View Full Version : Μετά το R1 τι ?????
Κάτοχος R1 07 για πεντε χρόνια. Άψογη μηχανή, ικανοποιημένος 100 %. Κινητήρας με δύναμη, καταπληκτικά φρένα, θέση οδήγησης που μου άρεσε. Εφτασε η ώρα ομως να χωρίσουν οι δρόμοι μας.
Σκέφτομαι να πάω σε s1000RR gen1 μοντέλο 2012. Θα ήθελα τις γνώμες σας.
μπάτζετ;
γενικά απέφυγε της πρώτης χρονιάς γτ και τα s1000 και rsv4 αλλά και r1/r1m παρουσιάστηκαν θέματα
μπάτζετ;
γενικά απέφυγε της πρώτης χρονιάς γτ και τα s1000 και rsv4 αλλά και r1/r1m παρουσιάστηκαν θέματα
badget γυρω στα 8000-9000 ... η αγορά θα γινει απο το εξωτερικο..
RaGe_Raptor
04/08/2017, 15:44
Χμ... πιο πρωτόγονα ηλεκτρονικά η 1η/2η γενιά BMW . Τα καλύτερα ηλεκτρονικά σε αυτό το μπατζετ είναι του RSV αφού έχει imu (έστω 2axis) από την 1η γενιά .
Just sayin'...
Honda cbr1000sp 2014-15
Kawasaki zx10r 2011+
Γιατι;
Θελω να πω, γιατι αφηνεις ενα μηχανακι που απο τις πετιγραφες σου εισαι ικανοποιημενος για να πας σε ενα αλλο; Τι προσδοκεις απο αυτη την αλλαγη;
+999 στον αποπανω. γιατι θες να πας σε αλλο εφοσων σε καλυπτει?
τσπ, η επιλογη ειναι δικη σου.
αν βρεις καλο s1000rr παρτο, αλλα κοιτα και zx10 η gsxr 2009+ με καποιες βελτιωσεις στα 2 τελευταια γινονται πολυ καλα μηχανακια, φθηνοτερα απο το s1000rr.
ο πρώτος λόγος που δινω είναι πλεον τα χρονια της, ειναι 10 χρόνων. Τα χλμ που έχει είναι ακομα σε καλό επίπεδο και για το επόμενο χρήστη (37.000). Τώρα πιάνει μια αξία Χ η οποία σε 2 ή 3 χρόνια θα είναι Χ -30%.
Επίσης τα 1000αρια της τελευταίας 5ετίας έχει γίνει αρκετά μικρότερα σε όγκο και παράλληλα ευέλικτα. Τα ηλεκτρονικά τους και με την επιπλέον δύναμη σίγουρα σε περιβάλλον πίστας σε βοηθουν. Το επόμενο θα ειναι μια επιλογή για 5-6 χρόνια.
ο πρώτος λόγος που δινω είναι πλεον τα χρονια της, ειναι 10 χρόνων. Τα χλμ που έχει είναι ακομα σε καλό επίπεδο και για το επόμενο χρήστη (37.000). Τώρα πιάνει μια αξία Χ η οποία σε 2 ή 3 χρόνια θα είναι Χ -30%.
Επίσης τα 1000αρια της τελευταίας 5ετίας έχει γίνει αρκετά μικρότερα σε όγκο και παράλληλα ευέλικτα. Τα ηλεκτρονικά τους και με την επιπλέον δύναμη σίγουρα σε περιβάλλον πίστας σε βοηθουν. Το επόμενο θα ειναι μια επιλογή για 5-6 χρόνια.
ολα τα πιχειρηματα δεκτα!
εχω ενα S1000RR του 14.
εντελως αλλο πραμα σε σχεση με τα τζαπονια της προηγουμενης 10ετιας.
η θεση ειναι παραπλησια με το r1 αλλα η αισθηση ειναι οτι λειπει το μισο μηχανακι και τα περιφεριακα του δεν εχουν καμια επαφη!!!
