View Full Version : Hornet 2008 Πρόβλημα ABS
Καλημέρα. Πριν 2 μήνες αγόρασα ένα hornet '08 με abs και έχω κάποιες ερωτήσεις (ειναι πρώτη μου μηχανή και είμαι λιγο ασχετος ).
1) υπάρχει κάποιος σοβαρός μάστορας στην θεσσαλονίκη να εμπιστευτώ γενικά (και ειδικά να μπορεί να κάνει και διαγνωση το abs που στον πισω τροχό έχει τα σωληνάκια βγαλμένα για καποιο λογο)?
2) Τι λάδια να βάζω γιατί αυτά που μου έβαλαν (νομίζω repsol) οταν πήγα σε εξουδ. Συνεργειο οταν το πήρα, όταν ζεστενεται το μηχανακι δεν παιρνει εύκολα τη νεκρά και γενικά αλλάζει με παραπάνω θόρυβο.
3) Εχω ενα μικρο κραδασμό στο τιμόνι οταν φρενάρω μπροστά τι μπορεί να είναι?
4)Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέχω στο μηχανάκι πλην των συνηθισμένων (πχ. λάδια,αλυσιδα)?
Ευχαριστώ!
AristidisZ
11/08/2017, 09:01
Τι πρόβλημα έχεις ;
Τι πρόβλημα έχεις ;
Τα πίσω σωληνάκια του abs είναι βγαλμένα, δεν παίρνει εύκολα τη νεκρά όταν είναι ζεστό και έχει έναν κραδασμό στο τιμόνι όταν φρενάρει.
3) Η τηλεδιάγνωση είναι κάπως δύσκολη, αλλά αν είναι όπως το λες, πιθανότατα ρουλεμάν λαιμού.
Δε θελω τηλεδιάγνωση. Ο ένας μάστορας μου είπε οτι ίσως θέλω δισκόπλακες μπροστά, ο άλλος οτι ίσως ρουλεμάν και ο 3ος ίσως τίποτα και επειδη εφτιαξα θέμα κυρίως για βρω ενα σοβαρό συνεργειο είπα να γράψω και για τον κραδασμό! ☺
AristidisZ
11/08/2017, 09:14
Τα πίσω σωληνάκια του abs είναι βγαλμένα, δεν παίρνει εύκολα τη νεκρά όταν είναι ζεστό και έχει έναν κραδασμό στο τιμόνι όταν φρενάρει.
3) Η τηλεδιάγνωση είναι κάπως δύσκολη, αλλά αν είναι όπως το λες, πιθανότατα ρουλεμάν λαιμού.
Μπορεί να είναι και στραβωμένη δισκόπλακα
Λάδια εγώ πάντως βάζω αυτά που προτείνει η Honda, 10W-30 (προσωπικά χρησιμοποιώ Belray)
Δε θελω τηλεδιάγνωση. Ο ένας μάστορας μου είπε οτι ίσως θέλω δισκόπλακες μπροστά, ο άλλος οτι ίσως ρουλεμάν και ο 3ος ίσως τίποτα και επειδη εφτιαξα θέμα κυρίως για βρω ενα σοβαρό συνεργειο είπα να γράψω και για τον κραδασμό! ☺
Ναι, όπως είπα, η τηλεδιάγνωση είναι δύσκολη. Εξαρτάται τι εννοείς "έναν κραδασμό". Αν όντως έχεις ΕΝΑΝ κραδασμό κατά το φρενάρισμα, ένα "γκουπ", πιθανότατα είναι ρουλεμάν. Αν είναι περισσότεροι, νιώθεις τη μανέτα να παίζει στο χέρι σου όταν είναι πατημένη, μάλλον είναι δίσκος/οι.
Δεν ειναι "γκουπ" (στιγμιαίο). διαρκει σχεδον οσο φρενάρω αλλα δεν αισθάνομαι κατι στη μανέτα, γενικα κραδασμό στο τιμόνι αισθάνομαι.
Κατ΄αρχήν, σε ποια συνεργεία/μάστορες πήγες (για να μην προτείνω τους ίδιους) ...Είναι και οι μέρες που οι περισσότεροι έχουν κλείσει για διακοπές . Αν υπάρχει πρόβλημα, Π.Μ.
karellen
11/08/2017, 11:10
1) υπάρχει κάποιος σοβαρός μάστορας στην θεσσαλονίκη να εμπιστευτώ γενικά (και ειδικά να μπορεί να κάνει και διαγνωση το abs που στον πισω τροχό έχει τα σωληνάκια βγαλμένα για καποιο λογο)?Δεν υπάρχει 'σωληνάκι abs στον πίσω τροχό' μήπως εννοείς του καλωδιάκι του αισθητήρα?
