View Full Version : Τι είναι η μοτοσυκλέτα Trial
Allst@rf
28/08/2017, 12:12
Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα κάποιο εφευρετικό μυαλό σκέφτηκε να τοποθετήσει κινητήρα σε ποδήλατο για να μπορεί να μετακινηθεί πιο ξεκούραστα και ίσως πιο μακρυά.Ισως ομως δεν είχε φανταστεί ποσό "μακρυά" θα έφτανε η εφεύρεση του.
Έτσι γεννήθηκε το δίκυκλο που αγαπάμε και παθιαζομαστε όλοι εδώ μέσα,η μοτοσυκλέτα.
Η "ατυχία" ήταν όμως ότι η εποχή που γεννήθηκε ήταν πολύ ταραχώδης.Και έτσι ήρθε ο πόλεμος.
Λόγω όμως της προσαρμοστικότητας της μοτοσυκλέτας ,της ανάγκης για γρήγορες αποφάσεις στο μέτωπο ,του άσχημου οδικού δικτύου η μοτοσυκλέτα προτιμήθηκε για τις στρατιωτικές επιχειρήσεις και έδωσε λύση στις δύσβατες περιοχές.Οι στρατιώτες που επιλέχθηκαν σαν αναβάτες αυτών των "στρατιωτικών" μοτοσυκλετών , αγάπησαν το όχημα αυτό της ελεύθερης μετακίνησης και όταν τελείωσε ο πόλεμος και ήρθαν οι μέρες της ευημερίας και της ανεμελιάς , σκέφτηκαν και αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν την μοτοσυκλέτα ως αγωνιστικό μέσο, γιατί ως γνωστόν η μεγαλύτερη διασκέδαση έρχεται όταν οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν μεταξύ τούς...
Η αθλητική μοτοσυκλέτα είναι γεγονός.Και οι χωμάτινοι αγώνες αναπόφευκτα ήταν οι παλαιότεροι και πιο δημοφιλείς την πρώτη εποχή της μοτοσυκλέτας.
Ο εξαημερος αγώνας Trial στην Σκωτία (scottish six days trial) ήταν και είναι ο παλαιότερος και ακόμα δημοφιλής αγώνας εκτός δρόμου μοτοσυκλετών.
Είναι ένας αγώνας εκτός δρόμου σε αρκετά δύσβατες περιοχές των Σκοτσεζικων εξοχών (highlands) που βασική προϋπόθεση νίκης είναι ο αναβάτης να μην ακουμπήσει τα πόδια του στο έδαφος για όση ώρα βρίσκεται στο πεδίο του αγωνίσματος (ειδική διαδρομή ή section).Να μπορέσει δλδ να κρατήσει όσο δυνατόν καλύτερη ΙΣΟΡΡΟΠΊΑ.Η βασική δεξιότητα δλδ που χρειάζεται μια μοτοσυκλέτα για να μπορέσει να κινηθεί και να προσφέρει διασκέδαση και ψυχαγωγία.
Το άθλημα του Μοτοαλπινισμου είναι γεγονός.
Όσο τα χρόνια περνούσαν οι αγώνες εξελεχθικαν, νέες μορφές αγώνων θεσμοθετήθηκαν,οι αναβάτες και λάτρεις του μοτοσυκλετισμου συσπειρώθηκαν σε λέσχες οι οποίες εξελίχθηκαν σε αθλητικά σωματεία και ομοσπονδίες.
Από τοπικούς αγώνες trial ,ο συναγωνισμός αναπόφευκτα οδήγηθηκε σε διεθνές επίπεδο ,οι αθλητές προπονούνταν και γίνονταν καλύτεροι οπότε και οι μοτοσυκλέτες εξελίχθηκαν ανάλογα.
Η μοτοσυκλέτα trial είναι μια μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου ως επί το πλείστον,η οποία έχει την δυνατότητα να κινηθεί σε πολύ δύσβατα μονοπάτια και εδάφη,ως πολλές φορές ακατόρθωτα από την πλειοψηφία των απλών αναβατών/αθλητών.Ο αναβάτης χρησιμοποιεί την δύναμη του και της δυνατότητές της μοτοσυκλέτας του (Γκάζι, αναρτήσεις,αμπραγιαζ, φρένα) ώστε να καταφέρει να ξεπεράσει τα εμπόδια και πάντα με όσο λιγότερα πόδια ακουμπήσουν στο έδαφος.
