα με το ABS :lol:
Εχεις απο τα 350 με το θεμα με τα ABS?
Εγω δεν εχω δει κατι ακομα στο 350...:priest:
PanTakis
01/08/2017, 20:37
εγω το άλλαξα στην εγγυηση παντως. τυχερος μαλλον
Βασίλη εννοείς άλλαξες ολόκληρο τον εγκέφαλο ECU εντός εγγύησης? Ξέρουμε κόστος εγκεφάλου? Αν πάω εκεί φτάνω στην μισή αξία του σκούτερ
Κ το θέμα που με προβληματίζει.. Οκ γεφυρώνω το κύκλωμα κ απομονωνω πίσω φρένο για να μιζαρει εν κινήσει.. ας πούμε ότι πάω με 80 κ σβήνει.. μιζαρω.. παίρνει εμπρός όπως ρολαρει.. Αλλά ως αυτόματο, θα κατεβάσει ταχύτητα σαν να έχεις μέσα πχ 4η και να βάζεις 1η με ότι συνέπεια έχει αυτό σε κράτημα ισορροπία κ δεδομένη κλίση όπου σου τύχει !
Η Όχι απλά παίρνει ρελαντί ?
PanTakis
01/08/2017, 20:42
Ολα εχουν το θεμα τους...
Σε beverly 300 εγω βραχυκυκλωσα τον διακοπτη του σταντ γιατι μ@λ@κιζοταν κ εσβηνε το σκουτερ κ στην πορεια. :lol:
Τα κατοπτρα στα φωτα γινοντουσαν μαυρα/καφε μετα απο κανα χρονο. Αρπαζαν κοινως...
Εχεις απο τα 350 με το θεμα με τα ABS?
Εγω δεν εχω δει κατι ακομα στο 350...:priest:
Για το 350 Beverly ήθελα να πάω Αλλά τελικά διάλεξα το χοντα για κάτι και καλά πιο αξιόπιστο... πάντως χαμηλά το Μπέβερλι τραβάει αέρα. Το χοντα θέλει να ανεβάσει στροφές κ απλώνει πιο γραμμικά τη δύναμη.. Περί ορέξεως θα μου πεις..
Κ το θέμα που με προβληματίζει.. Οκ γεφυρώνω το κύκλωμα κ απομονωνω πίσω φρένο για να μιζαρει εν κινήσει.. ας πούμε ότι πάω με 80 κ σβήνει.. μιζαρω.. παίρνει εμπρός όπως ρολαρει.. Αλλά ως αυτόματο, θα κατεβάσει ταχύτητα σαν να έχεις μέσα πχ 4η και να βάζεις 1η με ότι συνέπεια έχει αυτό σε κράτημα ισορροπία κ δεδομένη κλίση όπου σου τύχει !
Η Όχι απλά παίρνει ρελαντί ?
Δεν έχεις θέμα. Το βήμα του φυγοκεντρικου καθορίζεται από την ταχύτητα που έχει. Παίρνει μπροστά και συνεχίζει με την ροή που είχε.
Δεν έχει σχέση με το κλασσικό κιβώτιο και τα γκαπ γκουπ.
PanTakis
01/08/2017, 21:04
Οκ Βύρωνα με κάλυψε η εξήγηση σου ! Σε ευχαριστώ πάντως γέφυρα θα βάλω!
basilis_k6
01/08/2017, 21:23
Βασίλη εννοείς άλλαξες ολόκληρο τον εγκέφαλο ECU εντός εγγύησης? Ξέρουμε κόστος εγκεφάλου? Αν πάω εκεί φτάνω στην μισή αξία του σκούτερ������
Κ το θέμα που με προβληματίζει.. Οκ γεφυρώνω το κύκλωμα κ απομονωνω πίσω φρένο για να μιζαρει εν κινήσει.. ας πούμε ότι πάω με 80 κ σβήνει.. μιζαρω.. παίρνει εμπρός όπως ρολαρει.. Αλλά ως αυτόματο, θα κατεβάσει ταχύτητα σαν να έχεις μέσα πχ 4η και να βάζεις 1η με ότι συνέπεια έχει αυτό σε κράτημα ισορροπία κ δεδομένη κλίση όπου σου τύχει !
