Σύνδεση

View Full Version : Πρόβλημα με DRZ



xtasi
01/08/2017, 20:35
Καλησπέρα. Έχω το εξής πρόβλημα με ένα Suzuki DRZ (2003). Το μηχανάκι λειτουργούσε άψογα μέχρι τώρα και πολύ πρόσφατα βγήκε από καλό σέρβις ( ~1500χλμ πριν ). Μια μέρα έκανε 2 ώρες ταξιδιού και όλα δούλευαν ρολόι μέχρι να σβήσει η μηχανή. Την επόμενη μέρα έπαιρνε μπρος, αλλά δε σήκωνε στροφές. Έκανε κάτι σαν ατροφία και έσβηνε. Επίσης αν το άφηνα στο ρελαντί κάποια στιγμή έσβηνε επίσης. Αν πάλι έβαζα μπροστά με γκάζι, έπαιρνε, κρατούσε 1-2, άντε και 5 δευτερόλεπτα καμιά φορα τις στροφές - όσες και να ήταν - και έκανε το ίδιο και έσβηνε. Είχα 2-3 εργαλεία μαζί μου, οπότε δε μπόρεσα να κάνω και πολλά πράγματα. Για να μην πολυλογώ, χωρίς να ξέρω τι ακριβώς έκανα, γιατί έκανα αρκετά πράγματα μαζί, του στύλ να κόψω λίγο πιο μέσα το καλώδιο του πολλαπλασιαστή, να καθαρίσω επαφές, να αδειάσω βενζίνες από το καρμπυρατέρ. Κάτι ακόμα που έκανα ήταν να αποσυνδέσω τις αναθυμιάσεις από την κεφαλή, γιατί το κουτί των αναθυμιάσεων δάκρυζαν λίγο λαδάκι, όπως και πέταξε λίγο και από της κεφαλής. Εν τέλει το μηχανάκι πήρε, χωρίς να ξέρω τι διόρθωσα, αν διόρθωσα κάτι. Μετά από αυτό έκανα άλλο ένα 4ωρο ταξίδι και όλα πάλι λειτουργησαν άψογα, χωρίς ίχνος παραμικρού προβλήματος. Την επόμενη μέρα πάλι έκανε ακριβώς τα ίδια και τα κάνει ακόμα. Αυτή τη φορά με περισσότερα εργαλεία, άνοιξα και καρμπυρατέρ και όλα μέσα ήταν πεντακάθαρα. Επίσης κατεβάζει κανονικότατα βενζίνη από το ρουμπινέτο. Ξέχασα να πω πως και την πρώτη φορά, όπως και τώρα, το μπουζί δίνει κανονικά σπινθήρα. Θα ψάξω να βρω κι ένα πολύμετρο να μετρήσω τον πολλαπλασιαστή. Είμαι στη μέση του πουθενά, δεν έχει συνεργεία τριγύρω και βρίσκω λίγα εργαλεία εδώ να δανειστώ. Σαν τι σας ακούγεται; Καμία ιδέα; Ρωτήστε με για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Ευχαριστώ πολύ

kostaskk
01/08/2017, 21:24
μετα απο μεγαλα ταξιδια μην το σβινεις αμεσος αλλα αφηνε το λιγο στο ρελαντι να δουλεψει.
πρεπει να ειναι κατι ηλεκτρικο, δες τις ασφαλειες του και διαφορες επαφες.
αλλαξε και μπουζι αν εχει λαδωσει-βραχει

xtasi
03/08/2017, 15:04
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Το πρόβλημα βρέθηκε και είναι ο ανορθωτής τελικά. Το πρόβλημα που παραμένει είναι το που θα βρω έναν σε λογική τιμή, δηλαδή όχι suzuki...

azar41
03/08/2017, 17:05
http://www.sxelectronics.gr/el/p1.html
Κάνε μια ερώτηση εδώ.

congate7
03/08/2017, 17:19
Πάρε μεταχειρισμένο καλύτερα.

xtasi
04/08/2017, 20:45
Να σας κάνω ρε παιδιά μια ερώτηση ακόμα... ο προκάτοχος της μηχανής είχε αλλάξει ανορθωτή και είχε βάλει ο ηλεκτρολόγος του έναν που είχε φτιάξει ο ίδιος. Ο αυθεντικός βγάζει 2 καλώδια, ενώ ο χαλασμενος βγάζει 3 (και οι 2 βάζουν 3 από τα πηνία). Στο μανουαλ φαίνεται ξεκάθαρα πως το ένα καλώδιο πάει στο θετικό της μπαταρίας και το άλλο στη γείωση. Ο χαλασμενος βγάζει κι ένα καλώδιο που το στελνει στην ηλεκτρονική. Η μηχανή δουλεύει κανονικά χωρίς αυτή τη σύνδεση. Μπορεί κάποιος να μου πει τι παίζει με αυτό το πράγμα; υπάρχει κάποιος ηλεκτρολόγος εδω μέσα που θα μπορούσε να βοηθήσει ή κάποιος που να έχει drz ; το εν λογω καλώδιο είναι πορτοκαλί και στο μανουαλ δεν υπάρχει σχήμα και χρώματα για την ηλεκτρονική

drifter
27/08/2017, 20:07
387817

OldMan
28/08/2017, 11:57
Το 3ο καλωδιο του ανορθωτη που παει στην ηλεκτρονικη σε ποια απο τις αριστερες θεσεις μπαινει..??
(απο ασπρο του πηνίου αναφλεξης μεχρι πρασινο του διακόπτη/ρελέ του σταντ ....)

xtasi
14/09/2017, 09:44
ευχαριστώ για τις απαντήσεις, τώρα τις πήρα πρέφα! Όπως φαίνεται και στις φωτογραφία το πορτοκαλί/άσπρο καλώδιο για το οποίο έγινε λόγος είναι το πάνω αριστερά της μεγάλης φίσας. Επίσης στην άλλη φωτογραφία φαίνεται που είχε συνδέσει ο ηλεκτρολόγος τον ανορθωτή και αυτό ήταν σε αυτό το πορτοκαλί/άσπρο καλώδιο που πήγαινε σε μια διπλή φίσα μαζί με ένα μαύρο/πράσινο καλώδιο. Καμιά ιδέα;388301388302