Σύνδεση

View Full Version : Αγορά Μηχανής



Zolioth
15/10/2017, 22:24
Καλησπέρα και από εμένα!

Από το 2010 οδηγώ ένα Piaggio Liberty 50 όπου μέχρι τώρα δεν το χρησιμοποιούσα και πολύ και βολευόμουν με αμάξι.. Όμως λόγω δουλειάς πρέπει να πηγαίνω καθημερινές Πειραιά και εκτός ότι είναι πίκρα το parking δεν νοιώθω πολύ ασφαλής με το αυτόματο 50άρι στην Ποσειδώνος.. Έτσι σκέφτομαι να πάω σε κάτι περισσότερο.

Αρχικά ήθελα να ρωτήσω περί διπλώματος.. Εγώ έχω δίπλωμα ΑΜ και θέλω να ξεκινήσω από τον άλλο μήνα μαθήματα να πάρω απεριόριστο. Η ερώτησή μου είναι η εξής: Αφού κάνω τα μαθήματα.. μπορώ να εξεταστώ πρακτικά απόγευμα; (Δουλεύω μέχρι τις 6)

Τώρα στις πιο επί του θέματος ερωτήσεις..

Η μηχανή που θέλω να πάρω σκέφτομαι να μην είναι πάνω από 350cc και να παίρνει μπαγαζιέρα πίσω, που να χωράει 2 κράνη (ελπίζω να γίνεται).. Απλά επειδή δεν έχω οδηγήσει ποτέ κάτι παραπάνω από 50αρι ήθελα να ρωτήσω: τι διαφορά έχουν τα 125cc με τα 500cc από άποψη οδικής συμπεριφοράς; Εγώ γενικά δεν με νοιάζει να πιάνω τα 200, θέλω να έχει λίγο επιτάχυνση και να μπορώ να πάω με 80-100 σε μια μεγάλη λεωφόρο..

Μου αρέσουν μηχανές του στυλ Kawasaki KLE, Honda Transalp.. αλλά οδηγικά τι διαφορά έχουν από ένα Honda CBF 125; Το οποίο μου αρέσει αρκετά.. αλλά μου φαίνεται κάπως μικρό ( ; ) .
Χρηματικά να πω ότι σκέφτομαι να δώσω περίπου 1000+€ μόνο για την αγορά της μηχανής. Μιλάμε πάντα για μεταχειρισμένη.

TsoliasGR
16/10/2017, 08:28
Πλέον με ένα μοτό 250 μπορείς να κάνεις αυτά που ζητάς.
Βέβαια δεν έχει καμια σχέση το σκούτερ με την μηχανή.
Και απο άποψη φρένων και γεωμετρίας και θέσης οδήγησης και από όλες τις απόψεις.
Γνώμη μου....Αντί να πάς σε honda cbf 125 πάρε Honda CBF 250.
H διαφορά είναι τεράστια και θα μπορείς αυριο-μεθαύριο να πάς πιο ξεκούραστα αν θές και λίγο παραέξω.
Ίδια τέλη και ασφάλεια έχουν και απο θέμα συντήρησης μικρές οι διαφορές στο οικονομικό.
Αλλά να θυμάσαι, είναι η μέρα με την νύχτα με το 50ρι που έχεις.Θα το δείς και στα μαθήματα που θα κάνεις.
Όσον αφορά το θέμα της μπαγκαζιέρας, φυσικά και γίνεται να χωράει 2 κράνη απλά πρέπει να είναι καμιά 50ριά λίτρα και πάνω.
Στα 42 λίτρα η δικιά μου χωράει 2 κράνη τυπου jet (ανοιχτά) αλλά όχι 2 κανονικά μέσα η ένα και ένα.

Panos76
16/10/2017, 09:17
Αφού κάνω τα μαθήματα.. μπορώ να εξεταστώ πρακτικά απόγευμα; (Δουλεύω μέχρι τις 6)


Αν θυμάμαι καλά, οι εξετάσεις γίνονται μέχρι το μεσημέρι οπότε θα πρέπει να βάλεις άδεια.



