PDA

View Full Version : Δε δινει η μιζα.freewind



ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/09/2017, 10:04
Παιδακια καλημερα.Εχω το φριγουιντ και καιρο τωρα μου κανει κατι νερα.Εκει που παταω το μπουτον της μιζας καμια φορα δεν εδινε καθολου στη μιζα.Ουτε ακουγοταν κατι.Εκλεινα το διακοπτη με το κλειδη,τον ξανανιγα και επερνε κανονικα.Σημερα παω να τη βαλω μπροστα και μου το ξανακανε αλλα πηρε.πηγα εκει που ηθελα και εσβισα το μοτο.Οταν πηγα να τη βαλω μπροστα δεν εκανε τπτ.Πατουσα το μπουτον της μιζας και δεν εδινε καθολου σιμα.Μπαταρια δεν ειναι γιατι την εχω αλαξει και δεν μου εχει κανει καθολου νερα.Τα φοτα,φλας κορνα δουλευουν κανονικα.Δινει ρευμα.Εβαλα σπρεει καλοδιων στο μπουτον αλλα τπτ.
Παιδια πειτε κατι γιατι φοβαμαι πολυ τους ηλεκτρολογους.

telegonos
25/09/2017, 10:10
Διακόπτης μανέτας συμπλέκτη, ρελέ μίζας, μίζα η ίδια. Τσέκαρε με αυτήν την σειρά.

Αν δεν ακούγεται ούτε το ρελέ της μίζας να κάνει το χαρακτηριστικό όπλισμα...τσέκαρε με αυτήν την σειρά!

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/09/2017, 10:26
Διακόπτης μανέτας συμπλέκτη, ρελέ μίζας, μίζα η ίδια. Τσέκαρε με αυτήν την σειρά.

Αν δεν ακούγεται ούτε το ρελέ της μίζας να κάνει το χαρακτηριστικό όπλισμα...τσέκαρε με αυτήν την σειρά!

Eυχαρηστω για την αμεση απαντηση.Μηπος μπορεις να μου πης που βρισκετε ο διακοπτης της μανετας,το ρελε και η μιζα?

SHOOTER045
25/09/2017, 10:47
Η μανέτα μέσα έχει ενα διακόπτη όπως η μανέτα του φρένου, απο εκεί (στην κάτω πλευρά) έχει δυο ακροδέκτες τσεκαρε αν κουμπωνουν καλά ,όπως και αν το διακοπτακι (εσωτερικά της μανέτας) ανοίγει όταν πατάς την μανέτα και δεν κολλάει.
Το ρελέ όπως σου ειπαν και παραπανω είναι το δεύτερο που πρέπει να κοιταξεις ,αν θυμάμαι καλά βρίσκεται κάτω απο την σέλα όπως κοιταμαι στα αριστερά.
Αν δεν κανει <κλικ>
Τοτε πάμε στην μίζα, καρβουνακια η κάτι άλλο.
Βγάζοντας την και δίνοντας απευθείας ρεύμα θα σου φύγει η απορία
H οποια βρίσκεται στα αριστερά πάνω απο τον μοχλό ταχυτήτων.
Τώρα
Αν δεν το έχεις η επίσκεψη σε συνεργείο είναι επιβεβλημένη

telegonos
25/09/2017, 10:54
Το διακοπτάκι στην μανέτα συμπλέκτη, βρήσκεται στην βάση της μανέτας του συμπλέκτη. Ελέγχει αν έχεις πατημένο τον συμπλέκτη, αν δεν τον έχεις, τότε δεν αφήνει το κύκλωμα να δώσει εντολή στο ρελέ, δλδ ακυρώνει την εντολή του κουμπιού που πατάς αν ο συμπλέκτης δεν είναι πατημένος. Όλο αυτό υπάρχει στα Suzuki και στα Triumph για λόγους προστασίας.

Το πρόβλημα είναι όταν χαλάσει για κάποιο λόγο το διακοπτάκι, και δεν κάνει πια καλή επαφή. Έτσι ενώ εσύ κρατάς πατημένη την μανέτα, αυτό δεν κάνει επαφή και το σύστημα νομίζει ότι δεν έχει πατηθεί η μανέτα και....δεν ξεκινάει όπως σωστά είναι φτιαγμένο να κάνει.

