View Full Version : Αγορά μοτοσυκλέτας για πόλη και μικρές εξορμήσεις
drspiros
20/08/2017, 14:06
Γεια σας.
Είμαι στην αναζήτηση μοτοσυκλέτας κυρίως για πόλη - άρα ψάχνω κάτι σε naked ή κάτι με ευκολία ελιγμών - αλλά να μπορώ να κάνω και κάποιες εκδρομούλες έως 100 χλμ.
Προέρχομαι από ένα YBR125, τώρα ψάχνω κάτι από 250 έως 500 και τιμή έως 5000 (εάν πρόκειται για καινούργιο) κατά προτίμηση με ABS.
Μου άρεσε το Daytona Rockstar 400i αλλά θα ήθελα να το δω πρώτα κι από κοντά. Επίσης στα υπόψιν και το V-Strom 250.
Υπάρχουν άλλες προτάσεις (και σε μεταχειρισμένα);
Ευχαριστώ
Για αυτα που ζητας δες το duke 390, πολυ ωραιο παιχνιδακι και για τη χρηση που θες ειναι μια χαρα.
Του 2016 το δινουν κατι πανω απο4500 κουτα, του 2017 ονομαστικη τιμη 5600. Το καινουριο δεν το εχω οδηγησει, αλλα στο μοτο αυγουστου το αποθεωνουν κυριως λογω αναβαθμισμενου εξοπλισμου.
doctoras
22/08/2017, 08:35
πολύ ομορφο το Daytona Rockstar 400i νομιζω το παράγουν και άλλες εταιρίες με άλλο brand έτσι όπως δείχνει
και τα λεφτά που το ζητάνε τίμια τα βρίσκω http://www.daytonamotors.gr/model/rockstar-400/
το vstrom θα το πλασάρουν ανταγωνιστικότερα απο τα x300&crf250 rally κάπου στα 5200 νομίζω
lleonidas
22/08/2017, 12:21
Κάποιο μεταχειρισμένο Honda CB500 Χ ή CB500 F αν θέλεις γυμνό;
basilis_k6
22/08/2017, 16:13
Κάποιο μεταχειρισμένο Honda CB500 Χ ή CB500 F αν θέλεις γυμνό;
+500
drspiros
23/08/2017, 09:49
Το ΚΤΜ το είδα από κοντά και ενώ πρόκειται για ενδιαφέρουσα πρόταση, δε με ενθουσίασε σχεδιαστικά, θα ήθελα κάτι με λιγότερο "αγωνιστικό" προφίλ.
Το V-Strom τελικά ανεβαίνει πολύ σε τιμή για 250 κυβικά, θα προτιμήσω να ψάξω για κάνα inazuma στοκ που έχει 2.000 λιγότερο.
Το Daytona ψάχνω να το δω από κοντά, αν είναι τόσο όμορφο και βολικό όσο δείχνει.
Για τα Honda θα το ψάξω στα μεταχειρισμένα.
TsoliasGR
23/08/2017, 10:46
Λόγω κατοχής του θα προτείνω ταπεινά τον Λύκο της sym στα 250cc και εναλλακτικά χωρίς να το ξέρω αλλα μόνο λόγω στησίματος το V-Strom 250 που αν δεν απατόμαι ειναι δικύλινδρο.
Και μην ακούσω περι κραδασμών εν έτη 2017...Δεν υφίστανται πλέον, όχι στον βαθμό που υπήρχαν παλαιά.
Με τον λύκο δεν νιώθω κραδασμούς άλλους εκτός απο όταν τον "κατεβάζω".:D
Τον βρίσκεις μεταχείρω στα 20-22 χιλιάδες με book service και τα ρέστα στα 2.500,
καίει σαν παπί,
εύκολη συντήρηση,
δεν βγάζει προβλήματα,
μονοκύλινδρο,
γυμνό,
όμορφο...
Τί άλλο να ζητήσει κανείς...