Η Όχι απλά παίρνει ρελαντί ?
έτσι που είπε. δεν ρωτησα λεπτομέρειες και δεν το ξανακανε. το οδηγησα κανα χρονο ακομη. δεν εχω ιδεα για κοστος κτλ.
PanTakis
02/08/2017, 10:00
Φίλε μου καλησπέρα, όντας και γω κάτοχος παλιότερα SH300 2010, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Λίγο που το είχα ψάξει στο scooterclubhellas.gr είχαν αναφερθεί παρόμοια προβλήματα για τη συγκεκριμένη χρονολογία. Νομίζω από το 2011 και έπειτα μοντέλο δεν είχε αναφερθεί κάτι παρόμοιο. Εικάζανε ότι είναι θέμα ECU. Όπως και να χει, στα 3 περίπου χρόνια που το είχα συνολικά δεν πρέπει να μου το έκανε πάνω από 7-8 φορές, στο τέλος βέβαια αναγκάστηκα να γεφυρώσω το διακόπτη στο αριστερό φρένο για να μιζάρω εν κινήσει χωρίς να μου την καρφώσει κάποιος από πίσω! :lol:
Τώρα που έχω Beverly 350 πάντως, κανένα τέτοιο πρόβλημα... Αυτά είχαν άλλα με το ABS :lol:
Έλα ρε Αντώνη! Με καταλαβαίνεις αρα απόλυτα. Ατυχία δεν επέλεγα από του 2011 κ μετά ρε γαμωτο!
Θα παίξω τότε μπάλα με το κύκλωμα κ τη γέφυρα. Θυμάσαι κόστος? Θα το πάω σε κανένα να ξέρει από καλώδια τα χοντα μην πειραματίζεται κιόλας. . . Εσένα στο έκανε κ στην πορεία με κάποια ταχύτητα το σβήσιμο η μόνο στις χαμηλές στροφές?
Βασίλη εννοείς άλλαξες ολόκληρο τον εγκέφαλο ECU εντός εγγύησης? Ξέρουμε κόστος εγκεφάλου? Αν πάω εκεί φτάνω στην μισή αξία του σκούτερ������
Κ το θέμα που με προβληματίζει.. Οκ γεφυρώνω το κύκλωμα κ απομονωνω πίσω φρένο για να μιζαρει εν κινήσει.. ας πούμε ότι πάω με 80 κ σβήνει.. μιζαρω.. παίρνει εμπρός όπως ρολαρει.. Αλλά ως αυτόματο, θα κατεβάσει ταχύτητα σαν να έχεις μέσα πχ 4η και να βάζεις 1η με ότι συνέπεια έχει αυτό σε κράτημα ισορροπία κ δεδομένη κλίση όπου σου τύχει !
Η Όχι απλά παίρνει ρελαντί ?
Την ωρα που θα σβήσει θα είναι λες και πατάς συμπλέκτη,όταν το βάλεις μπροστά και δώσεις γκάζι τοτε θα κανει λες και κατεβαζεις ταχυτητα, απλα εκείνη την στιγμη όσο πιο πολύ γκάζι δώσεις τόσο πιο ομαλό θα είναι το "κατέβασμα"
Υ.Γ. θα είναι σαν να κατεβάζεις αλλά δεν θα κατεβάζεις.,....:cry:
Antonisss
03/08/2017, 15:03
Εχεις απο τα 350 με το θεμα με τα ABS?
Εγω δεν εχω δει κατι ακομα στο 350...:priest:
Πήρα χωρίς ABS :lol:
Αλλά στο scooterclub είχα διαβάσει αρκετούς να έχουν θέμα. Να μπαίνει η μανέτα μέσα στο φρενάρισμα και τέτοια σκηνικά...
