View Full Version : Τέλος εποχής για τα 50άρια «παπιά»
Billymuse
31/07/2017, 20:50
Σας παραθέτω μερικά κομμάτια του άρθρου.
Η Honda, η Yamaha και η Suzuki αποσύρουν φέτος αρκετά μοντέλα 50 κυβικών και προειδοποιούν ότι θα τα καταργήσουν όλα, καθώς το κόστος προσαρμογής τους στους νέους κανονισμούς είναι ασύμφορο....
Οι πωλήσεις των μοτοσυκλετών 50 κυβικών έχουν πέσει κατακόρυφα στην Ιαπωνία. Πέρυσι πουλήθηκαν 162.130 κομμάτια, 94% λιγότερα από το ζενίθ των πωλήσεων το 1982, που ήταν περίπου 2,8 εκατ. Περίπου το 60% αυτών των μοτοσυκλετών ήταν Honda, με τα υπόλοιπα να προέρχονται από τη Yamaha και τη Suzuki.
387150
Την ταφόπλακα έρχονται να βάλουν οι αυστηρότεροι κανονισμοί για εκπομπές ρύπων. Η τέταρτη εκδοχή τους, που θα ισχύσει από το φθινόπωρο, απαιτεί ενσωματωμένα συστήματα αυτοδιάγνωσης που θα εξασφαλίζουν ότι οι μηχανές λειτουργούν χωρίς να ρυπαίνουν για τουλάχιστον 20.000 χλμ. Ο συγκεκριμένος κανονισμός ευθύνεται για τον τερματισμό της σειράς Ζ της Honda και του «παπιού» Little Cub.
Για ολόκληρο το άρθρο εδω (http://www.insider.gr/eidiseis/bloomberg/56816/telos-epohis-gia-ta-50aria-papia)
Μαλακία πάντως αν ειναι όντως έτσι τα πράγματα :( τα παιδιά μας δεν θα μάθουν τη χαρά της πρώτης βόλτας με 50άρι όπως προλάβαμε οι πιο πολλοί λογικά εδω μέσα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
31/07/2017, 22:23
Δε νομιζω να πεξει κατι τετοιο.Μη ξεχνας εχουμε και ταμινι μοτο.Κινεζικα μεν πενηνταρια δε.Συν της αλης δε νομιζω οι γιαπονεζοι να σταματησουν τη παραγωγη.Οι αυστροιακοι παντως οχι,καθως εχουν κατηγορια 50 αριων αγωνιαρικα και μη.Οσο και να μη τους συμφερει δε μπορουν να φυγουν εντελως απο τη κατηγορια.Οι ολοι οι κανης.Τη γνωμη μου ειπα χωρις να εχω σιαβαση κατι εκτος απο αυτο το αρθρο.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
31/07/2017, 22:28
Οπ σορυ.Τωρα προσεξα οτι μιλαμε για παπια.Νομιζα για ολα τα 50αρια.Τεσπα.Η γνωμη μου ειναι η ιδια.Δε νομιζω να γινει
patsavour
31/07/2017, 22:49
αν ειναι θεμα ρυπων θσ γινει,και θα πουν και ενα τραγουδι ολοι.
mia_zoi_kawa
31/07/2017, 22:59
Φυσικά και δεν τους συμφέρει. Από την στιγμή που η Ιαπωνία έχει υπογράψει την συνθήκη του Παρισιού για το κλίμα δεν μπορεί ο κάθε κατασκευαστής να κατασκευάζει ότι θέλει γιατί απλά δεν θα μπορέσει να τα πουλήσει σε καμία αγορά. Παίδες τα ορυκτά καύσιμα μετράνε μέρες για τα ιχ αυτοκίνητα καθώς και για τις ιχ μοτοσυκλέτες. Σε καμία 20αρια χρονια Θα χρησιμοποιούνται μόνο από την αεροπλοοια από την ναυτιλία και από τον στρατό.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
01/08/2017, 05:55
Φυσικά και δεν τους συμφέρει. Από την στιγμή που η Ιαπωνία έχει υπογράψει την συνθήκη του Παρισιού για το κλίμα δεν μπορεί ο κάθε κατασκευαστής να κατασκευάζει ότι θέλει γιατί απλά δεν θα μπορέσει να τα πουλήσει σε καμία αγορά. Παίδες τα ορυκτά καύσιμα μετράνε μέρες για τα ιχ αυτοκίνητα καθώς και για τις ιχ μοτοσυκλέτες. Σε καμία 20αρια χρονια Θα χρησιμοποιούνται μόνο από την αεροπλοοια από την ναυτιλία και από τον στρατό.