2) Τι λάδια να βάζω γιατί αυτά που μου έβαλαν (νομίζω repsol) οταν πήγα σε εξουδ. Συνεργειο οταν το πήρα, όταν ζεστενεται το μηχανακι δεν παιρνει εύκολα τη νεκρά και γενικά αλλάζει με παραπάνω θόρυβο.Βάλε ένα νούμερο πιο χοντρά,πιστεύω 20W-50 είναι καλά για τις θερμοκρασίες του τόπου μας.Το μάνιουαλ τι προτείνει?
3) Εχω ενα μικρο κραδασμό στο τιμόνι οταν φρενάρω μπροστά τι μπορεί να είναι?
4)Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέχω στο μηχανάκι πλην των συνηθισμένων (πχ. λάδια,αλυσιδα)?
Ευχαριστώ!
Απαντώ με κόκκινα.
ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι κάποια στιγμή που φρέναρε μπλόκαρε ο πίσω τροχός εντελώς και χωρις να το ψάξει, έκανε το πίσω φρένο ανευ abs βγάζοντας 3 σωληνάκια τα οποία όντως είναι "στον αερα". Δε ξερω αν μπορω να ανεβασω φωτο να φανεί.
Στο μανουαλ λεει 10-30 και εχει απο κατω ενα πινακακι που λεει αναλογα την θερμοκρασια της περιοχης βαζεις 10-30 η 10-40.
ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι κάποια στιγμή που φρέναρε μπλόκαρε ο πίσω τροχός εντελώς και χωρις να το ψάξει, έκανε το πίσω φρένο ανευ abs βγάζοντας 3 σωληνάκια τα οποία όντως είναι "στον αερα".
Του μπλόκαρε ο τροχός, οπότε σκέφτηκε να απενεργοποιήσει το σύστημα που... ξεμπλοκάρει τον τροχό. Logic.
Οτι να ναι ναι. Μεγαλος σε ηλικια ειναι. Δεν το εκανε διαγνωση απλα το εβγαλε στον πισω. Μπροστα λειτουργει κανονικα
Μπορώ να σκεφτώ μόνο έναν λόγο για να απενεργοποιήσεις το πίσω abs και σίγουρα δεν είναι "επειδή μπλόκαρε". :p Δουλεύει κανονικά το σύστημα έτσι; Δεν ανάβει λαμπάκι μόνιμα;
Το λαμπακι σβηνει οταν ξεκιναω τη μηχανη (δηλαδη λειτουργει κανονικα) αλλα πιστευω οτι δε μπορει να διαβασει βλαβη στο πισω τροχο γιαυτο δε μενει αναμμενο
Εχω ακουσει οτι πολλα μηχανακια τετοιας γενιας βγαζουν θεματα σε abs (και ειδικα στο πισω τροχο) απλα το θεμα ειναι οτι δεν ξερω καν αν εχει θεμα το δικο μου η αν εχει κατι απλο. Αν ειναι μοναδα παντως μαλλον δε θα μπω στη διαδικασια για επισκευη της και εννοειται ουτε αγορας καινουργιας (1500 ευρω με ειπε ο θεουλης)
Εγώ θα πλήρωνα 1500€ για να μπορώ να απενεργοποιήσω το abs πίσω. :lol:
AristidisZ
11/08/2017, 11:43
Εγώ θα πλήρωνα 1500€ για να μπορώ να απενεργοποιήσω το abs πίσω. :lol:
Τράβα τα σωληνάκια ρε
Δε δουλεύει το σύστημα αν διαβάσει βλάβη.
Σαν να έχει αλλάξει σωληνάκι και να άφησε το παλιό στη θέση του μου φαίνεται εμένα.
AristidisZ
11/08/2017, 12:05
Δε νομίζω κροκόδειλε
Το απόγευμα θα πάω να δω το δικό μου να δω τι έχει συνδεδεμένο πάνω
Χμ ναι τώρα είδα αυτό που φτάνει στην τρόμπα. Πού είναι η άλλη άκρη του; :p Και αυτό που φεύγει από τη δαγκάνα πού πάει;
Κατεβαινουν 2 σωληνακια απο τη μοναδα λογικα και πανε το ενα στη τρομπα και το αλλο στη δαγκανα. Αυτα ειναι τωρα στον αερα και αντι αυτου εχει ενα σωληνακι που παει απο τη τρομπα στη δαγκανα απευθειας
karellen
11/08/2017, 13:06
Το Hornet έχει συνδυασμένα φρένα,από την τρόμπα,που φαίνεται στην φωτό,φεύγουν 2 σωληνάκια,το ένα πάει κανονικά στην πίσω δαγκάνα και το άλλο πάει στην μπροστινή δαγκάνα ώστε με το πάτημα του πεντάλ να πατιούνται και τα 2 φρένα.
