View Full Version : Αγορά μηχανής: Tiger 800, Tracer 900 ή κάτι άλλο;
tsimouxas
13/10/2017, 15:24
Γεια σε όλους,
ήρθε η ώρα για αγορά μηχανής μιας και η νέα εργασία βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας. Ταυτόχρονα η μηχανή θα χρησιμοποιείται το καλοκαίρι και για κοντινές διαδρομές εως 150Km αλλά όχι τακτικά λόγο παιδιών. Τον τελευταίο χρόνο χρησιμοποιώ μία Cosa 200 σε σχετικά μέτρια κατάσταση. Δεν λέω κάνω την δουλειά μου μιας και η καθημερινή διαδρομή είναι Π.Φάληρο -> Κέντρο -> Π.Φάληρο χωρίς επιπλέον διαδρομές (16Km σε ημερήσια βάση). Παρόλα αυτά για λόγους ασφάλειας θα πρέπει σύντομα να την αποσύρω ή να την μεταφέρω στο χωριό μου.
Το budget είναι στα 10.000€ μιας και σκέφτομαι για αγορά καινούριας μηχανής. Δεν εμπιστεύομαι κάποιο κατάστημα με μεταχειρισμένα και δεν έχω κάποιον μηχανικό ο οποίος μπορεί να μου διασφαλίσει ότι το μεταχειρισμένο είναι OK.
Αυτά τα οποία έχω δει ειναι το TRACER 900, Tiger 800 και το F800GS. Βέβαια η χρήση κατα 99,99% θα είναι ασφάλτινη οπότε το GS800 είναι λίγο άκυρο. Αν και ακούω πολύ καλά λόγια για το V-storm για κάποιο λόγο δεν μου αρέσει οπότε δεν είναι στις επιλογές μου.
Οποιος είχε ανάλογο δίλημα ή μπορεί να προτείνει κάτι θα βοηθούσε. Συνοψίζω:
- Καθημερινή χρήση εντός Αθήνας (16Km )
- 5-6 Καλοκαιρινές διαδρομές το πολύ μέχρι 150Km
- Προτίμηση σε μηχανές με όρθια στάση λόγο ύψους.
Ευχαριστώ!
basilis_k6
13/10/2017, 15:56
βρίσκεις το μεταχειρισμένο που θες, πας σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργειο κοντά σου, μιλάς με τον ιδιοκτήτη και του λες: θα γινω πελάτης σου, θέλω να δεις αυτο που θα σου φέρω και να μου πεις οτι ειναι οκ να το παρω. Αν όμως θες καινουργιο και τα 3 ειναι πολύ πιο ικανα απο αυτο που θες. γκαράζ έχεις ή θα ψάχνεις μαντήλι να κλάψεις?
George_Sp
13/10/2017, 17:00
Versys 650 και τα ρέστα βενζίνες.
Versys 650 και τα ρέστα βενζίνες.
Tracer 700 και τα ρέστα βενζίνες. Τι θα το κάνεις το γκάζι του 900;
lleonidas
13/10/2017, 17:38
Καλωσόρισες στο forum!
Για τη χρήση που περιγράφεις μπορείς άνετα να καλυφθείς και με ένα εκ των δύο προαναφερθέντων... προσωπικά θα προτιμούσα το versys το οποίο συμπαθώ περισσότερο συγκριτικά με το μικρό tracer.
Αν όμως νιώθεις ότι χρειάζεσαι περισσότερο γκάζι ή/και ποιότητα, επιλέγοντας αυστηρά μεταξύ των μοντέλων του πρώτου post,θα έπαιρνα το tiger 800.
ΥΓ:Δες και εδώ (https://www.car.gr/10400909-triumph-tiger-1050) ή εδώ (https://www.car.gr/10791629-ktm-1050-adventure) .Τα χρήματα που διαθέτεις είναι πολύ καλά και μπορείς να κοιτάζεις κορυφαία (ελαφρώς μεταχειρισμένα) μηχανήματα!
devil's animal
13/10/2017, 17:41
αν δεν κανω λαθος το tiger 800 προσανατολιζεται περισσοτερο για χωμα, οποτε δεν σου ειναι "χρησιμο"...
οποτε δια της ατοπου απαγωγης, πας για tracer...
βεβαια ετσι οπως το αναφερεις θα μπορουσες να πας και για οποιοδηποτε γυμνο και μη μοντελο και κατω απο 900cc..ακομα και για το tracer 700...
εδω που τα λεμε και ενα transalp ή versys θα σου την εκαναν την δουλεια σου ομορφα και απλα...αλλα αν θες το κατι παραπανω κανεις δεν μπορει να σου πει οχι εφοσον εισαι αποφασισμενος και διαθετεις το μαρουλι...
κανε τεστ ραιντ τα παραπανω μοτορια σε εμπορο γιατι μονο από γνωμες αλλων πιθανότατα θα την παθεις...η προσωπικη σου αισθηση είναι αυτή που θα αποφασισει για σενα και όχι καποιο φορουμ...βαλε και το crossrunner, ncx 750( απολυτη οικονομια βενζινης) στην εξισωση....και καλη επιλογή...
George_Sp
13/10/2017, 18:40
Tracer 700 και τα ρέστα βενζίνες. Τι θα το κάνεις το γκάζι του 900;
έλα ρε πνεύμα αντιλογίας. :P
δες ποιότητα πλαστικών βαφής στο νέο versys και στο νέο tracer.
είναι και πιο όμορφο και είναι και Kawasaki (fanboy mode off) :P
Αν και καταντάει ίσως γραφικό, να πω κι εδώ πως το 700 μπορεί να φανεί "λίγο" κάποια στιγμή σε βάθος χρόνου. Προφανώς υπάρχουν αναβάτες που τους καλύπτει αλλά είμαστε και άλλες περιπτώσεις που πήγαμε από το 7 στο 9 της Yamaha(συγκεκριμένοι χρήστες του φόρουμ). Αφού ακούγεται η μια μεριά ας ακουστεί και η άλλη.
Υπάρχει αρκετός κόσμος που πήρε το μικρό και στην πορεία το άλλαξε για το μεγάλο. Στο fz09.org ένα μεγάλο μέρος των μελών είναι πρώην κάτοχοι mt/fz07. Δεν ξέρω κανέναν προσωπικά που να αγόρασε το 900 και στην πορεία να γκρίνιαξε γιατί του φάνηκε πολύ δυνατό. Υπάρχουν άλλα προβλήματα φυσικά με την μηχανή, αλλά το παραπάνω γκάζι δεν είναι ένα από αυτά.
Δεν ξέρω ακριβώς τι έχει στο μυαλό του ο τσιμούχας και αν θέλει όντως συμβουλές ή έχει καταλήξει σε αυτά τα 3, αλλά θεωρώ τεράστια σπατάλη τα 10 χιλιάρικα για ένα μηχανάκι που θα κινείται 100% εντός κέντρου (μιλάμε για 8 χιλιόμετρα ανά διαδρομή, ούτε τα λάστιχα δε ζεσταίνεις). Δεν έχει να κάνει μόνο με το γκάζι. Φυσικά, καταλαβαίνω την "ανάγκη" να αγοραστεί μοτοσικλέτα και όχι σκούτερ ή παπί, ο μοτοσικλετισμός είναι ευχαρίστηση πάνω απ'όλα, αλλά δεν μπορώ να μην πω τη γνώμη μου και αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο μοτεράκι (η "ποιότητα πλαστικών" είναι πολύ, πολύ χαμηλά στη λίστα μου) από του 07 γι'αυτή τη δουλειά. Ή έστω οποιοδήποτε δικύλινδρο 500-700cc, υπάρχουν αρκετά στην κατηγορία. Εγώ θα αγόραζα μονοκύλινδρο, αλλά κατανοώ ότι δεν είναι για όλους.
Εχεις δικιο Γιωργο...Για τοσες μικρες αποστασεις δεν χρειαζεται 800σαρια και βαλε..Ενα Honda NCX dct 750 η 500 cbx μεταχειρισμενο θα τον καλυπτε θαυμασια, εχουν μεγαλη ροπη χαμηλα και πολύ χαμηλη καταναλωση και επειδή κυκολοφορουν σαν μοντελα λιγο καιρο αποκλείεται να βρει ελαττωματικο..όλα τα λεφτα βεβαια το dct προσφερει μεγαλυτερη απολαυση στην οδηγηση, χωρις συμπλεκτη, αν αναλογιστεί καποιος οτι στην αθηνα παταμε το συμπλεκτη πανω από 100 φορες στις αλλαγες ταχυτήτων, είναι μια λυση..Οσο για ταξίδια πιανουν τα 180+ οποτε ουτε εκει θα εχει καποιος πρόβλημα εκτος ισως τον αερα στην εθνικη οπου βεβαια και τα περισσοτερα "μικρα" μοντελα εχουν θεμα..και βασικα είναι χοντα, δεν χαλανε ευκολα..
