View Full Version : Προβλημα με τροφοδοσια καρμπυρατερ στα χαμηλα
Καλησπερα κυριοι!
Μηχανη: yamapa fzs 600 του 01 (καρμπυρατερ),φιλτρο αερα k&n,εξατμιση akrapovic carbon κλασσικη,τωρινα jet μαμα.
Αφου μετα απο αρκετα χρονια ψαξιματος,μαστορων(ματαια) ξοδεμα ακρετων χρηματων,πολυ προσωπικη εργασια στην τελικη κτλ. καταφερα και ελυσα ενα θεμα που ειχα με σκορτσαρισμα στα χαμηλα. Ηταν μια πολυ μικρη τρυπα σε ενα διαφραγμα η οποια εννοειται κανενας μαστορας δεν ειχε δει, αλλα ουτε κι εγω παραμονο οταν σε μια απελπιδα και χιλιοστη προσπαθεια σκεφτηκα να αφαιρεσω τα διαφραγματα απο τα slide, ετσι για το γαμωτο και μονο ετσι φανηκε το προβλημα. Μετα απο τοσα χρονια,μεσα σε βεβαιωσεις μαστορων οτι ετσι ειναι το μηχανακι και πρεπει να το συνηθισω, εεε ποτε δεν το συνηθισα και δικαιωθηκα, αλλο μηχανακι!
Τωρα εχω να αντιμετοπισω ενα αλλο θεμα,που προυπηρχε και αυτο αλλα πιστευα οτι συνδιαζοταν με το παραπανω.
Οταν το μοτερ ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας και πχ σταματησω σε ενα φαναρι,διασταυρωση κτλ και παω να ξεκινησω, στα χαμηλα ειναι πολυ πλουσιο,θελει παραπανω γκαζι.Επισης αν εκει που περιμενω ανοιγοκλεισω το γκαζι μεχρι πχ 3000 στρ/λ, οι στροφες πεφτουν κατω απο το ρελαντι και επανερχονται,δλδ πλουσιο.
Το ρελαντι ειναι ρυθμισμενο σωστα στις 1200, οι πιλοτικες βιδες ειναι ρυθμισμενες στις 2.5 - 3 στροφες (2.5 λεει το μανουαλι),τα φλοτερ ειναι τσεκαρισμενα στο εργοστασιακο υψος,τα καρμπυρατερ ειναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ,φιλτρο αερα καθαρο,δεν παιρνει απο καπου αερα,το tps ειναι ρυθμισμενο τσεκαρισμενο και προληπτικα αλλαγμενο,βαλβιδες ρυθμισμενες πριν απο περιπου 15.000 χλμ
Αν προσπαθησω να μειωσω στις στροφες στις βιδες του μειγματος,το μηχανακι το ακουω οτι αρχιζει και δεν λειτουργει καλα και στρωτα.
Δεν θελω να περασω αλλα τοσα χρονια ψαχνοντας παλι για δαιμονες και φαντασματα,οποτε οποιος εχει καποια ιδεα , ευπροσδεκτη!
ουφ...:D
CBR900RR 98-99
05/10/2017, 00:30
Ετσι οπως το περιγραφεις και μονο αλλαζεις προζιγκλερ ενα νουμερο μικροτερο και βλεπεις!
Κατα τα αλλα εισαι σιγουρος οτι δεν εισαι φτωχος ψηλα και στης μεσαιες σου?
Και αν εχεις μαμα φιλτρο κανε μια δοκιμη πριν πειραξης το οτιδηποτε αλλο!
Το μαμα φιλτρο δυστυχως δεν υπαρχει.
Μικροτερο πιλοτικο ζιγλερ απο το μαμα???? δεν το ειχα σκεφτει να σου πω την αληθεια,γιατι παντα επαιρνα τα μαμα νουμερα σαν βαση.
Τωρα στα ψηλομεσαια, η μονη σιγουρια που εχω ειναι για το πως νιωθω το μηχανακι και δεν εχει κανενα θεμα ουτε σε αποτομα ανοιγματα κτλ. επιφυλάσσομαι ομως.
CBR900RR 98-99
06/10/2017, 11:16
Με την παραδοχη οτι βαλβιδες,μπουζι,καρμπιρατερ,ηλεκτρολογικα ειναι ολα ρυθμισμενα και καθαρα οπως λες!