Η ισορροπία είναι διασκέδαση!!
Allst@rf
28/08/2017, 12:17
387835
Allst@rf
28/08/2017, 12:58
Οι μοτοσυκλέτες trial πλέον είναι εδώ και αρκετά χρόνια ,παναλαφρες κατασκευές ,της τάξης των 65 κιλών ,οι οποίες στα κατάλληλα χέρια, υπερπηδουν εμπόδια τα οποία είναι ακατόρθωτα στους μέσους ή ακόμα και περισσότερο έμπειρους αναβάτες.
Οι αθλητές του Trial προπονούνται σκληρά , γιατί το καλό αλλά συνάμα δύσκολο με το trial είναι ότι για να προχωρήσεις πρέπει να έχεις σχεδόν τελειοποίησει τις βασικές τεχνικές του πως τοποθετούμε το σώμα μας, βασικών εμποδίων και πάνω από όλα ισορροπίας αλλιώς πάντα υπάρχει και η απλή μετάβαση ενός σχετικά δύσβατου μονοπατιού σε ορεινή διαδρομή για απλή αναψυχή και βόλτα στο βουνό.
Προσωπικά ύστερα από μερικά χρόνια στις ασφάλτινες μοτοσυκλέτες ,με έτρωγε το μικρόβιο του χώματος.Αφου τελικά πέρασα και από το enduro και πραγματικά αγάπησα την χωμάτινη μοτοσυκλέτα και το βουνό,γνωριστηκα με πολύ κόσμο και αναβάτες κάθε επιπέδου , λόγω και της αγωνιστικής μου ενασχόλησης ως επί το πλείστον οργανωτικά μέσα από το αθλητικό σωματείο του Λουτρακίου.
Η καθοριστική μου γνωριμία και φιλία με έναν από τους παλαιότερους αθλητές και αγωνιζόμενους στην Ελλάδα και μέλος του σωματείου με πλούσιο παλμαρέ στο enduro και γνώσεις πάνω στην αθλητική μοτοσυκλέτα , μίας και ο ίδιος ασχολήθηκε με το trial κάποια στιγμή και αγάπησε την ομορφιά του συγκεκριμένου αθλήματος,με έφερε στην ευχάριστη θέση να πω πως το trial είναι πλέον το πάθος μου.
Όλο αυτό το κατεβατο το έγραψα γιατί αισθάνομαι την ανάγκη να πω ότι πολύ θα ήθελα να δω κάποια στιγμή το άθλημα του trial στην Ελλάδα να λάβει την αναγνώριση που του αξίζει.Ειναι ένα άθλημα που διδάσκει την υπομονή και την επιμονή (όπως όλα τα αθλήματα βέβαια) αλλά είναι και ένα άθλημα που λόγω της φύσης του που είναι η χαμηλές ταχύτητες ,σου δίνει την ευκαιρία να βλέπεις τα πράγματα με πιο αργό Ρυθμό ,να τα εξετάζεις και να τα απολαμβάνεις πιο ήρεμα και δίνοντας στους περισσότερο χρόνο.
Με χαρά μου προσκαλώ όποιον συνάδελφο μοτοσυκλετιστη θέλει να γνωρίσει το άθλημα του trial, οπότε θέλει να έρθει μια βόλτα από τα μέρη μου και να καβαλήσει μια μοτοσυκλέτα trial και να απολαύσει τον μοτοαλπινισμο.
doctoras
28/08/2017, 17:59
Θα ηθελα να το ψαξω το θεμα με trial μιας και προέρχομαι απο χωματινες μονοπαταδες και καποιας ηλικιας πια η ταχύτητα δε με απασχολει καθόλου (φοβου των ενδεχόμενων τραυματισμών).
Εχω δει διάφορα βιντεο σχετικα, το τερέν πρεπει απαραιτήτως να ειναι διαμορφωμένο πιστακι. Γιατι τον μοτοαλπισμο τον εχω διαφορετικά.στο μυαλο μου χωρις κορδελες οριοθέτησης ελευθερα στο πλησιέστερο χωματινο(και βραχώδη) περιβάλλον σου.
Πες μας περισσοτερα σχετικα με τα τερεν και την χρήσεις σε αυτα
Allst@rf
28/08/2017, 21:36
Θα ηθελα να το ψαξω το θεμα με trial μιας και προέρχομαι απο χωματινες μονοπαταδες και καποιας ηλικιας πια η ταχύτητα δε με απασχολει καθόλου (φοβου των ενδεχόμενων τραυματισμών).