Και ταξιδιάρης...το δίχως άλλο (αν και εμείς που έχουμε κάνει διαδρομές Αθηνα-Καλαμάτα με παπί......πάμε παντου και με τα πάντα....
Κάποιο μεταχειρισμένο Honda CB500 Χ ή CB500 F αν θέλεις γυμνό;
και εγώ θα συμφωνήσω για τα CB, αλλά με ψήνει και το βέρσυς με τις 40 αλογάρες. :vroum:
TsoliasGR
23/08/2017, 17:27
Μεγαλη κατανάλωση,πιο ακριβη συντήρηση.
Αν αι το versys μου μοιαζει άσχημο...γουστα ειναι αυτα!
ratamahatta
23/08/2017, 19:50
of topic
Το rockstar πάντως είναι πολύ καλή βάση για costumμια
drspiros
24/08/2017, 14:30
Το rockstar πάντως είναι πολύ καλή βάση για costumμια
Γιατί αυτό;
Λόγω κατοχής του θα προτείνω ταπεινά τον Λύκο της sym στα 250cc
Το Wolf το είχα προσέξει και παλιότερα. Όμως, γιατί να προτιμήσει κάποιος το Wolf έναντι του Inazuma;
RIFF RAFF
24/08/2017, 22:19
Ρίξε μια μάτια και σε αυτό :
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153150
TsoliasGR
25/08/2017, 08:45
Διότι έχει πιο καλή θεση οδήγησης και πιο καλή οδηγική συμπεριφορά τουλάχιστον απο όσο το οδήγησα πριν το αγοράσω.Και οδήγησα και τα 2.
Άσε που wolf έχω δει κάμποσα....inazuma....2-3?Nομίζω κάτι λέει και αυτό.Ή όχι;
Το ΚΤΜ το είδα από κοντά και ενώ πρόκειται για ενδιαφέρουσα πρόταση, δε με ενθουσίασε σχεδιαστικά, θα ήθελα κάτι με λιγότερο "αγωνιστικό" προφίλ.
Το V-Strom τελικά ανεβαίνει πολύ σε τιμή για 250 κυβικά, θα προτιμήσω να ψάξω για κάνα inazuma στοκ που έχει 2.000 λιγότερο.
Το Daytona ψάχνω να το δω από κοντά, αν είναι τόσο όμορφο και βολικό όσο δείχνει.
Για τα Honda θα το ψάξω στα μεταχειρισμένα.
Καλησπέρα φίλε. Τελικά πήρες το Rockstar 400 ;
doctoras
31/08/2018, 00:07
Το rockstar 400 επεσε στα 3490. Πολυ δελεαστικη η τιμη
gerokost
31/08/2018, 00:36
να περιμένεις το Ζ400 !
Προφανώς και όλα που λένε τα παιδιά είναι μια χαρα μηχανάκια..
Alexinhogr
31/08/2018, 12:21
Z250 έρωτας
Το rockstar 400 επεσε στα 3490. Πολυ δελεαστικη η τιμη
Φίλε doctora πολύ καλή τιμή! Είχα πάει σε ένα εμπορα και τα είχε και τα δύο. Μιλάω για το zontes 310 και το Rockstar. Το Rockstar το έκανα test ride. Άνετη στάση σώματος, περιοδικό άνοιγμα γκαζιου, επαρκή φρένα μου φάνηκαν για τα κυβικά του πάντα( ταμπούρο πίσω φρένο) .ότι μπορούσα να δω σε 15 λ αναφέρω. Έχει χώρο για δεύτερο άτομο και σχαριτσα.Το 310 το zontes δε με άφησε για test ride λόγω το ότι μόλις ήρθε πριν κάνα μήνα στην Ελλάδα. Άλλη φιλοσοφία άλλο είδος μηχανής. Πιο ευστροφο μοτέρ και όχι τόσο όρθια στάση με λιγότερους χώρους για αποσκευές ( έως καθόλου). ( Απλά ανεβηκα πάνω δε το έβαλα μπρος) Στη πόλη πιο ευκινητο από το Rockstar, στο ταξίδι καλύτερα το Rockstar . Μέχρι τώρα κοίταζα μόνο μεταχειρισμενα αλλά στα λεφτά που διαθέτω δε βλέπω κάτι .. Οπότε υπομονή για κάνα τρίμηνο ακόμη για κάτι καινούριο.τα δύο μηχανάκια μαρεσουν πάντως! Το ποιο θα με κερδίσει είναι το ερώτημα..