Τοτε αφου δεν ακουει απο την βιδα μιγματος του ρελαντι οταν της βιδωνωνης κατα 1/4 αλλα χειρωτερευει το επομενω βημα σου ειναι να της κρατησεις στης 2,5 με 3 στροφες και να βαλεις ενα νουμερο μικροτερο προζιγκλερ και βλεπεις οπως σου ειπα!
Εγω προσωπικα θα εβγαζα το k/n απο πανο και θα εβαζα το μαμα και αν ντε και καλα ηθελα αλλο φιλτρο μονο bmc θα εβαζα το γιατι κανε ενα ψαξιμο ατο ιντερνετ και θα καταλαβεις!
Και να θυμασε οτι το φιλτρο προκαλη μεγαλητερο προβλημα στο σεταρισμα των καρμπ απο οτι η εξατμιση!
Αν ασχολιθεις παντος θα ηθελα να μου πεις τι εγινε!
Προς ενημερωση, περιμενω μαμα φιλτρο αερα για να τσεκαρω.
Σημερα παντως βρηκα λιγο χρονο, εβγαλα ξανα τα καρμπ. και αλλαξα τα oring στις φωλιες που καθεται το πυραυλακι του φλοτερ.
Το προβλημα φαινεται οτι εχει λυθει!κραταω μια πισινη γιατι θελω να το βγαλω μια καλη βολτα να πιασει θερμοκρασια το μοτερ!
Γιατι με αυτα τα αναθεματισμενα τα καρμπ πρεπει παντα να πεδευεσαι με τις πιο μικρες παπαριες...
CBR900RR 98-99
21/10/2017, 16:26
Ωραια κανε της δοκιμες σου και ενημερωσε μας με το καλο!
Φροντισε το φιλτροκουτο να κουμπωνει καλα στα καρμπ και να περνει αερα μονο απο της τρυπες που ειναι σχεδιασμενο να περνει!
Επανερχομαι μετα απο καιρο δοκιμων.
Η μηχανη πηγε και σε μαστορα υποτιθεται καλο,σε μια τελευταια προσπαθεια μηπως και καποιος ασχοληθει....και για ακομη μια φορα πεταμενα λεφτα.
Η μηχανη συνεχιζει και κανει τα ιδια,δλδ χαλια αποδοση μετα το ρελαντι μεχρι τις 2,5-3 χιλ στορφες, ιδιως με σταθερο γκαζι.
Αυτο που κανει εντυπωση ειναι οτι αμα ρυθμιζω τις βιδες αρκετα εξω ,πανω απο 3 στροφες,τοτε το μηχανακι βελτιωνεται δραματικα σε αυτες τις στροφες,ουτε κομπιασματα ουτε τπτ.
Μεσα στη πολη ακομα και με 1500 στροφες,με 2 ταχυτητα και σταθερο γκαζι πηγαινει ομαλοτατα και ωραιοτατο σταθερο ρελαντι, ΑΛΛΑ παλι οταν λιγο το αφησω στο ρελαντι και παω να ξεκινησω ή μπλιπαρω το γκαζι,ακουγεται υπερβολικα μπουκωμενο και πεφτουν στιγμιαια οι στροφες αρκετα ....τουλαζιστον δεν σβηνει.
Το μαμα φιλτρο δεν βοηθησε πουθενα. Εχω παραγγειλει πιλοτικα ζιγκλερ ενα νουμερο μεγαλυτερο,αν και δεν ξερω αν ειναι η σωστη επιλογη.
Εχω απηυδησει πλεον και να σας πω την αμαρτια μου,εχω φτασει οριακα καποιες φορες να το παρατησω εκει στη μεση του δρομου και να φυγω.
Αν τα εχεις ολα σωστα βασει manual και εχεις θεματα τοτε μαλλον εχεις γενικοτερη φθορα στα καρμπ κατι ανα μενονενο για μηχανη του 01
Λιγο διαφραγματα λιγο πυραυλακια λιγο βελονες....
