View Full Version : MotoGP pre-season 2018
Ξεχνάς, βέβαια, ότι η Γιαμάχα δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια της, μέχρι που ο Ρόσσι τους έμαθε πώς στήνεται μια μοτοσικλέτα που κερδίζει πρωταθλήματα. Αφού τους έφερε σε αυτό το επίπεδο, τότε ναι, τα κατάφερναν και μόνοι τους.
Επίσης υποθέτεις, παντελώς αυθαίρετα, ότι ο Dovi κέρδιζε αγώνες επειδή ήταν ο Κλάψας στην ομάδα του.
Καποιες σκεψεις...
Εστω οτι ολα οσα γραφεις ισχυουν. Προφανως και ειναι εικασιες αφου τιποτα δεν μπορει να αποδειχθει αλλα, εστω... Ποιο το συμπερασμα;
Νομιζω ο σκοπος καθε αναβατη στο grid του motogp ειναι ξεκαθαρος. Να φερνει καλα αποτελεσματα, νικες, πρωταθληματα. Τι αξια ακριβως εχει δηλαδη ακομα κι αν δεχτουμε οτι απο μονος του ο Lorenzo εστησε την περσινη Ducati; Τελικα τον ηπιε απο τον ομοσταυλο του; Αυτο μετραει. Δευτερος αναβατης της ducati o Γιωργος, ολα τ'αλλα να'χαμε να λεγαμε. Εκτος κι αν τον πληρωνει η ducati τα οσα εκατομμυρια για αναβατη εξελιξης οπως τον Stoner.
Και μιλαω ως ουδετερος φιλαθλος, που δεν ειναι ουτε αρρωστος Ροσικος, ουτε εχει καμια ιδιαιτερη αντιπαθεια προς τον 99. Μακαρι για μενα φετος να βρει τη φορμα του και να εχουμε ακομα εναν διεκδικητη τιτλου.
Live2ride
03/02/2018, 21:24
ptc μην ξεχνάς ότι η χρονιά που πέρασε ήταν μια από της πιο ασταθείς χρονιές ασχέτως αν ηταν εντυπωσιακή για μας τους φιλάθλους.
Έβλεπες σε καποια πίστα έναν αναβάτη να ράβει κουστούμια και στην επόμενη να είναι κάτω της 10αδας. Φυσικά ολα αυτά είχαν να κάνουν με τα ελαστικά όπως πολλοί οδηγοί εμμέσως πλιν σαφώς ειχαν αφήσει να εννοηθεί.
Άρα όταν ολη την χρονιά βλέπεις οτι κανένας απο τους οδηγούς δεν είναι σταθερός παντού και πάντα πως περιμένεις από τον 99 βα είναι σαν νεος οδηγός σε νέα μοτοσυκλέτα με νέα ομάδα και νέα ελαστικά? Παρόλα αυτά δεν τα πήγε καθόλου άσχημα ασχέτως αν περιμένανε περισσότερα επειδή είναι πολύ πρωταθλητής.
Όσο για την εξέλιξη δεν είναι μόνο ο 99 για μένα αλλά κυρίως ο Ντα λίνια.
KonstantinS
03/02/2018, 23:16
συμετοχη στην εξελιξη της ΝΤΟΥΚΑΤΙ εγραψα , οχι οτι την εστησε μονος του ΟΠΩΣ την 1000αρα της ΥΑΜΑΗΑ.
ο Ντα Λινια δεν ειναι αυτος που μπορει να αξιολογιση την αποδοση μια μοτο μεσα στην πιστα αλλα η οδηγοι οι οποιοι εχου την ευθηνη για την κατευθηνση που περνει το καθε προτζεκτ .
Akalestos
04/02/2018, 15:23
Συμφωνω με τους απο πανω : παιζουν ρολο πολλα πραγματα μετα απο το μεγαλυτερο που ειναι το ΤΑΛΕΝΤΟ! Οπως π.χ ελαστικα,επικοινωνια με τους μηχανικους,ικανοτητα παροχης μιας καλης μοτο απ το εργοστασιο κατοπιν των συμπερασματων του αναβατη,ψυχολογια και ψυχολογικη υποστηριξη,σωματικη βελτιωση και ισως και παρασκηνιο δε το αποκλειω!
Παντως το Ντουκατι ειναι ιδιαιτερο μηχανημα! Ο Γιατρος ας πουμε δε καταφερε να το φερει στα μετρα του,ουτε η ΝΤΟΥΚΑΤΙ να του προσφερει αυτο που ηθελε,ο Ντοβι ερχομενος απο τα 3 εργοστασιακα Χοντα και με πολυ καλα αποτελεσματα ειδικα την τελευταια χρονια του στη Χοντα παλεψε το ΝΤΟΥΚΑΤΙ και το φερε,ο Χορχε τωρα ερχομενος απο μια απο τις καλυτερες και πιο καλα στημενες μοτο στο motogp (αφου χρονια τους εχει "αναλαβει" ο Γιατρος) ταλαντουχος και πρωταθλητης κι αυτος αρχιζει να δειχνει οτι την φερνει στα μετρα του..
GIOTIS750
12/02/2018, 23:46
393113
Ready for MotoGP 2018!
DoctoR_k6:beer:
o teos:beer:
azar41:beer:
GIOTIS750
13/02/2018, 18:11
Jerez Moto2 test Tuesday session three - conditions dry
1 BAGNAIA, Francesco SKY Racing Team VR46 1:41.818 13 / 24 1:42.355
2 PASINI, Mattia Italtrans Racing Team 1:42.053 0.235 0.235 22 / 26 2:21.526
3 MARQUEZ, Alex EG 0.0 Marc VDS 1:42.086 0.268 0.033 16 / 18 1:42.588
4 LOWES, Sam Swiss Innovative Investors 1:42.221 0.403 0.135 17 / 17 1:42.221
5 BALDASSARI, Lorenzo Pons HP40 1:42.267 0.449 0.046 12 / 22 1:42.528
6 BINDER, Brad Red Bull KTM Ajo 1:42.309 0.491 0.042 16 / 26 1:42.431
7 OLIVEIRA, Miguel Red Bull KTM Ajo 1:42.443 0.625 0.134 5 / 13 1:47.587
8 VIERGE, Xavi Dynavolt Intact GP 1:42.446 0.628 0.003 14 / 14 1:42.446
9 IDHAM PAWI, Khairul IDEMITSU Honda Team Asia 1:42.518 0.700 0.072 11 / 25 1:43.482
10 MIR, Joan EG 0.0 Marc VDS 1:42.553 0.735 0.035 17 / 20 1:42.676
11 SCHROTTER, Marcel Dynavolt Intact GP 1:42.562 0.744 0.009 20 / 20 1:42.562
12 VINALES, Isaac SAG Team 1:42.614 0.796 0.052 10 / 20 1:42.918
13 GARDNER, Remy Tech 3 Racing 1:42.761 0.943 0.147 17 / 20 1:57.648
14 MARINI, Luca SKY Racing Team VR46 1:42.818 1.000 0.057 11 / 20 2:51.591
15 QUARTARARO, Fabio Beta Tools Speed Up Racing 1:42.893 1.075 0.075 20 / 29 1:43.278
16 LECUONA, Iker Swiss Innovative Investors 1:42.922 1.104 0.029 8 / 13 1:44.141
17 CORSI, Simone Tasca Racing Scuderia Moto2 1:42.929 1.111 0.007 31 / 32 1:43.108
18 BARBERA, Hector Pons HP40 1:42.967 1.149 0.038 3 / 22 1:42.985
19 NAVARRO, Jorge Federal Oil Gresini Moto2 1:43.031 1.213 0.064 8 / 16 1:43.758
20 FENATI, Romano Marinelli Snipers Team 1:43.182 1.364 0.151 10 / 11 1:43.272
21 KENT, Danny Beta Tools Speed Up Racing 1:43.186 1.368 0.004 10 / 16 2:01.038
22 NAGASHIMA, Tetsuta IDEMITSU Honda Team Asia 1:43.186 1.368 0.000 4 / 28 1:44.122
23 ODENDAAL, Steven NTS RW Racing GP 1:43.287 1.469 0.101 13 / 18 1:44.224
24 AEGERTER, Dominique Kiefer Racing 1:43.491 1.673 0.204 18 / 28 1:43.700
25 LOCATELLI, Andrea Italtrans Racing Team 1:43.694 1.876 0.203 25 / 25 1:43.694
26 GRANADO, Eric Forward Racing Team 1:43.867 2.049 0.173 3 / 18 1:44.360
27 BENDSNEYDER, Bo Tech 3 Racing 1:43.875 2.057 0.008 3 / 12 1:44.842
28 MANZI, Stefano Forward Racing Team 1:43.967 2.149 0.092 5 / 14 1:45.475
29 DANILO, Jules NASHI ARGAN SAG Team 1:44.122 2.304 0.155 24 / 25 1:44.248
30 FULIGNI, Federico Tasca Racing Scuderia Moto2 1:44.337 2.519 0.215 17 / 23 1:45.901
http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/jerez-moto2-test-tuesday-times-and-results
GIOTIS750
13/02/2018, 18:37
393122
2018
with the gloves off in British
informal
(of a dispute, argument, etc) conducted mercilessly and in earnest, with no reservations
(διαφωνίας, επιχειρήματος κ.λπ.) διεξάγονται ανελέητα και σοβαρά, χωρίς επιφυλάξεις
https://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/with-the-gloves-off
GIOTIS750
16/02/2018, 21:55
393215
Cal
http://www.crash.net/motogp/news/889662/1/jet-lagged-crutchlow-fastest-made-step
Giorgio_Rp:beer:
RaGe_Raptor
16/02/2018, 21:58
Κρατς πρωτος :D
393216
GIOTIS750
17/02/2018, 08:38
news sto ftero(:smokin:)
MotoGP Gossip: Marquez explains what makes Rossi "truly impressive"
Marc Marquez remarks on Valentino Rossi turning 39, new rumours on a Yamaha MotoGP deal for Rossi emerge and Ducati says it won't offer Jorge Lorenzo the same money in a fresh contract.
