PDA

View Full Version : Θεμα σε kawasaki kdx 200



Marios
08/10/2017, 15:30
Καλησπερα εχω ενα kawasaki kdx 200 και το μηχανακη δεν κραταει ρελαντι σβηνει και δεν τραβαει οσο πρεπει χανει πολυ δυναμη σε ολες της ταχυτητες ενδιαφερθηκα και μου ειπαν οτι ειναι στο καρμπυρατερ το θεμα θελει ρυθμιση και καθαρισμα τι πιστευετε;

SHOOTER045
08/10/2017, 15:56
Θα κοιτουσα και.την τσιμουχα στρόφαλου

Marios
08/10/2017, 18:21
Θα κοιτουσα και.την τσιμουχα στρόφαλου

Που ακριβως ειναι αυτο και πως καταλαβαινω αν ειναι χαλασμενη

SHOOTER045
08/10/2017, 19:45
Που ακριβως ειναι αυτο και πως καταλαβαινω αν ειναι χαλασμενη

Στο στρόφαλο μέσα στο μοτέρ.
Και.παρουσιάζει ακριβώς αυτά ποτ.λες

Marios
09/10/2017, 08:50
Στο στρόφαλο μέσα στο μοτέρ.
Και.παρουσιάζει ακριβώς αυτά ποτ.λες

Δηλαδη σιγουρα ειναι αυτο και πρεπει να ανοιχτη το μοτερ για να το αλλαξω ;

SHOOTER045
09/10/2017, 11:01
Τα συμπτώματα αυτό δείχνουν.
Περα απο την αστάθεια του ρελαντί,η οποία μπορεί να οφείλεται και στο καρμπυρατέρ, όπως σου ειπαν .
Αλλά η έλλειψη δύναμης μπορεί να είναι ειτε απο τα ριντ εισαγωγής ,ειτε απο τσιμουχα στρόφαλου, ειτε απο ελατήρια η συνδυασμός αυτών.
Όπως και να έχει θέλει ψάξιμο.
Ξεκινά απο τα εύκολα
Καθάρισμα ρύθμιση καρμπυρατέρ, έλεγχος στην ριντιερα και αν δεν διορθωθεί τοτε προχωρας.
Δοκιμασες να ανεβασεις ρελαντί?

thunder ace
09/10/2017, 14:35
shooter...αμα ειναι τσιμουχα στροφαλου,πισω πρεπει να βγαζει πολυ(ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ )καπνο.
Το ειχα παει παθει με το ΥΖ.

SHOOTER045
09/10/2017, 18:49
shooter...αμα ειναι τσιμουχα στροφαλου,πισω πρεπει να βγαζει πολυ(ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ )καπνο.
Το ειχα παει παθει με το ΥΖ.

Το ξέρω μάστορα.
Απλα η τηλεδιαγνωση είναι λίγο δύσκολη

2stroker
11/10/2017, 17:32
ξεκινα με ενα ρυθμισμα καθαρισμα καρμπυρατερ και καθαρισμα φιλτρου αερα και μετα αν συνεχιστει πιθανον να ειναι τα Kips τα οποια λογικα εχουν φθαρει και παραμενουν κλειστα

kostaskk
11/10/2017, 19:36
αν ειναι δεξια τσιμουχα στροφαλου εκτος απο αυτα θα πρεπει να δει και μειωμενη σταθμη σασμανολαδου. γιατι ο πολυς καπνος ειναι το σασμανολαδο που καιγεται αν εχει χαλασει αυτη η τσιμουχα,
βλεπεις απο την ταπα πληρωσης την σταθμη ή τα βγαζεις και τα μετρας αν ξερεις απο πριν ποσο λαδι ειχες βαλει.

αν εχει χαλασει η αριστερη θα εχει φτωχο μιγμα και ισως να κραταει υψηλο ρελαντι..ή να μην κραταει. οι τσιμουχες ειναι ποιο πιθανες αν το μηχανακι προερχεται απο μεγαλη ακινησια.. αν δουλευε συχνα ή ειχε ανοιχτει το μοτερ προσφατα σπανιο να ειναι αυτο..

για αρχη δες καρπυρατερ,kips (αν δουλευει και πως δουλευει,τι ρυθμιση εχει) και μετα κυλινδρο πιστονι..
βγαζοντας την εξατμιση μπορεις με φακο να κοιταξεις μεσα στον κυλινδρο και να καταλαβεις τι κατασταση εχει ο κυλινδρος και το πιστονι

protzos
12/10/2017, 15:10
Σύμφωνο με τους από πάνω. Αν ήταν τσιμουχα θα γέμιζε ντουμανια.δες αν έχει και καμία διαρροή αέρα από το καρμπ στο κολλαρο