Και τα τρία μηχανάκια που έβαλες,κάνουν μια χαρά την δουλειά που θες,όπως και αυτά που σου πρότειναν παραπάνω.
Εσύ πιο γουστάρεις περισσότερο να το βλέπεις στο γκαράζ σου;
Προσωπικά, απ όλα αυτά που έβαλαν, θα πήγαινα στο tiger 800 xr με τις 19ρες αλουμινένιες ζάντες.
Πολύ καλά στημένο μηχανάκι,με ωραίο κινητήρα
TERRAMOTO
14/10/2017, 08:43
Ήμουνα κ εγω σε περίπου ιδιο δίλημα ,κολλημένος με τracer 900 ,το εχω κανει test drive ,το εχω οδηγησει απο φίλο ,ερωτας .ε'ιμαι 1,93 και μου καθόταν super-
Μετα όμως μπηκε η λογικη ,χρήση κ εγω 19+19 κμ για δουλεια Αθηνα -Παιανια,η γυναικα δεν ανεβαινει ,οποτε και εγω με κανα φίλο το πολυ 4-5 εκδρομες το χρονο..
το 900αρι έχει σημα 120€ ,ασφάλεια περίπου 240€ το χρόνο,καταναλωση 6λτ/100 και αναλογα το κοστος τα σερβισ
για τετοια χρηση λοιπον δεν συμφερει ,εκτός αν το οικονομικ δε σε νοιαζει
υγ πηρα τελικα scooter 200 μονο κ μονο για να κανω τη δουλεια μου..
anavatis19
14/10/2017, 19:21
προφανως θα προτεινω βερσυς και εγω. το design του τα σπαει. δυστυχως ομως ακομα εχουν αυτον τον παλαιομενο κινητηρα. Οι αλλαγες μοτερικα ελαχιστες, απλα πιο δυνατο απο τα παλιοτερα. Το MT-700 tracer και 900 εχουν μοτερ διαμαντι. Σαν υβριδικα ακουγονται, ζηλευτα πραγματικα. Το 900 περιττο και απο 2 φιλους που το εχουν επιβεβαιωνουν το κλασικο θεμα με την ασταθεια στο τιμονι μετα τα 130-140χλμ. Παρε εναλλακτικα το NC750. Με λεντ εργοστασιακα, χωρο τεραστιο μπροστα, καταναλωση απιστευτη, φθηνα σερβις, και ειναι χοντα κακα τα ψεμματα
Για τη χρηση που το θεσ, ποντοσ κ απο μενα στο nc750x με το αυτοματο κιβωτιο. Πολυ πρακτικη μηχανη, θα καλυψει απο καλουτσικα εωσ πολυ καλα τισ περισσοτερεσ αναγκεσ σου. Ερωτηματικο η θεση οδηγησησ, τσεκαρε την σε καποιο καταστημα η ακομα καλυτερα παρε την test ride.
basilis_k6
14/10/2017, 22:18
θα το πώ πολύ σοβαρά... x-adv
tsimouxas
24/10/2017, 14:36
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια. Οδήγησα την F800GS και την TRACER900. Η F800GS μου άρεσε περισσότερο χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω γιατί. Δυστυχώς το Tiger δεν το έχω οδηγήσει για να έχω άποψη.
Ένας φίλος στο φορουμ σχολίασε για το αν εχω γκαράζ και με προβλημάτισε....Δεν εχω. Σκόπευα να την έχω στην πιλοτή όπου η πρόσβαση είναι ελεύθερη. Γνωστός μου ανέφερε ότι οι κλοπές σε bmw είναι πολύ λίγες από όσο ξέρει μιας και δεν είναι εύκολο να σπρώξεις τα ανταλλακτικά. Ισχύει; Επίσης γίνονται ασφάλειες κλοπής στις μοτοσικλέτες και εαν ναι σε όλα τα μοντέλα;
taisteal
24/10/2017, 14:40
Ο γνωστός σου δεν τα λέει καλά...
Όχι δεν ισχύει.
Άν πάρεις bmw σου παρέχει και ασφάλεια κλοπής,all included
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια. Οδήγησα την F800GS και την TRACER900. Η F800GS μου άρεσε περισσότερο χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω γιατί. Δυστυχώς το Tiger δεν το έχω οδηγήσει για να έχω άποψη.
Ένας φίλος στο φορουμ σχολίασε για το αν εχω γκαράζ και με προβλημάτισε....Δεν εχω. Σκόπευα να την έχω στην πιλοτή όπου η πρόσβαση είναι ελεύθερη. Γνωστός μου ανέφερε ότι οι κλοπές σε bmw είναι πολύ λίγες από όσο ξέρει μιας και δεν είναι εύκολο να σπρώξεις τα ανταλλακτικά. Ισχύει; Επίσης γίνονται ασφάλειες κλοπής στις μοτοσικλέτες και εαν ναι σε όλα τα μοντέλα;
Αν είσαι ψηλός , το f800 έχει από τις καλύτερες θέσεις – γωνίες για ψηλούς αναβάτες .
Επίσης , έχει πολύ φιλικό κίνητρα που δεν σε τρομάζει και λόγω της γεωμετρίας και του τιμονιού , είναι πολύ μανιτζεβελο στην πόλη .
Βέβαιά , είναι πλέον λίγο παλιό και σύντομα θα βγει ο διάδοχος του .
Ισως , αυτό καλυτερέψει την τιμή του.
Η bmw εχει καλο χρηματοδοτικό και έχει και πολύ καλά πακέτα ασφάλειας και κλοπής .
tsimouxas
24/10/2017, 15:01
Ο γνωστός σου δεν τα λέει καλά...
Όχι δεν ισχύει.
Άν πάρεις bmw σου παρέχει και ασφάλεια κλοπής,all included
OK ευχαριστώ! Αρα ή γκαράζ ή ασφάλεια κλοπής για να μην έχεις κάθε βράδυ το αγχος....
OK ευχαριστώ! Αρα ή γκαράζ ή ασφάλεια κλοπής για να μην έχεις κάθε βράδυ το αγχος....
Ασφάλεια κλοπής είναι δύσκολο να πάρεις εάν έχεις την μηχανή στο δρόμο μόνιμα
Η ύπαρξη γκαράζ είναι προϋπόθεση για κάποιες ασφαλιστικές για αν σου χορηγήσουν ασφάλεια κλοπής.
Επίσης απ'ότι ξέρω μερική ασφάλεια κλοπής δεν προσφέρει καμία εταιρία.
anavatis19
24/10/2017, 16:31
Ασφάλεια κλοπής είναι δύσκολο να πάρεις εάν έχεις την μηχανή στο δρόμο μόνιμα
Η ύπαρξη γκαράζ είναι προϋπόθεση για κάποιες ασφαλιστικές για αν σου χορηγήσουν ασφάλεια κλοπής.
Επίσης απ'ότι ξέρω μερική ασφάλεια κλοπής δεν προσφέρει καμία εταιρία.
δεν ισχυει αυτο που λες. εχω AIG και ποτε δεν με ρωτησαν αν εχω γκαραζ, παρολο που την βαζω γκαραζ βεβαια. Και φιλος με το ιδιο μηχανακι εχει ιντεραμερικαν και ποτε επισης δεν ρωτησαν αν την βαζει σε γκαραζ. αυτο ισως ισχυε παλια. και επισης ειναι οι 2 μοναδικες εταιριες που κανουν ασφαλεια κλοπης. ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ.
Είδατε τι υπογράψατε και δεν αναφέρεται πουθενά; Συνήθως δεν τους ενδιαφέρει να ρωτήσουν, μέχρι να χρειαστεί να πληρώσουν. :p
tsimouxas
24/10/2017, 16:56
δεν ισχυει αυτο που λες. εχω AIG και ποτε δεν με ρωτησαν αν εχω γκαραζ, παρολο που την βαζω γκαραζ βεβαια. Και φιλος με το ιδιο μηχανακι εχει ιντεραμερικαν και ποτε επισης δεν ρωτησαν αν την βαζει σε γκαραζ. αυτο ισως ισχυε παλια. και επισης ειναι οι 2 μοναδικες εταιριες που κανουν ασφαλεια κλοπης. ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ.
Για τι κόστος σε ασφάλιστρα μιλάμε;
costas81
24/10/2017, 20:04
Φίλε μου ρίξε μια ματιά εδώ
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153671&page=3
Για οποιαδήποτε απορία για την μηχανή στείλε πμ
anavatis19
24/10/2017, 20:11
Για τι κόστος σε ασφάλιστρα μιλάμε;
εγω πληρωνω 6μηνο 220-225...ειναι πιο φθηνη απο την ιντεραμερικαν ομως..η αλλη βγαινει καπου στα 300+...ο λογος ειναι πως η AIG ειναι πιο φθηνη μεν αλλα σε αποζημιωνει με το 75% της ασφαλιζομενης αξιας ενω η ιντεραμερικαν με το 100% της αξιας..απλο και λογικο ως ενα σημειο
basilis_k6
24/10/2017, 20:28
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια. Οδήγησα την F800GS και την TRACER900. Η F800GS μου άρεσε περισσότερο χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω γιατί. Δυστυχώς το Tiger δεν το έχω οδηγήσει για να έχω άποψη.