οσο για τα ηλεκτρονικα του θεωρω οτι αυτα τα πραματα χωρις ηλεκτρονικα ΔΕΝ οδηγουνται!!!
καλη αγορα λοιπον! :beer:
Live2ride
07/08/2017, 14:23
Το καινούργιο R1 δεν παίζει εξωτερικό στα χρήματα που κοιτάς? Διαβάζω ότι με flash στην ecu, βγαίνουν οι περιορισμοί που έχει και φτάνει τις επιδόσεις του S1000RR για πλάκα.
Μόνο αν είναι 2015 να έχει κάνει την ανάκληση στο κιβώτιο.
το φθηνοτερο που εχω βρει (μοντ.2016,με 2500χλμ 10/2016 αδεια) στα 13 χιλιάρικα. Το σκέφτομαι λιγο να σου πω την αληθεια, δεν θελω ανεβω σε τοσα χρηματα. Βεβαια δεν θα με χαλαγε καθολου. Σημερα φευγει το R1. Oποτε μεσα στον Αυγουστο θα χαλαρωσω και θα σκεφτω, παντως ειμαι μεταξυ S1000RR (2013*-2014) ή R1 2015+ αν αποφασισω να διαθεσω παραπάνω χρήματα.
*σίγουρα παντως μετά το 2012, διότι πιο πριν ειχα προβλήματα αξιοπιστίας, απ 'οσο γνωρίζω.
Στο ιδιο δίλλημα ημουν και εγω μετα απο 5χρόνια συμβιωσης με το ιδιο μοντέλο.Κοιτουσα τα s1000rr αλλα δεν το ρισκαρα τελικα.Επισης κοιτουσα μηπως παω ο ιδιος Γερμανία και φερω ενα ζχ10 2011 αλλα οι αποστάσεις εκεί είναι μεγαλες και αν δε σου κάνει ενα μηχανάκι που εχεις δει θα ταλαιπωρηθείς.Αν έχεις καποιον εμπιστο που μπορεί να στο φέρει εχει καλως.
Τελικα πηρα ενα cbr600 του 2010,παντα ήθελα να κανω ενα πέρασμα και απο τα 600.Αποτέλεσμα αυτης της κινησης?Απλα δεν υπηρχε λογος να παρω 1000 ποτε,παω πολυ πιο γρήγορα και ανετα με το 600.Μαλιστα σε μαμα μορφη ειναι ανωτερο απο ότι ηταν το R1 με ττχ πισω και ρεβαλβινγκ μπροστά...
Τεσπα το 1000 εχει το γκάζι που σε συνεπαίρνει σαφως,αλλη οδηγηση τελειως.Καλα κανεις και ψαχνεσαι να το δωσεις,εμένα μέχρι τα 74.000 χιλιόμετρα δεν ειχε πάθει κυριολεκτικά τίποτα.Απο εκει και μετα το χάος...με αποτέλεσμα και την ανατιναξη μοτερ
Το ζχ10 του 2011 αυτη τη στιγμή ειναι το καλύτερο value for money αν κοιτας 1000αρια.Μοναδικο αρνητικό το ότι δεν πουληθηκαν αρκετά εδω.
Μια πολύ καλή περίπτωση είναι το RSV4 aprc, βγαίνει από το 2011 άρα μπορείς να βρεις σε σχετικά λίγα χρήματα, έχει πολύ καλά ηλεκτρονικά, είναι γενικά πολύ καλό μηχανάκι. Σίγουρα και το BMW καλό θα είναι, γενικά όποιο και να πάρεις σε αυτή την κατηγορία θα είναι σούπερ.
Τα ηλεκτρονικά βοηθάνε πολύ.
