PDA

View Full Version : Μετατροπή σκουτερ 50cc σε 100ή 125cc



Paulos4
03/08/2017, 09:01
Γεια σας!Είμαι καινούριος στο σάιτ και θέλω να με βοηθήσετε πάνω σε ένα θέμα.εχω ενα σκουτερ 50cc δίχρονο και θέλω να πηγαίνει πιο γρήγορα.δεν έχω παράπονο σε ευθεία πάει με όρισμα και μέχρι 70 με λίγη κατηφόρα.60 σε κανονική πορεία.σε ανηφόρα όμως δεν πάει ούτε με 20.θελω να πάει περισσότερο.επισης Δεν έχει καλή εκκίνηση.μπορω αν αλλάξω ιμάντα εκκίνησης και φίλτρο αέρα να έχω καλύτερες αποδωσεις;αν Όχι τι άλλο μ πορω να κανω;αν δεν γίνεται τπτ από αυτά τι χρειάζεται για την μετατροπή σε 100 ή 125cc;Πόσο θα μου κοστισει;περιμένω να με διαφωτησεται πανω σε αυτο το θεμα.Ευχαριστω προκαταβολικά!

sapila racing
03/08/2017, 09:03
Γεια σας!Είμαι καινούριος στο σάιτ και θέλω να με βοηθήσετε πάνω σε ένα θέμα.εχω ενα σκουτερ 50cc δίχρονο και θέλω να πηγαίνει πιο γρήγορα.δεν έχω παράπονο σε ευθεία πάει με όρισμα και μέχρι 70 με λίγη κατηφόρα.60 σε κανονική πορεία.σε ανηφόρα όμως δεν πάει ούτε με 20.θελω να πάει περισσότερο.επισης Δεν έχει καλή εκκίνηση.μπορω αν αλλάξω ιμάντα εκκίνησης και φίλτρο αέρα να έχω καλύτερες αποδωσεις;αν Όχι τι άλλο μ πορω να κανω;αν δεν γίνεται τπτ από αυτά τι χρειάζεται για την μετατροπή σε 100 ή 125cc;Πόσο θα μου κοστισει;περιμένω να με διαφωτησεται πανω σε αυτο το θεμα.Ευχαριστω προκαταβολικά!

Mεταφέρεται στο κατάλληλο section προς το παρόν αν και δεν λές καν τοι scooter είναι.
Αυτό που περιγράφεις βέβαια είναι και παράνομο, φαντάζομαι οτι το γνωρίζεις.....

Paulos4
03/08/2017, 09:07
Ξέρω ότι είναι παράνομο!Είναι keeway δίχρονο 50cc μοντέλο 2004.σου είπα φίλε είμαι καινούριος και δεν ξέρω από μεταφορές σε section και τέτοια!

Panos76
03/08/2017, 09:14
Με ένα κυλινδροπίστονο δεν θα δεις διαφορά. Πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα - κυρίως στη μετάδοση - όπου κάνουν οικονομικά ασύμφορη την όποια μετατροπή.

Αν θέλεις για ψυχολογικούς λόγους να το κάνεις, μπορείς αλλά διαφορά σοβαρή δεν θα δεις. Γενικά όλα πάνε αλυσίδα για αυτό καλό είναι να μην τα πολυ σκαλίζουμε γιατί μετά ξεκινούν άλλα προβλήματα.

Paulos4
03/08/2017, 09:16
Καταλαβαίνω τι μου λες.Δεν θέλω όμως να δω καμία τρελή διαφορά!να πάει λίγο πιο γρήγορα και να τραβάει στις ανηφόρες.παρολα Αυτά θέλω να το δοκιμάσω.εχεις Κάτι να μου προτείνεις στο τι πρεπει να αλλάξει για να γίνει η μετατροπη;

Panos76
03/08/2017, 09:23
Για δες αυτό (http://www.racing-pro.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=216) το κιτ (ενδεικτικό είναι).

Panos76
03/08/2017, 09:26
στο τι πρεπει να αλλάξει για να γίνει η μετατροπη;

Εξαρτάται μέχρι που θέλεις να φτάσεις οικονομικά. (αν αλλάξεις όλη τη μετάδοση με μαλόσσι πχ, αλλάξεις καρμπιρατέρ, ιμάντα ακριβό, κλπ τότε θα σου έχει φτάσει όσο ένα Sh 150 μτχ)