Εχω δει διάφορα βιντεο σχετικα, το τερέν πρεπει απαραιτήτως να ειναι διαμορφωμένο πιστακι. Γιατι τον μοτοαλπισμο τον εχω διαφορετικά.στο μυαλο μου χωρις κορδελες οριοθέτησης ελευθερα στο πλησιέστερο χωματινο(και βραχώδη) περιβάλλον σου.
Πες μας περισσοτερα σχετικα με τα τερεν και την χρήσεις σε αυτα
Η ομορφιά του Trial , κρύβεται σε πολλά πλεονεκτήματα που δεν είναι άμεσα ορατά.
Ένα από αυτά είναι και το τεραιν προπόνησης.Το trial δεν χρειάζεται ειδικές πίστες προπόνησης για να εξασκηθεί , όπως π.χ. το motocross ή ίσως το enduro αν μιλάμε για αγωνιστικη ενασχόληση.
Ειδικά δε η βασική τεχνική του trial για εξάσκηση της ισορροπίας δεν χρειάζεται απόλυτος τίποτα.Ξεκλεβεις μια ωρίτσα την ημέρα , κατεβαίνεις στην αυλή σου, γκαράζ, αποθήκη ,ή ακόμα και στο δρόμο και κάνεις ισορροπία!!
Η τεχνική για τις στροφές και τις μετατοπίσεις του μπροστά τροχού το ίδιο .Σ'ενα χώρο περίπου 10m^2 μπορείς να εξασκήσεις τις στροφές και τις μετατοπίσεις!!!
Όταν βέβαια κάποιος προχωρήσει αρκετά θα πρέπει να βρεί ένα σημείο στο κοντινότερο βουνό με φυσικά εμπόδια (Βράχους, πρανή, απότομες ανηφοροκατηφορες κτλ) ώστε να μπορέσει να προχωρήσει.
Π.χ. οι κοίτες των ποταμών και των ρεμάτων προσφέρουν πολύ καλό πεδίο προπονήσης , λόγω της διαμόρφωσης του εδάφους και των βράχων που έχουν .
devil's animal
29/08/2017, 06:35
ωραια ολα αυτα ρε παιδια, και ειναι πραγματικα εντυπωσιακο να βλεπεις να κανουν αλμα στατικο με την μοτοσυκλετα, αλλα δεν εγκυμονει τραυματισμους το να πεσεις π.χ. απο ενα υψος 1,5-2 μετρα?
ειτε για να πας να το ανεβεις, ειτε για να το κατεβεις...
επισης μονο εγω βλεπω τρελη καταπονηση στα γονατα και τις αρθρωσεις γενικοτερα?:confused:
Allst@rf
29/08/2017, 10:02
Πολύ καλή παρατήρηση Σταύρο, ευχαριστώ.
Οι αθλητές που έχουν φτάσει σε επίπεδο να δοκιμάζουν να κάνουν τέτοια δύσκολα άλματα ,δεν επιχειρούν να το κάνουν χωρίς βοηθό(minder),και στις προπονήσεις και στους αγώνες,όπως ίσως έχετε παρατηρήσει στις μεγάλες διοργανώσεις.Επειδη οι μοτοσυκλέτες trial έχουν μικρό βάρος , είναι πλεονέκτημα και σε αυτόν τον τομέα , αφού ο minder μπορεί να το κρατήσει σχετικά εύκολα.
Οι καταπονήσεις στα γόνατα σαφώς και υπάρχουν , όπως και στα περισσότερα αθλήματα που χρησιμοποιούνται πολύ τα πόδια, γι'αυτό χρειάζεται να γυμναζόμαστε και λίγο ,με τις βασικές κινήσεις (βαθειά καθίσματα, άρσεις θανάτου κτλ) ώστε οι μύες των ποδιών να απορροφήσουν την κρούση.Στο αρχικό και μέσο επίπεδο όμως που είναι δύσκολο να δοκιμάσεις δύσκολα εμπόδια ο κίνδυνος είναι ελάχιστος γιατί εύκολα τα πόδια βρίσκουν επαφή με το έδαφος γιατί λείπει η σέλα που σου επιτρέπει να κάθεσαι αρκετά βαθειά .