Antonisss
03/08/2017, 15:06
Έλα ρε Αντώνη! Με καταλαβαίνεις αρα απόλυτα. Ατυχία δεν επέλεγα από του 2011 κ μετά ρε γαμωτο!
Θα παίξω τότε μπάλα με το κύκλωμα κ τη γέφυρα. Θυμάσαι κόστος? Θα το πάω σε κανένα να ξέρει από καλώδια τα χοντα μην πειραματίζεται κιόλας. . . Εσένα στο έκανε κ στην πορεία με κάποια ταχύτητα το σβήσιμο η μόνο στις χαμηλές στροφές?
Κόστος?! Ένας συνδετήρας!! DIY και άγιος ο θεός!! 2 διακόπτες πρέπει να χει η αριστερή μανέτα, αυτός που πιάνει με την μανέτα τέρμα πατημένη, δεν είναι ο ίδιος με αυτόν για το φανάρι του στοπ. Θυμάμαι το έκανε πάντα όταν ήταν να ανοίξω το γκάζι αφότου είχα φρενάρει, είτε για στοπ, είτε για να στρίψω. Στο χειρότερο σημείο δηλαδή για εμβολισμό!!
Έχουν περάσει πολλά χρόνια καί ίσως νά μήν ενδιαφέρει κανένα πλέον τό συγκεκριμένο πρόβλημα μέ τό σβήσιμο όμως έτσι για τήν ιστορία καί για κάποιον φίλο πού είχαμε μιλήσει πρίν χρόνια σέ κάποιο φόρουμ όταν έγραψα εγώ ότι σύμφωνα μέ τό συνεργείο για τό σβήσιμο ευθύνεται ή ECU (εγκέφαλος) μου είχε απαντήσει ως εξής "Δέν σού τά είπανε καλά μού τά έχουν αλλάξει όλα καί συνεχίζει νά σβήνει"
Για νά σάς λύσω λοιπόν κάποιες απορίες έστω και με καθυστέρηση πολλών χρόνων θά σάς αφηγηθώ τήν ιστορία μου.
Αγόρασα το scooter τό sport sh 300i Abs μαύρο χρώμα μέ τά κόκκινα λογότυπα στά πλαστικά καί τό ματ εμπρός φτερό.
Τό αγόρασα από ένα παλληκάρι τον Δεκέμβριο τού 2011
μέ 8000 χιλιόμετρα σέ άριστη κατάσταση.
Εννοείται βέβαια ότι σέ σύντομο χρονικό διάστημα κατάλαβα τόν λόγο πού τό πούλησε.
Η αλήθεια είναι ότι δέν είχα γνώση από scooter μιας καί τό άλλο μηχανάκι είναι ένα honda astrea grand
Εδώ λοιπόν νά διευκρινήσουμε ότι τά σβησιματα συνήθως γινόντουσαν πάντα μέ μηδενική ταχύτητα
πχ όταν σταμάταγε στό φανάρι αλλά καί πολλές φορές τήν ώρα πού πήγαινες νά ξεκινήσεις από το φανάρι ουδέποτε έκανε σβήσιμο εν κινήσει όπως πολλές φορές έχω διαβάσει αναφορές για τήν επικινδυνότητα πού ενέχει μία τέτοια περίπτωση.
Φυσικά το πρώτο πράγμα πού έκανα ήταν νά λύσω τό φανάρι καί νά γεφυρώσω τόν μικροδιακόπτη πού σέ αναγκάζει νά πατήσεις τό αριστερό φρένο για νά βάλεις μπροστά.
Έχει δύο μικροδιακόπτες στήν μανετα.
Εννοείται βέβαια ότι ο άλλος είναι για το stop τού πίσω φαναριού.
