View Full Version : Χτυπημα μπιελας σε Crypton-X
Καλησπερα στο φορουμ!
Πριν απο λιγες μερες ειχα την μεγααααααλη χαρα να ακουω το cryptonακι μου να βαραει μπιελα....
Θα χωρισω το ποστ μου σε 2 σκελη: Α) Γιατι; και Β) Τωρα τι κανουμε;
Ξεκιναμε απο τα εισαγωγικα και μετα προχωραμε παρακατω.
1) Το εχω 2,5 χρονια.
2) Ειναι μοντελο 2010 και το πηρα με 27.000 χλμ (αυτα εδειχνε το κοντερ τουλαχιστον)
3) Αυτη τη στιγμη εχει 52.500 και εχει κανει διανομη για λιγους μηνες και 1,5 χρονο 25 χλμ την ημερα απο Περιστερι - Παλληνη και αλλα τοσα πισω και τον τελευταιο μηνα ακριβως ιδια αποσταση προς Ασπροπυργο.
Α) Οταν αγορασα το παπι αυτο, το προτιμησα απο τα υπολοιπα, λόγω 4βαλβιδου κινητηρα και 135 κυβικων (δεν σπαει στα 100 χλμ). Ο δευτερος λογος ηταν η υπαρξη υδροψυξης που για εμενα θα επρεπε να δινει πολλους ποντους σε αξιοπιστια.
Το μεγαλυτερο λαθος που θεωρω οτι εκανα, ειναι πως αλλαζα λαδια συμφωνα με την Yamaha (3000χλμ και παναθεμα με τι λαδι βαζουν, απλο? ) καθως και ολα τα σερβις ηταν ανα 3.000 και by the book, δηλαδη ενα μικρο και το επομενο μεγαλο.
Πιστευω οτι θα ηταν πιο σωστη η αλλαγη ανα 2.000 μιας και του επινα το αιμα (πολλα απο τα χλμ στον 1,5 χρονο απο οτι καταλαβαινετε, ηταν με τερμα γκαζι).
Οπως και να εχει, η ζημια εγινε, οποτε παμε στο...
Β) Εχω, παραλληλα, ενα Fazer 600 S2 το οποιο κινω πολυ λιγοτερο απο το παπι για οικονομια (κυριως για ταξιδια και βολτες δηλαδη, αντε και 5 μερες τον μηνα με τη μηχανη στη δουλεια).
Η ζημια του παπιου ανερχεται, αν κυλινδρος ειναι οκ, αν δεν θελει δισκους (σου λεει αφου το ανοιγω, αν δω οτι θελει, να μην αλλαξεις?) κτλ κτλ, περιπου στα 400 ευρω με εργασια κομπλε. (ποιος στρωνει μεταααααα?)
Η διαδρομη προς Ασπροπυργο ομως, ειναι ακομα πιο «ζορικη» σε σχεση με την Παλληνη, καθως τα 4/5 της διαδρομης δεν εχουν φαναρια και ουσιαστικα ειναι εθνικη οδος. Το παπι ζοριζεται αρκετα να φτασει εκει με αποτελεσμα να βλεπω πως η μηχανη ειναι πιο καταλληλη για αυτη τη δουλεια. Αν αρχισω να παιρνω τη μηχανη καθε μερα στη δουλεια (13.000 χλμ τον χρονο περιπου), αξιζει μονο για τα «γυρω γυρω» μου, να εχω το παπι; Θα μου προσφερει οικονομια δηλαδη αν καταληξω να το χρησιμοποιω πχ 2.000-3.000 χλμ το χρονο; Φοβαμαι πολυ οτι με τετοια χρηση η μηχανη θα αρχισει να ζηταει (εχει 85.000 χλμ).
Παρακαλω παραθεστε γνωμες να δω τι στο καλο θα κανω ο ερμος :p:p:p:p
Ευχαριστω πολυ!
stefanos
25/09/2017, 19:43
Οπως και να εχει, η ζημια εγινε, οποτε παμε στο...
Το οποίο σημαίνει ότι ανοίχτηκε μετρήθηκε και όντος υπάρχει πρόβλημα?
Β. Το παπί θα τα καταφέρει θαυμάσια στην εθνική.
Είναι κρίμα να χαλάς τη μηχανή για το μεροκάματο
Όταν βλέπω παπάκια στην εθνική να πηγαίνουν σπασμένα με 110-120 τα λυπάμαι. Δυστυχώς δεν υπάρχει η απλή λογική που λέει όταν κάτι το στροφαρεις ανελεητα θα σπάσει. Κ το φαζερ αν μπορούσες να το πήγαινες 220-230 δε ξέρω πόσα τελικιαζει κάποια στιγμή θα σου δίνε τα πιστόνια στο χέρι.
Κ πολύ σου κράτησε το παπί κ δε φταίει ούτε η διανομή ούτε τα διαστήματα σέρβις. Εσύ φταις που το καρυδωνεις.