Και ποιο θα ειναι το καυσιμο?
Και ποιο θα ειναι το καυσιμο?
ηλεκτρικα..αν καταφερουν να φτιαξουν μπαταριες με μεγαλη αυτονομια τοτε αντιος αμιγκος τα καυσιμα
προς το παρον εκει εχει κολλησει το θεμα με τα ηλεκτρικα.δεν υπαρχουν ακομα τοσο ικανες μπαταριες (διορθωστε με αν κανω λαθος)
christoi
01/08/2017, 13:19
Οι περισσότερες ηλεκτρικές έχουν μέσο όρο αυτονομίας τα 160χλμ (100miles).
Μεγάλη συζήτηση το τέλος των ΜΕΚ και η αρχή των ηλεκτροκινητήρων.
Το ότι "πεθαίνουν" τα 50άρια, σημαίνει ότι αυτοί που επιλέγουν 2κυκλο θα επιλέγουν να μπουν στην κατηγορία της μηχανής και όχι "πάρε μωρέ στο παιδί ένα παπάκι να κάνει βόλτες".
Περισσότερο θα πλήξουν ανατολικοασιατικές περιοχές όπου τα χρησιμοποιούν κατά κόρον.
ηλεκτρικα..αν καταφερουν να φτιαξουν μπαταριες με μεγαλη αυτονομια τοτε αντιος αμιγκος τα καυσιμα
προς το παρον εκει εχει κολλησει το θεμα με τα ηλεκτρικα.δεν υπαρχουν ακομα τοσο ικανες μπαταριες (διορθωστε με αν κανω λαθος)
Οι μπαταρίες βλάπτουν σημαντικά το περιβάλλον και η ανακύκλωσή τους είναι ασύμφορη. Θα αργήσουν ΠΟΛΥ να αντικαταστήσουν το πετρέλαιο στα μηχανοκίνητα. Αν το κάνουν ποτέ.
1/8/2017
Να σας ενημερώσουμε για την διάθεση εδώ και χρόνια ηλεκτρικών ποδηλάτων ή θα σας φύγει η γη κάτω απο τα πόδια;
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
01/08/2017, 16:32
Πιστευω οτι αν γινει κατι τετοιο ποτε να καταργηθει η βενζινα εμεις δε θα ζουμε να το ξερουμε.Ειναι πολυ μακροχρονιο γεγονος.Για μενα ο βενζινοκινητηρας ειναι κατι μαγικο.Αμα βαλεις στο μιαλο σου πος το πιστονη δινη κινηση απο εκρειξεις που γινονται στο θαλαμο εξετειας του καυσιμου θα δης οτι προκειτε για τεραστεια καινοτομεια.Απλα επειδη το εχουμε καθημερινα δε καταλαβενουμε τη σπουδεοτητα του.Σε τη(εκτος των ρυπων)να του σιναγωνιστει ο ηλεκτροκινητηρας.Σιγουρα στη γενεια μας,σε τιποτα.Ισος σε μια αλλη ζωη.Το θεμα χρειζη τεραστειας συζητησης και οταν ανοιγετε αργει να κλισει.
Υ.Γ.Σορρυ παιδια για τα ορθογραφικα.