Ή αλήθεια είναι ότι μετά από αυτό δέν ασχολήθηκα μέ τό πρόβλημα μιας καί τό έκανε σέ ανύποπτα
χρονικά διαστήματα καί είχε τύχει περίπτωση νά περάσει ένας μήνας καί νά μήν κάνει τίποτα όπως επίσης νά τό κάνει τέσσερις φορές τήν ίδια μέρα.
Με το πέρασμα των χρόνων έμαθα καί τήν μετάδοση αγόρασα και τά κατάλληλα εργαλεία καί πλέον ιμάντα σιαγωνάκια Φυγοκεντρικού μπίλιες ελατήρια φρένα κλπ τά φτιάχνω μόνος μου μιας καί θυμήθηκα τά νειάτα μου όταν είχα τό παπάκι τό honda τό δωδεκάβολτο τό στρογγυλοφάναρο (αρχές δεκαετίας 1980) το οποίο επίσης μαστόρευα μέ αρκετή επιτυχία θά έλεγα.
Πάμε όμως σιγά σιγά νά φτάσουμε καί στό πρόβλημα μέ τό σβήσιμο πού βέβαια είναι σχεδόν σίγουρο ότι τουλάχιστον τά εξουσιοδοτημένα συνεργεία τής honda ή το ανακάλυψαν αργά ή το έκρυβαν επιμελώς.
Νά σημειωθεί εδώ ότι δέν κατηγορώ κανένα δεν έχει και κανένα νόημα μετά από τόσα χρόνια ίσως κάποιος τεχνικός πού θά διαβάσει το κείμενο μάς διαφωτίσει περισσότερο.
Λίγο μετά τό καλοκαίρι τού 2024 πρός τό τέλος Σεπτέμβρη άρχισε νά έχει αστάθεια τό ρελαντί τά πρωινά πού τό έβαζα μπροστά για νά φύγω για τήν δουλειά έπρεπε νά ζεσταθεί λίγο και νά πάει ή θερμοκρασία στο 1/4 για νά μήν σβήνει.
Τό πρώτο πράγμα πού έκανα ήταν νά βγάλω τήν βαλβίδα του ρελαντί νά τήν τσεκάρω διότι πρίν από δύο χρόνια περίπου τό πλαστικό τμήμα τής βαλβίδας πού κινείται πάνω στο σπείρωμα πού υπάρχει πάνω στόν άξονα από το μοτεράκι τής βαλβίδας είχε φρακάρει μέ αποτέλεσμα όταν τό έβαζα μπροστά το ρελαντί ανέβαινε καί κατέβαινε ρυθμικά (δέν έσβηνε)
Έγινε καθαρισμός του σπειρώματος λίπανση επανατοποθέτηση καί όλα μια χαρά.
Τέλος πάντων όταν έβγαλα τήν βαλβίδα διαπίστωσα ότι λειτουργούσε μία χαρά άρα τό πρόβλημα δεν ήταν από εκεί.
Σταδιακά όσο περνούσαν οι μέρες τό πρόβλημα χειροτέρεψε ώσπου ένα πρωί (τήν επόμενη μέρα το πρωί είχα ραντεβού στό συνεργείο για νά δουν τί συμβαίνει) όπως ανέβαινα εθνική σταμάτησα σέ ένα παράδρομο στό φανάρι έσβησε καί δέν ξαναπήρε μπροστά.
Επίσης ήταν ή πρώτη φορά πού ή θερμοκρασία είχε ανέβει στά 3/4.
Λοιπόν για νά τελειώνουμε καί νά λυθούν κάποιες απορίες χιτώνιο πιστόνι ελατήρια βαλβίδες καινούργια.
Ένα μήνα έκατσε μέσα διότι χιτώνιο δέν υπήρχε καί έγινε παραγγελία.
Δείτε όμως την φωτογραφία πού έχω ανεβάσει από τήν βαλβίδα καί τό συζητάμε ξανά διότι από τά τέλη Οκτώβρη πού τό πήρα δεν έχει ξανασβήσει.
