Σύνδεση

View Full Version : Στιγμιαία διακοπή κινητήρα



Vice
06/10/2017, 10:32
Χθες είχα ενα παράξενο σύμπτωμα.

Ενώ ήμουν εν κινήσει με δευτέρα και 4-5 χιλιαδες στροφές, γύρισα το γκάζι τέρμα και γύρω στις 10-12 χιλιαδες στροφές εκανε μια παύση το μοτέρ για μισό δευτερόλεπτο και επανήλθε.

Δεν μου το ξαναέκανε αλλά με έβαλε σε σκέψεις γιατι με αποσυντόνισε.

Τι μπορεί να είναι; Missfire?

sniper
06/10/2017, 10:36
Μισό; Είσαι σίγουρος; Για τι μηχανάκι μιλάμε;

Vice
06/10/2017, 10:37
Μισό; Είσαι σίγουρος; Για τι μηχανάκι μιλάμε;

μισό-ένα, κάπου εκει. R1 2007

sniper
06/10/2017, 10:49
μισό-ένα, κάπου εκει. R1 2007

Μαμά; Power Commander?

Vice
06/10/2017, 11:02
όλο μαμά. μόνο τελικο εξατμισης

sniper
06/10/2017, 11:04
όλο μαμά. μόνο τελικο εξατμισης

Αφου βγάλαμε το PC εκτός, ξεκινάς και βλέπεις (αν στο ξανακάνει) αντλία βενζίνης, σώμα Injection για αρχή. Κάνε κι ένα καθαρισμό στο ντεπόζιτο μπας και έχει βρώμα.

Το να μην έδωσε ρεύμα....... μπλέκουμε.

teogtp
06/10/2017, 11:05
Αν το μπριζωσεις στον εγκέφαλο μπορεί να βγάλει κάποιο σφάλμα.
Σαν από ρεύμα μου κάνει η περιγραφή.

noodles
06/10/2017, 12:08
υποθετω οτι το μηχανακι ηταν ζεστο ετσι,

η αντλια βενζινης ειναι πολυ πιθανο να φταιει. αν εχεις αρκετα χλμ και δε την εχεις καθαρισει καλο θα ειναι να το κανεις.
τα μπουζι ειναι ενταξει? σε cbr 1000 φιλου, ειχανε λιγα χλμ αλλα 3-4 χρονια με αποτελεσμα να κανει "κομπιασματα". τα μπουζι βγηκανε σκουριασμενα σχεδων ολοκληρα...

OldMan
06/10/2017, 12:20
Ενώ ήμουν εν κινήσει με δευτέρα και 4-5 χιλιαδες στροφές, γύρισα το γκάζι τέρμα και γύρω στις 10-12 χιλιαδες στροφές εκανε μια παύση το μοτέρ για μισό δευτερόλεπτο και επανήλθε.
Σούζα..???

sniper
06/10/2017, 12:27
Σούζα..???

Κύριε Ελέησον...!!!

OldMan
06/10/2017, 12:32
Ελεεί ο Κυριος την τροφοδοσια στις "καντηλες"..??

teogtp
06/10/2017, 12:35
Ελεεί ο Κυριος την τροφοδοσια στις "καντηλες"..??

Όχι ,άλλα ο φίλος μας το καντήλι του θα το έριξε......

Vice
06/10/2017, 14:05
Ζεστό ήταν το μοτέρ, δεν κάνω τέτοιες χαζομάρες.

Από σουζα αποκλείεται γιατί σηκώθηκε 10-15 εκατοστά το πολύ.

Τα μπουζί παίζουν δυνατά μιας και δεν ξερω πότε αλλάχθηκαν τελευταια φορά απο τον προηγούμενο κατοχο γιαυτό και στο αρχικό μου ποστ υπέθεσα οτι έιναι missfire. Είναι στο πρόγραμμα πάντως να αλλαχθούν (είναι και ολοκληρη φασαρία ρε γμτ). Μετά κοιτάω αντλια,ιντζέξιον.

costas81
06/10/2017, 14:16
Ζεστό ήταν το μοτέρ, δεν κάνω τέτοιες χαζομάρες.

Από σουζα αποκλείεται γιατί σηκώθηκε 10-15 εκατοστά το πολύ.