mangelasakis
01/09/2018, 20:22
Σε αυτά τα χρήματα που είχες πει μπορείς να βρεις και cb600 η cb500 σε άριστη κατάσταση μεταχειρισμένο. Ψάξε το και κάνε λίγη υπομονή αν δεν βρίσκεις. Κάτι θα βρεθεί.
Σε αυτά τα χρήματα που είχες πει μπορείς να βρεις και cb600 η cb500 σε άριστη κατάσταση μεταχειρισμένο. Ψάξε το και κάνε λίγη υπομονή αν δεν βρίσκεις. Κάτι θα βρεθεί.
Ισχύει φίλε cb 500 υπάρχει. Τώρα τα χιλιόμετρα δε ξέρω γιατί τελείως τυχαία όλα τα cb έχουν 50.000 με 60000... Λαμβάνοντας υπόψη ότι είμαι και άσχετος από ηλεκτρικά καιμηχανικα πράματα το ξανασκεφτηκα και γιαυτό κατευθυνομαι σε καινούριο μικρού κυβισμού μότο. Με λίγα λόγια φίλε μου δε πιάνουν τα χέρια μου... Τα δύο παραπάνω εργαλεία είναι πανέμορφα. Τώρα από αξιοπιστία δεν έχουν κυκλοφορήσει για να έχουμε εικόνα. Θα δούμε..
mangelasakis
02/09/2018, 19:51
Αυτό με τα χιλιόμετρα είναι ύποπτο όντως. Εγώ οταν έψαχνα κοίταζα μόνο από ιδιώτες αγγελίες. Από εμπορο και μάλιστα πολύ γνωστό δεν έμεινα ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση οπότε και σταμάτησα να ψάχνω.
Τελικά βρήκα από ιδιωτη ένα cb600 με μόλις 9.500 χιλιόμετρα. Όμως μάλλον ήταν σε ακινησία αρκετό καιρό και είχε σκουριάσει το ντεπόζιτο με αποτέλεσμα να χρειαστεί καθάρισμα. Κατά τα άλλα ήταν σαν καινούργιο το μηχανάκι ελεγμένο από αντιπροσωπεία της honda. Να φανταστείς απλά ότι το πρώτο σερβίς χρειαζόταν στα 12.000 χλμ. Κάνοντας ολικό καλό σέρβις αλλάζοντας τα λάστιχα που είχε ακόμα τα μαμά μου στοίχισε περισυ που το πείρα κάτω από 4.500 χιλιάρικα και έχω θεωρώ ένα καλύτερο μηχανάκι από αυτά που κοιτάζεις καινούργια στην ίδια η και πιο ακριβά. Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη. Κάνε υπομονή, ψάχνε το καθημερινά για καινούργιες αγγελίες και μόλις δεις κάτι καλό πήγαινε άμεσα και χτύπα το γιατί συνήθως δεν προλαβαίνεις.
ΦΜιλάω για το zontes 310 και το Rockstar
Τι φάση η Daytona. Φτουράνε τίποτα από θέμα αξιοπιστία ή μόλις βγεις απο την αντιπροσωπία σκορπάνε; Πολύ όμορφα και τα δυο
Τι φάση η Daytona. Φτουράνε τίποτα από θέμα αξιοπιστία ή μόλις βγεις απο την αντιπροσωπία σκορπάνε; Πολύ όμορφα και τα δυο
Είναι φίλε πολύ όμορφα σε τιμή προσιτή. Όσον αφορά το κομμάτι της αξιοπιστίας είναι πολύ λίγο στην αγορά τα δύο μοντέλα για ναξερουμε. Το Rockstar είναι κάνα χρόνο στην Ελλάδα. Το zontes ένα μήνα οπότε καταλαβαίνεις...