Είμαι σίγουρος ότι ένας έμπειρος τεχνικός θά καταλάβει τί έχει συμβεί εάν ήδη δέν τό γνωρίζει.
Φυσικά και έχω καταλάβει τί έχει συμβεί όμως αφήνω νά πει τήν γνώμη του καί κάποιος άλλος πιό σχετικός μέ το θέμα.
https://ibb.co/ht12355
Δεν έχω καταλάβει την σύνδεση μεταξύ σβησιματος και βαλβίδας που έχει αποδημήσει εις Κύριον.
Μία βαλβίδα πριν ακόμα φτάσει σε τέτοια κατάσταση, ειναι από μόνη της λόγος να σβήνει το μοτέρ.
Αν θεωρείς κάτι τέτοιο, διαφωνώ. Το σβήσιμο του μοτέρ πιστεύω πως έχει να κάνει με τον ψεκασμό του. Σε μενα προσωπικά το έκανε και εν κινήσει, γιαυτό και αναγκάστηκα να λάβω μέτρα αυτοπροστασιας κατά της προσπάθειας να με σκοτώσει ένα κωλοσκούτερ.
Γενικά μιλώντας, από τα 4-5 scooter που έχουν περάσει από τα χέρια μου, το SH-300 ήταν μακράν το πιο επικίνδυνο, και τα σβησιματα δεν ήταν το πιο επικίνδυνο πρόβλημα.
Σε αντίθεση με το Xmax, που στα 7 χρόνια που το έχω και 85.000 χλμ, μόνο καλά λόγια έχω να πω.
Εν κινήσει ποτέ μα ποτέ δεν είχε σβήσει απλά λέω μέ το φτωχό μου τό μυαλό ότι υπήρχε κατασκευαστική ατέλεια στήν βαλβίδα από τήν αρχή ή οποία δημιουργούσε το πρόβλημα το οποίο βέβαια μέ τήν πάροδο του χρόνου καί μετά από 110.000 χιλιόμετρα επιδεινώθηκε φέρνοντας τήν βαλβίδα σέ αυτή τήν κατάσταση.
Δέν έχω οδηγήσει άλλα scooter καί δέν μπορώ νά έχω άποψη τό μόνο παράπονο που έχω έχει νά κάνει μέ τήν πίσω ανάρτηση καί τίποτε άλλο.
Έτσι κι αλλιώς ή σύνταξη είναι πολύ κοντά ας κάνει τήν δουλειά του μέχρι τότε και μετά θά χωρίσουν οι δρόμοι μας.
telegonos
16/02/2025, 15:53
Διάκενο βαλβίδων κάθε πότε ρύθμιζες; Τι μετρήσεις είχε συνήθως σε σχέση με το ιδανικό;
Για βαλβίδες πήγαινα σέ εξουσιοδοτημένο συνεργείο δέν τίς έκανα εγώ εάν διάβασες τό κείμενο όλο αυτό τό έγραψα επειδή θυμήθηκα κάποιον φίλο πού τού τά είχαν αλλάξει όλα σύμφωνα μέ τά λεγόμενα του καί συνέχισε νά σβήνει πόσο περίεργο σού φαίνεται νά υπήρχε μία ατέλεια στήν βαλβίδα πού δημιουργούσε τό πρόβλημα.
Γιατί δέν έχει σβήσει τρείς μήνες τώρα;
Τέλος πάντων μετά από 14 χρόνια δέν έχει κανένα νόημα ή συζήτηση.