Paulos4
03/08/2017, 09:28
Σε ευχαριστώ φιλε.να σου πω Εσύ που ξέρεις από αυτές τις μα**κ*ες Γιατί εγώ δεν ξέρω αυτο σε τι θα βοηθησει;σε ταχυτητα;επιταχυνση;εκκινηση;να δίνει όθηση;Όλα μαζι; τι; αξίζει κατά την γνώμη σου; θα μου ικανοποιήσει αυτά που θελω;

teogtp
03/08/2017, 09:33
Σε ευχαριστώ φιλε.να σου πω Εσύ που ξέρεις από αυτές τις μα**κ*ες Γιατί εγώ δεν ξέρω αυτο σε τι θα βοηθησει;σε ταχυτητα;επιταχυνση;εκκινηση;να δίνει όθηση;Όλα μαζι; τι; αξίζει κατά την γνώμη σου; θα μου ικανοποιήσει αυτά που θελω;

Για πες ρε Πανο εσύ που ξέρεις από μα**κ*ες.....
:p

Paulos4
03/08/2017, 09:34
Θέλω να φτάσω περίπου στο κατοστάρικο.τωρα 10 πάνω 10 κάτω δεν έχει σημασία.

Paulos4
03/08/2017, 09:34
Ρε φίλε δεν το εννοούσα έτσι.επειδη Εγώ είμαι άσχετος από αυτά γι'αυτό το λεω

Panos76
03/08/2017, 09:42
Παρακαλώ, αλλά πραγματικά έχω ελάχιστες γνώσεις και αυτές από την εμπειρία που μάζεψα με μικρά μηχανάκια τα περασμένα χρόνια πληρώνοντας για τις ίδιες ακριβώς επιθυμίες.

Αν περάσεις στο μηχανάκι μόνο το σετάκι, θα δεις ροπή και σαφώς θα νιώθεις στο γκάζι να περνάει κάποια δύναμη παραπάνω από αυτή που είχες.

Αν αλλάξεις τα πάντα (καρμπιρατέρ, μετάδοση, μπίλιες, βαριατόρ, ιμάντες) θα δεις διαφορά παντού, θα έχεις άλλο μηχανάκι αλλά θα σου έχει κοστίσει όσο ένα καλό ιαπωνικό μτχ σκούτερ.

Paulos4
03/08/2017, 09:45
Δηλαδή με αυτό το σετ από κανονική πορεία με 60 Πόσο να πιασει;θα τραβάει σε ανηφόρα που θέλω. Δηλαδη θα έχει ώθηση;

bulmont
03/08/2017, 09:48
.......να σου πω Εσύ που ξέρεις από αυτές τις μα**κ*ες...........


Με την πάροδο ικανοποιητικού χρόνου ζωής, έχει εντρυφήσει σ' αυτές.........

Panos76
03/08/2017, 09:50
Δε θα πιάσει κάτι παραπάνω, άντε 5km, αφού δεν θα έχεις αλλάξει κάτι σε μετάδοση και εξάτμιση, θα έχεις όμως την (όποια) ζητούμενη ροπή που θέλεις για μια ανηφόρα.

Επίσης, μόνο το σετάκι με τα εργατικά, υπολογίζω να περάσει το 100ρικο πανεύκολα.

Μιλάτε ρεει και κανένας άλλος.

Paulos4
03/08/2017, 09:52
Κάτι τελευταίο.με Αλλαγή εξατμισει1 θα πιάσει παραπανω;αν Ναι ποσο περιπου;και Και ποια εξάτμιση μου συστηνεις; έχω ακούσει και κάτι ότι άμα βγάλω τους κοφτές θα πάει πιο γρήγορα ισχυει;αν γίνουν τελικά όλες αυτές οι μεταβολές υπάρχει περίπτωση κάποιας βλάβες και τέτοια λόγω του πειράματος που θα υποστει;

Panos76
03/08/2017, 09:59
H εξάτμιση από μόνη της θα σου προσφέρει ήχο και έναν γλυκό κραδασμό στον καρπό. Πρέπει να συνεργαστεί με ένα σωστό καρμπιρατέρ για να δεις άλλα 4-5-6km επιπλέον.

Προσωπικά δεν έχω αλλάξει κάποια πρόσφατα αλλά έχω ακούσει καλά λόγια για τις protecht που είναι και Ελληνικές - αν δεν κάνω λάθος.

Αν θες να τα χώσεις πας σε Dragon, gianelli, malossi.

Paulos4
03/08/2017, 10:04
Δηλαδή πρέπει να αλλάξω και καρπυρατερ για να δω αποτελεσμα;

Panos76
03/08/2017, 10:10
Αν αλλάξεις τα πάντα (καρμπιρατέρ, μετάδοση, μπίλιες, βαριατόρ, ιμάντες) θα δεις διαφορά παντού, θα έχεις άλλο μηχανάκι αλλά θα σου έχει κοστίσει όσο ένα καλό ιαπωνικό μτχ σκούτερ.


Δηλαδή πρέπει να αλλάξω και καρπυρατερ για να δω αποτελεσμα;

Μέσα στα ''πάντα'' που αναφέρω παραπάνω, ναι θα πρέπει να αλλαχθεί και αυτό μαζί με την εξάτμιση.