DrIoannis
08/08/2017, 19:07
Μπορείς να πας και σε S1000RR 1ης γενιάς αρκεί να έχει κάνει τις ανακλήσεις. Δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα με αξιοπιστία. Μπορείς να δώσεις κοντά 1000 να αναβαθμίσεις τον εγκέφαλο HP Race ECU + καλώδιο RCK και απλά κάνεις ότι θες με ηλεκτρονικά και καύσιμο κινητήρα (+avance). Εγώ έχω το δικό μου και βγάζει τροχό με εξάτμιση 193 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Όσο για τα ηλ/κά το παν είναι ο προγραμματισμός και ο χάρτης (αν χρειαστείς βοήθεια πες μου). Συμφωνώ βέβαια αν υπήρχε και ΙΜU 6 axis θα ήταν καλύτερα, αλλά θα πρέπει να περιμένεις 2-3 χρονάκια για να φτάσουν την τιμή που θες.
Ότι και αν πάρεις καλό είναι να ξέρεις το ιστορικό του.
kostas_1100gs
09/08/2017, 12:35
Πόσα καλοκαίρια μετράς? Ηλικία δηλ κ χρήση?
DrIoannis
09/08/2017, 14:20
Πόσα καλοκαίρια μετράς? Ηλικία δηλ κ χρήση?
Αν αναφέρεσαι σε εμένα είναι μοντέλο 2010 και 30000 χλμ.
Επίσης ΝΑΙ είμαι από αυτούς που τολμούν και βάζουν το SuperSport μηχανάκι τους στην πίστα (κυρίως Μέγαρα,Σέρρες και αραιά και πού Μισάνο) και δεν το έχουν για καφεδάκι.
kostas_1100gs
09/08/2017, 14:24
Όχι, ρωτώ στο αρχικό νήμα. Και ο λόγος, αν π.χ. θέλει να ``αράξει`` και λίγο, είναι ας πούμε και στα άντα, μια καλή, οικονομική, δυνατή κ όμορφη μοτο είναι το k1200s. Να έβλεπε και αυτή.
Πόσα καλοκαίρια μετράς? Ηλικία δηλ κ χρήση?
36 ετών πλέον. Χρηση περίπου 2000χλμ το χρόνο, σε βόλτες και ένα-δύο Σ/Κ Σερρες, αυτά συνήθως. Έχω και άλλο μηχανάκι για καθημερινή χρήση.
kostas_1100gs
09/08/2017, 14:28
36 ετών πλέον. Χρηση περίπου 2000χλμ το χρόνο, σε βόλτες και ένα-δύο Σ/Κ Σερρες, αυτά συνήθως. Έχω και άλλο μηχανάκι για καθημερινή χρήση.
Δες παραπάνω τι έγραψα
Δες παραπάνω τι έγραψα
το κ1200s θεωρώ ότι ειναι φοβερό μηχανάκι. Aρκετά πιο άνετο απο οποιοδήποτε 1000αρι. Η δύναμη που έχει φτάνει με το παραπάνω για τα πάντα.. Απλά δεν είναι σχεδιασμένο για πίστα που με ενδιαφέρει. Οπότε δεν μου κάνει. Ίσως σε μια 5ετία ενα κ1300s να μου ειναι οκ. :-)
kostas_1100gs
09/08/2017, 14:38
το κ1200s θεωρώ ότι ειναι φοβερό μηχανάκι. Aρκετά πιο άνετο απο οποιοδήποτε 1000αρι. Η δύναμη που έχει φτάνει με το παραπάνω για τα πάντα.. Απλά δεν είναι σχεδιασμένο για πίστα που με ενδιαφέρει. Οπότε δεν μου κάνει. Ίσως σε μια 5ετία ενα κ1300s να μου ειναι οκ. :-)
Aυτό που μ άσεσε εμένα στο Κ, είναι η σταθερότητα, η ``υσηχία`` που έχεις ενώ πας με 200+ καιη κάλυψη. Αλωνίζει κ πίστα ρε συ ερασιτεχνικά.
