View Full Version : Κρεμασμένα πόδια
kapetan amerika
07/09/2017, 22:13
Αυτούς που έχουν κρεμασμένα τα πόδια όταν οδηγούν από μικρά μηχανάκια μέχρι mega scooters, μερικά εκατοστά πάνω απ' το έδαφος, απορώ ειλικρινά ποιοι τους έδωσαν δίπλωμα οδήγησης! Όχι μόνο είναι κουραστικό αλλά είναι και επικίνδυνο, σε περίπτωση που πέσεις με ταχύτητα πάνω σε σαμάρι ή λακούβα!
Και τι σε κόφτει δικά σου είναι τα πόδια η το μηχανακι;;αν δεν αισθάνεσαι άνετα με αυτό μη το κάνεις αλλά μη το κατακρίνεις κιόλας...ο καθένας πέρα από τη τεμπελιά μπορεί να χει δικούς του λόγους...εσυ μη το κανεις:wave2:
christoi
08/09/2017, 01:08
Μετά το ποδόφρενο, σειρά έχει η ποδανάρτηση.
Ο άνθρωπος έθεσε έναν προβληματισμό και καλά έκανε. Γιατί τέτοια αντιμετώπιση;
Πολλοί το κάνουν και ίσως κάποιοι δεν έχουν συνειδητοποιήσει πόσο εύκολο είναι να την πατήσουν.
Προβληματισμος by my personal opinion:εχετε προσέξει το ταδε?δεν ειναι επικίνδυνο?μηπως θα πρεπε να γινει αυτο ρε παιδια??και εγω σε ταξιδι με μηχανη και οχι σκουτερ κρεμάω τα ποδια μου κανα 10 λεπτο..πιαστηκα..θα δωσω και για αυτο λογαριασμο ας ουμε??ενοχλω καποιον η ο αλλος μπορει να κρινει την εμπειρία μου ωστε να μην παθω κατι...απάντησα ετσι άκομψα γιατι δεν βλεπω το λογο της ''επίθεσης'' να το πω έτσι προς τον α,β,γ αγνωστο χ.κατι που εχουμε αρχισει και κανουμε τελευταία ολο και συχνότερα εμει οι αλάνθαστοι.:wave2:
ΑΑ μην ξεχασω καμια φορα αφήνω το ενα χερι για κανα 3 λεπτο εεε...η σηκώνομαι στιγμιαία να ξεπιαστω...
PortisHead
08/09/2017, 08:33
Αν ξαναδω καποιον με κρεμασμενα τα ποδια απο το μηχανακι...θα του τα κοψω.
Καθαρές δουλειες.
:lol:
DoctoR_k6
08/09/2017, 09:18
Και τι σε κόφτει δικά σου είναι τα πόδια η το μηχανακι;;αν δεν αισθάνεσαι άνετα με αυτό μη το κάνεις αλλά μη το κατακρίνεις κιόλας...ο καθένας πέρα από τη τεμπελιά μπορεί να χει δικούς του λόγους...εσυ μη το κανεις:wave2:
Προβληματισμος by my personal opinion:εχετε προσέξει το ταδε?δεν ειναι επικίνδυνο?μηπως θα πρεπε να γινει αυτο ρε παιδια??και εγω σε ταξιδι με μηχανη και οχι σκουτερ κρεμάω τα ποδια μου κανα 10 λεπτο..πιαστηκα..θα δωσω και για αυτο λογαριασμο ας ουμε??ενοχλω καποιον η ο αλλος μπορει να κρινει την εμπειρία μου ωστε να μην παθω κατι...απάντησα ετσι άκομψα γιατι δεν βλεπω το λογο της ''επίθεσης'' να το πω έτσι προς τον α,β,γ αγνωστο χ.κατι που εχουμε αρχισει και κανουμε τελευταία ολο και συχνότερα εμει οι αλάνθαστοι.:wave2:
ΑΑ μην ξεχασω καμια φορα αφήνω το ενα χερι για κανα 3 λεπτο εεε...η σηκώνομαι στιγμιαία να ξεπιαστω...
Αντε κ δεν σου αρεσε η ερωτηση για χ,ψ λογους...μην του απαντας τοτε. :smokin:
(Teos χωρις παρεξηγηση δεν παει για εσενα το απο κατω)
Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να απαναταει καποιος σε ολα τα μηνυματα, του αρεσει/δεν του αρεσει το θεμα....
Απαντατε σε οσα/οσους θελετε να κανετε κουβεντα....
Εχω κουραστει να διαβαζω σε πολλα θεματα μερικων (που απαντανε στα παντα) την αποψη ασχετως αν θελουν να βοηθησουν ή οχι (αρκει να μπουν μεσα κ να πεταξουν την ''γνωμη'' τους).
Οσο για το θεμα...εγω δεν εχω δει κ πολλους να οδηγουν ετσι παραμονο για λιγο.
Κ γω το κανω μερικες φορες σε μεγαλες βολτες με το μεγαλο(με το σκουτερ ποτε ουτως η αλλως ειναι ξεκουραστο).