Βλέπεις λοιπόν ότι ανεβαίνεις και πραγματικά δεν αξίζει τον κόπο, να φτάσεις να δώσεις στη καλύτερη ένα 500άρικο - 600άρι όπου μαζί με το κόστος αγοράς του δικού σου θα έφτανες ένα 150άρι σκούτερ (μεταχειρισμένου).

Εναλλακτικά, βάλε το σετάκι (με 100-150 ευρώ πιστεύω σύνολο) σε συνεργείο και θα είσαι (μάλλον) κομπλέ.

λέω μάλλον διότι ενδέχεται να προκύψουν άλλα θεματάκια

Paulos4
03/08/2017, 10:15
Φίλε τελειώνοντας να μην σε καθυστερω κιόλας.αν βάλω το σετακι που μου είπες.βγαλω και τους κοφτές ολους από το μηχανάκι θα πετύχω και γρηγορότερη ταχύτητα και ροπή που θέλω να μου δίνει οίηση στις ανηφορες;

Panos76
03/08/2017, 10:38
Σίγουρα κατιτις παραπάνω θα το κερδίσεις, μην περιμένεις ωστόσο θαύματα.

Πήγαινε σε έναν καλό μηχανικό (να μην είναι της αρπαχτής) και θα σου εξηγήσει πως έχουν τα πράγματα. Αθήνα είσαι;

teogtp
03/08/2017, 10:41
Να θυμησω να αναφέρω ότι μιλάμε για υπερκυβισμο διχρονου κινέζικου σκούτερ, έτσι;

sapila racing
03/08/2017, 10:44
Να θυμησω να αναφέρω ότι μιλάμε για υπερκυβισμο διχρονου κινέζικου σκούτερ, έτσι;

Σωστή η επισήμανση.
Με άλλα λόγια θα πηγαίνει πιο γρήγορα για λίγο καιρό, μετά δεν θα πηγαίνει πουθενα.

Panos76
03/08/2017, 10:57
Σωστή η επισήμανση.
Με άλλα λόγια θα πηγαίνει πιο γρήγορα για λίγο καιρό, μετά δεν θα πηγαίνει πουθενα.

Αν το στρώσει μαλακωΣά, του βάζεις καλό λαδάκι και γενικά δεν πας παντού και πάντα τέρμα, θα τα βγάλει κάποια χρονάκια (έχω δει θαύματα σε λιντάκι του '90 - χόντα βέβαια :D )

Paulos4
03/08/2017, 11:28
Σε ευχαριστώ φίλε να σαι Καλά!

teogtp
03/08/2017, 11:38
Να ξέρεις έχουμε και καλο αφτερσέρβις ντεπαρτμεντ.
Υπ'όψιν κυρίου Oldman.....
:D

sapila racing
03/08/2017, 12:00
Αν το στρώσει μαλακωΣά, του βάζεις καλό λαδάκι και γενικά δεν πας παντού και πάντα τέρμα, θα τα βγάλει κάποια χρονάκια (έχω δει θαύματα σε λιντάκι του '90 - χόντα βέβαια :D )

Το μόνο κοινό του lead της Honda με το Keeway είναι οτι είναι και ατ 2 scooter με 2 τροχούς.

Acacius
03/08/2017, 12:39
Να ξέρεις έχουμε και καλο αφτερσέρβις ντεπαρτμεντ.
Υπ'όψιν κυρίου Oldman.....
:D

Κάτσε να πιάσει πρώτα Παρασκευή. Αι Πέμπται είναι αργίαι.

AUFGEBRACHT
03/08/2017, 14:44
Ας το αναφέρω άλλη μία φορά... Η πιο ανέξοδη και σίγουρη λύση είναι να κολληθεί στο σκούτερ αυτοκόλλητο από VStrom...

virus
03/08/2017, 22:03
καλυτερα δεν θα ηταν να βαλει αυτοκολητο χαγιαμπουσα;


μην τον βαζεις απο τωρα στους παντρεμενους :(

Bob_o_mastoras
03/08/2017, 22:12
Oυτε το νερο για το πλυσιμο δεν αξιζει το keeway. Ασε το οπως ειναι φιλε μεχρι να μπορεσεις να παρεις κατι αλλο σε 125cc ή μεγαλυτερο. Απο το να ριξεις λεφτα σε αυτο το σκουτερ καλυτερα να τα καψεις.

Acacius
03/08/2017, 23:36
Ας το αναφέρω άλλη μία φορά... Η πιο ανέξοδη και σίγουρη λύση είναι να κολληθεί στο σκούτερ αυτοκόλλητο από VStrom...

Μην αρχίζεις πάλι. Τον προηγούμενο από του χάρου τα δόντια τον γλύτωσα.