Τα μπουζί παίζουν δυνατά μιας και δεν ξερω πότε αλλάχθηκαν τελευταια φορά απο τον προηγούμενο κατοχο γιαυτό και στο αρχικό μου ποστ υπέθεσα οτι έιναι missfire. Είναι στο πρόγραμμα πάντως να αλλαχθούν (είναι και ολοκληρη φασαρία ρε γμτ). Μετά κοιτάω αντλια,ιντζέξιον.

Μπορεί να είναι από σκουπίδι στα καύσιμα, αντλία, μέχρι οτιδήποτε....
Αν το έκανε μόνο μια φορά δεν αξίζει ούτε που το συζητάμε και εσύ αγχώνεσαι και ψάχνεις χωρίς λόγο. Η συνέχεια θα σου δείξει αν πρέπει να ασχοληθείς ή όχι.
:beer:

sniper
06/10/2017, 14:18
Ζεστό ήταν το μοτέρ, δεν κάνω τέτοιες χαζομάρες.

Από σουζα αποκλείεται γιατί σηκώθηκε 10-15 εκατοστά το πολύ.

Τα μπουζί παίζουν δυνατά μιας και δεν ξερω πότε αλλάχθηκαν τελευταια φορά απο τον προηγούμενο κατοχο γιαυτό και στο αρχικό μου ποστ υπέθεσα οτι έιναι missfire. Είναι στο πρόγραμμα πάντως να αλλαχθούν (είναι και ολοκληρη φασαρία ρε γμτ). Μετά κοιτάω αντλια,ιντζέξιον.

Misfire και τα 4;

costas81
06/10/2017, 14:56
Misfire και τα 4;

Missfire για 0,5 δευτερόλεπτο στις 12.000 στροφές ισούτε με 100 στροφές στον κινητήρα χ 4 κυλίνδρους = 400!!!

:beer::beer::beer:

DoctoR_k6
06/10/2017, 14:56
Σούζα..???

Δυσκολο...ουτε CRF να καβαλαγε.

Παιζει κ για αντλια οπως ακουγετε.

Vice
06/10/2017, 15:04
Misfire και τα 4;

1 δεν αρκεί για να κάνει αυτό το κόμπιασμα;

Vice
06/10/2017, 15:06
Μόνο κανένα βολάν μην είναι, την π...σαμε

costas81
06/10/2017, 15:18
Μόνο κανένα βολάν μην είναι, την π...σαμε

Μια φορά δεν είναι πρόβλημα!! Αν στο ξανακάνει τότε άρχισε να ψάχνεις. Ακόμα και από το καύσιμο μπορεί να ήταν.

sniper
06/10/2017, 16:06
1 δεν αρκεί για να κάνει αυτό το κόμπιασμα;

Οχι βέβαια.

7Tolis
06/10/2017, 17:00
Είχε βενζίνη το ντεπόζιτο;

costas81
06/10/2017, 17:06
1 δεν αρκεί για να κάνει αυτό το κόμπιασμα;

Missfire για 0,5 δευτερόλεπτο στις 12.000 στροφές ισούτε με 100 στροφές στον κινητήρα χ 4 κυλίνδρους = 400!!!

Arxagelos
06/10/2017, 22:12
Αντλία είναι το πρώτο που θα κοιτάξεις όπως σου είπαν, επίσης δες αν τυχόν είναι κάποιο σωληνάκι τσακισμένο κάτω από το ντεπόζιτο η πατιέται από κάτι άλλο, κλασικό πρόβλημα σε 2009 και μετά.
Για να τσεκάρεις ντεπόζιτο και για να βγει η αντλία θέλει τρόπο όμως, θα πρέπει να ξεσυνδέσεις ένα κομματάκι πλαστικό σε σχήμα τετραγώνου που κρατάει τον αισθητήρα πάνω, αλλιώς δεν βγαίνει χωρίς να σπάσεις ένα πλαστικό εξόγκωμα(Pin). Δες video how to στο youtube.

OldMan
09/10/2017, 11:11
σηκώθηκε 10-15 εκατοστά το πολύ.
Εεε καλα... Μη το παιρνεις και κατακαρδα...

(συμβαινουν αυτα - λιγο το στρες, λιγο το αγχος, λιγο η κουραση..)