Παντως η λειτουργια οπως την περιγραφεις δεν ειναι τραγικη για τοσο παλιο μηχανακι
Και φυσικα κανενας μαστορας δεν θα ασχοληθει σοβαρα
Τι να πω, σιγουρα θα υπαρχουν καποιες φθορες,αν και ολα ειναι χιλιοτσεκαρισμενα, αλλα κανει ακριβως τα ιδια και με ενα δευτερο σετ καρμπ,το οποιο ειναι σε αριστη κατασταση και δεν ειχε ανοιχτει ποτε κιολας.
Ειμαι σιγουρος πλεον οτι ειναι καθαρα θεμα ρυθμισης, αλλα ειναι τοσα τα ενδεχομενα που δεν εχω την τρομερη εμπειρια,μονο το οτι καταλαβαινω πλεον το παραμικρο στην μηχανη,αν ειναι σωστα η οχι.
Θα συνεχισω να ψαχνω μεχρι να την σπασω η μεχρι να παρω αλλη.(το δευτερο ειναι πολυυυ δυσκολο).
Δοκιμασε για αρχη να κανεις λιγο πιο φτωχη τη βελονα κατα μιση η μια θεση. Συνεχισε με το μαμα φιλτρο ομως. Επισης τσεκαρε οτι δεν ειναι βουλωμενο καποιο vent σωληνακι απο τα καρμπς που καταληγει εκτος κουτιου
stefanos
27/05/2018, 22:34
εγώ θα δοκίμαζα και μια θέση κάτω - πάνω τις βελόνες πρίν αλλάξω ζιγκλέρ.
Το κύκλωμα του ρελαντί δουλεύει .... στο ρελαντί.:)
Από εκεί και πέρα παίζουν και οι βελόνες.
ΥΓ με πρόλαβαν:lol:
,αν και ολα ειναι χιλιοτσεκαρισμενα, αλλα κανει ακριβως τα ιδια και με ενα δευτερο σετ καρμπ,το οποιο ειναι σε αριστη κατασταση και δεν ειχε ανοιχτει ποτε κιολας.
Ειμαι σιγουρος πλεον οτι ειναι καθαρα θεμα ρυθμισης,
θέμα ρύθμισης θα έιναι αφού είναι χιλιοκαθαρισμένα και χιλιοελεγμένα :D και έχεις ελέγξει τα πάντα Με TPs δεν είναι αυτό? Μήπως αρχίζει και σε χαιρετάει :wave2:ή δεν ξέρεις να το ρυθμίσεις?
Ευχαριστω για τις προτασεις παιδες,δυστυχως ομως παιχνιδι με τις βελονες εχω δοκιμασει ηδη.
Συγκεκριμενα οταν ανεβασα το κλιπ(κατεβασμα βελονας) μετα τις 3,5 χιλ στροφες γονατιζε για λιγο και δεν ειχε καμια διαφορα στο θεμα του πλουσιου ρελαντι.
Στεφανε ειναι ολοσωστο αυτο που λες, αλλα τουλαχιστον στα συγκεκριμενα καρμπ εκτος απο την τρυπα που ρυθμιζεται απο τις βιδες μειγματος,λιγο πιο πισω βρισκονται αλλες 3 και παιζουν το ρολο τροφοδοσιας καυσιμου,κυριως, λιγο πριν τις βελονες και μετα το ρελαντι.Και εκει πιστευω οτι ειναι το θεμα μου.
Παραθετω μια φοτο ενδεικτικη,αλλα ειναι ακριβως ετσι.
https://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.cartestsoftware.com%2Ffz1%2Fimages%2Fpilotbypassholes.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.yamahafz1oa.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3Ft%3D109070&docid=Ol4FApn1OXie0M&tbnid=U3qgsjhadxm9iM%3A&vet=10ahUKEwj4wpfz7abbAhWsxaYKHTnTA-wQMwg-KAEwAQ..i&w=800&h=600&bih=637&biw=1360&q=drilling%20bypass%20carb%20holes&ved=0ahUKEwj4wpfz7abbAhWsxaYKHTnTA-wQMwg-KAEwAQ&iact=mrc&uact=8
Εχω αλλαξει τρια tps,το ενα καινουργιο κιολας!:D
Εχω αλλαξει τρια tps,το ενα καινουργιο κιολας!:D
πφφφ Το ρύθμισες σωστά? Δεν ξέρω να σου πω πως το ρυθμίζεις αλλά μετά το μυαλό μου πάει πάλι σε ηλεκτρικά.Μάτι , μπουζί πολλαπλασιαστή..