Αυτό που σίγουρα καταλαβαίνουμε είναι ότι, το βάρος του αναβάτη παίζει μεγάλο ρόλο στις πτώσεις, όπως επίσης και οι ελαστικότητα των μυών.
Πολύ σημαντικό είναι να κάνει ο αθλητής πολλές διατάσεις , πολλές φορές μέσα στην εβδομάδα ,και σαφώς καλό ζεσταμα πριν τις προπονήσεις.
Δε κατάλαβα αυτό με τον βοηθό τι εννοείς.
Δε κατάλαβα αυτό με τον βοηθό τι εννοείς.
Ενα φιλαρακι, κατα προτίμηση ψηλο και χοντρό, να πεσεις πανω του...
Allst@rf
29/08/2017, 11:42
Δε κατάλαβα αυτό με τον βοηθό τι εννοείς.
Κάποιος ο οποίος βρίσκεται στην κορυφή του εμποδίου και ο οποίος προσέχει σε περίπτωση πτώσης να συγκρατήσει τη μοτοσυκλέτα ώστε να μην πέσει πάνω σου ή παρασυρθείς μαζί της στη πτώση , κάτι το οποίο θα προκαλέσει μεγαλύτερο τραυματισμό.Με αυτό τον τρόπο αφήνεις απλός το σώμα σου να πέσει ,τις περισσότερες φορές με τα πόδια.
Οι τραυματισμοί στο trial είναι σπάνιοι, ιδιαίτερα δε στο υψηλό επίπεδο ,π.χ. του Παγκόσμιου πρωταθλήματος ,γιατί οι αναβάτες είναι και πολύ γυμνασμενοι αλλά έχουν και τέλεια ισορροπία με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να προσγειώνονται στα πόδια τούς.
Allst@rf
29/08/2017, 11:43
Ενα φιλαρακι, κατα προτίμηση ψηλο και χοντρό, να πεσεις πανω του...
Καλώς τον και ας άργησε...
:p
Allst@rf
29/08/2017, 12:59
387855
devil's animal
29/08/2017, 15:29
Πολύ καλή παρατήρηση Σταύρο, ευχαριστώ.
Οι αθλητές που έχουν φτάσει σε επίπεδο να δοκιμάζουν να κάνουν τέτοια δύσκολα άλματα ,δεν επιχειρούν να το κάνουν χωρίς βοηθό(minder),και στις προπονήσεις και στους αγώνες,όπως ίσως έχετε παρατηρήσει στις μεγάλες διοργανώσεις.Επειδη οι μοτοσυκλέτες trial έχουν μικρό βάρος , είναι πλεονέκτημα και σε αυτόν τον τομέα , αφού ο minder μπορεί να το κρατήσει σχετικά εύκολα.
δλδ ρε συ Κωστα, πες οτι εχεις φυγει απο το επιπεδο "περναω κορμους" και εχεις παει στο επιπεδο "κροκαλες μισου μετρου και ενος μετρου", πρεπει να κουβαλας φιλαρακι σου στα ποταμια και στις ραχουλες για να σε κραταει να μην πεσεις και γκρεμοτσακιστεις?:confused:
μονο εμενα μου φαινεται αβολο αυτο?
και δεν λεω να πας σε επιπεδο αγωνων....φανταζομαι οτι μπορει ενας ερασιτεχνης σε καλο επιπεδο να μπορει να κατεβει ή να ανεβει εναν βραχο ενος μετρου π.χ. ή μια αποτομη πλαγια με "φυσικα σκαλοπατια" μισου μετρου....
για δωσε μας τα φωτα σου γιατι αν ειναι καθε φορα που θα θελω να παω εγω για προπονηση να πρεπει να μπορουν και αλλοι 2-3 για να εχουν τα φαρμακεια, τις γαζες, τα ιωδια και τους παγους ευκολα...φασκελοκουκουλωστα...:lol::lol:
SHOOTER045
29/08/2017, 15:58
Θα λες
- πάω για προπόνηση με εναν φιλο στο βουνό
Brokebak mountain κι ετς...
taisteal
29/08/2017, 16:03
δλδ ρε συ Κωστα, πες οτι εχεις φυγει απο το επιπεδο "περναω κορμους" και εχεις παει στο επιπεδο "κροκαλες μισου μετρου και ενος μετρου", πρεπει να κουβαλας φιλαρακι σου στα ποταμια και στις ραχουλες για να σε κραταει να μην πεσεις και γκρεμοτσακιστεις?:confused:
μονο εμενα μου φαινεται αβολο αυτο?