Ένας φίλος στο φορουμ σχολίασε για το αν εχω γκαράζ και με προβλημάτισε....Δεν εχω. Σκόπευα να την έχω στην πιλοτή όπου η πρόσβαση είναι ελεύθερη. Γνωστός μου ανέφερε ότι οι κλοπές σε bmw είναι πολύ λίγες από όσο ξέρει μιας και δεν είναι εύκολο να σπρώξεις τα ανταλλακτικά. Ισχύει; Επίσης γίνονται ασφάλειες κλοπής στις μοτοσικλέτες και εαν ναι σε όλα τα μοντέλα;
τα bmw κλέβονται και μάλιστα πολύ ακριβώς επειδη έχουν ακριβά ανταλλακτικά. Το tiger ειναι μάλλον πρωτο στη λίστα με τις κλοπές (το 1050). Η πιλοτή είναι πολύ κακή περίπτωση, κάνε ασφάλεια και ρώτα αυτο που λέει ο Blitzer, αν το παρκινγκ που έχεις σε καλυπτει η θα σου τα μασήσουν μετά. Στρώσε καλα πριν κοιμηθείς.
μιας και το αναφερατε, τι σημαινει αποζημοιωση για κλοπη στην πρακη; ισχυει η πρακτικη ακομα περιμενει ο ατυχος πελατης εξι μηνες και αν τυχει βρεθει εστω και μια ροδα δεν παιρνει τιποτα; και η πυλωτη ειναι προβλημα και οχι λυση..οι περισσοτερες κλοπες γινονται στις πυλωτες που παρεχουν καλη καλυψη στους κλεφτες να κανουν τη δουλεια τους ησυχα..εκτος αν μπουν καμερες και η μηχανη ειναι σκεπασμενη με κουκουλα και συνεγαρμο με περιμετρικο και φυσικα αλυσιδα...
anavatis19
24/10/2017, 22:05
Η AIG αποζημιωνει αμεσως ενω η ιντεραμερικαν σε περιπου 3 μηνες..κερδιζεις καπου,χανεις καπου
Είδατε τι υπογράψατε και δεν αναφέρεται πουθενά; Συνήθως δεν τους ενδιαφέρει να ρωτήσουν, μέχρι να χρειαστεί να πληρώσουν. :p
Ναι είχα ρωτήσει και διαβάσει. Με αποζημιώσανε κανονικότατα χωρίς να αναφέρω ποτέ κάτι για γκαράζ.
μιας και το αναφερατε, τι σημαινει αποζημοιωση για κλοπη στην πρακη; ισχυει η πρακτικη ακομα περιμενει ο ατυχος πελατης εξι μηνες και αν τυχει βρεθει εστω και μια ροδα δεν παιρνει τιποτα;
H interamerican έχει 3 μηνες αναμονή όπως αναφέρθηκε πιο πάνω. Για να μην αποζημιωθείς θα πρέπει να βρεθεί κάτι που να πιστοποιεί πως είναι η μηχανή σου, δηλαδή πλαίσιο με τον αριθμό ή ίσως και ο κινητήρας. Αν βρεθεί μια ρόδα που λες δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί με την μηχανή σου οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα
Ναι είχα ρωτήσει και διαβάσει. Με αποζημιώσανε κανονικότατα χωρίς να αναφέρω ποτέ κάτι για γκαράζ.
H interamerican έχει 3 μηνες αναμονή όπως αναφέρθηκε πιο πάνω. Για να μην αποζημιωθείς θα πρέπει να βρεθεί κάτι που να πιστωποιεί πως είναι η μηχανή σου, δηλαδή πλαίσιο με τον αριθμό ή ίσως και ο κινητήρας. Αν βρεθεί μια ρόδα που λες δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί με την μηχανή σου οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα
οταν μου εκλεψαν πολυ παλια το klr250, το βρηκανε μετα απο βδομαδες στους λοφους της βαρης κατεστραμμενο...σπασμενη κεντρικη αναρτηση και κινητηρας..σε αυτη την περιπτωση τι ισχυει με την ασφαλεια κλοπης; αποζημειωνει για τη ζημια η κανει τον κουκο εκμεταλλευομενη νομικα παραθυρακια και βαζεις βαθια το χερι στη τσεπη ενω εχεις πληρωσει για την ασφαλεια της;
Η ασφάλεια κλοπής δεν αποζημιώνει για ζημιές.
Η ασφάλεια κλοπής δεν αποζημιώνει για ζημιές.
το τραγικο ειναι οτι πολλοι που σκηνοθετουν κλοπη αποζημειωνονται, ενω αλλοι που τους το κλεβουν και το βρισκουν κατεστραμμενο χανουν τα παντα ...αυτο το σημειο ειναι ονειδος στην ασφαλιστθκη νομολογια..απο τη στιγμη που πληρωνεις για κλοπη η ασφαλιστικη επρεπε να ειναι υποχρεωμενη να σου παραδωσει την ιδια μηχανη πισω..τι σημαινει ολιγη η ολικη κλοπη απο τη στιγμη που τελεστηκε η αξιοποινη πραξη που ονομαζεται κλοπη;
kemmotar
25/10/2017, 10:54
Το 900 περιττο και απο 2 φιλους που το εχουν επιβεβαιωνουν το κλασικο θεμα με την ασταθεια στο τιμονι μετα τα 130-140χλμ.
η οποια ασταθεια ειναι στα 180 και πες τους φιλους να ρυθμισουν αναρτηση στο βαρος τους φιλικα...
η μηχανη ειναι ακλονητη ως τα 265
costas81
25/10/2017, 12:55
η οποια ασταθεια ειναι στα 180 και πες τους φιλους να ρυθμισουν αναρτηση στο βαρος τους φιλικα...
η μηχανη ειναι ακλονητη ως τα 265
Εγώ πάντος δεν έχω νιώσει το παραμικρό κούνημα σε οποιαδήποτε ταχύτητα μέχρι τα 225 που μπαίνει ο ηλ κόφτης.
Μοντέλο 09/2017
costas81
25/10/2017, 13:23
Για δες εδώ...
https://youtu.be/fG_NlwImah0?t=36
black sheep
25/10/2017, 17:43
Αν δεν μπεις χωμα δεν εχεις κανενα λογο να πας σε f800. Αν θες παρομοια φιλοσοφια ο τιγρης (xr) ειναι πολυ καλυτερος οσον αφορα τον κινητηρα (τρικυλινδρος και 95 αλογα), 19`` αντι 21`` μπροστινος τροχος και tubeless λαστιχα. Και εχει φιλικες αναρτησεις για κακοτραχαλους δρομους.
Αλλιως πας σε πιο στρητ και 17ρηδες τροχους.
black sheep
25/10/2017, 17:45
Η πυλωτη ειναι ασχημο σημειο δυστυχως διοτι οτι θελουν το σταμπαρουνε. Και για δεκα λεπτα να πεταχτεις σπιτι ΔΕΝ την αφηνεις ξεκλειδωτη.
tsimouxas
26/10/2017, 12:03
Αν δεν μπεις χωμα δεν εχεις κανενα λογο να πας σε f800. Αν θες παρομοια φιλοσοφια ο τιγρης (xr) ειναι πολυ καλυτερος οσον αφορα τον κινητηρα (τρικυλινδρος και 95 αλογα), 19`` αντι 21`` μπροστινος τροχος και tubeless λαστιχα. Και εχει φιλικες αναρτησεις για κακοτραχαλους δρομους.
Αλλιως πας σε πιο στρητ και 17ρηδες τροχους.
Ευχαριστώ. Αλλά τα χρειάζομαι όλα αυτά για αυτή τη χρήση; Μήπως να δω το F 700 GS ;
Για τις ανάγκες σου που περιγράφεις παραπάνω, για χρήση στη πόλη και για λίγα εκδρομικά χλμ, θα σου πρότεινα να κοιτάξεις το Honda CB500X. Είναι πολύ καλό, σου υπερκαλύπτει τις ανάγκες σου και οικονομικό στη κατανάλωση σαν σκουτεράκι.
costas81
28/10/2017, 20:31
προφανως θα προτεινω βερσυς και εγω. το design του τα σπαει. δυστυχως ομως ακομα εχουν αυτον τον παλαιομενο κινητηρα. Οι αλλαγες μοτερικα ελαχιστες, απλα πιο δυνατο απο τα παλιοτερα. Το MT-700 tracer και 900 εχουν μοτερ διαμαντι. Σαν υβριδικα ακουγονται, ζηλευτα πραγματικα. Το 900 περιττο και απο 2 φιλους που το εχουν επιβεβαιωνουν το κλασικο θεμα με την ασταθεια στο τιμονι μετα τα 130-140χλμ. Παρε εναλλακτικα το NC750. Με λεντ εργοστασιακα, χωρο τεραστιο μπροστα, καταναλωση απιστευτη, φθηνα σερβις, και ειναι χοντα κακα τα ψεμματα
Όσο για την αστάθεια που λές για δες το σημερινό μου video στην ΑΟ με πολύ πλευρικό αέρα
https://www.youtube.com/watch?v=PmSJW1yIPWc&feature=youtu.be
road spirit
28/10/2017, 21:05
Ευχαριστώ. Αλλά τα χρειάζομαι όλα αυτά για αυτή τη χρήση; Μήπως να δω το F 700 GS ;
Μάλλον δεν τα χρειάζεσαι.
