View Full Version : Yamaha X-Max 125 2018
lleonidas
13/09/2017, 21:33
Ωραίο το πιτσιρίκι με αρκετές ομοιότητες με τα μεγάλα αδέρφια του και αρκετούς χώρους.Δεν ήξερα ότι παράγεται εδώ και χρόνια XMAX στα 125cc, είχα την εντύπωση ότι υπάρχει μόνο 250 και τα νεότερα 300/400.
Moνοκύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας Euro 4, 15άρης μπροστινός τροχός,τηλεσκοπικό πιρούνι, LED προβολείς, abs και traction control, smart key οδηγείται και με το Α1.
Κάτι σαν premium 125άρι!Θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο φθινόπωρο σε 4 χρώματα.
388295
388296
388297
Πηγή (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/yamaha-xmax-125)
αν δεν κάνω λάθος δεν έχει έρθει ελλάδα αυτό
lleonidas
13/09/2017, 22:35
Το συγκεκριμένο του 2018 τώρα κυκλοφορεί στην ευρωπαϊκή αγορά.Τα παλιότερα xmax 125(από 2006 και έπειτα) δεν ξέρω αν έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα...δε θυμάμαι να έχω πετύχει κάποιο.
Traction control στα 125cc ?
Σε σκουτερ ?
Μονο και μονο για το δικαβαλο highside που εφαγα με 300άρι θα ηθελα να δοκιμασω πως σκατα μπορει να λειτουργησει σωστα με CVT μεταδοση κατι τετοιο... :confused:
Φρέσκο άρθρο (https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Neo-Yamaha-X-MAX-125_117737.asp) που επιβεβαιώνει την ύπαρξη του traction control.
Υδρόψυκτο μοτεράκι, στα θετικά, φωτιζόμενος χώρος λέει κάτω από τη σέλα, φοβερό!
Είχε και ένα σκουτεράκι (αντρεσσάκι 50άρι) που είχα στα mid 90ς και μάλιστα ήταν και επενδυμένος με μπλε μοκετίτσα!
Αλλά: 125cc με 175 κιλά βάρος και 5.050€ πόσο μακρυά να φτάσεις;; :uplate:
175 αποκλειεται!!!!
130 ισως...
175 αποκλειεται!!!!
130 ισως...
173! :uplate: το κοίταξα και αλλού https://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_x-max_125_2017.php
και 14 αλογάκια (δεν είναι άσχημα, αλλά είναι τρελό το βάρος)
Το nmax θα το σταματησει?
5000 χιλιαρικα για 125.:rolleyes:.....παω να τα φαω σουβλακια καλυτερα..ελεος πια..αντε τα 300 τα 400 ναι οκ...αλλα 125????
173! :uplate: το κοίταξα και αλλού https://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_x-max_125_2017.php
και 14 αλογάκια (δεν είναι άσχημα, αλλά είναι τρελό το βάρος)
ΩΩΩΩΩΩΠΑ σορρυ γραψε λαθος!!!
Ο ισχυρισμος μου, για τα πολλα κιλα ηταν επειδη στη δουλεια, δεν θυμομουν ουτε προσεξα οτι αφορα το Χ-max. (μπερδευτηκα με το N-max)
Οκ, λογικα τα κιλακια του, καμια σχεση το ενα με το αλλο! :lol:
Η μαλακια, ειναι οτι και τα προηγουμενης γενιας εβγαιναν σε 125άρια ... και λεω μαλακια, γιατι το μονο που αλλαζει ειναι ο κινητηρας, ο οποιος δεν εχει και καμια τρομερη διαφορα βαρους στα μισα κυβικα (η διπλασια κυβικα, αναλογα ποιο μοτερ χρησιμοποιει καποιος για σημειο αναφορας) επομενως παραμενει βαρυ με πιο αδυναμο κινητηρα.
Το Sr max 300 που εχω (Gilera Nexus στην ουσια αλλα "aprilia" και καλα) εβγαινε και στα 125cc.
Δεν ειναι για τα ελληνικα δεδομενα αυτα τα μοντελα, αλλα για χωρες με διαφορετικες νομοθεσιες περι αδειων οδηγησης.
Το 125άρι με τετοιο βαρος, σιγουρα σερνεται ως προς τις ρεπριζ η εκκινησεις απο σταση, αλλα η τελικη του με 14 αλογακια, ειναι ικανοποιητικη.
Απο την αλλη, ενα 300άρι σε ιδιους ρυθμους με το μικρο (ρεπριζ, εκκινησεις) ... μαλλον θα καιει ελαχιστα παραπανω χωρις να πηγαινει τερμα γκαζι.
Τωρα, με τοσα κιλα στον πισω αξονα, 14 αλογακια πλαισιο και φρενα απο το μεγαλυτερο μοντελο, τι σκατα με το Traction conTROLL?
Ποσο γιωτομπαλο μπορει να ειναι καποιος για να πληρωσει το συγκεκριμενο ???
Επειδη μπορει να εχει μικροτερο εμβολο ή/και διαδρομη σε σχεση με το μεγαλο, δε νομιζω να εξοικονομησε η Yamaha λεφτα απο καπου κατα την κατασκευή για να κοψει και τοσα πολλα στην τιμη.
Το nmax ειναι πιο vfm.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.