Vice
09/10/2017, 15:17
Εεε καλα... Μη το παιρνεις και κατακαρδα...

(συμβαινουν αυτα - λιγο το στρες, λιγο το αγχος, λιγο η κουραση..)

Μέχρι εκεί καλά είναι γιατί μετά βγαίνει εξω απο το fairing και την παίρνει ο αέρας.

SHOOTER045
09/10/2017, 18:50
Μέχρι εκεί καλά είναι γιατί μετά βγαίνει εξω απο το fairing και την παίρνει ο αέρας.

:whiteflag::whiteflag::whiteflag:

Vice
08/08/2018, 13:17
Επανέρχομαι στο θέμα με πιο συγκεκριμένες πληροφορίες. Το πρόβλημα συμβαίνει όταν δώσεις απότομα πολύ γκάζι και οι στροφές ειναι από 5 έως 7 χιλιάδες. Έχω αλλάξει βολάν, μπουζί, έβαλα βενζίνη από διαφορετικά βενζινάδικα και πάλι το κάνει. Δεν ανάβει κανένα λαμπάκι παρόλα αυτά. Αν δώσεις ομαλά γκάζι δεν το κάνει καθόλου.

gerokost
08/08/2018, 13:53
Επανέρχομαι στο θέμα με πιο συγκεκριμένες πληροφορίες. Το πρόβλημα συμβαίνει όταν δώσεις απότομα πολύ γκάζι και οι στροφές ειναι από 5 έως 7 χιλιάδες. Έχω αλλάξει βολάν, μπουζί, έβαλα βενζίνη από διαφορετικά βενζινάδικα και πάλι το κάνει. Δεν ανάβει κανένα λαμπάκι παρόλα αυτά. Αν δώσεις ομαλά γκάζι δεν το κάνει καθόλου.

Δε ξέρω τη μηχανή σου, αλλά στο αμάξι μου που είχα το ίδιο πρόβλημα (leon 1,8 tsi) ήταν πολλαπλασιαστής.

typhoon
08/08/2018, 14:24
Ότι είπε ο παραπάνω, πολλαπλασιαστές είναι το επόμενο θέμα μετά το βολάν, που πονάνε αυτά τα μοτέρ

Coyote.V
08/08/2018, 16:23
Νομίζω ότι είναι αντλία, πήγαινε κάπου να σου τσεκάρουν την πίεση... δεν φτάνει μόνο να βγάζει, πρέπει να είναι και σταθερή. Αν ασπρίζουν και οι εξατμίσεις (εσωτερικά πάντα)πολύ δεν το συζητάω.

Το θετικό πάντως αν είναι αυτό, είναι πως μέρα με την μέρα γίνεται μεγαλύτερο το πρόβλημα και πιο εμφανές.

mangelasakis
09/08/2018, 00:00
Παρόμοιο θέμα αλλά πιο έντονο είχα και εγώ στο hornet μου. Όταν το ζόριζα πολύ πάνω από 8000 στροφές μου έκανε διακοπές και πολλές φορές μου έσβινε. Το πρόβλημα ήταν ότι είχε φράξει το φίλτρο στην αντλία βενζίνης από τις ακαθαρσίες και την σκουριά λόγο ακινησίας που είχε το ντεπόζιτο από τον προηγούμενο ιδιοκτητη και ζοριζόταν η αντλία με αποτέλεσμα μόλις ζεσταινόταν να μου κάνει κομπιάσματα. Την έβγαλα και την καθάρισα και απο τότε λειτουργεί ρολόι...

Vice
13/05/2019, 08:47
Μετά την χειμερία νάρκη πήγα την πρώτη βόλτα για φέτος. Μου το παρουσίασε ξανά και πλέον είμαι σχεδόν βέβαιος οτι μιλάμε για αντλία. Την έβγαλα να δω σε τι κατάσταση είναι και παρατήρησα οτι το φίλτρο (που είναι ενσωματωμένο) είναι σκούρο στο χρώμα και φαίνεται σε άθλια κατάσταση. Το πρόβλημα είναι οτι δεν μπορώ να ανοιξω την αντλία και να το βγάλω απο εκεί που είναι για να το καθαρίσω. Το πλαστικό που το περικλείει είναι πρεσαριστό. Το μόνο που μπορώ να κανω ειναι να ρίξω ένα καθαριστικό injection και να δω μηπως στρώσει έτσι, αλλιώς μιλάμε για καινούρια αντλία και το κόστος είναι εντελώς αλλού.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να ανοιχτεί ή να καθαριστεί;