Eχεις δικιο εννοείται κατα κυριο λογο αποφευγω να μπαινω στη διαδικασια αλλα πλεον κατακρίνουμε και το πως θα πρεπει να καθεται ο αλλος στη σελα του..δε μιλαμε για τα αυτονόητα κρανη και σχετικα.. εε καπου λιγο μου την εδωσε το υφος του ποστ..αν ηταν απλως προβληματισμος δεν θα απαντουσα καν..:wave2:
telegonos
08/09/2017, 09:36
Πάντως, επικίνδυνο είναι. Το πάτημα των ποδιών στα μαρσπιέ, δημιουργεί ένα σημείο στήριξης του σώματος, το οποίο μαζί με το κάθισμα στην σέλα, δύο σημεία, ορίζουν μια ευθεία. Μια ευθεία, δλδ ένα δέσιμο του σώματος, με την μηχανή.
Αν κάτι πάει να μας κουνήσει, να αλλάξει την θέση μας πάνω στο μοτό, τα ΔΥΟ σημεία στήριξης μας δίνουν δέσιμο με την μηχανή.
Αντίθετα με τα πόδια κρεμασμένα, μένει σκέτο το σημείο επαφής σέλα. Ένα σημείο επαφής, δεν ορίζει ευθεία, οτιδήποτε μπορεί να περιστραφεί γύρω από αυτό.
Σε ένα δυνατό φρενάρισμα ή μια λακούβα ή ένα ελιγμο ξαφνικό, που δεν θα προλάβουμε να πατήσουμε τα πόδια, είτε θα φύγουμε σαν σακί με πατάτες, είτε θα στηριχτούμε ως δεύτερο σημείο με τα χέρια από το τιμόνι, πράγμα το οποίο ΕΠΙΣΗΣ είναι λάθος και επικίνδυνο.
Και εγω τα κρεμαω που και που στο σκουτερ οταν κανω αποστασεις ανω τις 1 ωρας.
Ειναι ετσι η θεση των ποδιων διαφορετικα απο την μηχανη που με χτυπαει χαμηλα στην ουρα παρα πολυ.
Πάντως, επικίνδυνο είναι. Το πάτημα των ποδιών στα μαρσπιέ, δημιουργεί ένα σημείο στήριξης του σώματος, το οποίο μαζί με το κάθισμα στην σέλα, δύο σημεία, ορίζουν μια ευθεία. Μια ευθεία, δλδ ένα δέσιμο του σώματος, με την μηχανή.
Αν κάτι πάει να μας κουνήσει, να αλλάξει την θέση μας πάνω στο μοτό, τα ΔΥΟ σημεία στήριξης μας δίνουν δέσιμο με την μηχανή.
Αντίθετα με τα πόδια κρεμασμένα, μένει σκέτο το σημείο επαφής σέλα. Ένα σημείο επαφής, δεν ορίζει ευθεία, οτιδήποτε μπορεί να περιστραφεί γύρω από αυτό.
Σε ένα δυνατό φρενάρισμα ή μια λακούβα ή ένα ελιγμο ξαφνικό, που δεν θα προλάβουμε να πατήσουμε τα πόδια, είτε θα φύγουμε σαν σακί με πατάτες, είτε θα στηριχτούμε ως δεύτερο σημείο με τα χέρια από το τιμόνι, πράγμα το οποίο ΕΠΙΣΗΣ είναι λάθος και επικίνδυνο.
Σωστος απολυτα...τελος παντων δε θελω να γινει και αυτο αντιπαραθεση γιατι απλα δεν υπαρχει μια εδω..δε διαφωνησα με το φιλο πιο πανω απλα το υφος που αρχισε το ποστ λιγο δε μου αρεσε και κακως το συνεχισα...ισως ειμαι εγω φαουλ αλλα τωρα τελευταια πολυ κρινουμε το απαν συμπαν για τα παντα..νομιζω απλα δεν χρειαζοταν να απαντησω...ισως φταει που εχω να καβαλησω 2 βδομαδες σερι και ειμαι με πυρετο και στη δουλεια...............:a4:
Αν οι μοντ κρίνουν οτι δεν υπαρχει νοημα των σχολίων μου παρακαλώ ας πράξουν αναλόγως....:wave2:
harris_x
08/09/2017, 10:02
Προβληματισμος by my personal opinion:εχετε προσέξει το ταδε?δεν ειναι επικίνδυνο?μηπως θα πρεπε να γινει αυτο ρε παιδια??και εγω σε ταξιδι με μηχανη και οχι σκουτερ κρεμάω τα ποδια μου κανα 10 λεπτο..πιαστηκα..θα δωσω και για αυτο λογαριασμο ας ουμε??ενοχλω καποιον η ο αλλος μπορει να κρινει την εμπειρία μου ωστε να μην παθω κατι...απάντησα ετσι άκομψα γιατι δεν βλεπω το λογο της ''επίθεσης'' να το πω έτσι προς τον α,β,γ αγνωστο χ.κατι που εχουμε αρχισει και κανουμε τελευταία ολο και συχνότερα εμει οι αλάνθαστοι.:wave2:
ΑΑ μην ξεχασω καμια φορα αφήνω το ενα χερι για κανα 3 λεπτο εεε...η σηκώνομαι στιγμιαία να ξεπιαστω...
δεν είναι το ίδιο αυτό που αναφέρεις.
Αυτό όλοι το κάνουμε.
Είναι όμως κάποιοι που οδηγούν έτσι μόνιμα.
Αυτό θέλει να θίξει ο kapetan amerika και δε νομίζω να είναι υπερβολικό.
Ας επιστρέψουμε στο θεμα!
Φαίνονται αυτοί που το κάνουν για να ξεπιαστούν, όλοι το έχουμε κάνει. Οι πιό πολλοί το κάνουν από φόβο μην πέσουν από ότι έχω καταλάβει. Όταν βλέπω τέτοιους αλλάζω σύμπαν άμεσα.