τι διαφορά έχουν τα 125cc με τα 500cc από άποψη οδικής συμπεριφοράς; Εγώ γενικά δεν με νοιάζει να πιάνω τα 200, θέλω να έχει λίγο επιτάχυνση και να μπορώ να πάω με 80-100 σε μια μεγάλη λεωφόρο..

Μου αρέσουν μηχανές του στυλ Kawasaki KLE, Honda Transalp.. αλλά οδηγικά τι διαφορά έχουν από ένα Honda CBF 125; Το οποίο μου αρέσει αρκετά.. αλλά μου φαίνεται κάπως μικρό ( ; ) .

Αυτό θα το ανακαλύψεις μόνος σου όταν θα έχεις την πρώτη επαφή με μεγάλο μηχανάκι, πχ. κάποιο CB, όπου και θα αρχίσεις να εξοικειώνεσαι με τον όγκο και το βάρος.

Από την άλλη, όλα τα παραπάνω εξαρτώνται και από τον τύπο μηχανής που θα επιλέξεις (στρητ, on off, κλπ).

Για εμένα ξεκίνα από κάτι ελαφρύ.

astrapogiannos7
16/10/2017, 11:13
Να πώ πάντως ότι το ΚΛΕ πολύ εύκολο μηχανάκι με αυτό έδωσα δίπλωμα και το βρίσκεις στα 1000 ευρώ :) Επίσης αθάνατο μηχανάκι και χαμηλή κατανάλωση :wave2:

Leon67
16/10/2017, 11:55
Να πώ πάντως ότι το ΚΛΕ πολύ εύκολο μηχανάκι με αυτό έδωσα δίπλωμα και το βρίσκεις στα 1000 ευρώ :) Επίσης αθάνατο μηχανάκι και χαμηλή κατανάλωση :wave2:

To KLE είναι μεν αξιόπιστο αλλά εχει 2-3 θέματα: 1ον Σε απότομπ φρενάρισμα με τον μονό δίσκο σε γλυστερό οδόστρομα γίνεται εως και επικίνδυνο μιας και τραβάει από την μεριά του δίσκόφρενου. 2ον Το πίσω αμορτισερ είναι για ανορεξικούς Γιαπωνέζους που κάνουν και γιόγκα. Θελει άλλο ελατήριο τουλάχιστον. 3ον Είναι βαρύ με αρκετά ψιλά το κέντρο βάρους.

Ενα 250αρι μεταχειρισμένο θα ήταν καλύτερο για αρχή και μάλιστα street κατα την γνώμη μου Honda και Yamaha εχουν βγάλλει τετοια.

zopas
17/10/2017, 07:57
αφου τελειωσεις με τη γραφειοκρατια και ειδαι ετοιμος με το διπλωμα και αφου δεν εχεις ιδιαιτερες τασεις για περιπετεια, ενα 300σαρι σκουτερ σε καλυπτει με μεγαλη οικονομια στα παντα...και για καθημεριη μετακινηση και ταξιδακια..υπαρχουν προτασεις απο 4 χιλιαρικα μεχρι το κορυφαιο sh 300 στα εξι χιλιαρικα, ολα abs, δψαξε το, γνωμη μου μακρια απο τα ιταλικα...και εχε υποψιν οτι με ενα σκουτερ μπορεις να κουβαλησεις και 9 ψιλογεματες σακουλες σουπερ μαρκετ, οτι σημαινει αυτο για την ηρεμια σου στην καθημερινοτητα..

buckley
17/10/2017, 13:56
αφου τελειωσεις με τη γραφειοκρατια και ειδαι ετοιμος με το διπλωμα και αφου δεν εχεις ιδιαιτερες τασεις για περιπετεια, ενα 300σαρι σκουτερ σε καλυπτει με μεγαλη οικονομια στα παντα...και για καθημεριη μετακινηση και ταξιδακια..υπαρχουν προτασεις απο 4 χιλιαρικα μεχρι το κορυφαιο sh 300 στα εξι χιλιαρικα, ολα abs, δψαξε το, γνωμη μου μακρια απο τα ιταλικα...και εχε υποψιν οτι με ενα σκουτερ μπορεις να κουβαλησεις και 9 ψιλογεματες σακουλες σουπερ μαρκετ, οτι σημαινει αυτο για την ηρεμια σου στην καθημερινοτητα..