Αλλά νομίζω ότι δεν χρειάζεσαι καμία απο τις μοτό που σκέφτεσαι, για την χρήση που μας έχεις παραθέσει.
Με βάση αυτά που γράφεις, η λογική λέει σκούτερ, τελεία και παύλα. Ένα 250άρι, ή ένα 300άρι θα σε πάει άνετα και ταξίδι.
Αν σώνει και καλά θες γεωμετρία μοτοσικλέτας, τότε το Honda CB500X είναι μια σούπερ επιλογή και κάνει τα πάντα και σου μένουν φράγκα.
Αν σώνει και καλά -νούμερο2- δεν φεύγει το μυαλό σου απο τις αρχικές πιθανές επιλογές σου, και μιας και αναφέρεις και το F700, τότε ναι, αυτό είναι μακράν η καλύτερη επιλογή για τη χρήση που περιγράφεις. Το 800 το ξεγράφεις. (στο λέω μετά από σχεδόν 100.000 χλμ με το Φ800 και περίπου 10.000 χλμ με τα νέα Φ700άρια).
tsimouxas
31/10/2017, 09:09
Versys 650 και τα ρέστα βενζίνες.
Πολύ καλό το Versys. Είδα από κοντά το τελευταίο μοντέλο σε μαύρο χρώμα. Σαν ύψος μου φαίνεται ΟΚ (ειμαι 1.87 ύψος). Δεν το έχω οδηγήσεο όμως.
kemmotar
31/10/2017, 09:26
Εγώ πάντος δεν έχω νιώσει το παραμικρό κούνημα σε οποιαδήποτε ταχύτητα μέχρι τα 225 που μπαίνει ο ηλ κόφτης.
Μοντέλο 09/2017
υπαρχουν μηχανακια που αναλογα με το βαρος του αναβατη τους κουναει ή ακομα να εχουν απο το εργοστασιο διαφορετικη ρυθμιση στην αναρτηση. η αληθεια ειναι οτι το μηχανακι ως μαμα εχει μια σχετικη ελαφροτητα που αναλογα με την σταση σωματος, σφιξιμο χεριων και την αντισταση του αερα που θα πετυχεις, δυναται υπο προυποθεσεις να κουνησει. αν καποιος χαλαρωσει πολυ τα χερια και δωσει γκαζι σταματαει και φευγει απο αυτο το σημειο και μετα γινεται καρφι ολοισιο. απλα πολλοι φοβουνται και κοβουν.
υπαρχουν πολλα βιντεο στο τιουμπη απο ελληνες που δειχνουν τρεισερ ακλονητα ως τα 264+ αλλα και στον κοφτη.
George_Sp
31/10/2017, 11:13
Πολύ καλό το Versys. Είδα από κοντά το τελευταίο μοντέλο σε μαύρο χρώμα. Σαν ύψος μου φαίνεται ΟΚ (ειμαι 1.87 ύψος). Δεν το έχω οδηγήσεο όμως.
σου προτείνω να το πάρεις βόλτα :)
tsimouxas
31/10/2017, 23:08
Και τα τρία μηχανάκια που έβαλες,κάνουν μια χαρά την δουλειά που θες,όπως και αυτά που σου πρότειναν παραπάνω.
Εσύ πιο γουστάρεις περισσότερο να το βλέπεις στο γκαράζ σου;
Προσωπικά, απ όλα αυτά που έβαλαν, θα πήγαινα στο tiger 800 xr με τις 19ρες αλουμινένιες ζάντες.
Πολύ καλά στημένο μηχανάκι,με ωραίο κινητήρα
Φίλε μου σκεφτόμουν το XC και όχι το XR μιας η χρήση είναι και 99% άσφαλτος.
black sheep
31/10/2017, 23:33
Το ιδιο λετε. Το ασφαλτινο ειναι αυτο με τις 19αρες.
tsimouxas
01/11/2017, 12:10
Το ιδιο λετε. Το ασφαλτινο ειναι αυτο με τις 19αρες.
Ευχαριστώ μαύρο πρόβατο. Και μόλις σήμερα είδα ότι θα παρουσιάσουν νέο Tiger.
tsimouxas
11/11/2017, 16:05
...Και σήμερα το πρωί γυρνώντας από ένα test ride η κολλητή της γυναίκας μου ακουσε οτι ψάχνω για μηχανή και μας λέει: Έχουμε εδώ κ 4 χρόνια ενα Africa twin 750 στο γκαράζ ακίνητο. Ο μακαρίτης ο μπαμπάς της το είχε αγοράσει σε σχετικά μεγάλη ηλικία και έκανε μόνο 20.000Km....τιμή 1.500€...
Κανόνισα να πάω να το δώ. Αξίζει να το δω και να ρισκάρω;
lykourgi
11/11/2017, 18:21
Αν μιλάμε για αγορασμένο καινούργιο με 20.000χλμ, δεν ρισκάρεις κάτι.
Θα χρειαστεί βέβαια ένα γερό σέρβις, αλλαγή όλα τα υγρά και λάστιχα. Πρέπει να ελέγξεις και τι χρωστάει από τέλη, ΚΤΕΟ, κλπ.
Κάνε τη σούμα και αποφάσισε.
basilis_k6
11/11/2017, 19:18
...Και σήμερα το πρωί γυρνώντας από ένα test ride η κολλητή της γυναίκας μου ακουσε οτι ψάχνω για μηχανή και μας λέει: Έχουμε εδώ κ 4 χρόνια ενα Africa twin 750 στο γκαράζ ακίνητο. Ο μακαρίτης ο μπαμπάς της το είχε αγοράσει σε σχετικά μεγάλη ηλικία και έκανε μόνο 20.000Km....τιμή 1.500€...
Κανόνισα να πάω να το δώ. Αξίζει να το δω και να ρισκάρω;
σοβαρα μιλάς? αξίζει ασχημα
devil's animal
17/11/2017, 09:34
...Και σήμερα το πρωί γυρνώντας από ένα test ride η κολλητή της γυναίκας μου ακουσε οτι ψάχνω για μηχανή και μας λέει: Έχουμε εδώ κ 4 χρόνια ενα Africa twin 750 στο γκαράζ ακίνητο. Ο μακαρίτης ο μπαμπάς της το είχε αγοράσει σε σχετικά μεγάλη ηλικία και έκανε μόνο 20.000Km....τιμή 1.500€...
Κανόνισα να πάω να το δώ. Αξίζει να το δω και να ρισκάρω;
ουτε καν...
στο θετικο σεναριο να ειναι πληρωμενα τα τελη...θα θελει σιγουρα ΚΤΕΟ που σημαινει εκτος απο το 20αρικο θα παιξει προστιμο και προσαυξηση για αυτα τα χρονια...
επισης 4 χρονια ακινητο μονο για να κυκλοφορησει στον δρομο υπολογιζεις κατευθειαν:
λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερος, παραφλου, υγρα φρενων, τακακια, λαστιχα, αλυσιδογραναζα (δεν πιστευω κανενας να λαδωνε αλυσιδα) τσιμουχες μπροστινου (και λογικα και σερβις), σερβις στο πισω αμορτισερ, αν εχει τα λαστιχενια σωληνακια φρενων βαλε και απο αυτα, λογικα ρουλεμαν τιμονιου εκτος αν ηταν αλλαγμενα προσφατα και το ειχαν τιγκαρει στο γρασσο αλλα αν ειχε οντως μονο 20.000 σιγα μην ειχαν ασχοληθει, καθαρισμο αντλιας καυσιμου, καθαρισμο καρμπυρατερ, καθαρισμο ντεποζιτου...
αν βαλεις και την εργασια μεσα σε ολα αυτα μπορει να ξεπερνας και το χιλιαρικο...
και ολα αυτα για ενα μηχανακι 30 χρονων, βαρυ, αργο και (με τα σημερινα δεδομενα) ασχημο....:rolleyes:
δλδ αν δεν εχουν πληρωσει και τελη να σου παει γυρω στα 3-3,5 χιλιαρικα μαζι με τις μεταβιβασεις...
δεν τα τρως σουβλακια καλυτερα?
tsimouxas
18/11/2017, 15:14
ουτε καν...