και δεν λεω να πας σε επιπεδο αγωνων....φανταζομαι οτι μπορει ενας ερασιτεχνης σε καλο επιπεδο να μπορει να κατεβει ή να ανεβει εναν βραχο ενος μετρου π.χ. ή μια αποτομη πλαγια με "φυσικα σκαλοπατια" μισου μετρου....
για δωσε μας τα φωτα σου γιατι αν ειναι καθε φορα που θα θελω να παω εγω για προπονηση να πρεπει να μπορουν και αλλοι 2-3 για να εχουν τα φαρμακεια, τις γαζες, τα ιωδια και τους παγους ευκολα...φασκελοκουκουλωστα...:lol::lol:
Και για enduro να πας,πάλι πρέπει να έχεις κόσμο μαζί.
Και σε πολλές περιπτώσεις σε κρατάνε μην απστομηθείς
:lol:
Allst@rf
29/08/2017, 17:40
δλδ ρε συ Κωστα, πες οτι εχεις φυγει απο το επιπεδο "περναω κορμους" και εχεις παει στο επιπεδο "κροκαλες μισου μετρου και ενος μετρου", πρεπει να κουβαλας φιλαρακι σου στα ποταμια και στις ραχουλες για να σε κραταει να μην πεσεις και γκρεμοτσακιστεις?:confused:
μονο εμενα μου φαινεται αβολο αυτο?
και δεν λεω να πας σε επιπεδο αγωνων....φανταζομαι οτι μπορει ενας ερασιτεχνης σε καλο επιπεδο να μπορει να κατεβει ή να ανεβει εναν βραχο ενος μετρου π.χ. ή μια αποτομη πλαγια με "φυσικα σκαλοπατια" μισου μετρου....
για δωσε μας τα φωτα σου γιατι αν ειναι καθε φορα που θα θελω να παω εγω για προπονηση να πρεπει να μπορουν και αλλοι 2-3 για να εχουν τα φαρμακεια, τις γαζες, τα ιωδια και τους παγους ευκολα...φασκελοκουκουλωστα...:lol::lol:
Αν μια παρέα ανθρώπων τους αρέσει το trial και αθλούνται σε αυτό ,που είναι το περίεργο στο να πηγαίνουν για προπόνηση όλοι μαζί και ο ένας να κάνει βοηθός στον άλλο,αν θέλουν να δοκιμάσουν κάτι δύσκολο;;)
Το είπα και παραπάνω.Σε πολλά αθλήματα υπάρχει ο κίνδυνος τραυματισμού . Ειδικά δε στα μηχανοκίνητα ο κίνδυνος είναι αυξημένος λόγω και των ταχυτήτων που αναπτύσσονται κατά την διάρκεια τους.
Το trial μπορώ να πω ότι είναι το ασφαλέστερο μηχανοκίνητο άθλημα , γιατί σαφώς δεν αναπτύσσονται ταχύτητες αλλά και λόγω της κατασκευής των μοτοσυκλετών trial (χαμηλό βάρος, χαμηλή θέση οδήγησης λόγω τις έλλειψης σέλας) τις οποίες σε νορμάλ συνθήκες προπόνησης μπορείς να τις συγκρατήσεις εύκολα χωρίς να σε παρασύρει σε πτώση.
Allst@rf
29/08/2017, 17:41
Θα λες
- πάω για προπόνηση με εναν φιλο στο βουνό
Brokebak mountain κι ετς...
Αυτή τη ρετσινιά την έχουν οι εντουραδες εδώ και χρόνια...
:p
devil's animal
29/08/2017, 18:27
Αν μια παρέα ανθρώπων τους αρέσει το trial και αθλούνται σε αυτό ,που είναι το περίεργο στο να πηγαίνουν για προπόνηση όλοι μαζί και ο ένας να κάνει βοηθός στον άλλο,αν θέλουν να δοκιμάσουν κάτι δύσκολο;;)
Το είπα και παραπάνω.Σε πολλά αθλήματα υπάρχει ο κίνδυνος τραυματισμού . Ειδικά δε στα μηχανοκίνητα ο κίνδυνος είναι αυξημένος λόγω και των ταχυτήτων που αναπτύσσονται κατά την διάρκεια τους.