MotoGP: Marc Marquez, Valentino Rossi,
- Marc Marquez says it's “truly impressive” to see Valentino Rossi competing at the highest level in MotoGP as he turns 39 years old at the Thailand test but hopes he doesn't improve any further as "he is already very fast". Marquez celebrates his 25th birthday the day after Rossi’s birthday (GPone.com)
- Valentino Rossi’s mother drops a strong hint the Italian will sign a new Yamaha MotoGP deal this year to stay in the sport (CycleNews via Marca)
- Ducati will not offer Jorge Lorenzo the same amount of money on a new MotoGP contract after securing the Spaniard on a €12.5m-a-year deal last year (La Gazetta dello Sport)
- Danilo Petrucci says he’ll need a whole camel rather than a Camelbak when completing long runs at the Thailand MotoGP test due to the intense heat (Speedweek)
- Yamaha MotoGP managing director Lin Jarvis responds to the latest rumours about Valentino Rossi’s possible new contract, while the team continues its promotional tour in South East Asia (MotoGP.com)
2ωρες βιντεο
https://www.youtube.com/watch?v=b4Kqyho6PHU
https://www.youtube.com/watch?v=b4Kqyho6PHU
ptc:beer:
slzr:beer:
Akalestos
18/02/2018, 10:08
Δε τα βλεπω καλα τ αποτελεσματα Day 1 & 2 μεχρι τωρα Ταυλανδη για τον Γιατρο κι αγχωνομαι.. :(
FotisFz1
18/02/2018, 13:55
Δε τα βλεπω καλα τ αποτελεσματα Day 1 & 2 μεχρι τωρα Ταυλανδη για τον Γιατρο κι αγχωνομαι.. :(
Δυστυχως σκουρα προς το παρων
τα πραγματα για την Γιαμαχα
Και ο Βινιαλες χαλια πηγε
Μακαρι να κρυβονται γιατι αν οντως ειναι
τοσο μακρια την μαμησαμε
Δυστυχως σκουρα προς το παρων
τα πραγματα για την Γιαμαχα
Και ο Βινιαλες χαλια πηγε
Μακαρι να κρυβονται γιατι αν οντως ειναι
τοσο μακρια την μαμησαμε
393251
Προσπαθώ να κάνω την Yamaha μου να δουλέψει για μένα. Δεν μπορώ να οδηγήσω με τη μηχανή κάποιου άλλου γιατί εγώ δεν οδηγάω έτσι. Θα επικεντρωθώ στα πράγματά μου. Το 2017 συγκεντρώθηκα πολύ και το μηχανάκι λειτούργησε*. Φέτος προσπαθούμε να μοιραστούμε λίγο περισσότερο (τα δεδομένα) και ίσως δεν πηγαίνει τόσο καλά.
* Τι εννοει ο ποιητης; Σε ποιο μηχανακι αναφερεται; :confused:
Του Ζάρκο;
FotisFz1
18/02/2018, 18:40
Για του Ροσσι ειναι το πιο πιθανο να λεει
Βεβαια απο την μεταφραση δεν μπορουμε να καταλαβουμε και τι ακριβως εννοουσε
Παντως σιγουρα τα πραγματα δεν πανε καλα
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=28406&utm_content=buffer40110&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer
Akalestos
18/02/2018, 19:00
Δυσκολα τα πραγματα αλλα πιστευω θα το βρουνε αλλα αργα οχι νωρις! Αγωνα τον αγωνα...
Αφου κι ο "κοντος" εφθασε να κανει 1ο χρονο απο "πουθενας"......
Προφανως μιλαει για του Ροσσι για η Tech3 χρησιμοποιει διαφορετικα ηλεκτρονικα απο τα Factory
Δε με καταλαβατε ρε παιδια, πλακα κανω. Κοροϊδευω τον Βιν που λεει οτι το '17 λειτουργησε το Γιαμαχα, ενω φαγαν τα σκατα με το κιλο. Το μονο Γιαμαχα που λειτουργησε περσι ηταν του Ζαρκο, αυτο εννοουσα. Προφανως και δεν μιλαει για την Tech3 ο Μαβερικ.
GIOTIS750
18/02/2018, 19:26
The final pre-season test will be held in Qatar from March 1-3...
Thailand MotoGP test times - Sunday (Final)
1. ^8 Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 29.781s [Lap 77/78]
2. ˅1 Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 29.867s +0.086s [44/47]
3. ˅1 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 30.064s +0.283s [50/81]
4. ˅1 Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 30.143s +0.362s [27/96]
5. ˅1 Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 30.178s +0.397s [15/66]
6. ˅1 Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP17) 1m 30.190s +0.409s [17/50]
7. ˅1 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP18) 1m 30.192s +0.411s [52/58]
8. ˅1 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V)* 1m 30.456s +0.675s [60/78]
9. ˅1 Tito Rabat ESP Reale Avintia (GP17) 1m 30.476s +0.695s [42/52]
10. ^1 Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 30.511s +0.730s [69/70]
11. ˅1 Danilo Petrucci ITA Pramac Ducati (GP18) 1m 30.573s +0.792s [11/43]
12. ^1 Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 30.590s +0.809s [66/69]
13. ^3 Franco Morbidelli ITA EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 30.648s +0.867s [69/71]
14. ^1 Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 30.701s +0.920s [64/65]
15. ˅3 Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 30.718s +0.937s [19/78]
16. ˅2 Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 30.921s +1.140s [56/71]
17. = Mika Kallio FIN Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 31.169s +1.388s [54/84]
18. = Scott Redding GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 31.311s +1.530s [8/63]
19. ^3 Tom Luthi SWI EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 31.354s +1.573s [71/81]
20. ˅1 Alvaro Bautista ESP Angel Nieto Team (GP17) 1m 31.486s +1.705s [36/37]
21. ˅1 Hafizh Syahrin MAL Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 31.537s +1.756s [46/47]
22. ˅1 Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP18) 1m 31.627s +1.846s [14/68]
23. = Xavier Simeon ESP Reale Avintia (GP16)* 1m 32.019s +2.238s [21/51]
24. = Karel Abraham CZE Angel Nieto Team (GP16) 1m 32.024s +2.243s [18/38]
* Rookie
Combined best lap times from the three days of official MotoGP testing at Buriram in Thailand….