Καλησπερα , τελικα εχουμε καποιον κατοχο Daytona Rockstar 400 να μας πει εντυπωσεις - τυχων διαπιστωσεις -προβληματα κλπ , οπως λεω και σε αλλο νημα ειμαι ετοιμος να το παρω
Για να σε βοηθησω οσο δεν βρισκεται καποιος αλλος ιδιοκτητης, μπορω να σου υποδειξω καποιες αναφορες στο συγκεκριμενο μοντελο σε αλλο μοτοσυκλετιστικο φορουμ (http://www.mybike.gr/topic/84202-daytona-rockstar-400cc/?page=2).
Την έχει 3-4 μήνες. Χιλιόμετρα δεν έχει πολλά, καμία 700αρια και αν. Μέχρι στιγμής όλα καλα με μόνη παραφωνία το λάστιχο από την τάπα του ρεζερβουάρ. Δεν στεγανοποιουσε με αποτέλεσμα μια μικρή διαρροή.
Το κατάστημα από το οποίο την αγόρασε, προσφέρθηκε να αλλάξει όλη την τάπα και όχι μόνο την τσιμουχα. Προσφέρθηκε επίσης να αλλάξει και όλες τις κλειδαριές ώστε να συνεχίσει η μηχανή να έχει 1 κλειδί για όλα όπως και πριν.
Η μοτοσικλέτα σβήνει στο δρόμο. Εννοείται με νεκρά είτε μιλάμε για φανάρι είτε για ρολαρισμα στο δρόμο με νεκρά.
Το πρόβλημα μπορεί να εμφανίζεται 2-3 φορές την ημέρα. Όμως είναι επικίνδυνο, ειδικά αν σε στροφή μικρής ταχύτητας συμπλεκταρεις.
Το κακό στην όλη υπόθεση (όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης της) είναι το εξής. Ο έμπορος από τον οποίο αγοράστηκε (κάθετη μονάδα sym-daytona-modenas) ΔΕΝ έχει το διαγνωστικό ώστε να την ελέγξει και να εντοπίσει το πρόβλημα. Ακόμα χειρότερα, σε γειτονικό δημο που υπάρχει άλλη κάθετη μονάδα sym-daytona-modenas, ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ το διαγνωστικό!!!!!!!!!
Ο πρώτος (που δείχνει πρόθυμος να βοηθήσει όπως μπορεί) προσφέρθηκε να την μεταφέρει με οδική στην επίσημη αντιπροσωπία, όμως κάτι τέτοιο δεν έχει νόημα. Στην τελική μπορεί να την πάει και ο ιδιοκτήτης της.
Προκύπτει ένα σοβαρό πρόβλημα στο after sales της rockstar (υποψιάζομαι και ΟΛΩΝ των ψεκαστων φασονατζιδικων). Με ποια λογική, οι εξουσιοδοτημενοι έμποροι - επισκευαστες ΔΕΝ έχουν το επίσημο διαγνωστικό;;;;;
Ένα πρόβλημα που είχα, είναι ότι κάηκε ο ανορθωτης στα 800 χλμ και την εσπρωχνα για να πάρει μπροστά και να την πάω στο συνεργείο...είναι ευέλικτη και εύκολη στην οδήγηση... Η λάμπα μένει πάντα ανοικτή και σε συνδυασμό με τον συναγερμό που έχω βάλει, κάνει κακό στην μπαταρία.... Σκέφτομαι να βάλω ένα μπουτον για να την σβήνω...
Προσωπικα θα το σκεφτομουν διπλα και τριπλα... :wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.