View Full Version : SYM MAXSYM TL
lleonidas
09/10/2017, 17:58
Απάντηση στα Yamaha T-Max, Kymco AK 550 και στα λοιπά sport scooters μεγάλου κυβισμού ετοιμάζει η SYM και θα το παρουσιάσει στην EICMA το Νοέμβριο.
''New Milestone'' η σημείωση που συνοδεύει τη φωτο που δόθηκε στη δημοσιότητα.
Πηγή (http://www.bikeit.gr/new-models/sym/12864-nea-montela-2018-sym-new-milestone-eicma.html)
389057
lleonidas
21/10/2017, 15:39
Το Sym Maxsym TL1 αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας, το πρώτο της μοντέλο με δικύλινδρο κινητήρα και χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας. Ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 465cc, τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, υγρό συμπλέκτη, τετραβάλβιδες κεφαλές, 2 ΕΕΚ και αποδίδει 40 ίππους στις 7.750 σαλ. Το κιβώτιο είναι τύπου CVT, η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα και γρανάζια.H πίσω ανάρτηση απαρτίζεται από ένα έκκεντρο ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ στην αριστερή πλευρά το οποίο διαθέτει ένα εξαπλό μοχλικό σύστημα ασυνήθιστης μορφής. Το πιο πιθανό είναι να ρυθμίζεται και η γωνία του.
Aνεστραμμένο πιρούνι αγνώστων λοιπών στοιχείων, δικάναλο ABS, τρεις δίσκοι 275mm και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά. Ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED, ενώ κάτω από τη σέλα χωράει μόνο ένα κράνος. Η SYM αναφέρει ιδανική κατανομή βάρους 50/50 και το μικρότερο μεταξόνιο (1.550mm) ανάμεσα στα ανταγωνιστικά μοντέλα αυτού του κυβισμού.
Πηγή (http://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/sym-maxsym-tl1-apokaliptiria-prin-tin-ora-tous)
389605
389606
lleonidas
16/10/2019, 22:47
SYM Maxsym TL (https://scooternet.gr/news/%CE%BD%CE%B5%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B1/sym-maxsym-tl-m%CE%B5-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BC%CF%8E%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B1-6-995-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E/)
Κινητήρας 465cc με δύο κυλίνδρους σε σειρά
Μέγιστη ισχύς 41 ίπποι στις 6.750 rpm (κατάλληλος για δίπλωμα Α2)
Μέγιστη Ροπή 42,5 Nm/6.250 rpm
Τροχοί 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω
Φωτιστικά σώματα LED
Ψηφιακά όργανα
Upside-down πιρούνι
Τελική μετάδοση με αλυσίδα
Δύο δίσκοι διαμέτρου 275mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες
Πίσω δίσκος διαμέτρου 275mm
Σύστημα ABS
Διαθέσιμο από το Νοέμβριο με τιμή 6.995€.
411338
411339
411341
411340
Lioulios
16/10/2019, 22:54
https://www.facebook.com/groups/151639592086652/permalink/495762327674375/
Sebastian1980
02/03/2020, 19:23
Πήγα σήμερα μια βόλτα για να δω τι καινούριο έχει έρθει σε μια αντιπροσωπεία sym εδώ στην Δυτική Θεσσαλονίκη. Μου αρέσει να βλέπω βιτρίνες,χωρίς το ζαλισμα πωλητών, μασουλώντας καμιά κασεροπιτα ποτε ποτε.
Είχε στην βιτρίνα το Sym Maxsym TL1.
Πολύ εντυπωσιακό σκουτερ.
Αυτό που μου άρεσε είναι το ποσο προσεγμένο ήταν. Προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, με πολυ προσεκτική συναρμογη πλαστικών.
Το μαυρο ματ το αδικεί λίγο και δεν φαίνονται οι λεπτομέρειες του.
Ωραίο το ανάποδο πιρούνι μπροστά και τεράστιο σε διαστάσεις(πάχος) το πισω λάστιχο.
Πολύ μεγάλη η σέλα του με τον οδηγό να κάθεται σε μια μεγάλη αλλά με λίγο πάχος σέλα.
Μεγάλο και το ιδιαίτερο αμορτισερ αερίου-λαδιου από την αριστερή μεριά να συνδέεται με μοχλικο μήκους 25-30 εκατοστών!!!.
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε το σκουτερ αλλά αυτό που μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση είναι το τεράστιων διαστάσεων τελικό της εξάτμισης.
Ένα λίγο μικρότερο θα του ταίριαζε περισσότερο.
Τα 6.999€ δεν τα λες και λίγα. Τώρα αν τα αξίζει ή όχι ο χρόνος θα δείξει.
Η αλυσίδα δεν είναι μειονέκτημα; Υποτίθεται ότι γλιτώνεις από την έννοια της τακτικής φροντίδας της με τα scooter.