Kapetan φοβερό nick! Όταν ο Καζαντζάκης έδινε ιστορίες στη Marvel Comics :lol:
AUFGEBRACHT
08/09/2017, 19:26
Τι συζητάτε ρε παιδιά... Εδώ ο άλλος προχτές στον Πύργο σκοτώθηκε και πήρε κι άλλον ένα στο λαιμό του, γιατί οδηγούσε με γύψο και του κόλλησε το πόδι μεταξύ κονσόλας και γκαζιού...
andreastwin
09/09/2017, 16:55
Προβληματισμος by my personal opinion:εχετε προσέξει το ταδε?δεν ειναι επικίνδυνο?μηπως θα πρεπε να γινει αυτο ρε παιδια??και εγω σε ταξιδι με μηχανη και οχι σκουτερ κρεμάω τα ποδια μου κανα 10 λεπτο..πιαστηκα..θα δωσω και για αυτο λογαριασμο ας ουμε??ενοχλω καποιον η ο αλλος μπορει να κρινει την εμπειρία μου ωστε να μην παθω κατι...απάντησα ετσι άκομψα γιατι δεν βλεπω το λογο της ''επίθεσης'' να το πω έτσι προς τον α,β,γ αγνωστο χ.κατι που εχουμε αρχισει και κανουμε τελευταία ολο και συχνότερα εμει οι αλάνθαστοι.:wave2:
ΑΑ μην ξεχασω καμια φορα αφήνω το ενα χερι για κανα 3 λεπτο εεε...η σηκώνομαι στιγμιαία να ξεπιαστω...
++++++1000000
εγω τη να πω.οταν ταξιδευω 10-12 ωρες σε εθνικη με ατελειωτη ευθεια τα κατευαζω τα ποδια να ξεμουδιασω τι να κανουμε να σταματαμε καθε ωρα και να φτασω του α.... π..... αν.... αλλο ο καγκουρας που τα κανει για μαγκια, και αλλο αυτος που για καποιο λογο πιαστηκε και τα κατευασε για λιγο να ξεμουδιασει.
AristidisZ
09/09/2017, 17:03
Καλά όλοι οι σκουτεράτοι στη Ποσειδώνος και τη Συγγρού έχουν γράψει και ένα δίωρο και για αυτό κρεμάνε τα πόδια...
Προχτές είδα τυπάκι που το τερμάτισε:
Καθόταν με το ένα πόδι διπλωμένο κάτω από τον κώλο του στη σέλα
Ειλικρινά πάλεψα με τη συνείδησή μου:
Ένα μέρος της έλεγε:
- Να σου βγει ρε κερατά ένας μπροστά να χρειαστεί να φρενάρεις να δω τι θα γίνει
Και το άλλο έλεγε:
- Κρίμα είναι...
Εγώ το κάνω για καλύτερες εκκινήσεις στα φανάρια.
AristidisZ
09/09/2017, 17:14
Εγώ το κάνω για καλύτερες εκκινήσεις στα φανάρια.
γατάκι...
https://www.youtube.com/watch?v=ut3jGShNQcI
Εγώ το κάνω για καλύτερες εκκινήσεις στα φανάρια.
Έχουμε πει....εσυ είσαι αρχικαγκουρας κοντρακιας δεν πιανεσαι :D
karellen
09/09/2017, 19:29
Όταν το βγάζει ο γιατρός στις στροφές με 150+ δε λέτε κουβέντα,τεντιμπόηδες.
Ρε σεις όλοι 1.60 είστε; Πώς κρεμάτε τα πόδια;
Ρε σεις όλοι 1.60 είστε; Πώς κρεμάτε τα πόδια;εχουμε ψηλα μηχανακια... :lol:
taisteal
10/09/2017, 23:45
εχουμε ψηλα μηχανακια... :lol:
Έχω ψηλό μηχανάκι,τόσο που και να τεντώσω τα πόδια δεν ακουμπάνε στο έδαφος.
Και τα κρεμάω ή οδηγώ και όρθιος στα μαρσπιέ για πολλή ώρα.
Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα
Όταν το βγάζει ο γιατρός στις στροφές με 150+ δε λέτε κουβέντα,τεντιμπόηδες.
:bawl:
ΚΑΡΧΙΕΣ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΛΑΗΚΟ ΠΕΔΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΝΙΝΤΑΡΗ ΤΟ ΤΑΪΦΟΥΝ ΚΡΕΜΑΗ ΤΑ ΠΩΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΙΑΣΤΗ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΕ ΕΠΙΚΗΝΔΗΝΟ
ΟΤΑΝ ΟΜΟΣ ΒΓΑΖΙ ΤΟ ΠΟΔΑΡΙ ΤΟΥ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΙ ΣΤΡΟΦΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΙ ΤΟ ΧΙΛΙΑΡΙ ΤΟ ΓΙΑΜΑΧΑ, ΤΟΤΕ ΟΛΕΣ ΝΑ ΘΑΒΜΑΣΕΤΕ ΤΙ ΟΔΙΓΑΡΑ ΕΙΝΕ
kapetan amerika
12/09/2017, 08:17
Προβληματισμος by my personal opinion:εχετε προσέξει το ταδε?δεν ειναι επικίνδυνο?μηπως θα πρεπε να γινει αυτο ρε παιδια??και εγω σε ταξιδι με μηχανη και οχι σκουτερ κρεμάω τα ποδια μου κανα 10 λεπτο..πιαστηκα..θα δωσω και για αυτο λογαριασμο ας ουμε??ενοχλω καποιον η ο αλλος μπορει να κρινει την εμπειρία μου ωστε να μην παθω κατι...απάντησα ετσι άκομψα γιατι δεν βλεπω το λογο της ''επίθεσης'' να το πω έτσι προς τον α,β,γ αγνωστο χ.κατι που εχουμε αρχισει και κανουμε τελευταία ολο και συχνότερα εμει οι αλάνθαστοι.:wave2:
ΑΑ μην ξεχασω καμια φορα αφήνω το ενα χερι για κανα 3 λεπτο εεε...η σηκώνομαι στιγμιαία να ξεπιαστω...