οι κινητηρες εσωτερικης καυσης δυσκολα ξεπερνουν το 30% σαν βαθμο αποδοσης
αυτο ειναι τραγικο οσο κι αν τους γουσταρουμε
η ηλεκτρικη ενεργεια ειναι το μελλον που ερχεται
στα οχηματα οπου απαιτειται αποθηκευση ενεργειας το σημαντικο ειναι η αποδοτικοτητα των μπαταριων
με τη σημερινη τεχνολογια μπαταριων δεν μπορει να υπαρξει ακομα ανταγωνισμος με τις θερμικες μηχανες
....Αμα βαλεις στο μιαλο σου πος το πιστονη δινη κινηση απο εκρειξεις που γινονται στο θαλαμο εξετειας του καυσιμου θα δης οτι προκειτε για τεραστεια καινοτομεια. ....
Υ.Γ.Σορρυ παιδια για τα ορθογραφικα.
Kαινοτόμο είναι το καινούριο. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι εδώ 100+ χρόνια. Αν ήταν άνθρωπος θα είχε πεθάνει.
Συγχωρεμένος για τα ορθογραφικά.
Οι ηλεκτροκινητήρες δεν είναι ακόμα έτοιμοι να αντικαταστήσουν τίποτα.
Σε 20-30 χρόνια ομως θα έχουμε σύντηξη. :D
Σε τη(εκτος των ρυπων)να του σιναγωνιστει ο ηλεκτροκινητηρας.
Στη ροπή!
basilis_k6
01/08/2017, 17:44
Οι μπαταρίες βλάπτουν σημαντικά το περιβάλλον και η ανακύκλωσή τους είναι ασύμφορη. Θα αργήσουν ΠΟΛΥ να αντικαταστήσουν το πετρέλαιο στα μηχανοκίνητα. Αν το κάνουν ποτέ.
li-po
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
01/08/2017, 17:47
Στη ροπή!
Πος ειναι δυνατον?Εχει μεγαλυτερη ροπη απο το ευλεκτο υλικο???
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
01/08/2017, 18:15
Επειδη δε ξερω πολλα απο μηχανολογικα και πραγματικα απο αυτο το φορουμ εχω μαθει παραπολλα.Απλα εκπλισομαι πος βαζετε σε 2ευτερη θεση κιολας τον βενζινοκινητηρα.Για να λετε εσεις για τα μοτο με ηλεκτροκινηση σιγουρα ξερετε.Εξαλου σε αυτο το θρεντ το αποδυκνιετε με αποδιξεις.Απλα εγω(και μιλαω μονο για μενα)εαν συνηπηρχανε μιχανακια με κινητηρες εσωτερικης καυσης και ηλεκτροκινητα και στην ιδια τιμη να ητανε,εγω θα διαλεγα καυσιμο.Εξαλου ειμαι ανθρωπος που κραταει της παραδωσεις.Και το τζοκερ να επιανα τη γρια μου δε θα την αλαζα.Απλα θα την εκανα τουμπανο.
Υ.Γ.387189
Απλα μαγεια...:wave2:
Πος ειναι δυνατον?Εχει μεγαλυτερη ροπη απο το ευλεκτο υλικο???
Και όμως!
Αλλά μόνο ροπή, μετά τέλος.
Στη γλώσσα τη δική μας, φαντάσου σαν ένα cr 500. :lol:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
01/08/2017, 20:59
Και όμως!
Αλλά μόνο ροπή, μετά τέλος.