στο θετικο σεναριο να ειναι πληρωμενα τα τελη...θα θελει σιγουρα ΚΤΕΟ που σημαινει εκτος απο το 20αρικο θα παιξει προστιμο και προσαυξηση για αυτα τα χρονια...
επισης 4 χρονια ακινητο μονο για να κυκλοφορησει στον δρομο υπολογιζεις κατευθειαν:
λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερος, παραφλου, υγρα φρενων, τακακια, λαστιχα, αλυσιδογραναζα (δεν πιστευω κανενας να λαδωνε αλυσιδα) τσιμουχες μπροστινου (και λογικα και σερβις), σερβις στο πισω αμορτισερ, αν εχει τα λαστιχενια σωληνακια φρενων βαλε και απο αυτα, λογικα ρουλεμαν τιμονιου εκτος αν ηταν αλλαγμενα προσφατα και το ειχαν τιγκαρει στο γρασσο αλλα αν ειχε οντως μονο 20.000 σιγα μην ειχαν ασχοληθει, καθαρισμο αντλιας καυσιμου, καθαρισμο καρμπυρατερ, καθαρισμο ντεποζιτου...
αν βαλεις και την εργασια μεσα σε ολα αυτα μπορει να ξεπερνας και το χιλιαρικο...
και ολα αυτα για ενα μηχανακι 30 χρονων, βαρυ, αργο και (με τα σημερινα δεδομενα) ασχημο....:rolleyes:
δλδ αν δεν εχουν πληρωσει και τελη να σου παει γυρω στα 3-3,5 χιλιαρικα μαζι με τις μεταβιβασεις...
δεν τα τρως σουβλακια καλυτερα?
Ευχαριστώ πολύ. Το είδα σήμερα. Όντως σε γκαράζ αλλά με 60.000Km και μοντέλο του 99. Εξωτερικά μια χαρά. Εχει καταθέσει πινακίδες οπότε δεν έχει πρόβλημα με το ΚΤΕΟ. Τώρα για όλα αυτά που αναφέρεις έχω και εγώ ενδοιασμούς. Θα το δουμε με εναν μηχανικό να μου πει και αυτός την άποψή του.
basilis_k6
18/11/2017, 16:50
Ευχαριστώ πολύ. Το είδα σήμερα. Όντως σε γκαράζ αλλά με 60.000Km και μοντέλο του 99. Εξωτερικά μια χαρά. Εχει καταθέσει πινακίδες οπότε δεν έχει πρόβλημα με το ΚΤΕΟ. Τώρα για όλα αυτά που αναφέρεις έχω και εγώ ενδοιασμούς. Θα το δουμε με εναν μηχανικό να μου πει και αυτός την άποψή του.
αλλο 60κ αλλο 20κ. Επίσης ειναι 20 χρονων οχι 30 και ειναι σημαντικη διαφορά. Τελη δεν εχεις αφου κατεθεσε πινακδίδες. πληρωνεις του 2018 μόνο. Λάδια ξυδια κτλ (χωρις να εχει επισκευές δλδ) θα σου πανε ενα 500αρικο πρπ και λογικα θες και 180 ευρω λάστιχα. Πές τους να στο δώσουν 1.000 ευρω για αυτούς τους λόγους και παρτο. Εγω αυτο θα έκανα.
devil's animal
19/11/2017, 08:45
αλλο 60κ αλλο 20κ. Επίσης ειναι 20 χρονων οχι 30 και ειναι σημαντικη διαφορά. Τελη δεν εχεις αφου κατεθεσε πινακδίδες. πληρωνεις του 2018 μόνο. Λάδια ξυδια κτλ (χωρις να εχει επισκευές δλδ) θα σου πανε ενα 500αρικο πρπ και λογικα θες και 180 ευρω λάστιχα. Πές τους να στο δώσουν 1.000 ευρω για αυτούς τους λόγους και παρτο. Εγω αυτο θα έκανα.
το μοντελο βγηκε το 1990 και σχεδιαστικα (μοτερ, γεωμετρια, κλπ) ειναι του 1980 φευγα...
το οτι το συγκεκριμενο βγηκε στην παραγωγη το 1997 ή το 1999 για παραδειγμα, δεν εχει καμια σημασια...σχεδιαστικα και ουσιαστικα το μηχανακι ειναι 30 ετων...
το 2003 σταματησε η παραγωγη...
δεν συγκρινεται με tracer 900 και tiger 800 που λεει ο τιτλος...
παμ' παρακατω...
σε ποιο συνεργειο τα λαδια και τα ξυδια θα πανε μονο 500€?
βασικα θελει ολα αυτα που εγραψα απο πανω γιατι και οι τσιμουχες ξεραινονται εφ'όσον δεν χρησιμοποιουνται και η βενζινη θα εχει γινει κολλα και θα πρεπει να καθαριστει ολο το συστημα τροφοδοσιας καυσιμου και τα αμορτισερ θα εχουν κατσει, και τα τακακια θα εχουν ψωριασει, και..και...
αν θελει ο φιλος να την αναστησει για ιστορικους λογους καθ'οτι ηταν ενα μοντελο σταθμος στην μηχανοκινηση ας το κανει...
αλλα επειδη στο πρωτο του post ειχε γραψει αυτα:
Το budget είναι στα 10.000€ μιας και σκέφτομαι για αγορά καινούριας μηχανής. Δεν εμπιστεύομαι κάποιο κατάστημα με μεταχειρισμένα και δεν έχω κάποιον μηχανικό ο οποίος μπορεί να μου διασφαλίσει ότι το μεταχειρισμένο είναι OK.
Αυτά τα οποία έχω δει ειναι το TRACER 900, Tiger 800 και το F800GS. Βέβαια η χρήση κατα 99,99% θα είναι ασφάλτινη οπότε το GS800 είναι λίγο άκυρο. Αν και ακούω πολύ καλά λόγια για το V-storm για κάποιο λόγο δεν μου αρέσει οπότε δεν είναι στις επιλογές μου.
καλυτερα ας κινηθει σε κατι συγχρονο που και δεν θα χρειαστει να το ψαξει τοσο με μηχανικους και θα εχει τελειως αλλη συμπεριφορα στον δρομο και θα το κρατησει περισσοτερα χρονια...
tsimouxas
19/11/2017, 08:50
Thanks devil's animal για τις συμβουλες.
Cpt_Slow
20/11/2017, 15:22
βασικα θελει ολα αυτα που εγραψα απο πανω γιατι και οι τσιμουχες ξεραινονται εφ'όσον δεν χρησιμοποιουνται
αυτό σίγουρα θα μπορεί να το κάνει μόνος του εάν κρίνουμε απο το όνομα :lol::lol:
Καλή επιλογή στον όμορφο προβληματισμό :beer:
Γεια σε όλους,
ήρθε η ώρα για αγορά μηχανής μιας και η νέα εργασία βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας. Ταυτόχρονα η μηχανή θα χρησιμοποιείται το καλοκαίρι και για κοντινές διαδρομές εως 150Km αλλά όχι τακτικά λόγο παιδιών. Τον τελευταίο χρόνο χρησιμοποιώ μία Cosa 200 σε σχετικά μέτρια κατάσταση. Δεν λέω κάνω την δουλειά μου μιας και η καθημερινή διαδρομή είναι Π.Φάληρο -> Κέντρο -> Π.Φάληρο χωρίς επιπλέον διαδρομές (16Km σε ημερήσια βάση). Παρόλα αυτά για λόγους ασφάλειας θα πρέπει σύντομα να την αποσύρω ή να την μεταφέρω στο χωριό μου.
Το budget είναι στα 10.000€ μιας και σκέφτομαι για αγορά καινούριας μηχανής. Δεν εμπιστεύομαι κάποιο κατάστημα με μεταχειρισμένα και δεν έχω κάποιον μηχανικό ο οποίος μπορεί να μου διασφαλίσει ότι το μεταχειρισμένο είναι OK.
Αυτά τα οποία έχω δει ειναι το TRACER 900, Tiger 800 και το F800GS. Βέβαια η χρήση κατα 99,99% θα είναι ασφάλτινη οπότε το GS800 είναι λίγο άκυρο. Αν και ακούω πολύ καλά λόγια για το V-storm για κάποιο λόγο δεν μου αρέσει οπότε δεν είναι στις επιλογές μου.
Οποιος είχε ανάλογο δίλημα ή μπορεί να προτείνει κάτι θα βοηθούσε. Συνοψίζω:
- Καθημερινή χρήση εντός Αθήνας (16Km )
- 5-6 Καλοκαιρινές διαδρομές το πολύ μέχρι 150Km
- Προτίμηση σε μηχανές με όρθια στάση λόγο ύψους.
Ευχαριστώ!
Τι είναι αυτό που σε ωθεί να αγοράσεις μια μεγάλη μηχανή για διαδρομή 150χλμ και αυτή μερικές φορές το καλοκαίρι, τι στιγμή που μπορείς να εξυπηρετηθείς με λιγότερα χρήματα και μικρότερα κυβικά με το ίδιο ή και καλύτερο αποτέλεσμα.