Εγώ το έγραψα περισσότερο για τήν ιστορία νά μείνει καί πού ξέρεις ίσως λύσει κάποιες απορίες όσων τό είχαν καί τό πούλησαν για αυτό τόν λόγο όπως καί ο φίλος πού αναφέρω πιό πάνω εάν θυμάμαι καλά.
telegonos
16/02/2025, 19:53
Ρώτησα:
Τι μετρήσεις είχε συνήθως σε σχέση με το ιδανικό;
Απάντησες:
Για βαλβίδες πήγαινα σέ εξουσιοδοτημένο συνεργείο δέν τίς έκανα εγώ
Οπότε συμπεραίνω ότι ούτε ποιές είναι οι σωστές τιμές που δίνει η Honda ξέρεις, ούτε πόσο τις έβρισκαν στο όποιο κατάστημα πήγαινες, και βασικά, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι όντως γίνονταν οι βαλβίδες στα σέρβις.
Τα προβλήματα στο ρελαντί, είναι συχνά προβλήματα χαμηλής συμπίεσης, γιατί κάποια βαλβίδα, έχει φτάσει να κάνει πολύ μικρό διάκενο και ουσιαστικά δεν σφραγίζει τελείως. Στις στροφές ανά λεπτό πάνω από το ρελαντί, δεν προλαβαίνει το μίγμα να διαφύγει, αλλά στο ρελαντί προλαβαίνει, η συμπίεση μειώνεται, και η καύση δεν γίνεται σωστά.
Αποτέλεσμα, δύο πράγματα:
1-Δυσκολία να πάρει μπροστά, σβησίματα στο ρελαντί, ειδικά όταν είναι κρύο.
2-Αν αυτό κρατήσει πολύ καιρό, λιώσιμο της βαλβίδας, γιατί δεν κάνει την επαφή που πρέπει με την έδρα για να ψύχεται.
Η χαλασμένη βαλβίδα ήταν εισαγωγής, σωστά;
ΠΑΝΤΑ στα συνεργεία, ότι σκούτερ ή μηχανή και να είναι, όταν πάμε για ρύθμιση βαλβίδων ή για σέρβις που περιλαμβάνει ρύθμιση βαλβίδων, ζητάμε ΠΑΝΤΑ το χαρτί με της μετρήσεις των διάκενων που έκανε ο μάστορας, και αν είναι με καπελότα, τι νούμερα καπελότα βρήκε μέσα, τι νούμερα καπελότα έβαλε. Ετσι θα φανεί, τι έχουμε, κατεργάρη ή σωστό επαγγελματία. Ο κατεργάρης θα αρχίσει τις δικαιολογίες αφού δεν θα έχει τίποτα να δείξει.
stefanos
16/02/2025, 21:21
Το σχετικό πρόβλημα με το σβήσιμο, μου το έκανε το sh από καινούργιο, μια δυό φορές το χρόνο, πάντα όταν ήταν σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, και έκλεινα το γκάζι για να σταματήσω σε φανάρι.
Μόλις αποσύμπλεκε έσβηνε. Δεν με ενόχλησε ποτέ και ούτε ασχολήθηκα. Προσωπικά νομίζω ότι ήταν θέμα προγραμματισμού του ψεκασμού από το εργοστάσιο.
Και οι βαλβίδες μου είναι ολόκληρες μέχρι και σήμερα (ή τουλάχιστον έτσι φαίνονται μέχρι να αξιωθώ να το πιάσω:zzz:)
460073.
Πάντως το δικό μου από τα 90κ άρχισε να καίει λάδι και το ελατήριο του λαδιού είναι εντελώς κολλημένο από τα κατάλοιπα.
Τίς τιμές τίς ξέρω διότι έχω τό ελληνικό service manual τού συνεργείου όμως δέν είμαι μηχανικός καί δέν φτάνει μέχρι εκεί ή μαστοριά μου.
Οταν πήγα κάποια στιγμή νά αγοράσω ένα δυναμόκλειδο για νά σφίγγω τίς βίδες στά φρένα στο variator τήν καμπάνα τού συμπλέκτη κλπ σύμφωνα μέ τίς τιμές του service manual ο υπάλληλος όταν τού είπα τόν λόγο πού τό θέλω τόν είδα και ψιλογέλασε όταν τόν ρώτησα γιατί γελάει μού απάντησε-έχεις δει πολλούς νά τό χρησιμοποιούν;
Έτσι λοιπόν αγόρασα ένα μπουλονόκλειδο μπαταρίας καί ξεμπέρδεψα.