Ναι αυτοί με πειράζουν! Αυτοί που κρεμούν τα πόδια για να τα ξεκουράσουν. Επίσης κι αυτοί που τα πατούν κάτω στο έδαφος όταν σταματούν. Να μάθεις ισορροπία ρε! :rolleyes:
Άσε μας ρε φίλε τώρα «τι με κόφτει» και μαλακίες. Αυτό κατάλαβες; Δηλαδή εσύ δεν είδες ποτέ αυτούς που πηγαίνουν παντού, κρατώντας τα πόδια 3 εκατοστά απ' το έδαφος; Και φυσικά με ενοχλεί! Αν διαβάσεις φυσική, βιομηχανική και κινησιολογία θα καταλάβεις ότι η κατανομή του βάρους είναι λεπτότατη υπόθεση και η οδήγηση της μοτοσυκλέτας καθίσταται πολύ διαφορετική όταν δε λάβεις τη θέση την οποία έχουν σχεδιάσει ειδικοί επιστήμονες. Οι κινήσεις είναι ελλιπείς και πιο αργές! Εσύ ξύνε και τον κώλο σου με το χέρι σου αν θες. Αν θεωρείς ότι το θέμα που ξεκίνησα δε σου αρέσει, να το προσπερνάς.
kapetan amerika
12/09/2017, 08:20
++++++1000000
εγω τη να πω.οταν ταξιδευω 10-12 ωρες σε εθνικη με ατελειωτη ευθεια τα κατευαζω τα ποδια να ξεμουδιασω τι να κανουμε να σταματαμε καθε ωρα και να φτασω του α.... π..... αν.... αλλο ο καγκουρας που τα κανει για μαγκια, και αλλο αυτος που για καποιο λογο πιαστηκε και τα κατευασε για λιγο να ξεμουδιασει.
Ποια μαγκιά; Που την είδες τη μαγκιά να τα έχεις σύριζα στο έδαφος, μην τυχόν και χρειαστεί να πατήσεις κάτω, αν κάτι πάει στραβά; Αν εσύ το βλέπεις σαν μαγκιά το να είσαι κότα, άλλο. Τότε είσαι μάγκας.
Aπλα........:lol: και ........:wave2:
Το κωλαράκι μου δε το ξύνω εγω ειμαι κυριος....:D
Υγ πριν μας δείξεις ποσο καίγεσαι να την πεις σε καποιον διαβασε ολα τα ποστ παρακατω εχω πει αυτο:
''δε διαφωνησα με το φιλο πιο πανω απλα το υφος που αρχισε το ποστ λιγο δε μου αρεσε και κακως το συνεχισα''
kapetan amerika
12/09/2017, 08:27
Aπλα........:lol: και ........:wave2:
Το κωλαράκι μου δε το ξύνω εγω ειμαι κυριος....:D
Υγ πριν μας δείξεις ποσο καίγεσαι να την πεις σε καποιον διαβασε ολα τα ποστ παρακατω εχω πει αυτο:
''δε διαφωνησα με το φιλο πιο πανω απλα το υφος που αρχισε το ποστ λιγο δε μου αρεσε και κακως το συνεχισα''
Να συγκρίνεις το δικό μου αρχικό ύφος με τη δική σου απάντηση «τι με κόφτει». Εγώ δεν την είπα σε κανέναν. Εσύ μου επιτέθηκες προσωπικά.
....... Αν διαβάσεις φυσική, βιομηχανική και κινησιολογία θα καταλάβεις ότι η κατανομή του βάρους είναι λεπτότατη υπόθεση .
Αρα αυτοί κρεμόντας τα πόδια κάτω ''χαμηλώνουν'' τρόπο τινά το κέντρο βάρους με αποτέλεσμα πολύ καλύτερη κατευθυντικότητα και ισσοροπία....
Αρα αυτοί κρεμόντας τα πόδια κάτω ''χαμηλώνουν'' τρόπο τινά το κέντρο βάρους με αποτέλεσμα πολύ καλύτερη κατευθυντικότητα και ισσοροπία....
Αν δεν είσαι κινησιολόγος ή βιομήχανος, μη μιλάς, δεν ξέρεις.
Αν δεν είσαι κινησιολόγος ή βιομήχανος, μη μιλάς, δεν ξέρεις.
:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Eχω ακουσει πως και η ρεφλεξολογία και ο βελονισμός βοηθάει φοβερα..:whistle:
kapetan amerika
12/09/2017, 09:17
Αρα αυτοί κρεμόντας τα πόδια κάτω ''χαμηλώνουν'' τρόπο τινά το κέντρο βάρους με αποτέλεσμα πολύ καλύτερη κατευθυντικότητα και ισσοροπία....