Στη γλώσσα τη δική μας, φαντάσου σαν ένα cr 500. :lol:
Ουαουυυ...Απιστευτο
mia_zoi_kawa
01/08/2017, 21:05
Προς ενημέρωση σας στην βορεια Ευρώπη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αρχίσει και κατακλύζουν την αγορά. Όλοι οι κατασκευαστες έχουν τουλάχιστον από ένα μοντέλο. Στην δε Αμερική η tesla που κατασκευάζει αποκλειστικά τέτοια οχηματα ξεπέρασε προσφατα σε χρηματιστική αξία την general motors(...) Ο ποιο μεγάλος χαμένος σε αυτόν τον αγώνα είναι η Honda που τα προηγούμενα χρόνια ξόδεψε κάποια δις για να αναπτύξει οχήματα με κυψέλες υδρογονου ( ήδη η εταιρεία βρίσκεται σε κρίση) .Οι θεωρίες συνωμοσίας λένε ότι η honda αν και σκέφτηκε λογικά δε προεβλεψε ότι οι ΗΠΑ και η ΕΕ δεν θέλανε με τίποτα η αγορά να πάει στο υδρογόνο ( και να ενισχυθεί γεωστρατηγικά η Ρωσία). ...όπως και να χει προχτές στο Μενίδι περάσε δίπλα μου ένα υβριδικό yaris....έκανε τόσο θόρυβο όσο ένα ποδήλατο χωρίς τον ήχο της αλυσίδας..αχαχαχ
Καλά όλα αυτά, αλλά μία αλλαγή στην συστοιχία των μπαταριών κοστίζουν όσο το ίδιο αυτοκίνητο ....
Shinji Ikari
01/08/2017, 21:37
O βενζινοκινητήρας ειναι μαπα. Πολλα κινουμενα μερη, πολλες θερμικες απώλειες. 30% αποδοση στην καλυτερη όπως ειπε ο φιλος. Αλλα μην ανησυχείτε, συντομα εκτος απο την συντηξη θα εχουμε και αντιβαρυτητα. Σκεφτείτε ένα τανκς που δεν θα σταματάει ποτε, δεν θα του τελειωνουν τα πυρομαχικα και θα πηγαινει παντου... Τωρα που το σκέφτομαι καλυτερα να ανησυχείτε.
Έχει μερικά καλά.
https://www.youtube.com/watch?v=H74wvNhD4XU
basilis_k6
01/08/2017, 21:44
Καλά όλα αυτά, αλλά μία αλλαγή στην συστοιχία των μπαταριών κοστίζουν όσο το ίδιο αυτοκίνητο ....
θα πέσουν αρκετα συντομα. στο σημείο που θα έρχονται μια η αλλη με τα σερβις-λαδια-αναλωσιμα. Υπολόγισε επίσης οτι η αντικατάσταση μπορεί να φτάσει στα 5 έτη. Συνεπώς θα κάνεις 2 αλλαγές και μετά πέταμα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
01/08/2017, 21:54
Τι να πω ρε παιδια.Ισος ειμαι λιγουλακι παραπανω ρομαντικος:lol:
Τι να πω ρε παιδια.Ισος ειμαι λιγουλακι παραπανω ρομαντικος:lol:
Κάτι θα πρέπει να κάνουμε πάντως. Δλδ στο tdm του μέλλοντος δε θα μπορούμε να κάνουμε ούτε ξερογκαζια;
mia_zoi_kawa
01/08/2017, 22:44
Τι να πω ρε παιδια.Ισος ειμαι λιγουλακι παραπανω ρομαντικος:lol: Όλοι είμαστε φιλαράκι....και που είσαι ..όσο ποιο μεγάλος είσαι τόσο ποιο δύσκολα προσαρμόζεται σε αυτές τις αλλαγές.... Αν νομίζουμε παντως ότι είναι ξενερα η ηλεκτροκίνηση δεν μπορούμε να φανταστούμε τι σοκ μας περιμένει όταν δουμε τα πρώτα αυτόνομα οχηματα στον δρομο...