Εδώ πού τά λέμε δέν είχε και άδικο διότι μού κίνησε τήν περιέργεια καί σέ αρκετά συνεργεία πού έτυχε νά πέσει ή ματιά μου όλοι μέ ένα αερόκλειδο
στό χέρι δουλεύουν.
Καί δέν το λέω πρός κακού διότι και εμένα μέ βόλεψε πολύ καί πήγε τσάμπα ή διχάλα πού αγόρασα από τό AliExpress για το variator καί τόν συμπλέκτη.
Ρώτησα:
Απάντησες:
Οπότε συμπεραίνω ότι ούτε ποιές είναι οι σωστές τιμές που δίνει η Honda ξέρεις, ούτε πόσο τις έβρισκαν στο όποιο κατάστημα πήγαινες, και βασικά, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι όντως γίνονταν οι βαλβίδες στα σέρβις.
Τα προβλήματα στο ρελαντί, είναι συχνά προβλήματα χαμηλής συμπίεσης, γιατί κάποια βαλβίδα, έχει φτάσει να κάνει πολύ μικρό διάκενο και ουσιαστικά δεν σφραγίζει τελείως. Στις στροφές ανά λεπτό πάνω από το ρελαντί, δεν προλαβαίνει το μίγμα να διαφύγει, αλλά στο ρελαντί προλαβαίνει, η συμπίεση μειώνεται, και η καύση δεν γίνεται σωστά.
Αποτέλεσμα, δύο πράγματα:
1-Δυσκολία να πάρει μπροστά, σβησίματα στο ρελαντί, ειδικά όταν είναι κρύο.
2-Αν αυτό κρατήσει πολύ καιρό, λιώσιμο της βαλβίδας, γιατί δεν κάνει την επαφή που πρέπει με την έδρα για να ψύχεται.
Η χαλασμένη βαλβίδα ήταν εισαγωγής, σωστά;
ΠΑΝΤΑ στα συνεργεία, ότι σκούτερ ή μηχανή και να είναι, όταν πάμε για ρύθμιση βαλβίδων ή για σέρβις που περιλαμβάνει ρύθμιση βαλβίδων, ζητάμε ΠΑΝΤΑ το χαρτί με της μετρήσεις των διάκενων που έκανε ο μάστορας, και αν είναι με καπελότα, τι νούμερα καπελότα βρήκε μέσα, τι νούμερα καπελότα έβαλε. Ετσι θα φανεί, τι έχουμε, κατεργάρη ή σωστό επαγγελματία. Ο κατεργάρης θα αρχίσει τις δικαιολογίες αφού δεν θα έχει τίποτα να δείξει.
Καλημέρα νομίζω ότι αυτό πού έγραψες ήταν το πρόβλημα πού είχε από τήν αρχή αλλά ο πρώτος ιδιοκτήτης δέν ασχολήθηκε καθόλου.
Κοίταξε νά τό ξεφορτωθεί καί φυσικά εγώ δεν μπορούσα νά κάνω πολλά διότι ήμουν δεύτερος ιδιοκτήτης καί απλά μου είχαν πεί τότε (2012) ότι δέν ισχύει πλέον ή εγγύηση καί ότι είναι πρόβλημα τής ECU (εγκέφαλος) κάτι πού δέν ισχύει βέβαια διότι μετά τήν επισκευή δέν έχει ξανασβήσει.
Καί έτσι για τήν ιστορία εσύ θά καταλάβεις τί είναι κάποια στιγμή πήγα στό συνεργείο (τώρα με τήν επισκευή) καί έπεσα στήν ώρα πού ο μάστορας είχε μπροστά του ένα κουτάκι μέ διαφορά χωρίσματα που είχε μέσα διαφορά μικρά μεταλλικά
στρογγυλά σέ διαφορά πάχη καί έκανε κάτι υπολογισμούς καί τά έβαζε μέσα στις βαλβίδες.