το κ1200s θεωρώ ότι ειναι φοβερό μηχανάκι. Aρκετά πιο άνετο απο οποιοδήποτε 1000αρι. Η δύναμη που έχει φτάνει με το παραπάνω για τα πάντα.. Απλά δεν είναι σχεδιασμένο για πίστα που με ενδιαφέρει. Οπότε δεν μου κάνει. Ίσως σε μια 5ετία ενα κ1300s να μου ειναι οκ. :-)
σε καμιά 5ετία, μας βλέπω όλους με κανά superadventure, για γκάζια και άνεση:bawl:
Andreasnemea
30/08/2017, 02:04
με τοσο εμπειρια και ρωτας τους αλλους μετα απο R1 τι?Ποιο πολυ για ψωνιο μου κανεις παρα για ατομο που θελει γνωμες και βοηθεια σε προβληματισμους του.
δηλ εξαντλησες ολες τις δυνατοτητες του R1 στην πιστα και ψαχνεις κατι ανωτερο τωρα ε?αλλος βαλεντινος μας βρηκε τι λετε ωρε!
δεν μιλάς όμορφα.
ο τοκτοκ είναι από τα πιο σοβαρά και μετρημένα άτομα εδώ μέσα και δεν αξίζει τέτοιες συμπεριφορές.
με τοσο εμπειρια και ρωτας τους αλλους μετα απο R1 τι?Ποιο πολυ για ψωνιο μου κανεις παρα για ατομο που θελει γνωμες και βοηθεια σε προβληματισμους του.
δηλ εξαντλησες ολες τις δυνατοτητες του R1 στην πιστα και ψαχνεις κατι ανωτερο τωρα ε?αλλος βαλεντινος μας βρηκε τι λετε ωρε!
Κατ'αρχάς δεν υπάρχει λόγος να γινόμαστε αγενείς χρησιμοποιώντας χαρακτηρισμούς...
Ο λόγος που θέλει να κάνει την αλλαγή έχει αναφερθεί ήδη στο ποστ #8, οπότε πολύ απλά έχεις άδικο.
sapila racing
30/08/2017, 09:46
με τοσο εμπειρια και ρωτας τους αλλους μετα απο R1 τι?Ποιο πολυ για ψωνιο μου κανεις παρα για ατομο που θελει γνωμες και βοηθεια σε προβληματισμους του.
δηλ εξαντλησες ολες τις δυνατοτητες του R1 στην πιστα και ψαχνεις κατι ανωτερο τωρα ε?αλλος βαλεντινος μας βρηκε τι λετε ωρε!
Eίσαι 100% foul. Πρόσεχε. :yellowcard:
δεν μιλάς όμορφα.
ο τοκτοκ είναι από τα πιο σοβαρά και μετρημένα άτομα εδώ μέσα και δεν αξίζει τέτοιες συμπεριφορές.
Και όχι μόνο εδώ μέσα, αλλά και εκει έξω :) .
Allst@rf
30/08/2017, 13:02
36 ετών πλέον. Χρηση περίπου 2000χλμ το χρόνο, σε βόλτες και ένα-δύο Σ/Κ Σερρες, αυτά συνήθως. Έχω και άλλο μηχανάκι για καθημερινή χρήση.
μια χαρα εισαι για ανανεωση και νεα γουστα στα βιραζ...
:beer:
Andreasnemea
30/08/2017, 14:09
οκ ζηταω συγνωμη αν θεωρειται προσβολη αυτο που ειπα εγω δεν το ξερω το παιδι ουτε εχω προσωπικα και προηγουμενα μαζι του...
ειπα απλα οτι να ποσταρης σε φορουμ μοτοσυκλετικο μετα το R1 τι? Μου φανηκε λιγο καπως δεν ξερω προσωπικα το ατομο και δεν εχω κατι μαζι του αν βλεπατε το θεμα ισως απο την δικη μου οπτικη...
Τεσπα συγνωμη αν προσβαλα καποιον!
οκ ζηταω συγνωμη αν θεωρειται προσβολη αυτο που ειπα εγω δεν το ξερω το παιδι ουτε εχω προσωπικα και προηγουμενα μαζι του...