Επιλογές.1) Πληρώνεις ,το ξανακανεις μηχανάκι κ από κει κ πέρα το σέβεσαι. Αν αντί για 110+ το πηγαίνεις 80-90 δε θα πάθει ποτέ τίποτα κ στο προορισμό σου θα είσαι 3 λεπτά αργότερα κ πολύ σου λέω.
2) βάλτου λάδια απο διαστημικο λεωφορείο, πουλά το κ κάνε τη δουλειά σου με το φαζερ. Να είχες κάνα 1299superleggera να πω ναι, μη το χαραμιζεις στο commuting. To fazer με 85.000χλμ μια χαρά κρατάει, έχω φιλαράκια που τα διακοσαρισανε με μαμά μοτέρ κι ακόμη λειτουργεί βελουδινα
έχω το ίδιο μηχανάκι από καινούριο και τώρα έχει 38000 km. Όλες οι αλλαγές λαδιού που συνοδεύονται υποχρεωτικά από αλλαγή φίλτρου γίνονται από μένα με εξαίρεση την τελευταία που έγινε στο επίσημο της Yamaha. Εγώ πάντα βάζω λάδια φουλ συνθετικά και σε κάθε αλλαγή μετράω αυτά που βγάζω. Ποτέ δεν μου είχε κάψει γραμμάριο. Χθες συμπληρώθηκαν 3000 από την αλλαγή στο επίσημο (μου έβαλαν την μαλακία που λέγεται Γιάμαλουμπ) κι έκανα αλλαγή. Έβγαλα 200cc λάδι. Το άλλο το είχε κάψει. Το μηχανάκι είχε αλλάξει συμπεριφορά οι αλλαγές στις ταχύτητας γινόντουσαν άγαρμπα και δεν θύμιζαν σε τιποτα τις αλλαγές που έκανε πριν γιάμαλουμπ που ήταν βούτυρο. Άλλο γίλο και θα κόλλαγε, Οδηγώ γρήγορα εντός πόλης αλλά δεν κάνω μεγάλες αποστάσεις με τέρμα γκάζι όπως εσύ. Στην επόμενη αλλαγή θα φανεί αν το μηχανάκι καίει πια λάδια και αυτό που είδα είναι κόπωση ή τα γιαμαλουμπ είναι για τον πέο. Γενικά είναι πολύ αξιόπιστο παπί αλλά κανένα μοτέρ δεν είναι φτιαγμένο να πηγαίνει συνέχεια τέρμα γκάζι και να μην διαλύεται.
Ούτε τα διαστήματα σέρβις φταίνε ούτε τα λάδια, ούτε το μηχανάκι.
Το καρυδωμα φταίει αλλά όχι αυτό κάθε αυτό.
Έμεινε από λάδια, γι αυτό στα έδωσε στο χέρι. Όλα τα μονοκύλινδρα τσιμπάνε λαδακι στο τέρμα γκάζι.
Αν ελεγχες και συμπληρωνες δε θα πάθαινε τιποτα, ούτε με τέρμα γκάζι, ούτε με τίποτα.
Βασκα φουλ συνθετικό σε παπί ρε;
Βασκα φουλ συνθετικό σε παπί ρε;
Ναι από την πρώτη μέρα, εργάτης είναι ρε φίλε δεν θέλω για κανέναν λόγο να με αφήσει, 365 μέρες τον χρόνο στους δρόμους είμαι με δαύτο. Από ραντεβού σε ραντεβού και μετά μαγαζί και πάλι πίσω κλπ . Δεν έχουν ιδιαίτερα παραπάνω κόστος από τα απλά μιας και τα κρατάω για διπλάσια χιλιόμετρα και το μοτέρ και το σασμάν δουλεύουν καλύτερα.
Τα γιαμαλουμπ από την αρχή δεν μου άρεσαν σαν αίσθηση. Την Κυριακή που αλλάξαμε λάδια και αλυσογράναζα με την μικρή, μέχρι και αυτή κατάλαβε την διαφορά. Χωρίς καμία προηγούμενη δικιά μου κουβέντα επί του θέματος, μόλις φτάσαμε σπίτι και μας ρώτησε η MILF αν τελειώσαμε, της απάντησε "ναι τελειώσαμε και τώρα μαμά το μηχανάκι ακούγεται και κυλάει καλύτερα". Δικιά μας θα γίνει αυτή την κόβω από τώρα.
Τα γιαμαλουμπ είναι μουτουλ.
Το μόνο που χρειάζεται ένα παπάκι είναι λαδακι στην ώρα του (όχι νωρίτερα ουχί αργότερα ) και έλεγχο που και που για να μην ξεμείνει.
Και δε θα μας αφήσει ποτέ.