Να στείλεις βιογραφικό στα τμήματα σχεδιασμού όλων των μεγάλων εταιρειών! Κρίμα τέτοια μυαλά να μένουν ανεκμετάλευτα μέσα στην Ελλαδίτσα της κρίσης. :rolleyes:
kapetan amerika
12/09/2017, 09:19
Αν δεν είσαι κινησιολόγος ή βιομήχανος, μη μιλάς, δεν ξέρεις.
:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
...αλλά για άλλο λόγο.
kapetan amerika
12/09/2017, 09:21
Eχω ακουσει πως και η ρεφλεξολογία και ο βελονισμός βοηθάει φοβερα..:whistle:
Μπα.. Υπάρχουν περιπτώσεις που ότι και να κάνεις... Δεν.
Να στείλεις βιογραφικό στα τμήματα σχεδιασμού όλων των μεγάλων εταιρειών! Κρίμα τέτοια μυαλά να μένουν ανεκμετάλευτα μέσα στην Ελλαδίτσα της κρίσης. :rolleyes:
Διέθεσα και διαθέτω το μυαλό μου και το κορμί μου εκτός Ελλάδος, δεν θα περίμενα έναν χάρτινο ήρωα της ΜΑRVEL, να μου το προτείνει αυτό.....
kapetan amerika
12/09/2017, 09:26
Διέθεσα και διαθέτω το μυαλό μου και το κορμί μου εκτός Ελλάδος, δεν θα περίμενα έναν χάρτινο ήρωα της ΜΑRVEL, να μου το προτείνει αυτό.....
Μάλλον «λίγο» παραπάνω το κορμί, ε; :rolleyes:
Μάλλον «λίγο» παραπάνω το κορμί, ε; :rolleyes:
Πάντα................
harris_x
12/09/2017, 11:11
Να συγκρίνεις το δικό μου αρχικό ύφος με τη δική σου απάντηση «τι με κόφτει». Εγώ δεν την είπα σε κανέναν. Εσύ μου επιτέθηκες προσωπικά.
δεν τα λες και πολύ καλά, χαλάρωσε.
....Αν διαβάσεις φυσική, βιομηχανική και κινησιολογία θα καταλάβεις ότι η κατανομή του βάρους είναι λεπτότατη υπόθεση και η οδήγηση της μοτοσυκλέτας καθίσταται πολύ διαφορετική όταν δε λάβεις τη θέση την οποία έχουν σχεδιάσει ειδικοί επιστήμονες. ....
Για πες... Με ενδιαφέρει ειδικά η βιομηχανική και η κινησιολογία στο πως αλλάζουν τον τρόπο οδήγησης μιας μηχανής.
Καπετάν, ο τέος μπήκε κάπως άτσαλα. Του την πέσαμε, το αναγνώρισε και η συζήτηση συνεχίστηκε. Τώρα μπαίνεις άτσαλα εσύ, να την πεις σε όποιον εποχείται ή ακινητεί. Γιατί, υπάρχει κάποιος λόγος για προσωπικές αντιπαραθέσεις?
Παρακαλώ πολύ ηρεμήστε όλοι και επιστρέψτε στο θέμα.
Παρακαλώ πολύ ηρεμήστε όλοι και επιστρέψτε στο θέμα.
Ρεεεεε...!!!
Τσαμπα περιμενουμε τη φαση με μποντρελι/πισσα/πουπουλα..??? :smokin:
kapetan amerika
12/09/2017, 23:09
Για πες... Με ενδιαφέρει ειδικά η βιομηχανική και η κινησιολογία στο πως αλλάζουν τον τρόπο οδήγησης μιας μηχανής.
Να τις διαβάσεις τότενες.
Να τις διαβάσεις τότενες.
Eπειδή ακριβώς καταλαβαίνω ότι ούτε η κινησιολογία ούτε η βιομηχανική παίζουν κανένα ρόλο στην οδήγηση της μηχανής (εκτός της κίνησης με τα χέρια-πόδια όταν αυτή είναι σταματημένη κι εμείς δίπλα της κι όχι πάνω της) ρωτάω να μας πεις.
Το θέμα δυστυχώς εκτροχιάστηκε. Αντί να συμφωνήσουμε για το προφανές που ανέφερε ο καπετάναμέρικας και το βλέπουμε κάθε μέρα στον δρόμο, ψάχνουμε να βρούμε από ποια λέξη θα κρεμαστούμε για να πικάρουμε τον "αντίπαλο"
Το τόστ #9 τα λέει όμορφα και ωραία εν πάση περίπτωσή, και θα έπρεπε να προβληματίσει αυτούς που από φόβο η απειρία/άγνοια οδηγούν τα δίκυκλα τους κάθε αυτόν τον τρόπο.
Το θέμα δυστυχώς εκτροχιάστηκε. Αντί να συμφωνήσουμε για το προφανές που ανέφερε ο καπετάναμέρικας και το βλέπουμε κάθε μέρα στον δρόμο, ψάχνουμε να βρούμε από ποια λέξη θα κρεμαστούμε για να πικάρουμε τον "αντίπαλο"
Το τόστ #9 τα λέει όμορφα και ωραία εν πάση περίπτωσή, και θα έπρεπε να προβληματίσει αυτούς που από φόβο η απειρία/άγνοια οδηγούν τα δίκυκλα τους κάθε αυτόν τον τρόπο.
Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο. Από την άλλη αν συνέβαινε αυτό, το συγκεκριμένο θέμα θα είχε μόνο το αρχικό ποστ με 5-6 like και από κάτω το τοστ :p #9 που εξήγησε λίγο καλύτερα το θέμα με άλλα 3 like και τέλος.
Ενώ τώρα είμαστε στην τέταρτη σελίδα...
Το λέω μεταξύ σοβαρού κι αστείου αυτού. Είναι γνωστό πως στα φόρουμ δε γράφεις μόνο για να ανταλλάξεις στεγνή πληροφορία. Η κόντρα είναι half the fun που λένε. Δε λέω πως συμφωνώ μ'αυτό, αλλά είναι παγκόσμιο φαινόμενο. ;)
...
.
.
Φαίνονται αυτοί που το κάνουν για να ξεπιαστούν, όλοι το έχουμε κάνει. ..
Οι πιό πολλοί το κάνουν από φόβο μην πέσουν από ότι έχω καταλάβει. ..
Όταν βλέπω τέτοιους αλλάζω σύμπαν άμεσα.
.
.
.
Σε συνδυασμό με το κράνος σφηνωμένο στο πάνω μέρος του κεφαλιού .....
Έχω πετύχει τέτοιο τύπο, πόδια ορθάνοιχτα στα δύο εκατοστά από το έδαφος, το κράνος σαν περικεφαλαία και ....να κορνάρει κάθε 5 μέτρα .....
Ότι και να του έλεγες , χαμένος κόπος ...
gior-gos
14/09/2017, 09:57
Μου χει τυχει χειροτερο
Μπροστα μου τυπακος με σκουτερ και τζετ κρανος με γεισο μπροστα
στο κεφαλι άδετο
του το παιρνει ο αερας
του μαλάκα!
και παιρνει γραμμη καταπανω για τη μουρη μου
κανω λιγο στο πλαι και περναει ξυστα..
:a21:
Γι'αυτό λέμε πάντα κράνος, μπορεί να φας άλλο κράνος στο κεφάλι:lol:
Πέρα από την πλάκα, αυτό που σφηνώνουν το κράνος στο κεφάλι χωρίς να το φοράνε είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού.
Giorgosv78
15/09/2017, 10:50
Μιας και είναι πρόσφατο το θέμα, σήμερα είδα ενα κυριούλη (κράνος άδετο -αρχαιολογία) μπροστά μου με παπάκι, σχεδόν να σταματάει όταν ήρθε η ώρα να στρίψει (η στροφή https://www.google.gr/maps/@38.0438344,23.7804506,3a,75y,73.83h,72.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1suKGiNp8SujIbXIoJAKveWA!2e0!7i13312!8i6656), να βάζει (ίσως) δύο μοίρες κλίσης και να κατεβάζει το πόδι στα 3(? καλά μπορεί και να έξυνε πατούσα..) εκατοστά απο την άσφαλτο όσο έστριβε (πιθανολογώ για να είναι σε ετοιμότητα να το κρατήσει όρθιο αν έχανε τον μπροστινό...). Μακριά και αλάργα απο τέτοιες πέριπτώσεις..
kapetan amerika
19/09/2017, 20:42
Eπειδή ακριβώς καταλαβαίνω ότι ούτε η κινησιολογία ούτε η βιομηχανική παίζουν κανένα ρόλο στην οδήγηση της μηχανής (εκτός της κίνησης με τα χέρια-πόδια όταν αυτή είναι σταματημένη κι εμείς δίπλα της κι όχι πάνω της) ρωτάω να μας πεις.
Από που το καταλαβαίνεις; Από το ότι δεν ξέρεις ότι η βιομηχανική είναι το κεφάλαιο της φυσικής που μελετά τη μηχανική του σώματος; Ή από τη διάθεσή σου να αντιπαρατεθείς, όντας άσχετος με το θέμα, γνωρίζοντας δε τη δυσκολία ενός μεγάλου αριθμού αναβατών να οδηγήσουν με ασφάλεια το δίκυκλό τους;
Αν κατάλαβα καλά από το ευφυολόγημά σου, υποννοείς ότι όταν βρίσκεσαι εν κινήσει, επάνω στη μοτοσυκλέτα σου, το σώμα σου παραμένει ακίνητο;
Από που το καταλαβαίνεις; Από το ότι δεν ξέρεις ότι η βιομηχανική είναι το κεφάλαιο της φυσικής που μελετά τη μηχανική του σώματος; Ή από τη διάθεσή σου να αντιπαρατεθείς, όντας άσχετος με το θέμα, γνωρίζοντας δε τη δυσκολία ενός μεγάλου αριθμού αναβατών να οδηγήσουν με ασφάλεια το δίκυκλό τους;
Αν κατάλαβα καλά από το ευφυολόγημά σου, υποννοείς ότι όταν βρίσκεσαι εν κινήσει, επάνω στη μοτοσυκλέτα σου, το σώμα σου παραμένει ακίνητο;
Αφενός, ποιος σου είπε ότι δεν ξέρω τι σημαίνει (και μάλιστα είμαι και άσχετος) βιομηχανική (των αθλημάτων για τα παιδιά που δεν γνωρίζουν) και κινησιολογία;
Οταν βρίσκεσαι πάνω στη μηχανή, με νορμάλ οδήγηση (όχι πολύ σβέλτες, πολεμικές ή πίστα), αν εξαιρέσεις τα χέρια, το υπόλοιπο σώμα είναι άσχετο με την οδήγηση της μοτό. Εκτός φυσικά αν εννοείς τα ποδιστήρια... ε οκ.