ειπα απλα οτι να ποσταρης σε φορουμ μοτοσυκλετικο μετα το R1 τι? Μου φανηκε λιγο καπως δεν ξερω προσωπικα το ατομο και δεν εχω κατι μαζι του αν βλεπατε το θεμα ισως απο την δικη μου οπτικη...
Τεσπα συγνωμη αν προσβαλα καποιον!
άσχετα με το είπες... Για να αλλάξει κάποιος μηχανή πρέπει να τη φτάσει στα όρια?? δηλαδή για να να δώσω το R1 πρέπει να πάω στο 1.22 ?? (πιθανόν το 1.22 να μην σου λέει τιποτα αλλά δεν πειράζει)
Παραπάνω έχω πει τους λόγους που θέλω να αλλάξω μηχανή.
Μιας και μπήκες στην κουβέντα πες μας και για σενα μερικά πράγματα.. τι μηχανή έχεις? Πως την αξιοποιείς κτλ.. κτλ..
Andreasnemea
01/09/2017, 14:28
άσχετα με το είπες... Για να αλλάξει κάποιος μηχανή πρέπει να τη φτάσει στα όρια?? δηλαδή για να να δώσω το R1 πρέπει να πάω στο 1.22 ?? (πιθανόν το 1.22 να μην σου λέει τιποτα αλλά δεν πειράζει)
Παραπάνω έχω πει τους λόγους που θέλω να αλλάξω μηχανή.
Μιας και μπήκες στην κουβέντα πες μας και για σενα μερικά πράγματα.. τι μηχανή έχεις? Πως την αξιοποιείς κτλ.. κτλ..
δεν υπαρχει λογος να απαντησω γιατι παρολο που το παιζεις μεγαλοψυχος και φενετε οτι δεχθηκες την συγνωμη που ειπα εισαι ειρωνικος μαζι μου με προθεση επιθεσης δεν θελω να το τραβηξουμε δεν υπαρχει λογος μην σου χαλαω το θεμα!
sapila racing
01/09/2017, 14:44
δεν υπαρχει λογος να απαντησω γιατι παρολο που το παιζεις μεγαλοψυχος και φενετε οτι δεχθηκες την συγνωμη που ειπα εισαι ειρωνικος μαζι μου με προθεση επιθεσης δεν θελω να το τραβηξουμε δεν υπαρχει λογος μην σου χαλαω το θεμα!
Είναι ειρωνικός μαζί σου με πρόθεση επίθεσης? Επειδή σου είπε να γραψεις τι μηχανή έχεις εσύ και πως την αξιοποιείς? :confused:
Ενώ εσύ ησουν ΟΚ όταν έγραφες οτι ναναι ε?
Μολις έφαγες κι αλλη καρτα γιατί μας δουλεύεις ομαδικα.
δεν υπαρχει λογος να απαντησω γιατι παρολο που το παιζεις μεγαλοψυχος και φενετε οτι δεχθηκες την συγνωμη που ειπα εισαι ειρωνικος μαζι μου με προθεση επιθεσης δεν θελω να το τραβηξουμε δεν υπαρχει λογος μην σου χαλαω το θεμα!
δεν έχω καμιά πρόθεση επίθεσης, το θέμα δεν μου το χαλάς. Έχω πάρει αρκετή βοήθεια και γνώμες αρκετά χρήσιμες που χρειαζομουν και τις επεξεργάζομαι ώστε να κάνω την καλύτερη επιλογή..
Απλά θα θέλα να μου πεις και 2 πράγματα για σένα.. μιας και είσαι νέο σχετικά νέο μέλος.. να γνωριστούμε.
Πάντα φιλικά και το εννοώ. Στείλε μου πμ αν δεν θες να γράφεις εδώ.
Andreasnemea
01/09/2017, 14:50
Είναι ειρωνικός μαζί σου με πρόθεση επίθεσης? Επειδή σου είπε να γραψεις τι μηχανή έχεις εσύ και πως την αξιοποιείς? :confused:
Ενώ εσύ ησουν ΟΚ όταν έγραφες οτι ναναι ε?