MotoGP: Thailand MotoGP test times - Combined
1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 29.781s [Day 3]
2. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 29.867s +0.086s [Day 3]
3. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 29.969s +0.188s [Day 2]
4. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 30.064s +0.283s [Day 3]
5. Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 30.178s +0.397s [Day 3]
6. Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP17) 1m 30.185s +0.404s [Day 2]
7. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP18) 1m 30.192s +0.411s [Day 3]
8. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 30.274s +0.493s [Day 2]
9. Danilo Petrucci ITA Pramac Ducati (GP18) 1m 30.367s +0.586s [Day 2]
10. Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V)* 1m 30.456s +0.675s [Day 3]
11. Tito Rabat ESP Reale Avintia (GP17) 1m 30.476s +0.695s [Day 3]
12. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 30.511s +0.730s [Day 3]
13. Franco Morbidelli ITA EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 30.648s +0.867s [Day 3]
14. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 30.701s +0.920s [Day 3]
15. Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 30.718s +0.937s [Day 3]
16. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP18) 1m 30.729s +0.948s [Day 2]
17. Alvaro Bautista ESP Angel Nieto Team (GP17) 1m 30.883s +1.102s [Day 2]
18. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 30.921s +1.140s [Day 3]
19. Mika Kallio FIN Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 31.169s +1.388s [Day 3]
20. Scott Redding GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 31.311s +1.530s [Day 3]
21. Tom Luthi SWI EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 31.354s +1.573s [Day 3]
22. Hafizh Syahrin MAL Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 31.537s +1.756s [Day 3]
23. Karel Abraham CZE Angel Nieto Team (GP16) 1m 31.661s +1.880s [Day 2]
24. Xavier Simeon ESP Reale Avintia (GP16)* 1m 32.019s +2.238s [Day 3]
* Rookie
By Peter McLaren
http://www.crash.net/motogp/results/889821/1/thailand-motogp-test-times-combined
The Doctor also batted away speculation that he is now dominating development of the Yamaha at the expense of Vinales.
"No. If Maverick wants to use some other stuff, he can. Because also last year sometimes we tried different things."
GIOTIS750
18/02/2018, 20:01
πρωτη επαφη περυσι
393255
φετος 6ος στο Buriram
393253
393254
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ:beer:
GIOTIS750
18/02/2018, 22:30
393113
Ready for MotoGP 2018!
DoctoR_k6:beer:
o teos:beer:
azar41:beer:
Athass:beer:
Δε με καταλαβατε ρε παιδια, πλακα κανω. Κοροϊδευω τον Βιν που λεει οτι το '17 λειτουργησε το Γιαμαχα, ενω φαγαν τα σκατα με το κιλο. Το μονο Γιαμαχα που λειτουργησε περσι ηταν του Ζαρκο, αυτο εννοουσα. Προφανως και δεν μιλαει για την Tech3 ο Μαβερικ.
Δεν είχαν ότι ίδιο μηχανάκι όλο τον χρόνο. Άμα έχεις την ίδια μηχανή όλο τον χρόνο, έχεις μείνει πίσω. Καθε σκ φέρνουν αναβαθμίσεις. Ο βινιαλες οδηγούσε άλλη μηχανή στα περσινά pre season και στους πρώτους αγώνες και άλλη μετά μετά από τον 5ο/6ο αγώνα, δεν θυαμαμι ακριβώς αλλά όταν άρχισαν και έπεφταν τα αποτελέσματα απότομα. Το μ1 είχε αλλάξει πάρα πολυ μέσα σε λίγους αγώνες .
Ό βινιαλες θέλει απλα άλλη μηχανή , θέλει αυτή που οδηγησε τέλος του 2016 αρχές 2017, για ένα ημερολογιακό 5-6μηνο.
So what has he requested from the factory? “My request is to have the bike I rode the first time I rode the Yamaha,” he said. “To have this feeling. I just jumped on the Yamaha, and it was a totally different feeling to right now.”
https://twitter.com/motomatters/status/965018870284201984
https://twitter.com/crash_motogp/status/965133553196347393
Δεν του ταιριάζει η μηχανη και δεν έχει αίσθηση. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το πεντροσα τόσα χρόνια
Δεν του ταιριάζει η μηχανη και δεν έχει αίσθηση... Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το πεντροσα τόσα χρόνια
Αν ψάχνει κι ο Πεντρόσα μηχανή να του ταιριάζει μάλλον πρέπει να κοιτάει για minibike....No offense. :P
None taken
Είναι γνωστό το πρόβλημα του πεντροσα. Όλοι εκεί μέσα εχουν πει αν είχε 10 εκ παραπανω μπόι, θα σήκωνε πολλές κούπες και παίρνονται ακόμα πιο σοβαρά αυτά αυτά τα λόγια όταν τα λέει ένας 24χρονος με 6 κούπες. Και με την έλευση των μισελεν, το πρόβλημα μεγάλωσε.
Πρόσφατα κιόλας διάβασα ένα άρθρο για αυτο , πέραν ότι πληρωνει απο περυσι ή προπερσι έναν αναβάτη για coach/σύμβουλο τον sete άμα θυμάμαι καλά.
https://www.autosport.com/motogp/news/134345/pedrosa-tried-to-replicate-weather-struggles
Δε τα βλεπω καλα τ αποτελεσματα Day 1 & 2 μεχρι τωρα Ταυλανδη για τον Γιατρο κι αγχωνομαι.. :(
Κι ο Γιατρός δείχνει να αγχώνεται...
https://www.autosport.com/motogp/news/134433/rossi-fears-yamaha-fix-could-take-everal-months
Akalestos
20/02/2018, 15:04
Βλεπω περιπατο Χοντα φετος! Μακαρι να δουμε μερικους να τους κοντραρουν π.χ τα Ντουκατι,Zarco αντε και κανας Crutchlow,Miller,Iannone,ισως τα αδερφια Espargaro (?) οχι κατι τραγικο απλα ετσι να τους κοντραρουν λιγο..Μακαρι να πεσω εξω και να το βρει γρηγορα ο Γιατρος!!!
Η Χοντα εχει στησει πολυ καλο μοτο χρονια τωρα απο εποχη Στοουνερ ακομα κ με οδηγο τον πολυ ταλαντουχο Μαρκεζ ειναι σκουρα τα πραγματα για τους υπολοιπους κακα τα ψεμματα!
Simulation + σύνολο γύρων
393289
393290
Και 20 συνεχόμενους γύρους έκανε ,εκανε και τους περισσότερους γύρους!Πώς γίνετε να είναι 2-3 βήματα μπροστά από όλους αυτούς που άφησαν εποχή και που υπήρξαν μαζι σε μια τρομερή εποχη;
Αυτός είναι ο κόσμος του μάρκεθ και εμείς ζούμε σε αυτόν. :cool::cry:
GSX-RR ONBOARD 360 VIRTUAL REALITY – ANDREA IANNONE (https://www.youtube.com/watch?v=G4t1AFEbcI4&feature=youtu.be)
GSX-RR ONBOARD 360 VIRTUAL REALITY - ALEX RINS (https://www.youtube.com/watch?v=bCPJlKJU7mY)
(Με πατημένο αριστερό κλικ μέσα στην εικόνα γυρίζει η κάμερα 360 μοίρες, στο 0.36 ο Γιαννόνες κάνει πλακίτσα στον Ρίνς :lol: )
Η Tech3 ανακοίνωσε επίσημα ότι είναι η τελευταία χρονιά με μοτοσυκλέτες της Yamaha (μετά από 20 συνεχόμενα χρόνια) στα motogp.
Κάτι μου λέει ότι ο Poncharal ήθελε να τους προλάβει πριν τον διώξουν αυτοί για το team του Rossi.
Υποθέσεις βέβαια!
FotisFz1
22/02/2018, 13:34
Ισως μπει του χρονου η VR46
οποτε αν γινει αυτο ισως φετος ειναι
η τελευταια χρονια του Γιατρου ως οδηγος
Ειχε πει νομιζω οτι δεν θα εχει ομαδα οσο αγωνιζεται
Το άρθρο που διάβασα γράφει ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδια να βάλει ομάδα στο GP o VR.
RaGe_Raptor
22/02/2018, 13:40
κατέμ μυρίζομαι...
Κι εγώ αυτό θα έλεγα. Και του προσέφεραν κάτι που δεν είχε από την αρχή, λέει. Εργοστασιακό μηχανάκι με πλήρη υποστήριξη; :p
FotisFz1
22/02/2018, 13:57
Το άρθρο που διάβασα γράφει ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδια να βάλει ομάδα στο GP o VR.