Δεν καταλαβαίνω που βλέπεις αντιπαράθεση.
Μανολης67
23/09/2017, 10:11
Μου χει τυχει χειροτερο
Μπροστα μου τυπακος με σκουτερ και τζετ κρανος με γεισο μπροστα
στο κεφαλι άδετο
του το παιρνει ο αερας
του μαλάκα!
και παιρνει γραμμη καταπανω για τη μουρη μου
κανω λιγο στο πλαι και περναει ξυστα..
:a21:
Θυμιζει την ταινία με τον Τζορτ Κλουνει όπου στον πόλεμο στο Ιρακ μετα απο εκρηξη ενα αυτοματο Μ-16 περναει ξυστα απο το πρόσωπο του...
Παντως Αγιο ειχες φιλε...
kapetan amerika
29/10/2017, 09:12
Αφενός, ποιος σου είπε ότι δεν ξέρω τι σημαίνει (και μάλιστα είμαι και άσχετος) βιομηχανική (των αθλημάτων για τα παιδιά που δεν γνωρίζουν) και κινησιολογία;
Οταν βρίσκεσαι πάνω στη μηχανή, με νορμάλ οδήγηση (όχι πολύ σβέλτες, πολεμικές ή πίστα), αν εξαιρέσεις τα χέρια, το υπόλοιπο σώμα είναι άσχετο με την οδήγηση της μοτό. Εκτός φυσικά αν εννοείς τα ποδιστήρια... ε οκ.
Δεν καταλαβαίνω που βλέπεις αντιπαράθεση.
Κανείς δε μου το είπε. Φάνηκε από τη διάθεσή σου να χλευάσεις κατά το πνεύμα των υπολοίπων. Επίσης φάνηκε από τη βιασύνη σου να αμφισβητήσεις. Σε πληροφορώ ότι ολόκληρο το σώμα συμμετέχει στην οδήγηση συνεχώς, όχι μόνο της μοτοσυκλέτας, αλλά και του τρακτέρ! Οι μύες ολόκληρου του σώματος βρίσκονται σε ένα διαρκή συντονισμό, ανεξαρτήτως ταχύτητας. Υποσυνείδητα φυσικά, καθώς θα ήσουν ο τελευταίος που θα ανέβαινε σε μοτοσυκλέτα, αν ο ρόλος του σώματος ήταν συνειδητός και συνέχιζες να τον αμφισβητείς. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα. Σου έχει τύχει να βρίσκεσαι με ημιαυτόματο σασμάν ακινητοποιημένος και νομίζοντας ότι έχεις πρώτη, ενώ έχεις νεκρά, να ανοίξεις το γκάζι για να ξεκινήσεις; Μπορείς να θυμηθείς ποια κίνηση έκανε το σώμα σου; Κατά τη διάρκεια της οδήγησης γίνονται εκατοντάδες ανεπαίσθητες κινήσεις του σώματός μας, κορμού και άκρων, προκειμένου να αλλάξουμε απειροελάχιστα την πορεία, να περάσουμε ένα μικρό σαμάρι, να αυξήσουμε ελαφρώς την ταχύτητα ή να φρενάρουμε απειροελάχιστα! Κάνοντας την κίνηση με τον καρπό, την παλάμη ή τον άκρο πόδα, οι σταθεροποιητικές στατικές συσπάσεις σε ολόκληρο το μυικό μας σύστημα για να συντονιστεί με την αναμενόμενη κίνηση της μοτοσυκλέτας γίνονται σε όλους μας ανεξαιρέτως.
Πολλώ μάλλον όταν κάποιος κρεμάει τα πόδια στο πλάι, έχοντας στατικά κεκαμμένα ισχία και γόνατα, συμβάλλοντας έτσι στην κόπωση του σώματος, στη μείωση των αντανακλαστικών, αλλάζοντας τα κέντρα βάρους σώματος και μοτοσυκλέτας και της αντίδρασης αυτού του συστήματος σε οποιοδήποτε έκτακτο γεγονός, αυξάνοντας τις πιθανότητες εμπλοκής σε ατύχημα.
το κανουν γιατι θελουν να μοιασουν τους αναβατες motogp οταν πλησιαζουν στη στροφη γατακια
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/10/2017, 21:29
Κανείς δε μου το είπε. Φάνηκε από τη διάθεσή σου να χλευάσεις κατά το πνεύμα των υπολοίπων. Επίσης φάνηκε από τη βιασύνη σου να αμφισβητήσεις. Σε πληροφορώ ότι ολόκληρο το σώμα συμμετέχει στην οδήγηση συνεχώς, όχι μόνο της μοτοσυκλέτας, αλλά και του τρακτέρ! Οι μύες ολόκληρου του σώματος βρίσκονται σε ένα διαρκή συντονισμό, ανεξαρτήτως ταχύτητας. Υποσυνείδητα φυσικά, καθώς θα ήσουν ο τελευταίος που θα ανέβαινε σε μοτοσυκλέτα, αν ο ρόλος του σώματος ήταν συνειδητός και συνέχιζες να τον αμφισβητείς. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα. Σου έχει τύχει να βρίσκεσαι με ημιαυτόματο σασμάν ακινητοποιημένος και νομίζοντας ότι έχεις πρώτη, ενώ έχεις νεκρά, να ανοίξεις το γκάζι για να ξεκινήσεις; Μπορείς να θυμηθείς ποια κίνηση έκανε το σώμα σου; Κατά τη διάρκεια της οδήγησης γίνονται εκατοντάδες ανεπαίσθητες κινήσεις του σώματός μας, κορμού και άκρων, προκειμένου να αλλάξουμε απειροελάχιστα την πορεία, να περάσουμε ένα μικρό σαμάρι, να αυξήσουμε ελαφρώς την ταχύτητα ή να φρενάρουμε απειροελάχιστα! Κάνοντας την κίνηση με τον καρπό, την παλάμη ή τον άκρο πόδα, οι σταθεροποιητικές στατικές συσπάσεις σε ολόκληρο το μυικό μας σύστημα για να συντονιστεί με την αναμενόμενη κίνηση της μοτοσυκλέτας γίνονται σε όλους μας ανεξαιρέτως.