Μολις έφαγες κι αλλη καρτα γιατί μας δουλεύεις ομαδικα. :yellowcard:
ειπε οτι
πιθανόν το 1.22 να μην σου λέει τιποτα αλλά δεν πειράζει)
αν εσενα σου ελεγα ετσι ας μην ελεγες οτι κρυβει πισω ειρωνια η κουβεντα αυτη!
αν ψαχνεις να με κανεις ban κανεμε τι να πω ρε φιλε δεν εχω προθεση ουτε να δουλεψω κανενα ουτε να παρακαλεσω καποιον για κατι απλα δεν ξαναγραφω
sapila racing
01/09/2017, 14:54
ειπε οτι
πιθανόν το 1.22 να μην σου λέει τιποτα αλλά δεν πειράζει)
αν εσενα σου ελεγα ετσι ας μην ελεγες οτι κρυβει πισω ειρωνια η κουβεντα αυτη!
αν ψαχνεις να με κανεις ban κανεμε τι να πω ρε φιλε δεν εχω προθεση ουτε να δουλεψω κανενα ουτε να παρακαλεσω καποιον για κατι απλα δεν ξαναγραφω
Διάβασα τι έγραψε ο Tok Tok και δεν θα κανω κουβεντούλα μαζί σου.
Τα παράπονά σου στην διεύθυνση.
Απλά θα θέλα να μου πεις και 2 πράγματα για σένα.. μιας και είσαι νέο σχετικά νέο μέλος.. να γνωριστούμε.
Αντρέα από τη Νεμέα φόρα και κανά τσίγκινο σώβρακο καλύτερα. Ποτέ δεν ξέρεις
Ελατε να επιστρέψουμε στο θέμα μας. Παρεξηγήσεις δημιουργούνται εύκολα, ας μη τις παίρνουμε κατάκαρδα.
Φλουφλιδες ρε πουστη μου....ρε ριχτε ένα τσακωμό τρικούβερτο...ξυλο ρε ξυλοοο γιουργιααα:smokin:
Παρεμπιπτόντως (καλά το έγραψα; )...πόσο γύριζες στις Σέρρες με το R1, ηταν στόκ, ειχε μετατροπές; τι λάστιχα-πιεσεις; Δώσε λιγες πληροφορίες
Παρεμπιπτόντως (καλά το έγραψα; )...πόσο γύριζες στις Σέρρες με το R1, ηταν στόκ, ειχε μετατροπές; τι λάστιχα-πιεσεις; Δώσε λιγες πληροφορίες
1.30 γυρίζω Σέρρες, σταθερα. Δεν φόρεσα ποτέ όμως Dulop σλικ εκεί, τα οποία δοκίμασα στο mugello πρώτη φορά και απλά είναι καταπληκτικά, άλλη εμπιστοσύνη ...το μηχανάκι είχε πρόγραμμα και εξατμιση.
1.30 γυρίζω Σέρρες, σταθερα. Δεν φόρεσα ποτέ όμως Dulop σλικ εκεί, τα οποία δοκίμασα στο mugello πρώτη φορά και απλά είναι καταπληκτικά, άλλη εμπιστοσύνη ...το μηχανάκι είχε πρόγραμμα και εξατμιση.
Μπορει και με το BMW να γυρνας τα ίδια αλλα δεν έχει σημασία.Ειχα παρακολουθήσει τον Καντιμοιρη που είχε R1 σαν το δικο μας και με το BMW δεν κατεβασε χρόνους οπως περιμενα,μάλιστα σε καποιες στιγμες γύριζε και πιο αργα.Ισως και να είναι περίεργο μηχανάκι δεν ξέρω.Αυτο που φοβάμαι πολυ ειναι η αντοχή του BMW,δε θα ήθελα να ξαναμπλέξω με επισκευες για αυτο και δεν το τσιμπησα.