Η αλυσίδα δεν είναι μειονέκτημα; Υποτίθεται ότι γλιτώνεις από την έννοια της τακτικής φροντίδας της με τα scooter.
Ναι αλλα το βοηθαει να εχει ανθρωπινη οδηγικη συμπεριφορα, ειδικα με τοσο μικρους τροχους.
Το ασπρομπλε ειναι κουκλα!
doctoras
03/03/2020, 07:17
7.5κ κάνει αλλά και πάλι με τον ανταγωνισμό στα 11k(tmaz), 10.7k(integra)& 9.5k για το kymco, δεν είναι άσχημα για τουριστικής χρήσης σκούτερ
Ναι αλλα το βοηθαει να εχει ανθρωπινη οδηγικη συμπεριφορα, ειδικα με τοσο μικρους τροχους.
Το ασπρομπλε ειναι κουκλα!
Αυτό που λέει ο ντοκτορ
Συν
Παρότι χρειάζεται τακτική φροντίδα, το κόστος αντικατάστασης είναι φθηνότερο απο τον ιμάντα.
Δίνει την δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να "παίξουν" πιο εύκολα με τις σχέσεις της τελικής μετάδοσης για να επιτύχουν περαιτέρω κόντυμα ή μάκρυμα της τελικής (πέρα απο τις μπίλιες του βαριατορ δηλαδή)
Για παράδειγμα , το συγκεκριμένο σκούτερ, διάβαζα στο περιοδικό μοτό που το είχε παρουσιάση, έχει υπερβολικά μακριά τελική σχέση και καλά για φιλικότητα μέσα στην πόλη και μην φάει κανείς τα μούτρα του.
Απ΄ότι έγραφαν , η μετάδοση πατινάριζε μέχρι τα 130 και μετά κλείδωνε, πράγμα που σημαίνει δυσανάλογες φθορές στην μετάδοση σε χαμηλές ταχύτητες.
Οπότε ενα σετ μπίλιες στο φυγοκεντρικό και ενα κόντεμα απο γρανάζια και έτοιμο το ντράγκστερ!
johnnybond
03/03/2020, 16:54
Εμένα εκ πρώτης όψεως μου αρέσει, αν βγει και καλοφτιαγμένο θα είναι το vfm του ανταγωνισμού.
Μονή ένσταση μου για την ώρα είναι το μοτέρ, πιστεύω θα έπρεπε και θα ήταν καλύτερο για μένα πάντα να το έφταναν όριο στο δίπλωμα α2. Μπορεί να μην ακούγεται μεγάλη διαφορά αλλά στα 223 κιλά πλήρες 20 cc και 6 άλογα παραπάνω μόνο κακό δεν θα του έκαναν..
Akalestos
23/03/2020, 18:09
Εχω αρρωστησει με αυτο το σκουτερ και σε αυτα τα λεφτα ειναι vfm και πιστευω θα παει πολυ καλα σε πωλησεις ελπιζω να μπορεσω καποια στιγμη να το παρω
Εχω αρρωστησει με αυτο το σκουτερ
Δυο-τρεις βδομαδούλες καραντίνα και θα σου περάσει :lol:
Akalestos
24/03/2020, 19:15
Δυο-τρεις βδομαδούλες καραντίνα και θα σου περάσει :lol:
:lol: :beer:
Sebastian1980
24/03/2020, 19:34
Αν εξαιρέσεις το τελικό της εξάτμισης που είναι υπερβολικά μεγάλο για το μέγεθος του σκουτερ, η sym έχει κάνει πολυ καλη δουλειά.
Από τις φωτογραφίες δεν φαίνεται μεγάλο αλλά από κοντά είναι αλλιώς.
Τελική, κοντέρ 162+, με τα 0-120 να έρχονται πολυ γρήγορα. Τα νούμερα αυτά φυσικά μέσο βίντεο.
doctoras
25/03/2020, 13:32
Αν εξαιρέσεις το τελικό της εξάτμισης που είναι υπερβολικά μεγάλο για το μέγεθος του σκουτερ, η sym έχει κάνει πολυ καλη δουλειά.
Από τις φωτογραφίες δεν φαίνεται μεγάλο αλλά από κοντά είναι αλλιώς.
Τελική, κοντέρ 162+, με τα 0-120 να έρχονται πολυ γρήγορα. Τα νούμερα αυτά φυσικά μέσο βίντεο.
χωροταξικά και όπως διακρίνεται δεν παιζει καζανάκι με καταλύτη και αισθητήρα κάτω απο την μοτοσυκλέτα, ενδέχεται να το χώρεσε στο τελικό γιαυτό και το μέγεθος του πάντως το προτιμώ απο την μακακία εκεί κάτω που καταργεί στις συντριπτικά περισσότερες περιπτώσεις την ύπαρξη διπλού σταντ
Sebastian1980
25/03/2020, 17:54
Έτσι όπως το λές...θα συμφωνήσω μαζί σου.