Vice
13/05/2019, 12:14
Μιλησα με αντιπροσωπία YAMAHA Θεσσαλονίκη και μου ειπαν οτι το μονο που μπορώ κάνω είναι να την φυσήξω με πιεστικό αντίθετα ώστε να ξεφρακάρει ότι έχει κολλήσει στο φίλτρο. Μου προτειναν και μια μετρηση ώστε να δουμε αμα βγάζει τα απαραίτητα bar.

Coyote.V
13/05/2019, 13:12
Οι περισσότερες αντλίες ανοίγουν, η αντιπροσωπία όμως δεν τις ανοίγει τις αλλάξει πακέτο, ψάξε το λίγο.

OldMan
16/05/2019, 13:13
Οι περισσότερες αντλίες ανοίγουν,

Πως ξανακλεινουν ειναι το θεμα..

Vice
16/05/2019, 14:35
Σίγουρα με ένα μικρό τροχό το ανοιγω για πλάκα το πλαστικό κάλυμα. Μετά τι; Logo στιγμής; :lol:

Coyote.V
16/05/2019, 16:34
Πως ξανακλεινουν ειναι το θεμα..

Δεν ξέρω τι αντλία φοράει, δεν είχα ποτέ γιαμάγια, αν είναι κλεισμένη σε πρέσα σίγουρα δεν θα κλείσει και θα καταστραφεί ανοίγοντας, γιαυτό του είπα να το ψάξει.

ErHarD
28/05/2019, 20:46
Για να δουλεψει το μοτερ θελει σπιθα συμπιεση και καυσιμο. Το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να δεις τι προβληματα βγαζει ο εγκεφαλος. Εμπειρικα τα injection θελουν δυνατη αντλια σε σχεση με τα καρμπιρατερ και μπορει να κοπηκε το καυσιμο ειτε γιατι επιασε βρωμια (σου κανει και προβληματα στην εκκινηση καμια φορα?) ειτε γιατι ζεσταθηκε? . Injection να ειναι βουλωμενα ολα δεν θα το ελεγα μιας και τα εκλασαν ολα μαζι οπως λεει το παιδι. Τωρα αν ειναι μπουζι και τα 4??? ταυτοχρονα υπερβολικο μου φαινεται..

Edit: Τωρα ειδα τα υπολειπα ποστ. Η αντλεια δεν καθαριζει ευκολα και δεν ξεταπωνετε, η πλακετα που εχει πανω αντικαθισταται αλλα δεν συνιστατε γιατι μπορει να εχει βρωμια μεσα και να υπολειτουργει παλι η τρομπα. Το καλυτερο ειναι να παρει μια καινουρια...

Vice
18/06/2019, 14:54
Εριξα καθαριστικό συστήματος βενζίνης και το εβγαλα βολτα μπας και φταίει κάποια βρωμιά. Ξεκινησα ταξιδάκι για τριήμενο με φρέσκια βενζίνη χωρίς καθαριστικό πλέον μεσα και συνεχίζει και το κάνει. τα καινουρια δεδομένα ειναι τα εξής:

1) Το έκανε σε αποτομη επιτάχυνση και με λιγότερες στροφές και ταχυτητα (70-80χλμ)
2) Το κάνει στα 165-167χλμ την ώρα κάθε φορά, ακόμα και αν η επιτάχυνση μου ειναι σχεδον ανεπαίσθητη
3) Έλεγξα το συστημα EXUP που μου ειχαν πεί σε άλλο φορουμ, και τα σύρματα κουνιούνται κανονικά προς πίσω χωρίς κομπιασμα.

Αυτό που μου κάνει περισσότερο εντύπωση ειναι οτι δεν αναβει κάποιο λαμπάκι, ούτε βγαίνει κάποιος κωδικό σφάλματος ώστε να ξερω που να κατευθυνθώ.

