PDA

View Full Version : Γρήγορη φθορά στα τακάκια



TsoliasGR
10/10/2017, 21:04
Ας ξεκινήσουμε με το ότι σε 20.000 χλμ εκ των οποίων τα μισά σε εθνικές και συναφής δρόμους και τα αλλα μισά εντός πόλης έχω αλλάξει 4 φορές τακάκια πίσω και 3 φορές μπροστά.
Ναι πρόκειται για το wolf που υπεραγαπάω.Και αυτό ειναι το μόνο που με προβληματίζει.
Τι μπορεί να συμβαίνει;
Εάν ήταν μόνο τα πίσω θα έλεγα οτι είμαι μακακας και φταίει το ποδάρι μου το οποίο παρεπιπτώντος ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΟ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ ΠΟΤΕ εν πορεία (κατάλοιπο πολύ "ξύλου" που έχω φαει απο τον πατέρα μου μέχρι να το μάθω).
Σούζες δεν έχω κάνει οπότε πάλι δεν το έχω ζορίσει.Φυσιολογική οδήγηση.Και αν σκεφτεί κανείς πως επειδή πρόκειται για μοτό και οχι παπί άρα είμαι σε 75%εμπρός....Νομίζω η φθορά ειναι τραγική των τακακίων....
Any ideas who will solve my problem will earn a free coffee in my area.
:beer:

mikes
10/10/2017, 21:08
πιθανοτατα τα τακακια που χρησιμοποιεις εχουν πολυ μαλακη παστα.. δοκιμασε κατι σκληροτερο οχι πολυ σκληρο ομως γιατι μετα θα σου τρωγονται οι δισκοι

o_gavros
10/10/2017, 21:10
κακής ποιότητας τακάκια;
Δοκίμασες να βάλεις κάποια μεταλλικά (sintered) μηπως και δεις χαΐρι;
Επίσης,όταν τα αλλάζεις,βλέπεις ομοιόμορφη φθορα;

Bowleno
10/10/2017, 21:13
Μπας και είσαι κουλάδι; :p

Ότι είπε ο Μικές, μάλλον υπερβολικά μαλακή πάστα

teogtp
10/10/2017, 21:58
Ούτε στα ποδήλατα δεν αλλάζαμε τόσο γρήγορα παπουτσάκια!
Μάλλον είναι βιταμ τα τακάκια.....

TsoliasGR
10/10/2017, 22:11
Δεν μου την πήρε την απάντηση και έγραφα ώρα.
Λοιπόν τα τακάκια είναι της μαμας sym.
Ότι δίνει εκείνη.Όχι πως έχω πρόβλημα να βάλω άλλη εταιρία εάν τσουλάει πιο καλά...Απλά ήθελα να το κρατήσω μαμα μέχρι το παροπλίσω αλλά η πραγματικότητα έχει μαλλον άλλη άποψη.
Φίλε Bowleno δεν έχω καταλάβει πώς αν ειμαι κουλάδι τρώω τα τακάκια;χωρις τα μούτρα μου...Εδώ με μπερδεύεις.
Επειδή πραγματικά δεν έχω δει την φθορά στα τακάκια αν ειναι ομοιόμορφη κατα τις 20 του μήνα που θα τα αλλάξω γιατι θα έχω χρόνο τότε θα τα βγάλω φωτό να μου πείτε γνώμες.
Πάμε άλλη μια την βοήθεια του κοινού....
Ξέρω να αλλάζω τακάκια αλλά πως ξεχωρίζουμε τον τύπο "γόμας"/υλικού την σκληρότητα και τα λοιπά;
Γιατί καλό είναι πριν βάλω τακάκια στο μικρό μωρό να μάθω.
Συνήθως μέχρι τώρα σε ότι μηχανάκι είχα πήγαινα στην αντιπροσωπεία και έλεγα δώκε μου ρε μπάρμπα ένα ζευγάρι μπροστινά τακακια/ένα πίσω τακάκια/φερμουί ή ότι είχε τέλως πάντων.(Με μόνη εξαίρεση το bandit 400v που ψώνιζα απο συγκεκριμένο μαγαζί και μου δινε ferodo και πάλι θέμα δεν είχα)
Αλλό αυτό το πράμα με το συγκεκριμένο...Δεν το χω ματαδεί.
:a018:

Bowleno
10/10/2017, 23:55
Δεν μου την πήρε την απάντηση και έγραφα ώρα.
Λοιπόν τα τακάκια είναι της μαμας sym.
Ότι δίνει εκείνη.
Φίλε Bowleno δεν έχω καταλάβει πώς αν ειμαι κουλάδι τρώω τα τακάκια;χωρις τα μούτρα μου...Εδώ με μπερδεύεις.

:a018:

Αστείο, ρε μαν, μην μασάς :beer:

Μαμά τακάκια, ε; δεν τσεκάρεις μπας και κάτι στο κύκλωμα των υγρών/τρόμπας πιέζει υπερβολικά (εν απλή κινήσει) τα τακάκια πάνω στους δίσκους με αποτέλεσμα να τρώγονται; κομματάκι σπάνιο αλλά....

Sapadak
11/10/2017, 07:06
Ρε Tsolia, μηπως 'τσαρουχώνεις' τα φρένα? :lol:

Δοκίμασε άλλης εταιρίας, να συγκρίνεις, αλλά σε 20κ, τόσα πολλά, και ειδικά πίσω μου φαίνονται υπερβολικα!!

TsoliasGR
11/10/2017, 07:41
Αστείο, ρε μαν, μην μασάς :beer:

Μαμά τακάκια, ε; δεν τσεκάρεις μπας και κάτι στο κύκλωμα των υγρών/τρόμπας πιέζει υπερβολικά (εν απλή κινήσει) τα τακάκια πάνω στους δίσκους με αποτέλεσμα να τρώγονται; κομματάκι σπάνιο αλλά....

Δεν νομίζω γιατί... όταν έχω φθορά ικανή στα πίσω τακάκια κάποιες φορές μπορεί το ποδόφρενο να νεκρώσει.Να το πατάω,να τερματίζει και να μην έχω φρένο και να πρέπει να τρομπάρω εν κινήση να επανέλθει.Αν υπήρχε υπερβολική πιεση νομιζω δεν θα συνέβαινε αυτό.Και όταν είχα πάει αντιπροσωπεία στο σερβις μου είχαν πει αν και μου φάνηκε κάπως οτι αυτό είναι φυσιολογικό διότι μενει κενό .... και το υγρό δεν επαρκεί.Απλά θα πρέπει να αλλάζω τα τακάκια.Προς το παρών εκεί στις 20 του μήνα θα τα ξηλώσω και θα βάλω φρέσκα.Αλλά πως ξεχωρίζουμε την σκληρότητα στα τακάκια ξέρει κανείς να μου πεί;

Ρε Tsolia, μηπως 'τσαρουχώνεις' τα φρένα? :lol:

Δοκίμασε άλλης εταιρίας, να συγκρίνεις, αλλά σε 20κ, τόσα πολλά, και ειδικά πίσω μου φαίνονται υπερβολικα!!
To "τσαρουχώνω" δεν ξέρω τι πα να πεί οπότε θέλω να μου εξηγήσεις.
Αν ειναι υπερβολικά λέει;Κάθε τρείς και λίγο βγάλε βάλε τακάκια και 25 το ζευγάρι να δείς εμένα πως μου φαίνονται πολλά....Ουσιαστικά κάθε 5.000 να θέλω φρένα και μάλιστα πίσω.Μόλις τα βγάλω θα ανεβάσω φωτό με τις φθορές.Μήπως και φταιει το υγρό σε τελική ανάλυση...στο σύστημα πέδησης...

teogtp
11/10/2017, 08:28
Μάστορα...... μάλλον πατάς φρένο και δεν το καταλαβαίνεις.
Για να σου τερματίζει και η μανέτα μάλλον βράζουν τα υγρά από την θερμοκρασία.

devil's animal
11/10/2017, 08:41
ανα 5χιλ χλμ τακακια πισω σημαινει "παω μαζεμενα και χρησιμοποιω πολυ το πισω για να σταματησω..."
οσο μαλακη και να ειναι η παστα, δεν τρωγονται τοσο ευκολα τα τακακια...