Απλά σαν πρώην κάτοχος sym gts 300 , που και αυτό είχε αρκετά μεγάλη εξάτμιση , το μέγεθος στο TL μου φάνηκε τεράστιο. Ίσως επειδή το πισω μέρος δεν είναι τόσο μεγάλο όσο του gts.
Το ένα ήταν τουριστικό, το άλλο gt σκουτερ.
Λογικά το μέγεθος είναι τόσο λόγο Euro 5.
Η εξάτμιση χτυπάει άσχημα στο μάτι μόνο αν δεις το TL από το ένα μέτρο απόσταση από πίσω.
Πάντως από ήχο, πολυ καλός.
Akalestos
25/03/2020, 18:36
Έτσι όπως το λές...θα συμφωνήσω μαζί σου.
Απλά σαν πρώην κάτοχος sym gts 300 , που και αυτό είχε αρκετά μεγάλη εξάτμιση , το μέγεθος στο TL μου φάνηκε τεράστιο. Ίσως επειδή το πισω μέρος δεν είναι τόσο μεγάλο όσο του gts.
Το ένα ήταν τουριστικό, το άλλο gt σκουτερ.
Λογικά το μέγεθος είναι τόσο λόγο Euro 5.
Η εξάτμιση χτυπάει άσχημα στο μάτι μόνο αν δεις το TL από το ένα μέτρο απόσταση από πίσω.
Πάντως από ήχο, πολυ καλός.
Η SYM στο επισημο site της εδω στην Ελλαδα Euro 4 το δειχνει.Εχω την εντυπωση πως το Euro 5 θα ισχυσει απο 21' αν δε κανω λαθος.
Sebastian1980
28/03/2020, 08:15
Η SYM στο επισημο site της εδω στην Ελλαδα Euro 4 το δειχνει.Εχω την εντυπωση πως το Euro 5 θα ισχυσει απο 21' αν δε κανω λαθος.
Κάποιες εταιρίες στα καινούργια μοντέλα τους που μας έρχονται τώρα στην Ελλάδα έχουν προβλέψει να περνούν και τις προδιαγραφές Euro 5 . Όπως π.χ. η Yamaha με το νέο tracer 700 . Την ένδειξη, αυτοκόλλητο Euro 5 είναι υποχρεωμένες να την βάλουν μετά της 1/1/21. Γι'αυτό και το νέο sym στην σελίδα τους το παρουσιάζουν ώς Euro 4 ενώ πληρεί τις Euro 5.
Δεν συμφέρει μια εταιρεία να βγάζει ένα μοντέλο μότο και μετά από έξι μήνες να το αλλάζει για να περνάει τις προδιαγραφές. Γι'αυτό άργησε και να βγεί στις αγορές το TL. Για να πληρεί και τις n Euro 5.
Akalestos
28/03/2020, 12:44
Καταλαβα.. ετσι εξηγειται κι η μεγαλη σε μεγεθος εξατμιση διοτι για να πετυχεις ολο και λιγοτερους ρυπους απο το 1ο που ξεκινας ειναι το συστημα της εξατμισης (περισσοτερο υλικο σε ακριβα ευγενη μεταλλα κτλ) αν και απο το Euro 4 στο 5 απ οτι ειδα δεν ειναι και τοσο μεγαλο το σκαλοπατι αλλαγης εννοωντας οτι ειναι πιο ευκολα επιτευξιμο και (πιθανον) οχι τοσο κοστοβορο οπως π.χ ηταν το 3 σε 4 το 16'
Akalestos
25/04/2020, 20:10
Τι εγινε ρε παιδια αναρωτιεμαι το χει παρει κανεις αυτο το σκουτερ να μας σπικαρει κανα φωνηεν?
Lioulios
25/04/2020, 21:32
6.995 ευρω για παραγγελιες μέχρι 10/5 /20 από εξουσ/νο στην Κρήτη .
Δεν γνωρίζω τίποτα άλλο... και ούτε με ενδιαφέρει δηλαδη
Μια πρώτη ματιά για τους ενδιαφερόμενους αν και δεν το `χει και πολύ με τα άλογα :lol:
Το νέο 500άρι σκούτερ της SYM ήρθε Ελλάδα - MAXSYM TL 500cc ((2020) (https://www.youtube.com/watch?v=dG0mJ0yBoX8)
Akalestos
26/04/2020, 12:46
Αυτα τα ξερουμε λεω μηπως το πηρε καποιος να μας πει εντυπωσεις.
Μια χαρα ειναι τα αλογα του στη κατηγορια του.