Το κακο ειναι οτι αν δεν μπει και βρει αλλη ομαδα
για δορυφορικο μοτο η Yamaha μετα
δεν θα υπαρχει αλλη κενη θεση για την VR
Η Yamaha δε θα κάνει κάτι πριν συνεννοηθεί με τον Rossi. Έχει προτεραιότητα.
Και να θέλει να μπει το 19 δεν μπορεί ο ροσσι.
Ή θα συνεργαστεί με κάποιον από κει μέσα η γιαμαχα ή με κανέναν για το 19 , 20 , 21
The satellite MotoGP teams have signed an agreement with series promoter Dorna Sports that will secure their slots in the championship until 2021.
In its push to make the MotoGP championship more sustainable, Dorna and the seven independent teams on the grid have made an agreement that will see a series of measures coming into place from next season.
Among them is the commitment from the manufacturers leasing their bikes to set a maximum price of 2.2 million euros per unit. Each satellite team will receive a 2.2m euro bonus from Dorna, while the manufacturer will also receive a payment, the amount not having been made public.
The independent teams have also secured their slots in MotoGP until 2021, when the deal expires.
https://www.motorsport.com/motogp/news/satellite-motogp-teams-get-guaranteed-grid-slots-until-2021-798852/
https://as.com/motor/2018/02/22/motociclismo/1519320602_708789.html
H Angel Nieto νεα δορυφορικη ομαδα της Yamaha; Συμφωνα με το δημοσιευμα θα ανακοινωθει συντομα η συνεργασια. Αξιζει να σημειωθει πως ο υπευθυνος της ομαδας Gelete Nieto ειναι αδερφος του Pablo Nieto, manager της VR46 στα Moto2. Υπαρχει δηλαδη ισχυρος δεσμος της οικογενειας με τον Rossi...
Akalestos
23/02/2018, 16:44
https://as.com/motor/2018/02/22/motociclismo/1519320602_708789.html
H Angel Nieto νεα δορυφορικη ομαδα της Yamaha; Συμφωνα με το δημοσιευμα θα ανακοινωθει συντομα η συνεργασια. Αξιζει να σημειωθει πως ο υπευθυνος της ομαδας Gelete Nieto ειναι αδερφος του Pablo Nieto, manager της VR46 στα Moto2. Υπαρχει δηλαδη ισχυρος δεσμος της οικογενειας με τον Rossi...
Ωραιος εισαι ρε.. πηγα κι εγω να διαβασω κι ειδα "ντελ α παρτ ον καικουνα το ν ωρ ε θ" σπανιολικα :lol::bawl::p
GIOTIS750
24/02/2018, 08:37
MotoGP: Tech3 to leave Yamaha - for KTM?
Tech 3 will end its long association with Yamaha at the end of the 2018 MotoGP season.:wave2:
http://www.crash.net/motogp/news/889921/1/tech3-leave-yamaha-ktm
Tech3 is a small company, which has to think about the future and has to weigh the different options.
"We’ve been offered a deal, that includes something we’ve been waiting for almost since we started with Tech3 and I couldn’t say no.
Ένα άρθρο από τον nobuatsu aoki.
Είναι μεταφρασμένο από ιαπωνικα και χάνει αρκετά και χάνει ακόμα πιο πολύ στα ελληνικά. Δεν χωράει όλο.
http://www.as-web.jp/bike/343229?all
> MotoGP news article list > The swing arm of the MotoGP machine is the correct answer of carbon and aluminum / knob Aoki gets MotoGP
MotoGP News
2018.02.28
The swing arm of the MotoGP machine is the correct answer of carbon and aluminum / knob Aoki gets it knowing MotoGP
Nobuatsu Aoki / Text: Go Takahashi
Serving as a development rider in Suzuki, Noritsuki Aoki, who is also participating in Suzuka 8 Hour Endurance Road Race, Japan's biggest two-wheeled race event, delivers MotoGP, the world's highest mountain road race, clearly. The eighth focuses on carbon parts and aerodynamic fairings centering on carbon swing arms. Repsol Honda was testing the carbon swing arm in the Thailand Buriram test that was held the other day, but how is it different from the aluminum swing arm?
ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー ー
The MotoGP official test which was already held in two places, Malaysia · Sepang circuit and Thailand · Biliram circuit. Official test in Qatar · Rosail circuit is also ahead of it, and it is time to start the 2018 season! I was excited with feeling.
Looking at the machine side, as long as you are looking at the result, you can not find a technical decision of "kore!" Each team and each rider are repeating Bimmy's trial and error trying to get "a slight difference".
However, it seems that there is no correct answer. This time, the story "There is no correct answer is now MotoGP!"
There are several technical topics that are attracting attention in official tests. Carbon swing arm is one of them.
■ What is good or bad of carbon swing arm
"What? It is plain, is not it?" Is the correct answer. Honda had quietly tested it last year at the final round Valencia GP, but Marc Márquez said "It did not make anyone notice ... ..." so it was enough to bitter smile.
As a matter of fact, the carbon swing arm was not even a novelty technology as it was adopted in GP machines of the 1980s. Although it reminds me afterwards as I remembered, it does not settle very easily. How about this time?
The swing arm of the current MotoGP machine is made of aluminum in general. When carbonizing this, it seems to be easy to conclude that "Lightweight high rigidity aim is aim", but do not panic, do not panic ... ....
What you would like to understand as a prerequisite is that large metal parts such as aluminum swing arms and frames will also become tight. What I mean is to say that it is distorted or deflected, in any case "moving".
It may be unbelievable, but it is true. Although it is a delicate degree as to whether or not it appears as a numerical value as it is measured, the swing arm surely does. The rider senses the tendency as a ground touch mainly. Please believe this and read it.
Once carbon was a material called "light and hard". Everyone knows well, F1's carbon monocoque seems like something. Since it does not move unnecessarily because it is being worried, it does not impair the accuracy of the suspension operation. If you rely on onomatopoeias like riders, it might be like "click, pakit, kankan!"
"Well then! Well, you think that the carbon swing arm of the MotoGP machine is also aiming for lightness and hardness." It can not be said that this is the case.
GIOTIS750
28/02/2018, 13:29
Η πραγματική βόμβα είναι άλλη: “Ο Lin Jarvis θα μπορούσε να αντικατασταθεί επειδή οι πωλήσεις της Yamaha πέφτουν …“. Ο Livio Suppo θα μπορούσε να πάρει την θέση του. Ένα όνομα το οποίο αποκάλυψε ο Carlo Pernat, που ήταν καλεσμένος της εκπομπής.
Αυτά είναι νέα που θα μπορούσαν να είναι ρεαλιστικά εάν επιβεβαιωθούν, αλλά ο δημοσιογράφος από το Pesaro επιβεβαιώνει: «Λέω τα νέα που έρχονται σε μένα και συνήθως ειναι απο τα επίσημα κανάλια».
Όσον αφορά τα αναπτυξιακά προβλήματα που προέκυψαν κατά τις πρώτες χειμερινές δοκιμές της Yamaha, η προσοχή παραμένει στα ηλεκτρονικά. “Αυτή τη σεζόν μετά τις δοκιμές στην Ταϊλάνδη, ο Valentino έκανε τη συνήθη ενημέρωση με τη Michelin, αλλά η απάντηση ήταν ότι τα ελαστικά είναι καλά και το πρόβλημά του είναι τα ηλεκτρονικά – πρόσθεσε ο Maurizio Bruscolini – αλλά ο Zarco είναι εντάξει. Χθες ο Maio Meregalli είπε ότι θα ακολουθήσουν δύο διαφορετικές γραμμές για τους οδηγούς… Συνήθως αυτά τα πράγματα γίνονται πρώτα και στη συνέχεια λέγονται … Στην Yamaha υπάρχει πολλή σύγχυση“.