Ναι,το εχω ρυθμισει και οπως λεει το μανουαλι αλλα και δυναμικα,δλδ ενω λειτουργει το μοτερ,καμια διαφορα,τουλαχιστον οχι στο κομματι που εχω το προβλημα.
Τα εχω ψαξει ολα και ολα ειναι εντος στις μετρησεις, ματι,το κυκλωμα φορτισης,πρωτευουσες και δευτερευουσες αντιστασεις πολλαπλασιαστων,μπουζοκαλωδια,μπουζοπιπες,μπουζι.
Το μονο που δεν εχω αλλαξει και δεν μπορω να τσεκαρω ειναι η ηλεκτρονικη,αν και στελνει σωστο ρευμα στους πολλαπλασιαστες.
Αν με ρωτουσες πριν λιγους μηνες θα σου ελεγα κι εγω οτι μπορει να ειναι ηλεκτρικο το προβλημα,αλλα απο τη στιγμη που οταν κανω το μειγμα πιο πλουσιο και λειτουργει αψογα,εχω αρχισει να το αποκλειω σιγα σιγα.
Καπου απο τη μερια της εισαγωγης υπαρχουν καποιες τρυπες τα λεγομενα airjets η airbleeds...καθαρισε τα με πιεση αερα και καποιο καθαριστικο αδρανες
Επισης οπως σου ειπα, αν υπαρχουν αναπνοες φροντισε να πηγαινουν εκτος φιλτροκουτιου, να μην ειναι τσακισμενες και να ειναι και στα καρμπς ολα καθαρα
Ναι εχει δυο εισοδους σε καθε καρμπ,μια για το πιλοτικο κυκλωμα με βιδωτο ζιγκλερ και μια για το κεντρικο ζιγκερ που ειναι φιξ.
Εχουν καθαριστει με διαφορα καθαριστικα και εννοειται με κομπρεσερ αερα.Επισης εχω βεβαιωθει οτι τα καθαριστικα αλλα και ο αερας (οπτικα και με τη αισθηση) βγαινουν απο κει που πρεπει να βγουν και με την ιδια πιεση.:beer:
Εχεις δοκιμασει με 1/4 πιο κλειστες βιδες;
Επισης το προβλημα που αναφερεις υπηρχε παντα η το επαυε τελευταια;
Καλημερες!
Ναι εχω δοκιμασει,ακομα και σε εναν κυλινδρο να γυρισω την βιδα κατω απο 2 στροφες ή ακομα και 2,αρχιζει και τρεμοπαιζει το ρελαντι κα πεφτουν οι στροφες.
Εντομεταξυ και με τα δυο σετ καρμπ που εχω,παντα οι μεσα κυλινδροι θελουν πιο πολλες στροφες εξω την βιδα μειγματος.
Το εχω σχεδον 10 χρονια,το πηρα μεταχειρισμενο και ηταν η πρωτη μου μηχανη,δεν ηξερα και πολλα.
Το εκανε ομως απο την αρχη και το συνειδητοποίησα οταν αρχισα να μαθαινω το μηχανακι και οταν ειδα το ιδιο μηχανακι διπλα μου στην πολη να πηγαινει με χαμηλες στροφες και χωρις ο τυπος να σκιζετε και να πατιναρει τον συμπλεκτη οπως κανω εγω για να μετριασω τα κομπιασματα και εννοειται οταν αρχισα να ρωταω ιδιοκτητες του ιδιου μοντελου.
Εχουν τα καρμπυρατερ σου κυκλωμα acv?
Πχ:
https://motofaction.org/motorcycles/honda-cx-gl/a-how-install-keihin-air-cut-off-valve-acv-cx500-gl500-cx650-gl650/
Ειχα αντιστοιχα θεματα στο 950 και οταν παρεκαμψα το κυκλωμα αυτο βρηκα την υγειά μου. Ακομα και να φαινονται οπτικα ενταξει ειναι πιθανο να μη δουλευουν σωστα.
Οχι Drbig,δεν εχω τετοιο κυκλωμα,μαλλον ευτυχως!