εκτος αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια στο συστημα και πατιεται το πισω φρενο μονο του...αλλα μου φαινεται κουλο και ακυρο και δεν το εχω ξανακουσει...

επισης το οτι λες οτι χρησιμοποιεις 75% μπροστινο δεν σημαινει οτι το κανεις κιολας...και αυτο αποδεικνυεται με το οτι εχεις αλλαξει 4 φορες πισω και 3 μπροστα...

με σειρα προτεραιοτητας:
1) μαθε να φρεναρεις
2) πηγαινε το σε ενα μαστορα να δεις αν το συστημα ειναι οκ
3) παρε πιο σκληρη παστα

Tycho Moon
11/10/2017, 08:47
Αν βάλεις το μηχανάκι στο 2πλο σταντ, οι τροχοί σου γυρίζουν ελεύθερα? Το έχεις τσεκάρει πριν και μετά αμέσως τη βόλτα?

leftos
11/10/2017, 09:56
Αλλαξε μαρκα.
ΚΑι στα σκουτερ της sym ετσι τρωγονται τα τακακια και ειναι φυσιολογικο.

o_gavros
11/10/2017, 12:00
Τα τακάκια συνήθως αναφέρουν στη συσκευασία τι τύπος είναι.οργανικά,μεταλλικά,κλπ.

Κάνε ένα τηλεφωνο στην EBC 210 5756625 και ρώτα τους αν και τι βγαίνει για το μηχανάκι σου.
Είναι σχεδόν βέβαιο (αν δεν εχεις πρόβλημα στο κύκλωμα) ότι απλά εβαζες μαλακή παστα.

sniper
11/10/2017, 12:08
Σε 20.000 χλμ 3 φορές μπροστά και 4 πίσω και λέμε ότι τα τακάκια είναι μαλακά;
Και από Μερέντα να ήταν θα κρατούσαν παραπάνω.

BLiTzER
11/10/2017, 12:19
Μπα, θα είχε φάει και τους δίσκους.















Κυριολεκτικά.

Panos76
11/10/2017, 12:37
Σε 20.000 χλμ 3 φορές μπροστά και 4 πίσω και λέμε ότι τα τακάκια είναι μαλακά;
Και από Μερέντα να ήταν θα κρατούσαν παραπάνω.

Λοιπόν το έψαξα λίγο επειδή μου έκανε εντύπωση και διάβασα σε άλλο φόρουμ, μέλος τα αλλάζει κάθε 6.000Km!

Κοίταξα και σκρουτζ και δίνει τα φερόντο για τον λύκο στα 40€ σούμα (μπρος - πίσω).

o_gavros
11/10/2017, 15:25
Πανος αυτο με τα φεροντο δε λεει κατι απλα και μόνο επειδή ειναι μάρκα.
καποια στιγμή μου είχαν δώσει ενα σετ φεροντο για το παπι.
τα τακακια δεν καναν!
παίζει ρόλο ο τύπος του υλικού της πάστας.
Και εγω στο παπί αλλάζω 2 φορες το χρόνο, παλιότερα και 3 φορές ακόμα.
Αλλά κάνω πολλά χιλιομετρα και δικαιολογείται απο τη χρήση.