http://www.bikerspirit.net/main/sygxysi-sto-box-tis-yamaha-fimes-theloyn-ton-suppo-dieythyntis-tis-omadas/
GIOTIS750
28/02/2018, 22:59
393508
http://acidmoto.ch/cms/content/news/2018/02/27/moto2-2019-kalex-triumph-lepreuve-piste-valencia
http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/zero-problems-for-triumph-engined-kalex-moto2-on-debut
mario27:beer:
Live2ride:beer:
393539
https://www.asphaltandrubber.com/bikes/kalex-moto2-triumph-765-first-look/#more-148954
GIOTIS750
01/03/2018, 17:07
393535
Qatar Test Ημ. 1: Οι χρόνοι στις 16:00
http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2018/MotoGP/03_%CE%9C%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B9%CE%BF%CF%82/01_03/16_00_xronoi.jpg
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=28485
GIOTIS750
01/03/2018, 19:06
Qatar MotoGP test final times - conditions dry
1 P VIÑALES, Maverick 1:55.053 50 / 64 Pit In
2 DOVIZIOSO, Andrea 1:55.104 0.051 0.051 44 / 48 1:55.762
3 P IANNONE, Andrea 1:55.107 0.054 0.003 51 / 58 Pit In
4 P ZARCO, Johann 1:55.186 0.133 0.079 48 / 52 Pit In
5 P LORENZO, Jorge 1:55.423 0.370 0.237 27 / 55 Pit In
6 P RINS, Alex 1:55.432 0.379 0.009 66 / 67 Pit In
7 P ROSSI, Valentino 1:55.432 0.379 0.000 38 / 54 Pit In
8 P PETRUCCI, Danilo 1:55.528 0.475 0.096 43 / 47 Pit In
9 P CRUTCHLOW, Cal 1:55.536 0.483 0.008 27 / 45 Pit In
10 P MARQUEZ, Marc 1:55.545 0.492 0.009 26 / 47 Pit In
11 PEDROSA, Dani 1:55.555 0.502 0.010 31 / 37 2:04.118
12 P MILLER, Jack 1:55.688 0.635 0.133 43 / 44 Pit In
13 P BAUTISTA, Alvaro 1:55.848 0.795 0.160 52 / 53 Pit In
14 P NAKAGAMI, Takaaki 1:55.853 0.800 0.005 62 / 64 Pit In
15 P REDDING, Scott 1:55.931 0.878 0.078 34 / 45 Pit In
16 P RABAT, Tito 1:56.029 0.976 0.098 67 / 69 Pit In
17 P ESPARGARO, Aleix 1:56.062 1.009 0.033 50 / 50 Pit In
18 P ABRAHAM, Karel 1:56.268 1.215 0.206 50 / 54 Pit In
19 P ESPARGARO, Pol 1:56.275 1.222 0.007 31 / 56 Pit In
20 P SMITH, Bradley 1:56.421 1.368 0.146 52 / 64 Pit In
21 MORBIDELLI, Franco 1:56.608 1.555 0.187 28 / 60 2:14.247
22 P SYAHRIN, Hafizh 1:56.731 1.678 0.123 27 / 58 Pit In
23 LUTHI, Thomas 1:57.292 2.239 0.561 56 / 64 1:58.503
24 P SIMEON, Xavier 1:57.713 2.660 0.421 41 / 46 Pit In
http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/qatar-motogp-test-thursday-times-and-results2
O Rossi αποκλειει την εισοδο της VR46 στο MotoGP πριν το 2021.
https://www.motorsport.com/motogp/news/rossi-rules-out-having-motogp-team-until-2021-1010434/amp/?__twitter_impression=true
O Rossi αποκλειει την εισοδο της VR46 στο MotoGP πριν το 2021.
https://www.motorsport.com/motogp/news/rossi-rules-out-having-motogp-team-until-2021-1010434/amp/?__twitter_impression=true
Οπότε σκοπεύει να μείνει εκείνος στο motogp μέχρι το '20,να κάνει break έναν χρόνο για να ετοιμάσει την vr46 και μετά να κάνει το μπαμ το '22
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/03/2018, 04:57
Οπότε σκοπεύει να μείνει εκείνος στο motogp μέχρι το '20,να κάνει break έναν χρόνο για να ετοιμάσει την vr46 και μετά να κάνει το μπαμ το '22
Αν δε παρει το 10ο θα σκασει...
FotisFz1
02/03/2018, 08:38
Καλα το 10ο οσο και να το θελουμε δεν
θα το παρει αλλα εφοσον ειναι ανταγωνιστικος
και κυνηγαει βαθρα κ νικες δεν βλεπω τον λογο να σταματησει
Υπάρχει το ρεκόρ των συνολικών νικών το οποίο μάλλον κυνηγάει. Πρέπει να υπολείπεται
περίπου 5-6 αγώνες από τον Αγκοστίνι.
Live2ride
02/03/2018, 09:13
Υπάρχει το ρεκόρ των συνολικών νικών το οποίο μάλλον κυνηγάει. Πρέπει να υπολείπεται
περίπου 5-6 αγώνες από τον Αγκοστίνι.
Πέρυσι τερμάτισε την σεζόν με 1 νίκη 3 δεύτερες θέσης και 2 τρίτες. Είχε βέβαια και τον τραυματισμό.
Φέτος πάλι με το μηχανάκι να δείχνει ότι δεν πάει για άλλη μία χρονιά, πολύ δύσκολο να ξεπεράσει τον Αγκοστίνι.
Ο Αγκοστίνι έτρεχε 2 πρωταθλήματα τη χρονιά, μόνος του. Δεν καταλαβαίνω γιατί ακόμα κάποιοι τον υπολογίζουν στα ρεκόρ.
Οι στατιστικές και τα ρεκόρ είναι σκέτα νούμερα. Απομονώνοντας σκέτα νούμερα κάποιος βγάζει λάθος συμπεράσματα , δεν υπάρχει αμφιβολία επάνω σε αυτό..
Όμως ούτε εγώ (και πολύ περισσότερο εσύ) δεν είμαστε εκεί για να κρίνουμε τον οποιονδήποτε της τότε εποχής.
Το συμπέρασμα σου ότι ο Αγκοστίνι έτρεχε μόνος του(οι άλλοι ήταν κουλοί φυσικά) είναι εντελώς αυθαίρετο.
Το ότι έτρεχε 2 πρωταθλήματα τη χρονιά, κάτι το οποίο δε γίνεται σήμερα, δεν το είδες; Ή θεώρησες πιο σημαντικό το ότι έγραψα ότι έτρεχε μόνος του;
Στην κορυφαία κατηγορία, ο Rossi ήδη του ρίχνει σχεδόν 20 νίκες κι ακόμα τρέχει (και κάνει νίκες, έστω μία τον χρόνο), με αντιπάλους όπως Marquez, Vinales, Dovi, Lorenzo.
sapila racing
02/03/2018, 11:03
Το ότι έτρεχε 2 πρωταθλήματα τη χρονιά, κάτι το οποίο δε γίνεται σήμερα, δεν το είδες; Ή θεώρησες πιο σημαντικό το ότι έγραψα ότι έτρεχε μόνος του;
Στην κορυφαία κατηγορία, ο Rossi ήδη του ρίχνει σχεδόν 20 νίκες κι ακόμα τρέχει (και κάνει νίκες, έστω μία τον χρόνο), με αντιπάλους όπως Marquez, Vinales, Dovi, Lorenzo.
Ολοι έτρεχαν 2 πρωταθλήματα τότε. Η διαφορά είναι οτι ο Agostini έτρεχε για μεγάλο διάστημα χωρίς σοβαρό ανταγωνισμό.
Αυτό δεν συνέβη γιατί δεν υπήρχαν άξιοι οδηγοί αλλά γιατί η FIM επέβαλε το 1969 πολύ αυστηρούς κανονισμούς ωστε να διασώσει τους Ευρωπαίους κατασκευαστές που ειχαν κατατροπωθεί απο τους Ιάπωνες αφού οι Ιάπωνες εξέλιξαν φοβερούς κινητήρες ενώ οι Ευρωπαίοι είχαν παραμείνει στάσιμοι για χρόνια.
Ετσι εκεί που η Honda είχε 125 με 5 κυλίνδρους και 250 6κύλινδρο, ξαφνικά έπρεπε να τρέξει με 2κύλινδρα...
Το αποτέλεσμα ηταν να αποχωρήσουν όλοι οι Ιάπωνες (Honda, Yamaha, Suzuki) και η μονη εργοστασιακή ομάδα στις μεγάλες κατηγορίες (350-500) να ειναι η Agusta για αρκετά χρόνια, μεχρι το 1973 που επέστρεψε η Yamaha. Η Suzuki επέστρεψε το 1974.
Ακριβώς ό,τι είπα εγώ σε μια πρόταση, δηλαδή. :p
Γεια σου, ρε σαπίλα εγκυκλοπαίδεια!
