PDA

View Full Version : Ktm 640 λαδι



Filologosktm
06/08/2017, 17:36
Καλησπερα φιλοι μου!λοιπον 2 πραματακια...ειδα τυχαια λαδιλα κατω απο το μοτερ γυρω απο το φιλτρο λαδιου και κατω ακριβως πολυ λιγο ομως.ισα ισα που δακρυζει ποτε δεν πεφτει κατω δεν εχω δει δηλαδη κιλιδες στον δρομο.δεν ξερω πως μπορω να ανεβασω εδω μια φωτο.πριν 15 μερες τραβαω γκαζι ρελαντι για καγκουρια και βλεπω μαυρο καπνο.τσεκαρω λαδια απο το ματακι και ηταν πατο.παω καρφι μηχανικο και φουλαρω λαδι.ελειπε το 1/3.το μηχανακι εχει κανει ανακατασκευη μπιελα και εχει ανοιχτει με οτι σημαινει αυτο .κοστος 1200 ευρωπουλακια ζεστα και μετρητα.ktm 640 prestoge 2007.και κατι τελευταιο η σταθμη στο λαδι ειναι παλι στον πατο.δεν βγαζει ομως καπνο και δεν φτυνει λαδι η εξατμιση.αυτα.τα φωτα σας παρακαλω

devil's animal
06/08/2017, 17:53
πιθανοτατα και να δακρυζει λογω λαθος ροπων στις βιδες του καρτερ και να καιει λογω λαθος μετρησεων και ρυθμισεων...οποτε γι'αυτο και ο πατος στα λαδια...

ξεκαθαρα ειναι θεμα μαστορα...βρες εναν σωστο να το κοιταξει γιατι τετοιας χρονολογιας αυστριακα γινονται πανευκολα κουμπαραδες χωρις πατο...

Filologosktm
06/08/2017, 18:39
Λες ρε φιλε 2 χρονια εκει παω.ειναι θεσσαλονικη για κτκμ και ντουκατι.οι μισοι εκει τα πανε..ελπιζω να μην με βγλαει τιποτα τρελο

devil's animal
06/08/2017, 20:46
Λες ρε φιλε 2 χρονια εκει παω.ειναι θεσσαλονικη για κτκμ και ντουκατι.οι μισοι εκει τα πανε..ελπιζω να μην με βγλαει τιποτα τρελο


για στειλε μου με π.μ. ή με vroom σε ποιον πας...
μηπως εχω να σου προτεινω καποιον αλλον...

Filologosktm
07/08/2017, 16:59
Φιλε μ πηγα μου φανηκε κομπλε τελικα ειναι φλατζα φιλτρου.θα παω και στον δικο μ να ρωτησω τιμες και μετα συγκρινω.στον δικο μου εχω αφησει συνολικα πανω απο 1500.τις προαλλες πηγα να μ σφιξει την ντιζα της επαναφορας του γκαζιου και με ζητησε 5ευρω .το βρηκα γυφτια δεν ξερω και απο τοτε ξενερωσα

Acacius
07/08/2017, 17:55
Ερώτηση προς γνώστες: Απ'όσο έχει πάρει το αυτί μου τα ΚΤΜ της εποχής είχαν πολύπλοκη αλλαγή λαδιών με εξαερώσεις, πλήρωση λαδιών από δύο τάπες και κάτι τέτοια. Υπάρχει περίπτωση ο μάστορας να έβαλε απλά λάδι στο κάρτερ "αλα ιαπωνικά" και το κύκλωμα να είχε τόσο αέρα μέσα ώστε όταν κυκλοφόρησε να έπεσε η στάθμη; Ακόμα κι αν δεν κάνω λάθος πάντως, αυτό δεν εξηγεί τη δεύτερη πτώση μετά το γέμισμα.

Περίπτωση να καίει λάδι ο κινητήρας μέχρι να έρθουν σε σωστή επαφή τα μέταλλα μετά την ανακατασκευή και μετά να σταματήσει υπάρχει;

devil's animal
07/08/2017, 18:36
τις προαλλες πηγα να μ σφιξει την ντιζα της επαναφορας του γκαζιου και με ζητησε 5ευρω .το βρηκα γυφτια δεν ξερω και απο τοτε ξενερωσα

αυτο οντως ειναι γυφτια και εκμεταλλευση...:rolleyes:
δλδ με κατι τετοια ψιλοαηδιαζω...ουτε 2 λεπτα δεν ειναι αυτο που ειπες...ισως ειναι πιο απλο και απο το να τεντωσει αλυσιδα....