:hmm: δεν μ'αρεσει να πεφτω...οχι πως δεν το δοκιμασα...το δοκιμασα...:lol:...
αλλα κατοπιν ωριμου σκεψεως αποφασισα οτι δεν μ'αρεσει...:roflmao:
δεν ξερω πως την βρισκουν οι εντουραδες που πεφτουν ανα 200-300 μετρα...ουτε πως την βρισκετε εσεις οι τραϊελαδες να πεφτετε πανω σε αλλους απο υψος...:bawl:
αμ, οι αλλοι οι μοτοκροσαδες ....που πεφτουν απο καμια 20αρια μετρα μετα απο αλμα...:cry::sick:
τελικα μονο οι χαρλεαδες ειναι αθικτοι...το πολυ πολυ να στραμπουληξουν κανεναν αστραγαλο αμα γυρει το τανκερ....:p
καλες προπονησεις σε ολους...σε οτι και αν αρεσκονται....
:beer::beer:
Allst@rf
29/08/2017, 18:44
Από τότε που ασχολήθηκα με το trial , έπαψα να ανησυχώ για το αν θα χτυπήσω αν πέσω.Οι πτώσεις είναι πολύ σπάνιες ,ναι μεν γιατί και γω είμαι γυμνασμενος και έχω μια καλή ελαστικότητα αλλά και γιατί το άθλημα είναι αρκετά φιλικό.
Χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν ,αυτό που κάνω εγώ είναι άθλημα.Κανω πολύ συχνά προπόνηση για να ακολουθήσω όλους τους αγώνες του Πανελληνίου πρωταθλήματος,το trial για μένα είναι πάθος.
Προφανώς Σταύρο εσύ αναφέρεσαι στους λεγόμενους "weekend warriors" .
Οι αθλητές του enduro , κλάσεις πανελληνίου πρωταθλήματος , σπάνια πέφτουν...
Οι αθλητές του motocross , πέφτουν αλλα όχι συχνά.Το motocross είναι πολύ επικίνδυνο άθλημα.
SHOOTER045
29/08/2017, 19:07
:hmm: δεν μ'αρεσει να πεφτω...οχι πως δεν το δοκιμασα...το δοκιμασα...:lol:...
αλλα κατοπιν ωριμου σκεψεως αποφασισα οτι δεν μ'αρεσει...:roflmao:
δεν ξερω πως την βρισκουν οι εντουραδες που πεφτουν ανα 200-300 μετρα...ουτε πως την βρισκετε εσεις οι τραϊελαδες να πεφτετε πανω σε αλλους απο υψος...:bawl:
αμ, οι αλλοι οι μοτοκροσαδες ....που πεφτουν απο καμια 20αρια μετρα μετα απο αλμα...:cry::sick:
τελικα μονο οι χαρλεαδες ειναι αθικτοι...το πολυ πολυ να στραμπουληξουν κανεναν αστραγαλο αμα γυρει το τανκερ....:p
καλες προπονησεις σε ολους...σε οτι και αν αρεσκονται....
:beer::beer:
Έχει τύχει να πεφτω ανα 2/3 μέτρα ,αλλά σε πληροφορω οτι σχεδόν όλες τα χρόνια ενασχόλησης με τα χώματα ήταν ανέπαφες.
Αμα πας μια φορά θα κολλήσεις.
Trial μια φορά δοκιμασα και σπάθα πλάκα απο την ροπή απο 0 που ανεβάζουν.
Σίγουρα θέλει εκγύμναση (εσύ τέτοιο πρόβλημα δεν έχεις)
Το trial προϋποθέτει ορθοστασία για πολύ ώρα,αλλά σου δίνει και ευχαρίστηση.
Το ζητούμενο (διορθωστε με οι ποιο ειδικοί) δεν είναι η απόλυτη ταχύτητα, αλλά η υπερπήδηση των εμποδίων
Allst@rf
29/08/2017, 19:38
Δεν υφίσταται θέμα ορθοστασίας ,για τον απλό λόγο ότι στην ουσία γυμνάζεσαι , κινείσαι πάνω στο μηχανάκι , δεν είσαι κούτσουρο.