η FIM επέβαλε το 1969 πολύ αυστηρούς κανονισμούς ωστε να διασώσει τους Ευρωπαίους κατασκευαστές που ειχαν κατατροπωθεί απο τους Ιάπωνες αφού οι Ιάπωνες εξέλιξαν φοβερούς κινητήρες ενώ οι Ευρωπαίοι είχαν παραμείνει στάσιμοι για χρόνια.
Ετσι εκεί που η Honda είχε 125 με 5 κυλίνδρους και 250 6κύλινδρο, ξαφνικά έπρεπε να τρέξει με 2κύλινδρα...
Το αποτέλεσμα ηταν να αποχωρήσουν όλοι οι Ιάπωνες (Honda, Yamaha, Suzuki) και η μονη εργοστασιακή ομάδα στις μεγάλες κατηγορίες (350-500) να ειναι η Agusta για αρκετά χρόνια, μεχρι το 1973 που επέστρεψε η Yamaha. Η Suzuki επέστρεψε το 1974.
Και δεν ξαναείδε πρωτάθλημα η Ευρώπη. Μέχρι που άλλαξαν πάλι τους κανονισμούς για να δώσουν ένα στη Ducati, το 2007. :lol:
devil's animal
02/03/2018, 11:55
Ακριβώς ό,τι είπα εγώ σε μια πρόταση, δηλαδή. :p
Γεια σου, ρε σαπίλα εγκυκλοπαίδεια!
Και δεν ξαναείδε πρωτάθλημα η Ευρώπη. Μέχρι που άλλαξαν πάλι τους κανονισμούς για να δώσουν ένα στη Ducati, το 2007. :lol:
μπα...αυτο το πηρε καποιος με χερια απο αδαμαντιο και @@ απο τιτανιο...
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι πολλοί υποστηρίζουν (και ίσως έχουν δίκιο) ότι οι κανονισμοί του 2007 ευνοούσαν τις Honda.
Είχαν εάν θυμάστε μέχρι το 2006 5κύλινδρους κινητήρες , άρα η αφαίρεση ενός (-200cc) ήταν βολική για αυτούς που δεν θα χρειαζόταν να εξελίξουν νέους κυλίνδρους.
sapila racing
02/03/2018, 12:09
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι πολλοί υποστηρίζουν (και ίσως έχουν δίκιο) ότι οι κανονισμοί του 2007 ευνοούσαν τις Honda.
Είχαν εάν θυμάστε μέχρι το 2006 5κύλινδρους κινητήρες , άρα η αφαίρεση ενός (-200cc) ήταν βολική για αυτούς που δεν θα χρειαζόταν να εξελίξουν νέους κυλίνδρους.
Δηλαδή εχεις εναν V5 του βγαζεις τον ενα κύλινδρο και γίνεται ενας ωραίος V4? :confused:
Ναί. Μια τάπα στην τρύπα βάζεις (αστειεύομαι έτσι?)
sapila racing
02/03/2018, 12:14
Ναί. Μια τάπα στην τρύπα βάζεις (αστειεύομαι έτσι?)
:lol:
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι πολλοί υποστηρίζουν (και ίσως έχουν δίκιο) ότι οι κανονισμοί του 2007 ευνοούσαν τις Honda.
Οι κανονισμοί αλλάζουν μονίμως για να κρατήσουν τη Honda στο ίδιο επίπεδο με τις υπόλοιπες εταιρείες.
FotisFz1
02/03/2018, 14:08
Η Χοντα και το Αιγαλεω να κερδανε...:D
DoctoR_k6
02/03/2018, 23:32
393576
Δηλαδή επειδή ο Γιαννονες βγήκε πρώτος με την Σουζουκαρα το πνίξαμε το σημερινό?? :p
GIOTIS750
03/03/2018, 01:21
393576
Δηλαδή επειδή ο Γιαννονες βγήκε πρώτος με την Σουζουκαρα το πνίξαμε το σημερινό?? :p
:beer::beer:
World... Universal record of speed for @AndreaDovizioso 420.2 km/h!!
Good speed even for @andreaiannone29 406.0 km/h
✊������✊������������������
#QatarTest #motogp @DucatiMotor @suzukimotogp
393577
https://twitter.com/pramacracing/status/969611457993289728/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.motorinews24.com%2Fmotogp-dovizioso-segna-record-mondiale-velocita-qatar%2F
:beer::beer:
World... Universal record of speed for @AndreaDovizioso 420.2 km/h!!
Good speed even for @andreaiannone29 406.0 km/h
✊������✊������������������
#QatarTest #motogp @DucatiMotor @suzukimotogp
393577
https://twitter.com/pramacracing/status/969611457993289728/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.motorinews24.com%2Fmotogp-dovizioso-segna-record-mondiale-velocita-qatar%2F
Σαν το παγκόσμιο της Στεφανίδη ένα πράγμα;
393578
http://www.sport24.gr/viral/social-media/h-stefanidh-kseperase-isinmpageva-kai-plhsiazei-mpoumpka-apo-gkafa-ths-equipe.5085666.html
devil's animal
03/03/2018, 09:39
:beer::beer:
World... Universal record of speed for @AndreaDovizioso 420.2 km/h!!
'νταξει ειπαμε.... τουρμπισμενα τα ducati αλλα αυτο παραπαει...:bawl:
GIOTIS750
03/03/2018, 10:49
Παιδες και η Σουζουκι και η Ντουκατι δειχνουν πολυ καλα σημαδια εξελιξης ,ενταξει η Ντουκατι ειχε παντα υψηλες τελικες αλλα 420 !!!και 406 η Σουζουκι εδω παει το ουαου:eek:
Akalestos
03/03/2018, 11:12
WTF ?? Τι εγινε ρε παιδια 420 ο ενας,406 ο αλλος ουτε στραγαλια να ταν τα χιλιομετρα!
Κι αν δλδ βγαζουν 400αριες στις ευθειες κι οι αλλοι 330 κλπ τι ειν αυτο τωρα?? Τι να πω...
Υ.γ με εκπλησει η τοσο συντομη απο περυσι θετικη/ανοδικη εξελιξη των Σουτζουκι!!
GIOTIS750
03/03/2018, 11:25
https://www.youtube.com/watch?v=yOvaVcfmIR0
https://www.youtube.com/watch?v=yOvaVcfmIR0
για μετα την δουλεια :a014::a014::a014:
slzr:beer:
devil's animal
03/03/2018, 13:08
Παιδες και η Σουζουκι και η Ντουκατι δειχνουν πολυ καλα σημαδια εξελιξης ,ενταξει η Ντουκατι ειχε παντα υψηλες τελικες αλλα 420 !!!και 406 η Σουζουκι εδω παει το ουαου:eek:
WTF ?? Τι εγινε ρε παιδια 420 ο ενας,406 ο αλλος ουτε στραγαλια να ταν τα χιλιομετρα!
Κι αν δλδ βγαζουν 400αριες στις ευθειες κι οι αλλοι 330 κλπ τι ειν αυτο τωρα?? Τι να πω...
Υ.γ με εκπλησει η τοσο συντομη απο περυσι θετικη/ανοδικη εξελιξη των Σουτζουκι!!
προφανεστατα προκειται περι λαθους...:rolleyes:
ειδικα στο Καταρ που δεν εχει τοσο μεγαλη ευθεια για να "απλωσουν" τα μηχανακια...
αν γινοταν στο Austin του Τεξας ή στο Mugello της Ιταλιας μπορει και να το δικαιολογουσαμε....