Τσεκάρεις λοιπόν σε πρώτη φάση με ένα πολύμετρο, ότι το διακοπτάκι αυτό, όντως κάνει επαφή όταν κρατάς πατημένη την μανέτα συμπλέκτη και σταματάει την επαφή όταν αφήνεις την μανέτα.

Συνήθως χαλάει από βρωμιά και οξείδωση, οπότε ένα άνοιγμα καθάρισμα και λούσιμο με σπρέι επαφών το επαναφέρει στην ζωή.

Ξεκίνα με αυτό.

telegonos
25/09/2017, 11:01
Το ρελέ της μίζας, είναι το πρώτο πράγμα που συναντάς, αν ξεκινήσεις από τον θετικό πόλο της μπαταρίας και ακολουθήσεις το χοντρό καλώδιο. Το πρώτο πράγμα που συνδέεται είναι το ρελέ της μίζας.

Το ρελέ αυτό, όπως όλα τα ρελέ, δέχεται μια εντολή (το πάτημα του κουμπιού εκκίνησης) και κλείνει το κύκλωμα της μίζας, δλδ δίνει ρεύμα στην μίζα.

Στην ουσία δλδ η επαφή που δίνει ρεύμα στην μίζα, δεν είναι το κουμπί που πατάς, είναι το ρελέ.

Αυτό επίσης μπορεί στα πολλά χρόνια, πλυσίματα, κακουχία, έκθεση στους καιρούς κ.ο.κ. να χαλάσει.

Αν φτάνει η εντολή της μιζιάς, και αυτό δεν κάνει τίποτα, δεν ακούγεται το χαρακτηριστικό ΤΑΚ από μέσα του (που το νοιώθεις και με το χέρι αν το αγγίζεις), τότε το έχει πει το ποίημα.

Θα δεις έχει επαφές και δυο πιο χοντρούς πόλους, αυτό που έρχεται το + της μπαταρίας και αυτόν που φεύγει το καλώδιο για μίζα. Βάζεις κενή ταχύτητα, και ενώνεις προσεκτικά και για λόγο με ένα μεταλικό αντικείμενο τους δύο πόλους. ΠΡΟΣΟΧΗ μην ακουμπήσει πουθενά αλλού το μεταλικό αντικείμενο. Αν η μίζα ζωντανέψει, και ο αισθητήρας της μανέτας είναι ΟΚ, το ρελέ σου θέλει άλλαγμα.

Έχει παρουσιασθεί περίπτωση, που το ρελέ και που κινιόταν, έκανε ΤΑΚ δλδ, επαφή μέσα δεν έδινε. Έχει παρουσιασθεί και περίπτωση που το ρελέ πατήθηκε άπαξ, και έμεινε εκεί κολλημένο να δίνει ρεύμα στην μίζα μέχρι που ξελίγωσε την μπαταρία. Γενικά χαλάει το ρελέ ανά 10ετία.

telegonos
25/09/2017, 11:05
Αν τώρα το ρελέ είναι καλό, κάνει ΤΑΚ και στέλνει ρεύμα στην μίζα, τότε είναι η ίδια η μίζα που δεν δουλεύει. Συνήθως τρώγονται τα καρβουνάκια (=οι επαφές που δίνει ρεύμα στο πηνίο της) και δεν κάνουν επαφή πια.

Στην αρχή, μια δουλεύει, μια δεν δουλεύει. Ή δεν δουλεύει, βάζεις ταχύτητα, σπρώχνεις λίγο πίσω την μηχανή να γυρίσει την μίζα, και αφού κουνηθεί η μίζα, ξαναδουλεύει.

Άλλες φορές ξαναδουλεύει αν την χτυπήσεις με κάτι απέξω.

Με τον καιρό η μίζα που το λένε το ποίημα τα καρβουνάκια της, σταματάει τελείως και δεν χαμπαριάζει από τίποτα πια.