Ότι και να κάνουμε κάποια στιγμή θα αρχίσει ναι καίει λαδακι. Ένα σετ ελατήρια και τσιμουχακια βαλβίδων, είναι απλή διαδικασία και όχι ιδιαίτερα ακριβή, που θα του δώσει αλλά τόσα χλμ.
Η γιαμαχα και η κάθε γιαμαχα λέει αλλαγή λαδιού κάθε χ χλμ, αλλά επίσης λέει και έλεγχο στάθμης απ τον χρήστη.
Τα γιαμαλουμπ είναι μουτουλ.
Το μόνο που χρειάζεται ένα παπάκι είναι λαδακι στην ώρα του (όχι νωρίτερα ουχί αργότερα ) και έλεγχο που και που για να μην ξεμείνει.
Και δε θα μας αφήσει ποτέ.
Ότι και να κάνουμε κάποια στιγμή θα αρχίσει ναι καίει λαδακι. Ένα σετ ελατήρια και τσιμουχακια βαλβίδων, είναι απλή διαδικασία και όχι ιδιαίτερα ακριβή, που θα του δώσει αλλά τόσα χλμ.
Η γιαμαχα και η κάθε γιαμαχα λέει αλλαγή λαδιού κάθε χ χλμ, αλλά επίσης λέει και έλεγχο στάθμης απ τον χρήστη.
πόσο σίγουρος είσαι γι' αυτό??
Κατά τα άλλα συμφωνούμε απόλυτα
Δυστυχώς το συγκεκριμένο παπι βαραει μπιελα.Εχω 3 φιλους που επαθαν το ιδιο με μηχανάκια απο καινουργια.
Ο ενας μαλιστα μεχρι αηδιας το συντηρουσε με αλλαγες λαδιων ανα 1000 χιλιόμετρα και συντηρητικη οδηγηση,άντεξε 47.000 χιλιόμετρα.Των άλλων δυο που ανεφερα μεχρι τα 30.000 ειχαν βαρεσει με σκληροτερη χρήση.
Προχτες ενος αλλου φιλου του εκαψε φλατζα,1ο χερι και αυτο με 27.000 χιλιόμετρα.Ευτυχως ειναι μεσα στην εγγύηση.
Καλο παπι αλλα πυροτέχνημα δυστυχώς.Και να πληροφορήσω καποιους φιλους οτι το κρυπτον δεν καιει λάδια γενικα και ουτε χρειάζεται να μείνει απο λαδια ενα μοτερ για να βαρεσει μπιελα,τα R1 βαρανε στροφαλο,μπιελα και μεχρι τα 100.000 χιλιόμετρα δεν καινε σταγονα λαδι...
Δυστυχώς το συγκεκριμένο παπι βαραει μπιελα.Εχω 3 φιλους που επαθαν το ιδιο με μηχανάκια απο καινουργια.
Ο ενας μαλιστα μεχρι αηδιας το συντηρουσε με αλλαγες λαδιων ανα 1000 χιλιόμετρα και συντηρητικη οδηγηση,άντεξε 47.000 χιλιόμετρα.Των άλλων δυο που ανεφερα μεχρι τα 30.000 ειχαν βαρεσει με σκληροτερη χρήση.
Προχτες ενος αλλου φιλου του εκαψε φλατζα,1ο χερι και αυτο με 27.000 χιλιόμετρα.Ευτυχως ειναι μεσα στην εγγύηση.
Καλο παπι αλλα πυροτέχνημα δυστυχώς.Και να πληροφορήσω καποιους φιλους οτι το κρυπτον δεν καιει λάδια γενικα και ουτε χρειάζεται να μείνει απο λαδια ενα μοτερ για να βαρεσει μπιελα,τα R1 βαρανε στροφαλο,μπιελα και μεχρι τα 100.000 χιλιόμετρα δεν καινε σταγονα λαδι...
Αυτο πραγματικα με απογοητευει. Υποτιθεται πας σε εναν απο τους τοπ κατασκευαστες και παιρνεις τεχνολογικα (ειδικα για εποχη 2010) κατι πολυ μπροστα απο το μεσο παπακι και δεν μπορεις να το πας σβελτα, χωρις να φοβασαι μην διαλυσει.
Πριν λιγους μηνες ρωτουσα εδω στο φορουμ γιατι ελεγα να παρω λιγο μεγαλυτερο σκουτερ λογω αποστασης.
Εκτος λοιπον απο το κοστος συντηρησης και τις βενζινες ο περισσοτερος κοσμος μου ειπε οτι αν το τρεξεις το σκουτερ, θα διαλυσει (ιμαντες πιο συχνα κτλ).
Επισης στο θεμα ελεγχου λαδιων, ναι οντως το αμελησα, αλλα αν ειναι το παπι απο 50.000 χλμ να τρωει τοσο λαδι κατι δεν ειναι σωστο εξ αρχης (για μενα).