Και μετα καμαρωνει το γατακι ο trooper με τα 270 ψωροχιλιομετρα τελικης... :p
420 σου λεει η ducati κυριος, πού πας εσυ με την ψιλαδουρα; :lol:
GIOTIS750
04/03/2018, 09:09
2018 MOTOGP PRE-SEASON TESTING: LOSAIL (DAY THREE)
Pos Rider Constructor Team Best Time
1 5. Johann Zarco Yamaha Monster Yamaha Tech 3 1:54.029
2 46. Valentino Rossi Yamaha Movistar Yamaha MotoGP 1:54.276
3 4. Andrea Dovizioso Ducati Ducati Team 1:54.331
4 35. Cal Crutchlow Honda LCR Honda Castrol 1:54.457
5 25. Maverick Vinales Yamaha Movistar Yamaha MotoGP 1:54.471
6 93. Marc Marquez Honda Repsol Honda Team 1:54.591
7 42. Alex Rins Suzuki Team Suzuki ECSTAR 1:54.650
8 9. Danilo Petrucci Ducati Alma Pramac Racing 1:54.659
9 99. Jorge Lorenzo Ducati Ducati Team 1:54.692
10 43. Jack Miller Ducati Alma Pramac Racing 1:54.749
11 26. Dani Pedrosa Honda Repsol Honda Team 1:54.774
12 21. Franco Morbidelli Honda EG 0,0 Marc VDS 1:55.132
13 38. Bradley Smith KTM Red Bull KTM Factory Racing 1:55.179
14 41. Aleix Espargaro Aprilia Aprilia Racing Team Gresini 1:55.232
15 55. Hafizh Syahrin Yamaha Monster Yamaha Tech 3 1:55.273
16 17. Karel Abraham Ducati Angel Nieto Team 1:55.300
17 19. Alvaro Bautista Ducati Angel Nieto Team 1:55.347
18 53. Tito Rabat Ducati Reale Avintia Racing 1:55.465
19 44. Pol Espargaro KTM Red Bull KTM Factory Racing 1:55.489
20 45. Scott Redding Aprilia Aprilia Racing Team Gresini 1:55.595
21 30. Takaaki Nakagami Honda LCR Honda IDEMITSU 1:55.763
22 10. Xavier Simeon Ducati Reale Avintia Racing 1:55.943
23 12. Thomas Luthi Honda EG 0,0 Marc VDS 1:56.122
24 29. Andrea Iannone Suzuki Team Suzuki ECSTAR No Time
GIOTIS750
04/03/2018, 09:12
προφανεστατα προκειται περι λαθους...:rolleyes:
ειδικα στο Καταρ που δεν εχει τοσο μεγαλη ευθεια για να "απλωσουν" τα μηχανακια...
αν γινοταν στο Austin του Τεξας ή στο Mugello της Ιταλιας μπορει και να το δικαιολογουσαμε....
Μαλλον ναι δεν ξαναεπαναληφθηκε χτες και ηταν τεραστια διαφορα 70με 90 χλμ/ωρ απο τον ανταγωνισμο:beer:
Akalestos
04/03/2018, 15:31
Α ρε "Γιατρε" εφθασες τα 39χρ κι ακομα γυρνας το losail στο 1.54.276!!! Τα λογια ειναι περιττα... να σαι παντα καλα να μας συγκινεις για οσο ακομα εσυ πιστευεις κι απολαμβανεις!
Tech 3 με KTM από του χρόνου και επίσημα.
http://www.motogp.com/en/news/2018/02/26/ktm-and-tech-3-to-cooperate-in-motogp-from-2019/250544
Akalestos
05/03/2018, 16:59
Αραγε ο Ζαρκο θα μεινει στην ομαδα? Χμμ για να δουμε..να δουμε πως θα τα πανε και τα ΚΤΜ φετος! Συμπαθω πολυ τον Ζαρκο εχει ταλεντο πιστευω κ πολλα να μας δειξει
FotisFz1
05/03/2018, 21:50
η ΚΤΜ ποτε θα διωξει επιτελους τους 2 πιο αχωνευτους οδηγους του grid?
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
05/03/2018, 22:33
Αραγε ο Ζαρκο θα μεινει στην ομαδα? Χμμ για να δουμε..να δουμε πως θα τα πανε και τα ΚΤΜ φετος! Συμπαθω πολυ τον Ζαρκο εχει ταλεντο πιστευω κ πολλα να μας δειξει
Και εγω τον γουσταρω το κερατα.Εχει τσαγανο και ξερει να οδηγαει.Ει πε και το πολυ σοφο(που αποδειχθηκε λαθος βεβαια)"καλυτερα μοτο 2 και πρωτος παρα μοτο τζιπι και τελευταιος".
Χορχες:«Ακόμα δεν νοιώθω ότι αυτή η μοτοσυκλέτα είναι κανονική για μένα... ακόμα δεν τη νοιώθω σαν να είναι δική μου».
http://motograndprix.gr/content.aspx?id=28529
Ρε συ Simoril, αυτος δεν στηνει τις Ducati και πανε γ@μιωντας απο τοτε που πηγε στην Ducati; ;)
Αναλυσε μας την δηλωση του...:a014:
Τις στηνει για τους αλλους;
Στάχτη στα μάτια σας ρίχνει...
Πολ ποζίσιον, νίκη με πρωτοπορια απο την εκκίνηση μέχρι την καρω σημαία και ρεκορ πίστας στο Κατάρ... Απλά πράγματα.
Στάχτη στα μάτια σας ρίχνει...
Πολ ποζίσιον, νίκη με πρωτοπορια απο την εκκίνηση μέχρι την καρω σημαία και ρεκορ πίστας στο Κατάρ... Απλά πράγματα.
Δεν είναι ένας γύρος ρε συ το Κατάρ.
Στάχτη στα μάτια σας ρίχνει...
Πολ ποζίσιον, νίκη με πρωτοπορια απο την εκκίνηση μέχρι την καρω σημαία και ρεκορ πίστας στο Κατάρ... Απλά πράγματα.
Ξεχασες το διπλο back flip στον τερματισμο
Akalestos
10/03/2018, 15:58
Ξεχασες το διπλο back flip στον τερματισμο
:bawl::bawl::beer:
Χορχες:«Ακόμα δεν νοιώθω ότι αυτή η μοτοσυκλέτα είναι κανονική για μένα... ακόμα δεν τη νοιώθω σαν να είναι δική μου».
http://motograndprix.gr/content.aspx?id=28529
Ρε συ Simoril, αυτος δεν στηνει τις Ducati και πανε γ@μιωντας απο τοτε που πηγε στην Ducati; ;)
Αναλυσε μας την δηλωση του...:a014:
Τις στηνει για τους αλλους;
Ενοει οτι η Ducati εξελισσει την μηχανη, βασει αυτων που προτεινει ο andrea dovizioso (και λογικο 6 νικες πηρε περυσι)
Ριχνει μπηχτες οτι δεν κανουν αυτα που τους προτεινει.
Ουσιαστικα ο Jorge πληρωνεται τα διπλασια χρηματα απο τον Dovi,αλλα αντιμετωπιζεται σαν 2ος οδηγος της Ducati.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/03/2018, 06:23
Ενοει οτι η Ducati εξελισσει την μηχανη, βασει αυτων που προτεινει ο andrea dovizioso (και λογικο 6 νικες πηρε περυσι)
Ριχνει μπηχτες οτι δεν κανουν αυτα που τους προτεινει.
Ουσιαστικα ο Jorge πληρωνεται τα διπλασια χρηματα απο τον Dovi,αλλα αντιμετωπιζεται σαν 2ος οδηγος της Ducati.
Εαν ηθελε να κανουν αυτα που τους προτεινει τοτε θα επρεπε να κανει και αυτος αυτα που του λενε αυτοι.Οχι να τους γραφει στα παπαρια του επειδηκτικα μπροστα σε μυρια κοσμο.
Εχουν μπλεξει με μια ντιβα και το νιωθουν στο πετσι τους καθημερινα.Ο ανθρωπος δεν αλαζει...
Akalestos
13/03/2018, 05:49
Για μενα ποτε ο Λορενθο δεν ηταν ουτε βεβαια θα γινει "Γιατρος" η' "Στοουνερ" η' "Σβαντζ" κ.α και μη μου πει κανεις οτι ειναι Παγκοσμιος Πρωταθλητης...ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ!!!!!!!
Υ.γ φαινονται οι "φλογες" οδηγοι απο πολυυυυ νωρις...
devil's animal
13/03/2018, 08:37
Για μενα ποτε ο Λορενθο δεν ηταν ουτε βεβαια θα γινει "Γιατρος" η' "Στοουνερ" η' "Σβαντζ" κ.α και μη μου πει κανεις οτι ειναι Παγκοσμιος Πρωταθλητης...ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ!!!!!!!
Υ.γ φαινονται οι "φλογες" οδηγοι απο πολυυυυ νωρις...
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
καλα αυτο ειναι απο τα ωραιοτερα αστεια που εχω διαβασει...
δλδ το οτι πηρε 5 πρωταθληματα το αφηνεις ασχολιαστο? οχι ενα και δυο...5!!