οντως..ειναι σαν θελεις να πας στη λαθκη της γειτονια σου με 4*4..μεγαλυτερη ταλαιπωρια στη κινηση και πολυ πιο πολλα εξοδα...
tsimouxas
21/11/2017, 08:14
Υψος 1,87
100 κιλα
Πανω στις βεσπες αισθάνομαι πολύ άβολα και επίσης δεν μου αρέσουν. Θεωρώ ότι χρειάζομαι υποχρεωτικά μηχανάκι με ύψος σέλας πάνω από 800χιλ. Π.χ ανέβηκα στο Tiger XC με σέλα στα 810χιλ και μου φάνηκε κάπως "χαμηλο". Δεν ξέρω ίσως είμαι υπερβολικός αλλά αυτή την αίσθηση μου έδωσε σε σχέση με ψηλότερα μηχανάκια.
Υψος 1,87
100 κιλα
Πανω στις βεσπες αισθάνομαι πολύ άβολα και επίσης δεν μου αρέσουν. Θεωρώ ότι χρειάζομαι υποχρεωτικά μηχανάκι με ύψος σέλας πάνω από 800χιλ. Π.χ ανέβηκα στο Tiger XC με σέλα στα 810χιλ και μου φάνηκε κάπως "χαμηλο". Δεν ξέρω ίσως είμαι υπερβολικός αλλά αυτή την αίσθηση μου έδωσε σε σχέση με ψηλότερα μηχανάκια.
όλες αυτές οι μηχανές αυτού του τύπου έχουν πάνω από 810χιλ ύψος. Εμένα ο ενδοιασμός μου είναι ότι δεν χρειάζεσαι τόσα κυβικά για τη χρήση που σκοπεύεις να κάνεις. Άμα ας πούμε θέλεις yamaha υπάρχει και το tracer 700, υπάρχει honda cb500x, υπάρχει versus650, vstrom650 όλα πάνω από 810χιλ. και άλλα. Αυτά ταιριάζουν περισσότερο στη χρήση που θα κάνεις. Βέβαια υπάρχει και το γούστο σου δλδ τι σου αρέσει. Αν αυτό συμπίπτει με τα πολλά κυβικά τότε πάω πάσο. Γνώμη μου, κάνε ένα τεστ στα μικρά και αποφασίζεις. Καλοτάξιδο ότι και αν πάρεις.
ΥΓ. στα πολλά κιλά είναι σίγουρο ότι για μεγάλες αποστάσεις ότι μηχανή και να επιλέξει κάποιος σίγουρα θα χρειαστεί ανατομική σέλα. Για 150χλμ όμως δεν νομίζω να έχει πρόβλημα.
πω,πω...τωρα συνειδητοποιησα οτι το υψος σου ειναι τροχοπεδη σε πολλες σχεδιασεις...οι περισσοτςροι απο εμας εχουμε το αντιθετο προβλημα π..χ προσωπικα εβαλα κιτ χαμηλωματος στο δικο μου αλλα ετσι οπως τα θετεις ενα βερσυς 650 με ενα κιτ ανυψωσης, αν υπαρχει, θα μπορουσε να ειναι η ιδανικη λυση που ζητας..λεω το βερσυς γιατι και λαιτ ειναι και ψηλουλι και οικονομικο και μουρατο και πολυ επιτυχημενο σε πωλησεις, οπως και με επιδοσεις...για κανε κανα τεστ ραιντ..
atom_smasher
21/11/2017, 20:21
πω,πω...τωρα συνειδητοποιησα οτι το υψος σου ειναι τροχοπεδη σε πολλες σχεδιασεις...οι περισσοτςροι απο εμας εχουμε το αντιθετο προβλημα π..χ προσωπικα εβαλα κιτ χαμηλωματος στο δικο μου αλλα ετσι οπως τα θετεις ενα βερσυς 650 με ενα κιτ ανυψωσης, αν υπαρχει, θα μπορουσε να ειναι η ιδανικη λυση που ζητας..λεω το βερσυς γιατι και λαιτ ειναι και ψηλουλι και οικονομικο και μουρατο και πολυ επιτυχημενο σε πωλησεις, οπως και με επιδοσεις...για κανε κανα τεστ ραιντ..
840 είναι το υψος του versys (και εγώ ψάχνω να βρω παπούτσια με τακούνια... για να μην πληρώσω 500 ευρώ την χαμηλότερη σέλα)
anavatis19
22/11/2017, 00:15
το versys ειναι το ψηλοτερο στην κατηγορια του κατα εναν περιεργο τροπο
tsimouxas
22/11/2017, 08:00
Καλημέρα. Υπάρχει κάποιος πρακτικός κανόνας που να υπολογίζει ύψος σέλας αναλογα με το ύψος επιβάτη; Σίγουρα είναι όλα σχετικά μιας και δίνουν διαφορετική αίσθηση οι αναρτήσεις, η διάμετρος των τροχών 19" ή 21" , στενή ή φαρδιά σέλα κτλ κτλ κτλ.
sapila racing
22/11/2017, 10:25
Υψος 1,87
100 κιλα
Πανω στις βεσπες αισθάνομαι πολύ άβολα και επίσης δεν μου αρέσουν. Θεωρώ ότι χρειάζομαι υποχρεωτικά μηχανάκι με ύψος σέλας πάνω από 800χιλ. Π.χ ανέβηκα στο Tiger XC με σέλα στα 810χιλ και μου φάνηκε κάπως "χαμηλο". Δεν ξέρω ίσως είμαι υπερβολικός αλλά αυτή την αίσθηση μου έδωσε σε σχέση με ψηλότερα μηχανάκια.
Eγώ σου ρίχνω 2 πόντους αλλά ποτέ μου δεν είχα ούτε θα πάρω 'ψηλό' μηχανάκι.
Αφού δεν παω στα χώματα δεν μου χρειάζεται. Η καθημερινή μου μοτο είναι Hornet 900.
Εφόσον το'φερε η κουβέντα, είναι αλήθεια ότι η ιδανική θέση οδήγησης θέλει γωνίες ~90 μοιρών (σε γόνατα και κορμό/πόδια);
Επίσης θέλω να πω ότι τα 800mm είναι αστείο ύψος για μοτοσικλέτα. Δε θεωρούνται ψηλές οι μοτοσικλέτες με ύψος σέλας 800+. :p
tsimouxas
22/11/2017, 10:53
http://cycle-ergo.com/
Ευχαριστώ. Καταλαβαίνω ότι το forward lean πρεπει να είναι όσο πιο κοντά στο 0 γίνεται για πιο άνετη θέση. Σωστα;
tsimouxas
22/11/2017, 10:56
Εφόσον το'φερε η κουβέντα, είναι αλήθεια ότι η ιδανική θέση οδήγησης θέλει γωνίες ~90 μοιρών (σε γόνατα και κορμό/πόδια);
Επίσης θέλω να πω ότι τα 800mm είναι αστείο ύψος για μοτοσικλέτα. Δε θεωρούνται ψηλές οι μοτοσικλέτες με ύψος σέλας 800+. :p
Απλά ανέβηκα στο Triumph XC με ύψος 845 και όταν δοκίμασα στο Triumph XR με ύψος 810 μου φάνηκε πολύ διαφορετικό (προς το χειρότερο).
Εντάξει, ο καθένας όπως τη βρίσκει, απλά ξεκαθαρίζω ότι 810 και 820mm σέλες δε θεωρούνται "ψηλές". Ούτε καν 845. :)
Το "forward lean" που λες είναι απλά για να ρυθμίζεις τη στάση σου. "0" σημαίνει "κανονική" στάση με εργοστασιακό μηχανάκι και ρυθμίσεις.
Έχουν και οι ψηλοί τα προβλήματα τους…
Παντως , το ύψος της σέλας για τους ψηλούς δεν παίζει τόσο πολύ ρόλο , όσο η απόσταση σέλας- μαπρσπιε και η απόσταση σέλας –τιμονιού.
Συνήθως , στα μηχανάκια με ψηλές σέλες αυτές οι αποστάσεις είναι πιο άνετες αλλά μιας και όλα φτιάχνονται με γνώμονά τον μέσο όρο ύψους , ίσως θα χρειαστεί επεμβάσεις για να μεγαλώσει η απόσταση των μαρσπιε και η θέση του τιμονιού για να το φέρεις στα μέτρα σου.
sapila racing
22/11/2017, 11:59
Έχουν και οι ψηλοί τα προβλήματα τους…
Παντως , το ύψος της σέλας για τους ψηλούς δεν παίζει τόσο πολύ ρόλο , όσο η απόσταση σέλας- μαπρσπιε και η απόσταση σέλας –τιμονιού.