Γνωμη μου ειναι πως 3.000 χλμ για λαδια σε παπι ειναι πολλα. Ημισυνθετικο φοραει ή απλο;
Υπαρχει καλυτερο παπι απο το Crypton-x και μου εχει διαφυγει; (αντιστοιχα γρηγορο και αξιοπιστο)
Α
Υπαρχει καλυτερο παπι απο το Crypton-x και μου εχει διαφυγει; (αντιστοιχα γρηγορο και αξιοπιστο)
Να γιατί χόντα :lol:
Πραγματικά εδώ και 5-6 χρόνια ουδέποτε άκουσα για τέτοια θέματα στον κρύπτονα.
Δεν είσαι κάπου λάθος, καλά έκανες κ πήρες τον συγκεκριμένο πάπιο, καλά έκανες και δεν πήρες σκούτερ και πράγματι καλό είναι το λαδάκι να το αλλάζεις νωρίτερα.
Ίσως και να έτυχε. Φτιάξ' το και προχώρα.
Το μηχανακι το πηρες μεταχειρισμενο,αν δεν εμεινε από λαδια,δεν ξερεις τι του ειχαν κανει μεχρι να το παρεις,να ξεκιναγαν με 3η δικαβαλο π.χ.Αλλαγη λαδιων στα 3000χλμ είναι μια χαρα σε κινητηρα με φιλτρο λαδιου,αφου αλλαζεται αλλαγη παρα αλλαγη.Kαι αλλα παπακια πανε ταπα εθνικη και δεν εχουν βγαλει κιχ.
kostaskk
26/09/2017, 16:34
εχω δει απειρα χ να σκιζονται καθημερινα και να βαρανε κοφτες παντου και παντα απο 16 χρονα και σχεδον ποτε δεν χαλανε..
πολυ σπανια ζημία που απλα έτυχε.
μια ζημια που ειχα ακουσει 2-3 φορες ηταν τρομπα βενζινης. λογικα συμβαινει λογο μικρου ντεποζιτου που σε αναγκαζει αρκετες φορες να εισαι με λιγη βενζινη μεσα
θα κοιταγα τα λαδια και τον τροπο οδηγισης..
δηλαδη ιδια διαστήματα αλλαγης αλλα λιγο ποιο καλο-ακριβο λαδι.
οχι κρεμασματα του μοτερ, δηλαδη 4η τερμα γκαζι σε μεγαλη ανηφορα και το παπι να μην ανεβαζει χιλιομετρα.
προληπτικό κατεβασμα ταχυτητων σε μεγαλες ανηφορες νομιζω κανει καλο στην μπιελα καθος μειωνονται τα φορτια.
και στην πορεια αν πηγαινεις σταθερα με 100km/h ειναι αρκετα καλα καθος δεν ζοριζεις τοσο το μοτερ.
αν πηγαινεις 110-120 εισαι πολυ κοντα στην τελικη του, κανενα παπι δεν αντεχει πολυ αν το πας τερμα γκαζι συνεχεια για χιλιαδες χιλιομετρα
Γνωμη μου ειναι πως 3.000 χλμ για λαδια σε παπι ειναι πολλα.
Δεν είναι καθόλου πολλά! Οι αλλαγές είναι η συνάρτηση των στροφών που ανεβάζει η μηχανή, με την ποσότητα λαδιού που χωράει το κάρτερ. Οι κατασκευαστές δεν λένε τυχαία νούμερα!
Και να πληροφορήσω καποιους φιλους οτι το κρυπτον δεν καιει λάδια γενικα και ουτε χρειάζεται να μείνει απο λαδια ενα μοτερ για να βαρεσει μπιελα,τα R1 βαρανε στροφαλο,μπιελα και μεχρι τα 100.000 χιλιόμετρα δεν καινε σταγονα λαδι...
Όλα τα μονοκύλινδρα καίνε στις παρατεταμένες τελικές!
Στο δευτερο συμφωνώ αλλά το ρ1 ανεβάζει 14.000 στροφές.
electron690
27/09/2017, 14:09
Η εξηγηση ειναι πολυ απλη!!! Αν τα βαλουμε κατω και υπολογισουμε την αποσταση που εχει καλυψει το εμβολο αυτου του μικρου κινητηρα παλινδρομωντας
για 50000 χλμ με τοσο κοντη κλιμακωση και την συγκρινουμε με μιας μεγαλης μοτοσυκλετας θα δουμε οτι ενας κινητηρας μοτοσυκλετας 500 κυβικων εχει διανυσει αποστασεις παλινδομησης σχεδον τις μισες απο του παπιου. Αν παλι συκρινουμε εναν κινητηρα αυτοκινητου με μιας μοτο θα δουμε μεγαλες διαφορες στην αποσταση που διανυει ενα εμβολο καλυπτοντας μια χιλιομετρικη αποσταση. Γιαυτο και ενα αυτοκινητο μπορει με καλη συντηρηση να αντεξει μεχρι και 500000χλμ χωρις να χτυπησει μπιελα ενω μια μεγαλη μοτοσυκλετα θα ειναι ηρωας αν αντεξει μεχρι τις 150000 ΟΠΩς ηρωας θα ειναι και ενα παπι που αντεξε 60000 με τον κινητηρα να δουλευει στα κοκκινα για να κινειται με 100 χλμ.