Φυσικά δεν είναι τόσο απλοϊκά τα πράγματα,στην πορεία των υγρών προς την μπροστινή δαγκάνα μεσολαβεί μία βαλβίδα καθυστέρησης ώστε το μπροστινό να μην ενεργοποιείται ακαριαία ταυτόχρονα με το πίσω,αλλά μόνο μετά από εκτεταμένη πίεση του πεντάλ.
Ο ιδιοκτήτης εδώ εμφανώς κατάργησε τα combined φρένα και έκανε την δαγκάνα να πατάει μόνο το πίσω.
Coyote.V
11/08/2017, 13:17
Ο ιδιοκτήτης εδώ εμφανώς κατάργησε τα combined φρένα και έκανε την δαγκάνα να πατάει μόνο το πίσω.
Ναι αυτό έχει κάνει. Μήπως νόμιζε ότι δεν πρέπει να φρενάρει ο πίσω όταν πατάει μπροστινό φρένο;
Πάντως είναι άσχετο με τον κραδασμό μπροστά.
Επίσης όταν λες κραδασμό τι εννοείς.... μήπως εμπλέκεται για κάποιο λόγο το ABS ; Ρωτάω γιατί πολλά έχουν δει τα μάτια μου όπως αυτή η φώτο που ανέβασες. .
Τα σωληνακια μου που ειναι στον αερα στη φωτο που βρηκα στο ιντερνετ ειναι το ενα στη τρομπα και το αλλο στη πισω δαγκανα. Στο μπροστα φρενο ολα ειναι κανονικα συνδεδεμενα
Coyote.V
11/08/2017, 13:24
Και τι θες να πεις με την φώτο που ανέβασες; και αυτός έχει καταργήσει το σύστημα ξηλώνοντας τελείως τα σωλινάκια...
Ναι αυτο ειναι ασχετο με τον κραδασμο. Οταν φρεναρω μπροστα την στιγμη που φρεναρω αισθανομαι ελαφρια ενα τρεμουλο στο τιμονι (οχι στη μανετα)
Βασικα οσο αφορα το abs δεν ηθελα να πω κατι. Για μαστορα καλο να το δει ρωτησα. Απλα με τη συζητηση αναλυθηκε παραπανω το προβλημα που εχει το.μηχανακι
Coyote.V
11/08/2017, 13:28
Ναι αυτο ειναι ασχετο με τον κραδασμο. Οταν φρεναρω μπροστα την στιγμη που φρεναρω αισθανομαι ελαφρια ενα τρεμουλο στο τιμονι (οχι στη μανετα)
Σήκωσε την μηχανή μπροστά και τσέκαρε τα ρουλεμάν... μάλλον αυτά είναι γιατί αν ήταν δισκόλπακες θα το καταλάβαινες στην μανέτα.
Πάντως για μένα είναι λάθος που καταργήθηκε το συνδυαζόμενο σύστημα.
Και εγω ελπιζω να μην ειναι οι δισκοπλακες
Για τα συνδυασμενα και το abs εννοειται πως ειναι λαθος να καταργηθουν γιαυτο και ειμαι στο ψαξιμο για να το δω
Coyote.V
11/08/2017, 14:09
Να ξέρεις ότι μπροστά έχεις εξαπίστονες και έτσι όπως έγινε δουλεύουν μόνο τα 4, δεν μπορείς να εκμεταλλευτείς το 100% της πέδησης.
Τα μηχανάκια τα πάμε πρώτα σε καλό μηχανικό πριν τα αγοράσουμε για να μη ψαχνόμαστε μετά;)
killbill
11/08/2017, 14:54
Καλησπέρα,
Καλό είναι να πάς να το δει ένας σωστός μηχανικός. Αν καταλαβαίνω καλά στο φρεναρισμα έχεις ενα μικρό τρανταγμα (το κάνει συνέχεια όταν φρενάρεις ή καποιες φορές(?). Εφόσον δεν παίζει η μανέτα μπορεί να έχει κάποιο ελαφρύ στραβωμα σε κάποιο σημείο της δισκόπλακας.
Για τα λάδια βάζεις ότι μάρκα κρίνεις εσυ 10-40 είναι μια χαρα για εδω. Εγω βάζω 15-50W γιατι κυκλοφορό πολύ κέντρο και μου τα σπάει.
Τώρα για το ABS δεν μπορώ να σε βοηθήσω δεν έχω γνώση.
Βρες εναν καλο μάστορα να καταλάβεις τι συμβάίνει.
Καλή συνέχεια και καλές βόλτες!
ενταξει μηχανακι με προβλημα στα φρενα δεν το αγοραζεις..........ειδικα αν εχει abs
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.