η toyota στα υβριδικα δινει 8-10 χρονια εγγυηση στις μπαταριες
το προβλημα ακομα ειναι στη συγκεντρωση ισχυος σε σχεση με το βαρος και τον ογκο
Κάτι θα πρέπει να κάνουμε πάντως. Δλδ στο tdm του μέλλοντος δε θα μπορούμε να κάνουμε ούτε ξερογκαζια;
Θα κατεβάζεις app στο μηχανάκι και θα κάνει τον ήχο της αγαπημένης σου εξάτμισης!! :tooth:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/08/2017, 08:47
Το πολυ πολυ σε κανενα τουρ στο εξοτερικο να πηγενουμε στα φορτιστιρια(βενζιναδικα)να φορτιζουμε μπαταριες,να κοιμομαστε και να συνεχιζουμε την αλλη μερα:cry:
bmwr1100gs
02/08/2017, 09:13
http://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/honda-ke-yamaha-sinergasia-ilektrikis-morfis
Και τώρα η HONDA προσπαθεί να επανέλθει με συναργασίες
Το πολυ πολυ σε κανενα τουρ στο εξοτερικο να πηγενουμε στα φορτιστιρια(βενζιναδικα)να φορτιζουμε μπαταριες,να κοιμομαστε και να συνεχιζουμε την αλλη μερα:cry:
Μου 'ρθε στο μυαλό ο Νίκος (Νικανθή) να πηγαίνει με ηλεκτρικό φέηζερ στη Νορβηγία :lol:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/08/2017, 11:13
Χαχαχα.Να σου πω την αληθεια απο κη το ξεσηκωσα κ γω μιας κ το δαβαζω τωρα
το προβλημα ακομα ειναι στη συγκεντρωση ισχυος σε σχεση με το βαρος και τον ογκο
Αυτό. Και δευτερευόντως η ταχύτητα επαναπλήρωσης.
Μανολης67
02/08/2017, 12:48
1/8/2017
Να σας ενημερώσουμε για την διάθεση εδώ και χρόνια ηλεκτρικών ποδηλάτων ή θα σας φύγει η γη κάτω απο τα πόδια;
Το κοστος αγορας ιδιο η και παραπάνω παπιου... τιμες που ξεκινάνε απο 2.500 ευρω και φευγουν..αδυναμια για επιβάτη, και αν δεν βοηθας με πεταλιες.......
Το κοστος αγορας ιδιο η και παραπάνω παπιου... τιμες που ξεκινάνε απο 2.500 ευρω και φευγουν..αδυναμια για επιβάτη, και αν δεν βοηθας με πεταλιες.......
Ενώ με τα 50ρια σκάβεις...
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/08/2017, 17:14
Ενώ με τα 50ρια σκάβεις...
Απλα σου λεει ο μανολης 67 οτι δε δικαιολογειτε η τοσο υψηλη τιμη που πουλανε.Την εχουν δει καπος και αυτοι.Γαμο τη πουτανα μου ποδηλατα ειναι στο κατο κατο....
mia_zoi_kawa
02/08/2017, 20:40
Διαβαζω... οτι ενα αξιοπρεπες ηλεκτρικό ποδήλατο έχει τελική περίπου τα 35 -40 χλμ σε επίπεδο δρόμο. Οι επιδόσεις του μου μοιάζουν περισσότερο με μοτοποδήλατο των 80s παρά με 50αρι. Αυτό που με μπερδεύει είναι οι ροπές που φτάνουν ακόμα και τα 75Nm (σε σχέση πχ με ένα RD80 yamaha διχρονο των 80ς με 89Nm). Όσον αφορά την τιμή ότι είναι λίγο ποιο cool , ποιο χιπστεραδικο ή ότι τελικά βγάζει ποιο εύκολα γκομενα πάντα τιμολόγειται αναντιστοιχα ποιο υψηλά (παραδειγμα BMW)
sapila racing
03/08/2017, 13:10
Το κοστος αγορας ιδιο η και παραπάνω παπιου... τιμες που ξεκινάνε απο 2.500 ευρω και φευγουν..αδυναμια για επιβάτη, και αν δεν βοηθας με πεταλιες.......
Δεν ξεκινάνε απο τα 2500 όπως λες, καμμία σχέση μαλιστα.
πχ αυτό
https://electricbikereview.com/juiced-bikes/crosscurrent-air/
με αλουμινενιο σκελετό, δισκόφρενα κλπ στα 1500 USD.
Φυσικά έχει και πανάκριβα, όπως υπάρχουν και πολλά ποδήλατα (μη ηλεκτρικά) που κάνουν πανω απο 3000.
Το να τα συγκρίνουμε με τα 50ρια που είχαμε παλιά και πηγαίναμε και ταξιδάκια, ή έστω δικάβαλοι με πράγματα φορτωμένα στα νησια, είναι λίγο άτοπο νομίζω.