Υπάρχουν και μερικές που τα καταφέρνουν λίιιιιγο καλύτερα :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=wn19ty7r6xw
stefanos
27/09/2017, 16:26
Θα μου εξηγήσει κανείς πως καταλαβαίνουμε ότι ένα μηχανάκι βάρεσε μπιέλα ? :confused:
gior-gos
27/09/2017, 16:58
Ακουγεται, ιδιαιτερα οταν ειναι ζεστο (οχι ξεκαθαρα αλλά ακουγεται· ο κατοχος συνηθως τον "πιανει" αυτον τον λιγο διαφορετικο ηχο του κινητηρα αλλά δεν ξερει που οφειλεται)
και ανεβαζει θερμοκρασια (επισης ο κατοχος συνηθως δεν ξερει το γιατι). Το παει συνεργειο και του τα λεει ο μαστορας.
Υπάρχουν και μερικές που τα καταφέρνουν λίιιιιγο καλύτερα :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=wn19ty7r6xw
Είναι Honda αφού, δεν χαλάνε λέμε τα Honda.
stefanos
27/09/2017, 17:28
Το παει συνεργειο και του τα λεει ο μαστορας.
Ο οποίος φαντάζομαι με την εμπειρία του τον πιάνει αμέσως τον ήχο...
ο ηχος ειναι χαρακτηριστικος και μοιαζει με καδενα στο πιο αγριο
ενας μαστορας με εμπειρια τον πιανει
η αλλη επιλογη ειναι να περιμενει κανεις να γινει το μοτερ χαρτοπολεμος
Θα μου εξηγήσει κανείς πως καταλαβαίνουμε ότι ένα μηχανάκι βάρεσε μπιέλα ? :confused:
Ακουγεται, ιδιαιτερα οταν ειναι ζεστο (οχι ξεκαθαρα αλλά ακουγεται· ο κατοχος συνηθως τον "πιανει" αυτον τον λιγο διαφορετικο ηχο του κινητηρα αλλά δεν ξερει που οφειλεται)
και ανεβαζει θερμοκρασια (επισης ο κατοχος συνηθως δεν ξερει το γιατι). Το παει συνεργειο και του τα λεει ο μαστορας.
Ο οποίος φαντάζομαι με την εμπειρία του τον πιάνει αμέσως τον ήχο...
ο ηχος ειναι χαρακτηριστικος και μοιαζει με καδενα στο πιο αγριο
ενας μαστορας με εμπειρια τον πιανει
η αλλη επιλογη ειναι να περιμενει κανεις να γινει το μοτερ χαρτοπολεμος
όσο έμπειρος και να είσαι υπάρχει πάντα η πιθανότητα να κάνεις λάθος. Σε δικό μου παπί (νομίζω το πρώτο max το 6βολτο) που κάποια στιγμή άρχισε να κουδουνίζει να τρέμει και να χτυπάει, όλοι (κι εγώ μέσα) λέγαμε Μπιέλα. Άρχισα να λύνω για να κατεβάσω μοτέρ και είδα μία κομμένη βάση κινητήρα και την απέναντι έτοιμη να με χαιρετίσει. Τις κόλλησα και το μηχανάκι ακόμα μετά από 15+ χρόνια έχει την ίδια μπιέλα. 3 συνεργεία (το ένα επίσημο) έλεγαν μπιέλα.
devil's animal
28/09/2017, 08:19
όσο έμπειρος και να είσαι υπάρχει πάντα η πιθανότητα να κάνεις λάθος. Σε δικό μου παπί (νομίζω το πρώτο max το 6βολτο) που κάποια στιγμή άρχισε να κουδουνίζει να τρέμει και να χτυπάει, όλοι (κι εγώ μέσα) λέγαμε Μπιέλα. Άρχισα να λύνω για να κατεβάσω μοτέρ και είδα μία κομμένη βάση κινητήρα και την απέναντι έτοιμη να με χαιρετίσει. Τις κόλλησα και το μηχανάκι ακόμα μετά από 15+ χρόνια έχει την ίδια μπιέλα. 3 συνεργεία (το ένα επίσημο) έλεγαν μπιέλα.
ιδια φαση με το cbf125...
καποια στιγμη απο το πουθενα ακουγοταν λες και μετραγε ωρες για να σπασει...
λεω "πηραμε την μπιελα στην μασχαλη και τρεχουμε"...
παω εκει σε ενα λογιστικο γραφειο που το ειχε ενας καστανας...το κοιταει απο εδω...το κοιταει απο εκει...