Μπορει και με το BMW να γυρνας τα ίδια αλλα δεν έχει σημασία.Ειχα παρακολουθήσει τον Καντιμοιρη που είχε R1 σαν το δικο μας και με το BMW δεν κατεβασε χρόνους οπως περιμενα,μάλιστα σε καποιες στιγμες γύριζε και πιο αργα.Ισως και να είναι περίεργο μηχανάκι δεν ξέρω.Αυτο που φοβάμαι πολυ ειναι η αντοχή του BMW,δε θα ήθελα να ξαναμπλέξω με επισκευες για αυτο και δεν το τσιμπησα.
ίσως και να μην γυρίζω.. παραπάνω εξήγησα τους βασικους λόγους που θέλω να αλλάξω μηχανάκι. Πάντως και γω πιστεύω ότι τα Ιαπωνικά σε αντοχή είναι σίγουρα πολύ πιο μπροστά από τα ευρωπαϊκά. Με το ιαπωνικό πας στο περίπτερο για τσιγάρα που λέει ο λόγος..
Τα καινουργια μηχανακια δεν εχουν καμια σχεση με τα μηχανακια της γενιας του R1 2007-2008. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλο για Σερρες. Το πλαισιο ειναι πολυ καλο ακουει και κλεινει γραμμες η τις κραταει αναλογος τι κανεις. Κ αυτο ειναι το πιο βασικο το πλαισιο να ειναι καλο. Τωρα στο 1.30 ( ρε με δουλευεις εγω θυμαμαι εισαι καπου στο 27) με απλα πραγματα μονο στην οδηγηση ασχετα τα λαστιχα τον ριχνεις τον χρονο. Αλλα ενα μηχανακι γενιας του 2015 μεσα στην πιστα νομιζεις οτι κανεις βολτα στο 27-28 και τα χρονομετρα γραφουν 25, χωρις να κουραζεσαι η να πιεζεις. Ενα μεγαλο συν στα μηχανακια 2015 ειναι τα ηλεκτρονικα που τα βλεπω σαν μαξιλαρακι ασφαλειας. Γνωμη μου μιας και εχω βρεθει μεσα στην πιστα με πολλα μηχανακια τα bmw ειναι για κλοτσιες εκτος απο του 2015 κ μετα οπως και το kawasaki.
Κατι σημαντικο για τα dunlop σλικ η χαρακτα γομες. Εαν δεν εισαι κατω απο 1.27 υπαρχει πολυ μεγαλη πιθανοτητα να μην πιανει θερμοκρασια λειτουργιας και η να το χαλας η να σε πεταξει κατω.
...
Ποσο τ αγαπαω αυτο το παιδι...! :heartpound:
Κ εμεις σε αγαπαμε αλλα εισαι μακρια
DrIoannis
10/09/2017, 18:22
Με τα μηχανάκια τα οποία έχουν σύγχρονα ηλεκτρονικά μόνο με το γκάζι κάνεις 1.30 Σέρρες. Αν σιγά σιγά μάθεις και να μπαίνεις με φόρα το 1.27 θα έρθει σχετικά εύκολα. Μην το κουράζουμε...πάρε αυτό που σε φτιάχνει και να είναι σε καλή κατάσταση, αν πας για μεταχειρισμένο.
Για τον αγωνιζόμενο που ανέφερες, επειδή ξέρω προσωπικά την άποψή του για το BMW δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με το R1, BMW απλά αλλού (και χωρίς ηλ/κά).
Τα καινουργια μηχανακια δεν εχουν καμια σχεση με τα μηχανακια της γενιας του R1 2007-2008. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλο για Σερρες. Το πλαισιο ειναι πολυ καλο ακουει και κλεινει γραμμες η τις κραταει αναλογος τι κανεις. Κ αυτο ειναι το πιο βασικο το πλαισιο να ειναι καλο. Τωρα στο 1.30 ( ρε με δουλευεις εγω θυμαμαι εισαι καπου στο 27) με απλα πραγματα μονο στην οδηγηση ασχετα τα λαστιχα τον ριχνεις τον χρονο. Αλλα ενα μηχανακι γενιας του 2015 μεσα στην πιστα νομιζεις οτι κανεις βολτα στο 27-28 και τα χρονομετρα γραφουν 25, χωρις να κουραζεσαι η να πιεζεις. Ενα μεγαλο συν στα μηχανακια 2015 ειναι τα ηλεκτρονικα που τα βλεπω σαν μαξιλαρακι ασφαλειας. Γνωμη μου μιας και εχω βρεθει μεσα στην πιστα με πολλα μηχανακια τα bmw ειναι για κλοτσιες εκτος απο του 2015 κ μετα οπως και το kawasaki.