Πολλώ μάλλον όταν κάποιος κρεμάει τα πόδια στο πλάι, έχοντας στατικά κεκαμμένα ισχία και γόνατα, συμβάλλοντας έτσι στην κόπωση του σώματος, στη μείωση των αντανακλαστικών, αλλάζοντας τα κέντρα βάρους σώματος και μοτοσυκλέτας και της αντίδρασης αυτού του συστήματος σε οποιοδήποτε έκτακτο γεγονός, αυξάνοντας τις πιθανότητες εμπλοκής σε ατύχημα.
Φιλε τελικα εισαι μεγαλος.Σε ειχα παρεξηγησει οταν ανοιξες το θεμα αλλα στην πορεια διχνεις να ξερεις που πατας.Στηρειζης αυτο που λες με παραδειγματα και καποιος μπορει να διδαχθει απο αυτα.
+100 απο εμενα
Και στη βιλαριμπα ακόμα συζητάνε για τα πόδια που κρέμονται ενώ στο βιλαμπαχο κάνουν κάνα τρακντει και καμία βόλτα χωρίς να τους καιει ιδιαίτερα...:cool:
Κανείς δε μου το είπε. Φάνηκε από τη διάθεσή σου να χλευάσεις κατά το πνεύμα των υπολοίπων. Επίσης φάνηκε από τη βιασύνη σου να αμφισβητήσεις. Σε πληροφορώ ότι ολόκληρο το σώμα συμμετέχει στην οδήγηση συνεχώς, όχι μόνο της μοτοσυκλέτας, αλλά και του τρακτέρ! Οι μύες ολόκληρου του σώματος βρίσκονται σε ένα διαρκή συντονισμό, ανεξαρτήτως ταχύτητας. Υποσυνείδητα φυσικά, καθώς θα ήσουν ο τελευταίος που θα ανέβαινε σε μοτοσυκλέτα, αν ο ρόλος του σώματος ήταν συνειδητός και συνέχιζες να τον αμφισβητείς. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα. Σου έχει τύχει να βρίσκεσαι με ημιαυτόματο σασμάν ακινητοποιημένος και νομίζοντας ότι έχεις πρώτη, ενώ έχεις νεκρά, να ανοίξεις το γκάζι για να ξεκινήσεις; Μπορείς να θυμηθείς ποια κίνηση έκανε το σώμα σου; Κατά τη διάρκεια της οδήγησης γίνονται εκατοντάδες ανεπαίσθητες κινήσεις του σώματός μας, κορμού και άκρων, προκειμένου να αλλάξουμε απειροελάχιστα την πορεία, να περάσουμε ένα μικρό σαμάρι, να αυξήσουμε ελαφρώς την ταχύτητα ή να φρενάρουμε απειροελάχιστα! Κάνοντας την κίνηση με τον καρπό, την παλάμη ή τον άκρο πόδα, οι σταθεροποιητικές στατικές συσπάσεις σε ολόκληρο το μυικό μας σύστημα για να συντονιστεί με την αναμενόμενη κίνηση της μοτοσυκλέτας γίνονται σε όλους μας ανεξαιρέτως.
Πολλώ μάλλον όταν κάποιος κρεμάει τα πόδια στο πλάι, έχοντας στατικά κεκαμμένα ισχία και γόνατα, συμβάλλοντας έτσι στην κόπωση του σώματος, στη μείωση των αντανακλαστικών, αλλάζοντας τα κέντρα βάρους σώματος και μοτοσυκλέτας και της αντίδρασης αυτού του συστήματος σε οποιοδήποτε έκτακτο γεγονός, αυξάνοντας τις πιθανότητες εμπλοκής σε ατύχημα.
Α, το πάμε σε τέτοια λεπτομέρεια; ΟΚ, δεν διαφωνώ καθόλου με τα παραπάνω.
οταν διαβασω για περιτονια, tensegrity και τον ρολο τους στην οδηγηση θα χουμε παει το moto σε αλλο λεβελ!!! :a01::wlae:
kapetan amerika
02/11/2017, 22:58
Και στη βιλαριμπα ακόμα συζητάνε για τα πόδια που κρέμονται ενώ στο βιλαμπαχο κάνουν κάνα τρακντει και καμία βόλτα χωρίς να τους καιει ιδιαίτερα...:cool:
Θέλει ο κάγκουρας να κρυφτεί μα η χαρά δεν τον αφήνει. :rolleyes:
kapetan amerika
02/11/2017, 23:02
οταν διαβασω για περιτονια, tensegrity και τον ρολο τους στην οδηγηση θα χουμε παει το moto σε αλλο λεβελ!!! :a01::wlae:
Καλά είμασταν στο πρώτο! :mad:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.