Λυσιμο και αλλαγή τα καρβουνάκια.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/09/2017, 11:57
Παιδια δε ξερω τι να πω.Για αλλη μια φορα γλιτωσα λεφτα και το εφτιαξα μονος μου.Ευχαρηστω πολυ ρε παιδια.Ηταν απο τη μανετα του συμπλεκτη.Την ελησα και βρικα το κουμπακι που δινει εντολη οτι ειναι πατημενος ο συμπλεκτης και ξεκιναει η μηχανη.Το ελουσα με wd 40 και πατησα τη μιζα και τσαφ...κατευθειαν πηρε.Ευχαρηστω ξανα ρε παιδια.Για τετοιες στιγμες ειναι το μοτο τζιαρ.

Υ.Γ.Το προβλημα ειναι η θαλασσα.Μενω 100 μετρα απο τη θαλασσα και ολη η αλμηρα παει πανω στη γρια μου.

Acacius
25/09/2017, 12:20
Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος αλλά έτσι όπως το θυμάμαι, το freewind παίρνει μπρος χωρίς πατημένο συμπλέκτη ακόμα και με ταχύτητα μέσα, φτάνει να είναι σηκωμένο το σταντ. Επίσης παίρνει και με το σταντ εκτεταμένο αν έχεις νεκρά, οπότε είναι σχετικά εύκολο να αποκλείσεις 1-2 υπόπτους αν σου ξανατύχει.

Σε παρεμφερές δικό μου πρόβλημα, κολλούσε το kill switch ενώ οπτικά φαινόταν ότι ανταποκρίθηκε στο πάτημα. Πέραν αυτού, τα FW έχουν ενίοτε θεματάκια με το κομπλέρ.

telegonos
25/09/2017, 13:30
Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος αλλά έτσι όπως το θυμάμαι, το freewind παίρνει μπρος χωρίς πατημένο συμπλέκτη ακόμα και με ταχύτητα μέσα, φτάνει να είναι σηκωμένο το σταντ. Επίσης παίρνει και με το σταντ εκτεταμένο αν έχεις νεκρά, οπότε είναι σχετικά εύκολο να αποκλείσεις 1-2 υπόπτους αν σου ξανατύχει.

Σε παρεμφερές δικό μου πρόβλημα, κολλούσε το kill switch ενώ οπτικά φαινόταν ότι ανταποκρίθηκε στο πάτημα. Πέραν αυτού, τα FW έχουν ενίοτε θεματάκια με το κομπλέρ.

Από μια εποχή και μετά το έβαλε η Suzuki αυτό, το αναγκαστικό πάτημα συμπλέκτη, δεν το είχε πάντα. Τα πρώτης γεννιάς freewind παίζει να είναι έτσι όπως το λες.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/09/2017, 13:34
Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος αλλά έτσι όπως το θυμάμαι, το freewind παίρνει μπρος χωρίς πατημένο συμπλέκτη ακόμα και με ταχύτητα μέσα, φτάνει να είναι σηκωμένο το σταντ. Επίσης παίρνει και με το σταντ εκτεταμένο αν έχεις νεκρά, οπότε είναι σχετικά εύκολο να αποκλείσεις 1-2 υπόπτους αν σου ξανατύχει.

Σε παρεμφερές δικό μου πρόβλημα, κολλούσε το kill switch ενώ οπτικά φαινόταν ότι ανταποκρίθηκε στο πάτημα. Πέραν αυτού, τα FW έχουν ενίοτε θεματάκια με το κομπλέρ.

Το φριγουιντ δε περνει μπρος χωρις συμπλεκτη.Τουλαχιστον το δικο μου.
Περνει μπρος με το πλαγιο σταντ κατω αλλα μονο στι νεκρα.Με ταχυτητα σβινει.
Εγω θεματακια με τα ηλεκτρικα εχω συχνα καθοτι οπος ειπα μενω στη θαλασσα.

OldMan
25/09/2017, 15:52
Παιδια πειτε κατι γιατι φοβαμαι πολυ τους ηλεκτρολογους.
Ο ψυχαναλυτης σου τι λεει ..???

TROOPER
25/09/2017, 16:09
Ο ψυχαναλυτης σου τι λεει ..???

:bawl:

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/09/2017, 18:49
Ο ψυχαναλυτης σου τι λεει ..???
Να σου πω ποιος ειναι να πας να τον βρης να τον ρωτησεις ο ιδιος.