Βαρέθηκα να σε βλέπω να επιμένεις να σπρώχνεις τους νέους προς τα σκούτερ μα την παναγία ,ενώ από την άλλη μου γράφεις κάτι τέτοια
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=67228&p=2903682&viewfull=1#post2903682
Λες και δεν έχουν λείψει οι μηχανόβιοι σύγχρονοι πιτσιρικάδες ,"ευνουχισμένοι" πια από τα σόσιαλ μήντια που ίσα ίσα αν κάποιος το αποφασίσει για δίτροχο ,άντε μέχρι ένα κολοσκούτερ να φθάσει στις μέρες μας...

Zolioth
22/10/2017, 02:35
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Να πω την αλήθεια δεν θέλω να ξαναπάρω scooter, με κουράζει η στάση τους..
Προτιμώ μια μηχανή on/off style απλά απαραίτητο είναι να παίρνει μπαγαζιέρα πίσω..

Τα 125 cc με τα 250, έχουν εμφανή διαφορά;

ptc
22/10/2017, 08:49
Μπαγκαζιερα μπαινει σε ο,τι μηχανη θες.

Τα 250 εχουν μεγαλη διαφορα απο τα 125. Ειναι μαλλον η πιο μικρη κατηγορια μηχανης χωρις σημαντικους περιορισμους (σε δευτερο ατομο, μεγαλες ανηφορες, ταξιδι με αξιοπρεπη ταχυτητα).

TsoliasGR
22/10/2017, 09:06
Όταν ψαχνόμουνα για μηχανάκι να μπορώ να πάω στην δουλειά μου 30 χλμ απο το σπίτι και αλλα τόσα επιστροφή και καμια κοντινή βόλτα στην αρχή διέθετα ένα χιλιάρικο και εγώ.
Μου είχαν δώσει την εξής σοφή απάντηση

Καποτε εκανα κι εγω σχεδον την ιδια διαδρομη για δουλεια. Παγκρατι - Κορωπι μεσω Αττικης Οδου. 32 χλμ πηγαινε, 32 χλμ ελα, συνολο 64 χλμ.

Οπως ειπες κι εσυ, εκτος απο το πήγαινέλα στη δουλεια θα κανεις κι αλλες διαδρομες. Οπότε μιλαμε για περιπου 1500 - 2000 χλμ το μηνα. Με αυτον τον αριθμο διεκπεραιωτικων χιλιομετρων μηνιαιως, εχει μεγαλη σημασια η καταναλωση και η αξιοπιστια.

Η μηχανη θα γραφει πολλα χλμ που σημαινει οτι θα θελει συχνη συντηρηση και αναλωσιμα (κυριως λαστιχα). Σημαινει ομως και κατι αλλο· οτι η μηχανη θα πρεπει να εχει αποθεμα ζωης μπροστα της. Μία κουρασμενη - γερασμενη μηχανη πόσα ακομα απροβληματιστα χλμ μπορει να βγαλει;

Τα μηχανακια που κοιτας ειναι παλια. Ηταν αξιοπιστα στα νιατα τους. Τωρα απλα δεν μπορουν να ειναι αξιοπιστα.

Φυσικα τα παραπανω δεν ισχυουν σε απολυτο βαθμο. Σιγουρα υπαρχουν παλια μηχανακια σε καλη κατασταση αλλά βρισκεις (πολυ πολυ) δυσκολα (και αν), και, τελικα, αν βρεις, δε θα τα βρεις μ ενα χιλιαρικο.

Γνωμη μου· με το χιλιαρικο που διαθετεις παρε ενα καλο παπι. Ή, κανε υπομονη, μαζεψε μερικα ακομα και παρε κατι μεγαλυτερο που θα εχει ομως και καποια ζωη μπροστα του. Με τα άλλα που κοιτας υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να μπλεξεις..

:)
Γνώμη μου, πάρε παπί ή CBF250 με προτίμηση στην CBF Αν και θα φας αρκετό ψάξιμο μέχρι να βρείς κάτι καλό.