Συνήθως , στα μηχανάκια με ψηλές σέλες αυτές οι αποστάσεις είναι πιο άνετες αλλά μιας και όλα φτιάχνονται με γνώμονά τον μέσο όρο ύψους , ίσως θα χρειαστεί επεμβάσεις για να μεγαλώσει η απόσταση των μαρσπιε και η θέση του τιμονιού για να το φέρεις στα μέτρα σου.
Ακριβώς έτσι, η αποσταση σέλας μαρσπιέ είναι το βασικό και υπάρχουν και μοτό με πολύ άνετη απόσταση σελας μαρσπιέ χωρίς η σέλα να είναι ψηλα.
@tsimoyxas
Καπου έχεις μπερδευτεί λίγο νομίζω.
tsimouxas
22/11/2017, 12:09
Ακριβώς έτσι, η αποσταση σέλας μαρσπιέ είναι το βασικό και υπάρχουν και μοτό με πολύ άνετη απόσταση σελας μαρσπιέ χωρίς η σέλα να είναι ψηλα.
@tsimoyxas
Καπου έχεις μπερδευτεί λίγο νομίζω.
Ναι Sapila εχεις δίκιο. Απλα δεν περίμενα να μου κάνει τόση αίσθηση η διαφορά λίγων εκατοστών.
devil's animal
22/11/2017, 12:35
Ναι Sapila εχεις δίκιο. Απλα δεν περίμενα να μου κάνει τόση αίσθηση η διαφορά λίγων εκατοστών.
εχουν κλεισει σπιτια για λιγα εκατοστα...να ξερεις...
:lol:
costas81
22/11/2017, 12:45
εχουν κλεισει σπιτια για λιγα εκατοστα...να ξερεις...
:lol:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
tsimouxas
22/11/2017, 12:59
εχουν κλεισει σπιτια για λιγα εκατοστα...να ξερεις...
:lol:
lol
Καλό!
tsimouxas
01/03/2018, 14:44
σου προτείνω να το πάρεις βόλτα :)
George_sp το έκανα βόλτα. Φοβερό. Μου άρεσε και δεν με κουρασε καθόλου στην κίνηση. Αληθεύει ότι το κόστος service της kawasaki είναι υψηλό σε σχέση με τους άλλους; Καλά μιλάμε για 6.000KM τον χρόνο μόνο...
Πάντως μετά από test ride σε όλα τα μοντέλα που με ενδιέφεραν συνειδητοποιησα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάω στα 700+ κυβικά για την χρήση που θα κάνω, όπως πολύ σωστά είχαν συμβουλέψει και οι φίλοι στο forum άλλωστε.
Άρα είμαστε μεταξύ Tracer 700 και Versys 650 (to v-strom το αποκλείω).
lleonidas
01/03/2018, 14:53
Άρα είμαστε μεταξύ Tracer 700 και Versys 650 (to v-strom το αποκλείω).
Για το versys τρέχει μια προσφορά (http://www.motomag.gr/news/epikairotita/prosfora-kawasaki-versys-650-tora-me-8190-eu) αυτές τις μέρες,αν αυτό βοηθάει κάπως.
Προσωπικά, το versys θα διάλεγα.
tsimouxas
01/03/2018, 15:00
Για το versys τρέχει μια προσφορά (http://www.motomag.gr/news/epikairotita/prosfora-kawasaki-versys-650-tora-me-8190-eu) αυτές τις μέρες,αν αυτό βοηθάει κάπως.
Προσωπικά, το versys θα διάλεγα.
lleonidas ευχαριστώ δεν το είχα δει!!! -500€ έκπτωση είναι πολύ καλό μιας και ο εξοπλισμός μου είναι για πέταμα....
George_Sp
01/03/2018, 16:00
George_sp το έκανα βόλτα. Φοβερό. Μου άρεσε και δεν με κουρασε καθόλου στην κίνηση. Αληθεύει ότι το κόστος service της kawasaki είναι υψηλό σε σχέση με τους άλλους; Καλά μιλάμε για 6.000KM τον χρόνο μόνο...
Πάντως μετά από test ride σε όλα τα μοντέλα που με ενδιέφεραν συνειδητοποιησα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάω στα 700+ κυβικά για την χρήση που θα κάνω, όπως πολύ σωστά είχαν συμβουλέψει και οι φίλοι στο forum άλλωστε.
Άρα είμαστε μεταξύ Tracer 700 και Versys 650 (to v-strom το αποκλείω).
Με όσα έχω δει την τελευταία 5ετία η Kawasaki είναι από τις φθηνότερες αν όχι η φθηνότερη. Για 6000km το χρόνο όμως δε θα σε απασχολεί το κόστος service/συντήρηση.
Πάρε και το Tracer700 βόλτα εναλλάξ και επέλεξε αυτό που θα σου κάνει περισσότερο κλικ.
Η Yamaha έχει λίγο καλύτερα περιφερειακά και έναν νεώτερο κινητήρα και ηλεκτρονικά, αλλά η Kawa κερδίζει σε αποδεδειγμένη αξιοπιστία στο συγκεκριμένο μοντέλο σε κινητήρα και μια άνω του μετρίου ποιότητα πλαστικών και βαφής σε σχέση με το Tracer. Θα ήθελα να οδηγούσα και γω το 700 να σου δώσω μια καλύτερη εικόνα. Απλά στο πολύ καινούριο υπάρχει πάντα η πιθανότητα ανώριμων ασθενειών που βελτιώνονται με την έλευση της επόμενης γενιάς.
Live2ride
01/03/2018, 16:36
Εγώ θα σου έλεγα Kawa με κλειστά μάτια, πολύ ποιοτικότερο σύνολο.
Η Yamapa έχει ρίξει πολύ το επίπεδο σε ποιότητα,
δες τα τελευταία χρόνια: κομμένα πλαίσια, γεννήτριες(πηνία_βολάν) ανατινάζονται, ανορθωτές καίγονται, αλυσίδες χαλαρώνουν, τιμόνια τρέμουν (wobble), πλαστικά ξεβάφουν, γρανάζια σπάνε και ανατινάζονται κιβώτια, αναρτήσεις χιλιάδων ευρώ σκάνε (ohlins), τεντωτήρες καδένας χαλαρώνουν, ρουλεμάν τιμονιού χαλάνε, tps χαλάνε, βαλβίδες ανατινάζονται, φώτα καίνε πλαστικά λόγω χάλιας ποιότητας και πόσα άλλα.
τι άλλο να πεις? :moutza:
Εγώ θα σου έλεγα Kawa με κλειστά μάτια, πολύ ποιοτικότερο σύνολο.
Η Yamapa έχει ρίξει πολύ το επίπεδο σε ποιότητα,
δες τα τελευταία χρόνια: κομμένα πλαίσια, γεννήτριες(πηνία_βολάν) ανατινάζονται, ανορθωτές καίγονται, αλυσίδες χαλαρώνουν, τιμόνια τρέμουν (wobble), πλαστικά ξεβάφουν, γρανάζια σπάνε και ανατινάζονται κιβώτια, αναρτήσεις χιλιάδων ευρώ σκάνε (ohlins), τεντωτήρες καδένας χαλαρώνουν, ρουλεμάν τιμονιού χαλάνε, tps χαλάνε, βαλβίδες ανατινάζονται, φώτα καίνε πλαστικά λόγω χάλιας ποιότητας και πόσα άλλα.
τι άλλο να πεις? :moutza:
E ναι ενω τα Kawasaki σκυλιά μαυρα,ειδικα τα Versys...:bawl:
http://www.kawasaki-bikers.gr/core/forum/viewforum.php?f=18
Live2ride
01/03/2018, 18:56
E ναι ενω τα Kawasaki σκυλιά μαυρα,ειδικα τα Versys...:bawl:
http://www.kawasaki-bikers.gr/core/forum/viewforum.php?f=18
Ιαπωνική αξιοπιστία στα καλύτερα της.
Συνάδελφος το είχε 4 χρόνια, το είχε πάρει μεταχειρισμένο και το έδωσε χωρίς να του βγάλει πρόβλημα, είχα την εντύπωση ότι ήταν αξιόπιστα.
Τελικά δεν υπάρχει σωτηρία απο ότι φαίνεται. :facepalm:
Ιαπωνική αξιοπιστία στα καλύτερα της.
Συνάδελφος το είχε 4 χρόνια, το είχε πάρει μεταχειρισμένο και το έδωσε χωρίς να του βγάλει πρόβλημα, είχα την εντύπωση ότι ήταν αξιόπιστα.