Μαλον δεν νομίζω το ξέρω. :D
Καλο θαψιμο λοιπον. Το παπι μονο σε αυτη την υποβαλκανια χωρα ευδοκιμησε + φυσικα τις ασιατικες χώρες λογω κόστους αλλα και ανεξηγητη εμμονη στη μετριότητα και μιζερια. Μα τα 1000 καρμπυρατερ χιλιες φορες μαυριλα απο διχρονη στυλατη βεσπα
Κάτσε να φωνάξω τον Τέρενς.
sapila racing
03/08/2017, 13:26
Καλο θαψιμο λοιπον. Το παπι μονο σε αυτη την υποβαλκανια χωρα ευδοκιμησε + φυσικα τις ασιατικες χώρες λογω κόστους αλλα και ανεξηγητη εμμονη στη μετριότητα και μιζερια. Μα τα 1000 καρμπυρατερ χιλιες φορες μαυριλα απο διχρονη στυλατη βεσπα
Γιατί θάψιμο?
Μια χαρά θα συνεχίσουν τα παπιά. Πόσα παπιά 50ρια έχεις δεί να κυκλοφορούν πρόσφατα?
Γιατί θάψιμο?
Μια χαρά θα συνεχίσουν τα παπιά. Πόσα παπιά 50ρια έχεις δεί να κυκλοφορούν πρόσφατα?
Λιγότερα από τα ηλεκτρικά ποδήλατα. :tooth:
Καλο θαψιμο λοιπον. Το παπι μονο σε αυτη την υποβαλκανια χωρα ευδοκιμησε + φυσικα τις ασιατικες χώρες λογω κόστους αλλα και ανεξηγητη εμμονη στη μετριότητα και μιζερια. Μα τα 1000 καρμπυρατερ χιλιες φορες μαυριλα απο διχρονη στυλατη βεσπα
https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Honda-Super-Cub-50_116522.asp
https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Honda-Super-Cub-50_116522.asp
ΟΚ, ομγ & 3λολ όμως... δεν ξέρω ποιος το έγραψε το άρθρο (γιατί δεν είναι ενυπόγραφα στο συγκεκριμένο περιοδικό) αλλά :tooth:
Ή απλά περιγράφει τι του συνέβη του ίδιου.
Αμ έτσι θα πάρουμε τη ΠόΛη; Ξεχνώντας το παρελθόν μας; :a43:
Δεν έρχεται και ο Τέρενς να βοηθήσει :a024: :lol:
Αμ έτσι θα πάρουμε τη ΠόΛη; Ξεχνώντας το παρελθόν μας; :a43:
Δεν έρχεται και ο Τέρενς να βοηθήσει :a024: :lol:
Οι μόνοι που θυμούνται το c50 είναι οι Ιάπωνες που το εφτιαξαν, κι οι εν Ελλάδι έμποροι που τα έφερναν με τις καραβιές μεταχειρισμένα.
Γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη και στις ΗΠΑ πχ παίζει να μην κυκλοφόρησαν ποτέ. Αλλά οκ, το άρθρο είναι δοκίμιο, έκθεση ιδεών
ΟΚ, ομγ & 3λολ όμως... δεν ξέρω ποιος το έγραψε το άρθρο (γιατί δεν είναι ενυπόγραφα στο συγκεκριμένο περιοδικό) αλλά :tooth:
Ή απλά περιγράφει τι του συνέβη του ίδιου.
https://www.youtube.com/watch?v=aaeKrqJJqm0
https://www.youtube.com/watch?v=aaeKrqJJqm0
Ας ξεκαθαρίσουμε οτι σκούτερ και παπιά δεν είναι μηχανές. (Vol 3)
Και είναι και αυτόματο. :tooth:
Και οκ, αυτά που λένε αυτοί οι τύποι είναι σαν να ακούω τον Αλέξις.