Το trial προϋποθέτει συνεχόμενη κίνηση,αλλιώς...ούτε καν στρίβει!
devil's animal
29/08/2017, 22:39
Από τότε που ασχολήθηκα με το trial , έπαψα να ανησυχώ για το αν θα χτυπήσω αν πέσω.Οι πτώσεις είναι πολύ σπάνιες ,ναι μεν γιατί και γω είμαι γυμνασμενος και έχω μια καλή ελαστικότητα αλλά και γιατί το άθλημα είναι αρκετά φιλικό.
Χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν ,αυτό που κάνω εγώ είναι άθλημα.Κανω πολύ συχνά προπόνηση για να ακολουθήσω όλους τους αγώνες του Πανελληνίου πρωταθλήματος,το trial για μένα είναι πάθος.
Προφανώς Σταύρο εσύ αναφέρεσαι στους λεγόμενους "weekend warriors" .
Οι αθλητές του enduro , κλάσεις πανελληνίου πρωταθλήματος , σπάνια πέφτουν...
Οι αθλητές του motocross , πέφτουν αλλα όχι συχνά.Το motocross είναι πολύ επικίνδυνο άθλημα.
ναι, η αληθεια ειναι οτι δεν εχουμε ολοι την ευχερεια να καβαλαμε καθημερινα....
και οχι απλα να καβαλαμε καθημερινα...αλλα να κανουμε και προπονηση....
ναι, η αληθεια ειναι οτι δεν εχουμε ολοι την ευχερεια να καβαλαμε καθημερινα....
και οχι απλα να καβαλαμε καθημερινα...αλλα να κανουμε και προπονηση....
Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο......
Στην ελλαδα το 95 % των αθλητων του οποιοδηποτε πρωταθληματος στο μηχανοκινητο βασιζονται στους χομπιστες του Σαββατοκυριακου.....
( Ο τυχεροι και ποιο προπονημενοι ειναι αυτοι που ειτε εχουν χωρους ακριβως εξω απο το σπιτι τους ...Ειτε αυτοι που εχουν και τα τεσσερα Σαββατοκυριακα του μηνα στην διαθεση τους...)
Ολοι θεωρουνται αθλητες ασχετως ρυθμου προπονησεως και ασχετος θεσεως στον καθε αγωνα που παιρνουν μερος.....Και φυσικα χωρις αυτους ( του Σαββατοκυριακου) δεν θα υπηρχαν καν πρωταθληματα.....!!
Προσωπικα, αυτό που γουσταρω περισσοτερο στα trial, ειναι η σέλα τους...!! :p
Υ.Γ.
Εκείνο το μηχανακι του Λέφα, τι απέγινε..??
Allst@rf
30/08/2017, 12:47
Προσωπικα, αυτό που γουσταρω περισσοτερο στα trial, ειναι η σέλα τους...!! :p
Υ.Γ.
Εκείνο το μηχανακι του Λέφα, τι απέγινε..??
Έχω ακούσει απο τους παλαιότερους (σαν και σένα ενα πράμα :p ),για αυτή τη κατασκεύη.
παίζει κανα link με την ιστορία να μορφωθούμε;
doctoras
30/08/2017, 15:05
Μιας που αναφέρθηκε ο Μοτοαλπισμος να αναφερω και τα εξης, συμμετέχουν τοσο τραιαλ, εντουρο ακομη και ελαφριά dual sport μηχανακια
Το ποιντ δεν ειναι οι χρονοι ουτε η ευρεση και αναβαση βράχων ως μονοπώλιο, παρα την ιχνηλάτηση μονοπατιών την διερεύνηση εκτος χάραξης τερέν και καθε λογης ελευθερης πρωτοβουλίας κίνησης (με γνώμονα την προστασία και οχι βανδαλισμό του φυσικου περιβάλλοντός).
Η ιταλοι της beta εβγαλαν αρκετα μοντελακια και δεν ξερω αν συνεχίζουν να βγαζουν με κωδικο "alp". Η ktm εβγαλε την σειρα freeride η οποια παρα την διαφοροποιημένη ταση του μαρκετινκ ουσιαστικα μιλαμε για ικανοτατο motoalpismo
Allst@rf
30/08/2017, 16:04
Μιας που αναφέρθηκε ο Μοτοαλπισμος να αναφερω και τα εξης, συμμετέχουν τοσο τραιαλ, εντουρο ακομη και ελαφριά dual sport μηχανακια
Το ποιντ δεν ειναι οι χρονοι ουτε η ευρεση και αναβαση βράχων ως μονοπώλιο, παρα την ιχνηλάτηση μονοπατιών την διερεύνηση εκτος χάραξης τερέν και καθε λογης ελευθερης πρωτοβουλίας κίνησης (με γνώμονα την προστασία και οχι βανδαλισμό του φυσικου περιβάλλοντός).
