PDA

View Full Version : Πρόβλημα με σπινθήρα



MechenuT
27/08/2017, 17:26
Καλησπέρα παιδιά, είμαι νέο μέλος στο forum και εχώ ενα πονοκέφαλο μόνιμο με μία μηχανή που απέκτησα φέτος. Η μηχανή είναι ενα HONDA CBX 250 RS εισαγωγής του 1985 και δέν δίνει σπινθήρα. Την μηχανή την πείρα για να την κάνω στιλ Cafe Racer οπότε και άρχισα για να την βάλω πρώτα μπροστά. Τροφοδοσία εχω κομπλέ απο τα καρμπυρατερ, μετα έβγαλα το μπουζι για να το κάνω σώμα πάνω σε μία βίδα για να δω ε'αν δίνει σπινθήρα και δεν έδινε, μετα βγάζω την μπουζόπιπα και παω με το συρματάκι πανω στην βίδα τοθ κινητήρα να δω αν έχει σπινθήρα ξανά τιποτά. Ανοίγω πλεξούδα και ψάχνω για φθαρμένο καλώδιο ξανα τίποτα, αλλαζω ηλεκτρονική μιας και ο παλιός ιδιοκτήτης μου είπε οτι ειχε κάψει την παλιά ξανά τίποτα, α ξέχασα να αναφέρω οτι η δικιά του μπαταρία ειναι ντεντ και μιας και έχει μόνο μίζα για να παρει μπροστα την συνδέω παράλληλα την μπαταρία του με μπαταρια αυτοκινήτου, επίσης οταν γυρνάω τον διακόπτη η ένδειξη νεκράς όπως και ολα τα υπόλοιπα στο καντραν ανάβουν κανονικά. Μπορείτε να μου προτείνεται κάποια βοήθεια για το πρόβλημα μου? Ευχαριστώ προκαταβολικά!

sapila racing
27/08/2017, 17:36
Mπουζί άλλαξες?
Αν άλλαξες, τότε βρες να δοκιμάσεις αλλον πολλαπλασιαστή.

Δες επίσης μήπως κάποιος προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει παρεμβάλει καποιον αντικλεπτικό διακόπτη.

Αν δεν είναι μπουζί, πολλαπλασιαστής, ηλεκτρονική τότε μένουν τα πηνία.

MechenuT
27/08/2017, 20:59
Μπουζί άλλαξα αλλα και σε αυτό δεν δίνει, αν συνδέσω πολυμετρο στα φισακια που μπαίνουν στον πολλαπλασιαστή θα μου δείξει αν στέλνει ρεύμα κανονικά; γτ τωρα για άλλον πολλαπλασιαστή για το ίδιο μηχανακι θα πρεπει να περιμένω αρκετό καιρό γτ βρίσκω μόνο απ έξω και οχι εγχώρια.

motoexelixis
27/08/2017, 23:15
στο καλωδιο συν, του πολλαπλασιαστη, βγαλτο, και γειωσε το πανω στον κινητηρα, πατωντας μιζα να δεις αν εχει σπινθηρα, αν ναι αλλαζεις ενα πολλαπλασιαστη και τελειωνεις.

Ακομη μπορεις στο φις της ηλεκτρονικης,στο μαυροκοκκινο καλωδιο,να γειωσεις και να δεις αν φερνει μεχρι εκει απο τα πηνεια

telegonos
28/08/2017, 00:07
Καλή τύχη σου εύχομαι με το θεματάκι της ανάφλεξης, κάτι στο κόβει, βρες τι.

Γνώμη μου: To  CBX250RS είναι ένα υπέροχο μονοκύλινδρο της εποχής εκείνης, με πολύ καλή μηχανολογία. Έχει μετάδοση κίνησης στους ΔΥΟ εκκεντροφόρους του, με κοντή καδένα-τεντωτήρα και ενδιάμεσο γρανάζι, για αυτό ακούγεται κιόλλας ο χαρακτηριστικός γραναζωτός ήχος σαν VFR. Ίδιο σύστημα έχει το Suzuki TLS-TLR και τα SV1000 kai Vstrom 1000, αλλά και ο κινητήρας των Ducati Panigale. Είναι ΚΡΙΜΑΑΑΑ αυτό το διαμαντάκι τεχνολογίας, αντί να το φτιάξεις ωραίο κ στην γνήσια μορφή όπως πρέπει να είναι, να το κάνεις καφέρέισερ και να το ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ. Πραγματικά κρίμα.

Βρες κανά άλλο για cafe racer.

OldMan
28/08/2017, 11:49
στο καλωδιο συν, του πολλαπλασιαστη, βγαλτο, και γειωσε το πανω στον κινητηρα, πατωντας μιζα να δεις αν εχει σπινθηρα, αν ναι αλλαζεις ενα πολλαπλασιαστη και τελειωνεις.
Ακομη μπορεις στο φις της ηλεκτρονικης,στο μαυροκοκκινο καλωδιο,να γειωσεις και να δεις αν φερνει μεχρι εκει απο τα πηνεια

2 απορίες:

1: Δημιουργειται σπινθήρας με 12 Volts..??
(αν ναι, γιατι τραβιόμαστε με πολλαπλασιαστες..??)

2: Πόσες ασφάλειες πρέπει να εχει μαζι του για να βραχυκυκλωνει αφοβα το κύκλωμα..??

MechenuT
03/09/2017, 22:04
Καλησπέρα παιδιά, λόγου φόρτου εργασίας δεν μπορούσα να απαντήσω αυτές τις ημέρες. Για το πρόβλημα που είχα τελικά έκανα αυτό που είπε ο φίλος motoexelixis και τελικά χρειάζομαι πολλαπλασιαστή.
Telegonos και αυτός που μου το έδωσε μου εξήγησε τι παίζει με αυτο το μηχανάκι και δεν λέω το αντίθετο αλλα απο την αρχή έψαχνα ενα προτζεκτ για cafe racer και αφού μου εκατσε αυτό θα το φτιάξω έτσι, τώρα πρτσόκομα δεν εχω κάνει πουθενά, το φτιάχνω όλο έτσι ώστε να μπορώ εύκολα να το γυρίσω ξανά στην εργοστασιακή του μορφή. Ευχαριστώ για την βοήθεια και τις απόψεις σας πάντως.!

motoexelixis
04/09/2017, 17:50
χαιρομαι φιλε μου που εβγαλες ακρη