THEOD
11/10/2017, 17:22
Δεν ξέρω αν βοηθάει αλλά σε ένα σκούτερ Piagio (Skipper αν θυμάμαι καλά λεγότανε) που χρησιμοποιούσα πριν πολλά χρόνια στην δουλειά, ήταν εκπληκτικό το πόσο γρήγορα "έτρωγε" τα τακάκια του. Μιλάμε δεν εβγαζε πάνω από 6.000χλμ και πάντα μιλάμε για "μαμά" τακάκια !!!
Κάποια στιγμή στην 3η-4η αλλαγή ψιλοαγανάκτησα και όπως ήμουν στο συνεργείο για αλλαγή ζήτησα και έριξα μια ματιά στα καινούργια πριν τοποθετηθούν πάνω.
Η πάστα που είχαν ήταν πάχος "φλίδας" μιλάμε... Ουσιαστικά το τακάκι ήταν φτιαγμένο-σχεδιασμένο για να μην κρατάει χιλιόμετρα (με προφανές όφελος για αντιπροσωπεία-συνεργείο κλπ).
Από τότε έχουν περάσει αρκετά χρόνια και πολλά μηχανάκια από τα χέρια μου - σε κανένα και ποτέ δεν άλλαξα τακάκι πριν τα 20-25κ (και σε κάποια μάλιστα και αρκετά πιο πάνω...).
Χωρίς να το ξέρω λοιπόν δεν αποκλείω το συγκεκριμένο σκόυτερ να πρόκειται για μοντέλο "επίτηδες φαγανό"...

TsoliasGR
12/10/2017, 07:56
Δεν παίζει αυτό που λές.
Το πόδι δεν είναι καν το φρένο και το πίσω το χρησιμοποιώ πολύ δύσκολα.Αυτό για τα FERODO θα το δώ λίαν συντόμως.
Τώρα....Για το εάν βράζουν τα υγρά με πιάνεις αδιάβαστο.
Θα πάρω τηλ να μάθω για τα τακάκια και θα ενημερωσω μόλις μάθω.
Στο παπί αλλάζω και εγώ και εγώ όποτε χρειάζεται.Με τα τωρινά φρένα στο παπί έχω βγάλει 9500χλμ και ακόμα μια χαρά είναι.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/10/2017, 08:24
Απο χθες θελω να το γραψω και δε θελω.Τωρα θα το πω.Μηπος ειναι φαγωμενοι οι δισκοι?

o_gavros
12/10/2017, 15:26
Αν δεν κανω λαθος, το πήρε καινούριο.
Ε και κινεζιά δισκοπλακες να φοράει απο το εργοστασιο,σε 20Κ χλμ δεν φαγώνονται.

TsoliasGR
12/10/2017, 21:06
Όχι οι δίσκοι είναι μια χαρά.
Αλλά μόλις πριν από 2 ώρες ανακάλυψα οτι είχε κολλήσει η μπροστινή δαγκάνα και φαγώθηκαν τα μπροστινά μονόπαντα.
Μπαίνει σε καραντίνα λοιπόν η μπροστινή και ΣΤΑΜΑΤΩ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ σαν μηχανακι μέχρι να δώ τι διαλο συμβαίνει και με τα πίσω και να το παρακολουθήσω ακόμα λιγάκι.
Αύριο-μεθαύριο θα ακολουθήσουν και τα πίσω τακάκια να δούμε....
Υ.Γ. 40.000 γράφει το κοντέρ όχι 20.000.Και το πήρα....σχεδόν καινουριο...;)
Όπως και να χει θα βρεθεί το πρόβλημα.Ίσως κολλάει και πίσω κανα πιστόνι στην δαγκάνα και τρέχω και δε φτάνω.

o_gavros
12/10/2017, 22:30
Πιθανόν να μην έχει καθαριστεί ποτέ σωστά το εμβολο της δαγκάνας και για αυτό να στα τρωει μονόπαντα.
Μαζεύουν τρελή μπίχλα λόγω σημείου και μπορεί να συμβεί.
ένα σωστό καθαρισμα στις δαγκανες (μόνος σου θα το κάνεις.μάστορας δύσκολα θα κατσει να ασχοληθει σε τόσο βάθος) και ένα σετ σκληρότερα και θα'σαι κομπλε λογικά.

TsoliasGR
30/10/2017, 07:05
Τελικά είχες δίκιο μάλλον.
Το πιστόνι στην δαγκάνα είχε πιο πολύ μπίχλα και απο τους σταυλους του Αυγέα.
Καθαρίστηκαν με οινόπνευμα και βαμβακερό ύφασμα και ξαναμπήκαν στην μέσα πιο εύκολα.
Θα δώ στην χρήση πλέον.Αναμονή γιατί αργώ με τα χλμ του λύκου τώρα που ναι χειμώνας.