Καλούτσικα θα έλεγα αν και φτάνουν ίσα ίσα για αξιοπρεπή quartermiles. :lol: BLiTzER αυτό να πάρεις :lol:
417726
Akalestos
26/04/2020, 21:17
Οποιος θελει ταχυτητα παιρνει μοτοσυκλετα παιδια μη τα ξαναλεμε αυτα κατανταμε κουραστικοι.
Στο δια ταυτα τωρα τα αλογα του ειναι μια χαρα για σκουτερ 500 κυβικων οπως ακριβως "παιζει μπαλιτσα" η κατηγορια του και οπως προειπαμε ΣΚΟΥΤΕΡ ειναι ΔΕΝ ειναι μοτοσυκλετα.Ο λογος υπαρξης του δεν ειναι ουτε τα 0-100 ουτε τα 0-400 ουτε να 200ρισει.
Βρε φίλε μου τον τύπο που έκανε το βίντεο ''κοροιδεύουμε'' και αυτό σε εισαγωγικά γιατί έκανε τυπογραφικό λάθος. :wave2:
Όχι το/τα σκούτερ.
doctoras
26/04/2020, 21:29
οπως προειπαμε ΣΚΟΥΤΕΡ ειναι ΔΕΝ ειναι μοτοσυκλετα.
Σίγουρα? Γιατί σε αυτή τη κατηγορία η μονη ομοιότητα που βλέπω είναι το cvt κιβώτιο, κατασκευαστικά δε θυμίζει κάτι απο τα σκουτερ 50-300cc και αυτό μάλλον πλεονέκτημα το λες Εγω νομίζω είναι μια μοτοσυκλέτα με αυτόματο κιβώτιο με μεγάλο φέρινκ που θα σε κάλυπτε εκτός πόλης σε ταξιδιωτικό. Για το τελευταίο είμαι επηρεασμένος από αρκετούς διαδικτυακά να προτιμάνε ένα τέτοιο αντί τουριστικού για μακρινό road trip μάλλον θα έχει ενδιαφέρον
Πάντως είναι ενδιαφέρον όχημα και θα έχει την πλάκα του οδηγικά
Akalestos
26/04/2020, 22:12
Σίγουρα? Γιατί σε αυτή τη κατηγορία η μονη ομοιότητα που βλέπω είναι το cvt κιβώτιο, κατασκευαστικά δε θυμίζει κάτι απο τα σκουτερ 50-300cc και αυτό μάλλον πλεονέκτημα το λες Εγω νομίζω είναι μια μοτοσυκλέτα με αυτόματο κιβώτιο με μεγάλο φέρινκ που θα σε κάλυπτε εκτός πόλης σε ταξιδιωτικό. Για το τελευταίο είμαι επηρεασμένος από αρκετούς διαδικτυακά να προτιμάνε ένα τέτοιο αντί τουριστικού για μακρινό road trip μάλλον θα έχει ενδιαφέρον
Πάντως είναι ενδιαφέρον όχημα και θα έχει την πλάκα του οδηγικά
Συμφωνω απολυτα μαζι σου δοκτωρ.Ειναι 2 σε 1 αυτο το εργαλειο ιδιαιτερα αν καποιος δε μπορει να χει 2 μοτο.Ευκολια και πρακτικοτητα σκουτερ παραλληλα με τουριστικες ικανοτητες.
Ναι οντως το στησιμο του το ολο προτζεκτ του παει πιο πολυ σε αισθηση σπορτιβ και μοτοσυκλετας παρα σκουτερ αλλα εκει ακριβως ειναι που παντρευονται οι 2 χαρακτηρες του.
Προσωπικα αν δε παω σε τουρινγκ μοτο και αποφασισω να καταληξω τελικα σε σκουτερ απ το να σκασω 4κ 5κ για ενα 300αρι καλυτερα να παω για αυτο να μαι και πιο ανετος αν θελω να βγω παραεξω αλλα (προσωπικα) μου αρεσει κιολας παρα πολυ!
lleonidas
03/11/2020, 13:34
Εμφανισιακά το Maxsym TL δεν αλλάζει, ίδια παραμένουν και τα βασικά στοιχεία του, δηλαδή αναρτήσεις, φρένα και τροχοί. Νωρίς όμως έρχεται η αλλαγή στο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με προδιαγραφές Euro 5 πλέον o οποίος μεγαλώνει στα 508cc (από 465) με διεύρυνση της διαμέτρου των εμβόλων στα 70 mm. Το Maxsym TL 500 2021 αποδίδει 44,3 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. (αντί για 41 ίππους στις ίδιες στροφές) και 4,95 kgm ροπής που πλέον έρχονται 750 σ.α.λ. πιο χαμηλά, στις 5.500 σ.α.λ.
Τέλος, τo μοντέλο του 2021 διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και νέα θύρα γρήγορης φόρτισης (Q.C. 3.0).
Πηγή (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/5546-sym-maxsym-tl-500-2021-euro-5)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.