κανει ενα ετσι και σφιγγει τις βιδες του λαιμου της εξατμισης...:uplate:
λουλουδι...:bawl:
οι ηχοι ειναι απιστευτα παραπλανητικοι...
electron690
28/09/2017, 08:40
Υπάρχουν και μερικές που τα καταφέρνουν λίιιιιγο καλύτερα :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=wn19ty7r6xw
Εεε ναι οταν βγαζεις 90 μονο ιππους απο 1000 κυβικα και εχεις μια θεομακρη μεταδοση ειναι αναμενομενο να αντεχεις. Δεκτο οτι η χοντα εχει αξιοπιστια αλλα
τα μοτερ της κοιμουνται σκοπιμα. Ας τα πιεσουν λιγο και μετα βλεπουμε.
gior-gos
28/09/2017, 08:48
Ο οποίος φαντάζομαι με την εμπειρία του τον πιάνει αμέσως τον ήχο...
Ε κατι παραπανω θα ξερει φανταζομαι απο τον μεσο αναβατη.
Παντως, οντως οι ηχοι ειναι παραπλανητικοι. Ακους κατι, δεν ξερεις τι ειναι, και το μυαλο σου παει στο χειροτερο..
ιδια φαση με το cbf125...
καποια στιγμη απο το πουθενα ακουγοταν λες και μετραγε ωρες για να σπασει...
λεω "πηραμε την μπιελα στην μασχαλη και τρεχουμε"...
παω εκει σε ενα λογιστικο γραφειο που το ειχε ενας καστανας...το κοιταει απο εδω...το κοιταει απο εκει...
κανει ενα ετσι και σφιγγει τις βιδες του λαιμου της εξατμισης...:uplate:
λουλουδι...:bawl:
οι ηχοι ειναι απιστευτα παραπλανητικοι...
respect στους καστανάδες
:lol:
kostasfazer
28/09/2017, 10:04
Στα 18-24 μου είχα το Crypton 105 και του είχα κάνει 130.000 χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα στο μοτέρ, απλά τσίμπαγε αρκετό λάδι μετα τις 80.000. Κάθε μέρα για 6 χρόνια έκανα 50 χλμ πήγαινε – έλα σχολείο και μετα πανεπιστήμιο. Είχα προσαρμόσει και σαμάρια και έκανα δικαβαλα ταξίδια χωρίς κανένα πρόβλημα (Κρήτη, Βόλος, γύρος Πελοποννήσου, Νεστόριο Καστοριάς κτλ) .. Μετά πήρα το Fazer και άλλαξα το 105 με το Crypton X για μην ταλαιπωρώ το fazer. Του έκανα 60.000 χωρίς το παραμικρό προβλημα και χωρίς να καίει λάδι. Μετα τα πούλησα και τα 2 και πήρα vstrom αλλά αυτό είναι άσχετο με την κουβέντα μας… :cool:
Εεε ναι οταν βγαζεις 90 μονο ιππους απο 1000 κυβικα και εχεις μια θεομακρη μεταδοση ειναι αναμενομενο να αντεχεις. Δεκτο οτι η χοντα εχει αξιοπιστια αλλα
τα μοτερ της κοιμουνται σκοπιμα. Ας τα πιεσουν λιγο και μετα βλεπουμε.
Κοιμουνται τα cbr600+1000?
Κοιμουνται τα cbr600+1000?
Όχι γι' αυτό χαλάνε! :lol:
(τόσο όσο και τ' άλλα)
electron690
28/09/2017, 11:51
Κοιμουνται τα cbr600+1000?
Οχι δεν κοιμουνται σε αυτην την κατηγορια στην οποια ολα κινουνται στην ιδια φιλοσοφια. Αλλα αν συγκρινεις ενα cbr 1000 κινητηρα με εναν ευρωπαικο ιδιας κατηγοριας να εισαι σιγουρος οτι πανω κατω τα ιδια χλμ θα βγαλουν. (και μην ξεχνας οτι τα cbr 1000 του 2005-06 και τα africa twin 750 χτυπουσαν μπιελα ευκολα Εχει τυχει πολλες φορες) Δεν υποστηριζω τους Ευρωπαιους γιατι εχω στην κατοχη μου και γιαπωνεζους αλλα να τα λεμε οπως ειναι
electron690
28/09/2017, 11:52
Όχι γι' αυτό χαλάνε! :lol:
(τόσο όσο και τ' άλλα)
Σωστος!!
Δεκτο οτι η χοντα εχει αξιοπιστια αλλα
τα μοτερ της κοιμουνται σκοπιμα. Ας τα πιεσουν λιγο και μετα βλεπουμε.
Έτσι. Κοίτα τι έγινε στο μοτέρ του Marquez πριν λίγες βδομάδες, που το πίεσε λίγο παραπάνω.