Edit : Δεν ξέρω αν εσείς μπήκατε στο χώρο γιατί βλέπατε τα c50 αλλά κάποιοι από εμάς διαβάσαμε κάποτε για μια Λαβέρδα 250 2TR και κολλήσαμε.
κάποιοι από εμάς διαβάσαμε κάποτε για μια Λαβέρδα 250 2TR και κολλήσαμε.
Όπως κολλούσαν και αυτές; :touched:
Πωπω αν ξεκινούσα να καβαλάω μοτοσικλέτες επηρεασμένος από ιταλικά μηχανάκια, θα είχα μείνει στα αυτοκίνητα.
Όπως κολλούσαν και αυτές; :touched:
Πωπω αν ξεκινούσα να καβαλάω μοτοσικλέτες επηρεασμένος από ιταλικά μηχανάκια, θα είχα μείνει στα αυτοκίνητα.
Είπα διαβάζαμε, όχι καβαλούσαμε. Τότε ακόμα μαθαίναμε ποδήλατο.
Edit : Δεν ξέρω αν εσείς μπήκατε στο χώρο γιατί βλέπατε τα c50 αλλά κάποιοι από εμάς διαβάσαμε κάποτε για μια Λαβέρδα 250 2TR και κολλήσαμε.
εγώ το πρώτο καυλομηχάνημα που ερωτεύτηκα ήταν μια βέσπα
Ας ξεκαθαρίσουμε οτι σκούτερ και παπιά δεν είναι μηχανές. (Vol 3)
Και είναι και αυτόματο. :tooth:
Και οκ, αυτά που λένε αυτοί οι τύποι είναι σαν να ακούω τον Αλέξις.
Edit : Δεν ξέρω αν εσείς μπήκατε στο χώρο γιατί βλέπατε τα c50 αλλά κάποιοι από εμάς διαβάσαμε κάποτε για μια Λαβέρδα 250 2TR και κολλήσαμε.
Καλά μιλάμε αν ήμουν γκόμενα θα σου κανα παιχνίδι...αχαχαχα ρε
Όπως κολλούσαν και αυτές; :touched:
Πωπω αν ξεκινούσα να καβαλάω μοτοσικλέτες επηρεασμένος από ιταλικά μηχανάκια, θα είχα μείνει στα αυτοκίνητα.
Το φαντάζομαι...
387255
mia_zoi_kawa
03/08/2017, 18:54
Κυκλοφόρησαν σε όλες τις ηπείρους.Στα τέλη των 70s και αρχές των 80s ήταν τόσο καινοτομα.....όσο τα ηλεκτρικά ποδήλατα σήμερα ( και ακόμα παραπάνω...)
Bob_o_mastoras
03/08/2017, 19:26
Καλο θαψιμο λοιπον. Το παπι μονο σε αυτη την υποβαλκανια χωρα ευδοκιμησε + φυσικα τις ασιατικες χώρες λογω κόστους αλλα και ανεξηγητη εμμονη στη μετριότητα και μιζερια. Μα τα 1000 καρμπυρατερ χιλιες φορες μαυριλα απο διχρονη στυλατη βεσπα
...απο διχρονη στυλατη βεσπα που παταει πεσμενο φυλο και πεφτεις... :rolleyes:
Και τουλαχιστον οι βεσπες παρολη την ειδεχθη οδικη συμπεριφορα τους εχουν ταχυτητες και ως εκ τουτου engine braking.
Δοκιμασε να κατεβεις κατακαλοκαιρο κατηφορα 4 χιλιομετρων δικαβαλος με οποιοδηποτε cvt σκουτερ και αν εχει μεινει φρενο στο τελος κερναω 1 λιτρο διχρονολαδο για τη βεσπα.
Nαι, συμφωνω οτι τα σκουτερ ειναι η επιτομη της πρακτικοτητας αλλα θα επελεγα παπι μονο και μονο για τις ταχυτητες.