Vice
05/07/2019, 15:21
Επίλογος στο θέμα μιας και πήγε για επισκευή σε συνεργείο

Βραχυκύκλωμα το οποίο επηρρέασε ECU, μπαταρία, αντλία, διακόπτη συμπλέκτη (φούσκα). Δεν ξέρει απο πού προήλθε, μπορεί να φταίει και ο συντηρητής-φορτιστής μπαταρίας με τον οποίο ήταν σχεδόν μονιμα συνδεμένη η μηχανή όταν ήταν στο γκαράζ, μπορεί και κάτι άλλο.

Αλλάχθηκαν ολα και έστρωσε.

pektis
05/07/2019, 15:31
Αλλαξε και το φιλτρο βενζινης να εισαι σιγουρος...

Vice
05/07/2019, 16:02
Αλλαξε και το φιλτρο βενζινης να εισαι σιγουρος...

δεν αλλάζει, ειναι ενσωματωμένο στην αντλία

zannisvel
05/07/2019, 18:00
Οταν λες "Αλλάχθηκαν ολα και έστρωσε", εννοείς οτι άλλαξες ECU, μπαταρία, αντλία και διακόπτη συμπλέκτη.
Πρέπει να πόνεσε λίγο!!
Τουλάχιστον τώρα θα είσαι worry free.
:beer:

S705
05/07/2019, 18:14
Οταν λες "Αλλάχθηκαν ολα και έστρωσε", εννοείς οτι άλλαξες ECU, μπαταρία, αντλία και διακόπτη συμπλέκτη.
Πρέπει να πόνεσε λίγο!!
Τουλάχιστον τώρα θα είσαι worry free.
:beer:

Με πρόλαβες στην απορία μου.

Μία καινούρια ecu κοστίζει περί των 1000 ευρώ!

Coyote.V
05/07/2019, 18:19
Μάλλον μεταχειρισμένα εξαρτήματα δοκίμαζαν.

pektis
05/07/2019, 20:22
δεν αλλάζει, ειναι ενσωματωμένο στην αντλία

Νομιζω ειναι μαζι με την αντλια, αλλά αποσπάται...
Δεν το δίνει ανταλλακτικό η αντιπροσωπεία;
Εγω τ' αλλάζω στο δικό μου καθε 3,5-4 χρονια για να εχω το κεφαλι μου ησυχο!

thanosgp
06/07/2019, 22:23
Λάθος σου είπανε ,όλες οι αντλίες ανοίγουν αλλά οι επίσημοι δεν το κάνουν για να πουλήσουν την αντλία καυσίμου ολόκληρη με κόστος από 400-700 ευρώ ανάλογα με τον κατασκευστή μοτό.Αλλάζεις μόνο την ίδια την αντλία καθαυτή.(μοτεράκι χωρίς φλοτέρ,πλαστικά,ηλεκτρονικά που παραμένουν).
Αυτό το μοτερακι έρχεται με καινούριο φίλτρο και o-ring και ταιριάζει σε πολλές μοτό ακόμη και αυτοκίνητα,απλά θέλει λίγο να ψάξεις τον κατάλληλο κωδικό όταν βγάλεις το παλιό με κόστος 60-100 ευρώ περίπου.
Εφόσον ανοιχθεί η αντλία δεν αλλάζουμε μόνο το φίλτρο αλλά και το μοτεράκι αφού το δοκιμάσει ο μάστορας.Αν τώρα τα χλμ είναι πολλά και υπάρχει υποψία ότι είναι ζορισμένο αυτό το μαραφετάκι άλλαξε το έτσι και αλλιώς ακόμη και με οκ από τον τεχνικό γιατί

α.'Ηδη έχει λυθεί το μηχανάκι
β.το μοτεράκι πολλή ώρα εκτός τεποζίτου καταστρέφεται (το λιπαντικό του είναι το καύσιμο !!! γι΄αυτό μην αγοράζετε ποτέ μεταχειρισμένες αντλίες)
Ποτέ σε μοτό ή κουτί δε φτάνουμε στη ρεζέρβα !Αν το κάνετε συχνά ,το πληρώνετε ακριβά...

Vice
08/07/2019, 07:43
ECU μεταχειρισμένη, μοτεράκι αντλίας (οχι ολοκληρο το σώμα), μπαταρία Yuasa, φούσκα συμπλέκτη, καθαρισμός Injection, καθαρισμός πεταλούδων. Αυτά