Η ιταλοι της beta εβγαλαν αρκετα μοντελακια και δεν ξερω αν συνεχίζουν να βγαζουν με κωδικο "alp". Η ktm εβγαλε την σειρα freeride η οποια παρα την διαφοροποιημένη ταση του μαρκετινκ ουσιαστικα μιλαμε για ικανοτατο motoalpismo
Παρά πολύ καλή παρατήρηση!
Πρόσφατα η montesa έβγαλε το 4 ride, ακριβώς για τέτοιες καταστάσεις.Απλες βόλτες στο βουνό,με αρκετά μεγάλες δυνατότητες (αναλόγως και τα χέρια βέβαια) με μεγαλύτερο τεποζιτο και σέλα για αυτονομία και σκοπό την αναψυχή ως επί το πλείστον.
mitsos_ktm
04/09/2017, 13:23
Έχω ακούσει απο τους παλαιότερους (σαν και σένα ενα πράμα :p ),για αυτή τη κατασκεύη.
παίζει κανα link με την ιστορία να μορφωθούμε;
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=125415
http://ardin-rixi.gr/archives/197141
Δεινόσαυρος
12/09/2017, 21:16
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=125415
http://ardin-rixi.gr/archives/197141
Αυτά τα λινκς είναι ποερισσότερο για το 900 το Ντουκάτι με το πρωτότυπο μπροστινό. Νομίζω οτι ο φίλος ρωτάει για το τράιαλ το 370αρι με το μονόμπρατσο.
Υπάρχουν αρκετά λινκς στο διαδύκτιο αν ψάξεις, δεν έχω πρόχειρα, αλλά αν δεν βρείς ξαναρώτα. Πάντως σαν σημείο εκκίνησης υπάρχει και η Γουικι (https://en.wikipedia.org/wiki/Lefas):
388268
Υπήρχε και μια καλή περιγραφή στο https://www.southbayriders.com/, αλλα είναι απο το 2007, θα πρέπει να σκαλίσεις.
Τώρα για το πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή το μηχανάκι, αν υπάρχει καν, ή αν είναι προσιτό στο κοινό, ιδέα δεν έχω.
Allst@rf
06/11/2017, 12:43
Ενας πολυ ομορφος αγωνας εγινε χθες στα Τρικαλα Θεσσαλιας απο την τοπικη λεσχη,στα πλαισια του Πανελληνιου πρωταθληματος Ελλαδας.
Η διοργανωση υποδειγματικη ,μαζι με την παρουσιαση των νεων μοντελων Enduro μοτοσυκλετων για το 2018 με εξυπνα προγραμματισμενο Test ride ,ωστε να κρατησει το ενδιαφερον του κοσμου προσυλωμενο στον αγωνα ως επι το πλειστον.
Ο κοσμος που μαζευτηκε θυμισε περασμενες καλες εποχες του αγωνισματος και με χαρα ειδαμε αθλητες,διοργανωτες και ομοσπονδια οτι μπορουμε να ανεβασουμε το Trial στην Ελλαδα στο υψος που του αξιζει.
Allst@rf
06/11/2017, 13:35
Πολυ ομορφες φωτο και απο τους της αναβατες της Beta Fuoristrada.
Allst@rf
19/01/2018, 07:35
Πολλές οι μεταγραφές φέτος στο παγκόσμιο Trial ,με σημαντικότερη πιστεύω την μετακίνηση του μεγαλύτερου νέου ταλέντου αυτή την στιγμή ,του νεαρού Ισπανού Jaime Busto ,που αφήνει την Montesa για την Gas Gas .
Το πρωτάθλημα x trial (Trial σε εσωτερικούς χώρους με τεχνητά εμπόδια) έχει ήδη ξεκινήσειε δύο αγώνες σε Γαλλία και Αγγλία και νικητή και στους δύο τον Toni Bou.
392294
Καλή μοτοσυκλετιστικη και αγωνιστική χρονιά!!
Allst@rf
19/01/2018, 07:38
Ολοταχώς για τον 12ο τίτλο...
392295
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.