Και το γεγονος οτι το παπι ευδοκιμησε μονο εδω δεν εχει να λεει και πολλα για την αξια του σαν αξιοπιστο φθηνο μεσο μεταφορας.
mia_zoi_kawa
03/08/2017, 20:13
Δούλευα εξωτερικός με μια βέσπα σε δύο δουλειές (14ωρο , τουλάχιστον) στην Αττική το 1994. ...μέχρι που έπεσα σε μια λακούβα και δεν ξαναβγήκα... Πήρα παπί και σώθηκα. Σε σχέση με την βέσπα χρειαζόταν την μισή προσοχη στον δρόμο. Ηξερες ότι με λίγο τσαμπούκα θα πέρναγες σώος σε ότι και αν έβρισκες σε εναν αστικο η υπεραστικό δρόμο.
mia_zoi_kawa
03/08/2017, 20:20
Είχε και η βέσπα βεβαια τα καλά της. Πήγαινες με την τζαμαρία στο Άγιο Στέφανο με δέκα εκατοστά χιόνι και δεν καταλαβαίνεις τίποτα....αλλά η συνεχη εγρήγορση που απαιτούσε αν συναντουσες την ποιο ασήμαντη μαλακια στον δρόμο τελικά την ακύρωσνε σαν εργαλειο.
Ο μοτοσυκλετισμός, τουλάχιστον στην Ελλάδα, χρωστάει πολλά στα Cub, τα Daxάκια και τις λοιπές παποειδείς δυνάμεις. Προσβάσιμα, οικονομικά, αξιόπιστα και να σηκώνουν ατελείωτο σκάλισμα. Bonus ότι με το παπί μπορείς να βγάλεις μεροκάματο το πρωί και το απόγευμα να πας παραλία. Υπάρχει τίποτα καλύτερο όταν είσαι νέος με "πεπερασμένα" οικονομικά μέσα;
Πέρα από όσους γουστάρουν μηχανές ούτως ή άλλως, πολλοί (μάλλον οι περισσότεροι) αποκτούν δίτροχο για πρακτικούς κυρίως λόγους. Σε αυτή την κατηγορία ατόμων νομίζω ότι το παπί συνεισέφερε τα μάλα στο να μετατραπούν αρκετοί σε μοτοσυκλετόφιλους.
patsavour
04/08/2017, 00:54
Ο μοτοσυκλετισμός, τουλάχιστον στην Ελλάδα, χρωστάει πολλά στα Cub, τα Daxάκια και τις λοιπές παποειδείς δυνάμεις. Προσβάσιμα, οικονομικά, αξιόπιστα και να σηκώνουν ατελείωτο σκάλισμα. Bonus ότι με το παπί μπορείς να βγάλεις μεροκάματο το πρωί και το απόγευμα να πας παραλία. Υπάρχει τίποτα καλύτερο όταν είσαι νέος με "πεπερασμένα" οικονομικά μέσα;
Πέρα από όσους γουστάρουν μηχανές ούτως ή άλλως, πολλοί (μάλλον οι περισσότεροι) αποκτούν δίτροχο για πρακτικούς κυρίως λόγους. Σε αυτή την κατηγορία ατόμων νομίζω ότι το παπί συνεισέφερε τα μάλα στο να μετατραπούν αρκετοί σε μοτοσυκλετόφιλους.
τα ειπες ολα φιλε:beer:
βεβαια πολλοι ξεχνουν απο που ξεκινησαν και μεγαλοπιασμενοι πια σφυριζουν αδιαφορα:whistle:
PortisHead
04/08/2017, 07:34
ηλεκτρικα..αν καταφερουν να φτιαξουν μπαταριες με μεγαλη αυτονομια τοτε αντιος αμιγκος τα καυσιμα
προς το παρον εκει εχει κολλησει το θεμα με τα ηλεκτρικα.δεν υπαρχουν ακομα τοσο ικανες μπαταριες (διορθωστε με αν κανω λαθος)
Και με τι θα κάνει τις κόντρες του στο τελος ο Dominic Toretto ?
Με ηλεκτροκίνητο Dodge Charger ή με Prius ?
Μην τρελαθουμε κιολας.
:lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.