Εκανα σημερα το εξης πειραμα,γυρισα τον γενικο διακοπτη στο On για να γεμισουν τα μπολ και να δουλεψει η τρομπα και πριν βαλω μπρος εκλεισα το ρακορ παροχης βενζινης στο τεποζιτο,το αφησα να δουλεψει ρελαντι και οταν σιγα σιγα επεφτε η σταθμη στα φλοτερ, το φαινομενο του πλουσιου μειγματος στις μικρες γκαζιες εφευγε,σχεδον εξαφανιζοτανε...
Το θεμα ειναι οτι αμα ριξω τα φλοτερ κατα 0,5-1 χιλιοστο(λιγοτερη ποσοτητα βενζινης μεσα),δεν θα δουλευει καλα στα αποτομα ανοιγματα ή θα πρεπει να ψαχτω πλεον και με κεντρικα ζιγκλερ κτλ.
Μου κανει εντυπωση γιατι σχεδον ολοι οι ιδιοκτητες του ιδιου μοντελου απο Αγγλια και Γαλλια μερια,με φιλτρα και εξατμισεις "φωναζουν" οτι δεν εχουν αλλαξει ζιγκλερ και ουτε πρεπει να πειραχτουν.Μονο αυτοι που εχουν βαλει pods εχουν πειραξει ζιγκλερ και βελονες.Αλλα κλιματα βεβαια αλλα....
Οχι Drbig,δεν εχω τετοιο κυκλωμα,μαλλον ευτυχως!
Εκανα σημερα το εξης πειραμα,γυρισα τον γενικο διακοπτη στο On για να γεμισουν τα μπολ και να δουλεψει η τρομπα και πριν βαλω μπρος εκλεισα το ρακορ παροχης βενζινης στο τεποζιτο,το αφησα να δουλεψει ρελαντι και οταν σιγα σιγα επεφτε η σταθμη στα φλοτερ, το φαινομενο του πλουσιου μειγματος στις μικρες γκαζιες εφευγε,σχεδον εξαφανιζοτανε...
Το θεμα ειναι οτι αμα ριξω τα φλοτερ κατα 0,5-1 χιλιοστο(λιγοτερη ποσοτητα βενζινης μεσα),δεν θα δουλευει καλα στα αποτομα ανοιγματα ή θα πρεπει να ψαχτω πλεον και με κεντρικα ζιγκλερ κτλ.
Μου κανει εντυπωση γιατι σχεδον ολοι οι ιδιοκτητες του ιδιου μοντελου απο Αγγλια και Γαλλια μερια,με φιλτρα και εξατμισεις "φωναζουν" οτι δεν εχουν αλλαξει ζιγκλερ και ουτε πρεπει να πειραχτουν.Μονο αυτοι που εχουν βαλει pods εχουν πειραξει ζιγκλερ και βελονες.Αλλα κλιματα βεβαια αλλα....
Το ανοιγμα στο σνορκελ εισαγωγης υπαγορευει το μεγεθος ζιγκλερ ανεξαρτητως φιλτρου. Επισης, στα καρμπυρατερατα σπανια χρειαζεται αλλαγη ζιγκλερ με εξατμιση.
Αλλαζουν τα ζιγκλερ αερα στα καρμπυρατερ? Εχουν καθαριστει?
Ειναι βεβαιο πως οι βελονες ειναι μαμισιες?
Εχουν συγχρονιστει τα καρμπυρατερ?
Χρηστος FZR
28/05/2018, 11:44
Να ρωτησω και εγω κατι ασχετο; τα καρμπ τα εχεις συγχρονισει;
Τα μονο ζιγκλερ αερα που εχει που μπορουν να αλλαχτουν και καλα,ειναι για το πιλοτικο κυκλωμα,ειναι μαμα και πεντακαθαρα.
Ναι οι βελονες ειναι μαμα,με κωδικους πανω.
Ναι Χρηστο,μετα απο καθε τι που αλλαζω ή ρυθμιζω, συγχρονιζω παλι τις πεταλουδες.
Να αναφερω επισης οτι τα"κομπιασματα" αυτα,τα εκανε και οταν ειχα μαμα φιλτρο και εξατμιση.
Δοκιμασε να δεις πως παιζει με μιση η μια θεση φτωχοτερες βελονες.
Mars, αυτο το φαινομενο που λες το εκανε παντα, η παρουσιαστηκε ξαφνικα;
Εχω παιξει με βελονες Drbig,δεν αλλαζει τπτ στις στροφες που εχω το θεμα.