Καλημέρα καί σέ ευχαριστώ πολύ πού ασχολήθηκες καί μού έγραψες κάτι χρήσιμο.
Το σχετικό πρόβλημα με το σβήσιμο, μου το έκανε το sh από καινούργιο, μια δυό φορές το χρόνο, πάντα όταν ήταν σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, και έκλεινα το γκάζι για να σταματήσω σε φανάρι.
Μόλις αποσύμπλεκε έσβηνε. Δεν με ενόχλησε ποτέ και ούτε ασχολήθηκα. Προσωπικά νομίζω ότι ήταν θέμα προγραμματισμού του ψεκασμού από το εργοστάσιο.
Και οι βαλβίδες μου είναι ολόκληρες μέχρι και σήμερα (ή τουλάχιστον έτσι φαίνονται μέχρι να αξιωθώ να το πιάσω:zzz:)
460073.
Πάντως το δικό μου από τα 90κ άρχισε να καίει λάδι και το ελατήριο του λαδιού είναι εντελώς κολλημένο από τα κατάλοιπα.
Μπορείς να μου πεις τι λάδι χρησιμοποιούσες και τι κατανάλωση λιπαντικού είχες όλα αυτά τα χρόνια; Επίσης τι έκανες με το ελατήριο λαδιού;
stefanos
28/06/2025, 13:05
Μπορείς να μου πεις τι λάδι χρησιμοποιούσες και τι κατανάλωση λιπαντικού είχες όλα αυτά τα χρόνια; Επίσης τι έκανες με το ελατήριο λαδιού;
Στην αρχή του έβαζα Torco t4r , κάποια στιγμή δεν τα έβρισκα στη γειτονιά και ξεκίνησα να του βάζω διάφορα "scooter", liquimoly, motul, varvoline, elf, καλές εντυπώσεις ως προς την κατανάλωση μου είχε κάνει ένα IP, πάντα 10W-40.
Κατανάλωση δεν μέτραγα, ανέπτυξα μια συνήθεια να ελέγχω στάθμη κάθε 3-4 μέρες και συμπλήρωνα. Πάντως χονδρικά όταν άλλαζα λάδια κάθε 5-6κ αγόραζα 3 κιλά, 1κάτι στην αλλαγή και τα υπόλοιπα συμπλήρωμα μέχρι την επόμενη αλλαγή.
Κατά τα άλλα το μηχανάκι είναι φέτες στο υπόγειο και περιμένει να πάρω άδεια να το δέσω. :rolleyes:
Ελατήρια θα αλλάξω οπωσδήποτε, και ίσως και πιστόνι πείρο, θα δείξει στο μέτρημα.
Το δικό μου είναι του 2016 πρώτο χέρι με 67000 χλμ.Οπως ΟΛΑ τα sh,και το δικό μου έχει κατανάλωση λιπαντικού.Επειδή κινούμαι κατά 90% ΕΟ ο κινητήρας δεν είναι λαδοφάγος.
Όταν τα λάδια είναι φρέσκα τσιμπάει ελάχιστα και όσο παλιώνει μπορεί να φτάσει στα 100ml στα 1000 χλμ.
Βάζω το belray thumper 10/40 ma2.
Και τώρα η belray έβγαλε το scooter 10/40 mb και τα έβαλα στην τελευταία αλλαγή.
Πάντως η κατανάλωση λιπαντικού στο sh300 ήταν μεγάλο φάουλ από την Χόντα γιατί παρόλο που το ανανέωσαν δύο φορές το 2011 και το 2016 συνέχισαν με το ίδιο πρόβλημα.
Πολλά μάλιστα το παρουσίαζαν από εντελώς καινούργια!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.