και δεν τον θεωρεις "φλογα" οδηγο γιατι? επειδη δεν το εδειξε νωρις? που αναθεμα και αν καταλαβαινω τι εννοεις με το "νωρις" και το "φλογα"....:confused:
βεβαια το 2010 και το 2015 που πηρε πρωταθληματα με το ιδιο μηχανακι που ηταν και ο γιατρος, δεν το αναφερουμε...:rolleyes:
keep on...keep on...πλακα εχει...:roflmao:
δλδ το οτι πηρε 5 πρωταθληματα το αφηνεις ασχολιαστο? οχι ενα και δυο...5!!
βεβαια το 2010 και το 2015 που πηρε πρωταθληματα με το ιδιο μηχανακι που ηταν και ο γιατρος, δεν το αναφερουμε...:rolleyes:
Και 15 να πάρει, πάλι ένας αντιπαθητικός κουλός θα είναι.
Εννοείς το 2010 που ο Rossi έχασε τους μισούς αγώνες λόγω τραυματισμών ή το 2015 που του το κέρασε το αγόρι του, για να μην το χάσει από τον ξεγραμμένο, 8 χρόνια μεγαλύτερό του;
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
καλα αυτο ειναι απο τα ωραιοτερα αστεια που εχω διαβασει...
δλδ το οτι πηρε 5 πρωταθληματα το αφηνεις ασχολιαστο? οχι ενα και δυο...5!!
και δεν τον θεωρεις "φλογα" οδηγο γιατι? επειδη δεν το εδειξε νωρις? που αναθεμα και αν καταλαβαινω τι εννοεις με το "νωρις" και το "φλογα"....:confused:
βεβαια το 2010 και το 2015 που πηρε πρωταθληματα με το ιδιο μηχανακι που ηταν και ο γιατρος, δεν το αναφερουμε...:rolleyes:
keep on...keep on...πλακα εχει...:roflmao:
Μαλλον αυτο εννοει..:D
393922
Το αν ο γλυφιτζουριας ειναι συμπαθης η οχι μη ταο μπερδευουμε με το αν ειναι πρωταθλητης η οχι..οπως ολοι εχει το δικο του ξεχωριστο στυλ οδηγησης και ειναι απο τους κορυφαιους οδηγους τον γκριντ!
Αν ηθελε θα μπορουσε να το παίζει και καλός και αστειουλης για να κανει PR αλλα βασικα νομιζω χέστηκε..Είναι εκει να παει οσο καλυτερα μπορει γιατι το γουσταρει οπως ολοι.....το οτι ειναι ο αρχοντας της δικαιολογίας ειναι μια αλλη ιστορια..:D
Προσωπικα τον γουσταρω γιατι ειναι σταθερη δυναμη οπως και ο πεντροσας(ασχετα αν αυτο το παιδι δε το θελει το πρωταθλημα καθολου,αλλα αμα δε ρισκαρεις δεν)..Η μονη του διαφορα με τον γιατρο και τον μαρκεζ ειναι οτι αποφευγει τα ρισκα πλεον οποτε δυσκολο το να παρεις πρωταθλημα ετσι..my cents:D
devil's animal
13/03/2018, 09:02
Και 15 να πάρει, πάλι ένας αντιπαθητικός κουλός θα είναι.
μπορει...αν και γινεσαι εμπαθης....
Εννοείς το 2010 που ο Rossi έχασε τους μισούς αγώνες λόγω τραυματισμών ή το 2015 που του το κέρασε το αγόρι του, για να μην το χάσει από τον ξεγραμμένο, 8 χρόνια μεγαλύτερό του;
δικαιολογιες θα υπαρχουν πολλες για τον ροσεα....πρωταθλητης ομως ηταν ο lorenzo...και η ιστορια εγραψε...
εχει πλακα παντως πως ξεπεταγεστε σαν τα μανιταρια μολις διαβασετε κατι για τον gayrossi ...:lol::lol:
Δε νοιάζομαι περισσότερο για τον Rossi απ'ό,τι νοιάζομαι για οποιονδήποτε άλλον του grid. Εκτός του Κλάψα. Απλά παραθέτω τα γεγονότα.
Τρία πρωταθλήματα έχει πάρει στη μεγάλη κατηγορία: ένα στο οποίο ο Rossi δεν έτρεξε 4 αγώνες, λόγω τραυματισμού, ένα στο οποίο ο Rossi έτρεχε με ιταλικό μηχανάκι ( :lol: ) και ένα στο οποίο ανακατεύτηκε ο κολλητός του για να το πάρει, ο Rossi ξεκίνησε από την τελευταία θέση στον τελευταίο αγώνα και πάλι το κέρδισε με μόλις 5 βαθμούς.
Aυτο που του λειπει βασικα ειναι η στοφα του πρωταθλητη..οσο καλος οδηγος και να ναι καποιος αν δεν εχεις αυτη την τρελα για να παρεις απλα την κουπα πρωταθλημα δεν παιρνεις..δειτε πως τρεχει μαρκεζ,ροσσι,ζαρκο ας ουμε και μετα δειτε τον γλειφιτζουρια..
Προφανώς οπως λοιπον και ο πεντροσα ειναι φοβερος οδηγος(αντιπαθης μεν)αλλα δεν..Ο πεντροσα μια φορα περσι εκανε το γιολο οταν βγηκε εκτος ο μαρκεζ και κερδισε τον τελευταιο αγωνα βολτα-παρκο...:rolleyes:
O Pedrosa πληρώνεται για να κερδίζει βαθμούς για το εργοστάσιο και να βοηθάει τον Marquez. Ο οποίος έτσι κι αλλιώς είναι τιμονάρα, οπότε σπάνια τον χρειάζεται. Αντίθετα με κάτι άλλους.
Ηρεμηστε λιγο αμφοτεροι.
Ευχαριστω.
Μαλλον αυτο εννοει..:D
393922
Το αν ο γλυφιτζουριας ειναι συμπαθης η οχι μη ταο μπερδευουμε με το αν ειναι πρωταθλητης η οχι..οπως ολοι εχει το δικο του ξεχωριστο στυλ οδηγησης και ειναι απο τους κορυφαιους οδηγους τον γκριντ!
Αν ηθελε θα μπορουσε να το παίζει και καλός και αστειουλης για να κανει PR αλλα βασικα νομιζω χέστηκε..
Συμφωνώ με την πρώτη πρόταση όχι με τη δεύτερη.
Αν θες κάποιον που είναι εκεί για να κάνει τη δουλειά του και δεν το παίζει αστειούλης κλπ αυτός είναι ο Πεντρόσα. Το να μην κάνεις PR δεν σε κάνει αντιπαθή αλλά η εν γένει συμπεριφορά σου.
Akalestos
14/03/2018, 03:57
Aυτο που του λειπει βασικα ειναι η στοφα του πρωταθλητη..οσο καλος οδηγος και να ναι καποιος αν δεν εχεις αυτη την τρελα για να παρεις απλα την κουπα πρωταθλημα δεν παιρνεις..δειτε πως τρεχει μαρκεζ,ροσσι,ζαρκο ας ουμε και μετα δειτε τον γλειφιτζουρια..
Προφανώς οπως λοιπον και ο πεντροσα ειναι φοβερος οδηγος(αντιπαθης μεν)αλλα δεν..Ο πεντροσα μια φορα περσι εκανε το γιολο οταν βγηκε εκτος ο μαρκεζ και κερδισε τον τελευταιο αγωνα βολτα-παρκο...:rolleyes:
O Pedrosa πληρώνεται για να κερδίζει βαθμούς για το εργοστάσιο και να βοηθάει τον Marquez. Ο οποίος έτσι κι αλλιώς είναι τιμονάρα, οπότε σπάνια τον χρειάζεται. Αντίθετα με κάτι άλλους.
Συμφωνω απολυτα μαζι σας :beer:
FotisFz1
01/04/2018, 16:57
επειδη δεν βρηκα θρεντ για σχολια της τρεχουσας σαιζον το βαζω εδω
http://www.motogp.com/en/news/2018/03/31/schwantz-to-wildcard-at-cota-with-nts/253681
Παιδακι θα μοιαζει ο Γιατρος μπροστα του:p
επειδη δεν βρηκα θρεντ για σχολια της τρεχουσας σαιζον το βαζω εδω
http://www.motogp.com/en/news/2018/03/31/schwantz-to-wildcard-at-cota-with-nts/253681
Παιδακι θα μοιαζει ο Γιατρος μπροστα του:p
Καλό μήνα... ;)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.