Πανο το εκανε απο παντα,οσο θυμαμαι τον εαυτο μου με την μηχανη αυτη.
https://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopic.php?t=12949
https://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopic.php?t=21048 :wave2:
Αν και είπατε ότι δεν φταίει το τελικό και επειδή έχουμε αποκλείσει όλα τ'άλλα
Γενικα καλο ειναι με το στοκ σεταπ των καρμπ να υπαρχουν και ολα τα υπολοιπα περιφεριακα σε στοκ μορφη. Εξατμισεις/φιλτρα κλπ μονο κακο κανουν στο τζετινγκ αμ ειναι εργοστασιακο... Γενικα καλωσηρθες στον κοσμο των καρμπς. Απο το εργοστασιο τα περισσοτερα μηχανακια εχουν μια μετρια προς κακη ρυθμιση και παρουσιαζουν τις παραξενες συμπεριφορες που περιγραφεις. Οποτε χωρις σοβαρη δουλεια δυσκολα θα φτιαξεις το προβλημα που λες. Η λυση ειναι τζεταρισμα μενχρηση wideband ωστε να ξερεις ακριβως τι παιζει, ειτε με στοκ κουτι και φιλτρο, ειτε με καποιο πιο ελευθερο φιλτρο. Σε καθε περιπτωση το τζετινγκ ομως θα πρεπει να ταιριαζει με τα περιφεριακα, και να βρεθει με σωστο τροπο και οχι με ματια, αφτια και λοιπους γκουρου που θα βαλουν τα χερακια τους και θα το παιζουν μαστορατζες
Με χρηση wideband εννοεις να αγορασω οργανο και να παιξω εγω?
Μακαρι να εβρισκα εναν μαστορα και να μου ελεγε θελω τοσα,αλλα οταν το παρεις θα λειτουργει οπως πρεπει.Δεν με νοιαζουν τα αλογα στον τροχο και λοιπες πιπες.
Τοσα χρονια εχω φαει τοση φολα, απο μαστορατζες οπως λες, που μου εχει δημιουργησει την ανασφαλεια,στο τι θα γινει αν πχ παρω μια καινουργια μηχανη και βγαλει καποιο προβλημα?
Οπως και να εχει το ψαξιμο θα συνεχιστει.Θα συνεχιστει μεχρι καποιος σωστος επαγγελματιας ,με ορεξη ,να το πιασει στα χερια του ή μεχρι εγω κατα τυχη και με δοκιμες πεσω εστω λιγο πιο κοντα ή μεχρι να του βαλω φωτια και το κανω σταχτη.:D
mikuni εχεις;
αν ναι...ποια;
προφανως εχεις τσεκαρει οτι το τσοκ λειτουγει σωστα και παντου....
οχι απλα η ντιζα αλλα τα βαλβιδακια σε ολα τα σωματα
Θεωρω πως ναι,τα βαλβιδακια ειναι χωρις φθορες ουτε στις μυτες αλλαουτε και στο σωμα.
Ενας λογος που ειχα αγορασει το δευτερο σετ καρμπ ειναι για να σιγουρετυτω οτι ολα λειτουργουν κομπλε,δυσκολα θα ειχαν και τα δυο το ιδιο προβλημα αν υπηρχε.
ρωταω γιατι ειναι ενα πιθανο σημειο εμπλουτισμου του μιγματος
αν κατι καπου δεν κλεινει και δεν σφραγιζει καλα θα σου κανει θεματα ζεστο στο ρελαντι ακομα κι αν δεν ειναι σε ολα μαζι τα καρμπς....
αν δοκιμαζες να τα κλεισεις ενα ενα χειροκινητα......
stefanos
29/05/2018, 18:10
που οταν κανω το μειγμα πιο πλουσιο και λειτουργει αψογα,εχω αρχισει να το αποκλειω σιγα σιγα.
Σίγουρα? γιατί νομίζω ότι η βίδα είναι "αέρας" οπότε από 2.5 σε 3 φτωχαίνει.
Η βιδα βρισκεται στην πλευρα του μοτερ και οχι της εισαγωγης,οποτε ειναι καυσιμου,οχι αερα.
Με χρηση wideband εννοεις να αγορασω οργανο και να παιξω εγω?