Τελικά δεν υπάρχει σωτηρία απο ότι φαίνεται. :facepalm:
Yπάρχει και λέγεται Honda(δεν κάνω καθόλου πλάκα έχω περάσει απο όλες σχεδον τις Ιαπωνικές μάρκες)!:cool:
Yπάρχει και λέγεται Honda(δεν κάνω καθόλου πλάκα έχω περάσει απο όλες σχεδον τις Ιαπωνικές μάρκες)!:cool:
Ε ναι, απλά κάθε πόντος αξιοπιστίας αφαιρεί 10 άλογα και 20 πόντους οδηγικής απόλαυσης. Διαλέγεις και παίρνεις. :p
Ε ναι, απλά κάθε πόντος αξιοπιστίας αφαιρεί 10 άλογα και 20 πόντους οδηγικής απόλαυσης. Διαλέγεις και παίρνεις. :p
:lol: εντάξει να σου πω την αλήθεια εμένα όλα ίδια μου φαίνονται.Αμα ξέρω κιολας οτι θα το πηγαινω τέρμα γκάζι και δε θα γεννήσει ακόμα καλύτερα!:D
doctoras
01/03/2018, 20:08
Το μειονέκτημα του versys ειναι το κοντύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία. Σε πληρη αντίθεση με το τουριστικο κουστούμι θεση οδήγησης. Οπως και το παρακεντρο αμορτισερ χωρις μοχλικο λαστιχαρει οταν φορτωθεί ενω εχει γρήγορη επαναφορά στο μονος.
Του mt τα πλαστικα βαφη δειχνουν λιγο budget συγκριτικα με τα υπολοιπα υπολείπεται ομως μοτερ σασι αναρτήσεις φρενα ειναι στο πιο ομοιογενές επιπεδο και πανω απο τον μ.ο. δεν μου αρεσει το αεροδυναμικο της χαζης σχεδίασης τριγωνικής ζελατινας.
Επισης το nc750 το μηχανικο εχει 8100 αυτη την περιοδο με μοναδικο μειονέκτημα συγκριτικά με τα αλλα 2 το μονο μπροστινο δισκο.
Το πιο ποιοτικο κατασκευαστικά και πιο καλα εξοπλισμενο στην κατηγορία αρεσει δεν αρεσει ειναι το vstrom650. Και δε πληρωνεις σερβις για 5 χρόνια.
4 μηχανακια ειναι ολοι κανουν τεστ ραιντ πια, ζητα τα βολτα και παρε αυτο που σου κανει κλικ
Akalestos
02/03/2018, 14:14
Ενω το γουσταρω αρκετα το Versys 650 με χαλαει ενα πραγμα
ο ηχος του που προερχεται απο το στροφαλο 180 μοιρων! Αν το κανε κι η καβα 270 μοιρες τι ωραια που θα ταν!!!
tsimouxas
20/05/2018, 07:49
Καλημέρα και σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.
Και για να κλείσει αυτό το θέμα τελικά αγόρασα το καινούριο Tracer900 (2018).
lleonidas
20/05/2018, 08:07
Ωραίος... καλοτάξιδο!
Όταν μπορέσεις, βάλε φωτο και γράψε πρώτες εντυπώσεις :)
tsimouxas
20/05/2018, 08:25
Ωραίος... καλοτάξιδο!
Όταν μπορέσεις, βάλε φωτο και γράψε πρώτες εντυπώσεις :)
Ευχαριστώ. Επειδή δεν θα γίνουν άμεσα πολλά χιλιόμετρα και ακόμα είναι στο στρώσιμο να αναφέρω τις πρώτες πρώτες εντυπώσεις:
1) Στα πρώτα 5 λεπτά νιώθεις ότι το μηχανάκι το οδηγάς χρόνια.
2) Πολύ ευέλικτο στην πόλη, με άνεση κάνεις διασχίσεις μεταξύ αυτοκινήτων και κόβει πολύ το τιμόνι.
3) Ροπή από χαμηλά κ άφθονο γκάζι
4) Είμαι 1.85 και νιώθω πολύ άνετα χωρίς να χρειαστώ να σηκώσω την σέλα. Το μηχανακί πολύ μαζεμένο, χωρίς περιτούς πλαστικούς ή μεταλικούς όγκους και με καλή σέλα.
5) ΤΟ ξαναγράφω. Μου φαίνεται πάρα πολύ ευέλικτο στην πόλη και ας είμαι 100κιλά. Πολύ ζυγισμένο κ σταθερό.
Η μεγαλύτερη μου βόλτα έως τώρα ήταν απο Πειραιά μέχρι το Τατόι. Το στρώνω ακόμη οπότε είμαι πολύ προσεκτικός. Δεν το έχω ανοίξει πάνω από τις 5.500 στροφές (όσο γράφει κ το manual). Μέση κατανάλωση 5.5lt/100Km.
Εννοειται ότι στους ελληνικούς δρόμους το traction control και το abs ενεργοποιουνται εύκολα και σου θυμίζουν σε τι άσφαλτο οδηγείς...
basilis_k6
20/05/2018, 18:37
Ευχαριστώ. Επειδή δεν θα γίνουν άμεσα πολλά χιλιόμετρα και ακόμα είναι στο στρώσιμο να αναφέρω τις πρώτες πρώτες εντυπώσεις:
1) Στα πρώτα 5 λεπτά νιώθεις ότι το μηχανάκι το οδηγάς χρόνια.
2) Πολύ ευέλικτο στην πόλη, με άνεση κάνεις διασχίσεις μεταξύ αυτοκινήτων και κόβει πολύ το τιμόνι.
3) Ροπή από χαμηλά κ άφθονο γκάζι
4) Είμαι 1.85 και νιώθω πολύ άνετα χωρίς να χρειαστώ να σηκώσω την σέλα. Το μηχανακί πολύ μαζεμένο, χωρίς περιτούς πλαστικούς ή μεταλικούς όγκους και με καλή σέλα.
5) ΤΟ ξαναγράφω. Μου φαίνεται πάρα πολύ ευέλικτο στην πόλη και ας είμαι 100κιλά. Πολύ ζυγισμένο κ σταθερό.
Η μεγαλύτερη μου βόλτα έως τώρα ήταν απο Πειραιά μέχρι το Τατόι. Το στρώνω ακόμη οπότε είμαι πολύ προσεκτικός. Δεν το έχω ανοίξει πάνω από τις 5.500 στροφές (όσο γράφει κ το manual). Μέση κατανάλωση 5.5lt/100Km.
Εννοειται ότι στους ελληνικούς δρόμους το traction control και το abs ενεργοποιουνται εύκολα και σου θυμίζουν σε τι άσφαλτο οδηγείς...
οδηγα κανονικά και μην κοιτας τις σαχλαμάρες που λέει το μανουαλ. μονο βεντιλατερ μην αφηνεις να αναβουν τωρα που εχει ζεστες.
οδηγα κανονικά και μην κοιτας τις σαχλαμάρες που λέει το μανουαλ. μονο βεντιλατερ μην αφηνεις να αναβουν τωρα που εχει ζεστες.
+900
tsimouxas
21/05/2018, 09:55
basilis_k6 τι εννοεις "κανονικά" ?
Ευχαριστώ. Επειδή δεν θα γίνουν άμεσα πολλά χιλιόμετρα και ακόμα είναι στο στρώσιμο να αναφέρω τις πρώτες πρώτες εντυπώσεις:
1) Στα πρώτα 5 λεπτά νιώθεις ότι το μηχανάκι το οδηγάς χρόνια.
2) Πολύ ευέλικτο στην πόλη, με άνεση κάνεις διασχίσεις μεταξύ αυτοκινήτων και κόβει πολύ το τιμόνι.
3) Ροπή από χαμηλά κ άφθονο γκάζι
4) Είμαι 1.85 και νιώθω πολύ άνετα χωρίς να χρειαστώ να σηκώσω την σέλα. Το μηχανακί πολύ μαζεμένο, χωρίς περιτούς πλαστικούς ή μεταλικούς όγκους και με καλή σέλα.
5) ΤΟ ξαναγράφω. Μου φαίνεται πάρα πολύ ευέλικτο στην πόλη και ας είμαι 100κιλά. Πολύ ζυγισμένο κ σταθερό.
Η μεγαλύτερη μου βόλτα έως τώρα ήταν απο Πειραιά μέχρι το Τατόι. Το στρώνω ακόμη οπότε είμαι πολύ προσεκτικός. Δεν το έχω ανοίξει πάνω από τις 5.500 στροφές (όσο γράφει κ το manual). Μέση κατανάλωση 5.5lt/100Km.
Εννοειται ότι στους ελληνικούς δρόμους το traction control και το abs ενεργοποιουνται εύκολα και σου θυμίζουν σε τι άσφαλτο οδηγείς...
Καλορίζικο φίλε!Καλά χιλιόμετρα ευχομαι!
Αλλά έχω την αίσθηση οτι μας λες ψέμματα και μας κοροιδευεις!!!!Με ρυθμούς στρωσίματος 5,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα?Εδω το οδήγησαν δημοσιογράφοι στην Ισπανία με την ταυτότητα στο στόμα και ταχύτατους ρυθμούς και είχαν μέση καταναλωση 5,7.Πήγαινε το στη Yamaha το μηχανάκι έχει προβλημα,καιει πολύ! :bawl:
Περισσότερες πληροφορίες για να αντιληφθείς το χιουμοριστικό του πράγματος εδώ https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152682&page=3
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.