Ακουγεται, ιδιαιτερα οταν ειναι ζεστο (οχι ξεκαθαρα αλλά ακουγεται· ο κατοχος συνηθως τον "πιανει" αυτον τον λιγο διαφορετικο ηχο του κινητηρα αλλά δεν ξερει που οφειλεται)
και ανεβαζει θερμοκρασια (επισης ο κατοχος συνηθως δεν ξερει το γιατι). Το παει συνεργειο και του τα λεει ο μαστορας.
Έχω ένα τέτοιο σύμπτωμα στον πάπιο εδώ και λίγο καιρό . Ειδικά κρύο από νεκρά μόλις βάλω πρώτη ακούγεται μέσα ένα χάρχαλο λες σέρνονται μέταλλα .Είναι επίσης ψιλοέντονο αν πχ κατηφορίζω καμία απότομη κατηφόρα με την πρώτη την δευτέρα να κόβουνε . Ζεστό μειώνεται αισθητά , σχεδόμ εξαφανίζεται. Αλλά δεν νομίζω να είναι βαλβίδες .Από άποψη απόδοσης όμως δεν έχω κάποιο θέμα . Οπως πήγαινε πριν ξεκινήσει ο θόρυβος πήγαινε . Μάλιστα παρατηρώ και μια σχετική μείωση στην κατανάλωση . Είχα κατά νού να πάει για ρεκτιφιέ (ψιλοκαίει λάδια) αλλά όχι ακόμα . 50000 χλμ . Οταν λέμε "βαράει μπιέλα¨τι συμβαίνει συνήθως ? Σπάει ο άξονας , στραβώνει , χαλάει κάποιο κουζινέτο . Είναι δυνατόν να εχω τέτοιο θέμα και να πηγαίνει το μηχανάκι κανονικά ?
gior-gos
28/09/2017, 16:37
Έχω ένα τέτοιο σύμπτωμα στον πάπιο εδώ και λίγο καιρό . Ειδικά κρύο από νεκρά μόλις βάλω πρώτη ακούγεται μέσα ένα χάρχαλο λες σέρνονται μέταλλα .Είναι επίσης ψιλοέντονο αν πχ κατηφορίζω καμία απότομη κατηφόρα με την πρώτη την δευτέρα να κόβουνε . Ζεστό μειώνεται αισθητά , σχεδόμ εξαφανίζεται. Αλλά δεν νομίζω να είναι βαλβίδες .Από άποψη απόδοσης όμως δεν έχω κάποιο θέμα . Οπως πήγαινε πριν ξεκινήσει ο θόρυβος πήγαινε . Μάλιστα παρατηρώ και μια σχετική μείωση στην κατανάλωση . Είχα κατά νού να πάει για ρεκτιφιέ (ψιλοκαίει λάδια) αλλά όχι ακόμα . 50000 χλμ . Οταν λέμε "βαράει μπιέλα¨τι συμβαίνει συνήθως ? Σπάει ο άξονας , στραβώνει , χαλάει κάποιο κουζινέτο . Είναι δυνατόν να εχω τέτοιο θέμα και να πηγαίνει το μηχανάκι κανονικά ?
Οι θορυβοι που ακους δεν σημαινουν απαραιτητα οτι ειναι μπιελα.
Οταν βαραει η μπιελα δεν εχει καποια επιπτωση στην αποδοση.
Η μπιελα "βαραει" οταν φαγωνεται η μία ή η αλλη υποδοχη της (στον πειρο του πιστονιου ή στον στροφαλο) και εχει τζογο.
o_gavros
28/09/2017, 17:04
στο δικό μου CrυptonX που ξεπερνά τις 110Κ χλμ, αυτός ο θόρυβος που ο κάτοχος "πιάνει",έχει κάνει την εμφάνιση του απο πολύ νωρίς.
Ζέσταμα και χαλαρό ξεκίνημα,ειδικά το χειμώνα, και κανένα πρόβλημα.
Την περασμένη βδομαδα μάλιστα το πήρα και απο συνεργείο για βαλβιδες,τσεκ ψεκασμό κλπ. Η γνώμη του επίσημου συνεργείου ήταν "δεν ασχολείσαι με αυτο το θόρυβο".
Θεωρώ το Χ ως το πιο ολοκληρωμενο παπάκι.
Απορρίπτω θεωρίες που το θέλουν ζημιάρικο ως ανυπόστατες.
Το μηχανάκι φτιάχτηκε για να είναι εργάτης με κύλιση και λειτουργία αψεγάδιαστη.
στο δικό μου CrυptonX που ξεπερνά τις 110Κ χλμ, αυτός ο θόρυβος που ο κάτοχος "πιάνει",έχει κάνει την εμφάνιση του απο πολύ νωρίς.
Ζέσταμα και χαλαρό ξεκίνημα,ειδικά το χειμώνα, και κανένα πρόβλημα.