Μακαρι να εβρισκα εναν μαστορα και να μου ελεγε θελω τοσα,αλλα οταν το παρεις θα λειτουργει οπως πρεπει.Δεν με νοιαζουν τα αλογα στον τροχο και λοιπες πιπες.
Τοσα χρονια εχω φαει τοση φολα, απο μαστορατζες οπως λες, που μου εχει δημιουργησει την ανασφαλεια,στο τι θα γινει αν πχ παρω μια καινουργια μηχανη και βγαλει καποιο προβλημα?
Οπως και να εχει το ψαξιμο θα συνεχιστει.Θα συνεχιστει μεχρι καποιος σωστος επαγγελματιας ,με ορεξη ,να το πιασει στα χερια του ή μεχρι εγω κατα τυχη και με δοκιμες πεσω εστω λιγο πιο κοντα ή μεχρι να του βαλω φωτια και το κανω σταχτη.:D
Να παρεις wideband. Χωρις αυτο σωστη δουλεια δεν γινεται. Με 200ευ καθαριζεις. Προτεινω το AEM UEGO.
Εχει μπει ηδη στα αμεσα σχεδια μια τετοια αγορα Drbig. Μου την προτεινε αυτη την λυση και ο P@nos που το εχει δουλεψει.
Ελπιζω να βγαλω ακρη και να ειναι τα τελευταια λεφτα που θα δωσω γι αυτο το θεμα.
γι αυτο το θεμα δε θα ξαναδωσεις λεφτα
σε ψυχολογο θα τα δινεις :lol:
Εεεεεευκολα,να μη σου πω οτι εχω αργησει κιολας,επρεπε να χω παει ηδη....:D
CBR900RR 98-99
30/05/2018, 19:40
Εγώ φίλε μου σε μηχανάκι που φοράει μόνο εξάτμιση δεν θα ξόδευα χρήματα για wideband μόνο με 1 νούμερο πανό και κάτο σε ζιγκλερ κεντρικά και πιλοτικά και μερικές ροδελες οσό πιο ψίλες γίνεται θα αγοραζα και θα άρχιζα της δοκιμες!
Καταλαβαίνω την κούραση σου μιας και εγώ τα χρειάστηκα όταν ρυθμιζα τα fcr στο 900 με wideband ολόσωμη εξάτμιση και ότι δοκιμές θες σε φιλτροκουτο με διάμετρο σνορκελ κτλ για να καταλήξω σε διπλές φιλτροχωανες!
Θέλω να πιστεύω ότι όντως είναι όλα ρυθμισμένα σωστά και καθαρα και ότι η βαλβίδες σου δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη φθορά!
Αν βρεις παντός κάποιον να έχει το ίδιο μηχανάκι με εσένα και θέλει να σε αφήσει τραμπαρε τα καρμπ και δες αν του κάνει τα ίδια κόλπα!
Dr.Jimmy
03/09/2018, 18:46
Γειας σας. Εχω μια γρια ΖΖR600 η οποια μου παρουσιαζει το εξης προβλημα:Μολις παρει μπρος, μετα απο λιγο ρεταρει, αρχιζει σκασιματα, ξερναει βενζινη και τελος σβηνει και δεν ξαναπαιρνει παρα την ...επαυριον, κατα την οποια θα ξανακανει τα ιδια...Καποιες φορες μου τ'οπαιζε σωστη και τολμησα να παω σε δουλειες και τελικα με αφησε και την κουβαλαγα...Σημειωτεον οτι εχει ρυθμισμενες βαλβιδες, καρμπυρατερ καθαρισμενα και ρυθμισμενα με τον παλιο τροπο με το <<ματι >> στις τρυπουλες, πλαστικοποιημενο ρεζερβουαρ, τα ηλεκτρικα ολα ελεγμενα, καινουρια μπαταρια,...Παρακαλω την βοηθεια σας γιατι λεφτα για μαστορια δεν εχω λογω ανεργιας. Εχω ομως πολλα εργαλεια και καποιες γνωσεις οπως θα καταλαβατε...Ευχαριστω.
καποιο πυραυλακι (βαλβιδουλα φλοτερ) δε στεγανοποιει και κανει υπερχειλιση οποτε πνιγεται και μπουκωνει
κλασσικο προβλημα σε τετοια μοντελα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.