Κατι σημαντικο για τα dunlop σλικ η χαρακτα γομες. Εαν δεν εισαι κατω απο 1.27 υπαρχει πολυ μεγαλη πιθανοτητα να μην πιανει θερμοκρασια λειτουργιας και η να το χαλας η να σε πεταξει κατω.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την άποψη σου. Έχω κατέβει και κάτω από το 30 απλά το 30 είναι η άνεση μου.. εκεί νιώθω καλά, για αυτό ανάφερα αυτό το χρόνο..αλλο το best και αλλο γυρολόγιο :) Όπως είδα πάντως τον εαυτό μου μετά το Mugello όπως ήμουν ζεστός :) με τα KR το 27άρι το είχα Σέρρες....
Υ.Γ. Στο Mugello με χρόνους 2.12-2.15 το KR ήταν από αλλο πλανήτη.. Πρωτη φορά τα έβαλα και δεν τα αλλάζω με τίποτα. 56 γύρους δεν έκαναν το παραμικρό! Έμεινα παραπάνω απο ευχαριστημένος.
Ευχαριστώ ξανα για τις απαντήσεις.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την άποψη σου. Έχω κατέβει και κάτω από το 30 απλά το 30 είναι η άνεση μου.. εκεί νιώθω καλά, για αυτό ανάφερα αυτό το χρόνο..αλλο το best και αλλο γυρολόγιο :) Όπως είδα πάντως τον εαυτό μου μετά το Mugello όπως ήμουν ζεστός :) με τα KR το 27άρι το είχα Σέρρες....
Υ.Γ. Στο Mugello με χρόνους 2.12-2.15 το KR ήταν από αλλο πλανήτη.. Πρωτη φορά τα έβαλα και δεν τα αλλάζω με τίποτα. 56 γύρους δεν έκαναν το παραμικρό! Έμεινα παραπάνω απο ευχαριστημένος.
Ευχαριστώ ξανα για τις απαντήσεις.
Γενικα οι καραμπινες (KR) δεν υπαρχουν, εχουν θεμα με την θερμοκρασια του καιρου βεβαια ειναι πολυ ευαισθητα και χαλανε . Εγω με πισινο που ειχε 80 γυρους και το ειχα και αναποδα εκανα 1.24.4 πριν το βγαλω χωρις να υπαρχει ιδιαιτερο θεμα , γυρναγε λιγο τον κωλο στην εξοδο γραμμικα και ελεγχομενα. Πιο πολυ ψυχολογικο ηταν το θεμα.
Θα εισαι Χαλαρη td ?
Γενικα οι καραμπινες (KR) δεν υπαρχουν, εχουν θεμα με την θερμοκρασια του καιρου βεβαια ειναι πολυ ευαισθητα και χαλανε . Εγω με πισινο που ειχε 80 γυρους και το ειχα και αναποδα εκανα 1.24.4 πριν το βγαλω χωρις να υπαρχει ιδιαιτερο θεμα , γυρναγε λιγο τον κωλο στην εξοδο γραμμικα και ελεγχομενα. Πιο πολυ ψυχολογικο ηταν το θεμα.
Θα εισαι Χαλαρη td ?
Δεν νομίζω, δεν έχω μηχανάκι, το R1 όπως ανέφερα πιο πίσω sold. Είμαι στο ψάξιμο ..;);) Ίσως για βόλτα, επειδή θα είναι αρκετοί φίλοι..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.