Την περασμένη βδομαδα μάλιστα το πήρα και απο συνεργείο για βαλβιδες,τσεκ ψεκασμό κλπ. Η γνώμη του επίσημου συνεργείου ήταν "δεν ασχολείσαι με αυτο το θόρυβο".
Θεωρώ το Χ ως το πιο ολοκληρωμενο παπάκι.
Απορρίπτω θεωρίες που το θέλουν ζημιάρικο ως ανυπόστατες.
Το μηχανάκι φτιάχτηκε για να είναι εργάτης με κύλιση και λειτουργία αψεγάδιαστη.
Συμφωνώ απόλυτα σε ότι λες, σκύλος μαύρος.
Οχι δεν κοιμουνται σε αυτην την κατηγορια στην οποια ολα κινουνται στην ιδια φιλοσοφια. Αλλα αν συγκρινεις ενα cbr 1000 κινητηρα με εναν ευρωπαικο ιδιας κατηγοριας να εισαι σιγουρος οτι πανω κατω τα ιδια χλμ θα βγαλουν. (και μην ξεχνας οτι τα cbr 1000 του 2005-06 και τα africa twin 750 χτυπουσαν μπιελα ευκολα Εχει τυχει πολλες φορες) Δεν υποστηριζω τους Ευρωπαιους γιατι εχω στην κατοχη μου και γιαπωνεζους αλλα να τα λεμε οπως ειναι
Ναι οκ αλλα δεν τα λες όπως ειναι!:lol:
Και βασικά αυτα που έγραψες δεν βάραγαν σχεδον με τιποτα(οκ εχω δει Αφρικα να βαράει στις 350.000km).Εκτος αμα ζουμε σε διαφορετικό κόσμο!Η εξίσωση δε, ενος CBR1000 με ευρωπαικα μηχανάκια είναι περα για πέρα κωμική οταν τα ευρωπαικα ειναι το RSV ,το S1000rr και τα Ντουκατια.
TsoliasGR
02/11/2017, 06:20
Ναι οκ αλλα δεν τα λες όπως ειναι!:lol:
Και βασικά αυτα που έγραψες δεν βάραγαν σχεδον με τιποτα(οκ εχω δει Αφρικα να βαράει στις 350.000km).Εκτος αμα ζουμε σε διαφορετικό κόσμο!Η εξίσωση δε, ενος CBR1000 με ευρωπαικα μηχανάκια είναι περα για πέρα κωμική οταν τα ευρωπαικα ειναι το RSV ,το S1000rr και τα Ντουκατια.
Και kaze-r στις 337.000.Eίναι καθαρά ανάλογα την χρήση,το χέρι και την συντήρηση.
kostasfazer
02/11/2017, 09:10
Εεε ναι οταν βγαζεις 90 μονο ιππους απο 1000 κυβικα και εχεις μια θεομακρη μεταδοση ειναι αναμενομενο να αντεχεις. Δεκτο οτι η χοντα εχει αξιοπιστια αλλα
τα μοτερ της κοιμουνται σκοπιμα. Ας τα πιεσουν λιγο και μετα βλεπουμε.
Τόσα αλόγα χρειάζεται για να μπορεί να γυρίσει τον πλανήτη δυκαβαλος τριβαλισος αλλάζοντας μόνο λάδια. Όταν αυτός κολλάει σημαίες χωρών στις βαλίτσες του, τα ευρωπαϊκά με τα 160 άλογα κολλάνε ένσημα στο μηχανικό τους…. ;)
Τόσα αλόγα χρειάζεται για να μπορεί να γυρίσει τον πλανήτη δυκαβαλος τριβαλισος αλλάζοντας μόνο λάδια.
και κανένα πιστονάκι ανά 80 με 100Κ χλμ μαζί με τσιμουχάκια βαλβιδών και ελατήρια. Επισκευή κανονική δλδ! Στα 3.5 πιστόνια θα χτυπήσει η μπιέλα αλλά τα κάρτερ θα έχουν ανοιχτεί νωρίτερα δυο φορές, για να αλλαχθεί το καρέ του εμπρός γραναζιού!
Και όλα αυτά σέρνοντας καμιά 50αρια ψόφια άλογα σε 240 κιλά! Pure fun!
kostasfazer
02/11/2017, 15:56
για το βαραντερο λες? ή για καποο αλλο?
Προφανως δε θα ξερεις οτι υπαρχουν αφρικα με 250κ...και δεν εχουν ανοιξει μοτερ..και δεν καινε λαδια...
Προφανώς κάτι θα ξέρω για να λέω όσα λέω.
Και γω στην αρχη ετσι νομιζα ..ειχα και ενα αφρικα παρταλι...μεχρι που γνωρισα αφρικανους .που το χουν απο καινουριο..και εχουν γυρισει κοντερ 2-3 φορες...μονο με τα σερβις.. υπαρχουν και αυτα τα αφρικα...και ειναι περισσοτερα απο οσα νομιζεις
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.